Caroline Svanberg

Caroline Svanberg är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Partille/Göteborg Östra

Caroline Svanberg har varit registrerad mäklare sedan 2012-03. Caroline Svanberg har varit aktiv på Reco.se sedan 2017-12 och har fått 35 omdömen med ett betyg på 4.7. Caroline Svanberg har haft 36 försäljningar sen 2021-12 och har tillfrågat 92% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2021-12 - 2022-11

Läs vad 35 Läs vad Caroline Svanberg

• sålde sin lägenhet med hjälp av Caroline Svanberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Partille/Göteborg Östra
    • Öjersjö
    2022-10-29 Verifierad kund
    Mysig mäklare. Lätt att kontakta och prata med.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Caroline Svanberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Partille/Göteborg Östra
    • Öjersjö
    2022-10-27 Verifierad kund
    Vi är väldigt nöjda med hjälpen och servicen vi fått från Caroline i samband med vårt köp av lägenhet.
    Åh tusen tack Oscar! Underbart att ni är nöjda och jag tror verkligen att ni kommer att trivas i fina Storegården. Caroline Svanberg
  • köpte sitt hus med hjälp av Caroline Svanberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Partille/Göteborg Östra
    • Sävedalen
    2022-10-11 Verifierad kund
    Vänlig, lätt att få kontakt med. Engagerad och utåtriktad. Mycket kunnig och mån om sina kunder!
    Åh så härligt att höra Malin! Tusen tack! Jag önskar er all lycka till med ert fina hus! Caroline Svanberg
    • Angered
    2022-09-06 Verifierad kund
    Mycket bra och jätte snäll och hon är jätte bra på hennes jobb
    Tack så mycket Florina! Stort lycka till nu! Caroline Svanberg
    • Bockemossen
    2022-05-30 Verifierad kund
    Inkännande! Läste av mig och förstod vid första mötet min vånda inför en försäljning.
    Tillmötesgående! Lät mig avgöra stegen i processen.
    Professionell och kunnig!
    Skötte kontraktsskrivningen och mötet mellan säljare och köpare med stor omsorgsfull respekt.
    Så underbart när det känns så för dig! Det är ett stort förtroende man får och jag är glad att du tycker att jag gjorde det bra :) Stort lycka till med din nya lägenhet nu! Caroline Svanberg
  • sålde sitt hus med hjälp av Caroline Svanberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Partille/Göteborg Östra
    • ÖJERSJÖ
    2022-05-18 Verifierad kund
    Caroline är en trygg och erfaren mäklaren som med sin professionalism och känsla för detaljer varit ett mycket uppskattat stöd vid försäljningen av vårt hus. Att hon dessutom i så hög grad funnits tillgänglig närhelst vi har behövt hennes hjälp har varit mycket värdefullt för oss. Vi rekommenderar henne varmt!
    Tack Jenny! Jag är så glad att jag fått vara med er på den här resan och att vi haft en fin kontakt under längre tid! :) Äntligen hittade ni ert drömhus! Stort lycka till med nya huset! Kram Caroline Svanberg
  • sålde sin bostad med hjälp av Caroline Svanberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Partille/Göteborg Östra
    • Sävedalen
    2022-05-17 Verifierad kund
    Fruktansvärt bemötande. Dåligt fotade bilder ingen styling till o med skitig diskmaskin.Jag blev inte ens informerad när bilderna skulle tas.
    Gick ut med felaktiga uppgifter lyssnat enbart på ena parten så alla intressenter skrämdes iväg . Fick inga som budade ens.

Haft andra mäklare som tyckte bilder o den behandling jag fått varit under all kritik. Har blivid rekommenderad att anmäla till mäklarsamfundet bla.
    Massa finns att säga men sätter stopp här.
    Hej Åsa.
    Så synd att du upplevt det på detta sätt.
    Jag var inte ansvarig för att sälja/förmedla ert hus utan det sköttes via en advokat och en auktion.
    Jag hade all kontakt med er advokat och enligt honom skulle inte huset stylas. Jag och en kollega var med på fotograferingen och gjorde verkligen allt vi kunde för att bilderna skulle bli så bra som möjligt. Jag förstår problematiken med att ni som säljare var i en tvist och att det är flera hyresgäster i huset som kanske inte har intresse i att göra iordning för fotograferingen.
    Ang att jag enbart lyssnat på ena parten är felaktigt. Jag har skickat ut ett mycket långt mail med båda eras svar på samtliga spekulanters frågor.
    Era svar skilde sig åt, vilket säkert gjorde att spekulanterna tyckte att det verkade lite klurigt. (t ex frågan ang huruvida hyresgästerna skulle få bo kvar)
    Men jag försäkrar dig om att jag verkligen gjort allt jag kan för att vara saklig, informativ och helt opartisk.
    Ang buden på auktionen var det som nämnt tidigare advokaten som ansvarade för hela försäljningen, mitt uppdrag var endast att marknadsföra bostaden på hemnet och vara med på visning.
    • Olofstorp
    2022-05-11 Verifierad kund
    Det kändes tryggt genom hela försäljningsprocessen och vi är supernöjda med Caroline! Anlitar henne igen om vi skulle sälja i framtiden:)
    Underbart att höra! Ha det så bra så hörs vi! :) Caroline Svanberg
  • 2022-05-05 Spontant omdöme
    Stort tack! Jag blir verkligen glad av dina ord! Det värmer! Ha det fint nu så hörs vi förmodligen i framtiden då :) Caroline Svanberg
    • Furulund
    2022-04-24 Verifierad kund
    Lätt att få kontakt med. Trevlig och gullig men hade inte koll på alla detaljer vid visning. Jag var köpare och kände att hon var väldigt lojal mot säljaren. Precis som man det ska vara.
    Härligt att höra! Men det var ju inte bra att du tycker att jag kändes lojal mot säljaren. Jag vill ju vara lika lojal mot båda parter. Men så klart kan det uppfattas olika ibland. Kan det handla om tillträdesdagen kanske? Där var säljaren bestämd :) Jag är i alla fall glad att jag fick sälja en så fin lägenhet till dig. Hoppas du kommer trivas bra! Caroline Svanberg