Pontus Pontén
Registrerad mäklare sedan 2020-06-01
Aktiv på Reco.se sedan 2020-08-12
2020-06 - 2020-08

Läs vad 8 Läs vad Pontus Pontén

• Lars D sålde sitt hus med hjälp av Pontus Pontén en del av Svensk Fastighetsförmedling Orust

2020-08-19

Sommarhus på Orust
    Trevligt bemötande
    Proffesionell kommunikation och feedback.
    vi är jättenöjda Läs mer
    2020-08-19 Pontus P svarar Lars D
    Hej,

Tack för de fina orden och vad kul att höra att ni är nöjda, har varit roligt att få möjligheten att hjälpa er!
  • Ann-christine P köpte sitt hus med hjälp av Pontus Pontén en del av Svensk Fastighetsförmedling Orust

2020-08-18

Svanesund
    Vi har köpt en fastighet på Orust, villa/fritidshus från 2006.
    Pontus bemötte oss vänligt, trevligt och professionellt och levde upp till våra förväntningar. Allt var till belåtenhet. Läs mer
    2020-08-19 Pontus P svarar Ann-christine P
    Hej,

Tack för de fina orden och jag vet att ni kommer få många års glädje framöver i ert nya fritidshus!
  • Sven Göran O sålde sitt hus med hjälp av Pontus Pontén en del av Svensk Fastighetsförmedling Orust

2020-08-17

Svanesund
    Vi sålde vårt hus på Svanesund. Pontus gjorde ett utmärkt arbete -arbetade seriöst med uppgiften vilket
    Innebar att vi fick stort förtroende för honom. Vi är mycket nöjda med resultatet,
    Hälsn
    Lena Göran Läs mer
    2020-08-19 Pontus P svarar Sven Göran O
    Hej,

Vad glad jag blir att ni känner er nöjda med mig och resultatet, än är inte vårt samarbete slut utan jag finns här för er i jakten på ert nya fritidsboende i Göteborg och hoppas att vi kan hitta någonting som passar er inom kort!
  • Huamei Z köpte sitt hus med hjälp av Pontus Pontén en del av Svensk Fastighetsförmedling Orust

2020-08-15

Henån
    Utmärkt! Bra bemöttande. Hjälpsam! Pontus Pontén är en ansvarifull mäklare! Han ger all information om objektet, både positiva och mindre bra. Man upplevde att han ärlig under procssen. Vi är mycket nöjda med hans tjänst. Läs mer
    2020-08-17 Pontus P svarar Huamei Z
    Hej Huamei,

Tack för de fina orden, jag hoppas att du och Anders kommer trivas bra i ert nya fritidshus!
  • Torbjörn D sålde sitt hus med hjälp av Pontus Pontén en del av Svensk Fastighetsförmedling Orust

Henån
    Vi sålde min pappas villa och Pontus och Helene var väldigt tillmötesgående och hjälpsamma.
    Pontus skötte visningarna och försäljningen och vi är nöjda med hur det sköttes.
    Det som vi inte tyckte var bra var filmen dom gjorde, det kändes som lite hus och mycket golfbana.
    Vi är nöjda med Pontus och den hjälpen vi har fått med försäljningen. Läs mer
    2020-08-17 Pontus P svarar Torbjörn D
    Hej,

Vad kul att höra att ni är nöjda med hur försäljningen sköttes och jag håller helt med om att filmen inte blev exakt som vi hade hoppats på utan jag hade också gärna velat ha lite mer hus och mindre golfbana. Det har varit väldigt roligt att få vara delaktig och hjälpa er med försäljningen och det känns extra bra att du kommer få nya toppengrannar också!
  • Jonas B sålde sitt hus med hjälp av Pontus Pontén en del av Svensk Fastighetsförmedling Orust

Henån
    Som jag nyss skrev är vi mycket nöjda med Pontus insatts.
    Jag upplever honom som ödmjuk och kunnig. Vår försäljning med Pontus hjälp gick fort och bra. Läs mer
    2020-08-17 Pontus P svarar Jonas B
    Hej Jonas,

Tack så hemskt mycket för de fina orden! Som jag har sagt tidigare så har det varit oerhört roligt att få vara delaktiga i hela processen från husköp till er försäljning och jag ser fram emot att få komma och hälsa på längre fram och se hur fint ert nya hus kommer bli också!
  • Lill A köpte sitt hus med hjälp av Pontus Pontén en del av Svensk Fastighetsförmedling Orust

Henån
    Med hjälp av Pontus hittade vi vårat drömhus! Grymt bemötande, allt gick snabbt och smidigt och vi kunde inte varit nöjdare!! Vi har letat under många år och det är sällan man stöter på en mäklare som är så engagerad och gör sitt allra yttersta för att det ska bli så bra som vi fick det! Läs mer
    2020-08-17 Pontus P svarar Lill A
    Hej Lill,

Tack för de fina orden! Känns oerhört bra att jag har fått nöjet att hjälpa er hitta ett hus som kommer passa dig och Jesper som handen i handsken :)
  • Annika H köpte sin lägenhet med hjälp av Pontus Pontén en del av Svensk Fastighetsförmedling Orust

2020-08-12

2:a
    Gullholmen
    Vi köpte en lägenhet på Gullholmen som Pontus förmedlade.
    Pontus gav ett väldigt öppet, ärligt och förtroendeingivande intryck. Han var väldigt mån om att vi skulle få rätt information och återkom alltid väldigt snabbt med svar. Det kändes tryggt att köpa fastigheten med Pontus som guidade oss genom köpet. Läs mer
    2020-08-17 Pontus P svarar Annika H
    Hej Annika,

Vad glad jag blir att ni har varit nöjda med mig och jag hoppas verkligen att ni har fått njuta ordentligt utav sommaren på Gullholmen!

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Orust

Helén Roth