Veronica Forsén Alfredsson
en del av Svensk Fastighetsförmedling Östersund

Prästgatan 25
831 31 Östersund — Visa karta

Vad tror Veronica att er bostad är värd i dagsläget?

Ange ditt postnummer för en kostnadsfri värdering

Läs vad 14 kunder tycker om Veronica Forsén Alfredsson

• andrei l skrev om Veronica Forsén Alfredsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Östersund
    Jag köpte en 2a på krondikesvägen. Jag blev väl bemött av märklaren och hon gjorde ett fantastiskt jobb på alla sätt och vis! Mäklaren levde upp till alla mina förväntningar.
    Mycket bra jobb av mäklaren och kommer rekommendera denna mäklare för flera andra! Läs mer
  • jessica s skrev om Veronica Forsén Alfredsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Östersund
    Sålt en bostadsrättslägenhet.
    Kunde inte fått ett bättre bemötande, det har känns tryggt och jag är supernöjd! Läs mer
  • Åke H skrev om Veronica Forsén Alfredsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Östersund
    Såld 3a i Torvalla allt har varit över förväntan Hon levde upp till allt Läs mer
    2018-09-11 Veronica F svarar Åke H
    Också hade vi väldigt roligt under tiden också ;0)
    Tack för förtroendet. Detta måste vi göra om igen!
    /Veronica
  • Fredrik S skrev om Veronica Forsén Alfredsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Östersund
    En engagerad mäklare som inte gjorde mig besviken. Läs mer
    2018-09-11 Veronica F svarar Fredrik S
    Det var ett nöje att få möjligheten att hjälpa dig med försäljningen. Tack för förtroendet =0)
    /Veronica
  • Elsa G skrev om Veronica Forsén Alfredsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Östersund
    Snabb o bra hjälp som gjorde att det blev en snabb o bra affär Läs mer
    2018-09-11 Veronica F svarar Elsa G
    Tack för fina ord. Roligt att vi fick till en bra lösning både för er och för säljarna.
    /Veronica
  • Erik Olof E skrev om Veronica Forsén Alfredsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Östersund
    Sålt en 2 rumslägenhet med hjälp av en duktig och engagerad mäklare som vi fick stort förtroende för.
    Vi blev jättenöjda Läs mer
    2018-08-20 Veronica F svarar Erik Olof E
    Tack för förtroendet =0)
    Det var ett nöje att hjälpa dig och din familj.
  • Erling Bertil B
    Erling Bertil B skrev om Veronica Forsén Alfredsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Östersund
    Har sålt vår bostad genom denna trevliga mäklare, snabb i sina omdömen som nyttjas av den som säljer. har bar goda vitsord att lämna i alla ämnen Läs mer
    2018-09-11 Veronica F svarar Erling Bertil B
    Vilken ära att få hjälpa er med försäljningen av ert underbara hus. Nöjet var helt på min sida.
    Stort lycka till med flytten.
  • Karl-Gustav O
    Karl-Gustav O skrev om Veronica Forsén Alfredsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Östersund
    Vi har fått väldigt bra hjälp vid försäljning av vårt hus. Fått väldigt bra bemötande och fick stort förtroende. Väldigt seriöst. Läs mer
    2018-08-20 Veronica F svarar Karl-Gustav O
    Tack för förtroendet, kul att det gick så snabbt och smidigt =0)
    /Veronica
  • Maria Victoria Z skrev om Veronica Forsén Alfredsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Östersund
    Mycket snabb och tillmötesgående, serviceinriktad mäklare. Jag fick kontakt direkt via ett mail på hemsidan där jag blev intresserad av en lägenhet och 30 minuter senare fick jag nyckel för att se den. Hon höll sedan kontakt och stöttade, tipsade om nya objekt och hjälpte oss tills vi blev lyckliga ägare av en egen bostad! Läs mer
    2018-08-06 Veronica F svarar Maria Victoria Z
    Så roligt att vi tillslut hittade en lägenhet till er =0)
    Det var ett nöje att göra affärer mer er.
    Hoppas ni skall trivas
  • Mimmi S skrev om Veronica Forsén Alfredsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Östersund
    Mäklaren har varit supertrevlig under hela perioden, hon har varit väldigt hjälpsam och stöttande. Hon har tänkt på mitt bästa samtidigt som hon hela tiden haft säljarens intresse i tankarna. Den bästa mäklaren jag stött på i Östersund under den tiden jag letat lägenhet och jag skulle utan tvekan kontakta henne för hjälp när jag senare ska sälja denna lägenhet vidare. Läs mer
    2018-08-06 Veronica F svarar Mimmi S
    Vad kul att höra att du är nöjd med vårt samarbete. Det har varit ett nöje att hjälpa dig =0)
    Så kul att det gick så smidigt och snabbt också så du hinner installera dig innan skolan börjar.

Lycka till med studierna.
    /Veronica
  • Ihab K skrev om Veronica Forsén Alfredsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Östersund
    Jag sålde min lägenhet i Östersund. Fick mycket hjälp och tips av Veronica Forsén Alfredsson, hon va lugnt och duktig mäklare. Mina förväntningar var att sälja min lägenhet på bra pris Men tack vore Veronica som gjorde försäljning så blev än nu bättre (Bra Jobbat). Jag tycker att Veronica bra och duktig mäklare.

Korokchi`S Familjen önskar Veronica all lyckan med jobbet som Mäklare.

MVH
    Ihab Korokchi Läs mer
    2018-08-06 Veronica F svarar Ihab K
    Så roligt att det gick så bra med försäljningen. Kul att ni känner er nöjda med både mig och affären. Stort lycka till Ihab med din nya karriär också.
    Hälsa familjen från mig också det var så gulliga dina föräldrar.
    Tack för förtroendet!
  • Fredrik A
    Fredrik A skrev om Veronica Forsén Alfredsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Östersund
    Vi köpte ett fritidshus. Vår första mäklare var en ren katastrof men efter att Veronica Alfredsson tog över så blev allting mycket bättre. Veronica gav oss svar på frågor som vi hade och hon hade snabb återkoppling vilket uppskattades. Det gav oss trygghet att ha Veronica som mäklare.
    Jag rekommenderar starkt Veronica till andra jag känner som går i tankarna att sälja sin bostad eller för den delen köpa bostad. Läs mer
    2018-08-01 Veronica F svarar Fredrik A
    Tack för era fina ord, det var ett rent nöje att hjälpa er.
    Så roligt att vi fick ihop det tillslut =)
  • Lena Elisabet Kristina S skrev om Veronica Forsén Alfredsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Östersund
    Försäljning av bostadsrätt. Utmärkt bemötande. Mäklaren har levt upp till alla våra förväntningar! Rekommenderas! Läs mer
    2018-07-31 Veronica F svarar Lena Elisabet Kristina S
    Det var ett nöje att hjälpa er! Roligt att ni känner er nöjda =0)
  • Joakim L skrev om Veronica Forsén Alfredsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Östersund
    Hej!
    Jag har sålt en Lhg i Östersund.
    Veronica har bara gjort det hon har lovat med bravur.
    Det har gått fort och bra samtal mellan oss.
    Hon har varit bra på att informera vad som händer. Läs mer
    2018-07-31 Veronica F svarar Joakim L
    Det var jätteroligt att hjälpa dig och kul att det gick så bra med försäljningen.
    Tack för förtroendet! =)
Evalena Lindvall