Jonas Johansson
Registrerad mäklare sedan 2016
Aktiv på Reco.se sedan 2018
2019-03 - 2020-02

Läs vad 32 Läs vad Jonas Johansson

• Cecilia E köpte sitt hus med hjälp av Jonas Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Oskarshamn

2020-03-09

Norrby
    Körsbärsvägen 12 Oskarshamn.
    Jonas är Professionell, tydlig och väldigt trevlig.
    Tillmötesgående även med att vi snabbt fick komma på visning av huset. Läs mer
  • Johan S sålde sitt hus med hjälp av Jonas Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Oskarshamn

2020-02-29

Kristineberg
    Både köpt lägenhet av och sålt hus med - grymt bra i båda affärerna! Väldigt professionell och trevlig. Rekommenderar verkligen! Läs mer
  • Malin E
    Malin E sålde sin lägenhet med hjälp av Jonas Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Oskarshamn

2019-11-10

Centrala Oskarshamn
    Sålt en insatslägenhet. Jättebra och professionellt bemötande. Läs mer
  • Wessel Henricus S sålde sin stuga med hjälp av Jonas Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Oskarshamn

2019-11-09

Oskarshamn
    Ik heb een vakantiehuis verkocht en ben erg blij voor makelaar Jonas Johansson te hebben gekozen.
    In goede samenspraak, was hij zeer actief en enthousiast om het huis binnen mijn verkoop termijn te verkopen.
    Zou hem bij eenieder aanbevelen!! Läs mer
  • Jonas N köpte sin lägenhet med hjälp av Jonas Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Oskarshamn

2019-10-25

Centrala Oskarshamn
    Jag har köpt en bostadsrätt och är väldigt nöjd med min mäklare. Väldigt bra och personlig kontakt mellan mig och mäklaren och även bra service efter köpet också. Läs mer
  • Felicia B köpte en tomt med hjälp av Jonas Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Oskarshamn

Timmernabben
    Vi köpte en tomt och bemötandet var väldigt bra. Jonas är väldigt trevlig och lättsam, han var snabb med att svara på våra frågor och om vi hade några funderingar kring köpet. Vi är väldigt nöjda över hur vi blev bemötta av Jonas :) Läs mer
  • Liza Maria E
    Liza Maria E sålde sitt hus med hjälp av Jonas Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Oskarshamn

Mönsterås
    Positivt var: Korrekt, trevlig och proffsig.

Negativt var: tidvis svår att nå, inte riktigt lika trygg i fastighetens värde som kunden och marknaden. Läs mer
  • Annika L köpte sin stuga med hjälp av Jonas Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Oskarshamn

Köpte ett fritidsboende.
    Bemötande toppen. Läs mer
  • Charlotte J köpte sitt hus med hjälp av Jonas Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Oskarshamn

2019-10-05

Oskarshamn
    Trevlig och vi fick svar på de frågor vi hade, hjälpsam. Han hjälpte oss med kontrakt skrivning och själva köpet (privat). Läs mer
  • Bo H köpte sitt hus med hjälp av Jonas Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Oskarshamn

2019-10-05

Sverige
    Mycket bra och saklig mäklare.trevlig och ett super bra bemötande.man fick uppfattningen att han var väldigt mån om sina kunder. Läs mer

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Oskarshamn

Ingela Noresson