Andreas Barnekow
Registrerad mäklare sedan 2018
Aktiv på Reco.se sedan 2019
?
Jag har varit aktiv som fastighetsmäklare i området Östermalm, Gärdet, Hjorthagen, Norra Djurgårdsstaden samt Ekhagen sedan 2009 med ett uppehåll under åren 2016-2017 då jag bodde utomlands.

Jag är områdesknuten vilket innebär att jag uteslutande arbetar i ovan nämnda områden. Detta ger mig en mycket bra kännedom i stadsdelen. Jag är själv sedan många år bosatt på Gärdet.

Som fastighetsmäklare är jag mån om att alla parter ska känna sig trygga i processen och jag tror detta är något jag är bra på att förmedla. Ambitionen är att säljaren ska känna sig trygg med att jag lägger full fokus på att förmedla deras bostad till högsta pris samtidigt som köparen ska känna sig trygg med att ha fått den information som förutsätter ett beslut som kan generera bud. Välkommen att kontakta mig om ni har planer på såväl köp som försäljning! Läs mer

Läs vad 1 Läs vad Andreas Barnekow

• Pontus F köpte sin lägenhet med hjälp av Andreas Barnekow en del av Svensk Fastighetsförmedling Östermalm

2019-12-20

Nedre Gärdet
    Vi har köpt en 47kvm lägenhet i centrala Stockholm. Bemötandet och köpeprocessen har hanterats oerhört proffsigt, med pedagogisk och flexibel mäklare vilket gjort vår inflytt oerhört smidig. Läs mer
    2020-01-30 Svensk Fastighetsförmedling Östermalm Gärdet svarar Pontus F
    Hej Pontus, tack för din fina Reco, jag är övertygad om att ni kommer att trivas i lgh.

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Östermalm

Mattias Wedberg