Andreas Barnekow
Registrerad mäklare sedan 2018-12-13
Aktiv på Reco.se sedan 2019-12-20
2019-07 - 2020-06
Jag har varit aktiv som fastighetsmäklare i området Östermalm, Gärdet, Hjorthagen, Norra Djurgårdsstaden samt Ekhagen sedan 2009 med ett uppehåll under åren 2016-2017 då jag bodde utomlands.

Jag är områdesknuten vilket innebär att jag uteslutande arbetar i ovan nämnda områden. Detta ger mig en mycket bra kännedom i stadsdelen. Jag är själv sedan många år bosatt på Gärdet.

Som fastighetsmäklare är jag mån om att alla parter ska känna sig trygga i processen och jag tror detta är något jag är bra på att förmedla. Ambitionen är att säljaren ska känna sig trygg med att jag lägger full fokus på att förmedla deras bostad till högsta pris samtidigt som köparen ska känna sig trygg med att ha fått den information som förutsätter ett beslut som kan generera bud. Välkommen att kontakta mig om ni har planer på såväl köp som försäljning! Läs mer

Läs vad 4 Läs vad Andreas Barnekow

• Marcus H sålde sin lägenhet med hjälp av Andreas Barnekow en del av Svensk Fastighetsförmedling Östermalm

2020-05-08

Nedre Gärdet
    Riktigt nöjd med Andreas insats! Rekommenderas varmt! Läs mer
    Andreas B gillar detta
  • Emilie L köpte sin lägenhet med hjälp av Andreas Barnekow en del av Svensk Fastighetsförmedling Östermalm

2020-05-07

3:a
    Östermalm
    Köpt en lägenhet på Eriksbergsgatan. Han gav ett proffsigt och ärligt intryck på visningen och såg till att det blev en försäljning till oss. Läs mer
    2020-05-07 Andreas B svarar Emilie L
    Tack för feedback. Jag är övertygad om att ni kommer trivas. Kanonläge.
  • Gustaf L
    Gustaf L sålde sin lägenhet med hjälp av Andreas Barnekow en del av Svensk Fastighetsförmedling Östermalm

2020-05-07

3:a
    Östermalm
    Har använt en del mäklare genom åren och Andreas är den bästa! Lyhörd, hungrig och går den där extra milen. Dessutom rolig och enkel att ha och göra med. Läs mer
    2020-05-07 Andreas B svarar Gustaf L
    Tack Gustaf för din fina rekommendation och lycka till med ert nya boende!
    Andreas B gillar detta
  • Pontus F köpte sin lägenhet med hjälp av Andreas Barnekow en del av Svensk Fastighetsförmedling Östermalm

2019-12-20

2:a
    Nedre Gärdet
    Vi har köpt en 47kvm lägenhet i centrala Stockholm. Bemötandet och köpeprocessen har hanterats oerhört proffsigt, med pedagogisk och flexibel mäklare vilket gjort vår inflytt oerhört smidig. Läs mer
    2020-01-30 Svensk Fastighetsförmedling Östermalm Gärdet svarar Pontus F
    Hej Pontus, tack för din fina Reco, jag är övertygad om att ni kommer att trivas i lgh.

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Östermalm

Mattias Wedberg