Linn Wikström
Registrerad mäklare sedan 2018-05-14
Aktiv på Reco.se sedan 2018-07-06
2020-01 - 2020-06
Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Det absolut bästa med att arbeta som mäklare är att träffa alla människor! Jag älskar pulsen i detta arbete och att man får vara kreativ och hitta lösningar utifrån varje kunds specifika situation. Det är väldigt ärofyllt och roligt att få hjälpa till i en av de största affärerna man gör i livet.

Varför ska jag välja dig när jag ska göra en bostadsaffär?
Du ska välja mig som mäklare om du vill ha en driven och engagerad mäklare som kommer att göra allt för att ni ska bli så nöjda som möjligt. Jag är öppen och lyhörd och har stort fokus på att hålla mina kunder uppdaterade så att man hela tiden känner sig trygg genom hela processen. Jag älskar mitt jobb och jag tror det kommer att märkas när ni träffar mig.

Hur skulle du beskriva dig själv som mäklare?
Om jag skulle beskriva mig med tre egenskaper skulle jag nog välja; utåtriktad, driven och ödmjuk.

Vad gör du helst på fritiden?
På fritiden spenderar jag helst mina dagar med mina nära och kära. Annars hittar man nog mig ofta i min trädgård, vid vattnet under somrarna eller i fjällstugan om vintrarna. Annars gillar jag att laga mat och baka.

Vad vet vi inte om dig?
Jag kan prata baklänges! Läs mer

Läs vad 31 Läs vad Linn Wikström

• Fredrik Ö sålde sin stuga med hjälp av Linn Wikström en del av Svensk Fastighetsförmedling Östersund

2020-07-03

Odensala
    Försäljning av fritidshus.
    Effektiv och lyhörd på våra önskemål.
    Bra bemötande. Läs mer
  • Charlotta B sålde sin lägenhet med hjälp av Linn Wikström en del av Svensk Fastighetsförmedling Östersund

2020-06-30

Tegelplan
    Jag har sålt en br, 1,5:a på södra torlandsgatan 21a i Östersund.

Jag tycker det har känts toppen från början till slut, kan varmt rekommendera Linn som mäklare!

Hon har varit aktiv, alert, lyssnande, förstående, drivande, påhittig, tydlig och rak i sin kommunikation, ärlig, lojal och alltid trevlig. Hon har även känts kunnig och intresserad! Jag är mycket nöjd och tacksam för det!

. Läs mer
    2020-07-01 Linn W svarar Charlotta B
    Tusen tack Lotta, vilka fina ord! Det värmer verkligen. Kan bara säga detsamma, det har varit fantastiskt roligt att få hjälpa till och har känts jättebra från start. Ha en superfin sommar! Hälsningar Linn
    Linn W gillar detta
  • Carl N köpte sin lägenhet med hjälp av Linn Wikström en del av Svensk Fastighetsförmedling Östersund

2020-06-22

2.5:a
    Odensala
    Köpte min första lägenhet av Linn Wikström.
    Blev väldigt bra bemött, duktig i sitt arbete pondus och respekt. Tog väl han om mig genom mitt första bostadsköp Läs mer
    2020-06-29 Linn W svarar Carl N
    Tack Carl för de fina orden! Stort lycka till med nya boendet, hoppas du ska trivas! Hälsningar Linn
    Linn W gillar detta
  • Stefan M sålde sin lägenhet med hjälp av Linn Wikström en del av Svensk Fastighetsförmedling Östersund

2020-06-22

Lugnvik
    Mäklaren var supertrevlig och glad. Utstrålade ett driv och var saklig. Affären gick oväntat smidigt, jag är jättenöjd. Läs mer
    2020-06-29 Linn W svarar Stefan M
    Tusen tack Stefan för en smidig affär och bra samarbete! Ha en härlig sommar :-) Hälsningar Linn
    Linn W gillar detta
  • Bo E köpte sin lägenhet med hjälp av Linn Wikström en del av Svensk Fastighetsförmedling Östersund

2020-06-21

3:a
    Östersund
    Köpte en 3 ;a i östersund . Trevlig kunnig bra att återkoppla kände ett stort förtroende under hela processen som präglades av värme och proffsighet Läs mer
    2020-06-22 Linn W svarar Bo E
    Tack för så fina ord Bo! Det var väldigt roligt att få hjälpa till. Jag hoppas ni trivs bra i er fina 3a! Hälsningar Linn
    Linn W gillar detta
  • Ann-kristin L sålde sitt hus med hjälp av Linn Wikström en del av Svensk Fastighetsförmedling Östersund

2020-06-20

Borgvattnet
    Sålt hus i Borgvattnet där har det inte varit lätt. Linn fixade det. Enormt proffsigt. Hon har ett mkt trevligt bemötande.. Jag trodde inte att det skulle gå att sälja huset.. Jag upplevde att Linn gjorde ett mkt bra jobb. Hon har varit lätt att ha kontakt med. Har rekommenderat henne till en granne. Läs mer
    2020-06-22 Linn W svarar Ann-kristin L
    Tusen tack Anna för de fina orden. Det var ett nöje att få hjälpa till med försäljningen av ert otroligt vackra hus. :-) Vi hörs framöver till tillträdet. Allt gott. Hälsningar Linn
    Linn W gillar detta
  • Anton S sålde sin lägenhet med hjälp av Linn Wikström en del av Svensk Fastighetsförmedling Östersund

2020-06-20

Odenslund
    Sålde våran 2:a i Östersund. Mycket proffsig och trevlig! Rekommenderas starkt! Läs mer
    2020-06-22 Linn W svarar Anton S
    Tack Anton för så fina ord! Det var superroligt att få hjälpa till med försäljningen av er fina lght - och snabbt gick det. :-) Allt gott. Hälsningar Linn
    Linn W gillar detta
  • Gisela W sålde sitt hus med hjälp av Linn Wikström en del av Svensk Fastighetsförmedling Östersund

2020-06-19

Gällö
    Det var ett annorlunda uppdrag då Linn inte skötte marknadsföring etc utan på köparnas uppdrag skrev kontrakt med oss som säljare. Men det sköttes på ett korrekt och bra sätt och med snabb respons på frågor i efterhand. Läs mer
    2020-06-22 Linn W svarar Gisela W
    Tusen tack Gisela! Alltid roligt att få hjälpa till. Allt gott, hälsningar Linn
  • Ola W köpte sin lägenhet med hjälp av Linn Wikström en del av Svensk Fastighetsförmedling Östersund

2020-05-07

3:a
    Brittsbo
    Köpt en lgh i Btittsbo via Linn. Dnsbbt och smidigt Läs mer
    2020-07-02 Linn W svarar Ola W
    Jag hoppas ni trivs i er fina lägenhet! Trevlig sommar.
    Hälsningar Linn
    Linn W gillar detta
  • Dennis W sålde sin lägenhet med hjälp av Linn Wikström en del av Svensk Fastighetsförmedling Östersund

2020-04-01

Centralt
    Med hjälp av Linn på SvenskFast i Östersund har jag sålt en bostadsrätt. Från dag ett har Linn varit hjälpsam med varenda liten detalj jag har behövt hjälp med och hon har utöver det gjort mig trygg i alla delar som en försäljning faktiskt innebär. Läs mer

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Östersund

Evalena Lindvall