Aleksandra Widmark
Registrerad mäklare sedan 2010
Aktiv på Reco.se sedan 2017
2019-03 - 2020-02

Läs vad 47 Läs vad Aleksandra Widmark

• Patrik N köpte sin lägenhet med hjälp av Aleksandra Widmark en del av Svensk Fastighetsförmedling Partille/Göteborg Östra

2020-03-25

Göteborg
    Mycket trevlig bemötande och förklarade allt mycket väl för mig som köpte bostad för första gången. Läs mer
  • Kimiya N
    Kimiya N sålde sin lägenhet med hjälp av Aleksandra Widmark en del av Svensk Fastighetsförmedling Partille/Göteborg Östra

2020-03-25

Göteborg
    Trots en krasslig marknad under Coronatider, som höll Aleksandra humöret uppe. Hon var hjälpsam, hade alltid ett leende på läpparna och gjorde sitt yttersta för att få lägenheten såld, efter mycket om och men så fick vi den såld och vi är väldigt glada över det. Hon är en ärlig, snäll och erfaren mäklare. Rekommenderas! Läs mer
  • Shahla N sålde sin lägenhet med hjälp av Aleksandra Widmark en del av Svensk Fastighetsförmedling Partille/Göteborg Östra

2020-03-11

Partille Centrum
    Vi fick bra hjälp från Aleksandra Widmark att sälja en lägenhet.
    2 A i Partille port.

Hon är alltid jättetrevlig och har bra koll och gör allt som hon kan :)

Mina förväntningar var att jag skulle få sålt min lägenhet innan sommaren, vilket Aleksandra såg till att lyckas med. Så jag är jättenöjd.

Trots att marknaden såg mörk ut.
    Tack Aleksandra! Läs mer
  • Mattias Å
    Mattias Å sålde sin lägenhet med hjälp av Aleksandra Widmark en del av Svensk Fastighetsförmedling Partille/Göteborg Östra

2020-03-04

Sävedalen
    Aleksandra är genomproffsig och engagerad. Hon hjälpte oss att sälja vår "villa-lägenhet" på 100 kvadrat i Sävedalen; över 60 sällskap kom på visning, och slutpriset i budgivningen överträffade verkligen våra högt ställda förväntningar. Läs mer
  • Ali I sålde sin lägenhet med hjälp av Aleksandra Widmark en del av Svensk Fastighetsförmedling Partille/Göteborg Östra

2020-03-01

Furulund
    Lätt tillgänglig, rak och tydlig, positiv och bra service! Läs mer
  • Roger J sålde sin lägenhet med hjälp av Aleksandra Widmark en del av Svensk Fastighetsförmedling Partille/Göteborg Östra

2020-02-28

Furulund
    Lägenhet
    Väldig trevlig
    Mer än förväntat
    Utmärkt Läs mer
  • Edmond S köpte sin lägenhet med hjälp av Aleksandra Widmark en del av Svensk Fastighetsförmedling Partille/Göteborg Östra

2020-02-07

Partille
    Lätt att få kontakt med, tydlig i det hon förklarar, om det är något man vill ha reda på så tar hon reda på det genast och sist med inte minst väldigt smidig i kontraktsskrivningen. Läs mer
  • Birgitta J köpte sin lägenhet med hjälp av Aleksandra Widmark en del av Svensk Fastighetsförmedling Partille/Göteborg Östra

2020-01-28

Sävedalen
    Vi har köpt en bostadsrätt. Det har varit en jättefin kontakt med Alexandra som har varit till stor hjälp med alla frågor. Läs mer
  • Robert F sålde sin lägenhet med hjälp av Aleksandra Widmark en del av Svensk Fastighetsförmedling Partille/Göteborg Östra

2020-01-27

Angered
    Vart inte alls nöjd med Alexandra. När vi anlitade henne så pratade hon på om hur duktig hon var och att hon kan sälja vad som helst. Visade sig att hon bara ville göra en snabb affär. Det två gånger som jag blev kallad till kontoret för nyckelöverlämning och kontraktskrivning så hade hon inte tid att närvara utan skickade en praktikant. Hon försökte inte ens få upp buden, jag själv fick sälja in lägenheten till köparen med en extra, privat visning. Mycket snack, lite verkstad. Rekommenderas verkligen inte. Läs mer
    2020-02-04 Aleksandra W svarar Robert F
    Hej Robert, Vad ledsen jag blir av det du skriver. Jag upplevde det inte alls på detta sättet. Ang priset på lägenheten så hade jag endast en spekulant att förhandla med och slutpriset blev till slut 100 000 kr över utgångspriset. Så jag känner att jag gjorde allt för att få bästa möjliga pris. Ang nyckelinlämningen så nämnde jag för dig att om du inte kunde vara hemma innan visningen så kunde du lämna in en nyckel på kontoret som är öppet mellan 9-17. Då du inte hörde av dig för att boka en tid så var jag inte på plats utan vår assistent tog emot nyckeln. Och ang kontraktet, att jag inte kunde närvara då var för att jag opererades samma dag. Om du inte fick information om det är det högst olyckligt. Jag är ledsen för att du uppfattat det på det sätt du beskriver. Mitt mål är alltid att göra mitt allra bästa vilket jag känner att jag även gjort för dig.
  • Julia E sålde sin lägenhet med hjälp av Aleksandra Widmark en del av Svensk Fastighetsförmedling Partille/Göteborg Östra

2020-01-14

Sävedalen
    Vi har sålt vår lägenhet.
    Aleksandra är en glad och vänlig mäklare. Kunnig, noggran, bra att kommunicera med. Snabb med att svara för att hjälpa till. Läs mer

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Partille/Göteborg Östra

Karolina Järvholm