Alla kategorier Mäklare Jämtland Östersund Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Östersund

Svensk Fastighetsförmedling Östersund, sid 2

Prästgatan 25, 831 31 Östersund — Visa karta

Välkommen till Svensk Fastighetsförmedling Östersund!

Vi förmedlar bostäder, kommersiella fastigheter, skog och tomter i och omkring Östersund. Fritidshus och tomter i Storlien, lägenheter och villor i Östersund och skogspartier i närområdet är några av de fastigheter vi förmedlar just nu.

Hos oss kan du som är intresserad se de objekt som är till salu, ställa frågor och få råd och stöd inför affären. Undrar du vad din fastighet kan vara värd eller funderar du på att sälja? Kontakta oss så utför vi en fri värdering och svarar på eventuella frågor!

Kom gärna förbi och säg hej på Bobutiken på Prästgatan!

Läs vad 460 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Östersund

• 2019-06-02

Alexander S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Östersund
    Vi sålde vår lägenhet och är toppennöjda processen igenom. De bästa var att Veronica höll oss väl informerade om vad som hände. Läs mer
  • 2019-05-30

Bengtåke S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Östersund
    Väl bemött vid köp av bost.rätt.
    Lite ont om tid vid genomg. och
    Kontr.skrivn.
    F.ö. allt väl so far. "Resan" ej klar. Läs mer
  • 2019-05-29

Susanne R skrev om Svensk Fastighetsförmedling Östersund
    Vi sålde vårt hus med en otroligt erfaren och duktig mäklare. Att köpa hus känns stort men för oss kändes det ännu större att sälja ett hus. Att då få känna sig trygg och säker är A och O.
    Vi rekommenderar verkligen Erik Olofsson som mäklare. Läs mer
  • 2019-05-28

Sara T skrev om Svensk Fastighetsförmedling Östersund
    Jag har sålt en kolonistuga. Mäklaren har varit professionell, snabb och har återkopplat efter varje steg.
    En mäklare jag rekommenderar till andra som är i tankar att sälja något objekt. Läs mer
  • 2019-05-26

Monica O skrev om Svensk Fastighetsförmedling Östersund
    Hade ett stort stöd och mycket hjälp vid försäljningen av lagmansvägen 85, samt köpet av österböle 105.Linn är en duktig och hjälpsam mäklare, alltid snabb att återkoppla och informera om allt som händer oavsett dag och tid. Kan varmt rekommenderas. Läs mer
  • 2019-05-24

Anna P skrev om Svensk Fastighetsförmedling Östersund
    Flexibelt bemötande.
    Kunskap och lätt att fråga!
    Lugn försäljning. Läs mer
  • Reidar N

2019-05-23

Reidar N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Östersund
    Är mycket nöjd med bemötande,och hur hon utförde sitt uppdrag.
    Allt var proffsigt .Mycket nöjd .Empatisk ,trevlig . Läs mer
  • 2019-05-20

Carola W skrev om Svensk Fastighetsförmedling Östersund
    Jag sålde en bostadsrätt i maj 2019. Evalena var väldigt proffsig och trevlig i bemötandet. Det märks att hon har lång erfarenhet. Hela processen gick väldigt lätt för min egen del - jag behövde bara förbereda lägenheten för visning och lämna över nycklarna till mäklaren.
    Jag kan rekommendera henne! Läs mer
  • 2019-05-19

Magnus T skrev om Svensk Fastighetsförmedling Östersund
    Allt var bra. Dock felbedömdes utgångspriset varför en hyffsad prissänkning krävdes. Läs mer
  • 2019-05-18

Suriyati H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Östersund
    Super trevligt, lättsam och inget krånglig.
    Varm rekommenderas. Läs mer
  • 2019-05-18

Niklas C skrev om Svensk Fastighetsförmedling Östersund
    Köpte ett hus, allt gick smidigt. Han hjälpte till att kolla kostnader för saker som vi kände saknades men som skulle ligga på oss att införskaffa. Läs mer
  • 2019-05-17

Bo E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Östersund
    Köpt en trea
    Bemött med kunskap klokhet värme bra service Läs mer
  • 2019-05-16

Rune B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Östersund
    Proffsigt arbete. Jättetrevligt mottagande. Helt nöjd rakt igenom. Kunde inte ha blivit bättre. Läs mer
  • 2019-05-16

Malin H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Östersund
    Vi har sålt en bostadsrätt på Köpmangatan i Östersund.
    Linn har varit väldigt hjälpsam och lätt att få tag på, supertrevlig!

Vi hade inte sålt någon bostadsrätt tidigare men Linn har varit noga med att förklara hur allt går till vid en försäljning, har vi haft några frågor så har hon återkopplat snabbt :)

Vi är mycket nöjd med försäljningen av vår bostad! Läs mer
  • 2019-05-15

Anncatrin E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Östersund
    Allt va bara kanon.Klickade första mötet hon ska sälja min lägenhet.👍😊 Läs mer
  • 2019-05-15

Melker G skrev om Svensk Fastighetsförmedling Östersund
    Har köpt en lägenhet. Har blivit enormt proffsigt bemött och hon har även gjort det där lilla extra som hon inte ens hade behövt. Såå trevlig och kunnig. Hade inga förväntningar om att det skulle vara så hör bra. Veronica har gjort det här till en toppen upplevelse Läs mer
  • 2019-05-14

Ann-Marie L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Östersund
    Så bra bemötande och ett stort engagemang! Läs mer
  • 2019-05-11

Fredrik M skrev om Svensk Fastighetsförmedling Östersund
    Jag köpte en fräsch och modern 2:a centralt i Östersund på Köpmangatan

Linn var väldigt trevlig och professionell. Hon var väl påläst och kunde svara på alla mina frågor och funderingar. Snabb på att återkoppla när jag ställde frågor via mail eller sms.

Tack! Läs mer
  • 2019-05-07

Jonathan D skrev om Svensk Fastighetsförmedling Östersund
    Köpt en rymlig etta med sort och fint kök.
    Mäklaren var väldigt trevlig och tillmötesgående.
    Allt var smidigt från visning till köp. Läs mer
  • 2019-05-04

Eric Ö skrev om Svensk Fastighetsförmedling Östersund
    Köpt lägenhet på Storsjöstrand, Östersund.
    Bra bemötande, helt enligt förväntningarna. Läs mer
  • 2019-05-01

Linda I skrev om Svensk Fastighetsförmedling Östersund
    Har både köpt och sedan sålt med denna mäklare. Hon har varit väldigt bra i både affärerna och varit tillmötesgående och bra kommunikation efter behov. Läs mer
  • 2019-04-17

Anna D skrev om Svensk Fastighetsförmedling Östersund
    Veronica har av alla mäklare vi träffat i Östersund varit genuint intresserad och engagerad i oss som köpare så att huset vi köpte skulle passa oss perfekt. Rekommenderas varmt! Läs mer
  • Gunnel E

2019-04-05

Gunnel E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Östersund
    Jag har sålt min kära villa. Lätt att kommunicera med på alla sätt. Följsam, positiv och ambitiös. Svarar snabbt när jag önskat kontakt, undrat något. Rak och hjälpsam inför visningsfasen. Mottaglig för mina önskemål. Rekommenderas! Läs mer
  • 2019-04-05

Niclas M skrev om Svensk Fastighetsförmedling Östersund
    Sålde en 1a på frösön, var väldigt behjälplig med bestämning av pris och lyssnade på mina önskemål och hittade en bra mellannivå. Trevlig, professionell och det kändes att hon jobbade på ordentligt för att det skulle gå så bra som möjligt med försäljningen.

Rekommenderar starkt! Läs mer
  • 2019-04-04

Leif E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Östersund
    Har köpt lägenhet i Bfr Översten.
    Trevlig mäklare som gärna tagit sig tid att diskutera med "besvärlig" intresserad. det har varit givande. Klart över vad man kan förvänta!

Bfr Översten är högt belånad i jämförelse med andra bfr i våra trakter. Vi har efter antal år med låg ränta blivit mindre uppmärksamma på hur hårt någon enstaka procents höjning av ränta innebär. Detta beskrivs dåligt i prospekt etc. Det är missvisande att i diagram bara visa köpeskilling per kvm utan att beskriva belåning per kvm - kanske i samma diagram. Läs mer
  • 2019-04-03

Margareta B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Östersund
    Vi har sålt vårt hus som har varit vårt paradis i 10 år. Det har varit vår bostad och fritidshus.
    Mäklaren har varit glad, trevlig, hjälpsam och vi har kunnat ringa när som helst och få svar på våra funderingar.
    Vi förväntade oss att mäklaren skulle förstå och hjälpa oss med vår försäljning och ta fram det bästa. Det tycker vi att mäklaren har gjort.
    Inför försäljning var det mycket att tänka på. Försöka få i ordning i huset och tomten inför bl.a. fotografering och visning. Trots snöstorm blev det mycket bra. Det var skönt att lämna över till mäklaren och slippa ansvaret. Läs mer
  • Mattias S

2019-04-03

Mattias S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Östersund
    Bra och konkret/enkel försäljning inga konstigheter, trots en lite segare start än vi trodde på:-) Bra återkoppling från mäklaren direkt saker hände eller oklarheter mm.. Läs mer
  • Sandra B

2019-03-30

Sandra B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Östersund
    Vi har sålt ett radhus med Svensk Fastighetsförmedling och Dane. Vi har blivit så bra bemötta sen första dagen och våra förväntningar på en mäklare är att denne ska göra allt för att få vår bostad såld, vilket Dane gjorde. Läs mer
  • 2019-03-27

Maria H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Östersund
    Jag har köpt skog för första gången. Kunnigt bemötande , och tillgänglighet . Snabbt svar på frågeställningar . Flexibilitet och pålitlighet då jag behövde tid för att utvärdera objektet. Jag är nöjd och trygg med mitt köp , och har fått all information jag behöver. Läs mer
  • 2019-03-24

Christina E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Östersund
    Professionell, kunnig, noggrann och hjälpsam. Nått mål med försäljning av bostadsrätt.
    Mött säljarens behov av hjälp.
    Kan rekommenderas. Läs mer
  • 2019-03-23

Jan A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Östersund
    Sålt bostadsrätt.
    Väldigt bra mottagande. Snabba svar.
    Alert mäklare. Trevlig och kunnig.
    Över mina förväntningar.
    Superbra. Läs mer
  • 2019-03-15

Gustav M skrev om Svensk Fastighetsförmedling Östersund
    Oerhört kompetent och trevlig mäklare! Snabba ryck och proffsigt bemötande!
    5/5 Läs mer
  • 2019-03-14

Stefan F skrev om Svensk Fastighetsförmedling Östersund
    Vi köpte ett radhus och hade Linn som mäklare. Proffesionellt och väldigt trevligt bemötande, vi kände oss trygg genom hela affären. Alltid tillgänglig och hjälpsam när vi hade frågor och funderingar. Vi kan varmt rekommendera Linn som mäklare. Läs mer
  • 2019-03-14

Sofia G skrev om Svensk Fastighetsförmedling Östersund
    Köpt en bostadsrätt. Vänligt och lättsamt bemötande. Proffsig. Läs mer
  • Madelene N

2019-03-14

Madelene N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Östersund
    Vi har precis sålt vårt radhus med Veronica Alfredsson. En fantastisk mäklare på alla sätt och vis! Lättsam, "vanligt språk", glad och trevlig. VÄLDIGT mån om att informera oss och lätt att nå. Affären gick superfort tack vare henne och vi fick jättebra bud. Hon engagerar sig verkligen och man ser att hon gillar mäklaryrket! Läs mer
  • 2019-03-13

Anders E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Östersund
    Vi har köpt en äldre villa som är ett renoveringsobjekt.
    Mäklaren Veronica har varit mycket hjälpsam och bemött oss väldigt bra.
    Hon har dessutom överträffat alla våra förväntningar och hjälpt till med snabba svar på våra frågor, även även om vi ställt dom på kvällstid och helger.
    Det bästa är ju naturligtvis att hon hjälpte till med att få affären att bli klar snabbt och smärtfritt och till ett pris som parterna var nöjda med.
    /Anders Läs mer
  • 2019-03-09

Elin Kristina R skrev om Svensk Fastighetsförmedling Östersund
    Köpte lägenhet genom Christina. Trevlig, kunnig och mycket hjälpsam! Rekommenderas varmt! Läs mer
  • Mariell E

2019-03-06

Mariell E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Östersund
    Jag och min man har köpt vårt första hus. Efter att vi såg annonsen kontaktade vi mäklaren via mail, fick svar omgående och kunde komma på visning redan samma dag.
    Mäklaren var kunnig, svarade på våra frågor så att vi kände oss trygga och återkom på utsatt tid. Mäklaren var lätt att få tag i både via mail och telefon.
    Sammanfattningsvis är vi väldigt nöjda med upplevelsen av mäklaren och utifrån att vårt förtroende för denne är stort har vi nu valt samme mäklare till att sälja vår bostadsrätt. Läs mer
  • 2019-02-26

Daniel E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Östersund
    Trevlig, tydlig, lättsam att ha att göra med. Förtroendeingivande Läs mer
  • 2019-02-26

Lena V skrev om Svensk Fastighetsförmedling Östersund
    Lena; jag har precis sålt en trea i Lugnvik med hjälp av Veronica. En engagerad mäklare som gav det där lilla extra. Väldigt flexibel då hela affären sköttes på distans eftersom jag inte bor i Östersund. Kände mig fullständigt trygg med henne, kan varm rekommendera. Läs mer
  • 2019-02-21

Folake Christine A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Östersund
    Blev väldigt väl bemött med respekt och äkta engagemang, på ett professionellt sätt. Det gjorde att vi kände oss trygga med mäklaren, Veronica Forsén

Mäklaren levde upp till alla våra förväntningar och även gjorde mycket mer än vad vi förväntat oss.

En mycket nöjd kund!😃👍 Läs mer
  • 2019-02-15

Erik S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Östersund
    Vi har sålt vår lantbruks- och skogsfastighet.
    Bemött väldigt bra och väldigt lättsamt, hjälpsamt och fint av mäklaren blev vi.
    Mäklaren gav oss bra tips, fixade perfekta visningar, ordnade allt och sålde fastigheten snabbt, smidigt och rätt.
    Mäklaren levde upp väldigt bra till våra förväntningar.
    Bra val av mäklare! Läs mer
  • 2019-02-14

Heléna F skrev om Svensk Fastighetsförmedling Östersund
    Proffsig och noggrann mäklare som sålde vårt fritidshus. Rekommenderas! Läs mer
  • 2019-02-10

Christine Birgitta H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Östersund
    Bostadsrättslägenhet i populärt område, såld som kommande. Enkelt, snabbt och till ett pris som vi är mycket nöjda med gick över förväntan. Kan verkligen rekommendera Veronica på svensk fastighetsförmedling i Östersund. Läs mer
  • 2019-02-01

Ida T skrev om Svensk Fastighetsförmedling Östersund
    Bra bemötande, lätt att kommunicera med.
    Haft kontakt både vid köp samt försäljning. Lättsam, ordentlig och förtroendeingivande mäklare tycker jag. Läs mer
  • 2019-01-28

Ingegerd A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Östersund
    Sålt lägenhet på 3 rum och kök. Bemötandet var det bästa tänkbara. Bra information under försäljningstiden trots att det är ganska trögt på marknaden. Läs mer
    Linn W gillar detta
  • 2019-01-26

Håkan H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Östersund
    All vår kontakt med mäklaren har varit till belåtenhet. Läs mer

Birgitta P skrev om Svensk Fastighetsförmedling Östersund
    Trygg och kunnig mäklare som bemötte oss på ett mkt bra sätt. Vi har sålt en skogsfastighet. Läs mer

Yvonne N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Östersund
    Vi har sålt en bostadsrätt och blev väldigt väl bemött av mäklaren. Vi hade en viss förväntning och resultatet blev bättre.
    Vi kan varmt rekommendera henne till nya objekt. Läs mer
    Linn W gillar detta

Linnea L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Östersund
    Köpt radhus och fått bra hjälp av mäklaren som var väldigt trevlig, hjälpsam och hade bra tillgänglighet! Läs mer

Prästgatan 25, 831 31 Östersund