Johanna Björkman
Registrerad mäklare sedan 2018
Aktiv på Reco.se sedan 2018
2019-03 - 2020-02

Läs vad 25 Läs vad Johanna Björkman

• Tobias J köpte sitt hus med hjälp av Johanna Björkman en del av Svensk Fastighetsförmedling Partille/Göteborg Östra

2020-03-27

Utby
    Köpt ett hus i Utby via Johanna Björkman.

Johanna har gjort ett utmärkt arbete.
    Svarar alltid snabbt på mail, har en positiv inställning och attityd. Inget negativt att säga om henne. Läs mer
    2020-03-27 Johanna B svarar Tobias J
    Tusen tack Tobias, det glädjer mig att höra!
  • Elin J köpte sitt hus med hjälp av Johanna Björkman en del av Svensk Fastighetsförmedling Partille/Göteborg Östra

2020-03-26

Köpt ett hus. Blev bemött super bra från första stund. Super nöjda Läs mer
    2020-03-27 Johanna B svarar Elin J
    Tack Elin för fina ord! Jag hoppas ni kommer att trivas i ert nya hus! :)
  • Ilir I köpte sitt hus med hjälp av Johanna Björkman en del av Svensk Fastighetsförmedling Partille/Göteborg Östra

2019-12-24

Sävedalen
    Vi har köpt vår bostad och upplevde Johanna som en duktig och kunnig mäklare. Johanna har ett trevligt bemötande och är påläst. Läs mer
    2020-01-07 Johanna B svarar Ilir I
    Tack för fina ord! Jag hoppas ni trivs bra i huset! :)
  • Stålmannen B köpte sitt hus med hjälp av Johanna Björkman en del av Svensk Fastighetsförmedling Partille/Göteborg Östra

2019-12-13

Partille
    Köpt radhus ihop med min sambo.
    Verkligen toppen bemött av Johanna!
    Mitt första köp så allt var nytt för mig men det var inga konstigheter, Johanna svarade på det jag undrade.

I det stora hela så är jag grymt nöjd.
    Vid kontakt med mäklare är det Johanna som jag kommer att vända mig till Läs mer
    2019-12-16 Johanna B svarar Stålmannen B
    Tusen tack för dina fina ord!! Det värmer att höra. Önskar er en fin jul och ett gott nytt år! :)
  • Emma D köpte sitt hus med hjälp av Johanna Björkman en del av Svensk Fastighetsförmedling Partille/Göteborg Östra

2019-12-11

Paradiset
    Köpt villa i Partille. Trevlig och kompetent mäklare, rekommenderas varmt. Läs mer
    2019-12-11 Johanna B svarar Emma D
    Tack för fint omdöme Emma! Hoppas ni trivs bra i huset!
  • Hala Ahmed Y köpte sitt hus med hjälp av Johanna Björkman en del av Svensk Fastighetsförmedling Partille/Göteborg Östra

2019-11-27

Gunnilse
    Johanna är verkligen en duktig mäklare, lätt att samarbete med henne,hjälpsam.
    Hon hjälpt oss att köpa en villa.
    Hon kommer också att värdera vårt hus som ska vi sälja.
    Jag rekommenderar henne till mina bekanter. Läs mer
    2019-11-29 Johanna B svarar Hala Ahmed Y
    Tusen tack Hala för detta, det värmer!
  • Visar S köpte sitt hus med hjälp av Johanna Björkman en del av Svensk Fastighetsförmedling Partille/Göteborg Östra

2019-11-27

Partille
    Köpt radhus
    Blev benöt på bra sätt,
    Inget att klaga på förväntningar, fick till o med att se huset efter visningstiden hade varit

Bara bra Läs mer
    2019-11-27 Johanna B svarar Visar S
    Stort tack för dina ord! Jag hoppas ni ska trivas i er nya bostad!
  • Catarina J
    Catarina J sålde sitt hus med hjälp av Johanna Björkman en del av Svensk Fastighetsförmedling Partille/Göteborg Östra

2019-11-18

Utby
    Sålt ett radhus med hörntomt.
    Trevlig lugn inlyssnande
    Som förväntan
    Som förväntan Läs mer
    2019-11-19 Johanna B svarar Catarina J
    Tack Catarina för ett fint samarbete!
  • Matilda F köpte sitt hus med hjälp av Johanna Björkman en del av Svensk Fastighetsförmedling Partille/Göteborg Östra

2019-11-15

Utby
    Vi köpte ett radhus i Utby med Johanna som mäklare. Johanna är proffsig, kommunikativ och väldigt trevligt bemötande. Rekommenderas! Läs mer
    2019-11-18 Johanna B svarar Matilda F
    Tack Matilda för fina ord! Jag hoppas ni kommer att trivas i er nya bostad! :)
  • Susanna M sålde sitt hus med hjälp av Johanna Björkman en del av Svensk Fastighetsförmedling Partille/Göteborg Östra

2019-10-23

Göteborg
    Vi sålde vårt radhus och vår mäklare var bra och tydlig berättade hur hela försäljningen skulle gå till.
    Var med hela tiden och man kände sig väl bemött och att hon kunde området. Läs mer

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Partille/Göteborg Östra

Karolina Järvholm