Johanna Björkman
Registrerad mäklare sedan 2018-07-24
Aktiv på Reco.se sedan 2018-09-14
2019-08 - 2020-07

Läs vad 35 Läs vad Johanna Björkman

• Trivselhus Aktiebolag sålde sitt hus med hjälp av Johanna Björkman en del av Svensk Fastighetsförmedling Partille/Göteborg Östra

2020-08-10

Sålt vill.
    Perfekt bemötande, stort engagemang. Läs mer
    2020-08-10 Johanna B svarar Trivselhus Aktiebolag
    Stort tack för ett bra samarbete!
  • Amelia C sålde sitt hus med hjälp av Johanna Björkman en del av Svensk Fastighetsförmedling Partille/Göteborg Östra

2020-07-09

Gunnilse
    Johanna var väldigt kunnig och samtidigt mycket trevlig mot mig. Slutligen så var upplevelsen mycket bra tycker jag! Läs mer
    2020-07-10 Johanna B svarar Amelia C
    Tack Amelia för fina ord och ett bra samarbete! Önskar dig en fin sommar!
  • Mohammed A
    Mohammed A köpte sitt hus med hjälp av Johanna Björkman en del av Svensk Fastighetsförmedling Partille/Göteborg Östra

2020-06-08

Gunnilse
    I and my wife bought a villa which is located at Ekeredsvägen 7A. From the start, Johanna was very responsive, very helpful and understanding. She was keen to answer all our questions and they were a lot :D.
    Since this is our first experience to own a house, she provided us and still with many valuable information and is guiding us through the whole process.
    In response to our question, She was also very generous to enlighten us with the possible options for renovating our house afterward. My wife and I believe that our experience with Johanna is just wonderful.
    Whatever we asked for, she had a detailed and satisfying answer for us.
    Thanks a lot Läs mer
    Johanna B gillar detta
  • Ing-marie K sålde sitt hus med hjälp av Johanna Björkman en del av Svensk Fastighetsförmedling Partille/Göteborg Östra

2020-05-12

Utby
    Sålt vills/ väldigt engagerad, trevligt på ett personligt sätt, kunnig och upptaxerad mm/väldigt bra/ Kan med glädje rek Johanna! 😊🌺 Läs mer
    2020-05-13 Johanna B svarar Ing-marie K
    Stort tack för ett bra samarbete och fina ord, det värmer! :)
  • Pia L sålde sitt hus med hjälp av Johanna Björkman en del av Svensk Fastighetsförmedling Partille/Göteborg Östra

2020-05-08

Utby
    sålt ett hus genom dödsbo Johanna ringde o presenterade sig när affären tog sin början det var väldigt trevligt

har sedan haft mejlkontakt vid två tillfällen då hon ville ge o ha information

affären är inte avslutad hittills är jag nöjd Läs mer
    2020-05-12 Johanna B svarar Pia L
    Tack Pia för att du tog dig tid att lämna ett omdöme, uppskattas! :)
  • Eva-marie R sålde sitt hus med hjälp av Johanna Björkman en del av Svensk Fastighetsförmedling Partille/Göteborg Östra

2020-05-08

Linnarhult
    Professionell och kunnig samt mycket trevlig. har inte saknat något under processen utan känt oss helt trygga. Läs mer
    2020-05-08 Johanna B svarar Eva-marie R
    Stort tack för ett bra samarbete! :)
  • Eva A sålde sitt hus med hjälp av Johanna Björkman en del av Svensk Fastighetsförmedling Partille/Göteborg Östra

2020-05-05

Utby
    Försäljning av villa i Utby.
    Mycket trevligt och informativt bemötande !
    Stora förväntningar som uppfylldes ! Läs mer
    2020-05-06 Johanna B svarar Eva A
    Tusen tack Eva för ditt fina omdöme! :)
  • Ewa A sålde sitt hus med hjälp av Johanna Björkman en del av Svensk Fastighetsförmedling Partille/Göteborg Östra

2020-04-27

Partille
    Sålt min mors hus efter dödsfall..
    Johanna Inger förtroende. Guidade oss bra genom processen. Vi fick all den information som vi kunde behöva även innan vi visste. Kommunikationen har varit utmärkt. Kommer att rekommendera henne vidare
    Plus att hon är mycket trevlig och kunnig i sin roll. Läs mer
    2020-04-27 Johanna B svarar Ewa A
    Tusen tack Ewa för ett gott samarbete och för fina ord! Det värmer att höra! :)
  • Monica N sålde sitt hus med hjälp av Johanna Björkman en del av Svensk Fastighetsförmedling Partille/Göteborg Östra

2020-04-25

Partille
    Jag inte personligen träffat Johanna men menar att jag har fått mycket god och uppdaterad information och annons och försäljning av hus har gått strålande Läs mer
    2020-04-27 Johanna B svarar Monica N
    Tusen tack för ett fint omdöme Monica! :)
  • Per L sålde sitt hus med hjälp av Johanna Björkman en del av Svensk Fastighetsförmedling Partille/Göteborg Östra

2020-04-05

Göteborg
    Hjälpte mig att sälja mitt radhus. Mycket trevligt och professionellt bemötande. Hjälpte till med de frågor jag hade och var alltid tillgänglig. Läs mer
    2020-04-06 Johanna B svarar Per L
    Tusen tack Per för ett gott samarbete och för att du tog dig tid att recensera! :)

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Partille/Göteborg Östra

Karolina Järvholm