Alla kategorier Mäklare Jämtland Östersund Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Östersund

Svensk Fastighetsförmedling Östersund

Prästgatan 25, 831 31 Östersund — Visa karta

Välkommen till Svensk Fastighetsförmedling Östersund!

Vi förmedlar bostäder, kommersiella fastigheter, skog och tomter i och omkring Östersund. Fritidshus och tomter i Storlien, lägenheter och villor i Östersund och skogspartier i närområdet är några av de fastigheter vi förmedlar just nu.

Hos oss kan du som är intresserad se de objekt som är till salu, ställa frågor och få råd och stöd inför affären. Undrar du vad din fastighet kan vara värd eller funderar du på att sälja? Kontakta oss så utför vi en fri värdering och svarar på eventuella frågor!

Kom gärna förbi och säg hej på Bobutiken på Prästgatan!

Läs vad 222 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Östersund

• Tobias Å
    Tobias Å skrev om Evalena Lindvall en del av Svensk Fastighetsförmedling Östersund
    Bra och trevligt bemötande på visning, dålig uppföljning när budgivningen stod still. Läs mer
  • Rebecca T
    Rebecca T skrev om Evalena Lindvall en del av Svensk Fastighetsförmedling Östersund
    Vänligt bemötande och flexibel vid visning av lägenhet. Hon saknade dock kunskap om viktiga dokument som vi efterfrågade. Hade behövt mer hjälp/stöd i kontakt med säljare som innehar dokumenten. Är nöjd med köpet men kvarstår ett flertal frågetecken som mäklaren borde ha klargjort mer tillfredsställande. Läs mer
    2018-01-24 Evalena L svarar Rebecca T
    Hej! Hör av dig om det är något jag kan hjälpa till att ordna. Mvh Evalena
  • Thomas V
    Thomas V skrev om Evalena Lindvall en del av Svensk Fastighetsförmedling Östersund
    Tillmötesgående, allt var utan problem. Mycket tack vare samarbetet med Handelsbanken som gjorde att affären knöts ihop på ett bra sätt. Läs mer
  • Henrik L
    Henrik L skrev om Dane Svanberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Östersund
    Dane upplevdes som oengagerad och gör endast minsta möjliga. Som säljare kanske man har en annan uppfattning. Läs mer
  • Henrik A
    Henrik A skrev om Dane Svanberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Östersund
    Fick av Dane ett professionellt och trevligt bemötande. God erfarenhet och mycket kunskap om området gjorde att upplägget kändes säkert. Bra och tydlig kommunikation vid viktiga tidpunkter i processen. Inga problem och allt kändes tryggt och förtroendeingivande. God upplevelse. Läs mer
  • Lena E
    Lena E skrev om Bengt Eklund en del av Svensk Fastighetsförmedling Östersund
    Bra och kunnigt bemötande. Gav inte upp utan jobbade hängivet med vår svårsålda fastighet. Tack, Bengt! Läs mer
  • Paulina F
    Paulina F skrev om Evalena Lindvall en del av Svensk Fastighetsförmedling Östersund
    Vi fick ett halvgott intryck av vår mäklare. Hon verkade erfaren och duktig när vi väl hade köpt lägenheten men det var svårt att få tag på henne, hon åkte på semester mitt i vår budgivning utan att meddela oss och vi fick inte kontakt med någon annan under tiden. Läs mer
  • Yvonne H
    Yvonne H skrev om Evalena Lindvall en del av Svensk Fastighetsförmedling Östersund
    Jag önskar att hennes bemötande inte var så forserande och stressande. Kände att hon ville ha de överstökat så fort som möjligt. Hon är för mycket säljare och har svårt att se och ta kunden på ett avslappnande sätt. Läs mer
  • Siv E
    Siv E skrev om Evalena Lindvall en del av Svensk Fastighetsförmedling Östersund
    Fick bra bemötande och levde upp till mina förväntningar. Läs mer
  • Björn S
    Björn S skrev om Evalena Lindvall en del av Svensk Fastighetsförmedling Östersund
    Trevligt, sakligt och proffsigt bemötande. Läs mer
  • Benny K
    Benny K skrev om Evalena Lindvall en del av Svensk Fastighetsförmedling Östersund
    Trevlig, kunnig, saklig och överlag bra. Läs mer
  • Ilona L
    Ilona L skrev om Dane Svanberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Östersund
    Väldigt bra bemötande. Kunnig och hjälpsam med det man själv inte kunde. Läs mer
  • Yvonne H
    Hon gör det hon ska med gott humör.
    Allt har fungerat bra. Läs mer
  • Mikael L
    Mikael L skrev om Evalena Lindvall en del av Svensk Fastighetsförmedling Östersund
    Allt fungerar och har fungerat utmärkt. Läs mer
  • Martin Erik B
    Martin Erik B skrev om Evalena Lindvall en del av Svensk Fastighetsförmedling Östersund
    När vi skrev under vår nyproducerade lägenhet så hade ritningarna ändrats (först var the två duschar, på de nya ritningarna vcar det bara en). Evalena insisterade att det aldrig hade varit två duschar även om jag hade följt objektet i flera veckor när det först lades upp på hemnet. Detta bekräftades senare vid inflytt (av projektledaren) att det VISST hade funnits två duschar från början. MAO ljög hon oss rakt i ansiktet.

Utöver detta var Evalena rakt igenom otrevlig och stressig med oss som köpare. Innan påskrift, när jag och sen jag och min flickvän skulle på visning, fick vi alltid dåliga tider- flera gånger fick vi komma när hon var på väg till jobbet. Det gick aldrig att besöka bygget en dräglig tidpunkt och det kändes som köpare som att man bara var i vägen för henne.

Själva påskiften och alla funderingar vi hade efteråt följde samma mönster. Ett genomgående ogästvänligt, otrevligt bemötande. Läs mer
    2018-01-22 Evalena L svarar Martin Erik B
    Hoppas ni trivs i er nya, fina lägenhet. Lycka till i fortsättningen!
  • Thomas P
    Thomas P skrev om Erik Olofsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Östersund
    Mycket bra bemötande glad, trevlig proffsig! Läs mer
    2018-01-22 Erik O svarar Thomas P
    Kul att höra att ni är nöjda med affären, Tack!
  • Marianne K
    Marianne K skrev om Erik Olofsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Östersund
    Ett mycket bra bemötande levde verkligen upp till mina förväntningar, lyhörd och kunnig i sitt jobb. När vi fick en intresserad köpare var jag väldigt osäker om vi skulle nappa på budet så jag ringde upp mäklaren för att höra lite om köparen. Erik berättade om visningen och sin känsla för budgivarna på ett sätt som gav förtroende. Efter det samtalet kände jag en enorm lättnad och jag kunde ta ställning till att sälja huset. Läs mer
    2018-01-22 Erik O svarar Marianne K
    Tack för orden. Kul att allt känts bra!
  • Ingrid M
    Ingrid M skrev om Evalena Lindvall en del av Svensk Fastighetsförmedling Östersund
    Bra på alla sätt. Hon är duktig på sitt jobb och får dig att känna sig sedd som kund och du litar på henne. Läs mer
  • Solvig E
    Solvig E skrev om Evalena Lindvall en del av Svensk Fastighetsförmedling Östersund
    Hon hade ett proffsigt bemötande, hon var väldigt kunnig och vänlig.
    Hon levde verkligen upp till min förväntan. Läs mer
  • Josefine N
    Josefine N skrev om Dane Svanberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Östersund
    Dålig attityd, fick inget förtroende för honom. Läs mer
  • Anders T
    Anders T skrev om Dane Svanberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Östersund
    Aningen arrogant och inte serviceminded. Han kör sitt race och verkar okunnig om byggnationer osv (trots att det är sådant han förmedlar). Trevlig dock när det passar honom och när det väl ska skrivas papper.

Fick inget förtroende för honom och han känns som en översittare. Läs mer
  • Marianne F
    Marianne F skrev om Linda Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Östersund
    Behaglig vänlig frånvarande ej så uppföljande Läs mer
  • Sofia S
    Sofia S skrev om Evalena Lindvall en del av Svensk Fastighetsförmedling Östersund
    Hon kändes oinsatt när vi ställde frågor om saker och ting gällande huset, vad som man fick ändra på/inte ändra på osv. Kändes inte jättevillig att informera om vem vi skulle vända oss till i olika frågor. Det kändes som vi kom på "löpande-band-principen" när vi var där för att skriva papper på huset. Läs mer
  • Emilia B
    Emilia B skrev om Linda Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Östersund
    Bra och engagerad mäklare. Kunnig och professionell! Läs mer
  • Ulf M
    Ulf M skrev om Evalena Lindvall en del av Svensk Fastighetsförmedling Östersund
    Jag fick ett trevligt och professionellt bemötande av mäklaren. Mäklaren levde väl upp till mina förväntningar. Läs mer
  • Mats G
    Mats G skrev om Evalena Lindvall en del av Svensk Fastighetsförmedling Östersund
    Evalena har ett mycket professionellt bemötande, hjälpte oss (vi ej på orten) att effektivt sälja vår lägenhet Läs mer
  • Mikael B
    Mikael B skrev om Dane Svanberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Östersund
    Tyckte att han agerade proffsigt och tog hand om "problem" och funderingar som uppstod på ett bra sätt Läs mer
  • Lennart S
    Lennart S skrev om Evalena Lindvall en del av Svensk Fastighetsförmedling Östersund
    Evalena har varit toppen. Energisk men samtidigt lugn och trygg. Läs mer
  • Thomas P
    Thomas P skrev om Evalena Lindvall en del av Svensk Fastighetsförmedling Östersund
    Suveränt skicklig. En riktig stjärna. Framförallt personligheten; öppen, glad, spontan, positiv, fartig. Får saker ur händer på direkten. Känner oerhört förtroende för henne. En riktig klippa. Förstår att hon är framgångsrik inte bara i Ösd utan i hela landet. Hörde hon sålde 4:e mest i landet.
    Bara konstigt ge henne omdöme nästan ett år senare. Har just använt Svensk Fast i Sthlm och fick ge omdöme direkt. Läs mer
    2018-01-18 Evalena L svarar Thomas P
    Tack snälla för dina ord och omdöme! Det värmde verkligen i bistra vinterkylan i Östersund. Ses snart!
  • Anna Kristina E
    Anna Kristina E skrev om Evalena Lindvall en del av Svensk Fastighetsförmedling Östersund
    Evalena är toppen hon är rak och ärlig lätt att samarbeta med
    otrolig duktig fem av fem stjärnor Läs mer
    2018-01-18 Evalena L svarar Anna Kristina E
    Mycket tack för dina fina och snälla ord!
  • Magnus O
    Magnus O skrev om Evalena Lindvall en del av Svensk Fastighetsförmedling Östersund
    Bra bemötande under försäljning men ingen visning av lägenheten vi köpte utan fick titta in genom fönstren, dålig information om vilka som ansvarar för fel på bostaden som uppkom. Läs mer
  • Magnus E
    Magnus E skrev om Evalena Lindvall en del av Svensk Fastighetsförmedling Östersund
    Evalena är en mycket erfaren och seriös mäklare, fick ett trevligt intryck av henne från första start. Vi hade lite krångel vid första visningen pga. att hon ej kunde komma i tid till visningen, men förutom det gjorde hon sitt arbete med bravur och höll bra kontakt när budgivning etc. kom igång. Kan varmt rekommendera henne som mäklare. Läs mer
  • Sten G
    Sten G skrev om Evalena Lindvall en del av Svensk Fastighetsförmedling Östersund
    Mycket bra bemötande! Evalena känns kunnig och jag/vi fick stort förtroende för henne.
    Evalena var lätt att prata med och behövde vi komma i kontakt med henne så var det aldrig några problem. Var hon upptagen så återkom hon så snabbt hon kunde.
    Mycket nöjd med den service hon gav! Läs mer
    2018-01-18 Evalena L svarar Sten G
    Tack snälla för din/er fina rekommendation!
  • Sonja M
    Sonja M skrev om Evalena Lindvall en del av Svensk Fastighetsförmedling Östersund
    Kunnig, ansvarstagande,,trovärdig, glad, naturlig, nån att hålla i handen. Litade fullständigt på henne . Och det gjorde vi rätt i Läs mer
  • Camilla P
    Camilla P skrev om Evalena Lindvall en del av Svensk Fastighetsförmedling Östersund
    Lättsam, hjälpsam & trevlig.
    Duktig mäklare som jag varmt rekommendera!
    Hon sålde min lgh riktigt snabbt. Läs mer
  • Erik L
    Erik L skrev om Dane Svanberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Östersund
    Hej. Dane visade fastigheten på ett föredömligt sätt. Han visade även prov på ett proffsigt bemötande och ett bra engagemang. Läs mer
  • Gudrun N
    Gudrun N skrev om Erik Olofsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Östersund
    Vi fick ett vänligt och bra bemötande från första kontakt.
    Försäljningen gick bra och vi är mycket nöjd med hur Erik Olofsson skötte sitt uppdrag.
    Vi kan inget annat än rekommendera honom för kommande kunder.
    Han är positiv och gav oss intryck av att vara en vanlig människa som ville göra ett bra jobb för oss. Läs mer
    2018-01-17 Erik O svarar Gudrun N
    Tackar för fina ord och bra rekommendation!
  • Ole R
    Ole R skrev om Dane Svanberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Östersund
    Korrekt bemötande. Bra affärsmässig relation. Läs mer
  • Stig-olof N
    Stig-olof N skrev om Evalena Lindvall en del av Svensk Fastighetsförmedling Östersund
    Jag uppfattade Evalena som kompetent och trevlig.
    Jag fick ett bra första intryck vid första träffen.
    Kortfattat, så uppfylldes mina förväntningar på mäklaren
    med råge. Läs mer
  • Ketty G
    Ketty G skrev om Evalena Lindvall en del av Svensk Fastighetsförmedling Östersund
    Mycket bra bemötande. Alltid tillgänglig, förstod vad vi önskade. Läs mer
  • Karin B
    Karin B skrev om Dane Svanberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Östersund
    Dane gav ett proffsigt intryck
    Han kändes trygg att förmedla köpet av en lägenhet Läs mer
  • Siv J
    Siv J skrev om Evalena Lindvall en del av Svensk Fastighetsförmedling Östersund
    Vi hade ett personligt möte med Evalena någon månad efter vi bokat oss för lgh, det var ett trevligt möte.

I övrigt har vi inte haft någon kontakt förutom vår fråga per email om när inflyttning ska kunna ske. Läs mer
  • Mats J
    Mats J skrev om Evalena Lindvall en del av Svensk Fastighetsförmedling Östersund
    Bra mäklare. Läs mer
  • Dennis B
    Dennis B skrev om Dane Svanberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Östersund
    Han var ambitiös, omtänksam, lyhörd, engagerad och målmedveten.
    Tyvärr har Östersundshem huvudansvaret
    för sin 1:a br nyproduktion Fjällblicken
    men saknar folk med erfarenhet av br, så
    Svensk Fastighetsförmedling har fått agera
    förutom säljbiten. Läs mer
  • Britt H
    Britt H skrev om Evalena Lindvall en del av Svensk Fastighetsförmedling Östersund
    Trevlig
    Hade inte mycket kontakt efter att köpet skett
    - jag bestämde mig snabbt efter 1 visning
    Sedan har all kontakt skett gm byggföretaget Läs mer
  • Hans L
    Hans L skrev om Dane Svanberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Östersund
    Bra bemötande och hantering av allt. Läs mer
  • Rolf S
    Rolf S skrev om Dane Svanberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Östersund
    Bra och snabba beslut, lätt att få kontakt med Läs mer
  • Claes Göran E
    Claes Göran E skrev om Bengt Eklund en del av Svensk Fastighetsförmedling Östersund
    Han var helt fantastisk ända till kontraktet skulle skrivas då åkte han på semester utan att meddela oss när vi pratades vid fredag innan vi fick tag på en annan mäklare på företaget för att få veta status. Efteråt fungerade det bra med hjälp av den andra mäklaren. Läs mer
  • Mats E
    Mats E skrev om Evalena Lindvall en del av Svensk Fastighetsförmedling Östersund
    Rak, enkel och mycket noggrann. hon tog sig mycket tid att jag skulle förstå alla detaljer i avtalet. jag skulle absolut använda hennes tjänster i framtiden om det skulle vara aktuellt. Dock kan jag först min frus första intryck där hon upplevde EvaLena som lite för framfusig. Läs mer
    2018-01-17 Evalena L svarar Mats E
    Hej! Tack för din snälla ord och rekommendation. Ber om ursäkt om jag överrumplade frun. Hoppas det gick bra sedan.
  • Runar J
    Runar J skrev om Evalena Lindvall en del av Svensk Fastighetsförmedling Östersund
    Mycket bra skött. Proffsigt! Vänligt bemötande. Läs mer

Prästgatan 25, 831 31 Östersund