Jonas Johansson
Aktiv på Reco.se sedan 2018
2018-12 - 2019-11

Läs vad 30 Läs vad Jonas Johansson

• Malin E
    Malin E sålde sin lägenhet med hjälp av Jonas Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Oskarshamn

2019-11-10

Centrala Oskarshamn
    Sålt en insatslägenhet. Jättebra och professionellt bemötande. Läs mer
  • Wessel Henricus S sålde sin stuga med hjälp av Jonas Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Oskarshamn

2019-11-09

Oskarshamn
    Ik heb een vakantiehuis verkocht en ben erg blij voor makelaar Jonas Johansson te hebben gekozen.
    In goede samenspraak, was hij zeer actief en enthousiast om het huis binnen mijn verkoop termijn te verkopen.
    Zou hem bij eenieder aanbevelen!! Läs mer
  • Jonas N köpte sin lägenhet med hjälp av Jonas Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Oskarshamn

2019-10-25

Centrala Oskarshamn
    Jag har köpt en bostadsrätt och är väldigt nöjd med min mäklare. Väldigt bra och personlig kontakt mellan mig och mäklaren och även bra service efter köpet också. Läs mer
  • Felicia B köpte en tomt med hjälp av Jonas Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Oskarshamn

Timmernabben
    Vi köpte en tomt och bemötandet var väldigt bra. Jonas är väldigt trevlig och lättsam, han var snabb med att svara på våra frågor och om vi hade några funderingar kring köpet. Vi är väldigt nöjda över hur vi blev bemötta av Jonas :) Läs mer
  • Liza Maria E
    Liza Maria E sålde sitt hus med hjälp av Jonas Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Oskarshamn

Mönsterås
    Positivt var: Korrekt, trevlig och proffsig.

Negativt var: tidvis svår att nå, inte riktigt lika trygg i fastighetens värde som kunden och marknaden. Läs mer
  • Annika L köpte sin stuga med hjälp av Jonas Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Oskarshamn

Köpte ett fritidsboende.
    Bemötande toppen. Läs mer
  • Charlotte J köpte sitt hus med hjälp av Jonas Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Oskarshamn

2019-10-05

Oskarshamn
    Trevlig och vi fick svar på de frågor vi hade, hjälpsam. Han hjälpte oss med kontrakt skrivning och själva köpet (privat). Läs mer
  • Bo H köpte sitt hus med hjälp av Jonas Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Oskarshamn

2019-10-05

Sverige
    Mycket bra och saklig mäklare.trevlig och ett super bra bemötande.man fick uppfattningen att han var väldigt mån om sina kunder. Läs mer
  • Renata F sålde sin lägenhet med hjälp av Jonas Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Oskarshamn

2019-10-04

Södertorn
    Engagerad och driven mäklare, försäljningsprocessen med Jonas gick galant. Rekommenderar starkt Oskarshamns bästa mäklare! Läs mer
  • Janet Katrin I köpte sitt hus med hjälp av Jonas Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Oskarshamn

2019-10-03

Mönsterås