Aleksandra Widmark
Registrerad mäklare sedan 2010-06-23
Aktiv på Reco.se sedan 2017-11-14
2019-07 - 2020-06

Läs vad 57 Läs vad Aleksandra Widmark

• Therese H köpte sin lägenhet med hjälp av Aleksandra Widmark en del av Svensk Fastighetsförmedling Partille/Göteborg Östra

2020-07-01

Angered
    Köpt en bostadsrätt på Trädgårdsgärdet där Aleksandra var mäklare. Hin gav ett professionellt och vänligt bemötande under visningen. Sedan på kontraktskrivningen var hon tydlig och förklarade så bpde säljare och köpare förstod vad som gicks igenom. Kommer rekommendera Aleksandra som mäklare då helhets intrycket var mycket positivt. Läs mer
  • Elma D sålde sin lägenhet med hjälp av Aleksandra Widmark en del av Svensk Fastighetsförmedling Partille/Göteborg Östra

2020-06-15

4:a
    Göteborg
    Tydlig, strukturerad, tillgänglig vid behov, trevlig, sätter ett bra tempo som fungerar för både säljare och köpare. Lätt bästa mäklaren vi haft. Toppbetyg! Läs mer
    2020-06-15 Aleksandra W svarar Elma D
    Stort tack för ditt fina omdöme Elma! Det har varit fantastiskt roligt att få hjälpa er!
  • Said S
    Said S sålde sin lägenhet med hjälp av Aleksandra Widmark en del av Svensk Fastighetsförmedling Partille/Göteborg Östra

2020-06-12

Öjersjö
    Aleksandra har varit både professionell och trevlig och hållit oss väl informerade under hela processen, från första mötet till kontraktskrivning. Hon har varit extremt samarbetsvillig och hjälpsam när det kommer fotograferingen och har gjort det lilla extra för att annonsen ska bli så bra som möjligt.

Både vi och våra 2 andra grannar som har anlitat Aleksandra har varit väldigt nöjda och rekommenderar henne till alla som vill sälja. Läs mer
    2020-06-12 Aleksandra W svarar Said S
    Stort tack för din fina rekommendation Said. Det har varit jättekul att få hjälpa er och jag är glad att ni är så nöjda😃!
    Said S gillar detta
  • Louise P köpte sin lägenhet med hjälp av Aleksandra Widmark en del av Svensk Fastighetsförmedling Partille/Göteborg Östra

2020-05-06

Sävedalen
    Aleksandra hjälpte oss vid vårt första lägenhetsköp. Jätteproffsig och trevlig, väldigt tillmötesgående. Effektiv och väldigt informativ. Supernöjda är vi! Läs mer
    2020-05-07 Aleksandra W svarar Louise P
    Härligt att ni är nöjda Louise😊!
  • Ann-charlotte J sålde sin lägenhet med hjälp av Aleksandra Widmark en del av Svensk Fastighetsförmedling Partille/Göteborg Östra

2020-05-06

5:a
    Sävedalen
    Har sålt min bostadsrätt i Sävedalen med hjälp av Aleksandra. Jag är mycket nöjd med hennes engagemang och hjälp att få till en bra fastighetsaffär trots tuffa tider.

Proffsigt från första mötet och framåt genom hela säljprocessen, så mina förväntningar infriades.
    Rekommenderar henne verkligen som mäklare! Läs mer
    2020-05-06 Aleksandra W svarar Ann-charlotte J
    Tack Ann-Charlotte för dina fina ord! Det har varit jätteroligt att hjälpa dig med försäljningen.
  • Robin P köpte sin lägenhet med hjälp av Aleksandra Widmark en del av Svensk Fastighetsförmedling Partille/Göteborg Östra

2020-05-05

Sävedalen
    Oerhört proffsigt och bra bemötande när vi köpte våran första lägenhet! Läs mer
    2020-05-06 Aleksandra W svarar Robin P
    Tusen tack Robin för ditt fina omdöme!
  • Max L köpte sin lägenhet med hjälp av Aleksandra Widmark en del av Svensk Fastighetsförmedling Partille/Göteborg Östra

2020-04-27

Långåkern
    Väldigt kunnig, trevlig och insatt i lägenheten. Hade svar på de frågor jag ställde. Läs mer
    2020-04-28 Aleksandra W svarar Max L
    Tack för ditt fina omdöme😊! Det var jättekul att få hjälpa er.
  • Rebecca B köpte sin lägenhet med hjälp av Aleksandra Widmark en del av Svensk Fastighetsförmedling Partille/Göteborg Östra

2020-04-14

5:a
    Köpt
    Trevlig. Snabb i återkopplingen
    Proffesionell Läs mer
  • Katarina J
    Katarina J sålde sin lägenhet med hjälp av Aleksandra Widmark en del av Svensk Fastighetsförmedling Partille/Göteborg Östra

2020-04-08

Öjersjö
    Aleksandra gav ett väldigt proffsigt intryck vid första mötet och vi valde att gå vidare med henne även om vi inte träffat någon annan mäklare. Och det ångrar vi inte! Från fotografering av lägenhet till såld lägenhet tog det ca 10 dagar! Och vi fick väldigt bra betalt :) Vi rekommenderar Aleksandra på Svensk Fastighetsförmedling! Läs mer
  • Malin E sålde sin lägenhet med hjälp av Aleksandra Widmark en del av Svensk Fastighetsförmedling Partille/Göteborg Östra

2020-04-02

Ljungkullen
    Aleksandra har hjälpt oss att sälja våran bostadsrätt i Sävedalen. Hon har varit proffsig, tillmötesgående och trevlig hela tiden. Tillgänlig och det har inte varit några problem med någonting!

Vi är mycket nöjda! Läs mer

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Partille/Göteborg Östra

Karolina Järvholm