Linn Wikström

Linn Wikström

Linn Wikström är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Östersund

Linn Wikström har varit registrerad mäklare sedan 2018-05. Linn Wikström har varit aktiv på Reco.se sedan 2018-07 och har fått 80 omdömen med ett betyg på 4.9. Linn Wikström har haft 55 försäljningar sen 2020-06 och har tillfrågat 96% av sina kunder efter omdömen.

Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Det absolut bästa med att arbeta som mäklare är att träffa alla människor! Jag älskar pulsen i detta arbete och att man får vara kreativ och hitta lösningar utifrån varje kunds specifika situation. Det är väldigt ärofyllt och roligt att få hjälpa till i en av de största affärerna man gör i livet.

Varför ska jag välja dig när jag ska göra en bostadsaffär?
Du ska välja mig som mäklare om du vill ha en driven och engagerad mäklare som kommer att göra allt för att ni ska bli så nöjda som möjligt. Jag är öppen och lyhörd och har stort fokus på att hålla mina kunder uppdaterade så att man hela tiden känner sig trygg genom hela processen. Jag älskar mitt jobb och jag tror det kommer att märkas när ni träffar mig.

Hur skulle du beskriva dig själv som mäklare?
Om jag skulle beskriva mig med tre egenskaper skulle jag nog välja; utåtriktad, driven och ödmjuk.

Vad gör du helst på fritiden?
På fritiden spenderar jag helst mina dagar med mina nära och kära. Annars hittar man nog mig ofta i min trädgård, vid vattnet under somrarna eller i fjällstugan om vintrarna. Annars gillar jag att laga mat och baka.

Vad vet vi inte om dig?
Jag kan prata baklänges!

Försäljningar 2020-06 - 2021-05

Läs vad 80 Läs vad Linn Wikström

• köpte sin lägenhet med hjälp av Linn Wikström en del av Svensk Fastighetsförmedling Östersund
    • Nedre Torvalla
    2021-06-02
    2- rums lägenhet i markplan nära skog och motionsspår.
    Linn är lugn, vänlig och intresserad av kundens behov.
    Förväntningarna uppfyllda.
    Hittde lägenheten på hemsidan på morgonen, ringde genast. Fick god kontakt med Linn och redan nästa dag fick jag se lägenheten. Efter några dagars budande blev den min.
    Är mycket nöjd.
    • Centralt
    2021-05-25
    Linn har skött sej alldeles utmärkt!
    2021-05-11
    Skulle köpa min första lägenhet och har fått jättebra kontakt med Linn under hela vägen. Kan verkligen rekommendera henne då man blir varmt bemött och hon vill det bästa för alla parter.
    Åh vad glad jag blev av de fina orden. Tack snälla Emma och jag hoppas verkligen du ska trivas i din finfina lägenhet :-) Vänliga hälsningar Linn Linn Wikström
    2021-05-04
    Har köpt en 1a av Linn som bemötte mig på ett väldigt bra sätt! Väldigt trevlig och hjälper till med allt som jag är ny på som första köp så de är jag tacksam för.
    Tusen tack Anton för fina ord. Jag hoppas verkligen du ska trivas i din lägenhet :-) På återseende! Hälsningar Linn Linn Wikström
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Linn Wikström en del av Svensk Fastighetsförmedling Östersund
    2021-05-04
    Jag som helt oerfaren gällande att sälja en bostad behövde en mäklare som Linn, hon var otroligt lugn och metodisk när hon hjälpte mig igenom försäljningen. Hon var noga med att gå igenom allt och se till att jag var med på vad som pågick under hela processen. Vi tog beslut tillsammans och jag fick hela tiden det stödet jag behövde för att i efterhand starkt kunna rekommendera Linn!
    Tusen tack Mimmi för en sån fin rekommendation! Och tack själv för ett mycket gott samarbete. På återseende! =) /Linn Linn Wikström
    • Söder
    2021-05-03
    Trevligt bemötande och bra o snabba uppdateringar om försäljning av lägenhet, har ordnat allt runt försäljningen som behövdes.
    Tusen tack Mats och tack för ett gott samarbete! På återseende. Vänliga hälsningar Linn Linn Wikström
    • Centralt
    2021-04-13
    Sålde en bostadsrätt och Linn var till stor hjälp under hela processen. Tillgänglig och snabb att informera och uppdatera om vad som hände. Följde upp alla spekulanter på ett bra sätt. Positiv genom alla kontakter i hela affären.
    Tusen tack för din fina rekommendation, det var jätteroligt att få hjälpa till med försäljningen av er fina lägenhet! På återseende /Linn Linn Wikström
    • Torvalla
    2021-04-06
    Har sålt en etta i Torvalla. Var väldigt trevlig och tillmötesgående jätte duktig.Hon levde upp till mina förväntningar.Rekomenderar gärna henne till flera. MVH Conny Byström
    Stort tack för din fina rekommendation Conny. Nöjet var helt och håller på min sida. Ha det gott! /Linn Linn Wikström
    2021-04-06
    Mycket trevlig person och följer upp på ett bra sätt, hör av sig ofta och visar engagemang.
    Mina förväntningar var också att den mäklare jag tilldelades skulle matcha mina behov.
    Stort tack Gunilla för de orden och detsamma till dig! På återseende. Vänliga hälsningar Linn Linn Wikström
    • Lugnvik
    2021-03-31
    Sålt bostadsrätt med hjälp av Linn. Hon är enormt proffsig, kompetent och trevlig. Väldigt ärlig mäklare som kommer att komma långt i karriären! Hon toppade alla våra förväntningar och om vi ska sälja/köpa bostad i framtiden så kommer Linn att vara ett självklart val!
    Tusen tusen tack Emmy för din fina rekommendation. Var ett nöje att få hjälpa till med försäljningen er fina lägenhet. På återseende! :-) Vänliga hälsningar Linn Linn Wikström