Alla kategorier Mäklare Jämtland Östersund Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Östersund

Svensk Fastighetsförmedling Östersund

Prästgatan 25, 831 31 Östersund — Visa karta

Välkommen till Svensk Fastighetsförmedling Östersund!

Vi förmedlar bostäder, kommersiella fastigheter, skog och tomter i och omkring Östersund. Fritidshus och tomter i Storlien, lägenheter och villor i Östersund och skogspartier i närområdet är några av de fastigheter vi förmedlar just nu.

Hos oss kan du som är intresserad se de objekt som är till salu, ställa frågor och få råd och stöd inför affären. Undrar du vad din fastighet kan vara värd eller funderar du på att sälja? Kontakta oss så utför vi en fri värdering och svarar på eventuella frågor!

Kom gärna förbi och säg hej på Bobutiken på Prästgatan!

Läs vad 308 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Östersund

• Annica S
    Annica S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Östersund
    En proffsig & ödmjuk mäklare som verkligen kan sin sak. Jag hoppades på en snabb försäljning av min bostadsrätt till ett bra pris och allt infriades av Linn. Hon är en engagerad och positiv person som jag kommer att rekommendera till andra. Läs mer
  • Kjell E
    Kjell E skrev om Loe Vastero en del av Svensk Fastighetsförmedling Östersund
    Mycket bra bemöt när han kom o skulle värdera fritidshuset och koll på värderingen i Vemdalen o klövsjö områden .
    Kan varmt rekommendera loe på svenkfastihets förmedling.

Mvh Kjell Eriksson Läs mer
  • Göran S
    Göran S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Östersund
    Försäljning av lägenhet för mammas räkning
    Proffsigt och vänligt bemötande
    Jag och min syster är väldigt nöjda med
    hur affären har skötts Läs mer
  • Leif Henning B
    Leif Henning B skrev om Dane Svanberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Östersund
    Vi har sålt vårt fritidshus och Dane Svanberg gjorde det mindre agasamt. Ett svårt beslut att ta! Fick ett bra bemötande och Dane genomförde försäljningen på ett adekvat och bra sätt så att det känns rätt. Vi är mycket nöjda! Har tidigare erfarenhet av Dane. Läs mer
  • Olov Allan B
    Olov Allan B skrev om Dane Svanberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Östersund
    Vi sålde vår fastighet i Alsen nyligen och fick ett fint bemötande av mäklaren från Svensk fast. Dane Svanberg.
    All info var klar och tydlig.
    Vi kan rekommendera honom på det varmaste.
    Allan & Ingegerd Brandén Läs mer
  • Per L
    Per L skrev om Linda Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Östersund
    Lunndörrsvägen 18
    Vänligt och trevligt bemötande. Mycket bra hela vägen från visning till slutförande av köpet.
    Vi är nöjda! Läs mer
  • Lars Åke S
    Lars Åke S skrev om Dane Svanberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Östersund
    Köpt bostadsrätt
    Bra bemötande
    Texten som lästes på kontrakt och diverse blanketter var svår att uppfatta, mäklaren pratade slarvigt, snabbt och i en hög ton som var svår att höra. Läs mer
  • Elisabeth E
    Elisabeth E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Östersund
    Min mäklare är Maria Hoppstadius och jag har hjälpt min pappa att sälja sin bostadsrätt med hjälp av Maria . Det har varit ett toppensamarbete från början till slut. Maria är proffesionell snabb och har ett otroligt fint bemötande i sitt sätt. Jag har det största förtroende för henne och svensk fastighetsförmedling har turen att ha en riktig pärla som Maria bland sina anställda. Jag är mycket nöjd. Allt har varit bra!. Tack, hälsar Elisabeth Elmroth Läs mer
  • Olle Mikael Å
    Olle Mikael Å skrev om Dane Svanberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Östersund
    Vi vill tacka för ett förtroendeingivande och smidigt köp av vår nya sommarstuga vid storsjöns strand. Dane var flexibel och mycket service inriktad!

/Micke med familj Läs mer
  • Anders W
    Anders W skrev om Dane Svanberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Östersund
    Trevligt och hjälpsamt bemötande vid köp av en sommarstuga. Läs mer
  • Kerstin O
    Kerstin O skrev om Erik Olofsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Östersund
    Sålt liten villa.
    Jättetrevligt bemötande hela vägen från första kontakt till kontraktsskrivning.
    Hade inga större förväntningar eftersom jag trodde huset skulle bli svårsålt men det gick jättefort att ro affären i hamn.
    Mäklaren ordnade allt precis som vi önskade, så jättenöjda båda två.
    Skulle absolut rekommendera honom till andra. Läs mer
    2018-06-04 Erik O svarar Kerstin O
    Tack Kerstin, och tack för förtroendet, det var roligt!!
  • Lars M
    Lars M skrev om Dane Svanberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Östersund
    Sålt en 3-rummare.
    Inte Första gangen jag använt dette bolag.
    Bra och snabba kontakter med mäklaren.
    Jag är nöjd med allt Läs mer
  • Jörgen W
    Jörgen W skrev om Svensk Fastighetsförmedling Östersund
    Har anlitat Evalena Lindvall flera gånger hon är alltid snabb & proffsig både för mig och köparen. Läs mer
  • Maria L
    Maria L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Östersund
    Snabbt och smidigt, trevligt bemötande inga problem Läs mer
  • Hans N
    Hans N skrev om Evalena Lindvall en del av Svensk Fastighetsförmedling Östersund
    Andra gången jag anlitar evalena och hon är lika proffsig som vanligt. Rekommenderar verkligen evalena till alla som vill ha ett proffs som levererar.
    Dessutom väldigt trevlig och lättsam så det blir ett extra plus utöver. Läs mer
    2018-05-09 Evalena L svarar Hans N
    Tack gör för din fina rekommendation. Trevlig helg!/ E
  • Robin Kiriakos G
    Robin Kiriakos G skrev om Dane Svanberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Östersund
    Jag är nöjd med det professionella bemötande jag har fått under hela processen från visning till kontraktsskrivande. Jag upplevde Dane som tillgänglig, kunnig och skulle anlita honom vid en eventuell försäljning Läs mer
  • Tora G
    Tora G skrev om Dane Svanberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Östersund
    Köpt lägenhet i Östersund, trevlig kunnig bra först intryck. Läs mer
  • Markus F
    Markus F skrev om Dane Svanberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Östersund
    Vi sålde en 3a på Köpmangatan och vi är väldigt nöjda.
    Vi blev bra bemöta och alla förväntningar etc blev uppfyllda.

Vi rekommenderar Dane till alla vi känner. Läs mer
  • Sten K
    Sten K skrev om Evelin Vastero en del av Svensk Fastighetsförmedling Östersund
    Evelin har gjort ett bra jobb.
    Har varit angelägen om att lyckas och
    vi har haft ett bra samarbete i samband med
    den första tomtförsäljningen av 3. Positiv, glad och trevlig så
    Evelin har mitt fulla förtroende att jobba vidare för att finna köpare till de övriga 2 tomterna. Läs mer
    2018-05-03 Evelin V svarar Sten K
    Tack Sten! Det var kul att det fungerade med öppna visningar med varm saft och snöskor :) Får se vad vi ska hitta på nu när det blir barmark!
  • Per Sune L
    Per Sune L skrev om Christina Birkemo en del av Svensk Fastighetsförmedling Östersund
    Sålt bostadsrätt 2:a.
    Aktiv och positiv mäklare som gjorde det mesta enkelt för trots att vi dödsbodelägare inte fanns på plats i Östersund.
    Motsvarande mina förhoppningar.
    Sen hade vi lite diskussioner om formuleringar i avtalet, där jag tyckte att avtalet minimerade mäklarens riks i alltför stor utsträckning i det fall det inte skulle bli någon försäljning. Det blev till slut någon slags kompromiss.
    Vi diskuterade också utgångsbudet som jag ville lägga lite högre men där blev det också en kompromiss. Affären gick sen väldigt snabbt och slutpriset blev högre än min förväntan.
    Vi kan inte annat säga att slutresultatet blev mycket bra. Läs mer
    2018-04-27 Christina B svarar Per Sune L
    Tack för fin och ärlig rekommendation. Tack för förtroendet! Roligt att få hjälpa er!
  • Staffan W
    Staffan W skrev om Evelin Vastero en del av Svensk Fastighetsförmedling Östersund
    Vi har sålt bostad. Hon har varit mkt tillmötesgående och löst allting som kommit upp. Ett stort stöd i försäljningen Läs mer
    2018-04-30 Evelin V svarar Staffan W
    Tack för förtroendet och beröm! Jag önskar er en fin vår i Uppsala!
  • Stefan Ö
    Stefan Ö skrev om Evelin Vastero en del av Svensk Fastighetsförmedling Östersund
    Vi fick bästa tänkbara hjälp med husköpet. :) Supernöjda! Läs mer
    2018-04-24 Evelin V svarar Stefan Ö
    Tack Stefan! Grattis till ert fina hus och lycka till med renovering och banaskiis!
  • Katarina E
    Katarina E skrev om Evelin Vastero en del av Svensk Fastighetsförmedling Östersund
    Vi köpte ett stort hus som längtat efter kärlek och omtanke. Det kliar i fingrarna att få putsa av tidens tand och få det i skick igen.
    Träffade en underbar mäklare på visningen, kändes som att hon förstod våra tankar och funderingar runt fastigheten. Vi kände fullt förtroende för Evelin.
    Under hela processen fanns hon behjälplig och mycket stöttande. Vi balanserade några gånger på mycket slak lina, men kände att hennes stöd fanns där.
    Jag kan bara gratulera Svensk Fastighetsförmedling till att ha den bästa mäklaren i Sverige!! Vilken professionell, positiv, drivande, energigivande och entusiasmerande människa!! Ett stort Tack! Läs mer
    2018-04-24 Evelin V svarar Katarina E
    Tack Katarina! Vilka fina ord <3 och grattis till ert fina hus! Jag är glad att jag fick vara med er och att ni landade tryggt efter en lite skakig resa! Lycka till med era planer, nu börjar en ny spännande resa för er.
    Katarina E, Evelin V gillar detta
  • Börje O
    Börje O skrev om Erik Olofsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Östersund
    Har hela tiden haft en god dialog och god relation till Erik Olofsson. Han har lyssnat bra och kommit med bra svar och rekommendationer. Nöjd med Erik. Läs mer
    2018-04-18 Erik O svarar Börje O
    Tack Börje, det har varit en ära att förmedla er fastighet, hoppas jag får förtroendet att hjälpa er nästa gång ni skall sälja något ur ert bestånd.
  • Henry L
    Henry L skrev om Evalena Lindvall en del av Svensk Fastighetsförmedling Östersund
    Jättebra bemötande och jag kan rekommendera mäklaren till andra. Läs mer
    2018-04-16 Evalena L svarar Henry L
    Tack för dina fina ord! Det var en mycket trevlig försäljning!
  • Ann-Marie Ulrika A
    Ann-Marie Ulrika A skrev om Christina Birkemo en del av Svensk Fastighetsförmedling Östersund
    Mycket trevlig och kompetent mäklare, rekommenderas varmt Läs mer
    Christina B gillar detta
  • Karin M
    Karin M skrev om Christina Birkemo en del av Svensk Fastighetsförmedling Östersund
    Vi hade tre olika mäklare från olika firmor på besök, men fastnade direkt för Christina Birkemo. Hon var lagom på, prestigefri, kändes ansvarsfull, seriös och realistisk. Vi kände direkt att hon skulle göra sitt bästa för att hjälpa oss sälja till ett bra pris och på ett seriöst sätt. Det var lätt att kommunicera med henne och diskutera våra önskemål. Hon återkopplade alltid snabbt om vi hade frågor m.m.
    Hon har gjort ett mycket bra jobb. Vi är mycket nöjda och rekommenderar henne varmt. Läs mer
    2018-04-04 Christina B svarar Karin M
    Tack för fina rekommendationer och tack för att jag fick hjälpa er! Lycka till med ert boende.
    Christina B gillar detta
  • Kristin Anna Titti S
    Kristin Anna Titti S skrev om Evalena Lindvall en del av Svensk Fastighetsförmedling Östersund
    Eva-Lena har varit väldigt tillmötesgående och trevlig. Svarat på frågor och hjälpsam i att förklara processen för en husköpar-newbie. Läs mer
    2018-04-03 Evalena L svarar Kristin Anna Titti S
    Tack! Nu jobbar vi för en bra försäljning också!
  • Brohus i
    Brohus i skrev om Linda Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Östersund
    Bra resultat sedan annan mäklarbyrå gått bet! Läs mer
  • Robert B
    Robert B skrev om Evelin Vastero en del av Svensk Fastighetsförmedling Östersund
    Mycket bra bemötande och mycket god service. Lever mycket väl upp till våra förväntningar och varit snabb på att återkoppla till oss. Rekommenderar Evelin väl till andra kunder som väljer Svensk Fastighetsförmedling. Läs mer
    2018-04-24 Evelin V svarar Robert B
    Tack för förtroendet och vi hörs innan det är dags att deklarera!
  • Lotta S
    Lotta S skrev om Evalena Lindvall en del av Svensk Fastighetsförmedling Östersund
    Jag fick ett väldigt bra bemötande av Eva-Lena. Kände direkt att hon gav mig en trygg känsla. Jag kände att hon ingav ett förtroende att hon skulle sälja min lägenhet på bästa sätt. Läs mer
    2018-03-17 Evalena L svarar Lotta S
    Tack för din fina rekommendation. Vi hörs och ses inom kort!
  • Solbritt H
    Solbritt H skrev om Linda Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Östersund
    Bra kunskap om lägenheten. Vänligt och kunnigt bemötande. Lite knepigt med budgivningen där vi tidigt inte fick något svar om budgivning pågick eller inte - olika info på olika sidor. Läs mer
  • Laila E
    Laila E skrev om Christina Birkemo en del av Svensk Fastighetsförmedling Östersund
    - Mycket trevligt
    - Hon visade och informerade om det jag ville veta och lite till på ett mycket positivt sätt. Bra att hon dessutom kunde ställa upp på visning med så kort varsel.
    - Jag rekommenderar verkligen Christina till andra.
    - Kunde inte bli bättre! Läs mer
    2018-03-12 Christina B svarar Laila E
    Tack snälla för din fina rekommendation! Lycka till i ditt nya boende!
  • Rolf S
    Rolf S skrev om Dane Svanberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Östersund
    Bra utfört uppdrag. Har även tidigare erfarenhet av honom. Läs mer
  • Kristina J
    Kristina J skrev om Evalena Lindvall en del av Svensk Fastighetsförmedling Östersund
    Alltid ett bra bemötande, anlitat Evalena flera gånger, oerhört duktig och proffsig.
    Lever upp till alla mina förväntningar, man känner sig trygg. Kommer att anlita henne igen vid behov. Läs mer
    2018-03-02 Evalena L svarar Kristina J
    Tack snälla! Och välkommen åter!
  • Emil E
    Emil E skrev om Evalena Lindvall en del av Svensk Fastighetsförmedling Östersund
    Vi är mycket nöjda! Eva-Lena är trygg, mycket kompetent och driven. Vi kommer anlita henne igen och även utan tvekan rekommendera henne till andra! Läs mer
    2018-03-02 Evalena L svarar Emil E
    Tack snälla för er fina rekommendation. Jättekul att jobba med er! Snart dags att packa. Trevlig helg!
  • Signe Elisabet J
    Signe Elisabet J skrev om Evalena Lindvall en del av Svensk Fastighetsförmedling Östersund
    Ett vänligt och gott bemötande. Läs mer
  • Camilla N
    Camilla N skrev om Evalena Lindvall en del av Svensk Fastighetsförmedling Östersund
    Bra. Påläst och insatt. Inte så mycket diskussion dock kring vilken lägenhet som vore optimal för oss utifrån våra förutsättningar och behov. Läs mer
  • Måns M
    Måns M skrev om Evalena Lindvall en del av Svensk Fastighetsförmedling Östersund
    Trevligt, kunnigt bemötande. Skulle verkligen rekommendera henne. Läs mer
  • Bengt W
    Bengt W skrev om Evalena Lindvall en del av Svensk Fastighetsförmedling Östersund
    Trevligt och kunnigt bemötande Läs mer
  • Mats J
    Mats J skrev om Evalena Lindvall en del av Svensk Fastighetsförmedling Östersund
    Vi kände redan varandra från ett annat, helt annorlunda sammanhang.
    Nu skulle hon sälja en lägenhet av en större grupp nyproducerade som vi var intresserade av. Valet av lägenhet var viktigt för oss. Lägenheterna lottades ut och vi hade fått komma med intresseanmälan på tre nivåer. Vi fick inte avnågon våra val utan valde en annan så snabbt vi kunde. Så våra kontakter med Evalena var begränsade med tanke på processen. Vi har däremot inget negativt att säga om henne, utoan hon motsvarade väl våra förväntningar. Läs mer
  • Rolf S
    Rolf S skrev om Evalena Lindvall en del av Svensk Fastighetsförmedling Östersund
    det sades och lovades saker som i slutändan inte stämde Läs mer
  • Monica A
    Monica A skrev om Evalena Lindvall en del av Svensk Fastighetsförmedling Östersund
    Framfusig går på som en galning. Glömmer saker bedrövlig .Kommer inte att anlita er igen hade 3 lgh att sälja till men valde att byta mäklare. Läs mer
  • Malin N
    Malin N skrev om Evalena Lindvall en del av Svensk Fastighetsförmedling Östersund
    Tydlig och trevlig, tycker jag..Sedan blev det lite annat stök som inte var hennes fel..men som påverkade upplevelsen.. Läs mer
  • Gunilla N
    Gunilla N skrev om Evalena Lindvall en del av Svensk Fastighetsförmedling Östersund
    Har träffat trevligare mäklar, ger ett stressigt intryck, glömde tom bort att vi reserverat en lägenhet Läs mer
  • Gunnel E
    Gunnel E skrev om Evalena Lindvall en del av Svensk Fastighetsförmedling Östersund
    Mycket erfaren och tog mina svårigheter och önskemål inför tillvägagångssätt och försäljning med stor lyhördhet i kombination med konstruktiva förslag för att komma framåt i att tömma huset i olika steg.
    Beträffande köp av nybyggd lägenhet stod byggaren för det mesta av kontakt och information så Evalena behövde inte göra något särskilt för mig, mer än presentera de papper jag behövde skriva på. Läs mer
  • Jenny G
    Jenny G skrev om Evalena Lindvall en del av Svensk Fastighetsförmedling Östersund
    Mycket trevlig. Seriös och pålitlig. God kundkännedom. Läs mer
  • Pernilla L
    Pernilla L skrev om Evalena Lindvall en del av Svensk Fastighetsförmedling Östersund
    En nonchalant mäklare dom jag aldrig skulle anlita eller rekommendera till någon Läs mer
  • Camilla K
    Camilla K skrev om Evalena Lindvall en del av Svensk Fastighetsförmedling Östersund
    Trevligt bemötande men okunnig. Dåligt påläst. Kunde inte svara på frågor på ett adekvat sätt. Tog heller inte reda på saker och återkom som hon lovade. Dokument som vi bli blivit lovade har vi fortfarande inte fått. Nu 14 månader efter köp och inflyttmig är många frågor fortfarande obesvarade trots påstötningar. Läs mer
  • Niklas B
    Niklas B skrev om Evalena Lindvall en del av Svensk Fastighetsförmedling Östersund
    upplevde henne som relativt oegagerad Läs mer

Prästgatan 25, 831 31 Östersund