Svensk Fastighetsförmedling Östhammar

Svensk Fastighetsförmedling Östhammar

• BadgeSevenYears
Ring 0173-425 40 Dela

Välkommen till Svensk fastighetsförmedling i Östhammar! Är du ute efter ett boende i en liten trevlig trästad med skärgården nära? Då ska du överväga Östhammar och området kring Roslagen. Här finns vi på Svensk fastighetsförmedling för att hjälpa dig med din bostadsaffär, vare sig det är ett köp eller försäljning eller kanske...

149 omdömen om Svensk Fastighetsförmedling Östhammar

Siv G
Sålde sin stuga med hjälp av Petra Linder en del av Svensk Fastighetsförmedling Östhammar
Östhammar

Jag tycker Petra Linder har varit mycket professionell, lyssnande, intagande, hjälpsam. Bästa mäklare jag har haft med att göra. Tack för all hjälp Petra.🤩 MVH Siv Molin Glans

Svar från Petra Linder

Tack för det fina orden Siv, nu får snart nya ägare njuta av din pärla med alla vackra blommor.

Camilla H
Sålde sin lägenhet med hjälp av Petra Linder en del av Svensk Fastighetsförmedling Östhammar
Östhammar

Jag upplevde att Petra från första stund var engagerad och lyhörd för våra önskemål gällande försäljningen. Samt hade god löpande återkoppling gällande intressenter. Kan varmt rekommendera Petra till andra.

Tack Camilla för ditt fina omdöme. Lycka till i nya bostaden 🌷

Johanna E
Köpte sin stuga med hjälp av Petra Linder en del av Svensk Fastighetsförmedling Östhammar
Östhammar

Påläst och kompetent, varmt och trevligt bemötande både mot oss köpare och säljare. Viljan att skapa en trygg, och bra affär för båda parter genom ett omtänksamt agerande genomsyrade hela affären

Svar från Petra Linder

Hoppas att ni kommer att trivas🌷 tack för de fina orden

Gert E
Köpte sin lägenhet med hjälp av Petra Linder en del av Svensk Fastighetsförmedling Östhammar
Östhammar

Driven, snabb, alltid tillgänglig och lösningsorienterad..

Tack Gert för ditt omdöme. Lycka till i nya bostaden

Stefan H
Östhammar

Petra gör ett bra jobb och man känner att det är någon som är engagerad och vill göra hela affären till en bra upplevelse. Kort sagt Petra är en riktigt bra mäklare.

Svar från Petra Linder

Tack för förtroendet och ett gott samarbete. Lycka till i er nya bostad

Marie R
Köpte sitt hus med hjälp av Petra Linder en del av Svensk Fastighetsförmedling Östhammar
Alunda

Tacksam för snabb återkoppling och flexibel med sin tid. Känns som att både säljare och köpare är i fokus. Hjälpsam och har alltid en lösning på ett ev. problem. Vi kommer rekommendera Petra till vänner och bekanta som ska sälja!

Svar från Petra Linder

Vad roligt att höra att ni är nöjda, tack för ditt fina omdöme

Jörgen L
Sålde sin bostad med hjälp av Petra Linder en del av Svensk Fastighetsförmedling Östhammar
Alunda

Engagerad och uppdaterad på marknaden. Återkopplar mycket bra och löser alla eventuella frågor snabbt och korrekt. Rekommenderas absolut!! En mycket bra mäklare!

Svar från Petra Linder

Tack för förtroendet och vad roligt att ni är nöjda. Vi ses vid tillträdet

Sofie R
Köpte sin bostad med hjälp av Petra Linder en del av Svensk Fastighetsförmedling Östhammar
Alunda

Bra bemötande, effektiv och lättillgänglig

Svar från Petra Linder

Önskar er stort lycka till i nya bostaden..Allt gott🌷

Samuel A
Östhammar

Väldigt driven mäklare, arbetar väldigt professionellt

Carina R
Sålde sitt hus med hjälp av Petra Linder en del av Svensk Fastighetsförmedling Östhammar
Östhammar

Petra är en proffsig, lyhörd och driven mäklare. Trevlig glad och finns alltid där när man behöver henne. Det blev en snabb affär som vi ville med Petras förtjänst. Är så nöjda och rekommenderar henne verkligen.

Linn Elisabeth Susanne K
Alunda

Vi blev bemötta på ett otroligt proffsigt sätt av Petra. Hon har varit lättillgänglig under hela tiden och hjälpt oss på alla sätt hon kunnat. Vi är otroligt tacksamma och nöjda med att vi valde just henne!

Svar från Petra Linder

Tack för de värmande orden, förtroendet och ett gott samarbete. Stort lycka till med nya bostaden

Albin O
Alunda

Lyhörd, kunnig, engagerad, personlig & professionell - kändes tryggt genom hela processen från start till mål. Rekommenderas!

Svar från Petra Linder

Vad roligt att höra att ni är nöjda. Stort lycka till med gården

Marie E
Östhammar

Petra är trevlig, lyhörd och flexibel. Försäljningen tog lite tid pga att marknaden ser ut dom den gör. Tack Petra 😊

Svar från Petra Linder

Tack Marie och lycka till i nya bostaden😊

Ann-Britt J
Sålde sin lägenhet med hjälp av Tomas Nyrén en del av Svensk Fastighetsförmedling Östhammar
Alunda

Vänlig, saklig, bra bemötande. Allt fungerade perfekt.

Christina W
Östhammar

Trevlig och ödmjuk säljare, snabbt på plats vid första kontakten. Väl informerad om objektet, rekommenderad till 100 %.

Joline J
Östhammar

Jättetrevlig och det blev en snabb och smidig affär, vi är så nöjda!

Tack Joline vad roligt att höra. Lycka till 🌷

Joakim N

👍!!!!!!!!!!!!???!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Mayvi E
Gimo

Petra har från första kontakt varit professionell och väldigt trevlig. Vi har verkligen känt ett stort förtroende för henne.

Svar från Petra Linder

Tack Mayvi för förtroendet och ett gott samarbete🌷

Helene D
Sålde sin stuga med hjälp av Tomas Nyrén en del av Svensk Fastighetsförmedling Östhammar
Östhammar

Bemötandet var gott. Vi trodde att försäljningen skulle gå fort och det trodde mäklaren också. Men det tog lång tid innan han kom igång och då stod vintern redan för dörren. Kände att jag ville ge upp och det svåraste var att han inte kommunicerade. Men det slutade bra ändå för han hittade rätt köpare och huset blev sålt till ett pris som kändes ok för oss. Betyg 3,5

Svar från Tomas Nyrén

Tack Helene för ditt omdöme och feedback! Jag tar med mig allt till ansvarig mäklare och självklart ska vi se över rutinerna kring kommunikationen. Det är en viktig del som behöver fungera väl. Det gläder mig att höra att ni trots detta är nöjda med bemötandet och att huset blev sålt till ett pris som ändå kändes okej! Tveka inte att återkomma till oss om det uppstår några frågor eller funderingar framöver! Allt gott! Svensk fastighetsförmedling

Jimmy G

Trevligt Bemötande kanske visning på dåligt datum. Snökaos

Svar från Tomas Nyrén

Tack Jimmy för ditt omdöme och vad roligt att höra att bemötandet har varit väl. Tveka inte på att höra av er till oss om det skulle uppstå några funderingar! Allt gott! Svensk fastighetsförmedling Östhammar

Petra S
Östhammar

Petra Linder är en engagerad och omhändertagande mäklare

Svar från Petra Linder

Tack Petra för ditt fina omdöme! Vi önskar dig all lycka till med ditt nya boende framöver och tveka inte på att återkomma om det skulle uppstå några funderingar. Allt gott!

Peter B
Gräsö

Mäklaren, Petra Linder, höll i trådarna på ett mycket bra sätt trots struliga omständigheter, till exempel att försäljningen tvingades att skjutas upp. När vi väl kom till skott genomfördes affären på ett snabbt, trevligt och effektivt sätt.

Svar från Petra Linder

Tack Peter för ditt omdöme om Petra och vad roligt att höra att allt funkat smidigt och på ett bra sätt! Tveka inte på att höra av er om det dyker upp några frågor framöver! Allt gott, Svensk Fastighetsförmedling Östhammar

Ronja J
Sålde sitt hus med hjälp av Tomas Nyrén en del av Svensk Fastighetsförmedling Östhammar
Österbybruk

+ För snabba svar vid frågor även kväll och helger, visade huset snabbt vid nya spekulanter, trevlig. - För något oengagerad, tog långt tid innan annonsen kom ut och skyltar kom upp, bud som inkom meddelades ej direkt och affären drog ut mycket på tiden innan pappren blev påskrivna.

Svar från Tomas Nyrén

Tack Ronja för ditt omdöme och feedback! Det är tråkigt att höra att du upplever att processen tagit lång tid och att det brustit i återkopplingen. Vi tar med oss feedbacken till ansvarig mäklare och ser över rutinerna. Tveka inte att höra av dig om du har några funderingar! Allt gott! Elina Svensk Fastighetsförmedling

Annie K
Köpte sitt hus med hjälp av Sune Eriksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Östhammar
Hargshamn

Trevlig, professionell och förtroendeingivande mäklare. Sune gav ett fint intryck redan vid första kontakten. Det märks att han är lika erfaren i sitt yrke, som mån om att allt går rätt till. Kommunikationen har varit kanon - rakt och tydligt. Alla överenskommelser har skötts galant. Rekommenderas varmt!

Svar från Sune Eriksson

Tack Annie för ditt omdöme om Sune. Vad roligt att allt har fungerat bra och att ni känt er trygga genom processen, det är precis så det ska vara! Vi önskar er stort lycka till med erat nya boende och tveka inte på att höra av er om det skulle dyka upp några frågor framöver! Allt gott, svensk fastighetsförmedling

Evelina B
Lövstabruk

Sune har varit väldigt tillmötesgående och tryggande i våra besvär med bankerna. Sune har även varit flexibel i att kunna möte oss vid en del obekväma arbetstider då vi har haft en längre restid till objektet och arbetat heltid. Jag personligen hade höga förväntningar när det kom till Sune då han sålde mina föräldrars hus tidigare (mitt barndomshem). Mina föräldrar var mycket nöjda med kontakten de hade med Sune så jag förväntade mig inte mindre själv. Sen är jag sentimental så det blev extra betydelsefullt att jag skulle...

Svar från Sune Eriksson

Tack Evelina för ditt fina omdöme om mäklare Sune och vad roligt att höra att allt känts tryggt och bra! Tveka inte på att höra av dig om det skulle dyka upp några frågor framöver. Allt gott!

Vivan A
Hargshamn

Vi blev mycket vänligt bemötta av Tomas. Vi hade normala förväntningar men blev positivt överraskade! Vi upplevde Tomas som lugn och sansad utan stress och hets, dessutom har vi upplevt Tomas som mycket kunnig. Vi är otroligt nöjda med försäljningen av vårt hus. Stor eloge till Tomas!

Svar från Tomas Nyrén

Tack Vivan för ditt omdöme och vad roligt att höra att allt har fungerat bra med Tomas. Tveka inte att höra av dig om det skulle dyka upp några frågor framöver! Allt gott! Svensk Fastighetsförmedling

Don B
Östhammar

Min erfarenhet var utmärkt. Petra gjorde ett bra jobb under den svåra situationen att arbeta med en utländsk köpare.

Svar från Petra Linder

Tack för ditt omdöme och vad roligt att allt har fungerat bra tillsammans med Petra! Tveka inte att höra av dig om det skulle dyka upp några frågor eller funderingar. Allt gott!

Seija S
Hargshamn

Professionelt hittills . Sista överlämningen är kvar. Hoppas den kommer att fungera bra också.

Svar från Petra Linder

Tack för ditt omdöme Seija och vad roligt att höra att allt har fungerat bra tillsammans med mäklare Petra! Vi ses på tillträdesdagen. Allt gott! Svensk Fastighetsförmedling Östhammar

Curt L
Gräsö

HAN ÄR SYMPATISK OCH KUNNIG JAG TYCKER BRA OM HONOM.. HAN HAR VÄL STOR DEL I ATT DET GOTT SÅ BRA FÖR OSS.

Svar från Tomas Nyrén

Tack Curt för ditt omdöme och vad roligt att höra att allt har fungerat bra tillsammans med Tomas! Tveka inte på att höra av er om det skulle dyka upp några frågor eller funderingar framöver. Allt gott! Svensk Fastighetsförmedling Östhammar

Bengt F
Gräsö

Vänligt bemötande och proffsig hantering av affären.

Svar från Tomas Nyrén

Tack Bengt för ditt omdöme och vad roligt att allt har fungerat bra ! Det är bara att höra av er om det skulle dyka upp någon fråga eller fundering framöver. Allt gott! Svensk fastighetsförmedling Östhammar

Klas B
Köpte sitt hus med hjälp av Tomas Nyrén en del av Svensk Fastighetsförmedling Östhammar
Hallstavik

Glad och trevlig, inte "stressad" som en del kan vara. Svarade på det vi frågade om

Svar från Tomas Nyrén

Tack Klas för ditt omdöme och vad kul att höra att allt fungerat bra vid köpet! Vi önskar er all lycka till med det nya boendet och ni är välkomna att höra av er om några frågor skulle dyka upp. Allt gott! Svensk fastighetsförmedling Östhammar

Mia R
Hallstavik

Mötet med Tomas första gången vi sågs kändes jättebra. Han fick oss att känna oss trygga och förklarade allt väldigt sakligt. Den fortsatta resan kände vi att vi saknade återkommande återkoppling. Det kunde gå långa perioder utan att vi hörde något. I många fall var det vi själva som tog kontakt. Det hade känts bra att höra ifrån honom, även om inget speciellt var på G. Vi kände också att försäljningen drog ut på tiden, då annons på Hemnet väntades med alldeles för länge.

Svar från Tomas Nyrén

Tack Mia för ditt omdöme och tack för din feedback! Det var väldigt tråkigt att höra att du saknade återkoppling och att försäljningen drog ut på tiden. Detta är något som vi självklart ska fånga upp och ta till oss av. Önskar dig en fin sommar! Svensk fastighetsförmedling Östhammar

Eva N
Hallstavik

Har besvarat detta, eller ngt liknande, via telefon.

Björn Axel Åke Malcolm H
Sålde sin stuga med hjälp av Svensk Fastighetsförmedling Östhammar

Trevligt och kunnigt bemötande

Svar från Svensk Fastighetsförmedling Östhammar

Tack för ditt omdöme Björn och vad roligt att höra att allt har fungerat bra! Ni vet vart vi finns om det skulle dyka upp någon fundering framöver. Allt gott! Hälsningar Svensk Fastighetsförmedling Östhammar

Kerstin J
Gimo

Det finns inget negativt att säga om Tomas. Allt han gjort för mig ,är mer än jag förväntat mig Jag skulle varmt rekommendera honom till andra säljare. MVH Kerstin Jansson..

Svar från Tomas Nyrén

Tack Kerstin för ditt fina omdöme och vad glada vi blir att höra att allt fungerat bra! Tveka inte på att höra av dig om det skulle dyka upp någon fundering framöver. Allt gott! Svensk Fastighetsförmedling Östhammar

Angelina T
Östhammar

Det har fungerat väldigt bra och har varit en väldigt trevlig om än omtumlande upplevelse

Svar från Petra Linder

Tack Angelina för ditt omdöme och vad roligt att höra att allt har fungerat bra! Vi önskar dig stort lycka till med ditt nya boende och tveka inte på att höra av dig om det är några funderingar. Allt gott! Svensk Fastighetsförmedling

Peter A
Östhammar

Seriös och professionell, en mycket bra mäklare helt enkelt!

Svar från Tomas Nyrén

Tack Peter för ditt fina omdöme om mäklare Tomas! Tveka inte på att höra av dig om det skulle dyka upp några frågor eller funderingar framöver. Allt gott! Svensk Fastighetsförmedling Östhammar

Magnus N
Östhammar

Petra är proffsig, duktig och trevlig att ha att göra med. Kan varmt rekommendera henne.

Svar från Petra Linder

Tack Magnus för ditt fina omdöme om Petra och vad roligt att allt har gått enligt förväntant! Tveka inte på att höra av dig om du har några funderingar framöver. Allt gott! Hälsning Svensk Fastighetsförmedling

Fredrik L
Östhammar

Mycket professionellt och vänligt bemötande. Väldigt förstående och mötte våra önskningar fullt ut.

Svar från Petra Linder

Tack Fredrik för ditt omdöme och vad roligt att hör att Petra har skött försäljningen enligt förväntan. Tveka inte på att höra av er om det dyker upp några frågor framöver! Allt Gott! Svensk Fastighetsförmedling

Ing-marie F
Östhammar

Blev proffsigt bemött av mäklaren. Vi satte rimliga förväntningar då marknaden inte var den bästa för försäljning av lägenheter. Är mycket nöjd med min mäklare, kunde inte haft någon bättre än henne

Svar från Petra Linder

Tack Ing-Marie för ditt fina omdöme om mäklare Petra! Vad roligt att höra att allt har gått enligt förväntan. Tveka inte på att höra av dig om det skulle dyka upp någon fundering framåt. Allt gott, svensk fastighetsförmedling

Mona Viveka R
Östhammar

Bra bemötande, engagemang levde upp till alla mina förväntningar. Anlitar honom gärna igen och har redan rekommenderat honom som är i försäljningstagen. Världens bästa Mäklare som inte är rädd för regn och kyla i skärgården.

Ghofran A
Alsike

Jag blev bemöts på ett trevligt och proffsigt sätt, mäklaren var hjälpsam svarade på våra frågor hela processen, har snabb återkoppling tid, rekommenderar mäklaren för sitt proffsigt arbete.

Svar från Petra Linder

Tack Ghofran för ditt omdöme om mäklare Petra. Vad roligt att höra att köpet har gått smidigt och enligt förväntan! Vi önskar er stort lycka till med det nya boendet och tveka inte på att höra av er om det skulle dyka upp några frågor på vägen. Allt gott ! Svensk Fastighetsförmedling

Sabine E
Alsike

Super bra mäklare,. Petra är den bästa och mest personliga mäklare jag någonsin träffat, hon vill alltid försöka matcha det du vill ha efter dom förutsättningar som finns med det som marknaden kan erbjuda.

Svar från Petra Linder

Tack Sabine för ditt omdöme och vad roligt att allt har fungerat bra tillsammans med Petra! Tveka inte på att höra av dig om det dyker upp några frågor framöver! Allt gott, Svensk Fastighetsförmedling

Ziad B
Alsike

Jag blev bemöts på väldigt trevligt och proffsigt sätt, mäklaren kunde försåt mina förväntningar av det nya bostad, hjälpte mig under hela processen, har väldigt snabb återkoppling tid, fick väldigt bra information inför, under visning. Jag vill 100% rekommendera mäklaren för ett utmärkta arbete.

Svar från Petra Linder

Tack Ziad för ditt fina omdöme om mäklare Petra! Vad roligt att höra att allt har funkat bra från start till skrivet överlåtelseavtal. Vi önskar er stort lycka till med er nya bostad och tveka inte på att höra av er om det dyker upp några frågor. Allt gott! Svensk fastighetsförmedling

Peter S
Österbybruk

Mycket bra! Trevlig visning och sedan ett tydligt kommunicerande vid budgivning. Hade liknande förväntningar. Sammanfattning blir utmärkt.

Svar från Petra Linder

Tack Peter för ditt omdöme om mäklare Petra! Vad roligt att allt har gått som förväntat. Tveka inte på att höra av er om det dyker upp några frågor på vägen. Allt gott! Svensk Fastighetsförmedling

Anders L
Sålde sitt hus med hjälp av Svensk Fastighetsförmedling Östhammar
Östhammar

Bra bemötande av en trevlig och engagerad mäklare, smidigt genomförd försäljning med två nöjda parter.

Svar från Svensk Fastighetsförmedling Östhammar

Tack Anders för ditt omdöme! Vad roligt att höra att försäljningen har gått smidigt tillsammans med mäklare Jim. Tveka inte på att höra av dig eller kom förbi om det dyker upp några frågor framåt! Allt gott! Svensk Fastighetsförmedling

Karin M
Köpte sin stuga med hjälp av Svensk Fastighetsförmedling Östhammar
Östhammar

mäklaren bemötte oss väl. hade dock gärna sett att få ut/skickat på mail- köpehandlingarna innan innan vi möttes och skrev under köpeavtalet. tycker åxå att denna undersökning passar bättre efter att hela affären är klar

Svar från Svensk Fastighetsförmedling Östhammar

Tack Karin för ditt omdöme och för din feedback! Jag tar med mig den vidare till kollegorna på kontoret.Förstår din tanke med att vänta tills affären är helt klar efter tillträdet! Om man vill kan man avvakta att lämna omdöme tills avslutad affär. Dyker det upp några frågor på vägen är du välkommen att höra av dig till oss annars ses vi på tillträdesdagen! Allt gott, svensk fastighetsförmedling Östhammar

Anette E
Köpte sitt hus med hjälp av Svensk Fastighetsförmedling Östhammar
Östhammar

Trevlig, bemötande och fixade ett bra möte som slutade i ett hus för våran del.

Svar från Svensk Fastighetsförmedling Östhammar

Tack Anette för ditt omdöme! Vi önskar er lycka till i ert nya boende och ni vet vart vi finns om det dyker upp några frågor på vägen. Allt gott, Svensk Fastighetsförmedling

Terése F
Köpte sin lägenhet med hjälp av Svensk Fastighetsförmedling Östhammar
Gimo

Bra bemötande, objektiv och anpassade bemötande för att passa in med mina behov. Smidig i att medla mellan köpare och säljarens intressen. Förväntade mig mycket, snabba ryck och individuellt anpassade förfrågningar löstes så att jag kände mig nöjd. Vidare kontakt och att mötas på plats var en bra upplevelse. Fick ett bra bemötande, bra anpassning i personligt uttryck för att skapa en bra stämning. Noga och fick uppfattning av bra kunnande på sin sak, samtidigt avkopplad och öppen. Mäklarens sätt att hantera försäljning/köp upplevdes som öppet och transparent.

Svar från Svensk Fastighetsförmedling Östhammar

Tack Therése för ditt omdöme om mäklare Jim! Vad roligt att köpet har gått smidigt och att du är nöjd med processen från start till mål. Vi önskar dig lycka till i ditt nya boende och du är välkommen att höra av dig om du har några framtida frågor! Allt gott, Svensk Fastighetsförmedling

Anna Z
Gimo

Välkomnande, flexibel och intresserad av våra behov och önskemål. Köpet har gått smidigt och tryggt.

Svar från Petra Linder

Tack Anna för ditt fina omdöme om mäklare Petra! Vi önskar er lycka till i ert nya boende och tveka inte på att höra av er om det dyker upp någon fundering. Allt gott, Svensk Fastighetsförmedling