Alla kategorier Mäklare Kalmar Oskarshamn Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Oskarshamn

Svensk Fastighetsförmedling Oskarshamn

Köpmangatan 1, 572 30 Oskarshamn — Visa karta

Läs vad 6 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Oskarshamn

• Per E
    Per E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Oskarshamn
    Ingela Stenberg är fokuserad, engagerad och mycket kunnig. Som kund känner man sig trygg och jag kommer definitivt att vända mig till Ingela igen vid nästa försäljning.
  • Matz I
    Matz I skrev om Svensk Fastighetsförmedling Oskarshamn
    Mycket bra och korrekt bemötande.
    Ingen tråkig försäljarmentalitet, även om ni lever på att sälja tjänster. Hög servicenivå.
  • Ludvig F
    Ludvig F skrev om Svensk Fastighetsförmedling Oskarshamn
    Sofie skötte sig exemplariskt och lyckades få det pris jag ville ha det sålt för och lite bättre.
  • Anders L
    Anders L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Oskarshamn
    Jag blev mycket gott bemött och försäljningen var till belåtenhet.
  • Väino A
    Väino A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Oskarshamn
    Proffsigt bemötande från första kontakten. Uppskattade löpande information under hela handläggningstiden fram till avslut och utbetalning. Rekommenderas varmt. Kunde inte ha gjort det bättre själv.
  • Anna A
    Anna A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Oskarshamn
    Vi är jättenöjd med Ingela!!!! . Duktig med att förklara tydligt händelse förloppet med försäljningen. Lätt att komma i kontakt med om man ändå har frågor

Något vi tänkte på när vi skulle avsluta affären som tog nästan 2 timmar ( i väntan på banken), Var att ni gärna kan bjuda på en fika medan man väntar. Nu var det inte Ingela som avslutade vår försäljning😊.
    Mvh Anna

Köpmangatan 1, 572 30 Oskarshamn