Reynolds Ndugwa Kigula

Reynolds Ndugwa Kigula

Reynolds Ndugwa Kigula är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Örebro

Reynolds Ndugwa Kigula har varit registrerad mäklare sedan 2021-05. Reynolds Ndugwa Kigula har varit aktiv på Reco.se sedan 2021-08 och har fått 39 omdömen med ett betyg på 4.7. Reynolds Ndugwa Kigula har haft 22 försäljningar sen 2021-09 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2021-09 - 2022-08

Läs vad 39 Läs vad Reynolds Ndugwa Kigula

• sålde sitt hus med hjälp av Reynolds Ndugwa Kigula en del av Svensk Fastighetsförmedling Örebro
    • Fellingsbro
    2022-09-25 Verifierad kund
    Vilket proffs !
    Kan varmt rekommendera Reynolds. Han höll mig uppdaterad och var lätt att få kontakt med. Reynolds är mkt lugn och tydlig, fick verkligen förtroende för Reynolds. Och affären gick fort och smidigt.
    Tack än en gång.
    Lena
    Tack så jättemycket Lena! Det var ett nöje att få hjälpa dig genom denna försäljning, stort tack för förtroendet. Det är kvitton som detta - nöjda kunder - som gör att allt arbete blir värt det! Ha det bäst :D Reynolds Ndugwa Kigula
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Reynolds Ndugwa Kigula en del av Svensk Fastighetsförmedling Örebro
    2022-09-21 Verifierad kund
    Jag blev bemött av professionalism och kompetens. Med tanke på krisen så var förväntningarna inte högre än att få lägenheten såld till ett rimligt pris under rådande omständigheter. Efter den tuffa försäljningen är jag nöjd och tacksam för ett bra jobb, utfört av en kompetent och arbetsam mäklare.
    Stort tack för förtroendet i att få hjälpa er med denna försäljning. Jag är också tacksam för att ni tog er tid att lämna denna rekommendation. Stort lycka till med allt, jag hoppas att du ska trivas i den nygamla staden! :) Reynolds Ndugwa Kigula
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Reynolds Ndugwa Kigula en del av Svensk Fastighetsförmedling Örebro
    2022-09-18 Verifierad kund
    Kan varmt rekommendera Reynolds! Mycket trevligt första möte, lugnt och fint genom hela processen. Första bostadsaffären för mig och det kändes mycket bra!
    Tack så jättemycket för att du tog dig tid att lämna denna rekommendation. Tack för dom snälla orden. Jag är övertygad om att du kommer stortrivas i din nya bostad! :D Reynolds Ndugwa Kigula
    2022-08-01 Verifierad kund
    Fantastiskt bra bemötande proffsig och väldigt hjälpsam, ställde upp och hade visning för oss en Söndag då vi bor i Halmstad och har en bit att köra!
    Reynolds levde verkligen upp till våra förväntningar, kan varmt rekommendera honom, våra förväntningar var att få köpet klart under söndagen och det hjälpte Reynolds oss med '"Världsklass"
    Finns bara ett ord " fantastik"
    Stort stort tack för de värmande orden! Tack för du tog dig tiden att skriva ett par rader, uppskattar det otroligt mycket. Jag är övertygad om att grabben kommer stortrivas i bostaden och i Örebro, stort lycka till! Ha det gott Reynolds Ndugwa Kigula
    • Ormesta
    2022-07-08 Verifierad kund
    Bemötandet från mäklaren var i professionell nivå. Trevlig, social och tydlig.
    Mina förväntningar var att kunna ställa frågor och lägenheten och få frågorna besvarade. Kunde bre mäklaren svara på det direkt så kollade mäklaren upp vad svaret är. Detta uppskattades mer än att få ett svar utan någon kännedom.

Smidigt köp av lägenheten. Hade jag andra frågor eller funderingar kunde jag enkelt nå mäklaren via sms, mail eller telefon samtal och få svar omgående.
    Tack Abdullah för att du lämnat denna rekommendation! Stort tack för de snälla orden, mitt mål i varje förmedling är att alla mina kunder ska bli så nöjda som det bara går. Jag hoppas att du trivs i den nya bostaden, återigen stort grattis! Ha det fint :) Reynolds Ndugwa Kigula
    2022-07-01 Verifierad kund
    Han var trevlig och förklarade på ett bra sätt.
    Tack Kerstin för att du tog dig tiden att lämna denna rekommendation. Tack för förtroendet i att få hjälpa dig med förmedlingen. Ta hand om dig, ha det fint :) Reynolds Ndugwa Kigula
    2022-06-27 Verifierad kund
    Genuint trevlig, målmedveten samt upplevdes saklig och ordentlig i sitt bemötande.
    Detta gjorde att vi valde honom framför konkurrenterna.

Med vänlig hälsning
    Carolina
    Stort tack för jag fick ert förtroende i att förmedla din lägenhet. Ett jätteroligt uppdrag med ett jättebra resultat! Jag uppskattar verkligen att du lämnade denna rekommendation. Lycka till med det nya huset, ha det fint! Reynolds Ndugwa Kigula
    2022-06-20 Verifierad kund
    Vi valde mellan flera byråer och fastnade för Reynolds sakliga och lugna presentation.
    Kontakterna under försäljnings processen var sakliga och lagom många.
    Mötet under kontraktsskrivning var saklig. lugn och seriös.
    Vi är mycket nöjda med Reynolds jobb hittills.
    Stort tack Kalevi för att du tog dig tiden att skriva denna rekommendation. Tack för förtroende i att förmedla er bostad i osäkrare tider, slutresultatet blev jättebra om man frågar mig. Ha det fint, vi hörs framöver :) Reynolds Ndugwa Kigula
  • köpte sitt hus med hjälp av Reynolds Ndugwa Kigula en del av Svensk Fastighetsförmedling Örebro
    • Kilsmo
    2022-06-08 Verifierad kund
    Mycket bra bemötande och service!
    Tack så jättemycket Jonas! Nu har ni tagit över stafettpinnen till ett riktigt smultronställe, stort grattis och lycka till :) Reynolds Ndugwa Kigula
    • Kilsmo
    2022-06-07 Verifierad kund
    Reynolds var väldigt tillmötesgående och ställde upp för extra visning och kontraktskrivning, utanför ordinarie arbetstider. Vi kände oss mycket trygga med honom i köpeprocessen.
    Stort tack för er rekommendation! Jag är övertygad om att ni kommer stortrivas på ert nya fritidsställe, önskar er lycka till :) Ha det fint, Reynolds Ndugwa Kigula