Marcus Hallgren
Registrerad mäklare sedan 2018
Aktiv på Reco.se sedan 2019
2019-03 - 2020-02

Läs vad 7 Läs vad Marcus Hallgren

• NIKLAS B skrev om Marcus Hallgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Östermalm

2020-03-05

Marcus är mycket kunnig och har god förståelse för den anspänning en bostadsaffär kan vara. Han var mycket hjälpsam med bostadsfrågor även utanför aktuell affär. Rekommenderar honom varmt! Läs mer
    2020-03-05 Marcus H svarar NIKLAS B
    Tack vad roligt att höra! Bara kul att kunna hjälpa till!
  • Gulcin T köpte sin lägenhet med hjälp av Marcus Hallgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Östermalm

2020-03-04

Östermalm
    Mycket trevlig mäklare, ärlig. Professionell flexibel lyhörd. Läs mer
    2020-03-04 Marcus H svarar Gulcin T
    Roligt att höra! Grattis till köpet och hoppas ni ska trivas i er nya bostad.
  • Zora W köpte sin lägenhet med hjälp av Marcus Hallgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Östermalm

2020-03-03

Larsberg
    Vi köpte en bostadsrätt genom Marcus och är mycket nöjda med hans insats genom hela processen. Trygg, säker, kunnig och seriös med stor förståelse för den anspänning en
    fastighetsaffär medför. Han agerade på ett professionellt sätt från första mötet till kontraktsskrivningen.
    Våra varmaste rekommendationer att anlita Marcus som er mäklare! Läs mer
    2020-03-04 Marcus H svarar Zora W
    Tack för väldigt fin recension! Hoppas ni ska trivas i nya bostaden. Ni är självklart alltid välkomna att höra av er i framtiden om det finns något vi kan göra för er.
  • Yashar M sålde sin lägenhet med hjälp av Marcus Hallgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Östermalm

2020-02-20

Gärdet
    Jag sålde en 1:a på Gärdet och flyttade till en större lägenhet. Marcus var lyhörd och flexibel under hela försäljningsprocessen. Han tog sig tid för att vägleda mig både när det gällde försäljning av min bostad men även kring funderingar jag hade om objekt som jag var intresserad av att köpa. Jag skulle gärna använda honom som mäklare vid framtida bostadsaffärer. Läs mer
    2020-03-04 Marcus H svarar Yashar M
    Väldigt roligt att höra, stort tack för fina ord! Också stort grattis till både köp och försäljning!
  • Martin F köpte sin lägenhet med hjälp av Marcus Hallgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Östermalm

2020-02-18

Gärdet
    Duktig mäklare som brinner för att båda parter i affären ska bli nöjda Läs mer
    Marcus H gillar detta
  • Andreas Å sålde sin lägenhet med hjälp av Marcus Hallgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Östermalm

2019-10-21

Vasastan Östermalm
    Marcus var mycket bra att kommunicera med. Han lyssnade och jag litade på hans råd. Anlitar mycket gärna hans tjänster igen. Läs mer
  • Victor P skrev om Marcus Hallgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Östermalm

2019-06-24

Inga problem, allt gick smidigt och snabbt, effektivt och trevligt bemötande.
    Bra pris också samt bra värdering (i förhållande till slutpris). Läs mer

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Östermalm

Mattias Wedberg