Alla kategorier Mäklare Stockholms län Stockholm Östermalm Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Östermalm & Gärdet

Svensk Fastighetsförmedling Östermalm & Gärdet

Styrmansgatan 50 & Erik Dahlbergsgatan 23, 114 60 Stockholm — Visa karta

På Östermalm och Gärdet är bostadsmarknaden stenhård och för att få se de bästa objekten eller få bäst betalt behövs erfarenhet och kunskap om hur köpare och säljare fungerar just här. Vi på Svensk Fastighetsförmedling har koll på hela processen, och området, och vi delar gärna den kunskapen med dig.

Vi hjälper dig som vill sälja med värdering, fotografering, marknadsföring och visning. Självklart är vi med dig tills dess att affären är avslutad, och kanske kan vi till och med hjälpa dig hitta ditt nästa boende? Vill du köpa en bostad här handlar det om att veta vilka objekt som passar dina önskemål, vilka visningar du ska gå på och hur du ska agera i budgivningen. Vi ger dig de tips och råd du behöver!

Besök oss på Styrmansgatan 50 eller Erik Dahlbergsgatan 23.

Välkommen till Svensk Fastighetsförmedling på Östermalm och Gärdet!

Läs vad 94 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Östermalm & Gärdet

• Håkan G skrev om Svensk Fastighetsförmedling Östermalm & Gärdet
    Lovisa är en mycket engagerad och kunnig mäklare som tänker utanför boxen. Uppdraget var att sälja underhand utan att anlita offentliga kanaler förutom firmans egna. Avtal skrevs inom en vecka till en prisnivå som var mycket tillfredsställande.
    Håkan Läs mer
    2018-11-10 Svensk Fastighetsförmedling Östermalm svarar Håkan G
    Tack för att jag fick hjälpa dig Håkan, den här försäljningen var otroligt rolig! Vi hörs och ses snart hoppas jag. Kram Lovisa
  • Monica W
    Monica W skrev om Svensk Fastighetsförmedling Östermalm & Gärdet
    Efter kontakt med flera mäklare föll valet på Svensk Fastighetsförmedling och Mattias Wedberg för att han verkade driftig och proffsig och det stämde. Jag är mycket nöjd med försäljningen av min 2:a på Nedre Gärdet. Läs mer
    2018-11-08 Svensk Fastighetsförmedling Östermalm svarar Monica W
    Tack så hjärtligt Monica! Hoppas ni trivs i n:a djurgårdsstaden och att vi får chansen att jobba tillsammans fler gånger i framtiden. /mvh Mattias
  • Oskar B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Östermalm & Gärdet
    Toppen. Sålt 1-rumslägenhet på Gärdet genom Svensk Fastighetsförmedling.
    - Bra tillgänglighet
    - Hjälpsam
    - Flexibel (tog hand om allt då jag redan flyttat innan försäljningen). Läs mer
    2018-11-10 Svensk Fastighetsförmedling Östermalm svarar Oskar B
    Tack snälla Oskar, vad roligt att du känner dig nöjd! Hoppas du ska trivas i New York. Kram Lovisa
  • Ann-Britt J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Östermalm & Gärdet
    Trevlig och glad, ej för säljande, lyhörd till oss som köpare och påläst om området, huset , föreningen.

Allt var klart inför kontraktsskrivning. Läs mer
    2018-11-16 Svensk Fastighetsförmedling Östermalm svarar Ann-Britt J
    Tack snälla Ann-Britt för fint betyg och att du uppskattade min insats i er köpprocess! MVH Hanna
  • Fredrik A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Östermalm & Gärdet
    Vi har köpt en våning på nedre gärdet där Johan varit mäklare. Vi upplever Johan som professionell och tydlig. Vi är mycket nöjda med processen. Läs mer
  • Gunnela S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Östermalm & Gärdet
    Jag har köpt Blanchegatan 4. Energisk men positiv. Hade ing förväntningar eftersom det var första gången. Tillmötesgående. Läs mer
  • Gladis A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Östermalm & Gärdet
    Matias, en politlig, perceptiv, professionell mäklare. I en bostadsmarknad i omvandling gjorde han det bästa för att sälja min lägenhet, och för att få köpare och säljare att bli nöjda och trygga. Rekommenderas varmt! Läs mer
  • Ann-Charlotte V skrev om Svensk Fastighetsförmedling Östermalm & Gärdet
    Jättenöjd med Mattias Wedberg som tog hand om försäljningen från början till slut. Läs mer
    2018-10-30 Svensk Fastighetsförmedling Östermalm svarar Ann-Charlotte V
    Stort tack Ann-Charlotte. Hoppas jag får nöjet att hjälpa er även när livet manar till flytt igen!
    /Mattias
  • Kent H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Östermalm & Gärdet
    Bad fastighetsmäklare Mattias Wedberg från Svensk Fastighetsförmedlingen på Gärdet att hjälpa mig att sälja min våning som låg på Erik Dahlbergsgatan högs uppe i huset invid Tessinparken. Jag kände mig snart väldigt trygg över att jag hade hittat rätt person för mitt uppdrag, att sälja och värdera min bostad under rådande omständigheter. Samt kände jag mig oerhört trygg och lugn under alla dess faser under försäljningen. Och min tillit är givetvis oerhört stort när man får hjälp av ett proffs.
    Med facit i min hand så är jag utomordentligt nöjd med mäklaren som utförde allt så proffsigt och sakligt på en bred font.Dessutom bör tilläggas att köparna av våningen min kände likadant som jag med utom ordentlig service och informationen som gavs vid köpet.

Mattias Wedberg rekommenderas starkt för sina kunskaper inom fastighetsmäkleri.

Kent Holthammar:) Läs mer
    2018-10-30 Svensk Fastighetsförmedling Östermalm svarar Kent H
    Tack för dina fina ord Kent. Det var mycket trevligt att få hjälpa dig, vi hade ju kontakt i säkert 2 år innan det blev dags och nu när allt är klart hoppas jag att du ska trivas i din nya lägenhet och med ditt nya liv i Norrtälje. / Mattias
  • Marcus skrev om Svensk Fastighetsförmedling Östermalm & Gärdet
    Efter kontakt med flertalet mäklare föll valet på Mattias Wedberg. Pålitlig, tillgänglig, ärlig och ett riktigt tryggt stöd genom hela processen. Nu när allt är klart är jag extremt tacksam att allt gick så smidigt och att Mattias hanterade allt på ett sätt som gjorde att jag var genomlugn från dag 1. Han får både säljare och köpare att känna sig trygga på ett sätt som gjort att jag redan hunnit rekommendera honom till en nära vän! Läs mer
    2018-10-30 Svensk Fastighetsförmedling Östermalm svarar Marcus
    Stort tack för det Marcus. Nu ska vi bara hitta en lägenhet till er också. Oerhört tacksam för ert förtroende. Ett sant nöje att hjälpa er med försäljningen. /Mattias
    Kent H gillar detta
  • Linus G skrev om Svensk Fastighetsförmedling Östermalm & Gärdet
    Vi har använt oss av Mattias Wedberg på Svensk Fastighetsförmedling vid två av våra lägenhetsförsäljningar. Vid båda försäljningarna överträffade han våra förväntningar och vi kunde inte ha varit nöjdare.
    Engagerad, noggrann, och oerhört duktig. Vi kände att han verkligen gjorde allt för att vi skulle bli nöjda.
    Toppen helt enkelt! Läs mer
    2018-10-30 Svensk Fastighetsförmedling Östermalm svarar Linus G
    Tack för det Linus. Värmer oerhört era ord. Vi kämpar stenhårt för våra säljare varje dag så alltid lika roligt att höra att det uppskattas.
    Hoppas Kalmar levererar och att livet förblir underbart!
    /Mattias
  • Albin W skrev om Svensk Fastighetsförmedling Östermalm & Gärdet
    Vi sålde vår lägenhet med Mattias Wedbarg och kunde inte varit nöjdare. Med sitt kundregister så lyckades han få ut ett pris innan visning som var klart över våra förväntningar. Sedan har även en släkting till mig sålt via Mattias och hon var precis lika nöjd som vi. Kan varmt rekommendera Mattias! Läs mer
    2018-10-29 Svensk Fastighetsförmedling Östermalm svarar Albin W
    Tack Albin. Som vi sa på första mötet så har man bäst möjligheter med de rätta verktygen och varumärket, lägger man till lite jävlar anamma så går det alltid bra. Tack för förtroendet! /
    Mattias
  • Alexandra K
    Alexandra K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Östermalm & Gärdet
    Sålde min 2a på gärdet tillsammans med Mattias Wedberg som är en jätteduktig och framförallt väldigt professionell mäklare. Han är kunnig, flexibel och mycket tillmötesgående. Mattias var dessutom väldigt tillgänglig genom hela processen, från allt vad det gäller tips på styling till hela försäljningsbiten med spekulanter etc. Allt som allt gick hela processen mycket smidigt! Kan varmt rekommendera Mattias. Läs mer
    2018-10-29 Svensk Fastighetsförmedling Östermalm svarar Alexandra K
    Stort tack Alexandra. Med rätt dialog från början är det lätt att skapa fina samarbeten. Du var en väldigt bra säljare också, engagerad och lyhörd.
    / Mattias
  • Britta J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Östermalm & Gärdet
    Mattias Wedberg på Svensk fastighetsförmedling är mycket professionell o duktig. Kan varmt rekommendera honom vid kommande bostadsförsäljning. Läs mer
    2018-10-29 Svensk Fastighetsförmedling Östermalm svarar Britta J
    Stort tack Britta. Vi samarbetade på bästa sätt! På snart återseende hoppas jag. / Mattias
  • Anna L
    Anna L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Östermalm & Gärdet
    Mycket trevlig och duktig mäklare Mattias Wedberg. Rekommenderas varmt! Läs mer
    2018-10-29 Svensk Fastighetsförmedling Östermalm svarar Anna L
    Stort tack Anna. Vi hörs när detta dags att flytta på er igen! / Mattias
  • Ida W skrev om Svensk Fastighetsförmedling Östermalm & Gärdet
    Kunde inte varit nöjdare! Vi uppskattade mycket den enkla och smidiga försäljningsprocessen och ett väldigt trevligt bemötande och hjälpsamhet från Mattias Wedberg. Rekommenderas! Läs mer
    2018-10-29 Svensk Fastighetsförmedling Östermalm svarar Ida W
    Tack Ida! Hoppas ni nu hittar något riktigt bra att flytta in i också.
    / Mattias
  • Olof Tomas Viktor E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Östermalm & Gärdet
    Sålt en 1:a på Gärdet, Stockholm, 31 kvm. Mäklaren gjorde processen mycket smidigare än förväntat. Stor sakkunskap och hög professionalism, kan definitivt rekommendera detta mäklarhus. Läs mer
    2018-10-16 Svensk Fastighetsförmedling Östermalm svarar Olof Tomas Viktor E
    Tack snälla Olof för din rekommendation och dina fina ord! Och tack för att jag fick förtroendet att förmedla din bostad. Vänligen, Madeleine
  • Jeanette W skrev om Svensk Fastighetsförmedling Östermalm & Gärdet
    Tillgänglig, lösningsfokuserad, snabb, flexibel. Läs mer
    2018-10-15 Svensk Fastighetsförmedling Östermalm svarar Jeanette W
    Tack snälla Jeanette för din fina rekommendation! Jag är övertygad om att ni kommer att trivas i er nya bostad. Vänligen, Madeleine
  • Anna Sara Victoria Z skrev om Svensk Fastighetsförmedling Östermalm & Gärdet
    Lovisa är en underbar människa och en otroligt engagerad mäklare. Under hela processen har hon varit ödmjuk och positiv och samtidigt väldigt professionell. Om du letar efter en mäklare som verkligen engagerar sig i ditt objekt och din försäljning så är min rekommendation att välja Lovisa. Det kommer jag göra nästa gång igen. Jag garanterar en oerhört smidig och lättsam process med många skratt längs vägen. Läs mer
    2018-10-03 Svensk Fastighetsförmedling Östermalm svarar Anna Sara Victoria Z
    Tack snälla underbara, du om någon är fantastisk. Det har varit så kul att få hjälpa dig och att få en ny vän för livet! Kram
  • Vincent L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Östermalm & Gärdet
    Hanna har varit otroligt hjälpsam och professionell i försäljningen av min bostad. Hon hjälpte mig att värdera lägenheten 1,5 år tidigare och har försett mig med prisuppdatering på lägenheten under tiden. Därför kändes det naturligt att just Hanna skulle förmedla bostaden. Det har varit lätt att kommunicera och jag har inte stött på några problem under tidens gång.

Stark rekommendation till Hanna! Läs mer
    2018-11-13 Svensk Fastighetsförmedling Östermalm svarar Vincent L
    Hjärtligt tack Vincent för fina ord och för att väljer att dela med dig av din uppfattning av försäljningsprocessen och tiden innan det! Hoppas ni kommer trivas utmärkt i er nya lägenhet och stadsdel! MVH Hanna
  • Maja N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Östermalm & Gärdet
    Trevlig, tillmötesgående och framförallt väldigt professionell. Läs mer
    2018-09-27 Svensk Fastighetsförmedling Östermalm svarar Maja N
    Hjärtligt tack Maja och tack för att jag fick förtroendet att förmedla din fina lägenhet! MVH Hanna
  • Julia N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Östermalm & Gärdet
    Proffesionell, bra bemötande, vänlig och kunnig. Snabb återkoppling. Läs mer
    2018-09-27 Svensk Fastighetsförmedling Östermalm svarar Julia N
    Tack snälla Julia för dina vänliga ord. Jag är övertygad om att du kommer trivas utmärkt! MVH Hanna
  • Nina C skrev om Svensk Fastighetsförmedling Östermalm & Gärdet
    Väldigt professionellt tillmötesgående
    Bra service, det märks att hon har ett genuint intresse att göra en så lyckad försäljning som möjligt för alla inblandade parter Läs mer
    2018-09-17 Svensk Fastighetsförmedling Östermalm svarar Nina C
    Tack snälla Nina för fina ord, vad roligt att ni är nöjda det är så det ska kännas! Kram Lovisa
  • Sara V skrev om Svensk Fastighetsförmedling Östermalm & Gärdet
    Tre veckor efter att jag köpt lägenheten installeras nya sopstationer i föreningen och en av sätts upp rakt utanför köksfönstret till den lägenhet jag har köpt.

Mäklaren hade antingen inte ingen koll på föreningen, eller valde att undanhålla den informationen. Läs mer
  • Anna Ida H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Östermalm & Gärdet
    Köpt bostad.
    Flexibel, serviceinriktad och konstruktiv. Jättenöjd! Läs mer
    2018-08-28 Svensk Fastighetsförmedling Östermalm svarar Anna Ida H
    Tack för det Anna Ida. Hoppas du ska trivas i din fina lägenhet med Rosa kök. Den ligger mig lite extra varmt om hjärtat.
  • Carl Ludvig D skrev om Svensk Fastighetsförmedling Östermalm & Gärdet
    Mattias Wedberg skötte allting snabbt och smidigt. Läs mer
    2018-08-14 Svensk Fastighetsförmedling Östermalm svarar Carl Ludvig D
    Snabbt och smidigt ska det vara=) Tack för förtroendet Ludvig. Hoppas på flera samarbeten i framtiden! / Mattias Wedberg
  • Niklas H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Östermalm & Gärdet
    Att sälja min lägenhet med svensk fastighetsförmedling var det bästa valet jag kunde göra.

Oerhört nöjd med hela processen, från start till mål. Läs mer
    2018-08-14 Svensk Fastighetsförmedling Östermalm svarar Niklas H
    Tack för dina ord. Det var ett sant nöje att hjälpa dig sälja din fina lägenhet. Jag är nöjd och köparna älskar sin nya bostad. Fantastiskt när man får ett sådant resultat. Lycka till och välkommen åter Niklas! / Mattias Wedberg
  • Ewa C skrev om Svensk Fastighetsförmedling Östermalm & Gärdet
    Petra var för mig mycket mer än bara mäklare. Eftersom jag själv inte kunde tog hon på sig att ordna med alla förberedelser inför försäljningen som tömning och städning.
    Hennes kloka och väl avvägda råd baserades på en realistisk och lyhörd förståelse av marknaden.
    Jag rekommenderar varmt Petra som en ytterligt professionell och smidig yrkeskvinna Läs mer
  • Karl E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Östermalm & Gärdet
    Drev på processen bra. Proffsigt bemötande. Rekommenderas! Läs mer
  • Magnus H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Östermalm & Gärdet
    Hanna gav en klar, tydling, och som det visade sig, korrekt rådgivning ang. säljstrategi. Hon var pro-aktiv, och hittade snabbt praktiska lösningar för hantering av dokument etc., för kontraktsskrivningen. Läs mer
    2018-07-02 Svensk Fastighetsförmedling Östermalm svarar Magnus H
    Tack snälla Magnus för din fina rekommendation och för ett givande och trevligt samarbete!

• Christina J
    Christina J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Östermalm & Gärdet
    Toppen bra bemötande vid mitt köp vid Karlaplan i Stockholm.
    Hanna är jätte proffsig och mötte oss med en naturlig vänlighet som man inte så ofta möter bland mäklare.
    Något vi uppskattade var att hon gav oss riktigt gott om tid att känna in lägenheten. Läs mer
    2018-07-02 Svensk Fastighetsförmedling Östermalm svarar Christina J
    Tusen tack för din positiva feedback i samband med ditt köp! Jag hoppas du kommer att trivas i din fina lägenhet!

• Ann-Junett S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Östermalm & Gärdet
    Trevlig och lätt att få kontakt med. Bra på återkoppla mig som säljare efter varje visning och händelse. Kan varmt rekommendera Mattias. Min försäljning av min bostadsrätt har gått smidigt. Läs mer
  • Hanna D skrev om Svensk Fastighetsförmedling Östermalm & Gärdet
    Hanna svarade snabbt på mina frågor. Hanna var alltid väldigt trevlig och tillmötesgående.
    En varmt rekommenderad mäklare. Läs mer
    2018-07-02 Svensk Fastighetsförmedling Östermalm svarar Hanna D
    Tack snälla Hanna för fina ord! Hoppas du ser fram emot att flytta in i din fantastiska lägenhet och att du kommer trivas!!

• Eva P skrev om Svensk Fastighetsförmedling Östermalm & Gärdet
    Köpte fyrarumslägenhet på Östermalm. Mycket bra bemötande av mäklaren, som var trevlig utan att vara påträngande. Fick bra information och han var lätt få tag på. Läs mer
  • Olle skrev om Svensk Fastighetsförmedling Östermalm & Gärdet
    Vi anlitade Mattias Wedberg i samband med försäljningen av vår bostadsrätt (4:a på drygt 100 kvadratmeter) på Nedre Gärdet. Vi är mycket nöjda med Mattias mäklarinsats. Vid vårt första möte var det tydligt att Mattias kunde dels området, dels föreningen vi bodde i. Han var också tydlig med vad ett realistiskt försäljningspris kunde hamna på och vilken försäljningsstrategi vi borde använda, vilket kändes tryggt på en osäker bostadsmarknad. Själva försäljningsprocessen gick sen enligt plan och vi upplevde ett positivt engagemang från Mattias sida under hela processen. Vi upplevde också att Mattias hade en bra relation till köparsidan och att han var tydlig i sin kommunikation även där. Vi skulle gärna anlita Mattias igen! Läs mer
    2018-05-31 Svensk Fastighetsförmedling Östermalm svarar Olle
    Stort tack för dina fina ord Olle. Ett sant nöje att hjälpa er fina familj med försäljningen. Ser fram emot att hjälpa er även nästa gång...:)
    Mvh Mattias Wedberg
  • Ewa J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Östermalm & Gärdet
    Vi har köpt bostad. Mäklaren var mycket tillmötesgående för oss som köpare. Våra förväntningar uppfylldes. Läs mer
    2018-05-30 Svensk Fastighetsförmedling Östermalm svarar Ewa J
    Tack Ewa,
    Vet att ni kommer att trivas i er nya bostad!
    Vi ses säkert i porten :D
    Med vänlig hälsning
    Petra von Krusenstierna
  • Olle J
    Olle J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Östermalm & Gärdet
    Försäljning av bostadsrätt. Korrekt smidig lättsam relation. Rekommenderas gärna.. bra tempo. Läs mer
    2018-05-29 Svensk Fastighetsförmedling Östermalm svarar Olle J
    Tack Olle,
    Det var enbart nöjsamt att lära känna er och att bistå er med försäljningen!
    Lycka till med allt framöver och hälsa din kära hustru.
    Med vänlig hälsning
    Petra von Krusenstierna
  • Gustaf C skrev om Svensk Fastighetsförmedling Östermalm & Gärdet
    Genomgående bra bemötande och tillmötesgående mäklare. Jag upplevde hela processen som väldigt smidig och jag fick löpande information om vad som väntades härnäst. Vi är mycket nöjda med mäklare, företag och lägenheten vi bor i. Vi fick även snabbt tillträde till lägenheten vilket ytterligare bidrog till den positiva upplevelsen. Läs mer
    2018-05-22 Svensk Fastighetsförmedling Östermalm svarar Gustaf C
    Härligt att höra Gustaf. Vi jobbar varje dag med förhoppningen att kunna leverera en genomgående positiv kundupplevelse både för köpare och säljare. Jag hoppas att ni får skapar många härliga minnen i er nya lägenhet och att vi håller kontakten för framtiden!
    / mvh Mattias Wedberg
  • Jenny W
    Jenny W skrev om Svensk Fastighetsförmedling Östermalm & Gärdet
    En mycket trevlig, pålitlig och professionell mäklare! Vi är jätte nöjd! Tack Mattias! //Jenny Läs mer
    2018-05-22 Svensk Fastighetsförmedling Östermalm svarar Jenny W
    Tack själv Jenny. Det var en fröjd att få hjälpa er med detta köpet. Jag hoppas att ni ska trivas och ser fram emot en fortsatt dialog för framtiden! / mvh Mattias
  • Ellen N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Östermalm & Gärdet
    Väldigt trevlig och trovärdig mäklare. Jag lade ett förhandsbud och vi skulle skriva 4 dagar efter mitt bud. Allt flöt på och inga lustigheter. Mycket nöjd med hjälpen och förtroendet till honom växte för varje samtal! Läs mer
    2018-05-18 Svensk Fastighetsförmedling Östermalm svarar Ellen N
    Tack Ellen och jag hoppas att du ska trivas i din nya fina lägenhet. /mvh Mattias Wedberg
  • Fanny B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Östermalm & Gärdet
    Superbra mäklare. Överträffande alla mina förväntningar! Rekommenderas varmt. Stort lycka till Hampus! Läs mer
  • Mattias W
    Mattias W skrev om Svensk Fastighetsförmedling Östermalm & Gärdet
    Hampus är oerhört duktig, engagerad, omtänksam och hjälpsam i sin yrkesroll som mäklare. Kan varmt rekommendera honom till alla som funderar på försäljning. Läs mer
  • Tomas H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Östermalm & Gärdet
    Svensk Fastighetsförmedling och Johan Ekenstam blev vårt val efter att ha träffat sammanlagt tre olika mäklare. Johan gjorde omedelbart ett seriöst, kunnigt och inkännande intryck utan besvärande insäljande av sig och det egna kontoret.
    Det tilltalade oss tre syskon och ingav förtroende för den fortsatta processen som har fungerat mycket bra.
    Vi är mycket nöjda med Johans lågmälda med proffsiga handläggning och vänliga bemötande. Läs mer
  • Nils-Lage P skrev om Svensk Fastighetsförmedling Östermalm & Gärdet
    Det har varit positivt att arbeta med Lovisa Hidesten. Hon är en mycket kompetent och professionell fastighetsmäklare. Vi kan å det varmaste rekommendera henne!
    Nils o Carin Posse Läs mer
  • Eva R skrev om Svensk Fastighetsförmedling Östermalm & Gärdet
    Lovisa har varit väldigt tillmötesgående under hela processen. Hon har en vänlig utstrålning som uppskattas även av spekulanter/köpare. Läs mer
    2018-04-12 Svensk Fastighetsförmedling Östermalm svarar Eva R
    Tack snälla Eva det var så roligt att få hjälpa er! Kram
  • Kersti Inga-Lisa C skrev om Svensk Fastighetsförmedling Östermalm & Gärdet
    Ja, mäklaren har levt upp till min förväntan. Läs mer
  • Carl-Fredrik B
    Carl-Fredrik B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Östermalm & Gärdet
    Efter att ha mött Hampus på ett flertal visningar ute på Lidingö och sett hur han hanterar en försäljning, var han vårt självklara val när vi skulle sälja. Hampus rekommenderas varmt och behöver han en referens i framtiden är han välkommen att hänvisa till oss. Rakt igenom proffesionellt handhavande, allt kändes tryggt och säkert från början till påskrivet kontrakt. Hela vägen höll han oss informerade in i minsta detalj vilket imponerade på oss då vi testat andra mäklare som inte ens varit i närheten. Läs mer
    2018-03-16 Svensk Fastighetsförmedling Östermalm svarar Carl-Fredrik B
    Hej Carl-Fredrik, Nöjet var helt på min sida, tusen tack för förtroendet och de fina orden. Vi hörs i framtiden hoppas jag! Vänligen, Hampus Åsén
  • Amanda T skrev om Svensk Fastighetsförmedling Östermalm & Gärdet
    Mycket bra bemötande och hög servicenivå. Väldigt smidigt förhandlingsprocess. Ger min högsta rekommendation. Läs mer
    2018-03-21 Svensk Fastighetsförmedling Östermalm svarar Amanda T
    Tack snälla Amanda för din fina rekommendation och kul att ni är nöjda! Nu är det inte långt kvar till ni får får flytta in i ert nya hem! MVH Hanna
  • Lars Ivar W skrev om Svensk Fastighetsförmedling Östermalm & Gärdet
    Bland fyra mäklare valde vi ut Mattias att sköta vår försäljning. Förtroendeingivande, korrekt, rörligt intellekt, informativ, kreativ var de avgörande ledorden som gjorde att valet föll på honom. Läs mer
    2018-03-05 Svensk Fastighetsförmedling Östermalm svarar Lars Ivar W
    Tack för rekommendationen Lars. Det var ett sant nöje att hjälpa er. Vi hade en bra dialog från start. Hoppas att ni ska trivas nu på Södermalm. Önskar er allt gott i livet. / Mvh Mattias Wedberg
  • Morten W skrev om Svensk Fastighetsförmedling Östermalm & Gärdet
    Jag har just sålt min lägenhet på Riddargatan. Hanna Gulve var ansvarig mäklare. Tillträdet har inte skett än, men så långt har jag bara goda saker att säga. Hanna är ytterst professionell; kunnig om både marknad och fastigheter; snabb som en vessla och mycket bra på att få ett högt pris för objektet. Hon är även mycket noggrann med pappersarbetet vilket är särdeles viktigt vid fastighetsaffärer. Det var ett sant nöje att göra affär med Hanna. Läs mer
    2018-02-23 Svensk Fastighetsförmedling Östermalm svarar Morten W
    Tack snälla Morten för fina ord och ett tusen tack för att jag fick möjligheten att förmedla er bostad. Det har varit ett nöje att få hjälpa er! MVH Hanna

Styrmansgatan 50 & Erik Dahlbergsgatan 23, 114 60 Stockholm