Evalena Lindvall

Evalena Lindvall

Evalena Lindvall är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Östersund

Evalena Lindvall har varit registrerad mäklare sedan 1991-07. Evalena Lindvall har varit aktiv på Reco.se sedan 2016-09 och har fått 278 omdömen med ett betyg på 4.4. Evalena Lindvall har haft 38 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Att få träffa alla människor i olika faser i livet.

Varför ska jag välja dig när jag ska göra en bostadsaffär?
Full av energi, engagerad och erfaren.

Vilket är ditt bästa mäklarminne?
När en ensamstående mamma fick både sitt köp och sälj genom mig att gå i lås
och lyckotårarna rann. Det var ett tag sedan men minnet är kvar.

Vad gör du helst på fritiden?
Myser hemma eller i vatten

Hur ser din drömbostad ut?
Där jag bor sedan 30 år med min man.

Vad vet vi inte om dig?
Det är bara nära vänner som vet.

278 omdömen om Evalena Lindvall

Lena T
Sålde sin lägenhet med hjälp av Evalena Lindvall en del av Svensk Fastighetsförmedling Östersund
Odenslund

Bra bemötande Proffsig och kunnig rekommenderas varmt

Svar från Evalena Lindvall

Tack för mycket fint omdöme och för rekommenda tion - Nu gör vi klart imorgon! /E

Sari E
Köpte sin lägenhet med hjälp av Evalena Lindvall en del av Svensk Fastighetsförmedling Östersund
Marielund

Trevligt bemötande och påläst. Återkopplade snabbt och proffsigt.

Tack för snälla och fina ord. Vi ses ! Evalena

Tobias A
Sålde sitt hus med hjälp av Evalena Lindvall en del av Svensk Fastighetsförmedling Östersund
Brunflo

Väldigt snäll och omtänksam, rak och ärlig och ger bra råd och tips i försäljningen.

Svar från Evalena Lindvall

Tack för dina snälla ord! Nu kör vi tillträde och deklaration! /Evalena

Ingemar S
Frösön

Bra bemötande, kunnig. Hade sålt fastigheten till oss tidigare. Positiv till möjligheterna att sälja. Visade dock inte förvaringsmöjligheterna på vinden ( enligt köparna) vilket var synd.

Svar från Evalena Lindvall

Hej! Så roligt att det blev affär trots de lite oroliga tiderna. Tur att vi pratade om vinden så de visste att det fanns möjlighet till förvaring där. Lycka till med nytt boende. Önskar er God Jul och Gott nytt år!

Per W
Östersund

Rak, tydlig. Klar med vad som kommer levereras och vad som förvätas. STORT plus i kanten att Eva-Lena pratade lika mycket med oss båda. det är världsklass!

Svar från Evalena Lindvall

Så kul att göra affär med er igen. Hoppas ni kommer att trivas med att bo på landet! Vi ses vid tillträdet! /Evalena

Kerstin A
Frösön

Det lilla kontakt jag haft med henne har varit mycket positivt. Vänlig och hjälpsam. Mvh Kerstin Atkin

Svar från Evalena Lindvall

Vad bra att det fungerar att ha kontakt även med lite distans. /Evalena

Linda B
Frösön

Jag har fått ett bra bemötande och fin service av bpde

Svar från Evalena Lindvall

Tacksam för din snälla ord! Ska bli spännande att höra om dina planer för lägenheten /Evalena

Patrik Å
Odensala Ängar

Blev väl bemött under hela förloppet från visning till kontraktsskrivning. Inga som helst konstigheter, kan varmt rekommendera Evalena.

Tack för ditt fina omdöme. Lycka till med ert nya boende. Vi ses! Evalena

Sanna H
Odensala Ängar

Professionell och informativ. Bra bemötande och trevlig!

Svar från Evalena Lindvall

Vad trevligt med fina ord i detta ruskväder - Tack - hoppas du trivs!

Åke E
Frösön

Framförallt att det händer lite, inget spill med tid ! Mycket bra !

Svar från Evalena Lindvall

Kul att få vara med er i nästa process också! Trevlig försäljning!