Linn Wikström
en del av Svensk Fastighetsförmedling Östersund

Prästgatan 25
831 31 Östersund — Visa karta

Vad tror Linn att er bostad är värd i dagsläget?

Ange ditt postnummer för en kostnadsfri värdering

Läs vad 9 kunder tycker om Linn Wikström

• Fredrik N skrev om Linn Wikström en del av Svensk Fastighetsförmedling Östersund
    Sålde ett fritidshus
    Blev väldigt bra bemött av mäklaren som uppfyllde mina förväntningar på en bra försäljning mycket väl. Läs mer
  • Lars-Ove L skrev om Linn Wikström en del av Svensk Fastighetsförmedling Östersund
    Sålt 2a i område strax utanför centrum. Utrop 825, såld 875.
    Trevligt och glatt bemötande. Linn är en positiv person och är mycket engagerad och målinriktad.
    Hon uppfyllde med råge mina förväntningar . Verkade arbeta nära dygnet runt. Läs mer
    2018-10-16 Linn W svarar Lars-Ove L
    Tusen tack för den fina recensionen Lars-Ove! Vi ses på tillträdet. Mvh Linn
    Linn W gillar detta
  • Marie A skrev om Linn Wikström en del av Svensk Fastighetsförmedling Östersund
    Sålt lägenhet. Snabb kontakt (träffades samma dag som vi mejlat intresse). Stort engagemang hos mäklare ledde till försäljning som vi var nöjda med. Höll oss hela tiden uppdaterade om händelseutvecklingen. Läs mer
    2018-10-04 Linn W svarar Marie A
    Tack så mycket för de fina orden och för ett mycket gott samarbete! Vi syns på tillträdet! :) Mvh Linn
    Linn W gillar detta
  • Ann-Charlott T skrev om Linn Wikström en del av Svensk Fastighetsförmedling Östersund
    Bostadsrätt som jag köpt.
    Bra information under budgivning Läs mer
    2018-10-04 Linn W svarar Ann-Charlott T
    Tack själv och jag hoppas du ska trivas i din nya lägenhet! Vi syns på tillträdet. :) Mvh Linn
    Linn W gillar detta
  • Håkan J skrev om Linn Wikström en del av Svensk Fastighetsförmedling Östersund
    Sålt en bostad lght 2 rum i Östersund med Linn Wikström som ansvarig mäklare. Jag kände ganska direkt förtroende för henne. Ett förtroende som växte under tiden som affärskontakten varade. Hon har lätt för att skapa kontakt, upplever henne som trygg och erfaren. Med viss egen erfarenhet av mäklarkontakter kan jag säga att hon är den hittills mest professionella mäklare jag och min sambo anlitat. Läs mer
    2018-10-04 Linn W svarar Håkan J
    Tusen tack för de fina orden Håkan! Tack själva för ett gott samarbete, vi syns på tillträdet! :) Mvh Linn
    Linn W gillar detta
  • Lägenhet. Trevlig, tillmötesgående, tillgänglig mäklare.
    Har aldrig sålt lght eller hus förut, så jag hade inte direkt några förväntningar. Läs mer
    2018-09-07 Linn W svarar Sanna Matilda Christina M
    Tack för ett gott samarbete! Det var roligt att få chansen att hjälpa er med försäljningen. =) Hälsningar Linn
  • Marie M skrev om Linn Wikström en del av Svensk Fastighetsförmedling Östersund
    Vi sålde vårt sommarställe.
    Mäklaren har ett varmt leende och trots sin unga ålder kändes hon mogen, erfaren och seriös.
    Vi var nöjda med kontakten och hela säljprocessen, från värdering, fotografering, visningarna och kontraktskrivandet.

Jag skulle gladeligen köpa eller sälja via Linn. Läs mer
    2018-08-10 Linn W svarar Marie M
    Tack för de fina orden och för ett bra samarbete. Det var ett nöje att få hjälpa er med försäljningen! =)
    /Linn
  • Annica S skrev om Linn Wikström en del av Svensk Fastighetsförmedling Östersund
    En proffsig & ödmjuk mäklare som verkligen kan sin sak. Jag hoppades på en snabb försäljning av min bostadsrätt till ett bra pris och allt infriades av Linn. Hon är en engagerad och positiv person som jag kommer att rekommendera till andra. Läs mer
    2018-08-06 Linn W svarar Annica S
    Tack för ett bra samarbete och de snälla orden! Det var ett nöje att få hjälpa dig med försäljningen. =)
  • Göran S skrev om Linn Wikström en del av Svensk Fastighetsförmedling Östersund
    Försäljning av lägenhet för mammas räkning
    Proffsigt och vänligt bemötande
    Jag och min syster är väldigt nöjda med
    hur affären har skötts Läs mer
    2018-08-06 Linn W svarar Göran S
    Tusen tack för de fina orden. Det var otroligt roligt att få hjälpa er med försäljningen!
Evalena Lindvall
Dane Svanberg