Linn Wikström är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Östersund

Linn Wikström har varit registrerad mäklare sedan 2018-05. Linn Wikström har varit aktiv på Reco.se sedan 2018-07 och har fått 44 omdömen med ett betyg på 4.9. Linn Wikström har haft 43 försäljningar sen 2020-01 och har tillfrågat 93% av sina kunder efter omdömen.

Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Det absolut bästa med att arbeta som mäklare är att träffa alla människor! Jag älskar pulsen i detta arbete och att man får vara kreativ och hitta lösningar utifrån varje kunds specifika situation. Det är väldigt ärofyllt och roligt att få hjälpa till i en av de största affärerna man gör i livet.

Varför ska jag välja dig när jag ska göra en bostadsaffär?
Du ska välja mig som mäklare om du vill ha en driven och engagerad mäklare som kommer att göra allt för att ni ska bli så nöjda som möjligt. Jag är öppen och lyhörd och har stort fokus på att hålla mina kunder uppdaterade så att man hela tiden känner sig trygg genom hela processen. Jag älskar mitt jobb och jag tror det kommer att märkas när ni träffar mig.

Hur skulle du beskriva dig själv som mäklare?
Om jag skulle beskriva mig med tre egenskaper skulle jag nog välja; utåtriktad, driven och ödmjuk.

Vad gör du helst på fritiden?
På fritiden spenderar jag helst mina dagar med mina nära och kära. Annars hittar man nog mig ofta i min trädgård, vid vattnet under somrarna eller i fjällstugan om vintrarna. Annars gillar jag att laga mat och baka.

Vad vet vi inte om dig?
Jag kan prata baklänges!

Försäljningar 2020-01 - 2020-11

Läs vad 44 Läs vad Linn Wikström

• 2020-11-25
    Linn hjälpte mig att sälja min bostadsrätt. Kan varmt rekommendera henne om du ska sälja din bostad. Noga med återkopplingar från visningar, håller ihop processen bra och lämnar inget åt slumpen. Lägger mycket tid och jobb på sina uppdrag. Samtidigt väldigt flexibel.
    Magdalena W
    • 1:a
    • 29.8 m²
    • Frösön
    sålde sin lägenhet med hjälp av Linn Wikström en del av Svensk Fastighetsförmedling Östersund
    Tack Magdalena för din fina rekommendation och för ett riktigt bra samarbete! :-) Ha det gott så hörs vi framöver. Vänliga hälsningar Linn

• 2020-11-17
    Linn har ett mycket trevligt bemötande. Kunnig och tar snabb reda på fakta som ev saknas, informerade och återkopplade så fort det hände något. Vår försäljning va inte enkel när vi saknade historia om objektet men Linn löste alla problem. Tålmodig o ödmjuk. Vid träff för påskrift av kontrakt med köpare va hon mycket tydlig o förklarade all text och dess innebörd. Tveka inte att anlita Linn
    Ronny H
    • Annersia
    sålde sin bostad med hjälp av Linn Wikström en del av Svensk Fastighetsförmedling Östersund
    Tusen tack Ronny för dom fina orden. Vi ses på tillträdet! Allt gott /Linn

• 2020-10-20
    Sålde stuga, Linn är proffsig, lugn, saklig med värme och omtanke
    Birgitta W
    • 40.0 m²
    • Fåker
    sålde sitt hus med hjälp av Linn Wikström en del av Svensk Fastighetsförmedling Östersund
    Stort tack Birgitta för din fina rekommendation och ett bra samarbete. På återseende! :-) /Linn

• 2020-10-16
    Seriös mäklare, väldigt gott bemötande. Vi har köpt en lägenhet. Tycker att mäklaren levde upp till förväntningar!
    Sebastian S
    • 78.0 m²
    • Frösön
    köpte sin lägenhet med hjälp av Linn Wikström en del av Svensk Fastighetsförmedling Östersund
    Tusen tack för fin rekommendation! Hoppas verkligen ni ska trivas i er superfina lght! På återseende. Hälsningar Linn

• 2020-10-03
    Sålde en lägenhet. Träffade 5 olika mäklare från olika byråer. Min magkänsla sa Linn på Svensk Fastighetsförmedling och det ångrar jag inte. Hon höll mig uppdaterad, hade flera privata visningar för spekulanter och alltid tillgänglig för mina frågor. Tack Linn!
    Jenny P
    • 2:a
    • 61.0 m²
    • Centralt
    Tusen tack själv Jenny och tack för den fina rekommendationen! Ett bra samarbete. :) Vi ses på tillträdet. Vänliga hälsingar Linn

• 2020-09-29
    Linn är otroligt positiv och engagerad och sydde ihop försäljningen av min bostadsrätt på ett strålande sätt. Det gick snabbt och lätt och smidigt. Hon fanns alltid tillgänglig och svarade bra på de saker jag undrade över.
    Eva E
    • 85.0 m²
    • Torvalla
    Tusen tack Eva för dina fina ord och detsamma till dig! Vi ses på tillträdet. Vänliga hälsningar Linn

• 2020-09-29
    Linn hjälpte oss att sälja vår lägenhet. Vi fick direkt en positiv känsla av henne. Snabb och smidig kontakt över telefon. Vi är väldigt nöjda. Vi kan varmt rekommendera Linn!
    Marcus S
    Marcus S
    • 73.0 m²
    • Centralt
    Tusen tack Marcus. Det var fantastiskt roligt att hjälpa till med försäljningen av er fina lägenhet. Ses på tillträdet! /Linn

• 2020-09-07
    Fick trevligt bemötande och korrekta besked på frågor. Enda negativa är att det är svårt att komma fram på telefon
    Tord J
    • 4:a
    • 93.7 m²
    • Frösön
    Hej Tord! Tack för de fina orden, jag tror du kommer trivas bra i din nya fina lägenhet. Ber om ursäkt om du upplevde att det var lite svårt ibland, stundvis är det hektiskt och man sitter upptagen i kontrakt, samtal m.m. Vi ses på tillträdet! Mvh Linn

• 2020-08-25
    Linn hjälpte mig att sälja min bostadsrätt och med hjälp av sitt stora engagemang så blev den såld innan visning. Linn håller en tät dialog under hela processen som får en att känna sig väldigt trygg som säljare. Jag kan varmt rekommendera Linn
    Niklas D
    • 72.0 m²
    • Centralt
    Tusen tack Niklas för de fina orden! Det var ett nöje att få hjälpa er med försäljningen av er fina lägenhet. Allt gott! /Linn

• 2020-08-24
    Professionell, trevlig, korrekt och väldigt nåbar.
    Martin N
    • 72.0 m²
    Tack detsamma Martin! Vi ses på tillträdet. Allt gott/ Linn

Visa svar

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte