Alla kategorier Mäklare Jämtland Östersund Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Östersund

Svensk Fastighetsförmedling Östersund

Prästgatan 25, 831 31 Östersund — Visa karta

Välkommen till Svensk Fastighetsförmedling Östersund!

Vi förmedlar bostäder, kommersiella fastigheter, skog och tomter i och omkring Östersund. Fritidshus och tomter i Storlien, lägenheter och villor i Östersund och skogspartier i närområdet är några av de fastigheter vi förmedlar just nu.

Hos oss kan du som är intresserad se de objekt som är till salu, ställa frågor och få råd och stöd inför affären. Undrar du vad din fastighet kan vara värd eller funderar du på att sälja? Kontakta oss så utför vi en fri värdering och svarar på eventuella frågor!

Kom gärna förbi och säg hej på Bobutiken på Prästgatan!

Läs vad 23 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Östersund

• Jill G
    Jill G skrev om Svensk Fastighetsförmedling Östersund
    Vi fick ett bra bemötande från början och kände oss väl omhändertagna under hela processen. Det kändes också att mäklaren var engagerad och verkligen jobbade för att det skulle bli ett bra resultat vilket det också blev.
  • Khalik S
    Khalik S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Östersund
    Erik Olofsson sålde vårt hus i Östersund och han var helt outstanding! Han låg ett steg före och gjorde mer än vad vi tidigare upplevt att en mäklare har gjort. Inlyssnande, hjälpsam och supertrevlig!
  • Jan-Erik N
    Jan-Erik N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Östersund
    Vår mäklare (Dane Svanberg) gav ett säkert och lugnt intryck med en gång! Vi vart också nöjda med försäljningen!
  • Dödsboet efter Göta Virginia G
    Dödsboet efter Göta Virginia G skrev om Svensk Fastighetsförmedling Östersund
    Jag pratade med kompisar som nyligen sålt hus och tyckte att Eva Lena skulle passa mig också . Jag har sålt 2 hus förut med andra mäklarfirmor i Östersund , det kändes inte bra . Jag kommer att rekommendera Eva Lena på Svensk Fastighetsförmedling . Tack för allt , kontakten med dom nya köparna av huset känns bra Ronja skickar bilder till Maria så vi vet vad som händer . Trevlig midsommar . Agneta Möller .
  • Bengt Göran P
    Bengt Göran P skrev om Svensk Fastighetsförmedling Östersund
    Informativ, hjälpte till i varje steg av försäljningen och även informerade om hjälp med att deklarera försäljningen.
  • Sven F
    Sven F skrev om Svensk Fastighetsförmedling Östersund
    Toppklass på allt från bemötande, löpande information, redovisningar, m.m. Kan bara rekommenderas.
  • Sten G
    Sten G skrev om Svensk Fastighetsförmedling Östersund
    Bra bemötande och återkopplingar under pågående försäljning.
  • Britt-Inger W
    Britt-Inger W skrev om Svensk Fastighetsförmedling Östersund
    Mycket bra bemötande och jättebra service.
  • Ann Katrin B
    Ann Katrin B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Östersund
    Mycket gott bemötande från start till slut. Bra löpande återkopplingar och mycket bra hantering av det otroligt stora intresset vid annonsering, visning och budgivning. Mycket engagerad och förtroendeingivande. Rekommenderas å det varmaste.
  • Ingbritt Britt T
    Ingbritt Britt T skrev om Svensk Fastighetsförmedling Östersund
    Min upplevelse och erfarenhet är att allt sköttes på ett effektivt, proffsigt och positivt sätt.
  • Erik S
    Erik S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Östersund
    tillmötesgående , proffsig och snäll
  • Sven-Åke O
    Sven-Åke O skrev om Svensk Fastighetsförmedling Östersund
    Linda gjorde ett kanonjobb med försäljningen av vår lägenhet. Kände mig trygg och övertygad om att jag skulle bli nöjd från vårt första möte och hela vägen fram till försäljningsdagen. Har ingenting alls att klaga på.
    Toppbetyg till en toppen mäklare.
    //Therese Blomstrand
  • Christian B
    Christian B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Östersund
    Funkade mycket bra. Alltid snabb återkoppling och tydlig beskrivning av hela försäljningsprocessen. Dessutom ett väldigt trevligt bemötande.
  • Annbritt S
    Annbritt S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Östersund
    God service , erfaren, väl bemött, seriös
  • Morgan A
    Morgan A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Östersund
    Mycket nöjd Vi kommer att rekommendera Er
  • Catharina T
    Catharina T skrev om Svensk Fastighetsförmedling Östersund
    Linda är alltid positiv och ser till att saker och ting händer. Hela försäljningsprocessen gick snabbt, effektivt och med ett mycket bra resultat.
  • Göran O
    Göran O skrev om Svensk Fastighetsförmedling Östersund
    Mäklaren ingav förtroende och proffsighet, hans prisförslag visade sig vara helt rätt och försäljningen gick väldigt smidigt.
  • Sven M
    Sven M skrev om Svensk Fastighetsförmedling Östersund
    Hej
    Vi anser att vi fått ett bra bemötande och att affären genomfördes smidigt och proffesionellt.
    Vi är nöjda med hela försäljningen
    Sven o Anneli
  • Hans E
    Hans E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Östersund
    Mycket bra! Håller vad hon lovar och gör ett bra jobb!
  • Una H
    Una H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Östersund
    Engagerad, alltid tillgänglig med snabba svar.
  • Lennart M
    Lennart M skrev om Svensk Fastighetsförmedling Östersund
    Jag tycker allt fungerade bra och mäklaren visade stort engagemang för uppdraget.
  • Angelica L
    Angelica L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Östersund
    Jag rekommenderar varmt svensk fastighets förmedling och Dane som mäklare :)
  • Mona Maria E
    Mona Maria E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Östersund
    Vänligt bemötande, proffsig, snabb allt till belåtenhet. Rekommenderas.👍

Prästgatan 25, 831 31 Östersund