Alla kategorier Mäklare Stockholms län Stockholm Östermalm Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Östermalm & Gärdet

Svensk Fastighetsförmedling Östermalm & Gärdet

Styrmansgatan 50 & Erik Dahlbergsgatan 23, 114 60 Stockholm — Visa karta

På Östermalm och Gärdet är bostadsmarknaden stenhård och för att få se de bästa objekten eller få bäst betalt behövs erfarenhet och kunskap om hur köpare och säljare fungerar just här. Vi på Svensk Fastighetsförmedling har koll på hela processen, och området, och vi delar gärna den kunskapen med dig.

Vi hjälper dig som vill sälja med värdering, fotografering, marknadsföring och visning. Självklart är vi med dig tills dess att affären är avslutad, och kanske kan vi till och med hjälpa dig hitta ditt nästa boende? Vill du köpa en bostad här handlar det om att veta vilka objekt som passar dina önskemål, vilka visningar du ska gå på och hur du ska agera i budgivningen. Vi ger dig de tips och råd du behöver!

Besök oss på Styrmansgatan 50 eller Erik Dahlbergsgatan 23.

Välkommen till Svensk Fastighetsförmedling på Östermalm och Gärdet!

Läs vad 74 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Östermalm & Gärdet

• Maja N
    Maja N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Östermalm & Gärdet
    Trevlig, tillmötesgående och framförallt väldigt professionell. Läs mer
  • Julia N
    Julia N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Östermalm & Gärdet
    Proffesionell, bra bemötande, vänlig och kunnig. Snabb återkoppling. Läs mer
  • Nina C
    Nina C skrev om Svensk Fastighetsförmedling Östermalm & Gärdet
    Väldigt professionellt tillmötesgående
    Bra service, det märks att hon har ett genuint intresse att göra en så lyckad försäljning som möjligt för alla inblandade parter Läs mer
    2018-09-17 Svensk Fastighetsförmedling Östermalm svarar Nina C
    Tack snälla Nina för fina ord, vad roligt att ni är nöjda det är så det ska kännas! Kram Lovisa
  • Sara V
    Sara V skrev om Svensk Fastighetsförmedling Östermalm & Gärdet
    Tre veckor efter att jag köpt lägenheten installeras nya sopstationer i föreningen och en av sätts upp rakt utanför köksfönstret till den lägenhet jag har köpt.

Mäklaren hade antingen inte ingen koll på föreningen, eller valde att undanhålla den informationen. Läs mer
  • Anna Ida H
    Anna Ida H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Östermalm & Gärdet
    Köpt bostad.
    Flexibel, serviceinriktad och konstruktiv. Jättenöjd! Läs mer
    2018-08-28 Svensk Fastighetsförmedling Östermalm svarar Anna Ida H
    Tack för det Anna Ida. Hoppas du ska trivas i din fina lägenhet med Rosa kök. Den ligger mig lite extra varmt om hjärtat.
  • Carl Ludvig D
    Carl Ludvig D skrev om Svensk Fastighetsförmedling Östermalm & Gärdet
    Mattias Wedberg skötte allting snabbt och smidigt. Läs mer
    2018-08-14 Svensk Fastighetsförmedling Östermalm svarar Carl Ludvig D
    Snabbt och smidigt ska det vara=) Tack för förtroendet Ludvig. Hoppas på flera samarbeten i framtiden! / Mattias Wedberg
  • Niklas H
    Niklas H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Östermalm & Gärdet
    Att sälja min lägenhet med svensk fastighetsförmedling var det bästa valet jag kunde göra.

Oerhört nöjd med hela processen, från start till mål. Läs mer
    2018-08-14 Svensk Fastighetsförmedling Östermalm svarar Niklas H
    Tack för dina ord. Det var ett sant nöje att hjälpa dig sälja din fina lägenhet. Jag är nöjd och köparna älskar sin nya bostad. Fantastiskt när man får ett sådant resultat. Lycka till och välkommen åter Niklas! / Mattias Wedberg
  • Ewa C
    Ewa C skrev om Svensk Fastighetsförmedling Östermalm & Gärdet
    Petra var för mig mycket mer än bara mäklare. Eftersom jag själv inte kunde tog hon på sig att ordna med alla förberedelser inför försäljningen som tömning och städning.
    Hennes kloka och väl avvägda råd baserades på en realistisk och lyhörd förståelse av marknaden.
    Jag rekommenderar varmt Petra som en ytterligt professionell och smidig yrkeskvinna Läs mer
  • Karl E
    Karl E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Östermalm & Gärdet
    Drev på processen bra. Proffsigt bemötande. Rekommenderas! Läs mer
  • Magnus H
    Magnus H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Östermalm & Gärdet
    Hanna gav en klar, tydling, och som det visade sig, korrekt rådgivning ang. säljstrategi. Hon var pro-aktiv, och hittade snabbt praktiska lösningar för hantering av dokument etc., för kontraktsskrivningen. Läs mer
    2018-07-02 Svensk Fastighetsförmedling Östermalm svarar Magnus H
    Tack snälla Magnus för din fina rekommendation och för ett givande och trevligt samarbete!

• Christina J
    Christina J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Östermalm & Gärdet
    Toppen bra bemötande vid mitt köp vid Karlaplan i Stockholm.
    Hanna är jätte proffsig och mötte oss med en naturlig vänlighet som man inte så ofta möter bland mäklare.
    Något vi uppskattade var att hon gav oss riktigt gott om tid att känna in lägenheten. Läs mer
    2018-07-02 Svensk Fastighetsförmedling Östermalm svarar Christina J
    Tusen tack för din positiva feedback i samband med ditt köp! Jag hoppas du kommer att trivas i din fina lägenhet!

• Ann-Junett S
    Ann-Junett S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Östermalm & Gärdet
    Trevlig och lätt att få kontakt med. Bra på återkoppla mig som säljare efter varje visning och händelse. Kan varmt rekommendera Mattias. Min försäljning av min bostadsrätt har gått smidigt. Läs mer
  • Hanna D
    Hanna D skrev om Svensk Fastighetsförmedling Östermalm & Gärdet
    Hanna svarade snabbt på mina frågor. Hanna var alltid väldigt trevlig och tillmötesgående.
    En varmt rekommenderad mäklare. Läs mer
    2018-07-02 Svensk Fastighetsförmedling Östermalm svarar Hanna D
    Tack snälla Hanna för fina ord! Hoppas du ser fram emot att flytta in i din fantastiska lägenhet och att du kommer trivas!!

• Eva P
    Eva P skrev om Svensk Fastighetsförmedling Östermalm & Gärdet
    Köpte fyrarumslägenhet på Östermalm. Mycket bra bemötande av mäklaren, som var trevlig utan att vara påträngande. Fick bra information och han var lätt få tag på. Läs mer
  • Olle
    Olle skrev om Svensk Fastighetsförmedling Östermalm & Gärdet
    Vi anlitade Mattias Wedberg i samband med försäljningen av vår bostadsrätt (4:a på drygt 100 kvadratmeter) på Nedre Gärdet. Vi är mycket nöjda med Mattias mäklarinsats. Vid vårt första möte var det tydligt att Mattias kunde dels området, dels föreningen vi bodde i. Han var också tydlig med vad ett realistiskt försäljningspris kunde hamna på och vilken försäljningsstrategi vi borde använda, vilket kändes tryggt på en osäker bostadsmarknad. Själva försäljningsprocessen gick sen enligt plan och vi upplevde ett positivt engagemang från Mattias sida under hela processen. Vi upplevde också att Mattias hade en bra relation till köparsidan och att han var tydlig i sin kommunikation även där. Vi skulle gärna anlita Mattias igen! Läs mer
    2018-05-31 Svensk Fastighetsförmedling Östermalm svarar Olle
    Stort tack för dina fina ord Olle. Ett sant nöje att hjälpa er fina familj med försäljningen. Ser fram emot att hjälpa er även nästa gång...:)
  • Ewa J
    Ewa J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Östermalm & Gärdet
    Vi har köpt bostad. Mäklaren var mycket tillmötesgående för oss som köpare. Våra förväntningar uppfylldes. Läs mer
    2018-05-30 Svensk Fastighetsförmedling Östermalm svarar Ewa J
    Tack Ewa,
    Vet att ni kommer att trivas i er nya bostad!
    Vi ses säkert i porten :D
    Med vänlig hälsning
    Petra von Krusenstierna
  • Olle J
    Olle J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Östermalm & Gärdet
    Försäljning av bostadsrätt. Korrekt smidig lättsam relation. Rekommenderas gärna.. bra tempo. Läs mer
    2018-05-29 Svensk Fastighetsförmedling Östermalm svarar Olle J
    Tack Olle,
    Det var enbart nöjsamt att lära känna er och att bistå er med försäljningen!
    Lycka till med allt framöver och hälsa din kära hustru.
    Med vänlig hälsning
    Petra von Krusenstierna
  • Gustaf C
    Gustaf C skrev om Svensk Fastighetsförmedling Östermalm & Gärdet
    Genomgående bra bemötande och tillmötesgående mäklare. Jag upplevde hela processen som väldigt smidig och jag fick löpande information om vad som väntades härnäst. Vi är mycket nöjda med mäklare, företag och lägenheten vi bor i. Vi fick även snabbt tillträde till lägenheten vilket ytterligare bidrog till den positiva upplevelsen. Läs mer
    2018-05-22 Svensk Fastighetsförmedling Östermalm svarar Gustaf C
    Härligt att höra Gustaf. Vi jobbar varje dag med förhoppningen att kunna leverera en genomgående positiv kundupplevelse både för köpare och säljare. Jag hoppas att ni får skapar många härliga minnen i er nya lägenhet och att vi håller kontakten för framtiden!
    / mvh Mattias Wedberg
  • Jenny W
    Jenny W skrev om Svensk Fastighetsförmedling Östermalm & Gärdet
    En mycket trevlig, pålitlig och professionell mäklare! Vi är jätte nöjd! Tack Mattias! //Jenny Läs mer
    2018-05-22 Svensk Fastighetsförmedling Östermalm svarar Jenny W
    Tack själv Jenny. Det var en fröjd att få hjälpa er med detta köpet. Jag hoppas att ni ska trivas och ser fram emot en fortsatt dialog för framtiden! / mvh Mattias
  • Ellen N
    Ellen N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Östermalm & Gärdet
    Väldigt trevlig och trovärdig mäklare. Jag lade ett förhandsbud och vi skulle skriva 4 dagar efter mitt bud. Allt flöt på och inga lustigheter. Mycket nöjd med hjälpen och förtroendet till honom växte för varje samtal! Läs mer
    2018-05-18 Svensk Fastighetsförmedling Östermalm svarar Ellen N
    Tack Ellen och jag hoppas att du ska trivas i din nya fina lägenhet. /mvh Mattias Wedberg
  • Fanny B
    Fanny B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Östermalm & Gärdet
    Superbra mäklare. Överträffande alla mina förväntningar! Rekommenderas varmt. Stort lycka till Hampus! Läs mer
  • Mattias W
    Mattias W skrev om Svensk Fastighetsförmedling Östermalm & Gärdet
    Hampus är oerhört duktig, engagerad, omtänksam och hjälpsam i sin yrkesroll som mäklare. Kan varmt rekommendera honom till alla som funderar på försäljning. Läs mer
  • Tomas H
    Tomas H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Östermalm & Gärdet
    Svensk Fastighetsförmedling och Johan Ekenstam blev vårt val efter att ha träffat sammanlagt tre olika mäklare. Johan gjorde omedelbart ett seriöst, kunnigt och inkännande intryck utan besvärande insäljande av sig och det egna kontoret.
    Det tilltalade oss tre syskon och ingav förtroende för den fortsatta processen som har fungerat mycket bra.
    Vi är mycket nöjda med Johans lågmälda med proffsiga handläggning och vänliga bemötande. Läs mer
  • Nils-Lage P
    Nils-Lage P skrev om Svensk Fastighetsförmedling Östermalm & Gärdet
    Det har varit positivt att arbeta med Lovisa Hidesten. Hon är en mycket kompetent och professionell fastighetsmäklare. Vi kan å det varmaste rekommendera henne!
    Nils o Carin Posse Läs mer
  • Eva R
    Eva R skrev om Svensk Fastighetsförmedling Östermalm & Gärdet
    Lovisa har varit väldigt tillmötesgående under hela processen. Hon har en vänlig utstrålning som uppskattas även av spekulanter/köpare. Läs mer
    2018-04-12 Svensk Fastighetsförmedling Östermalm svarar Eva R
    Tack snälla Eva det var så roligt att få hjälpa er! Kram
  • Kersti Inga-Lisa C
    Kersti Inga-Lisa C skrev om Svensk Fastighetsförmedling Östermalm & Gärdet
    Ja, mäklaren har levt upp till min förväntan. Läs mer
  • Carl-Fredrik B
    Carl-Fredrik B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Östermalm & Gärdet
    Efter att ha mött Hampus på ett flertal visningar ute på Lidingö och sett hur han hanterar en försäljning, var han vårt självklara val när vi skulle sälja. Hampus rekommenderas varmt och behöver han en referens i framtiden är han välkommen att hänvisa till oss. Rakt igenom proffesionellt handhavande, allt kändes tryggt och säkert från början till påskrivet kontrakt. Hela vägen höll han oss informerade in i minsta detalj vilket imponerade på oss då vi testat andra mäklare som inte ens varit i närheten. Läs mer
    2018-03-16 Svensk Fastighetsförmedling Östermalm svarar Carl-Fredrik B
    Hej Carl-Fredrik, Nöjet var helt på min sida, tusen tack för förtroendet och de fina orden. Vi hörs i framtiden hoppas jag! Vänligen, Hampus Åsén
  • Amanda T
    Amanda T skrev om Svensk Fastighetsförmedling Östermalm & Gärdet
    Mycket bra bemötande och hög servicenivå. Väldigt smidigt förhandlingsprocess. Ger min högsta rekommendation. Läs mer
    2018-03-21 Svensk Fastighetsförmedling Östermalm svarar Amanda T
    Tack snälla Amanda för din fina rekommendation och kul att ni är nöjda! Nu är det inte långt kvar till ni får får flytta in i ert nya hem! MVH Hanna
  • Lars Ivar W
    Lars Ivar W skrev om Svensk Fastighetsförmedling Östermalm & Gärdet
    Bland fyra mäklare valde vi ut Mattias att sköta vår försäljning. Förtroendeingivande, korrekt, rörligt intellekt, informativ, kreativ var de avgörande ledorden som gjorde att valet föll på honom. Läs mer
    2018-03-05 Svensk Fastighetsförmedling Östermalm svarar Lars Ivar W
    Tack för rekommendationen Lars. Det var ett sant nöje att hjälpa er. Vi hade en bra dialog från start. Hoppas att ni ska trivas nu på Södermalm. Önskar er allt gott i livet. / Mvh Mattias Wedberg
  • Morten W
    Morten W skrev om Svensk Fastighetsförmedling Östermalm & Gärdet
    Jag har just sålt min lägenhet på Riddargatan. Hanna Gulve var ansvarig mäklare. Tillträdet har inte skett än, men så långt har jag bara goda saker att säga. Hanna är ytterst professionell; kunnig om både marknad och fastigheter; snabb som en vessla och mycket bra på att få ett högt pris för objektet. Hon är även mycket noggrann med pappersarbetet vilket är särdeles viktigt vid fastighetsaffärer. Det var ett sant nöje att göra affär med Hanna. Läs mer
    2018-02-23 Svensk Fastighetsförmedling Östermalm svarar Morten W
    Tack snälla Morten för fina ord och ett tusen tack för att jag fick möjligheten att förmedla er bostad. Det har varit ett nöje att få hjälpa er! MVH Hanna
  • Anders S
    Anders S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Östermalm & Gärdet
    Engagerad och hjälpsam oavsett veckodag och tid på dygnet. Lotsade igenom affären på ett bra och personligt sätt. Läs mer
    2018-02-20 Svensk Fastighetsförmedling Östermalm svarar Anders S
    Tack för dina fina ord Anders! Hoppas ni ser fram emot att flytta in i er nya lägenhet, jag är övertygad om att ni kommer trivas utmärkt! MVH Hanna
  • Birgit J
    Birgit J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Östermalm & Gärdet
    Bemötandet från min mäklare har varit trevligt. Hon har ansträngt sig för att försöka nå upp till våra förväntningar när det gäller vad vi skulle kunna sälja vår lägenhet. Hon trodde själv att vi skulle kunna få ut något mer för lägenheten men marknaden är ju svajig så det är svårt. Jag upplever att hon har gjort sitt bästa. Läs mer
    2018-02-20 Svensk Fastighetsförmedling Östermalm svarar Birgit J
    Vad roligt att höra att ni är nöjda trots rådande marknad, det har jag verkligen gjort! Det har varit så trevligt att få hjälpa er med er försäljning, allt gott! Kram Lovisa
  • Ulrika S
    Ulrika S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Östermalm & Gärdet
    Mattias är seriös, trevlig och kunnig. Han kan marknaden, uppträder trovärdigt och intar en neutral icke-påverkande attityd I affärs-ögonblicket. Lågmäld och inte allt för "säljande" vilket jag anser är en positiv konkurrensfaktor för Svensk Fastighetsförmedling. Läs mer
    2018-02-20 Svensk Fastighetsförmedling Östermalm svarar Ulrika S
    Stort tack för dina fina ord Ulrika. Ett sant nöje att ha att göra med trevliga människor som ni. Ser fram emot fortsatt trevligt samarbete.
    Mvh Mattias
  • Birgitta A
    Birgitta A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Östermalm & Gärdet
    Professionell och saklig....och vad jag kan bedöma objektiv ....och personlig på ett trevligt och engagerat sätt ! Läs mer
  • Stina G
    Stina G skrev om Svensk Fastighetsförmedling Östermalm & Gärdet
    Det är andra gången som jag ger Hanna Gulve förtroendet att sälja min lägenhet. Ett förtroende hon förvaltat på ett mycket bra sätt och nu fick min lägenhet såld trots en orolig bostadsmarknad. Jag uppskattar hennes engagemang, kunskap om marknaden, lyhördhet och allmänt positiva inställning. Stort tack Hanna för ditt jobb med min bostadsförsäljning! Allt kring försäljningen sköttes mycket professionellt - jag kan varmt rekommendera Hanna! Läs mer
    2018-02-20 Svensk Fastighetsförmedling Östermalm svarar Stina G
    Hjärtligt tack Stina för för din rekommendation och tack än en gång för att jag fick förtroendet att hjälpa dig! Hoppas ni kommer trivas i er nya superfina lägenhet! MVH Hanna
  • Lars J
    Lars J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Östermalm & Gärdet
    Jag upplever Hanna Gulve som kompetent och med hennes trevliga och professionella bemötande kändes fastighetsaffären trygg. Hon var påläst och gav den information som jag efterfrågade vid visningarna.
    Lars Jäderblom Läs mer
    2018-02-19 Svensk Fastighetsförmedling Östermalm svarar Lars J
    Tusen tack Lars för fint omdöme! Kul att du uppskattade processen och hoppas du ska trivas i ditt nya boende! MVH Hanna
  • Maja Ö
    Maja Ö skrev om Svensk Fastighetsförmedling Östermalm & Gärdet
    Lovisa har visat stor professionalitet vid försäljningen av vår bostad i en turbulent marknad. Vi fick ett snabbt avslut och är mycket nöjda med allt från förarbete, fotografering till försäljning.
    Maja & Fredric Läs mer
    2018-02-13 Svensk Fastighetsförmedling Östermalm svarar Maja Ö
    Tack snälla för fina ord Maja! Det var ett rent nöje att få hjälpa er två att sälja er fina lägenhet, nöjet var helt på min sida! Kram Lovisa
  • Maja N
    Maja N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Östermalm & Gärdet
    Enkelt, proffsig och tydlig att ha göra med, vilket uppskattades enormt från min sida. Läs mer
    2018-02-15 Mattias W svarar Maja N
    Tack för din kommentar Maja och vad roligt att du uppskattade min hjälp.
  • Young K
    Young K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Östermalm & Gärdet
    Hanna är bästa mäklaren i stan!! Tredje gången Hanna hjälper oss med en försäljning och hon har levererat över förväntan alla gånger! Vi är supernöjda och kan starkt rekommendera henne. Läs mer
    2018-02-15 Svensk Fastighetsförmedling Östermalm svarar Young K
    Tack snälla Young för fin rekommendation och tack för att jag får möjligheten att förmedla era fina lägenheter!
  • Josefin T
    Josefin T skrev om Svensk Fastighetsförmedling Östermalm & Gärdet
    Väldigt kunnig, trevlig, positiv och intresserad! Skulle rekommendera Hanna till alla!! Har inget att klaga på! Läs mer
    2018-01-31 Svensk Fastighetsförmedling Östermalm svarar Josefin T
    Tack snälla Josefin för fin rekommendation och för att jag fick möjlighet att hjälpa dig med försäljningen av din fina bostad! Hoppas ni kommer att trivas i den nya! MVH Hanna
  • Niklas H
    Niklas H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Östermalm & Gärdet
    Trevlig och duktig mäklare som var engagerad och såg till att kommunikationen mellan säljare/budgivare var god genom hela processen. Läs mer
    2018-01-23 Svensk Fastighetsförmedling Östermalm svarar Niklas H
    Tack själv Niklas, kul att du uppskattade processen.
    Hoppas du ska trivas i ert nya boende!
    Med vänlig hälsning Petra
  • Maria N
    Maria N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Östermalm & Gärdet
    Mäklaren ingav stort förtroende, försäljningen av min lägenhet gick snabbt och till ett bra pris. Tusen tack Hanna för alla goda råd, professionellt bemötande och ditt engagemang för att jag som säljare skulle känna mig trygg! Läs mer
    2017-12-20 Svensk Fastighetsförmedling Östermalm svarar Maria N
    Tusen tack själv Maria för att jag fick möjligheten att hjälpa dig med försäljningen av din fina lägenhet! Önskar dig en riktigt härlig jul, vi hörs och syns!
  • Cissi M
    Cissi M skrev om Svensk Fastighetsförmedling Östermalm & Gärdet
    Driven, duktig och engagerad mäklare. Dock en del felstavningar i objektbeskrivningen som vi själva fick rätta. Läs mer
    2017-12-11 Svensk Fastighetsförmedling Östermalm svarar Cissi M
    Tack Cissi. Hoppas att ni ska trivas på Sandhamnsgatan!
    Allt gott!
  • Beate S
    Beate S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Östermalm & Gärdet
    Är mycket glad att vi hittade en så bra och härlig mäklare som Hanna. Tacksam för Hannas kunskap, engagemang och allmänt positiva inställning som skapade en fin erfarenhet för oss i försäljning av lägenhet. Stort tack Hanna för allt ditt fina jobb och grattis till alla dina framtida klienter som har lika tur som oss i val av mäklare :) Läs mer
    2017-12-04 Svensk Fastighetsförmedling Östermalm svarar Beate S
    Hjärtligt tack för dina uppskattande ord och för ett mycket trevligt samarbete i samband med försäljningen! Det är jag som har turen att få ha er som uppdragsgivare :-) MVH Hanna
  • Claes T
    Claes T skrev om Svensk Fastighetsförmedling Östermalm & Gärdet
    Mattias Wedberg har på ett utmärkt och kreativt sätt hanterat sitt mäklaruppdrag. I den vikande lägenhetsmarknaden gällde det att finna nya angreppsmetoder. Mattias gjorde det på ett utmärkt sätt. Läs mer
    2017-11-27 Mattias W svarar Claes T
    Tackar hjärtligast för dina fina ord Claes och för ett gott samarbete. It takes two to tango!
  • Anna G
    Anna G skrev om Svensk Fastighetsförmedling Östermalm & Gärdet
    Vi uppskattar verkligen Hanna Gulve, som vi hade förmånen ha som mäklare vid bostadsförsäljning. Mycket tydlig, snabb, lyhörd för våra önskemål , marknadskunnig, gott stöd för beslutsfattande. Kort sagt - professionell i ordets bästa bemärkelse.

Anna Gilbe Läs mer
    2017-11-27 Svensk Fastighetsförmedling Östermalm svarar Anna G
    Tack snälla Anna för att jag fick förtroendet att förmedla er fina bostad och tusen tack uppskattningen i samband med detta. Vi ses! MVH Hanna
  • Johan A
    Johan A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Östermalm & Gärdet
    Väldigt professionell mäklare! kan starkt rekommendera Läs mer
    2017-11-27 Mattias W svarar Johan A
    Tackar för det Johan. Det va ett sant nöje att hjälpa er komma till rätta med er försäljning. Hoppas ni ska trivas i Göteborg.
  • Anders H
    Anders H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Östermalm & Gärdet
    Seriös och kunnig approach från mäklaren. Trots kaotiskt läge på bostadsmarknaden under säljtiden fattades genomtänkta och bra beslut. Guldstjärna för tillgänglighet och snabba svar. Läs mer
    2017-11-16 Svensk Fastighetsförmedling Östermalm svarar Anders H
    Tack Anders, alltid ett nöje att hjälpa dig, hoppas ni kommer att trivas i nya bostaden!
  • Ulla Ö
    Ulla Ö skrev om Svensk Fastighetsförmedling Östermalm & Gärdet
    Hanna uppträdde proffsigt och kunnigt. Hon var väl påläst och hade ett trevligt bemötande genom hela processen. Det verkar vara ordning och reda. Läs mer
    2017-11-15 Svensk Fastighetsförmedling Östermalm svarar Ulla Ö
    Tusen tack Ulla för fint betyg! Är övertygad om att sonen kommer trivas utmärkt i lägenheten. Vi hörs och syns! MVH Hanna
  • Karin R
    Karin R skrev om Svensk Fastighetsförmedling Östermalm & Gärdet
    Pigg o alert gick med på spännande model på ersättning. Jobbade hårt o lyckades bra trots läget på marknade. Väldigt duktig o snart Läs mer
    2018-01-23 Svensk Fastighetsförmedling Östermalm svarar Karin R
    Tack härliga Karin, ett nöje att bistå er!
    Med vänlig hälsning Petra

Styrmansgatan 50 & Erik Dahlbergsgatan 23, 114 60 Stockholm