Karolina Järvholm
Registrerad mäklare sedan 2016
Aktiv på Reco.se sedan 2017
2019-04 - 2020-03
Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Att få träffa alla fantastiska människor och hjälpa och rådgiva dem genom ett stort steg i livet!

Varför ska man välja dig när man ska göra en bostadsaffär?
Jag är engagerad, driven och anpassar varje affär efter kundens förutsättningar och önskemål. Jag gör allt för att du som säljare ska få det bästa resultatet samt en trygg känsla genom hela affären.

Vad gör du helst på fritiden?
Jag älskar att vara i stallet och rida på min fina häst. Det får mig att slappna av och leva i nuet. Läs mer

Läs vad 62 Läs vad Karolina Järvholm

• Gustav P köpte sin lägenhet med hjälp av Karolina Järvholm en del av Svensk Fastighetsförmedling Partille/Göteborg Östra

2020-04-03

Kviberg
    Köpt en bostadsrätt och de gick lätt och smidigt! Läs mer
  • Shahin E
    Shahin E sålde sin lägenhet med hjälp av Karolina Järvholm en del av Svensk Fastighetsförmedling Partille/Göteborg Östra

2020-02-26

Vallhamra
    Jag träffade Carolina genom min gamla mäklaren. Hon har gjort ett bra jobb. Hon sa alltid vad hon tyckte men samtidigt lyssnade på oss. Vi är nöjda med hennes insats . Läs mer
  • Sohail E sålde sin lägenhet med hjälp av Karolina Järvholm en del av Svensk Fastighetsförmedling Partille/Göteborg Östra

2020-02-26

Vallhamra
    vi har såld våran bostadsrätt. hon var väldigt trevligt och villigt att hjälpa till. Jag tycker hon har uppfylld mina förväntningar. Jag rekommenderar henne som ett bra mäklare till all . Läs mer
  • Christopher L köpte sin lägenhet med hjälp av Karolina Järvholm en del av Svensk Fastighetsförmedling Partille/Göteborg Östra

2020-02-20

Slätten
    Köpte bostadsrätt.
    Blev mycket bra bemött. Göad och trevlig.
    Hjälpsam och påläst. Mäklaren levde upp till detta. Läs mer
    2020-02-20 Karolina J svarar Christopher L
    Stort tack för dina ord, jag är övertygad om att du kommer att trivas i din nya lägenhet!
  • George J skrev om Karolina Järvholm en del av Svensk Fastighetsförmedling Partille/Göteborg Östra

2020-01-24

Jag tycker Hon är bäst jag rekommenderar henne Läs mer
    2020-01-27 Karolina J svarar George J
    Tusen tack för ett gott samarbete och för att du tog dig tid att recensera. Det betyder mycket för mig och mitt framtida arbete!
  • Karin H sålde sin lägenhet med hjälp av Karolina Järvholm en del av Svensk Fastighetsförmedling Partille/Göteborg Östra

2019-12-16

Sävedalen
    Karolina hjälpte oss sälja vår bostadsrätt i Sävedalen.Efter att ha försökt med annan mäklare i månader som inte lyckats sälja tar Svensk fastighetsförmedling och Karolina över.
    Hon gör en visning och får lägenheten såld, trots lite motgång längst vägen lyckas hon lösa allt till det bästa.
    Hon är den bästa mäklaren man kan tänka sig och otroligt proffsig.
    Karin & Henrik Läs mer
    2020-01-08 Karolina J svarar Karin H
    Stort tack, vilken fin rekommendation. Det värmer mycket med så härliga och nöjda kunder som ni. Tack för ett gott samarbete och hoppas att ni hittat ert drömhem!
  • Ing-britt S sålde sin lägenhet med hjälp av Karolina Järvholm en del av Svensk Fastighetsförmedling Partille/Göteborg Östra

2019-12-16

Slätten
    Sålt lägenhet som var brådskande och Karolina hade en utmärkt förmåga att fixa i bästa förmåga ett jättebra teamwork vilket resulterade i 100%
    Bra utgång med försäljningen under de
    mest osannolika tider för en så bra utgång som vi fick.
    Mvh Tomas Läs mer
    2020-01-08 Karolina J svarar Ing-britt S
    Stort tack för din rekommendation och vad kul att höra att ni är så nöjda!
  • Shervin E sålde sin lägenhet med hjälp av Karolina Järvholm en del av Svensk Fastighetsförmedling Partille/Göteborg Östra

2019-12-15

Anneberg
    Bra proffesionellt mäklare som hjälpte oss på bästa sätt att sälja vårt bostadsrätt Läs mer
  • Roman B köpte sin lägenhet med hjälp av Karolina Järvholm en del av Svensk Fastighetsförmedling Partille/Göteborg Östra

2019-12-15

Partille Centrum
    I’ve bought my first apartment with the help of Karolina.
    There were times when she was too insisting to get my answer though I couldn’t do anything faster, was waiting for response from bank.
    Also some information about association was incorrect.
    In all other aspects it was ok to deal with Karolina. Läs mer
  • Eva B köpte sin lägenhet med hjälp av Karolina Järvholm en del av Svensk Fastighetsförmedling Partille/Göteborg Östra

2019-12-14

Kviberg
    Köpt bostadsrätt i Kviberg och allt kring köpet gick smidigt och var proffsigt utfört av mäklare Karolina Järvholm. Utöver ett proffsigt bemötande var Karolina både trevlig och stöttande i alla frågor vi hade. Rekommenderas absolut :) Läs mer
    2020-01-08 Karolina J svarar Eva B
    Tack för din fina rekommendation Eva! Nöjet var helt på min sida.

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Partille/Göteborg Östra

Karolina Järvholm