Alla kategorier Mäklare Uppsala Östhammar Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Östhammar

Svensk Fastighetsförmedling Östhammar

Drottninggatan 8, 742 21 Östhammar — Visa karta

Välkommen till Svensk fastighetsförmedling i Östhammar!

Är du ute efter ett boende i en liten trevlig trästad med skärgården nära? Då ska du överväga Östhammar och området kring Roslagen. Här finns vi på Svensk fastighetsförmedling för att hjälpa dig med din bostadsaffär, vare sig det är ett köp eller försäljning eller kanske hela kedjan det handlar om.

Vi har koll på området och koll på mäklarbranschen, och det är vårt främsta mål att hitta våra kunders drömboende. Är du osäker på vilket läge som är bäst eller när du ska genomföra affären? Kontakta oss så, vi har svaret på de flesta frågor.

Läs vad 3 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Östhammar

• Vera Gerda Viola W
    Vera Gerda Viola W skrev om Svensk Fastighetsförmedling Östhammar
    Allt fungerade till full belåtenhet.
  • Anna  A
    Anna A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Östhammar
    Rekommenderas ej. Dålig återkoppling och svår att få tag på
    2016-12-22 Jan B svarar Anna A
    Hej Anna
    Tråkigt att du var missnöjd med Tomas. Vi får ta upp det med honom så att han kan bli bättre. Just det du nämner har vi ofta uppe på våra möten för det är där som de flesta missnöjen med mäklarnas arbeten uppstår.
    Jan Bergström franchisetagare Östhammar.
  • Cajsa
    Cajsa skrev om Svensk Fastighetsförmedling Östhammar
    Mäklaren (Anneli Hedin) var oprofessionell: Hon kom för sent till i stort sett alla våra möten, kom till och med för sent till en av visningarna (!), tog inte reda på nödvändig information och verkade ge olika besked till säljaren och köparen. Riktigt dålig service, men tanke på hur mycket de tar ut i arvode!

Drottninggatan 8, 742 21 Östhammar