Reynolds Ndugwa Kigula

Reynolds Ndugwa Kigula

Reynolds Ndugwa Kigula är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Örebro

Reynolds Ndugwa Kigula har varit registrerad mäklare sedan 2021-05. Reynolds Ndugwa Kigula har varit aktiv på Reco.se sedan 2021-08 och har fått 65 omdömen med ett betyg på 4.7. Reynolds Ndugwa Kigula har haft 17 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 97% av sina kunder efter omdömen.

65 omdömen om Reynolds Ndugwa Kigula

Sedan starten hos Reco 2021
Albert S
Köpte sin lägenhet med hjälp av Reynolds Ndugwa Kigula en del av Svensk Fastighetsförmedling Örebro
Örebro

Snabb, seriös och inlyssnande.

Maria K
Sålde sitt hus med hjälp av Reynolds Ndugwa Kigula en del av Svensk Fastighetsförmedling Örebro
Lillkyrka

Trevlig och kunnig och som helt och hållet levde upp till våra förväntningar och förhoppningar om att hitta en köpare så pass snabbt.

Mats Mikael W
Skrev om Reynolds Ndugwa Kigula en del av Svensk Fastighetsförmedling Örebro

En mäklare som levde upp till mina förväntningar. Noggrann, snabb och tydlig återkoppling.

Johan A
Sålde sin lägenhet med hjälp av Reynolds Ndugwa Kigula en del av Svensk Fastighetsförmedling Örebro
Adolfsberg

Bra! Trots tuffa tider så fick jag vad jag begärde.

Mia A
Almby

Han har tryggt väglett mig genom hela processen. Jag kan varmt rekommendera Reynolds.

Oliver E
Örebro

Toppenbra mäklare som levde upp till mina förväntningar. Snabb, bra och tydlig återkoppling.

Johan D
Karlskoga

Reynolds var otroligt proffsig, hjälpsam och bemötandes genom hela säljprocessen. Att ha en mäklare som Reynolds kändes väldigt tryggt och jag skulle inte tveka på att kontakta Reynolds vid framtida försäljningar. Jag rekommenderar er starkt att kontakta Reynolds om ni går i säljtankar.

Per G
Sålde sin stuga med hjälp av Reynolds Ndugwa Kigula en del av Svensk Fastighetsförmedling Örebro
Örebro

Engagerad, trevlig och kunnig. En person som verkar brinna för sitt yrke och kan sin sak. Mycket nöjd.

Angelica G
Örebro

Hela försäljningsprocessen har gått smidigt trots den dåliga bostadsmarknaden. Bra och inkännande mäklare som är väldigt förtroendeingivande och ser till att alla är nöjda. Enda jag kan sakna är en tätare uppdatering av läget under processen, men såklart beror det även på marknaden.

Axel B
Örebro

Vi är så glada över att vi valde Reynolds som mäklare i vår husaffär. Säljuppdraget var trixigt med stor tidspress som Reynolds lyckades ro iland åt oss på bästa möjliga sätt, där både vi som säljare och de nya köparna kom ut ur affären med stora leenden. Vi uppskattar särskilt hur positiv, tydlig, kommunikativ och transparent kontakten med Reynolds varit.