Alexandra Björkquist

Alexandra Björkquist

Alexandra Björkquist är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Partille/Göteborg Östra

Alexandra Björkquist har varit registrerad mäklare sedan 2019-06. Alexandra Björkquist har varit aktiv på Reco.se sedan 2019-11 och har fått 55 omdömen med ett betyg på 4.7. Alexandra Björkquist har haft 1 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

55 omdömen om Alexandra Björkquist

Sedan starten hos Reco 2019
Sartip S

Köpt av huset var katastrofalt och kantade av många misstag från mäklaren sida. Mäklaren ( Alexandra glömde skicka viktiga papper till banken och hon försökte att dölja sitt fel och skylla på banken). Och många andra fel som kom senare under processen.

Christina W
Sålde sitt hus med hjälp av Alexandra Björkquist en del av Svensk Fastighetsförmedling Partille/Göteborg Östra
Sävedalen

Jag fick genast förtroende för Alexandra. Allt har fungerat bra!

Linnea F
Sålde sin stuga med hjälp av Alexandra Björkquist en del av Svensk Fastighetsförmedling Partille/Göteborg Östra
Göteborg

Alexandra är en trevlig och personlig mäklare som varit lyhörd för våra önskemål och snabbt ordnat saker vi bett om. All kommunikation har skett snabbt och smidigt. Tack!

Svar från Alexandra Björkquist

Tusen tack för ditt fina omdöme, det värmer :) också tack för ett gott samarbete hela vägen

Sten W
Köpte sin stuga med hjälp av Alexandra Björkquist en del av Svensk Fastighetsförmedling Partille/Göteborg Östra
Göteborg

Vi blev mycket trevligt och personligt bemötta. Våra förväntningar var väl i stil med vad man bör räkna med, men faktum är han hon överskred den förhoppningen med råge. En sammanfattning av kontraktsmötet blir väl att vi alla hade en trevlig timme tillsammans, vi pratade vitt och brett om vad vi, enligt säljarna, kan räkna med att få ut av stugan och tomten.

Svar från Alexandra Björkquist

Tack för att du tog dig tid att lämna ett omdöme Sten! Det värmer mig att ni är så nöjda. Jag hoppas och tror verkligen att ni kommer trivas och ha det fint i stugan

Jennika V
Sålde sin lägenhet med hjälp av Alexandra Björkquist en del av Svensk Fastighetsförmedling Partille/Göteborg Östra
Partille

Har bara positiva saker att säga om Alexandra! Försäljningen av min bostad har gått trögt men hon kämpade på och hade ett stort engagemang. Är supernöjd med Alexandra som mäklare! Rekommenderar varmt!

Svar från Alexandra Björkquist

Tusen tack för ditt omdöme Jennika! :) Kul att du är så nöjd och uppmärksammade att jag verkligen gjorde allt hela vägen trots att det var lite motigt. Ha det så gott så ses och hörs vi!

Anne-louise K
Köpte sitt hus med hjälp av Alexandra Björkquist en del av Svensk Fastighetsförmedling Partille/Göteborg Östra
Göteborg

Trevligt korrekt smidigt frågor som jag ställde fick jag svar på direkt

Svar från Alexandra Björkquist

Tusen tack för ditt omdöme! Jag hoppas och tror att ni kommer trivas i ert nya hus 🏡

Johnny S
Göteborg

Alexandra var engagerande och påläst om området där fastigheten ligger. Bra genomförande både före, under och efter försäljningsprocessen. Väldigt noggrann i sin hantering både för mig som säljare och gentemot köparna.

Svar från Alexandra Björkquist

Tusen tack för ditt omdöme Johnny! Det värmer mig att du känner dig nöjd genom hela processen 😊

Niilo H
Angered

Alexandra har varit en toppen mäklare, kunnig! Bra på att hålla kontakten genom hela processen.

Svar från Alexandra Björkquist

Tack Niilo för att du tog dig att lämna ett omdöme! Hoppas ni får en underbar sommar och lycka till på spelningarna 🎶 😊 vi hörs och ses!

Hanna A
Olofstorp

Super bra, hon har återkopplat snabbt till oss och skött kommunikationen mellan säljare och köpare jätte bra

Svar från Alexandra Björkquist

Vad glad jag blir! Tack för att du tog dig tid att lämna ett omdöme, det värmer :D Vi ses och hörs!

Ylva O
Olofstorp

Proffsig och pedagogisk. Förklarar det juridiska språket utmärkt.

Svar från Alexandra Björkquist

Tusen tack för det fina omdömet! 😊 vi hörs och ses snart igen