Andreas Barnekow

Andreas Barnekow

Andreas Barnekow är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Östermalm

Andreas Barnekow har varit registrerad mäklare sedan 2018-12. Andreas Barnekow har varit aktiv på Reco.se sedan 2019-12 och har fått 18 omdömen med ett betyg på 4.9. Andreas Barnekow har haft 21 försäljningar sen 2020-08 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Jag har varit aktiv som fastighetsmäklare i området Östermalm, Gärdet, Hjorthagen, Norra Djurgårdsstaden samt Ekhagen sedan 2009 med ett uppehåll under åren 2016-2017 då jag bodde utomlands.

Jag är områdesknuten vilket innebär att jag uteslutande arbetar i ovan nämnda områden. Detta ger mig en mycket bra kännedom i stadsdelen. Jag är själv sedan många år bosatt på Gärdet.

Som fastighetsmäklare är jag mån om att alla parter ska känna sig trygga i processen och jag tror detta är något jag är bra på att förmedla. Ambitionen är att säljaren ska känna sig trygg med att jag lägger full fokus på att förmedla deras bostad till högsta pris samtidigt som köparen ska känna sig trygg med att ha fått den information som förutsätter ett beslut som kan generera bud. Välkommen att kontakta mig om ni har planer på såväl köp som försäljning!

Försäljningar 2020-08 - 2021-07

Läs vad 18 Läs vad Andreas Barnekow