Marcus Hallgren
Aktiv på Reco.se sedan 2020-01-01
2019-07 - 2020-06

Läs vad 14 Läs vad Marcus Hallgren

• Fredrik R
    Fredrik R köpte sin lägenhet med hjälp av Marcus Hallgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Östermalm

2020-05-18

Bra och tydlig vägledning genom fastighetsaffären. Toppen 👍 Läs mer
    Marcus H gillar detta
  • Paula L sålde sin lägenhet med hjälp av Marcus Hallgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Östermalm

2020-05-16

Östermalm
    Sålde en bostadsrätt. Fick bra pris. Mäklaren kunnig, vänlig och med stort tålamod. Läs mer
    Marcus H gillar detta
  • Helena R köpte sin lägenhet med hjälp av Marcus Hallgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Östermalm

2020-05-16

Hej, Marcus var toppen! Påläst, noggrann, tillgänglig. Läs mer
    Marcus H gillar detta
  • Klas J köpte sin lägenhet med hjälp av Marcus Hallgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Östermalm

Lilla Essingen
    Köpte en tvåa på 62 kvm. Lugnt och professionellt bemötande. Seriös och trovärdig mäklare. Läs mer
    Marcus H gillar detta
  • Ulf A sålde sin lägenhet med hjälp av Marcus Hallgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Östermalm

Östermalm
    Jag sålde en lägenhet. Jag förväntar mig en engagerad mäklare som är lätt att få tag i. Mäklaren ska lyssna på jag som säljare vill. Marcus uppfyllde alla krav. Såg jag är mycket nöjd. Läs mer
    Marcus H gillar detta
  • Johan P sålde sin lägenhet med hjälp av Marcus Hallgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Östermalm

Gärdet
    Mycket korrekt, effektiv och professionell. Läs mer
    Marcus H gillar detta
  • Saga L sålde sin lägenhet med hjälp av Marcus Hallgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Östermalm

2020-04-29

Gärdet
    Toppenbra och engagerad! Lyssnar på säljaren och känns professionell 👍 Läs mer
    Marcus H gillar detta
  • NIKLAS B skrev om Marcus Hallgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Östermalm

2020-03-05

Marcus är mycket kunnig och har god förståelse för den anspänning en bostadsaffär kan vara. Han var mycket hjälpsam med bostadsfrågor även utanför aktuell affär. Rekommenderar honom varmt! Läs mer
    2020-03-05 Marcus H svarar NIKLAS B
    Tack vad roligt att höra! Bara kul att kunna hjälpa till!
  • Gulcin T köpte sin lägenhet med hjälp av Marcus Hallgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Östermalm

2020-03-04

2.5:a
    Mycket trevlig mäklare, ärlig. Professionell flexibel lyhörd. Läs mer
    2020-03-04 Marcus H svarar Gulcin T
    Roligt att höra! Grattis till köpet och hoppas ni ska trivas i er nya bostad.
  • Zora W köpte sin lägenhet med hjälp av Marcus Hallgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Östermalm

2020-03-03

3:a
    Larsberg
    Vi köpte en bostadsrätt genom Marcus och är mycket nöjda med hans insats genom hela processen. Trygg, säker, kunnig och seriös med stor förståelse för den anspänning en
    fastighetsaffär medför. Han agerade på ett professionellt sätt från första mötet till kontraktsskrivningen.
    Våra varmaste rekommendationer att anlita Marcus som er mäklare! Läs mer
    2020-03-04 Marcus H svarar Zora W
    Tack för väldigt fin recension! Hoppas ni ska trivas i nya bostaden. Ni är självklart alltid välkomna att höra av er i framtiden om det finns något vi kan göra för er.

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Östermalm

Mattias Wedberg