Läs vad 14 Läs vad Pontus Pontén

• 2021-01-23
    Vi har sålt vårt sommarhus på Orust med hjälp av Pontus.
    Han har från första början ingett förtroende och har på ett utmärkt sätt drivit försäljningsprocessen framåt.
    Informationen vi fått har varit utmärkt, vi är mycket nöjda med Pontus som mäklare och han har mer än väl levt upp till våra förväntningar.
    Gunilla&Christer
    Krister Å
    • 64.0 m²
    • Stillingsön
    sålde sitt hus med hjälp av Pontus Pontén en del av Svensk Fastighetsförmedling Orust
    Tack så mycket för de fina orden och jag är glad att ni är nöjda med mig!

• 2020-11-19
    Vi har sålt vårt 70-talshus i Svanesund med hjälp an Pontus Ponten. Pontus har på ett på ett fint sätt förmedlat känslan och de egenskaper vårt hus besitter och vi kände ett stort förtroende för Pontus vid vårt första möte. Han har god förmåga att lyssna in och det har gjort att hela processen har genomförts på ett smidigt sätt. Pontus har har varit lätt att komma i kontakt med och vår kommunikation har varit lättsam. Våra förväntningar har infriats med råge och vi kan varmt rekommendera Pontus!
    Marianne Inga-maj A
    • 138.0 m²
    • Svanesund
    Tack så hemskt mycket för de fina orden! Jag är väldigt glad över att ni, trots en väldigt intensiv period, känner er nöjda med mig och att ni känner att det har gått smidigt till. Jag vill även säga att jag verkligen har uppskattat hur ni har bemött mig samt att det har varit en fröjd att få lära känna er och hjälpa er med försäljningen!

• 2020-11-19
    Köpte en villa på Orust. Mäklaren har varit trevlig, hjälpsam, tålmodig och kunde svara på alla frågor jag hade. Om något kunde förbättrats så hade jag sagt att han kunde ha erbjudit att berätta om huset lite mer under visningen. Men detta gjorde han kanske inte med mening, för att låta oss titta runt själva och komma till honom med frågor. Men jag hade gillat att få välja om jag ville va ensam med det eller få en snabb tour. Annars så va han bara jätte bra!!
    Philip P
    • 138.0 m²
    • Svanesund
    köpte sitt hus med hjälp av Pontus Pontén en del av Svensk Fastighetsförmedling Orust
    Hej Philip och tack för din feedback! Jag är glad att ni är nöjda överlag och som jag nämnt till er tidigare så uppfattade jag hur ni ville ha det lite fel så tar till mig detta och skall i framtiden tänka på att ställa frågan och inte lita blint på magkänslan!

• 2020-11-16
    Snarevik 393. Pontus har varit fantastiskt bra. Han har bemött oss på bästa sätt, varit vänlig ,trevlig, informativ och påläst och han har uppfyllt våra förväntningar om hur en bra mäklare skall vara. Det var en trixig affär med servitut mm som skulle lösas och Pontus har hanterat det perfekt och smidigt och jag fick även känslan att säljarna känner samma sak. I och med att säljarna hade lite att lösa innan vi kunde skriva på så tog det 14 dagar och Pontus hörde av sig till oss och informerade om läget hela tiden vilket vi tyckte var superbra. Det kändes som om vi fick all information vi behövde hela tiden så vi kan varmt rekommendera Pontus som mäklare.
    Magnus H
    • 4:a
    • 57.0 m²
    • Henån
    köpte sin stuga med hjälp av Pontus Pontén en del av Svensk Fastighetsförmedling Orust
    Hej Magnus, Tack för de fina orden. Det har varit ett nöje att få hjälpa er med detta och jag ser fram emot ett fortsatt samarbete med er!

• 2020-10-27
    Hej, jag har sålt ett mindre äldre hus och kände att Pontus var rätt för mig och mitt hus då han såg potentialen i huset. Han är empatisk och lyhörd och tålmodig med mycket kunskap om hus och man känner att han gillar det han gör. Jag fick genast förtroende för honom och han är en lugn och stabil person.
    Åsa N
    • 58.0 m²
    • Henån
    Hej Åsa, tack för de fina orden! Jag vill även säga att det har varit väldigt roligt att få lära känna dig och hjälpa dig med din försäljning!

• 2020-10-21
    Villa nära svanesund. Grymt bemötande av Pontus.
    Rickard A
    • 65.0 m²
    • Varekil
    Hej, Tack för detta! Har varit roligt att få vara delaktig i ert husköp och ser fram emot att ha ett fortsatt samarbete med er!

• 2020-08-19
    Sommarhus på Orust
    Trevligt bemötande
    Proffesionell kommunikation och feedback.
    vi är jättenöjda
    Lars D
    • 72.0 m²
    • Henån
    Hej, Tack för de fina orden och vad kul att höra att ni är nöjda, har varit roligt att få möjligheten att hjälpa er!

• 2020-08-18
    Vi har köpt en fastighet på Orust, villa/fritidshus från 2006.
    Pontus bemötte oss vänligt, trevligt och professionellt och levde upp till våra förväntningar. Allt var till belåtenhet.
    Ann-christine P
    • 103.0 m²
    • Svanesund
    Hej, Tack för de fina orden och jag vet att ni kommer få många års glädje framöver i ert nya fritidshus!

• 2020-08-17
    Vi sålde vårt hus på Svanesund. Pontus gjorde ett utmärkt arbete -arbetade seriöst med uppgiften vilket
    Innebar att vi fick stort förtroende för honom. Vi är mycket nöjda med resultatet,
    Hälsn
    Lena Göran
    Sven Göran O
    • 103.0 m²
    • Svanesund
    Hej, Vad glad jag blir att ni känner er nöjda med mig och resultatet, än är inte vårt samarbete slut utan jag finns här för er i jakten på ert nya fritidsboende i Göteborg och hoppas att vi kan hitta någonting som passar er inom kort!

• 2020-08-15
    Utmärkt! Bra bemöttande. Hjälpsam! Pontus Pontén är en ansvarifull mäklare! Han ger all information om objektet, både positiva och mindre bra. Man upplevde att han ärlig under procssen. Vi är mycket nöjda med hans tjänst.
    Huamei Z
    • 72.0 m²
    • Henån
    Hej Huamei, Tack för de fina orden, jag hoppas att du och Anders kommer trivas bra i ert nya fritidshus!