Alla kategorier Mäklare Stockholms län Stockholm Östermalm Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Östermalm & Gärdet

Svensk Fastighetsförmedling Östermalm & Gärdet

Styrmansgatan 50 & Erik Dahlbergsgatan 23, 114 60 Stockholm — Visa karta

På Östermalm och Gärdet är bostadsmarknaden stenhård och för att få se de bästa objekten eller få bäst betalt behövs erfarenhet och kunskap om hur köpare och säljare fungerar just här. Vi på Svensk Fastighetsförmedling har koll på hela processen, och området, och vi delar gärna den kunskapen med dig.

Vi hjälper dig som vill sälja med värdering, fotografering, marknadsföring och visning. Självklart är vi med dig tills dess att affären är avslutad, och kanske kan vi till och med hjälpa dig hitta ditt nästa boende? Vill du köpa en bostad här handlar det om att veta vilka objekt som passar dina önskemål, vilka visningar du ska gå på och hur du ska agera i budgivningen. Vi ger dig de tips och råd du behöver!

Besök oss på Styrmansgatan 50 eller Erik Dahlbergsgatan 23.

Välkommen till Svensk Fastighetsförmedling på Östermalm och Gärdet!

Läs vad 54 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Östermalm & Gärdet

• Fanny B
    Fanny B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Östermalm & Gärdet
    Superbra mäklare. Överträffande alla mina förväntningar! Rekommenderas varmt. Stort lycka till Hampus! Läs mer
  • Mattias W
    Mattias W skrev om Svensk Fastighetsförmedling Östermalm & Gärdet
    Hampus är oerhört duktig, engagerad, omtänksam och hjälpsam i sin yrkesroll som mäklare. Kan varmt rekommendera honom till alla som funderar på försäljning. Läs mer
  • Tomas H
    Tomas H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Östermalm & Gärdet
    Svensk Fastighetsförmedling och Johan Ekenstam blev vårt val efter att ha träffat sammanlagt tre olika mäklare. Johan gjorde omedelbart ett seriöst, kunnigt och inkännande intryck utan besvärande insäljande av sig och det egna kontoret.
    Det tilltalade oss tre syskon och ingav förtroende för den fortsatta processen som har fungerat mycket bra.
    Vi är mycket nöjda med Johans lågmälda med proffsiga handläggning och vänliga bemötande. Läs mer
  • Nils-Lage P
    Nils-Lage P skrev om Svensk Fastighetsförmedling Östermalm & Gärdet
    Det har varit positivt att arbeta med Lovisa Hidesten. Hon är en mycket kompetent och professionell fastighetsmäklare. Vi kan å det varmaste rekommendera henne!
    Nils o Carin Posse Läs mer
  • Eva R
    Eva R skrev om Svensk Fastighetsförmedling Östermalm & Gärdet
    Lovisa har varit väldigt tillmötesgående under hela processen. Hon har en vänlig utstrålning som uppskattas även av spekulanter/köpare. Läs mer
    2018-04-12 Svensk Fastighetsförmedling Östermalm svarar Eva R
    Tack snälla Eva det var så roligt att få hjälpa er! Kram
  • Kersti Inga-Lisa C
    Kersti Inga-Lisa C skrev om Svensk Fastighetsförmedling Östermalm & Gärdet
    Ja, mäklaren har levt upp till min förväntan. Läs mer
  • Carl-Fredrik B
    Carl-Fredrik B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Östermalm & Gärdet
    Efter att ha mött Hampus på ett flertal visningar ute på Lidingö och sett hur han hanterar en försäljning, var han vårt självklara val när vi skulle sälja. Hampus rekommenderas varmt och behöver han en referens i framtiden är han välkommen att hänvisa till oss. Rakt igenom proffesionellt handhavande, allt kändes tryggt och säkert från början till påskrivet kontrakt. Hela vägen höll han oss informerade in i minsta detalj vilket imponerade på oss då vi testat andra mäklare som inte ens varit i närheten. Läs mer
    2018-03-16 Svensk Fastighetsförmedling Östermalm svarar Carl-Fredrik B
    Hej Carl-Fredrik, Nöjet var helt på min sida, tusen tack för förtroendet och de fina orden. Vi hörs i framtiden hoppas jag! Vänligen, Hampus Åsén
  • Amanda T
    Amanda T skrev om Svensk Fastighetsförmedling Östermalm & Gärdet
    Mycket bra bemötande och hög servicenivå. Väldigt smidigt förhandlingsprocess. Ger min högsta rekommendation. Läs mer
    2018-03-21 Svensk Fastighetsförmedling Östermalm svarar Amanda T
    Tack snälla Amanda för din fina rekommendation och kul att ni är nöjda! Nu är det inte långt kvar till ni får får flytta in i ert nya hem! MVH Hanna
  • Lars Ivar W
    Lars Ivar W skrev om Svensk Fastighetsförmedling Östermalm & Gärdet
    Bland fyra mäklare valde vi ut Mattias att sköta vår försäljning. Förtroendeingivande, korrekt, rörligt intellekt, informativ, kreativ var de avgörande ledorden som gjorde att valet föll på honom. Läs mer
    2018-03-05 Svensk Fastighetsförmedling Östermalm svarar Lars Ivar W
    Tack för rekommendationen Lars. Det var ett sant nöje att hjälpa er. Vi hade en bra dialog från start. Hoppas att ni ska trivas nu på Södermalm. Önskar er allt gott i livet. / Mvh Mattias Wedberg
  • Morten W
    Morten W skrev om Svensk Fastighetsförmedling Östermalm & Gärdet
    Jag har just sålt min lägenhet på Riddargatan. Hanna Gulve var ansvarig mäklare. Tillträdet har inte skett än, men så långt har jag bara goda saker att säga. Hanna är ytterst professionell; kunnig om både marknad och fastigheter; snabb som en vessla och mycket bra på att få ett högt pris för objektet. Hon är även mycket noggrann med pappersarbetet vilket är särdeles viktigt vid fastighetsaffärer. Det var ett sant nöje att göra affär med Hanna. Läs mer
    2018-02-23 Svensk Fastighetsförmedling Östermalm svarar Morten W
    Tack snälla Morten för fina ord och ett tusen tack för att jag fick möjligheten att förmedla er bostad. Det har varit ett nöje att få hjälpa er! MVH Hanna
  • Anders S
    Anders S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Östermalm & Gärdet
    Engagerad och hjälpsam oavsett veckodag och tid på dygnet. Lotsade igenom affären på ett bra och personligt sätt. Läs mer
    2018-02-20 Svensk Fastighetsförmedling Östermalm svarar Anders S
    Tack för dina fina ord Anders! Hoppas ni ser fram emot att flytta in i er nya lägenhet, jag är övertygad om att ni kommer trivas utmärkt! MVH Hanna
  • Birgit J
    Birgit J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Östermalm & Gärdet
    Bemötandet från min mäklare har varit trevligt. Hon har ansträngt sig för att försöka nå upp till våra förväntningar när det gäller vad vi skulle kunna sälja vår lägenhet. Hon trodde själv att vi skulle kunna få ut något mer för lägenheten men marknaden är ju svajig så det är svårt. Jag upplever att hon har gjort sitt bästa. Läs mer
    2018-02-20 Svensk Fastighetsförmedling Östermalm svarar Birgit J
    Vad roligt att höra att ni är nöjda trots rådande marknad, det har jag verkligen gjort! Det har varit så trevligt att få hjälpa er med er försäljning, allt gott! Kram Lovisa
  • Ulrika S
    Ulrika S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Östermalm & Gärdet
    Mattias är seriös, trevlig och kunnig. Han kan marknaden, uppträder trovärdigt och intar en neutral icke-påverkande attityd I affärs-ögonblicket. Lågmäld och inte allt för "säljande" vilket jag anser är en positiv konkurrensfaktor för Svensk Fastighetsförmedling. Läs mer
    2018-02-20 Svensk Fastighetsförmedling Östermalm svarar Ulrika S
    Stort tack för dina fina ord Ulrika. Ett sant nöje att ha att göra med trevliga människor som ni. Ser fram emot fortsatt trevligt samarbete.
    Mvh Mattias
  • Birgitta A
    Birgitta A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Östermalm & Gärdet
    Professionell och saklig....och vad jag kan bedöma objektiv ....och personlig på ett trevligt och engagerat sätt ! Läs mer
  • Stina G
    Stina G skrev om Svensk Fastighetsförmedling Östermalm & Gärdet
    Det är andra gången som jag ger Hanna Gulve förtroendet att sälja min lägenhet. Ett förtroende hon förvaltat på ett mycket bra sätt och nu fick min lägenhet såld trots en orolig bostadsmarknad. Jag uppskattar hennes engagemang, kunskap om marknaden, lyhördhet och allmänt positiva inställning. Stort tack Hanna för ditt jobb med min bostadsförsäljning! Allt kring försäljningen sköttes mycket professionellt - jag kan varmt rekommendera Hanna! Läs mer
    2018-02-20 Svensk Fastighetsförmedling Östermalm svarar Stina G
    Hjärtligt tack Stina för för din rekommendation och tack än en gång för att jag fick förtroendet att hjälpa dig! Hoppas ni kommer trivas i er nya superfina lägenhet! MVH Hanna
  • Lars J
    Lars J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Östermalm & Gärdet
    Jag upplever Hanna Gulve som kompetent och med hennes trevliga och professionella bemötande kändes fastighetsaffären trygg. Hon var påläst och gav den information som jag efterfrågade vid visningarna.
    Lars Jäderblom Läs mer
    2018-02-19 Svensk Fastighetsförmedling Östermalm svarar Lars J
    Tusen tack Lars för fint omdöme! Kul att du uppskattade processen och hoppas du ska trivas i ditt nya boende! MVH Hanna
  • Maja Ö
    Maja Ö skrev om Svensk Fastighetsförmedling Östermalm & Gärdet
    Lovisa har visat stor professionalitet vid försäljningen av vår bostad i en turbulent marknad. Vi fick ett snabbt avslut och är mycket nöjda med allt från förarbete, fotografering till försäljning.
    Maja & Fredric Läs mer
    2018-02-13 Svensk Fastighetsförmedling Östermalm svarar Maja Ö
    Tack snälla för fina ord Maja! Det var ett rent nöje att få hjälpa er två att sälja er fina lägenhet, nöjet var helt på min sida! Kram Lovisa
  • Maja N
    Maja N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Östermalm & Gärdet
    Enkelt, proffsig och tydlig att ha göra med, vilket uppskattades enormt från min sida. Läs mer
    2018-02-15 Mattias W svarar Maja N
    Tack för din kommentar Maja och vad roligt att du uppskattade min hjälp.
    Mvh Mattias Wedberg
  • Young K
    Young K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Östermalm & Gärdet
    Hanna är bästa mäklaren i stan!! Tredje gången Hanna hjälper oss med en försäljning och hon har levererat över förväntan alla gånger! Vi är supernöjda och kan starkt rekommendera henne. Läs mer
    2018-02-15 Svensk Fastighetsförmedling Östermalm svarar Young K
    Tack snälla Young för fin rekommendation och tack för att jag får möjligheten att förmedla era fina lägenheter!
  • Josefin T
    Josefin T skrev om Svensk Fastighetsförmedling Östermalm & Gärdet
    Väldigt kunnig, trevlig, positiv och intresserad! Skulle rekommendera Hanna till alla!! Har inget att klaga på! Läs mer
    2018-01-31 Svensk Fastighetsförmedling Östermalm svarar Josefin T
    Tack snälla Josefin för fin rekommendation och för att jag fick möjlighet att hjälpa dig med försäljningen av din fina bostad! Hoppas ni kommer att trivas i den nya! MVH Hanna
  • Niklas H
    Niklas H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Östermalm & Gärdet
    Trevlig och duktig mäklare som var engagerad och såg till att kommunikationen mellan säljare/budgivare var god genom hela processen. Läs mer
    2018-01-23 Svensk Fastighetsförmedling Östermalm svarar Niklas H
    Tack själv Niklas, kul att du uppskattade processen.
    Hoppas du ska trivas i ert nya boende!
  • Maria N
    Maria N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Östermalm & Gärdet
    Mäklaren ingav stort förtroende, försäljningen av min lägenhet gick snabbt och till ett bra pris. Tusen tack Hanna för alla goda råd, professionellt bemötande och ditt engagemang för att jag som säljare skulle känna mig trygg! Läs mer
    2017-12-20 Svensk Fastighetsförmedling Östermalm svarar Maria N
    Tusen tack själv Maria för att jag fick möjligheten att hjälpa dig med försäljningen av din fina lägenhet! Önskar dig en riktigt härlig jul, vi hörs och syns!
  • Cissi M
    Cissi M skrev om Svensk Fastighetsförmedling Östermalm & Gärdet
    Driven, duktig och engagerad mäklare. Dock en del felstavningar i objektbeskrivningen som vi själva fick rätta. Läs mer
    2017-12-11 Svensk Fastighetsförmedling Östermalm svarar Cissi M
    Tack Cissi. Hoppas att ni ska trivas på Sandhamnsgatan!
    Allt gott!
    Mvh Mattias Wedberg
  • Beate S
    Beate S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Östermalm & Gärdet
    Är mycket glad att vi hittade en så bra och härlig mäklare som Hanna. Tacksam för Hannas kunskap, engagemang och allmänt positiva inställning som skapade en fin erfarenhet för oss i försäljning av lägenhet. Stort tack Hanna för allt ditt fina jobb och grattis till alla dina framtida klienter som har lika tur som oss i val av mäklare :) Läs mer
    2017-12-04 Svensk Fastighetsförmedling Östermalm svarar Beate S
    Hjärtligt tack för dina uppskattande ord och för ett mycket trevligt samarbete i samband med försäljningen! Det är jag som har turen att få ha er som uppdragsgivare :-) MVH Hanna
  • Claes T
    Claes T skrev om Svensk Fastighetsförmedling Östermalm & Gärdet
    Mattias Wedberg har på ett utmärkt och kreativt sätt hanterat sitt mäklaruppdrag. I den vikande lägenhetsmarknaden gällde det att finna nya angreppsmetoder. Mattias gjorde det på ett utmärkt sätt. Läs mer
    2017-11-27 Mattias W svarar Claes T
    Tackar hjärtligast för dina fina ord Claes och för ett gott samarbete. It takes two to tango!
  • Anna G
    Anna G skrev om Svensk Fastighetsförmedling Östermalm & Gärdet
    Vi uppskattar verkligen Hanna Gulve, som vi hade förmånen ha som mäklare vid bostadsförsäljning. Mycket tydlig, snabb, lyhörd för våra önskemål , marknadskunnig, gott stöd för beslutsfattande. Kort sagt - professionell i ordets bästa bemärkelse.

Anna Gilbe Läs mer
    2017-11-27 Svensk Fastighetsförmedling Östermalm svarar Anna G
    Tack snälla Anna för att jag fick förtroendet att förmedla er fina bostad och tusen tack uppskattningen i samband med detta. Vi ses! MVH Hanna
  • Johan A
    Johan A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Östermalm & Gärdet
    Väldigt professionell mäklare! kan starkt rekommendera Läs mer
    2017-11-27 Mattias W svarar Johan A
    Tackar för det Johan. Det va ett sant nöje att hjälpa er komma till rätta med er försäljning. Hoppas ni ska trivas i Göteborg.
  • Anders H
    Anders H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Östermalm & Gärdet
    Seriös och kunnig approach från mäklaren. Trots kaotiskt läge på bostadsmarknaden under säljtiden fattades genomtänkta och bra beslut. Guldstjärna för tillgänglighet och snabba svar. Läs mer
    2017-11-16 Svensk Fastighetsförmedling Östermalm svarar Anders H
    Tack Anders, alltid ett nöje att hjälpa dig, hoppas ni kommer att trivas i nya bostaden!
  • Ulla Ö
    Ulla Ö skrev om Svensk Fastighetsförmedling Östermalm & Gärdet
    Hanna uppträdde proffsigt och kunnigt. Hon var väl påläst och hade ett trevligt bemötande genom hela processen. Det verkar vara ordning och reda. Läs mer
    2017-11-15 Svensk Fastighetsförmedling Östermalm svarar Ulla Ö
    Tusen tack Ulla för fint betyg! Är övertygad om att sonen kommer trivas utmärkt i lägenheten. Vi hörs och syns! MVH Hanna
  • Karin R
    Karin R skrev om Svensk Fastighetsförmedling Östermalm & Gärdet
    Pigg o alert gick med på spännande model på ersättning. Jobbade hårt o lyckades bra trots läget på marknade. Väldigt duktig o snart Läs mer
    2018-01-23 Svensk Fastighetsförmedling Östermalm svarar Karin R
    Tack härliga Karin, ett nöje att bistå er!
  • Rasmus J
    Rasmus J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Östermalm & Gärdet
    Har stort förtroende för Svensk Fastighetsförmedling. Lyckades trotts en trög marknad få ut ett bra pris på min lägenhet. Detta tack vare ett stort engagemang, positivt bemötande och snabb feedback genom hela försäljningen. Läs mer
    2017-11-16 Svensk Fastighetsförmedling Östermalm svarar Rasmus J
    Tack snälla för en fin reco Rasmus! Vad roligt att du känner dig nöjd med mitt arbete, det var ett rent nöje att få hjälpa dig sälja din fina lägenhet.

Kram Lovisa
  • Karin J
    Karin J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Östermalm & Gärdet
    Mycket bra bemötande! Hög grad av proaktivitet och lyhördhet för våra behov. Hittills i processen har förväntningarna väl infriats! Läs mer
  • Lena N
    Lena N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Östermalm & Gärdet
    Alltid bra, snabbt och professionellt bemötande från vår mäklare Petra. Hela processen fungerade utmärkt och smidigt för oss säljare. Läs mer
    2018-01-23 Svensk Fastighetsförmedling Östermalm svarar Lena N
    Tack Lena för trevlig feedback.
    Hoppas ni trivs bra i ert nya boende!
  • Kent H
    Kent H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Östermalm & Gärdet
    I dagsläget är jag rätt så nöjd faktiskt! Läs mer
    2017-11-27 Svensk Fastighetsförmedling Östermalm svarar Kent H
    Vad roligt att höra Kent. Från första möte till såld lägenhet gick det ju några år så det är extra roligt att höra att du är nöjd med vårt arbete. Jag hoppas innerligt att du ska trivas i Norrtälje och att du finner nya och spännande äventyr i livet.
  • Emelie H
    Emelie H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Östermalm & Gärdet
    Hanna Gulve skötte försäljningen av min lägenhet på ett väldigt trevligt och professionellt sätt och jag kan varmt rekommendera henne. Läs mer
    2017-11-15 Svensk Fastighetsförmedling Östermalm svarar Emelie H
    Hjärtligt tack för dina fina ord och tack för jag fick möjlighet att förmedla din fina lägenhet! MVH Hanna
  • Carl Johan R
    Carl Johan R skrev om Svensk Fastighetsförmedling Östermalm & Gärdet
    Johan överlevererade i samband med vår försäljning. Bra förarbete och han guidade oss smidigt genom hela processen. Att sedan markandsföringen var super och att det kom 130 sällskap på visningen och att priset blev bra gjorde oss självklart mycket nöjda. Jag kan varmt rekommendera Johan och Svensk Fastighetförmedling på Styrmansgatan! Läs mer
  • Bo J
    Bo J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Östermalm & Gärdet
    Allt mycket bra och proffsigt Läs mer
  • Kajsa W
    Kajsa W skrev om Svensk Fastighetsförmedling Östermalm & Gärdet
    Smidig affär med en väldigt bra support från mäklaren. 👍🏼 Läs mer
  • Cecilia F
    Cecilia F skrev om Svensk Fastighetsförmedling Östermalm & Gärdet
    Hanna Gulve skötte försäljningen av min lght proffsigt. All kommunikation har gått smidigt, bra fotograf och prospekt och en transparent budgivning där jag ständigt var informerad. Rekommenderas starkt! Läs mer
    2017-05-08 Svensk Fastighetsförmedling Östermalm svarar Cecilia F
    Tusen tack Cecilia! Det har varit ett nöje att få hjälpa dig med försäljningen av din fina lägenhet! MVH Hanna
  • Susanne G
    Susanne G skrev om Svensk Fastighetsförmedling Östermalm & Gärdet
    Jag fick ett väldigt bra och kunnigt bemötande.
    Mattias levde mer än väl upp till mina förväntningar. Läs mer
    2017-11-27 Svensk Fastighetsförmedling Östermalm svarar Susanne G
    Tack så mycket Susanne. Det finns många vägar till ett tillfredsställande resultat och vårt samarbete gick ju väldigt smidigt. Hoppas att du ska trivas i Hammarby Sjöstad. mvh Mattias Wedberg
  • Alexandra K
    Alexandra K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Östermalm & Gärdet
    Arbetet kring försäljningen gick mycket smidigt trots att jag befann mig i ett annat land under större del av tiden. Mäklaren var agil genom hela processen och jag fick det stöd som behövdes för att lätt och smidigt ordna med viktiga papper, visning av lägenhet samt budgivning mm. Läs mer
    2018-01-23 Svensk Fastighetsförmedling Östermalm svarar Alexandra K
    Tack Alexandra för trevliga ord.
    Hoppas allt är gott med dig!
  • Anna W
    Anna W skrev om Svensk Fastighetsförmedling Östermalm & Gärdet
    Petra von Krusenstierna hjälpte oss att sälja vår lägenheten på ett utmärkt, väldigt organiserat, hjälpfullt sätt. Hon skötte allt perfekt, informerade oss om varje steg i försäljningen. Jag kan varmt rekommendera Petra som mäklare. Läs mer
    2018-01-23 Svensk Fastighetsförmedling Östermalm svarar Anna W
    Tack Anna för trevlig feedback!
  • Sophia S
    Sophia S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Östermalm & Gärdet
    Mycket bra och professionellt. Läs mer
  • Cecilia B
    Cecilia B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Östermalm & Gärdet
    Mycket proffsigt o trevligt skött affär från början till slut av fina Petra. Är mycket nöjd och rekommenderar henne mer än gärna! Läs mer
    2018-01-23 Svensk Fastighetsförmedling Östermalm svarar Cecilia B
    Tack Cecilia för din rekommendation.
    Hoppas allt är gott med dig!
  • Anna v
    Anna v skrev om Svensk Fastighetsförmedling Östermalm & Gärdet
    Mycket nöjd med hur hela affären sköttes! Läs mer
  • Leif M
    Leif M skrev om Svensk Fastighetsförmedling Östermalm & Gärdet
    Jag har anlitat många olika mäklare både som privatperson och som företagare.
    Som en jämförelse kan jag efter 2-3 års kontakter med Sv. Fast. Förmedling Danderyd, bara säga att de är de bästa jag upplevt, i bemötande, service och genomförande av de olika projekten. Det handlar också om den trygghet jag känt och känner som kund. Det bästa jag upplevt någonsin och alltigenom seriöst.
    Leif Matsson/ Billdal Läs mer
  • Anna E
    Anna E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Östermalm & Gärdet
    Johan Ekenstam på Svensk Fastighetsförmedling Östermalm sålde vår lgh på ett mycket proffsigt sätt. Han höll utlovade löften, vi blev hela tiden uppdaterade vad som hände i försäljningsprocessen och han utförde tjänster utöver vad jag förväntar mig av en mäklare. Utan Johans medverkan hade inte lgh blivit klar för försäljning på utsatt datum. Jag rekommenderar varmt Johan Ekenstam och jag kommer definitivt anlita honom igen om vi ska sälja vår bostad. Läs mer
  • Marie B
    Marie B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Östermalm & Gärdet
    Mattias är pålitlig, proffsig, påläst och noggrann. Vi kan varmt rekommendera honom till klienter som söker en mäklare med erfarenhet av marknaden i Sthlm med fokus på Östermalm. Vi önskar Mattias fortsatt framgång och lycka i det prefessionella livet som mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling.
    Vid pennan: Marie Brackenhoff 160906. Läs mer
    2017-11-27 Svensk Fastighetsförmedling Östermalm svarar Marie B
    Tack Marie. Detta var vår andra försäljning tillsammans så det är superkul att du är nöjd även denna gång. Jag jobbar alltid lika hårt med mina säljare och det är så kul att höra att det uppskattas. Önskar dig och Sophie lycka till i Kristineberg och med framtida jobb, äventyr, och lägenheter. mvh Mattias Wedberg
  • Jan M
    Jan M skrev om Svensk Fastighetsförmedling Östermalm & Gärdet
    Rekommenderad, kunnig, saklig, lyssnande samt effektiv. Läs mer
  • Elisabeth L
    Elisabeth L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Östermalm & Gärdet
    Bra bemötande, kunnig och seriös. Noggrann återkoppling dag för dag. Rekommenderas varmt! Läs mer

Styrmansgatan 50 & Erik Dahlbergsgatan 23, 114 60 Stockholm