Karolina Järvholm
Registrerad mäklare sedan 2016-05-10
Aktiv på Reco.se sedan 2017-03-18
2019-08 - 2020-07
Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Att få träffa alla fantastiska människor och hjälpa och rådgiva dem genom ett stort steg i livet!

Varför ska man välja dig när man ska göra en bostadsaffär?
Jag är engagerad, driven och anpassar varje affär efter kundens förutsättningar och önskemål. Jag gör allt för att du som säljare ska få det bästa resultatet samt en trygg känsla genom hela affären.

Vad gör du helst på fritiden?
Jag älskar att vara i stallet och rida på min fina häst. Det får mig att slappna av och leva i nuet. Läs mer

Läs vad 69 Läs vad Karolina Järvholm

• Marie K sålde sin lägenhet med hjälp av Karolina Järvholm en del av Svensk Fastighetsförmedling Partille/Göteborg Östra

2020-07-01

Ljungkullen
    Vi sålde en bostadsrätt, mäklaren agerade proffsigt.
    Trevligt bemötande. Läs mer
  • Patryk B sålde sin lägenhet med hjälp av Karolina Järvholm en del av Svensk Fastighetsförmedling Partille/Göteborg Östra

2020-05-17

Kortedala
    Sålde min lägenhet med hjälp av Karolina som har varit väldigt hjälpsam och och trevlig ända från första kontakt till kontraktsskrivningen.

Allt gick väldigt smidigt genom hela processen.

Jag kan varmt rekommendera Karolina för er som funderar på en försäljning av ert hem. Läs mer
    2020-05-18 Karolina J svarar Patryk B
    Stort tack för ett bra samarbete och fina ord, det värmer!
  • Marcus K köpte sin lägenhet med hjälp av Karolina Järvholm en del av Svensk Fastighetsförmedling Partille/Göteborg Östra

2020-05-16

Kortedala
    Köp på förhand, bostadsrätt i form utav lägenhet.

Mitt första bostadsköp, dock inte första budgivning. Upplevde mäklaren som professionell, engagerad, fokuserad på att både kund som säljare ska bli nöjda, svarar såväl på sms eller via telefon, förberedd innan visning och gott bemötande.

Var lite förvånad att allt gick så fort, allt ifrån intresseanmälan, förhandsvisning, till kontrakt. Levde upp till mina förväntningar och lite därtill gällande professionalism.

Kort och gott, en kul upplevelse. Läs mer
    2020-05-18 Karolina J svarar Marcus K
    Tusen tack för din fina recension Marcus! Nöjet var helt på min sida :)
  • Lisa B sålde sin lägenhet med hjälp av Karolina Järvholm en del av Svensk Fastighetsförmedling Partille/Göteborg Östra

2020-05-15

Furulund
    Karolina är en väldigt trevlig och duktig mäklare. Vi anlitade henne för försäljning av vår lägenhet. Vi är väldigt nöjda med hur hon skötte försäljningen. Vi rekommenderar henne starkt. Läs mer
    2020-05-18 Karolina J svarar Lisa B
    Stort tack för ett gott samarbete, det har varit ett rent nöje att samarbeta med er. Hoppas ni ska stortrivas i ert nya hus!
  • Anna A köpte sin lägenhet med hjälp av Karolina Järvholm en del av Svensk Fastighetsförmedling Partille/Göteborg Östra

2020-04-25

Sävedalen
    Köpt bostadsrätt. Lugnt och tydligt bemötande. Läs mer
    2020-04-26 Karolina J svarar Anna A
    Tack för din recension, jag hoppas att du ska trivas gott i din nya fina bostad!
  • Marita F köpte sin lägenhet med hjälp av Karolina Järvholm en del av Svensk Fastighetsförmedling Partille/Göteborg Östra

2020-04-07

Paradiset
    Vi blev bra bemötta av mäklaren som fixade extra visning för oss. Läs mer
    Karolina J gillar detta
  • Johanna L sålde sin lägenhet med hjälp av Karolina Järvholm en del av Svensk Fastighetsförmedling Partille/Göteborg Östra

2020-04-05

Kviberg
    Har sålt min bostadsrätt i Kviberg med hjälp av Karolina. Hela processen med förberedelse har gått utmärkt. Olyckligtvis hamnade vi mitt i Coronatider men jag upplever att Karolina har gjort allt för att hjälpa mig och uppfylla mina behov av att få lägenheten såld trots lite dålig tajming. Karolina har ett gott bemötande och är kommunikativ, rekommenderar varmt! Läs mer
    2020-04-06 Karolina J svarar Johanna L
    Stort tack för din fina recension!!
  • Gustav P köpte sin lägenhet med hjälp av Karolina Järvholm en del av Svensk Fastighetsförmedling Partille/Göteborg Östra

2020-04-03

Kviberg
    Köpt en bostadsrätt och de gick lätt och smidigt! Läs mer
  • Shahin E
    Shahin E sålde sin lägenhet med hjälp av Karolina Järvholm en del av Svensk Fastighetsförmedling Partille/Göteborg Östra

2020-02-26

Vallhamra
    Jag träffade Carolina genom min gamla mäklaren. Hon har gjort ett bra jobb. Hon sa alltid vad hon tyckte men samtidigt lyssnade på oss. Vi är nöjda med hennes insats . Läs mer
    Karolina J gillar detta
  • Sohail E sålde sin lägenhet med hjälp av Karolina Järvholm en del av Svensk Fastighetsförmedling Partille/Göteborg Östra

2020-02-26

Vallhamra
    vi har såld våran bostadsrätt. hon var väldigt trevligt och villigt att hjälpa till. Jag tycker hon har uppfylld mina förväntningar. Jag rekommenderar henne som ett bra mäklare till all . Läs mer
    2020-04-06 Karolina J svarar Sohail E
    Tack för din fina recension, det betyder mycket för mig. Hoppas att ni trivs bra i ert nya hem!

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Partille/Göteborg Östra

Karolina Järvholm