Pontus Pontén är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Orust

Pontus Pontén har varit registrerad mäklare sedan 2020-06. Pontus Pontén har varit aktiv på Reco.se sedan 2020-08 och har fått 27 omdömen med ett betyg på 4.9. Pontus Pontén har haft 23 försäljningar sen 2020-09 och har tillfrågat 93% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2020-09 - 2021-08

Läs vad 27 Läs vad Pontus Pontén

• sålde sitt hus med hjälp av Pontus Pontén en del av Svensk Fastighetsförmedling Orust
    2021-08-07
    Pontus är en utmärkt mäklare och vi är mycket nöjda med honom!
    Han har ett öppet och charmigt sätt, är vänlig och kunnig och kunde förklara på ett tryggt sätt alla dessa turer av
    köp/försäljning . Han förstod hur svårt det var för oss att sälja vårt älskade fritidshus. Tack Pontus för det.
    Vår sammanfattning: Vi är mycket nöjda och vi kan varmt rekommendera Pontus till er som mäklare.
  • sålde sin bostad med hjälp av Pontus Pontén en del av Svensk Fastighetsförmedling Orust
    2021-07-19
    Vi rekommenderar Pontus Pontén till alla som vill ha ett proffsigt bemötande och en kunnig mäklare.
    Han var genuint intresserad, alltid vänlig och hade ett stort tålamod trots tusen frågor :)

Han hittade helt rätt köpare till vår gård och hela försäljningen gick väldigt bra på ett mycket enkelt och smidigt sätt.
    Tack för de fina orden Eva! Har varit väldigt roligt att få vara delaktig i er försäljning och hoppas nu allting kommer flyta på smidigt med ert nybygge! :) Pontus Pontén
  • köpte sitt hus med hjälp av Pontus Pontén en del av Svensk Fastighetsförmedling Orust
    • Varekil
    2021-06-29
    Pontus har varit mycket hjälpsam och tillgänglig under processen och gjort det möjligt för mig att på ett tryggt sätt, genomföra en stor affär på distans.
    Tack för de fina orden Kjetil! Ser fram emot att träffa dig på riktigt när det är dags för tillträde och jag tror verkligen att du kommer bli oerhört nöjd med ditt nya hus! Pontus Pontén
    2021-06-12
    Pontus var trevlig och korrekt, han hade god lokalkännedom och gav ett sympatiskt intryck. Han var motsatsen till det vi var rädda för - en "säljig" mäklare. Istället fick vi en person som tog sig tid att förklara och gå igenom allt. Pontus var en person som gav extra omtanke och verkade bry sig om att det skulle bli bra för både säljare och löpare. Någon vi kan rekommendera!
    Hej Daniel,

Tack för de fina orden, jag hoppas att ni får en fantastisk sommar i ert nya fritidshus!
  • Gil A
    2021-06-04
    Har köpt fritidshus av Pontus som hade ett fint bemötande under hela processen. Inga frågetecken uppstod utan han var tydlig i sitt framförande.
    Tack för de fina orden! Hoppas ni kommer få många trevliga stunder framöver i ert nya fritidshus :) Pontus Pontén
    2021-06-01
    PP är en god kommunikatör, klar informatör.
    Alltid vänlig vid mina frågor, svarar snabbt vid tel. samtal.
    Noggrann
    Tack Christina! Det har varit roligt att få hjälpa dig och Göran med försäljningen utav ert trevliga hus. Trivs alltid bra med att komma ut till härliga Malön! :) Pontus Pontén
    2021-05-28
    Enkelt och smidigt, lyssnade både till oss och säljarna.
    Det gick smidigt.
    Tack för de fina orden. Hoppas ni kommer trivas bra framöver i ert nya fritidshus! Pontus Pontén
  • Leine Ö
    2021-05-09
    Hjälpsam och trevlig och lätt att ha att göra med. Det blev en angenäm färd till vårt nya fritidshus och slutklämmen var pricken över i.
    Tack detsamma Leine. Hoppas du och döttrarna får en fantastisk sommar i huset! Pontus Pontén
    2021-05-06
    Har sålt föräldrahemmet. Tycker att bemötandet från Pontus varit jättebra under hela tiden. Är mkt nöjd med valet av mäklare. / Carina Bankel
    Vad roligt att höra att ni känner er nöjda. Det har varit väldigt roligt att få hjälpa er med detta! Pontus Pontén
    • Stillingsön
    2021-03-17
    Köpt ett hus på Orust, väldigt bra bemötande och alltid tillgänglig. Mycket nöjd med Pontus.
    Hej Marcus, tack för att du tog dig tiden och att du känner dig nöjd med mig hittills! Nu hoppas vi på att tillträdet flyter på lika smidigt och att du kommer trivs bra i det nya huset! Pontus Pontén