Aleksandra Widmark
Registrerad mäklare sedan 2010
Aktiv på Reco.se sedan 2017

Läs vad 16 Läs vad Aleksandra Widmark

• Karin F skrev om Aleksandra Widmark en del av Svensk Fastighetsförmedling Partille/Göteborg Östra

2019-01-21

Försäljning av bostadsrätt i Göteborg;
    Bra och korrekt bemötande.
    Seriös och snabb.
    Lyhörd för våra önskemål.
    Utmärkt dialog och samarbete.
    Bästa rekommendationer för vår mäklare Aleksandra Widmark! Läs mer
  • Simon A skrev om Aleksandra Widmark en del av Svensk Fastighetsförmedling Partille/Göteborg Östra

2019-01-21

Aleksandra hjälpte oss att sälja vår bostadsrätt på Vallhamra torg och jag är imponerad!

Affären sköttes oerhört smidigt och hon lyckades få dit nästan 30 personer på visning vilket sedan resulterade i 8 budgivare!!

Jag kan varmt rekomendera Aleksandra och önskar henne all lycka med framtida affärer Läs mer
  • Labinot A skrev om Aleksandra Widmark en del av Svensk Fastighetsförmedling Partille/Göteborg Östra

2018-12-06

Som säljare fick jag från dag 1 ett mycket trevligt och professionellt bemötande av Aleksandra! I en småtrög och försiktig marknad hade Aleksandra efter knappt en vecka hittat köpare och jag kunde inte vara mer nöjd. Mina förväntningar uppfylldes med råge. Rekommenderas starkt! Läs mer
  • Ain A skrev om Aleksandra Widmark en del av Svensk Fastighetsförmedling Partille/Göteborg Östra

2018-11-25

Vi har köpt en lägenhet i bostadsföreningen Sandfallet. Mäklare vi träffade var mycket trevlig och hjälpsam så vi tyckte att vi fick god kontakt genast och bra information om lägenheten. Hon var mycket hjälpsam under hela processen av köpet. Läs mer
  • Snjezana P skrev om Aleksandra Widmark en del av Svensk Fastighetsförmedling Partille/Göteborg Östra

2018-11-20

Trevlig mäklare som hjälpte oss att sälja vår bostadsrätt. Läs mer
  • Marcus G skrev om Aleksandra Widmark en del av Svensk Fastighetsförmedling Partille/Göteborg Östra

2018-11-20

Ställde upp på kort varsel trots sjukdom för att jag skulle kunna få se lägenheten. Vänlig,tillmötesgående.
    Det som jag slogs mest av var hennes lugn och vältalighet.
    Stor chans att de blir min mäklare längre fram... Läs mer
  • Sol F skrev om Aleksandra Widmark en del av Svensk Fastighetsförmedling Partille/Göteborg Östra

2018-10-16

Aleksandra hjälpte mig att sälja min lägenhet i en marknad där det va väldigt svårt.Trots detta på hon ner tid och fortsatte kämpa och uppmuntrade mig hela vägen tills den va såld! Otroligt glad och tacksam att hon va min mäklare, finns bara positiva saker att säga om henne! Läs mer
  • Eldar R skrev om Aleksandra Widmark en del av Svensk Fastighetsförmedling Partille/Göteborg Östra

2018-10-09

En driven och entusiastisk mäklare som gör allt för att nå dem mål du som säljare har. Rekommenderas starkt Läs mer
  • Flamur M skrev om Aleksandra Widmark en del av Svensk Fastighetsförmedling Partille/Göteborg Östra

2018-09-26

Sålt min bostadsrätt lägenhet . Snabb och effektiv försäljning. Bra förarbete av mäklaren Alexandra Widmark med många goda råd. Mäklaren var saklig, korrekt och effektiv. Hon var engagerad i min affär. Hon gjorde ett kunnigt intryck. Hon levde upp till mina förväntningar och jag är mycket nöjd och jag kommer att samarbeta med henne även i framtiden. Rekommendera starkt henne :) :) Läs mer
  • John Niclas S skrev om Aleksandra Widmark en del av Svensk Fastighetsförmedling Partille/Göteborg Östra

2018-09-06

Jag skulle sälja min lägenhet i Kortedala och var lite rädd att jag inte skulle få sålt den i tid och få rätt pris. Men Aleksander sa att den kommer bli såld och stod för att jag kommer få rätt pris. Hon fixade en förhandsvisning och sålde den till de priser jag ville ha. Hon är grym!! Rekommenderar henne starkt till alla. Läs mer

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Partille/Göteborg Östra

Karolina Järvholm