Andreas Palmqvist
Registrerad mäklare sedan 2018-06-18
Aktiv på Reco.se sedan 2020-06-15
2020-01 - 2020-06

Läs vad 4 Läs vad Andreas Palmqvist

• Daniel U köpte sin lägenhet med hjälp av Andreas Palmqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Östersund

2020-07-08

2:a
    Östersund
    Vi har köpt lägenhet och fått ett underbart bemötande av Andreas!
    Vi har varit på många visningar och träffat flera olika mäklare men Andreas är verkligen i topp när det kommer till service, kundbemötande och tillmötesgående. Läs mer
    2020-07-09 Andreas P svarar Daniel U
    Tack så mycket för era fina ord, det uppskattas verkligen! Hoppas ni ska trivas i ert nya boende.
    På återseende / Andreas
  • Jenny F köpte sin lägenhet med hjälp av Andreas Palmqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Östersund

2020-06-17

Centralt
    Köpte en övernattningslägenhet i östersund.
    Försäljningen motsvarade mina förväntningar.
    Smidig och enkel bostadsaffär Läs mer
    2020-06-22 Andreas P svarar Jenny F
    Vad roligt att höra Jenny! På återseende. / Andreas
  • Oscar Q sålde sin lägenhet med hjälp av Andreas Palmqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Östersund

2020-06-15

3:a
    Östersund
    Andreas är en väldigt duktig mäklare som tänker utanför boxen och gör allt för att uppnå bästa service och slutpris. Läs mer
    2020-06-17 Andreas P svarar Oscar Q
    Tack för dina fina ord och förtroendet att sälja din bostad. På återseende! / Andreas
  • Sebastian F köpte sin lägenhet med hjälp av Andreas Palmqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Östersund

2020-06-15

2:a
    Odenslund
    Jag har köpt en bostadsrätt 2:a i centrala Östersund. Andreas var väldigt trevlig och lätt att ha att göra med. Man fick en bra känsla att han kunde mycket. Allt som allt, en kanon mäklare. Läs mer
    2020-06-15 Andreas P svarar Sebastian F
    Tack för dina fina ord! Det var en väldigt trevlig process rakt igenom och jag hoppas ni ska trivas i ert nya boende. På återseende! / Andreas

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Östersund

Evalena Lindvall