Alla kategorier Mäklare Uppsala Östhammar Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Östhammar

Svensk Fastighetsförmedling Östhammar

Drottninggatan 8, 742 21 Östhammar — Visa karta

Välkommen till Svensk fastighetsförmedling i Östhammar!

Är du ute efter ett boende i en liten trevlig trästad med skärgården nära? Då ska du överväga Östhammar och området kring Roslagen. Här finns vi på Svensk fastighetsförmedling för att hjälpa dig med din bostadsaffär, vare sig det är ett köp eller försäljning eller kanske hela kedjan det handlar om.

Vi har koll på området och koll på mäklarbranschen, och det är vårt främsta mål att hitta våra kunders drömboende. Är du osäker på vilket läge som är bäst eller när du ska genomföra affären? Kontakta oss så, vi har svaret på de flesta frågor.

Läs vad 18 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Östhammar

• 2019-01-05

Gunnar H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Östhammar
    Maj 2018 kom mäklaren och värderade fastigheten. Januari 2019 har vi ännu inte fått något svar. Läs mer
    2019-01-06 Jan B svarar Gunnar H
    Måste bero på ett missförstånd. Kan inte se vilken fastighet det gällde. Får vi fastighetsbeteckningen får vi titta på vad som hänt.
    2019-01-06 Gunnar H svarar Jan B
    Gäller Sund 132 men Du kan glömma ärendet för hjälpen har kommit från annan mäklare/I o GH
    Läs mer genom att expandera tråden +
  • 2018-12-12

Britt Inger L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Östhammar
    Sålt sommarhus i Gimo, bra bemötande och många återkopplingar , trevlig, korrekt , kunnig , är väldig nöjd Läs mer
  • 2018-11-28

Erna- Lill S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Östhammar
    Radhus
    Mäklaren var trevlig och saklig ,ordning o reda
    Det drog ut lite på tiden men det är ju lite nedgång
    i bostadsmarknaden för tillfället så det är som det är.
    Är nöjd med Svensk Fastighetsförmedling Östhammar Läs mer
  • Keijo L

2018-10-19

Keijo L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Östhammar
    Anlitade Sune när jag skulle sälja mitt fritidshus. Han var väldigt tydlig och saklig i sitt sätt att möta både mig som säljare men även köparna av mitt fritidshus. Mina förväntningar var ganska höga efter första mötet inför försäljningen och dom överträffades med råge när ett bindande kontrakt blev undertecknat. Anlitade Sune på rekommendation och jag kan inte göra annat än varmt rekommendera honom som mäklare. Med vänliga hälsningar Keijo Lundström. Läs mer
  • 2018-10-09

Markku J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Östhammar
    Mycket bra bemötande,precis vad jag hade väntat mig. Tack Kjell. Läs mer
  • Mikkan R

2018-08-29

Mikkan R skrev om Svensk Fastighetsförmedling Östhammar
    Trevlig och skojig mäklare. rekommenderar starkt. Läs mer
  • 2018-07-28

Ing-Britt E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Östhammar
    Har sålt en fastighet som ombud för en släkting.
    Mäklaren har haft ett professionellt bemötande. Varit smidig och försett mig med nödvändig information under hela processen. Jag känner mig mycket nöjd med allt kring försäljningen. Läs mer
  • 2018-07-01

Monica L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Östhammar
    Proffsigt o bra kontakt från första mötet o övriga möten. Processen har löpt framåt över förväntan. Har fått bra information o svar på de frågor som kommit upp. Nu väntar bara de sista formaliteterna innan huset är överlämnat till den nya ägaren. Läs mer
  • 2018-06-24

Sophia S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Östhammar
    A o O är att känna sig trygg med sin mäklare - det har jag gjort. Bra bemötande. Kunnig. Läs mer
  • 2018-04-13

Jens B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Östhammar
    Sune är lugn och trygg i sin roll och det speglar sig i hans bemötande. Trevlig kunnig och alltid glad. Vi är väldigt nöjda med hur han har genomfört denna försäljning åt oss och kommer definitivt använda honom igen. Läs mer
  • 2018-04-02

Mia M skrev om Svensk Fastighetsförmedling Östhammar
    Annonseringen kunde ha varit bättre ! Vi har sålt en villa . Visning före annonsen i lokalbladet . Mäklaren var trevlig ! Läs mer
  • 2018-03-27

Erica J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Östhammar
    Jag har sålt en lägenhet i Östhammar. Mäklaren var tillmötesgående och flexibel samt höll kontinuerlig kontakt då han informerade om hur det gick, och vad nästa steg blir. Hela processen var tydlig och fungerade bra. Läs mer
  • 2018-03-22

Jan F skrev om Svensk Fastighetsförmedling Östhammar
    Vi har sålt en bostadsrätt. Vi
    fick ett bra bemötande av mäklaren första gången vi träffades.
    Det gick lite trögt på första visningarna men på den sista visningen fick vi bostaden såld mäklaren har varit hjälpsam under hela tiden vi har använt hans tjänster.Vi trodde det skulle gå lätt att sälja men det har varit lite trögt på bostadsmarknaden nu i början av året..
    Mäklaren har varit possitiv under hela processen när han har hjälp oss att sälja.
    Vi är nöjda med mäklaren. Läs mer
  • 2018-02-20

Hanna E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Östhammar
    Väldigt nöjd med vår mäklare Sune. Var väldigt seriös och påläst. Rekommenderar starkt svensk fastighets förmedling! Läs mer
  • 2018-02-05

Sylvia K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Östhammar
    Våran mäklare visade engagemang, var flexibel och tillmötesgående i våra önskemål, hade konkreta och välkomnande förslag och ideér, var trevlig mot oss och intresenter. Över förväntan. Läs mer
  • 2017-11-22

Florian L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Östhammar
    Jag är jätte nöjd med min mäklaren,jag tackar honom får hjälpen! Läs mer
  • 2017-09-23

Vera Gerda Viola W skrev om Svensk Fastighetsförmedling Östhammar
    Allt fungerade till full belåtenhet. Läs mer
  • Anna  A

2016-12-21

Anna A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Östhammar
    Rekommenderas ej. Dålig återkoppling och svår att få tag på Läs mer
    2016-12-22 Jan B svarar Anna A
    Hej Anna
    Tråkigt att du var missnöjd med Tomas. Vi får ta upp det med honom så att han kan bli bättre. Just det du nämner har vi ofta uppe på våra möten för det är där som de flesta missnöjen med mäklarnas arbeten uppstår.
    Jan Bergström franchisetagare Östhammar.

Drottninggatan 8, 742 21 Östhammar