Jonas Johansson
Registrerad mäklare sedan 2016-02-26
Aktiv på Reco.se sedan 2018-11-01
2019-07 - 2020-06

Läs vad 40 Läs vad Jonas Johansson

• Anders L sålde sin lägenhet med hjälp av Jonas Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Oskarshamn

2020-06-24

3:a
    Centrala Oskarshamn
    Fick hjälpa till lite.! Annars var allt bra ! Läs mer
  • Mikael L köpte sin lägenhet med hjälp av Jonas Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Oskarshamn

2020-06-17

3:a
    Åsa
    En mycket trevlig och sympatisk kille . Duktig och ENORMT engagerad . Ett tips i all välmening
    från en som ej är i den branschen men jobbar med affärer och kunder ,Använd öronen mera , lyssna på kunden ,,, man kan ibland tro att killen har betalt per ord han säger 😜... i övrig enormt engagerad och bra på läst i ärendet 👍 kan rekommenderas och skulle inte tveka att plocka in honom som säljare hos oss 👍. Mvh Micke Liljegren Läs mer
  • Maria L sålde sitt hus med hjälp av Jonas Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Oskarshamn

2020-05-21

Högsby
    Allt enbart positivt med Jonas, hans engagemang och uthållighet trots ett svårt objekt. Alltid glad, trevlig, rak och tydlig. Jonas levde upp till mina förväntningar med råge. Oklanderlig uppdatering. Jag kommer att rekommendera honom varmt. Läs mer
  • Sara W köpte sitt hus med hjälp av Jonas Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Oskarshamn

2020-05-15

Kristineberg
    Har köpt hus av Jonas som var väldigt trevlig och gav oss den hjälp vi behövde under hela processen. Skulle klart rekommendera Jonas till mina vänner! Läs mer
  • Anna T sålde sitt hus med hjälp av Jonas Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Oskarshamn

2020-05-08

BOCKARA
    Vi har både köpt o sålt huset på Kastanjegat 7, Bockara av Jonas Johansson. han har alltid uppträtt mycket trevligt, intresserad o kunnig. Han har levt upp till de krav jag hade, till 100%.
    MVH Anna Thorild Läs mer
  • Peter T sålde sitt hus med hjälp av Jonas Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Oskarshamn

2020-05-03

BOCKARA
    Vi har sålt en liten villa. Mäklaren har agerat engagerat och kunnigt hela tiden i alla avseenden. Visningarna har skötts utmärkt och försäljningen gick snabbt med gott utfall, över våra förväntningar. Läs mer
  • Rasmus E sålde sin lägenhet med hjälp av Jonas Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Oskarshamn

2020-04-19

Oskarshamn
    Sålde min lägenhet i Osakrshamn. Jonas var trevlig och ville få en involverad i processen så man kände sig trygg. Han tog kontakt med de som lagt bud för att få bästa lösningen. Läs mer
  • Mats B
    Mats B köpte sitt hus med hjälp av Jonas Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Oskarshamn

2020-04-11

Påskallavik
    Vi har köpt en villa av Jonas
    Vi blev proffsigt och väl bemötta
    Bra trevlig personal
    Bra visning bra info
    Vi köpte huset direkt Läs mer
  • Cecilia E köpte sitt hus med hjälp av Jonas Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Oskarshamn

2020-03-09

Norrby
    Körsbärsvägen 12 Oskarshamn.
    Jonas är Professionell, tydlig och väldigt trevlig.
    Tillmötesgående även med att vi snabbt fick komma på visning av huset. Läs mer
  • Johan S sålde sitt hus med hjälp av Jonas Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Oskarshamn

2020-02-29

Kristineberg
    Både köpt lägenhet av och sålt hus med - grymt bra i båda affärerna! Väldigt professionell och trevlig. Rekommenderar verkligen! Läs mer

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Oskarshamn

Ingela Noresson