Svensk Fastighetsförmedling Östermalm

Svensk Fastighetsförmedling Östermalm

• BadgeNineYears

På Östermalm är bostadsmarknaden stenhård och för att få se de bästa objekten eller få bäst betalt behövs erfarenhet och kunskap om hur köpare och säljare fungerar just här. Vi på Svensk Fastighetsförmedling har koll på hela processen, och området, och vi delar gärna den kunskapen med dig. Vi hjälper dig som vill sälja med...

441 omdömen om Svensk Fastighetsförmedling Östermalm

Annika B
Köpte sin lägenhet med hjälp av Johan Ekenstam en del av Svensk Fastighetsförmedling Östermalm
Gärdet

Lätt tillgänglig, hjälpsam och professionell

Anna H
Skrev om Peter Pedersen en del av Svensk Fastighetsförmedling Östermalm

Peter var väldig bra på alla sätt! Bra bemötande, tillgänglig, snabb med återkoppling på frågor etc. Hela processen från första visningen till signering av kontrakt fungerade utmärkt!

Enita S
Sålde sin lägenhet med hjälp av Peter Pedersen en del av Svensk Fastighetsförmedling Östermalm
Östermalm

Peter är en mycket erfaren mäklare, förtroendegivande, kunnig och har förståelse för både säljare och köpare. Han var/är transparant pch ärlig, mycket noggrann med att ge info om vad som hände i försäljningen, Peter gav info löpande samt råd. Excellent mäklare som jag rekommenderar starkt.

Kenth E
Köpte sin lägenhet med hjälp av Mattias Wedberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Östermalm
Vasastan Östermalm

Bra tillgänglighet och snabb med återkoppling på frågor. Tydlig och strukturerad. Sympatisk framtoning, skapar förtroende.

Ebba K
Sålde sin lägenhet med hjälp av Hanna Gulve en del av Svensk Fastighetsförmedling Östermalm
Östermalm

Hanna har levererat HÖGT över förväntan. Hon har hanterat försäljningen på högsta nivå från första möte till kontrakt. Hon har lyssnat på mig som kund samtidigt som hon med sin expertis rådgivit mig under hela processen. Har både köpt och sålt med Hanna och är extremt nöjd, kan starkt rekommendera Hanna.

Elisabeth M
Sikreno Seniorboende

Engagerad och lätt att få tag på. Rekommenderas varmt

P
Sålde sin lägenhet med hjälp av Mattias Wedberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Östermalm
Östermalm

Det är alltid stort och pirrigt att sälja MEN med Mattias skulle jag kunna sälja ett helt land och vara hur lugn som helst, he got this. Jag har sålt med Mattias vid två tillfällen, det råder ingen tvivel att han har överträffat ALLA mina förväntningar båda gångerna. Som säljare värderar jag en god kommunikation, någon som är kunnig, erfaren, teamwork känsla, tydlighet, ärlighet och någon som verkligen gör sitt yttersta i ALLA lägen - Mattias bockar av varenda kriterium. Hela processen gick över förväntan och det tackar...

Kristina J
Köpte sin lägenhet med hjälp av Peter Pedersen en del av Svensk Fastighetsförmedling Östermalm
Nedre Kungsholmen

Väldigt trevligt och professionellt bemötande, kunnig och rolig mäklare som verkligen levererade otrolig service till oss som köpare. Vi kände oss trygga genom hela lägenhetsköpet. Tusen tack!

Caroline M
Nedre Kungsholmen

Varmt, proffsigt och vänligt bemötande! En mäklare som på ett fint sätt förmedlar affär och både blir en kanonkontakt för köpare och säljare! Lätt att känns sig trygg med Peter. vilken för mig är helt avgörande.

Isabelle M
Köpte sin lägenhet med hjälp av Hanna Gulve en del av Svensk Fastighetsförmedling Östermalm
Hjorthagen

Väldigt professionell, tillmötesgående och trevlig. Kändes säkert att ha som medlare och gick igenom kontrakt och viktig information strukturellt och på ett sätt som var förståeligt.

Caroline B
Östermalm

Mattias wedberg har i mitt tycke varit professionell i sin värdering och planering och tydlig i sitt sätt att kommunicera när vi sålde vår lägenhet. Vi är mycket nöjda

Erica S

Bra och professionell mäklare

Jonathan L
Nedre Gärdet

Vi kom i kontakt med Johan när vi var på jakt efter nytt boende. Johan har genom hela processen varit professionell, tillmötesgående, tillgänglig och hjälpsam med både frågor samt funderingar.

Claes T
Östermalm

Mattias är mycket kompetent och lyssnande. Han inger stort förtroende och ger bra förslag. Mattias anlitades tidigare vid försäljning av en lägenhet påStyrmansgatan. jag var mycket nöjd då och ärminst lika nöjd vid denna försäljning Claes Tornberg

Svar från Mattias Wedberg

Tack för dina ord Claes. Mycket roligt att återigen få förtroendet att hjälpa er.

Steffan L
Sålde sin lägenhet med hjälp av Johan Ekenstam en del av Svensk Fastighetsförmedling Östermalm
Nedre Gärdet

Johan är mycket noggrann och affärsmässig . Har varit med om ett köp och en försäljning av Brf med Johan där han genomförde affärerna på ett mycket proffsigt sätt.

Helen L
Nedre Gärdet

Hanna är professionell och samtidigt inkännande. Jobbar aktivt och idogt för att hitta bra lösningar och matchningar.

Heidi M
Nedre Gärdet

Hanna fick via en kollega reda på att jag sökte en tvåa varpå hon kontaktade mig. Jag fick en visning på det objekt hon rekommenderade och fick jättebra service. Efter två visningar bestämde jag mig för att lägga bud. Hanna är lyhörd och tydlig.

Hannah G
Stocksund

Han hjälpte oss med köpet av vår nya bostad. Han var professionell och serviceminded och har bra kännedom om området.

Emma L
Vasastan Östermalm

Bra, trevlig och proffsig mäklare

Kerstin K
Östermalm

Mattias har varit kunnig, pålitlig och trevlig. Genom hela köpprocessen har han förmedlat trygghet och struktur. Rekommenderar honom varmt!

Svar från Mattias Wedberg

Tack Kerstin. Så roligt att ni är nöjda med ert köp. Jag hoppas ni ska trivas med er nya fina lägenhet och att vi får tillfälle att jobba med varandra igen i framtiden.

Astrid W
Östermalm

Mycket gott samarbete kring stort som smått. Trots höga förväntningar efter goda erfarenheter från tidigare försäljning överträffades de!

Bo F
Östermalm

Peter Pedersen är en utmärkt mäklare på alla sätt och vis!

Marcus H
Kungsholmen

Rekommenderar varmt Mattias till alla som har planer på att sälja bostad. Allt gick snabbt och effektivt från början till slut och hans förmåga att förhandla resulterade även i ett förvånansvärt bra pris för lägenheten, trots svåra förutsättningar med rådande bostadsmarknad. Tack för ett bra jobb!

Svar från Mattias Wedberg

Tack för ditt omdöme Marcus. Då du tidigare själv jobbat som mäklare är det extra kul att få så fina ord från dig. Lyckat till med alla dina framtida äventyr.

Agneta A
Nedre Gärdet

Samarbetet med Mattias har fungerat utmärkt. Från det att jag köpte lägenheten genom honom tills han hjälpte mig att sälja den 8 år senare. Han är professionell, lyhörd, hjälpsam. Trevlig utan att vara inställsam. Han har kunskap och erfarenhet. Jag skulle definitivt välja Mattias som mäklare vid ev framtida bostadsaffärer.

Svar från Mattias Wedberg

Tack Agneta. Vi har haft lång och mycket trevlig kontakt och du gjorde en så fin lägenhet av den tidigare oslipade diamant som nu en ny familj ska få njuta av. All lycka i framtiden och välkommen åter!

Matt S
Nedre Gärdet

Very responsive to questions. Helpful and professional.

Lars A
Gärdet

Hanna är väldigt trevlig, hjälpsam och mycket duktig i sitt arbete.

Carl-Gösta P
Sålde sin lägenhet med hjälp av Madeleine Persson en del av Svensk Fastighetsförmedling Östermalm
Östermalm- Kungliga Djurgården

Madeleine Persson har från början varit noggrann och professionell, befriad från säljjargong. Hon har skickligt hanterat en mängd oväntade utmaningar under resans gång och varit lätt att nå. I slutänden blev vi mycket nöjda med slutbudet och vår försäljning i stort. Madeleine lovade aldrig för mycket och gjorde en bra bedömning gällande utgångspris och möjligt slutbud.

Gustaf G
Östermalm

Hanna är erfaren, påläst, lyhörd och har bra marknadskännedom. Jag är mycket nöjd med mitt val av Hanna som mäklare för vår försäljning.

AMANDA TOVE MARIA B
Gärdet

Vi fick så bra hjälp av Hanna när vi sålde vår lägenhet, hon är närvarande och har bra känsla för både strategi och marknad! Vi är supernöjda och ger oss ut på jakt efter nästa bo.

Josef F
Gärdet

Om du går i säljtankar gällande din lägenhet på Gärdet i Stockholm (eller i närområdet), ta ett snack med Mattias!👍😊

Svar från Mattias Wedberg

Tack för det Josef. Ett sant nöje att få samarbeta med er och även i svåra och tuffa tider lyckas få till en försäljning av er mycket fina lägenhet.

Allan C
Nedre Gärdet

Bra och hjälpsam. Rak och okonventionell.

Svar från Mattias Wedberg

Tack för det Allan. Hoppas att Josefine kommer trivas i sin nya lägenhet.

Richard S
Skrev om Madeleine Persson en del av Svensk Fastighetsförmedling Östermalm

Toppenmäklare rakt igenom! Smidig process och lyssnar.

Madeleine P gillar detta
Lars Einar Andreas L
Skrev om Madeleine Persson en del av Svensk Fastighetsförmedling Östermalm

Oärlig som försöker låtsas vara genuin och omtänksam. Vill egentligen bara få arvodet och bryr sig varken om köpare eller säljare. Slappt bemötande och oreda i bud och annat. Kör mäklartricken rakt igenom

Jonathan W
Gröndal

Peter var trevlig och personlig från första förhandsvisning till signeringsdagen. Han tog hänsyn till våra behov och önskemål och förmedlade information effektivt mellan säljare och köpare. En mäklare att rekommendera!

Svar från Peter Pedersen

Tack Jonathan för den fina recensionen.

Staffan M
Gröndal

Fulländad som fastighetsmäklare - socialt begåvad, kvick i tanke och handling, en person som vinner förtroende och lever upp till höga förväntningar. Tålmodig och uthållig; realistisk och träffsäker i marknadsbedömningar och förhandlingar.

Karolina B
Nedre Gärdet

Hanna är en väldigt trevlig mäklare som man känner sig trygg med. Hon följer upp och hjälper till under hela processen. Jag hade valt att arbeta med henne på alla mina försäljningar.

Philip Ferdinand Toussaint E
Östermalm

Bra jobbat / slutresultat, och trevligt bemötande.

Svar från Mattias Wedberg

Tack för dina ord Philip. Superkul att få hjälpa dig sälja din fina lägenhet efter många år av kontakt.

Chatarina H
Nedre Gärdet

Kunnig professionell, empatisk och stödjande.

Helen L
Nedre Gärdet

Saklig, serviceinriktad. Upplevs som mån av att processen sker professionellt.

Lena A
Nedre Gärdet

Hanna var proffsig, jättetrevlig och återkopplade snabbt!

Pontus T
Nedre Gärdet

Mycket bra! Tillmötesgående, serviceminded och duktig.

Caj Åke Olof N
Nedre Gärdet

Proffesionell och mycket inkännande. Noggrann. Gjorde det där extra som bidrog till vårt beslut. En erfaren mäklare som vi tror verkligen gillar sitt arbete.

Johnny B
Enebyberg

Superproffsig genom hela affären. Alltid där med svar och goda råd. Johan uppfyllde verkligen mina förväntningar. Rekommenderar Johan till era försäljningar!

Didem I
Fridhemsplan

Peter är väldigt kompetent och lyhörd mäklare. Kan absolut rekommendera honom!

Svar från Peter Pedersen

Tack Didem! Det var ett rent nöje att få jobba med er och er extremt fina lägenhet. Tack för förtroendet!

sebastian c
Fridhemsplan

Peter är otroligt duktig, tillgänglig och professionell. Inlyssnande och anpassar sig efter uppdragsgivarens önskemål. Rekommenderas starkt!

Svar från Peter Pedersen

Tack Sebastian! Ni hade gjort grundjobbet med att renovera så otroligt smakfullt. Sen är ju lägenheten väldigt välplanerad, så nöjet var helt på min sida.

Katherine Melanie B
Köpte sin lägenhet med hjälp av Madeleine Persson en del av Svensk Fastighetsförmedling Östermalm
Östermalm

Very efficient service, quick to respond. Would definitely recommend!

Helena E
Gärdet

Jag tycker Hanna besitter den optimala kombinationen av lyhördhet och driv som gör att hon inte är verkar pushig men ger ett kompetent och trevligt intryck. Noga med detaljerna, mycket kunnig, påläst och pålitlig. Bra kommunikation kring försäljningen, både före under och efter. Vi fick också mycket praktisk hjälp med styling.

Fredrik L
Gärdet

Vi fick ett mycket professionellt bemötande av Hanna. Både i denna affär och en tidigare när vi sålde en lägenhet för föreningen. Vi hade höga förväntningar och Hanna levde upp till dem. Hela processen löpte bra bra och eftersom vi var utomlands skötte Hanna väldigt mycket. Fotografering bokades om många gånger för att få detta rätta ljuset på bilderna, hjälp med blomsterval, vad som skulle plockas undan osv. Hanna visade lägenheten för många på öppen visning och separata privata visningar. En stor arbetsinsats och bra resultat som följd. Vi valde rätt mäklare

Astrid W
Fridhemsplan

Utmärkt professionell, snabb att svara, trevligt bemötande.

Svar från Peter Pedersen

Tack Astrid för ditt fina omdöme. Vill passa på att även ge er en eloge för ert tålamod i den svåra marknad som vi stötte på, men som det sägs, skam den som ger sig!

Christina J
Östermalm

Hanna har nu hjälpt mig med att förmedla två av mina lägenheter och första gången vi träffades så köpt jag en lägenhet via henne. Hanna är alltid glad, positiv och lyssnande. Hon engagerar sig helt och fullt i sin uppgift och då jag har tvekat i något beslut har jag alltid känt att jag har kunnat lita på hennes omdöme som rådgivare. Har känts tryggt! Mitt första intryck av Hanna, när vi träffades första gången (vid köp av en lägenhet), var att hon kändes så naturligt behaglig som person Jag fick förtroende för henne genast....