Alla kategorier Mäklare Stockholms län Stockholm Östermalm Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Östermalm & Gärdet

Svensk Fastighetsförmedling Östermalm & Gärdet

Styrmansgatan 50, 114 60 Stockholm — Visa karta

På Östermalm och Gärdet är bostadsmarknaden stenhård och för att få se de bästa objekten eller få bäst betalt behövs erfarenhet och kunskap om hur köpare och säljare fungerar just här. Vi på Svensk Fastighetsförmedling har koll på hela processen, och området, och vi delar gärna den kunskapen med dig.

Vi hjälper dig som vill sälja med värdering, fotografering, marknadsföring och visning. Självklart är vi med dig tills dess att affären är avslutad, och kanske kan vi till och med hjälpa dig hitta ditt nästa boende? Vill du köpa en bostad här handlar det om att veta vilka objekt som passar dina önskemål, vilka visningar du ska gå på och hur du ska agera i budgivningen. Vi ger dig de tips och råd du behöver!

Välkommen till Svensk Fastighetsförmedling på Östermalm och Gärdet!

Läs vad 17 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Östermalm & Gärdet

• Kajsa W
    Kajsa W skrev om Svensk Fastighetsförmedling Östermalm & Gärdet
    Smidig affär med en väldigt bra support från mäklaren. 👍🏼
  • Cecilia F
    Cecilia F skrev om Svensk Fastighetsförmedling Östermalm & Gärdet
    Hanna Gulve skötte försäljningen av min lght proffsigt. All kommunikation har gått smidigt, bra fotograf och prospekt och en transparent budgivning där jag ständigt var informerad. Rekommenderas starkt!
    2017-05-08 Svensk Fastighetsförmedling Östermalm/Gärdet svarar Cecilia F
    Tusen tack Cecilia! Det har varit ett nöje att få hjälpa dig med försäljningen av din fina lägenhet! MVH Hanna
  • Susanne G
    Susanne G skrev om Svensk Fastighetsförmedling Östermalm & Gärdet
    Jag fick ett väldigt bra och kunnigt bemötande.
    Mattias levde mer än väl upp till mina förväntningar.
  • Alexandra K
    Alexandra K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Östermalm & Gärdet
    Arbetet kring försäljningen gick mycket smidigt trots att jag befann mig i ett annat land under större del av tiden. Mäklaren var agil genom hela processen och jag fick det stöd som behövdes för att lätt och smidigt ordna med viktiga papper, visning av lägenhet samt budgivning mm.
  • Anna W
    Anna W skrev om Svensk Fastighetsförmedling Östermalm & Gärdet
    Petra von Krusenstierna hjälpte oss att sälja vår lägenheten på ett utmärkt, väldigt organiserat, hjälpfullt sätt. Hon skötte allt perfekt, informerade oss om varje steg i försäljningen. Jag kan varmt rekommendera Petra som mäklare.
  • Sophia S
    Sophia S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Östermalm & Gärdet
    Mycket bra och professionellt.
  • Cecilia B
    Cecilia B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Östermalm & Gärdet
    Mycket proffsigt o trevligt skött affär från början till slut av fina Petra. Är mycket nöjd och rekommenderar henne mer än gärna!
  • Anna v
    Anna v skrev om Svensk Fastighetsförmedling Östermalm & Gärdet
    Mycket nöjd med hur hela affären sköttes!
  • Leif M
    Leif M skrev om Svensk Fastighetsförmedling Östermalm & Gärdet
    Jag har anlitat många olika mäklare både som privatperson och som företagare.
    Som en jämförelse kan jag efter 2-3 års kontakter med Sv. Fast. Förmedling Danderyd, bara säga att de är de bästa jag upplevt, i bemötande, service och genomförande av de olika projekten. Det handlar också om den trygghet jag känt och känner som kund. Det bästa jag upplevt någonsin och alltigenom seriöst.
    Leif Matsson/ Billdal
  • Anna E
    Anna E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Östermalm & Gärdet
    Johan Ekenstam på Svensk Fastighetsförmedling Östermalm sålde vår lgh på ett mycket proffsigt sätt. Han höll utlovade löften, vi blev hela tiden uppdaterade vad som hände i försäljningsprocessen och han utförde tjänster utöver vad jag förväntar mig av en mäklare. Utan Johans medverkan hade inte lgh blivit klar för försäljning på utsatt datum. Jag rekommenderar varmt Johan Ekenstam och jag kommer definitivt anlita honom igen om vi ska sälja vår bostad.
  • Marie B
    Marie B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Östermalm & Gärdet
    Mattias är pålitlig, proffsig, påläst och noggrann. Vi kan varmt rekommendera honom till klienter som söker en mäklare med erfarenhet av marknaden i Sthlm med fokus på Östermalm. Vi önskar Mattias fortsatt framgång och lycka i det prefessionella livet som mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling.
    Vid pennan: Marie Brackenhoff 160906.
  • Jan M
    Jan M skrev om Svensk Fastighetsförmedling Östermalm & Gärdet
    Rekommenderad, kunnig, saklig, lyssnande samt effektiv.
  • Elisabeth L
    Elisabeth L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Östermalm & Gärdet
    Bra bemötande, kunnig och seriös. Noggrann återkoppling dag för dag. Rekommenderas varmt!
  • Louise K
    Louise K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Östermalm & Gärdet
    Tack snälla för frågan!
    Jag bemötte min mäklare Mattias Wedberg, som mycket kompetent på alla sätt o vis. Han var förstående och lät mig ta den tid jag behövde. Jag behövde aldrig känna mig stressad över att du måste det hända någonting etc! Han var även
    väldigt trevlig o hade bra förmåga att lyssna på mig!
    Kan mycket varmt rekommendera honom till liknande uppdrag!
  • Gustav B
    Gustav B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Östermalm & Gärdet
    Mattias är en vass, seriös och skicklig mäklare som tar väl hand om både säljare såväl som köpare. Jag har sålt två lägenheter med hjälp av Mattias och har bara gott att säga!
  • S R
    S R skrev om Svensk Fastighetsförmedling Östermalm & Gärdet
    Petra E Von Krusenstierna på Svensk Fastighetsförmedling Östermalm uppfyllde alla våra krav och önskemål. Hon är professionell, trevlig och lyhörd inför både säljare och köpare. Uppskattar också att hon är så tillgänglig, svarar alltid på samtal och mail inom rimlig tid. Vi kan varmt rekommendera Petra till Er nästa bostadsaffär, ni kommer inte att bli besvikna.
  • Per L
    Per L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Östermalm & Gärdet
    Mycket bra mäklare. Påläst, trevlig, ärlig och kunnig. Lägger ner tid och arbete för sina kunder. Kommer med stor sannolikhet att anlita honom i samband med kommande bostadsaffärer.

Styrmansgatan 50, 114 60 Stockholm