Andreas Barnekow är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Östermalm

och har varit registrerad mäklare sedan 2018. Andreas Barnekow har varit aktiv på Reco.se sedan 2019 och har fått 8 omdömen sedan 2019-12-20. Andreas Barnekow har haft 11 försäljningar det senaste året och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Jag har varit aktiv som fastighetsmäklare i området Östermalm, Gärdet, Hjorthagen, Norra Djurgårdsstaden samt Ekhagen sedan 2009 med ett uppehåll under åren 2016-2017 då jag bodde utomlands.

Jag är områdesknuten vilket innebär att jag uteslutande arbetar i ovan nämnda områden. Detta ger mig en mycket bra kännedom i stadsdelen. Jag är själv sedan många år bosatt på Gärdet.

Som fastighetsmäklare är jag mån om att alla parter ska känna sig trygga i processen och jag tror detta är något jag är bra på att förmedla. Ambitionen är att säljaren ska känna sig trygg med att jag lägger full fokus på att förmedla deras bostad till högsta pris samtidigt som köparen ska känna sig trygg med att ha fått den information som förutsätter ett beslut som kan generera bud. Välkommen att kontakta mig om ni har planer på såväl köp som försäljning!
    Försäljningar 2019-10 - 2020-09

Läs vad 8 Läs vad Andreas Barnekow

• Jag kan verkligen rekommendera Andreas. Han proffsig och driven. Har tidigare varit i kontakt med olika mäklare och Andreas är helt klart bäst. Kommer absolut att kontakta honom för framtida försäljningar.
    Elias C sålde sin lägenhet med hjälp av Andreas Barnekow en del av Svensk Fastighetsförmedling Östermalm
    2020-10-26
    • 2:a
    • 38.0 m²
    2020-10-26
  • Jag har köpt en bostad på Valhallavägen i Fältöversten. Andreas har hela tiden återkopplat och jag känner att han även jobbat för säljaren för att priset skulle vara bra. Men även för mig som köpare. Affären löpte snabbt och smidigt än så länge. Hoppas att den fortsätter i samma anda. Andreas hittade lösningar med Mäklare i Gävle eftersom vi inte bor i Stockholm. En rakt igenom bra upplevelse. Hitills har Andreas varit kontaktbar och återkopplat, vilket jag tycker varit av stor betydelse.
    Susanne H
    Susanne H köpte sin lägenhet med hjälp av Andreas Barnekow en del av Svensk Fastighetsförmedling Östermalm
    2020-09-27
    • 1:a
    • 26.0 m²
    2020-09-27
    Tack Susanne och grattis till en fin bostad.

Visa svar
  • Sålde en 4 rums lägenhet. Tryggt och trovärdigt bemötande av Andreas. Han står både på köparens och säljarens sida och är mån om att det ska bli en bra affär för båda.
    Lisen T sålde sin lägenhet med hjälp av Andreas Barnekow en del av Svensk Fastighetsförmedling Östermalm
    2020-09-05
    • 4:a
    • 99.5 m²
    • Gärdet
    2020-09-05
    Hej Lisen och tack för förtroendet. Hälsningar Andreas

Visa svar
  • Andreas är trevlig och rak, vi uppskattade hans bemötande och förhållningssätt som ledde till en lyckad försäljning. Rekommenderar Andreas som mäklare då han tog hand om visningar och sålde vår bostad på ett bra och smidigt sätt.
    Guillaume T sålde sin lägenhet med hjälp av Andreas Barnekow en del av Svensk Fastighetsförmedling Östermalm
    2020-08-10
    • 4:a
    • 93.0 m²
    2020-08-10
    Hej Guillaume, tack för ert förtroende. Hälsningar Andreas

Visa svar
  • Riktigt nöjd med Andreas insats! Rekommenderas varmt!
    Marcus H sålde sin lägenhet med hjälp av Andreas Barnekow en del av Svensk Fastighetsförmedling Östermalm
    2020-05-08
    • 1:a
    • 25.0 m²
    • Nedre Gärdet
    2020-05-08
  • Köpt en lägenhet på Eriksbergsgatan. Han gav ett proffsigt och ärligt intryck på visningen och såg till att det blev en försäljning till oss.
    Emilie L köpte sin lägenhet med hjälp av Andreas Barnekow en del av Svensk Fastighetsförmedling Östermalm
    • 3:a
    • 110.0 m²
    2020-05-07
    Tack för feedback. Jag är övertygad om att ni kommer trivas. Kanonläge.

Visa svar
  • Har använt en del mäklare genom åren och Andreas är den bästa! Lyhörd, hungrig och går den där extra milen. Dessutom rolig och enkel att ha och göra med.
    Gustaf L
    Gustaf L sålde sin lägenhet med hjälp av Andreas Barnekow en del av Svensk Fastighetsförmedling Östermalm
    • 3:a
    • 110.0 m²
    2020-05-07
    Tack Gustaf för din fina rekommendation och lycka till med ert nya boende!

Visa svar
  • Vi har köpt en 47kvm lägenhet i centrala Stockholm. Bemötandet och köpeprocessen har hanterats oerhört proffsigt, med pedagogisk och flexibel mäklare vilket gjort vår inflytt oerhört smidig.
    Pontus F köpte sin lägenhet med hjälp av Andreas Barnekow en del av Svensk Fastighetsförmedling Östermalm
    2019-12-20
    • 2:a
    • 47.0 m²
    • Nedre Gärdet
    2019-12-20
    Hej Pontus, tack för din fina Reco, jag är övertygad om att ni kommer att trivas i lgh.

Senaste försäljningarna

Karlaplan