Evelin Vastero
en del av Svensk Fastighetsförmedling Östersund

Prästgatan 25
831 31 Östersund — Visa karta

Vad tror Evelin att er bostad är värd i dagsläget?

Ange ditt postnummer för en kostnadsfri värdering

Läs vad 14 kunder tycker om Evelin Vastero

• Mats E
    Mats E skrev om Evelin Vastero en del av Svensk Fastighetsförmedling Östersund
    Vi har sålt 2 st lgh i ett hus i Vemdalen. Vår mäklare. Har på mycket kort tid sålt båda.
    Mäklaren har genomfört uppdraget på ett mycket bra sätt.
    Bemötandet har alltid varit glatt, positivt och proffesionellt. Hon har varit snabb och levererat.korrekt material.En mycket bra mäklare! Läs mer
    2018-09-12 Evelin V svarar Mats E
    Tack Mats! Jag är också väldigt glad att det gick att hitta rätt köpare även i lågsäsong.
  • Annika F
    Annika F skrev om Evelin Vastero en del av Svensk Fastighetsförmedling Östersund
    Fem lägenheter turistboende i Vemdalen. Hon är trevlig, kunnig, snabb o noggrann. Läs mer
    2018-09-12 Evelin V svarar Annika F
    Tack Annika! Hoppas att vi får chansen att jobba tillsammans snart igen!
  • Emma B
    Emma B skrev om Evelin Vastero en del av Svensk Fastighetsförmedling Östersund
    Vi är mycket nöjda med Evelins arbete! Hon tog sig an försäljningen av vår fjällstuga med stort engagemang och driv. Hon levererade en mycket fin presentation av vår stuga och genomförde med hjälp av sin gedigna kunskap och nätverk en smidig försäljning. Vi hade en god och nära kommunikation under hela processen, och vi kände oss mycket trygga med Evelins höga grad av professionalitet och unika kunskap om den lokala marknaden och dess förutsättningar. Vi rekommenderar henne varmt och skulle definitivt anlita henne igen! Läs mer
  • Emma B
    Emma B skrev om Evelin Vastero en del av Svensk Fastighetsförmedling Östersund
    Vi är mycket nöjda med Evelin! Hon tog sig an försäljningen av vår fjällstuga med stort engagemang och driv. Hon levererade en mycket fin presentation av vår stuga och använde sin kunskap och sitt nätverk för att få fram en smidig försäljning. Vi hade en god och nära kommunikation under hela processen och kände oss trygga med hur hon hanterade försäljningen. Utan tvivel kombinerar hon en stor skicklighet som fastighetsmäklare med en unik kunskap om den lokala marknaden. Vi rekommenderar henne varmt och skulle definitivt anlita henne igen! Läs mer
    2018-09-02 Evelin V svarar Emma B
    Tack för den fina recensionen och för att jag fick förmedla ert fina hus. Det var en ynnest:) Ni vet var jag finns om ni behöver mig igen!
  • Urban A
    Urban A skrev om Evelin Vastero en del av Svensk Fastighetsförmedling Östersund
    Bra , trevliga och kompetent skött. Läs mer
    2018-08-02 Evelin V svarar Urban A
    Tack Urban! Ser framemot fortsatt gott samarbete!
  • Eva H
    Eva H skrev om Evelin Vastero en del av Svensk Fastighetsförmedling Östersund
    Vi köper en fritidsfastighet (fjällstuga). Vi har blivit mycket bra bemötta av mäklaren, som levt upp till våra förväntningar om information, transparens och service. Sammanfattningsvis är vi mycket nöjda. Läs mer
    2018-08-02 Evelin V svarar Eva H
    Tack Eva! Jag hoppas och tror att ni kommer att trivas i er mysiga fjällstuga!
  • Doris K
    Doris K skrev om Evelin Vastero en del av Svensk Fastighetsförmedling Östersund
    Har fått otroligt mycket hjälp av min mäklare vid försäljning av mitt hus.
    Har känt mig helt tygg Läs mer
    2018-07-20 Evelin V svarar Doris K
    Tack Doris, det har varit så fint att få vara med under resan mot din flytt. Jag kommer att sakna dej (och dina fantastiska bakverk). Jag få trösta mej med att vi kommer ha mycket kontakt i och med deklarationen som jag ska hjälpa dej med!
  • Sten K
    Sten K skrev om Evelin Vastero en del av Svensk Fastighetsförmedling Östersund
    Evelin har gjort ett bra jobb.
    Har varit angelägen om att lyckas och
    vi har haft ett bra samarbete i samband med
    den första tomtförsäljningen av 3. Positiv, glad och trevlig så
    Evelin har mitt fulla förtroende att jobba vidare för att finna köpare till de övriga 2 tomterna. Läs mer
    2018-05-03 Evelin V svarar Sten K
    Tack Sten! Det var kul att det fungerade med öppna visningar med varm saft och snöskor :) Får se vad vi ska hitta på nu när det blir barmark!
  • Staffan W
    Staffan W skrev om Evelin Vastero en del av Svensk Fastighetsförmedling Östersund
    Vi har sålt bostad. Hon har varit mkt tillmötesgående och löst allting som kommit upp. Ett stort stöd i försäljningen Läs mer
    2018-04-30 Evelin V svarar Staffan W
    Tack för förtroendet och beröm! Jag önskar er en fin vår i Uppsala!
  • Stefan Ö
    Stefan Ö skrev om Evelin Vastero en del av Svensk Fastighetsförmedling Östersund
    Vi fick bästa tänkbara hjälp med husköpet. :) Supernöjda! Läs mer
    2018-04-24 Evelin V svarar Stefan Ö
    Tack Stefan! Grattis till ert fina hus och lycka till med renovering och banaskiis!
  • Katarina E
    Katarina E skrev om Evelin Vastero en del av Svensk Fastighetsförmedling Östersund
    Vi köpte ett stort hus som längtat efter kärlek och omtanke. Det kliar i fingrarna att få putsa av tidens tand och få det i skick igen.
    Träffade en underbar mäklare på visningen, kändes som att hon förstod våra tankar och funderingar runt fastigheten. Vi kände fullt förtroende för Evelin.
    Under hela processen fanns hon behjälplig och mycket stöttande. Vi balanserade några gånger på mycket slak lina, men kände att hennes stöd fanns där.
    Jag kan bara gratulera Svensk Fastighetsförmedling till att ha den bästa mäklaren i Sverige!! Vilken professionell, positiv, drivande, energigivande och entusiasmerande människa!! Ett stort Tack! Läs mer
    2018-04-24 Evelin V svarar Katarina E
    Tack Katarina! Vilka fina ord <3 och grattis till ert fina hus! Jag är glad att jag fick vara med er och att ni landade tryggt efter en lite skakig resa! Lycka till med era planer, nu börjar en ny spännande resa för er.
    Katarina E, Evelin V gillar detta
  • Robert B
    Robert B skrev om Evelin Vastero en del av Svensk Fastighetsförmedling Östersund
    Mycket bra bemötande och mycket god service. Lever mycket väl upp till våra förväntningar och varit snabb på att återkoppla till oss. Rekommenderar Evelin väl till andra kunder som väljer Svensk Fastighetsförmedling. Läs mer
    2018-04-24 Evelin V svarar Robert B
    Tack för förtroendet och vi hörs innan det är dags att deklarera!
  • Malin S
    Malin S skrev om Evelin Vastero en del av Svensk Fastighetsförmedling Östersund
    En fantastisk mäklare som gör det lilla extra för att sammanlänka objektet med rätt köpare. Läs mer
    2018-04-24 Evelin V svarar Malin S
    Tack Malin! Visst är det så, när det är rätt i alla led blir affären som bäst :)
  • Caroline F
    Caroline F skrev om Evelin Vastero en del av Svensk Fastighetsförmedling Östersund
    Evelin fanns som ett tryggt stöd för mig under hela min bostadsaffär. Hon var tillgänglig och engagerad och mån om att mina frågor skulle bli besvarade. Jag uppskattar att hon var med på besiktningen av bostaden och att hon utanför sitt egentliga uppdrag givit mig värdefulla tips i mitt första husköp. Hon har varit glad, uppmuntrande och positiv hela vägen och verkligen levt upp till de förväntningar jag hade av en mäklare. Tack Evelin för all hjälp! Jag kommer absolut rekommendera dig till andra som skall köpa el sälja i ert område. Läs mer
    2018-04-24 Evelin V svarar Caroline F
    Stort tack för de fina orden Caroline och hjärtligt välkommen till vårt underbara Vemdalen <3
Evalena Lindvall
Dane Svanberg