Ingela Noresson
Registrerad mäklare sedan 2005-01-13
Aktiv på Reco.se sedan 2018-11-01
2019-08 - 2020-07

Läs vad 65 Läs vad Ingela Noresson

• Julia O köpte sitt hus med hjälp av Ingela Noresson en del av Svensk Fastighetsförmedling Oskarshamn

2020-07-11

Stångehamn
    Proffsigt & vänligt bemötande i processen att köpa fritidshus! Läs mer
  • Nathalie M köpte sitt hus med hjälp av Ingela Noresson en del av Svensk Fastighetsförmedling Oskarshamn

2020-07-09

Kristineberg
    Köpt hus tillsammans med min sambo. Fint bemötande, lyssnar och jobbar för att göra det bästa för oss som köpare. Läs mer
  • Lars-erik G sålde sitt hus med hjälp av Ingela Noresson en del av Svensk Fastighetsförmedling Oskarshamn

2020-06-27

Ekebo
    Jag har sålt min 7år gamla enplansvilla med Ingelas hjälp.Jag tycker hon har agerat på ett proffsigt sätt.Hon har varit lyhörd och gjort sitt bästa efter dom förutsättningar som har funnits.Jag känner mig nöjd. Läs mer
  • Eleonor B köpte sitt hus med hjälp av Ingela Noresson en del av Svensk Fastighetsförmedling Oskarshamn

2020-06-20

Stångehamn
    Trygg person som det var lätt att förstå och känna tillit inför! Läs mer
  • Moosa A köpte sitt hus med hjälp av Ingela Noresson en del av Svensk Fastighetsförmedling Oskarshamn

2020-06-16

Kristineberg
    Vi köpte våran dröm hus via Svensk Fastighetsförmedling.
    Vi fick jätte bra och professionell bemötande.
    trygghet kändes hos oss Tack vara mäklarens neutrala sett. Läs mer
  • Martin Å sålde sitt hus med hjälp av Ingela Noresson en del av Svensk Fastighetsförmedling Oskarshamn

2020-06-03

Orrängen
    Vi har haft kontakt med Ingela både när det gäller köp av nytt hus men även vid försäljning av vårt gamla.

Vi är mycket nöjda med Ingelas bemötande, kunnande och skicklighet. Läs mer
  • Matilda Å
    Matilda Å sålde sitt hus med hjälp av Ingela Noresson en del av Svensk Fastighetsförmedling Oskarshamn

2020-06-01

Orrängen
    Ingela har hjälpt oss att köpa vårt drömhus. Och allt har gått så lätt och smidigt. Nu hjälper hon oss att sälja vårt nuvarande hus och hoppas det går lika snabbt och smidigt.

Hon har kunnat svara på alla frågor som en novis som vi är, så många frågor är det. Hon svarar snabbt och är lätt att komma i kontakt med.

Rekommenderar henne i alla lägen! Hon är bara bäst ❤️ Läs mer
  • Circie S köpte sitt hus med hjälp av Ingela Noresson en del av Svensk Fastighetsförmedling Oskarshamn

2020-04-18

KRISTDALA
    Jag har köpt en villa i Kristdala Oskarshamns kommun. Läs mer
  • Jörgen J
    Jörgen J sålde sitt hus med hjälp av Ingela Noresson en del av Svensk Fastighetsförmedling Oskarshamn

2020-04-17

Kolberga
    Sålde ett hus , ett dödsbo, i Corona-tider och genom ett utmärkt samarbete plus trevligt bemötande så löste sig det hela utmärkt! Läs mer
  • Mikael S sålde sitt hus med hjälp av Ingela Noresson en del av Svensk Fastighetsförmedling Oskarshamn

2020-04-13

Proffsigt!
    Sålde vårt hus på ynka tre veckor.
    Bemötandet var professionellt utan att bli opersonligt.
    Engagerad under hela processen från första kontakten till avslut.
    Allt var över förväntan positivt. Läs mer

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Oskarshamn

Ingela Noresson