Svensk Fastighetsförmedling Östersund

Svensk Fastighetsförmedling Östersund

• BadgeEightYears
1 210

Välkommen till Svensk Fastighetsförmedling Östersund! Vi förmedlar bostäder, kommersiella fastigheter, skog och tomter i och omkring Östersund. Fritidshus och tomter i Storlien, lägenheter och villor i Östersund och skogspartier i närområdet är några av de fastigheter vi förmedlar just nu. Hos oss kan du som är intresserad...

1210 omdömen om Svensk Fastighetsförmedling Östersund

Sofi H
Sålde sin bostad med hjälp av Niklas Torstensson en del av Svensk Fastighetsförmedling Östersund
Krokom

Trevlig och förstående för situationen. Svarar alltid snabbt på frågor och funderingar man har. Skapar en relation till köparna, gärna tom innan visningen. Missbedömde kanske värdet på vår fastighet en aning så vi fick gå ner rätt mycket i pris men vi är ändå väldigt nöjda med honom som mäklare.

Svar från Niklas Torstensson

Tack Sofi! Härligt att höra att ni är nöjda!

Per L
Sålde sin lägenhet med hjälp av Ingemar Larsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Östersund
Tegelplan

Jag litar på honom och att han gör det bästa han kan.

Börje E
Köpte sin lägenhet med hjälp av Maria Hoppstadius en del av Svensk Fastighetsförmedling Östersund
Lillsjön

Jag uppfattade Maria som helskärpt, och villig till att hjälpa mej

Gustav M
Sålde sin lägenhet med hjälp av Maria Hoppstadius en del av Svensk Fastighetsförmedling Östersund
Lillsjön

5/5, 100% bra igenom hela affären.

Gustav S
Köpte sitt hus med hjälp av Maria Hoppstadius en del av Svensk Fastighetsförmedling Östersund
Karlslund

Vi är mycket nöjda med Marias bemötande, allt från visning till kontraktskrivning!

Lotte M
Sålde sin bostad med hjälp av Ingemar Larsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Östersund
Offerdal

Mycket bra mäklare, kan rekommenderas.

Jana E
Östersund

Respektfullt och vänligt bemötande. Allting har gått smidigt och bra :)

James A
Skrev om Svensk Fastighetsförmedling Östersund

Erik Olofsson - En underbar mäklare som hjälpte oss att köpa vår drömvilla.

Lena T
Sålde sin lägenhet med hjälp av Evalena Lindvall en del av Svensk Fastighetsförmedling Östersund
Odenslund

Bra bemötande Proffsig och kunnig rekommenderas varmt

Svar från Evalena Lindvall

Tack för mycket fint omdöme och för rekommenda tion - Nu gör vi klart imorgon! /E

Jennie V

Trevligt bemötande, proffsig!

Monica E
Brunflo

Jag blev bemött med mycket förståelse och ödmjukhet inför vår situation med försäljning av min mors lägenhet. Han levde upp till min förväntningar genom att var stöd och professionell i sitt yrke. Han upplyste oss väl och var väldigt engagerad i sitt arbete.

Malin N
Lugnvik

Bra bemötande och trevlig. Påläst och mycket god service.

Eva E
Köpte sin lägenhet med hjälp av Niklas Torstensson en del av Svensk Fastighetsförmedling Östersund
Östersund

Glad, trevlig, tillmötesgående, professionell.

Svar från Niklas Torstensson

Tack Eva! Det är mitt mål vid alla uppdrag jag har, att skapa bra möten, och det värmer att du uppskattar hur jag arbetar. Tack!

Niclas O
Sålde sin lägenhet med hjälp av Niklas Torstensson en del av Svensk Fastighetsförmedling Östersund
Östersund

Processen från första mötet fram till försäljning har rullat på efter förväntan. Torstensson har utfört uppdraget på ett professionellt vis och de kontakter vi haft under arbetets gång har gett den information vi efterfrågat.

Svar från Niklas Torstensson

Stort tack Niclas! Det var en resa men vi rodde den i hamn till slut. Jag är glad att du är nöjd!

Kerstin G
Sålde sitt hus med hjälp av Erik Olofsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Östersund
Tandsbyn

I dessa skakiga tider har proffset Erik hjälp oss sälja två fastigheter i rekordfart. Erik bemötte oss med stort tålamod och vänlighet. Korta svarstider när vi ställde frågor. Tack Erik. Hasse och Kerstin

Svar från Erik Olofsson

Så kul att höra dessa fina ord, tacksam att jag fick äran att sälja era fina fastigheter.

Sari E
Köpte sin lägenhet med hjälp av Evalena Lindvall en del av Svensk Fastighetsförmedling Östersund
Marielund

Trevligt bemötande och påläst. Återkopplade snabbt och proffsigt.

Tack för snälla och fina ord. Vi ses ! Evalena

Emma B
Östersund

Jag använde Ingemar Larsson vid min försäljning av lägenhet. Ingemar gav direkt ett väldigt gott intryck då han var lugn och lyssnade på vad för tankar och idéer jag hade gällande min försäljning. Ingemar höll bra kontakt hela vägen fram till försäljning. Ingemar visade stort intresse för att hålla visningar vilket ledde till att lägenheten såldes via interna hemsidan och att den ej han komma ut på Hemnet. Jag rekommenderar Ingmar då hela processen varit väldigt bra från start till mål.

Elisabeth H
Köpte sitt hus med hjälp av Niklas Torstensson en del av Svensk Fastighetsförmedling Östersund
Eriksberg

Vi är väldigt nöjda med Niklas som mäklare. Bra engagemang och snabb att informera vad som sker. Super trevlig och hjälpsam. Rekommenderas starkt!

Svar från Niklas Torstensson

Tack så jättemycket! Det var en del kringelkrokar på den här resan vilket säkert var extra spännande för er. Roligt att ni kände er omhändertagna under resan!

Anna-Kari B
Odenskog

Ingemar har varit lättsam, trygg och ärlig, och han har jobbat hårt med försäljningen. Han är inte bara en duktig mäklare, utan också en fin medmänniska. Det har varit en glädje att ha kontakt med Ingemar och jag rekommenderar honom å det varmaste! Anna-Kari B

Pia S

Bästa tänkbara sätt. Kunnig, tillmötesgående

Svar från Niklas Torstensson

Tack Pia! Härligt att du är nöjd, det betyder allt!

Robert N

Proffsig! Lättsam! Enkel och smidig

Svenna H
Köpte sitt hus med hjälp av Erik Olofsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Östersund
Tandsbyn

Bra och trevligt bemötande av ett proffs inom sitt gebit.

Svar från Erik Olofsson

Stora och fina ord, det tackar jag för!!

Tobias A
Sålde sitt hus med hjälp av Evalena Lindvall en del av Svensk Fastighetsförmedling Östersund
Brunflo

Väldigt snäll och omtänksam, rak och ärlig och ger bra råd och tips i försäljningen.

Svar från Evalena Lindvall

Tack för dina snälla ord! Nu kör vi tillträde och deklaration! /Evalena

Elisabeth D
Sålde sin lägenhet med hjälp av Frida Trostemo en del av Svensk Fastighetsförmedling Östersund
Körfältet

Frida var mycket tillmötesgående, förtroendeingivande, kunnig, tillgänglig, snabba svar vid frågor. Rekommenderar henne varmt. / Lisa

Claes-Göran A
Sålde sitt hus med hjälp av Ingemar Larsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Östersund
Eriksberg

Ingemar överträffade alla våra funderingar hur det hela skulle flyta på, han lyssnade på oss. Kom med förslag på sådant som vi kanske inte tänkt på, så vi tillsammans kunde ta bra beslut och det kändes så rätt hela tiden.. All beröm till Ingemar Larsson.

Ingemar S
Frösön

Bra bemötande, kunnig. Hade sålt fastigheten till oss tidigare. Positiv till möjligheterna att sälja. Visade dock inte förvaringsmöjligheterna på vinden ( enligt köparna) vilket var synd.

Svar från Evalena Lindvall

Hej! Så roligt att det blev affär trots de lite oroliga tiderna. Tur att vi pratade om vinden så de visste att det fanns möjlighet till förvaring där. Lycka till med nytt boende. Önskar er God Jul och Gott nytt år!

Margareta N
Körfältet

Kunnig. Kollade av läget. Gav bra återkoppling. Ordnade allt på ett smidigt sätt.

Anders W
Körfältet

Trevligt bemötande. Har svarat snabbt i telefon. Väldigt kunnig och serviceinriktad.

Mattias A
Köpte sin lägenhet med hjälp av Ingemar Larsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Östersund
Lugnvik

Lättsam, bra att ha å göra med.

Per W
Östersund

Rak, tydlig. Klar med vad som kommer levereras och vad som förvätas. STORT plus i kanten att Eva-Lena pratade lika mycket med oss båda. det är världsklass!

Svar från Evalena Lindvall

Så kul att göra affär med er igen. Hoppas ni kommer att trivas med att bo på landet! Vi ses vid tillträdet! /Evalena

Maria E
Valla

Toppenbra bemötande och stort engagemang! Väldigt nöjd!

Svar från Maria Hoppstadius

Vad roligt att höra att du är nöjd! Vi hörs vidare, ha det så gott! :) Hälsningar, Maria Hoppstadius

Robert N

Kanon, proffsig, kunnig, social

Svar från Maria Hoppstadius

Tack för dina fina ord! Önskar er en God Jul så syns vi i januari! Hälsningar, Maria Hoppstadius

Cecilia H
Valla

Skapade ett fint förtroende, var tillgänglig, lättsam och inlyssnande

Svar från Maria Hoppstadius

Stort tack för din rekommendation och ett gott samarbete! Vi ses på tillträdet :) Hälsningar, Maria

Ethel B
Östersund

Jag har ingen erfarenhet av mäklare sedan tidigare så jag har inget att jämföra med men hon tog emot mig med ett leende och jag kände direkt förtroende för henne. Hon verkade kunna sin sak och affären gick snabbt. Mvh Ethel

Svar från Maria Hoppstadius

Tack för dina fina ord! Önskar dig en fin jul så ses vi på tillträdet! Hälsningar, Maria

Maria L
Östersund

Väldigt bra bemötande, proffsig och vänlig. Upplevs som mycket seriös och noggrann.

Hilda B
Köpte sin lägenhet med hjälp av Frida Trostemo en del av Svensk Fastighetsförmedling Östersund
Östersund

Mycket trevlig kontakt. Frida är tillmötesgående och hjälpsam vilket var särskilt viktigt för oss där en bor på annan ort. Vi fick bra och tydlig information och uppskattade verkligen kontakten med Frida.

Daniel A
Östersund

Mycket bra. Om jag ska sälja något i framtiden så kommer jag nog vilja anlita henne

Börje A
Sålde sitt hus med hjälp av Niklas Torstensson en del av Svensk Fastighetsförmedling Östersund
Östersund

Hej erfarenheten med Niklas Torstensson har varit oerhört bra samt att vi har haft ett toppen samarbete och när man har det blir det väldigt bra,bättre än detta kan det inte bli jag är väldigt tacksam för detta.Med Vänlig Hälsning Börje Andersson.

Svar från Niklas Torstensson

Tack Börje! Det har varit utmanande och roligt och i slutänden blev ju resultatet mycket bra! Som jag tidigare sagt, det här borde vi göra igen! :-)

Mattias L
Oviken

Som köpare så fick jag relevant information och relevant hantering genom hela processen samt en hög tillgänglighet avseende mina frågor mm.

Svar från Niklas Torstensson

Tack snälla, det är så klart alltid mitt mål och jag är glad att du är nöjd!

Örjan G
Gällö

Bra verkar vara rätt kille för jobbet :)

Svar från Niklas Torstensson

Tack! Jag är glad du är nöjd och nu fortsätter vi ju en sväng till :-)

Camilla J
Köpte sin bostad med hjälp av Niklas Torstensson en del av Svensk Fastighetsförmedling Östersund
Föllinge

Bra bemötande, lyhörd & lättsam. Även snabb i hantera saker, återkoppla med mera. Får en känsla av att han står med ena foten hos säljaren och den andra hos köparen, vilket är en positiv upplevelse ;)

Svar från Niklas Torstensson

Tack snälla för ditt betyg. Trygghet är en mycket viktig del i när en person är mitt uppe i en bostadsaffär och om än min uppgift som mäklare är ekonomiskt stå på uppdragsgivarens sida ska jag vara en neutral part i de flesta andra avseenden. Som köpare ska man alltid kunna känna sig trygg!

Patrik S
Sålde sitt hus med hjälp av Maria Hoppstadius en del av Svensk Fastighetsförmedling Östersund
Krokom

Maria är den bästa mäklaren i Jämtland👍

Svar från Maria Hoppstadius

Stort tack för din superfina rekommendation. Det känns bra att höra :) Hälsningar, Maria Hoppstadius

Mattias K
Stugun

Blev bemött och hjälpt på vad jag anser som bästa tänkbara sätt! Särskilt med tanke på min dyslexi/då läsning och förståelse ofta kan bli svårt att ta in om jag inte hör det muntligt, så jag är oerhört tacksam över all hjälp och att jag fått så bra och noggranna förklarade svar på alla mina frågor. Tusen tack!!

Svar från Niklas Torstensson

Tack Mattias! Jag är glad att du upplever att jag verkligen bryr mig, för det försöker jag göra i alla lägen! Tack!

Kerstin A
Frösön

Det lilla kontakt jag haft med henne har varit mycket positivt. Vänlig och hjälpsam. Mvh Kerstin Atkin

Svar från Evalena Lindvall

Vad bra att det fungerar att ha kontakt även med lite distans. /Evalena

Linda B
Frösön

Jag har fått ett bra bemötande och fin service av bpde

Svar från Evalena Lindvall

Tacksam för din snälla ord! Ska bli spännande att höra om dina planer för lägenheten /Evalena

Åsa A
Östersund

Glad och lättsam som jag uppskattar. Proffsig och kunnig i sin profession och mycket lätt att få kontakt med om man hade frågor. Var rädd om henne. Mvh Åsa Andsal

Karin R
Östersund

Tillgänglig och hög servicenivå, och därtill rolig och trevlig att ha att göra med.

Patrik Å
Östersund

Väldigt trevlig, kompetent och bra mäklare! Höll oss uppdaterade och gav ett väldigt förtroendeingivande intryck. Trots att slutpriset blev strax under utgångspris så blev jag väldigt nöjd med Maria och försäljningen. Kan varmt rekommendera Maria!

Svar från Maria Hoppstadius

Tack för din fina rekommendation! Vi ses på tillträdet :) Hälsningar, Maria Hoppstadius

Marie-Louise E
Brunflo

Jag kan varmt rekommander Frida. En professionel och mycket behagelig mäklare, som jag har haft ett stort förtroende för.

Per S
Sålde sitt hus med hjälp av Frida Trostemo en del av Svensk Fastighetsförmedling Östersund
Östersund

Trevlig, hjälpsam och kunnig. Allt flöt på och huset såldes till utropspris trots bistra tider.