Dane Svanberg
Registrerad mäklare sedan 1998-04-14
Aktiv på Reco.se sedan 2016-09-05
2020-01 - 2020-06

Läs vad 82 Läs vad Dane Svanberg

• Mattias H köpte sin lägenhet med hjälp av Dane Svanberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Östersund

2020-07-06

Östersund
    Har inte träffat el pratat med denna man. Läs mer
  • Tomas J sålde sitt hus med hjälp av Dane Svanberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Östersund

2020-07-01

Lit
    Sålt hus i Lit. Agerat proffsigt med bra kontakter och uppföljning. Läs mer
  • Dick G sålde sin lägenhet med hjälp av Dane Svanberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Östersund

2020-06-25

Torvalla
    Dane har återigen hjälpt oss sälja en bostad Denna gång Br lght har ett särskilt behagligt prof sätt att. Bemöta kund oss köpare
    Kan varmt rekommendera honom och personalen back Office på Sv fast
    Trevlig sommar Läs mer
  • Patrik V köpte sin lägenhet med hjälp av Dane Svanberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Östersund

2020-06-23

Åre
    Har köpt nyproducerad lägenhet Åre/Tege. Flexibelt och bra bemötande från mäklaren. Levde väl upp till våra förväntningar. Läs mer
  • Kristina Elisabeth G köpte sitt hus med hjälp av Dane Svanberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Östersund

2020-06-23

Hallen
    Köpt en lite fjällstuga.
    Har inte träffat mäklaren i person men blivit trevligt bemött. Läs mer
  • Gulli W köpte sin lägenhet med hjälp av Dane Svanberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Östersund

3:a
    Tegefjäll
    Köpt en bostadsrätt i Tegefjäll Åre.
    Vi blev bra bemött.
    Svarade snabbt på våra frågor, skickades oss material.
    Det är första gången vi har handlat via mäklare, så vi hade inte direkt några förväntningar, vi fick en bra kontakt och bra återkoppling. Läs mer
  • Karl B köpte sitt hus med hjälp av Dane Svanberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Östersund

Fjällhalsen
    Vi har både köpt och sålt fritidshus med hjälp av Dane. Han hade ett förstklassigt bemötande i båda affärerna och levererade ett skickligt och kunnigt arbete samt ett mycket trevligt intryck som person. Läs mer
  • Peter Y köpte sin lägenhet med hjälp av Dane Svanberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Östersund

Torvalla
    Min uppfattning av Dane Svanberg är att jag har fått ett bra bemötande samt att han har varit väldigt hjälpsam med alla detaljer om bostadsaffären. Mvh:Peter.Y Läs mer
  • Andreas W köpte sin lägenhet med hjälp av Dane Svanberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Östersund

Åre
    kan visa mer intresse för sina köpare. Läs mer
  • Pär I sålde en tomt med hjälp av Dane Svanberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Östersund

2020-06-21

Åre
    Snygg o trevlig mecklare, sålde ett projekt i tegefjäll Läs mer

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Östersund

Evalena Lindvall