Veronica Forsén Alfredsson
Registrerad mäklare sedan 2018-06-13
Aktiv på Reco.se sedan 2018-07-26
2020-01 - 2020-08

Läs vad 53 Läs vad Veronica Forsén Alfredsson

• Viktoria S sålde sin lägenhet med hjälp av Veronica Forsén Alfredsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Östersund

2020-08-15

Tegelplan
    Bostadsrätt.
    Närvarande, lyhörd och mycket kompetent. Känner att hon verkligen bryr sig. Läs mer
  • Eva M sålde sin lägenhet med hjälp av Veronica Forsén Alfredsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Östersund

2020-07-17

Söder
    Eva M skriver: Veronica har hjälpt mig att sälja min mammas bostadsrätt i Östersund och tack vare hennes professionalitet och fina engagemang så har allt gått att lösa på distans. Det har varit guld värt eftersom jag bor i en annan del av landet och behövde vara där hos mamma, som under tiden blev dålig och senare gick bort.
    Veronica har varit väldigt positiv och lättsam att ha kontakt med och har hjälpt till med allt möjligt. Vi har haft kontakt via telefon, sms och mejl åtskilliga gånger. Jag har stort förtroende för henne och rekommenderar henne varmt. Läs mer
  • Ann-Christin S
    Ann-Christin S sålde sitt hus med hjälp av Veronica Forsén Alfredsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Östersund

2020-06-24

Valla
    Veronica sålde min enplansvilla på Frösön.
    Hon var hela tiden engagerad å positiv mot mej
    samt det uppdrag hon tagit på sig.
    Jag kunde ringa eller sms:a henne på de mest konstiga
    tider men hon svarade alltid proffsigt på de frågor jag
    jag hade.
    Jag var intresserad av en snabb affär eftersom jag redan
    hade köpt ett nytt boende å det fixade hon.
    Jag är väldigt nöjd med hennes insats rekommenderar
    Veronica till mina vänner som har planer på att sälja sina
    fastigheter. Läs mer
  • Karin Eva Margareta Gunnarsdotter E sålde sitt hus med hjälp av Veronica Forsén Alfredsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Östersund

2020-06-24

Krokom
    Sålde min mammas tegelvilla.
    För mej var det en jobbig upplevelse men mäklaren Veronica F.A gjorde det lättare för mej.
    Jag talade om min känsla för barndomshemmet och hon var verkligen lyhörd och det underlättade för mej.
    Smidig, lättsam affär med en väldigt gullig och proffsig mäklare.
    /Karin🌸👍🏻 Läs mer
  • Maria J sålde sin lägenhet med hjälp av Veronica Forsén Alfredsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Östersund

Karlslund
    Sålt bostadsrätt. Entusiastisk mäklare, glad, positiv , engagerad.
    Levde verkligen upp till mina förväntningar
    Bra på att förklara, gav förslag, inte påstridig. Ja en riktigt bra mäklare Läs mer
  • Veronica A köpte sin lägenhet med hjälp av Veronica Forsén Alfredsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Östersund

4:a
    Fjällmon
    Köpt lägenhet. Jätte bra bemött. Trevlig och professionell. Tillgänglig och snabb att svara och återkoppla.
    Sammantaget väldigt nöjd med vår mäklare! Läs mer
  • Annica Å sålde sitt hus med hjälp av Veronica Forsén Alfredsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Östersund

Gällö
    Sprudlande av engagemang och idéer. Samtidigt lyhörd och inkännande. Sakkunnig!

Lyckas man sälja ett hus till ett av de högsta prisen i området, under loppet av några veckor. Där husen vanligtvis ligger ca 6 månader. Ja då är man ett fullblodsproffs!!! Läs mer
  • Ann H sålde sin lägenhet med hjälp av Veronica Forsén Alfredsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Östersund

Nedre Torvalla
    Jag Behövde hjälpa min mamma att sälja sin bostadsrätt , anlitade Sv fastighetsförmedling . Jag blev positivt bemött av mäklaren Veronica,som också ordnade visning med enskilda om de ville det. Hjälpte även till med lite tips med möblering inför fotografering mm.
    Uppfyllde förväntningar man har inför försäljning och vad mäklare kan ställa upp med.Jag hade både sms kontakt och direkt via mobil och fick snabba svar.
    Inget att klaga på. Läs mer
  • Carina J sålde sin lägenhet med hjälp av Veronica Forsén Alfredsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Östersund

Karlslund
    Hej, sålt bostadsrätt nära centrum.

Veronika är en god och erfaren säljare.
    Hon påverkas inte när man försöker vara "jobbig". Hon är kundorienterad, ger många olika förslag på hur det skulle kunna göras/bli så vi kunde välja väg.
    Det var därför vi valde henne.

Affären blev lätt och smidig av många skäl men, Veronika genomförde allt mycket bra. Jag vill ge henne de största rekomendationerna. Och även teamet runt henne. Läs mer
  • Mats Carl-johan L köpte sin lägenhet med hjälp av Veronica Forsén Alfredsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Östersund

Centralt
    Köpt bostad. Väl bemött. Mäklaren ser till både säljare och köpares intressen. Glad, trevlig. Duktig säljare. Läs mer

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Östersund

Evalena Lindvall