Andreas Palmqvist är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Östersund

Andreas Palmqvist har varit registrerad mäklare sedan 2018-06. Andreas Palmqvist har varit aktiv på Reco.se sedan 2020-06 och har fått 11 omdömen med ett betyg på 4.8. Andreas Palmqvist har haft 66 försäljningar sen 2020-01 och har tillfrågat 80% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2020-01 - 2020-11

Läs vad 11 Läs vad Andreas Palmqvist

• 2020-10-14
    Korrekt och trevligt bemötande. Väl balanserat tempo i sina kontakter med budgivare. Skapar ett gott förtroende.
    Mats-olof J
    • Offerdal
    köpte sin bostad med hjälp av Andreas Palmqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Östersund
    Hej, och tack så mycket för de fina orden. Hoppas ni får god användning av fastigheten, och tack själva för trevligt bemötande!. På återseende / Andreas

• 2020-09-28
    Mycket trevlig, hjälpsam och lätt att prata med. Använder inte för "mäklaraktigt" sätt, vilket uppskattas.
    Sofia K
    • 5:a
    • 74.0 m²
    • Härjedalen
    köpte sin lägenhet med hjälp av Andreas Palmqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Östersund
    Tack så mycket Sofia för fina ord! Hoppas ni ska trivas i fjällen framöver! / Andreas

• 2020-09-17
    Jag ger Andreas 10/10. Proffsigt agerande från start till mål.
    Oscar M
    • 62.0 m²
    • Söder
    sålde sin lägenhet med hjälp av Andreas Palmqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Östersund
    Tack så mycket för dina åsikter, roligt att höra! Bra säljare ger bra försäljningar! På återseende / Andreas

• 2020-09-17
    Östersunds bästa mäklare! Lyhörd och bra! Vi är jätte nöjd :)
    Anna J
    • 60.0 m²
    • Tegelplan
    Tack så hemskt mycket för dom snälla orden, det uppskattas! Och tack för förtroendet med er fina bostad. På återseende / Andreas

• 2020-08-22
    Jag och min sambo köpte en Villa på Frösön. Vi föll för huset direkt och kände att vi fick bra gensvar från Andreas på visningen. Snabb i kommunikationen och alltid med en glad och respektfull ton. Behövs i högstressituationer som vid husköp. Tack för hjälpen!
    Gustav L
    • 137.0 m²
    • Frösön
    köpte sitt hus med hjälp av Andreas Palmqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Östersund
    Tack själv för en väldigt trevlig process! Jag hoppas ni ska trivas i ert nya boende. På återseende / Andreas

• 2020-08-15
    Har sålt min lägenhet. Andreas har från första stund visat mycket stort engagemang, alltid anträffbar via telefon eller sms. Har tipsat om hantverkare och annat, som i efterhand inte behövde användas. Han ordnade en snabb affär och vi är oerhört tacksam för hans information om olika saker. Andreas har verkligen varit till stor hjälp i allt. Kan verkligen rekommendera honom till alla, som behöver en duktig mäklare. Ser fram emot att överlämna nycklarna och avsluta ärendet.
    Maud G
    • 57.5 m²
    • Söder
    Tack snälla för de fina orden Maudh! Det har varit ett nöje att hjälpa till. På återseende / Andreas

• 2020-07-17
    Jag har sålt en lgh i centrala Östersund och har bara gott att säga om min mäklare. Väldigt trevligt bemötande, lugn och saklig, proffsigt. Kommer att rekommendera honom till alla mina vänner. Jätte duktig kille. Hälsningar Anna Tinnsten
    Anna T
    • 5:a
    • 125.0 m²
    • Centralt
    Hej Anna, och tack så mycket för de fina orden! Det uppskattas verkligen. Ha en fin sommar! På återseende / Andreas

• 2020-07-08
    Vi har köpt lägenhet och fått ett underbart bemötande av Andreas! Vi har varit på många visningar och träffat flera olika mäklare men Andreas är verkligen i topp när det kommer till service, kundbemötande och tillmötesgående.
    Daniel U
    • 57.5 m²
    • Östersund
    Tack så mycket för era fina ord, det uppskattas verkligen! Hoppas ni ska trivas i ert nya boende. På återseende / Andreas

• 2020-06-17
    Köpte en övernattningslägenhet i östersund. Försäljningen motsvarade mina förväntningar. Smidig och enkel bostadsaffär
    Jenny F
    • 1:a
    • 26.0 m²
    • Centralt
    Vad roligt att höra Jenny! På återseende. / Andreas

• 2020-06-15
    Andreas är en väldigt duktig mäklare som tänker utanför boxen och gör allt för att uppnå bästa service och slutpris.
    Oscar Q
    • 3:a
    • 108.0 m²
    • Östersund
    Tack för dina fina ord och förtroendet att sälja din bostad. På återseende! / Andreas

Visa svar

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte