Alla kategorier Mäklare Stockholms län Stockholm Östermalm Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Östermalm & Gärdet

Svensk Fastighetsförmedling Östermalm & Gärdet

Styrmansgatan 50 & Erik Dahlbergsgatan 23, 114 60 Stockholm — Visa karta

På Östermalm och Gärdet är bostadsmarknaden stenhård och för att få se de bästa objekten eller få bäst betalt behövs erfarenhet och kunskap om hur köpare och säljare fungerar just här. Vi på Svensk Fastighetsförmedling har koll på hela processen, och området, och vi delar gärna den kunskapen med dig.

Vi hjälper dig som vill sälja med värdering, fotografering, marknadsföring och visning. Självklart är vi med dig tills dess att affären är avslutad, och kanske kan vi till och med hjälpa dig hitta ditt nästa boende? Vill du köpa en bostad här handlar det om att veta vilka objekt som passar dina önskemål, vilka visningar du ska gå på och hur du ska agera i budgivningen. Vi ger dig de tips och råd du behöver!

Besök oss på Styrmansgatan 50 eller Erik Dahlbergsgatan 23.

Välkommen till Svensk Fastighetsförmedling på Östermalm och Gärdet!

Läs vad 32 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Östermalm & Gärdet

• Cissi M
    Cissi M skrev om Svensk Fastighetsförmedling Östermalm & Gärdet
    Driven, duktig och engagerad mäklare. Dock en del felstavningar i objektbeskrivningen som vi själva fick rätta. Läs mer
    2017-12-11 Svensk Fastighetsförmedling Östermalm/Gärdet svarar Cissi M
    Tack Cissi. Hoppas att ni ska trivas på Sandhamnsgatan!
    Allt gott!
    Mvh Mattias Wedberg
  • Beate S
    Beate S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Östermalm & Gärdet
    Är mycket glad att vi hittade en så bra och härlig mäklare som Hanna. Tacksam för Hannas kunskap, engagemang och allmänt positiva inställning som skapade en fin erfarenhet för oss i försäljning av lägenhet. Stort tack Hanna för allt ditt fina jobb och grattis till alla dina framtida klienter som har lika tur som oss i val av mäklare :) Läs mer
    2017-12-04 Svensk Fastighetsförmedling Östermalm/Gärdet svarar Beate S
    Hjärtligt tack för dina uppskattande ord och för ett mycket trevligt samarbete i samband med försäljningen! Det är jag som har turen att få ha er som uppdragsgivare :-) MVH Hanna
  • Claes T
    Claes T skrev om Svensk Fastighetsförmedling Östermalm & Gärdet
    Mattias Wedberg har på ett utmärkt och kreativt sätt hanterat sitt mäklaruppdrag. I den vikande lägenhetsmarknaden gällde det att finna nya angreppsmetoder. Mattias gjorde det på ett utmärkt sätt. Läs mer
    2017-11-27 Mattias W svarar Claes T
    Tackar hjärtligast för dina fina ord Claes och för ett gott samarbete. It takes two to tango!
  • Anna G
    Anna G skrev om Svensk Fastighetsförmedling Östermalm & Gärdet
    Vi uppskattar verkligen Hanna Gulve, som vi hade förmånen ha som mäklare vid bostadsförsäljning. Mycket tydlig, snabb, lyhörd för våra önskemål , marknadskunnig, gott stöd för beslutsfattande. Kort sagt - professionell i ordets bästa bemärkelse.

Anna Gilbe Läs mer
    2017-11-27 Svensk Fastighetsförmedling Östermalm/Gärdet svarar Anna G
    Tack snälla Anna för att jag fick förtroendet att förmedla er fina bostad och tusen tack uppskattningen i samband med detta. Vi ses! MVH Hanna
  • Johan A
    Johan A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Östermalm & Gärdet
    Väldigt professionell mäklare! kan starkt rekommendera Läs mer
    2017-11-27 Mattias W svarar Johan A
    Tackar för det Johan. Det va ett sant nöje att hjälpa er komma till rätta med er försäljning. Hoppas ni ska trivas i Göteborg.
  • Anders H
    Anders H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Östermalm & Gärdet
    Seriös och kunnig approach från mäklaren. Trots kaotiskt läge på bostadsmarknaden under säljtiden fattades genomtänkta och bra beslut. Guldstjärna för tillgänglighet och snabba svar. Läs mer
    2017-11-16 Svensk Fastighetsförmedling Östermalm/Gärdet svarar Anders H
    Tack Anders, alltid ett nöje att hjälpa dig, hoppas ni kommer att trivas i nya bostaden!
  • Ulla Ö
    Ulla Ö skrev om Svensk Fastighetsförmedling Östermalm & Gärdet
    Hanna uppträdde proffsigt och kunnigt. Hon var väl påläst och hade ett trevligt bemötande genom hela processen. Det verkar vara ordning och reda. Läs mer
    2017-11-15 Svensk Fastighetsförmedling Östermalm/Gärdet svarar Ulla Ö
    Tusen tack Ulla för fint betyg! Är övertygad om att sonen kommer trivas utmärkt i lägenheten. Vi hörs och syns! MVH Hanna
  • Karin R
    Karin R skrev om Svensk Fastighetsförmedling Östermalm & Gärdet
    Pigg o alert gick med på spännande model på ersättning. Jobbade hårt o lyckades bra trots läget på marknade. Väldigt duktig o snart Läs mer
  • Rasmus J
    Rasmus J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Östermalm & Gärdet
    Har stort förtroende för Svensk Fastighetsförmedling. Lyckades trotts en trög marknad få ut ett bra pris på min lägenhet. Detta tack vare ett stort engagemang, positivt bemötande och snabb feedback genom hela försäljningen. Läs mer
    2017-11-16 Svensk Fastighetsförmedling Östermalm/Gärdet svarar Rasmus J
    Tack snälla för en fin reco Rasmus! Vad roligt att du känner dig nöjd med mitt arbete, det var ett rent nöje att få hjälpa dig sälja din fina lägenhet.

Kram Lovisa
  • Karin J
    Karin J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Östermalm & Gärdet
    Mycket bra bemötande! Hög grad av proaktivitet och lyhördhet för våra behov. Hittills i processen har förväntningarna väl infriats! Läs mer
  • Lena N
    Lena N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Östermalm & Gärdet
    Alltid bra, snabbt och professionellt bemötande från vår mäklare Petra. Hela processen fungerade utmärkt och smidigt för oss säljare. Läs mer
  • Kent H
    Kent H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Östermalm & Gärdet
    I dagsläget är jag rätt så nöjd faktiskt! Läs mer
    2017-11-27 Svensk Fastighetsförmedling Östermalm/Gärdet svarar Kent H
    Vad roligt att höra Kent. Från första möte till såld lägenhet gick det ju några år så det är extra roligt att höra att du är nöjd med vårt arbete. Jag hoppas innerligt att du ska trivas i Norrtälje och att du finner nya och spännande äventyr i livet.
  • Emelie H
    Emelie H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Östermalm & Gärdet
    Hanna Gulve skötte försäljningen av min lägenhet på ett väldigt trevligt och professionellt sätt och jag kan varmt rekommendera henne. Läs mer
    2017-11-15 Svensk Fastighetsförmedling Östermalm/Gärdet svarar Emelie H
    Hjärtligt tack för dina fina ord och tack för jag fick möjlighet att förmedla din fina lägenhet! MVH Hanna
  • Carl Johan R
    Carl Johan R skrev om Svensk Fastighetsförmedling Östermalm & Gärdet
    Johan överlevererade i samband med vår försäljning. Bra förarbete och han guidade oss smidigt genom hela processen. Att sedan markandsföringen var super och att det kom 130 sällskap på visningen och att priset blev bra gjorde oss självklart mycket nöjda. Jag kan varmt rekommendera Johan och Svensk Fastighetförmedling på Styrmansgatan! Läs mer
  • Bo J
    Bo J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Östermalm & Gärdet
    Allt mycket bra och proffsigt Läs mer
  • Kajsa W
    Kajsa W skrev om Svensk Fastighetsförmedling Östermalm & Gärdet
    Smidig affär med en väldigt bra support från mäklaren. 👍🏼 Läs mer
  • Cecilia F
    Cecilia F skrev om Svensk Fastighetsförmedling Östermalm & Gärdet
    Hanna Gulve skötte försäljningen av min lght proffsigt. All kommunikation har gått smidigt, bra fotograf och prospekt och en transparent budgivning där jag ständigt var informerad. Rekommenderas starkt! Läs mer
    2017-05-08 Svensk Fastighetsförmedling Östermalm/Gärdet svarar Cecilia F
    Tusen tack Cecilia! Det har varit ett nöje att få hjälpa dig med försäljningen av din fina lägenhet! MVH Hanna
  • Susanne G
    Susanne G skrev om Svensk Fastighetsförmedling Östermalm & Gärdet
    Jag fick ett väldigt bra och kunnigt bemötande.
    Mattias levde mer än väl upp till mina förväntningar. Läs mer
    2017-11-27 Svensk Fastighetsförmedling Östermalm/Gärdet svarar Susanne G
    Tack så mycket Susanne. Det finns många vägar till ett tillfredsställande resultat och vårt samarbete gick ju väldigt smidigt. Hoppas att du ska trivas i Hammarby Sjöstad. mvh Mattias Wedberg
  • Alexandra K
    Alexandra K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Östermalm & Gärdet
    Arbetet kring försäljningen gick mycket smidigt trots att jag befann mig i ett annat land under större del av tiden. Mäklaren var agil genom hela processen och jag fick det stöd som behövdes för att lätt och smidigt ordna med viktiga papper, visning av lägenhet samt budgivning mm. Läs mer
  • Anna W
    Anna W skrev om Svensk Fastighetsförmedling Östermalm & Gärdet
    Petra von Krusenstierna hjälpte oss att sälja vår lägenheten på ett utmärkt, väldigt organiserat, hjälpfullt sätt. Hon skötte allt perfekt, informerade oss om varje steg i försäljningen. Jag kan varmt rekommendera Petra som mäklare. Läs mer
  • Sophia S
    Sophia S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Östermalm & Gärdet
    Mycket bra och professionellt. Läs mer
  • Cecilia B
    Cecilia B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Östermalm & Gärdet
    Mycket proffsigt o trevligt skött affär från början till slut av fina Petra. Är mycket nöjd och rekommenderar henne mer än gärna! Läs mer
  • Anna v
    Anna v skrev om Svensk Fastighetsförmedling Östermalm & Gärdet
    Mycket nöjd med hur hela affären sköttes! Läs mer
  • Leif M
    Leif M skrev om Svensk Fastighetsförmedling Östermalm & Gärdet
    Jag har anlitat många olika mäklare både som privatperson och som företagare.
    Som en jämförelse kan jag efter 2-3 års kontakter med Sv. Fast. Förmedling Danderyd, bara säga att de är de bästa jag upplevt, i bemötande, service och genomförande av de olika projekten. Det handlar också om den trygghet jag känt och känner som kund. Det bästa jag upplevt någonsin och alltigenom seriöst.
    Leif Matsson/ Billdal Läs mer
  • Anna E
    Anna E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Östermalm & Gärdet
    Johan Ekenstam på Svensk Fastighetsförmedling Östermalm sålde vår lgh på ett mycket proffsigt sätt. Han höll utlovade löften, vi blev hela tiden uppdaterade vad som hände i försäljningsprocessen och han utförde tjänster utöver vad jag förväntar mig av en mäklare. Utan Johans medverkan hade inte lgh blivit klar för försäljning på utsatt datum. Jag rekommenderar varmt Johan Ekenstam och jag kommer definitivt anlita honom igen om vi ska sälja vår bostad. Läs mer
  • Marie B
    Marie B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Östermalm & Gärdet
    Mattias är pålitlig, proffsig, påläst och noggrann. Vi kan varmt rekommendera honom till klienter som söker en mäklare med erfarenhet av marknaden i Sthlm med fokus på Östermalm. Vi önskar Mattias fortsatt framgång och lycka i det prefessionella livet som mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling.
    Vid pennan: Marie Brackenhoff 160906. Läs mer
    2017-11-27 Svensk Fastighetsförmedling Östermalm/Gärdet svarar Marie B
    Tack Marie. Detta var vår andra försäljning tillsammans så det är superkul att du är nöjd även denna gång. Jag jobbar alltid lika hårt med mina säljare och det är så kul att höra att det uppskattas. Önskar dig och Sophie lycka till i Kristineberg och med framtida jobb, äventyr, och lägenheter. mvh Mattias Wedberg
  • Jan M
    Jan M skrev om Svensk Fastighetsförmedling Östermalm & Gärdet
    Rekommenderad, kunnig, saklig, lyssnande samt effektiv. Läs mer
  • Elisabeth L
    Elisabeth L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Östermalm & Gärdet
    Bra bemötande, kunnig och seriös. Noggrann återkoppling dag för dag. Rekommenderas varmt! Läs mer
  • Louise K
    Louise K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Östermalm & Gärdet
    Tack snälla för frågan!
    Jag bemötte min mäklare Mattias Wedberg, som mycket kompetent på alla sätt o vis. Han var förstående och lät mig ta den tid jag behövde. Jag behövde aldrig känna mig stressad över att du måste det hända någonting etc! Han var även
    väldigt trevlig o hade bra förmåga att lyssna på mig!
    Kan mycket varmt rekommendera honom till liknande uppdrag! Läs mer
  • Gustav B
    Gustav B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Östermalm & Gärdet
    Mattias är en vass, seriös och skicklig mäklare som tar väl hand om både säljare såväl som köpare. Jag har sålt två lägenheter med hjälp av Mattias och har bara gott att säga! Läs mer
  • S R
    S R skrev om Svensk Fastighetsförmedling Östermalm & Gärdet
    Petra E Von Krusenstierna på Svensk Fastighetsförmedling Östermalm uppfyllde alla våra krav och önskemål. Hon är professionell, trevlig och lyhörd inför både säljare och köpare. Uppskattar också att hon är så tillgänglig, svarar alltid på samtal och mail inom rimlig tid. Vi kan varmt rekommendera Petra till Er nästa bostadsaffär, ni kommer inte att bli besvikna. Läs mer
  • Per L
    Per L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Östermalm & Gärdet
    Mycket bra mäklare. Påläst, trevlig, ärlig och kunnig. Lägger ner tid och arbete för sina kunder. Kommer med stor sannolikhet att anlita honom i samband med kommande bostadsaffärer. Läs mer

Styrmansgatan 50 & Erik Dahlbergsgatan 23, 114 60 Stockholm