Alla kategorier Mäklare Stockholms län Stockholm Östermalm Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Östermalm & Gärdet

Svensk Fastighetsförmedling Östermalm & Gärdet

Styrmansgatan 50, 114 60 Stockholm — Visa karta

Läs vad 7 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Östermalm & Gärdet

• Marie B
    Marie B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Östermalm & Gärdet
    Mattias är pålitlig, proffsig, påläst och noggrann. Vi kan varmt rekommendera honom till klienter som söker en mäklare med erfarenhet av marknaden i Sthlm med fokus på Östermalm. Vi önskar Mattias fortsatt framgång och lycka i det prefessionella livet som mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling.
    Vid pennan: Marie Brackenhoff 160906.
  • Jan M
    Jan M skrev om Svensk Fastighetsförmedling Östermalm & Gärdet
    Rekommenderad, kunnig, saklig, lyssnande samt effektiv.
  • Elisabeth L
    Elisabeth L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Östermalm & Gärdet
    Bra bemötande, kunnig och seriös. Noggrann återkoppling dag för dag. Rekommenderas varmt!
  • Louise K
    Louise K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Östermalm & Gärdet
    Tack snälla för frågan!
    Jag bemötte min mäklare Mattias Wedberg, som mycket kompetent på alla sätt o vis. Han var förstående och lät mig ta den tid jag behövde. Jag behövde aldrig känna mig stressad över att du måste det hända någonting etc! Han var även
    väldigt trevlig o hade bra förmåga att lyssna på mig!
    Kan mycket varmt rekommendera honom till liknande uppdrag!
  • Gustav B
    Gustav B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Östermalm & Gärdet
    Mattias är en vass, seriös och skicklig mäklare som tar väl hand om både säljare såväl som köpare. Jag har sålt två lägenheter med hjälp av Mattias och har bara gott att säga!
  • S R
    S R skrev om Svensk Fastighetsförmedling Östermalm & Gärdet
    Petra E Von Krusenstierna på Svensk Fastighetsförmedling Östermalm uppfyllde alla våra krav och önskemål. Hon är professionell, trevlig och lyhörd inför både säljare och köpare. Uppskattar också att hon är så tillgänglig, svarar alltid på samtal och mail inom rimlig tid. Vi kan varmt rekommendera Petra till Er nästa bostadsaffär, ni kommer inte att bli besvikna.
  • Per L
    Per L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Östermalm & Gärdet
    Mycket bra mäklare. Påläst, trevlig, ärlig och kunnig. Lägger ner tid och arbete för sina kunder. Kommer med stor sannolikhet att anlita honom i samband med kommande bostadsaffärer.

Styrmansgatan 50, 114 60 Stockholm