Läs vad 8 Läs vad Emil Möller

• 2020-12-09
    Vi har sålt ett radhus. Har hela tiden haft ett bra samarbete med mäklaren. Han har varit lätt att nå på telefon, sms och mejl och alltid varit snabb med att svara och hjälpa oss vidare om vi haft frågor eller problem.
    Emil Möller har visat engagemang och på ett fint sätt lotsat oss genom den process som en husförsäljning är.
    Carl-göran E
    • 104.0 m²
    • Kviberg
    sålde sitt hus med hjälp av Emil Möller en del av Svensk Fastighetsförmedling Partille/Göteborg Östra
  • 2020-12-09
    Vi har köpt vårt första radhus med hjälp av Emil. Han var väldigt bemötande under hela processen. Hans förklaringar hjälpte oss att förstå hur allt fungerar och hur det går till. Emil är en professionell mäklare som kan sitt jobb. Vi är jätte nöjda och har absolut inga klagomål.
    Sejdalija H
    • 104.0 m²
    • Kviberg
    köpte sitt hus med hjälp av Emil Möller en del av Svensk Fastighetsförmedling Partille/Göteborg Östra
  • 2020-10-20
    Försäljning av fristående enfamiljs hus i ett dödsbo där jag är en av tre dödsbodelägare. Fått ett mycket professionellt bemötande. Ett vänligt och trevligt bemötande. Fått bra information under försäljningens gång. Känt mig delaktig under hela processen.
    Birgitta L
    • 112.0 m²
    • Jonsered
  • 2020-10-08
    Vi har sedan en längre tid tillbaka haft kontakt med Svensk Fastighetsförmedling i Sävedalen i olika ärenden och nu senast Emil Möller med försäljning av en villafastighet
    Professionellt rakt varmt bemötande.
    Mäklaren levde upp till och näst intill överträffade våra förväntningar
    Sammanfattningsvis är vi mycket nöjda med allt mäklaren uträttat hitintills.
    Christer B
    • 112.0 m²
    • Jonsered
  • 2020-10-07
    Han sålde vårat hus, mycket lugn och sympatiskt person han kunde känna in oss mycket bra. Alltid mycket artig och ett exemplarisk bemötande.
    Lena Å
    • 180.0 m²
    • Olofstorp
  • 2020-07-01
    Vi har sålt en tomt.

Fick kontakt med honom via att han hade sålt två tomter i vårt område. Skickade ett mail till Svensk Fastighetsförmedling.

Vi blev väldigt väl bemöta och de förväntningar vi hade överträffades med råge.

Hade trott att det skulle ta längre tid. Men det tog en vecka från första kontakten till kontraktsskrivning.
    Reidar Johny J
    • Olofstorp
    sålde en tomt med hjälp av Emil Möller en del av Svensk Fastighetsförmedling Partille/Göteborg Östra
  • 2020-05-03
    Sålt min Kolonistuga. Bra mäklare, lugn, saklig gav ett trovärdigt intryck. Levde upp till mina förväntningar.
    Inger L
    • 2:a
    • 34.0 m²
    • Göteborg
    sålde sin stuga med hjälp av Emil Möller en del av Svensk Fastighetsförmedling Partille/Göteborg Östra
  • 2020-02-20
    We bought a rowhouse with Emil's assistance. He was excellent with communication and planning. He also spent his time generously with us to explain the details about the house. We are glad that he worked for us.
    Netha H
    • 107.0 m²
    • Partille
    Thank you so much for the nice recommendation Netha. I really hope you and Anver will like your new house, and welcome to Partille.
    Emil Möller

Emil Möller

Visa svar

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte