Ingela Noresson
Registrerad mäklare sedan 2005
Aktiv på Reco.se sedan 2018
2019-04 - 2020-03

Läs vad 54 Läs vad Ingela Noresson

• Mikaela S köpte sitt hus med hjälp av Ingela Noresson en del av Svensk Fastighetsförmedling Oskarshamn

2020-03-12

Kristineberg
    Enkelt snabbt och smidigt.
    Super trevlig mäklare . Finns inget att klaga på. Läs mer
  • Louise K sålde sin lägenhet med hjälp av Ingela Noresson en del av Svensk Fastighetsförmedling Oskarshamn

2020-03-10

Lyckebo
    Toppen! Lätt att få tag på. Svarar snabbt på sms. Personlig i sitt bemötande. Har sålt ett radhus åt oss. Mycket nöjda. Läs mer
  • Bjarne K sålde sitt hus med hjälp av Ingela Noresson en del av Svensk Fastighetsförmedling Oskarshamn

2020-03-09

Kristineberg
    Total hjälp från start till mål. Allting mycket bra Läs mer
  • Pehr S köpte sin lägenhet med hjälp av Ingela Noresson en del av Svensk Fastighetsförmedling Oskarshamn

2020-03-08

Lyckebo
    Vi har under längre tid tittat på många olika bostadsalternativ tills vi hittade det senaste radhuset. Vi hade inte möjlighet under planerad visning och tog kontakt om det, flexibelt löste hon det och styrde upp en visning till. Rak, tydlig, det få saker hon inte visste tog hon reda på och återkopplade med. Funnits där för frågor och alltid ett leende på läpparna. Kort sagt, flexibel, trevlig, förtroendeingivande och man känner att man är i trygga händer. Rekommenderas varmt. Läs mer
  • Thomas P sålde sitt hus med hjälp av Ingela Noresson en del av Svensk Fastighetsförmedling Oskarshamn

2020-03-03

Saltvik
    Mycket bra kommunikation med mäklaren.
    Hon var lyhörd och återkom direkt när vi hade några frågor.
    Bra säljprocess där vi fick löpande uppdateringar hur det gick Läs mer
  • Marcus Å köpte sin lägenhet med hjälp av Ingela Noresson en del av Svensk Fastighetsförmedling Oskarshamn

2020-02-26

Centrala Oskarshamn
    Köpte en lägenhet genom Ingela, väldigt trevlig och allt funkade superbra! Läs mer
  • Thomas N sålde sin lägenhet med hjälp av Ingela Noresson en del av Svensk Fastighetsförmedling Oskarshamn

2020-02-17

Södertorn
    Har sålt bostad. Mäklaren har varit snabb och proffisionell, så alla rekommendationer. Läs mer
  • Malin P sålde sitt hus med hjälp av Ingela Noresson en del av Svensk Fastighetsförmedling Oskarshamn

2019-12-29

Gröndal
    Sålde min villa och Ingela var helt fantastisk under hela försäljningen så engagerad och proffsig! Hade inte några förväntningar ville bara sälja men fick en helt annan bild på vad en mäklare kan utföra. Rekommenderar verkligen Ingela som mäklare! Läs mer
  • Richard L
    Richard L sålde sin lägenhet med hjälp av Ingela Noresson en del av Svensk Fastighetsförmedling Oskarshamn

2019-12-20

Centrala Oskarshamn
    Lugnt och trevligt bemötande. Sålde min mammas lägenhet på Repslagaregatan 21 till ett bättre pris än jag hoppats på.
    Första gången jag varit med och sålt en bostad och allt var väldigt proffsigt.
    Ta hand om Ingela... Läs mer
  • Linda O köpte sin lägenhet med hjälp av Ingela Noresson en del av Svensk Fastighetsförmedling Oskarshamn

2019-12-20

Södertorn
    Köpte en bostadsrätt i Oskarshamn
    Ingela ställde upp till 110 % och hjälpte till med allt och lite till.
    Väldigt tillmötesgående och förstående. Svarade snabbt och lätt på frågor jag hade. Verkligen jättenöjd Läs mer

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Oskarshamn

Ingela Noresson