Alla kategorier Mäklare Norrbotten Piteå Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Piteå

Svensk Fastighetsförmedling Piteå

Lillbrogatan 8, 941 32 Piteå — Visa karta

Välkommen till den mest anlitade fastighetsförmedlingen i Piteå!

Med erfarenhet, kvalitet och engagemang hjälper vi våra kunder tryggt och säkert genom livets kanske största affär. Vårt team på sex mäklare och två assistenter förmedlar ca. 60% av alla villor i Piteå och vi strävar efter att alltid ge bästa service och anpassa oss till just dina behov inför bostadsaffären.

När du väljer att sälja med oss får du tillgång till vårt stora kontaktnät, vi har koll på nästan alla som är intresserade av att byta bostad i området! Dessutom erbjuder vi marknadsföring i olika kanaler - skyltfönster hos oss och på lokala bankkontor, Piteå Tidningen och både NSD och Kuriren - samt hjälper dig med fotografering och vad du ska tänka på inför visning.

Boka gärna en tid för kostnadsfri värdering. Vi kommer ut och presenterar oss, gör en värdering och ger tips och råd inför ditt bostadsbyte. Vill du köpa kan du ansluta dig till vår bevakningstjänst! Då får du ett meddelande så fort något som passar dina önskemål kommer ut på marknaden.

Vi tar dig från ett läge till ett annat!

Läs vad 261 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Piteå

• 2019-01-19

Micael A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Piteå
    Köpt villa, utmärkt bemötande och kunnig inom sitt område.
    Snabb och smidig affär även om man inte var på plats! Läs mer
    2019-01-23 Sofie S svarar Micael A
    Hej Micael och tack för er återkoppling. Kul att ni är nöjda med försäljningen och mitt arbete! Hoppas att ni kommer att trivas bra i nya huset :)
  • 2019-01-15

Ola E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Piteå
    Sålt en bostadsrätt.
    Helt okey.
    Jag tycker att mina förväntningar blev högre än förväntat och priset lite högre än min målsättning och allt i övrigt sköttes på ett bra sätt.
    Jag är helt nöjd med arbetet som utfördes. Läs mer
    2019-01-16 Ilone E svarar Ola E
    Hej Ola! Tack för din rekommendation, jag är glad och nöjd över att affären blev bättre än du förväntat dig.
  • 2019-01-07

Daniel C skrev om Svensk Fastighetsförmedling Piteå
    Bra löpande återkoppling, tydlig i kommunkationen, sätter rätt förväntningar med oss som säljare men också kunderna, noggrann. Läs mer
    2019-01-10 Marie Sandström svarar Daniel C
    Hej Daniel! Tack för förtroendet och kul att höra att ni är nöjda med affären, kommunikation är en viktig nyckel till en lyckad försäljning!
  • Anneli O

2019-01-03

Anneli O skrev om Svensk Fastighetsförmedling Piteå
    Proffsigt och seriöst hela vägen! Överträffade mina förväntningar. Läs mer
    2019-01-10 Marie Sandström svarar Anneli O
    Hej Anneli! Tack för din återkoppling och för att jag fick förtroendet att jag fick hjälpa er med försäljningen!
  • 2019-01-02

Albin S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Piteå
    Köpte nyligen en villa där Marie Sandström var mäklare. Professionell, tillmötesgående och flexibel som t.om. ordnade kontraktsskrivning på nyårsdagen.

Fick även intrycket av att hon brydde sig om både köpare och säljare, vilket jag uppskattade.

En väldigt positiv upplevelse från början till slut helt enkelt. Läs mer
    2019-01-10 Marie Sandström svarar Albin S
    Hej Albin! Tusen tack för din feedback, verkligen roligt att höra att du är nöjd med affären och mitt arbete. Nu är det bara ladda för inflyttning!
  • Anna F

2018-12-21

Anna F skrev om Svensk Fastighetsförmedling Piteå
    Marie assisterade oss i köpet av vårt drömhus; en vacker villa belägen precis vid vattnet. Hon var rakt igenom professionell, vänlig, hjälpsam och tillmötesgående. Dessutom var hon uppriktigt mån om att tillgodose våra behov lika mycket som säljarens, vilket kändes fantastiskt. Vi har aldrig träffat en så trevlig och professionell mäklare, så vi vill verkligen rekommendera Marie till var och en som ska sälja eller köpa bostad i Piteå med omnejd! Läs mer
    2018-12-22 Marie Sandström svarar Anna F
    Hej Anna! Tusen tack för dina fina ord, vårt jobb är självklart att finnas för både våra säljare och köpare och det uppskattas verkligen att få höra att ni är nöjda med mitt arbete. Ha nu en god jul och ett gott nytt år så får ni sen börja ladda för inflyttning i drömhuset efter årsskiftet :)
  • 2018-12-18

Anette R skrev om Svensk Fastighetsförmedling Piteå
    Har sålt ett kedjehus/villa. Jag tyckte mäklaren var kunnig, proffsig och hade ett bra bemötande.
    Jag är nöjd med försäljningen och mäklaren levde upp till mina förväntningar.
    Snabb försäljning! Läs mer
    2018-12-20 Marie Sandström svarar Anette R
    Hej Anette! Tack för din feedback och roligt att höra att ni är nöjda med affären! Hoppas lägenhetslivet kommer att kännas bra för er :)
  • 2018-12-17

Erika E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Piteå
    Tydlig, kunnig, seriös, tillmötesgående, trevlig. Läs mer
    2018-12-18 Marie Sandström svarar Erika E
    Hej Erika! Tack för din återkoppling! Har varit riktigt kul att få hjälpa dig med försäljningen och roligt att höra att du är nöjd med mitt arbete. Hoppas ni kommer att trivas bra i nya huset!
  • 2018-12-11

Åke A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Piteå
    Har köpt ett mindre hus i Piteå.
    Vi har blivit mycket bra bemötta av mäklaren och assistenten.
    Ställde upp på obekväm tid, kort varsel.
    Glad o positiv.
    Har bara positiva intryck av hela affären+ tiden som vi har letat rätt hus. Läs mer
    2018-12-12 Joakim Norberg svarar Åke A
    Hej Åke, vad kul att allt har känts bra för er och tusen tack för er fina rekommendation! Stort välkommen till Piteå, jag är helt övertygad om att ni kommer trivas! :) God jul!
  • 2018-12-11

Emelie L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Piteå
    Jag och min sambo har köpt hus, vi fick privat visning och hon hade gjort det otroligt mysigt i huset och är väldigt glad som person.

Hon har alltid svarat direkt vi haft en fråga på sms eller när vi har ringt och vi har känt oss väldigt väldigt trygga med henne Läs mer
    2018-12-12 Marie Sandström svarar Emelie L
    Hej Emelie! Tusen tack för eran feedback! Det viktigaste i vårt jobb är såklart att både köpare och säljare ska känna sig väl omhändertagna så det värmer verkligen att höra att ni är nöjda med mitt arbete. Hoppas ni ska trivas bra med nya livet som villaägare :)
  • 2018-12-01

Anna Å skrev om Svensk Fastighetsförmedling Piteå
    Vi fick ett lugnt och trevligt bemötande. Tog sig tid att svara på frågor. Läs mer
  • 2018-11-23

Mikael J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Piteå
    Sålt villa tidigare i höst och nu köpt annan villa. Bra och proffsigt bemötande. Läs mer
    2018-11-27 Marie Sandström svarar Mikael J
    Hej Mikael! Tack för din feedback. Kul att du är nöjd med vårt arbete och hoppas att du kommer att trivas bra i nya huset!
  • 2018-11-22

Kent E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Piteå
    Kompetent och väldigt trevlig
    rekommenderas varmt Läs mer
    2018-11-28 Sofie S svarar Kent E
    Tack Kent för de fina orden, hoppas ni kommer att trivas bra i huset! :)
  • Emelie J

2018-11-22

Emelie J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Piteå
    Vi kontaktade Joakim Nordberg i augusti för att få hjälp med att hitta vårt drömhem. Efter fem års sökande behövde vi hjälp! Nu är vi i november och vi har köpt det hus vi så länge letat samt sålt vår nuvarande bostad. Att tillägga är båda äffarerna blev klara inom två veckor, så smidigt! Vi är otroligt nöjda. Proffessionellt bemötande och vilken tillgänglighet, 5/5 i betyg 👍🏻. /Emelie & Per Läs mer
    2018-12-10 Joakim Norberg svarar Emelie J
    Tusen tack för er fina reco Emelie och superroligt att få hjälpa er att både hitta ert nya drömboende och även få hjälpa er att sälja erat eget! :) Ha en riktigt trevlig (och lugn) jul!
  • 2018-11-22

Elin W skrev om Svensk Fastighetsförmedling Piteå
    Köpte hus på Djupviken med hjälp av Joakim och är riktigt nöjda med köpet! Läs mer
    2018-12-10 Joakim Norberg svarar Elin W
    Tack för er reco och superroligt att få hjälpa hemvändare att hitta hem! :) Hoppas ni ska trivas i ert fina hus!
  • Ludvig B

2018-11-15

Ludvig B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Piteå
    Köpte en bostadsrätt med hjälp av Ilone och hade inte kunnat få bättre service, så himla snäll och gullig och det kändes som att hon tänkte på mig i första hand genom hela affären. Vilket för mig var väldigt skönt då det är min första bostadsaffär. Då det som sagt är första gången så hade jag inga större förväntningar av hur det skulle gå till men jag tycker inte att det hade kunnat gå mycket bättre. Tack för det! Läs mer
    2018-11-16 Ilone E svarar Ludvig B
    Tack snälla Ludvig för den fina rekommendationen, jag är så glad över att du känner dig glad och trygg över affären, ha en riktigt bra dag, på återseende! / Ilone
  • 2018-11-13

Hans O skrev om Svensk Fastighetsförmedling Piteå
    Sålde vår bostad. En mäklare med rätt engagemang och driv, gav ett mycket seriöst intryck. Det gjordes en mycket snygg och väldokumenterad presentation av huset och hon lyssnade på det som var viktigt för oss. I detta fall, i vår situation var ett snabbt avslut något vi prioriterade.

//Hans Läs mer
    2018-11-22 Marie Sandström svarar Hans O
    Hej Hans! Tusen tack för de fina orden, har varit så roligt att få hjälpa er med försäljningen. Hoppas ni kommer att trivas bra i stan!
  • Marcus S

2018-11-12

Marcus S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Piteå
    Sålt gård. Tillmötesgående, flexibel och ett bra resultat. Vad mer kan man önska.

Full pott. Läs mer
    2018-11-22 Marie Sandström svarar Marcus S
    Hej Marcus! Så roligt att ni känner er nöjda med försäljningen av ert fina ställe. Tusen tack för din rekommendation!
  • 2018-11-12

Fredrik J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Piteå
    De har överlag gett ett bra intryck på oss som köpare. Läs mer
    2018-11-22 Marie Sandström svarar Fredrik J
    Hej Fredrik! Tack så mycket för återkopplingen, roligt att höra att ni känner er nöjda med affären. Hoppas ni ska trivas bra i nya huset!
  • Karl S

2018-10-27

Karl S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Piteå
    Köpte en villa med Joakim Norberg som mäklare. Väldigt professionell, trevlig och anträffbar, jag upplevde att han är väldigt driven och jag som köpare kände ett stort förtroende för honom och hans kompetens. Läs mer
    2018-11-22 Joakim Norberg svarar Karl S
    Hej Karl och tack för din fina rekomendation, hoppas ni ska trivas i ert nya boende! :)
  • 2018-10-21

Anita W skrev om Svensk Fastighetsförmedling Piteå
    Bemött på ett bra och trevligt sätt. Bra återkoppling under processens gång som även var snabb. Nu är vår villa såld och vi är jättenöjda och hoppas och tror att köparna känner likadant
    Tack Läs mer
    2018-11-22 Joakim Norberg svarar Anita W
    Hej Anita, vad roligt att ni känner er nöjda med försäljningen och tack för din rekommendation. Hoppas ni ska trivas bra i lägenheten! :)
  • 2018-10-21

Linus J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Piteå
    Köpt ett Älvsby hus i piteå
    fått utmärkt bemötande
    Är väldigt nöjd med min bostads affär Läs mer
    2018-11-22 Joakim Norberg svarar Linus J
    Hej Linus, superkul att äntligen få hitta just ert drömboende, tack för din rekommendation och hoppas ni ska trivas i huset! :)
  • 2018-10-19

Konrad S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Piteå
    Seriös, tar reda på svar på ställda frågor.
    Gott intryck. Läs mer
    2018-11-22 Joakim Norberg svarar Konrad S
    Hej Konrad, tack för din rekommendation och hoppas ni ska trivas bra i ert nya hus! :)
  • Ann-Britt P

2018-10-19

Ann-Britt P skrev om Svensk Fastighetsförmedling Piteå
    Sålt en villa. Mäklaren var spontan, jordnära o trevlig. Hon prissatte vårt hus långt över vad vi trodde det skulle vara värt. Vi fick begärt pris plus ytterligare 300 000:- Läs mer
    2018-10-26 Marie Sandström svarar Ann-Britt P
    Hej Ann-Britt! Tack för din fina rekommendation. Ni har ett fantastiskt hus så det förvånar mig inte att det var flera som var intresserade av det :) Hoppas att ni kommer att trivas bra med nya livet i husvagn och lägenhet!
    Ann-Britt P gillar detta
  • 2018-10-16

Linnea H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Piteå
    Vi var mycket nöjda med Joakim när vi köpte vårt hus. Han var saklig, tydlig och hade ett väldigt fint bemötande.
    Jag kan bara varmt rekommendera honom som mäklare! Läs mer
    2018-10-17 Joakim Norberg svarar Linnea H
    Hej Linnea och tack för din fina rekommendation! Stort grattis till ert fantastiska hus, jag är helt övertygad om att ni kommer trivas superbra! :)
  • 2018-10-15

Martin S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Piteå
    Vi har köpt en fin enplansvilla. Joakim har varit professionell och höll en bra visning samt svarade på de frågor vi hade. Tydlig och tillmötesgående, rekommenderas varmt! Läs mer
    2018-10-15 Joakim Norberg svarar Martin S
    Hej Martin, tack för din fina rekommendation och hoppas ni ska trivas superbra i ert nya hus. Alltid lika roligt med folk som flyttar till Piteå och jag är 110% säker att ni kommer trivas bra som nya Pitebor! :)
  • 2018-10-12

Gunilla L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Piteå
    Vi har sålt vår villa och det gick både fort och mycket smidigt! Mäklaren kände vi genast förtroende för och det visade sig att han svarade upp mot de förväntningar som vi hade. Vi upplevde honom kunnig, professionell och lyhörd för våra önskemål. Rak och tydlig i sin kommunikation var han också -
    positivt! Dessutom hade han humor och det gav extra krydda till vår bostadsaffär som blev en lyckad sådan! Vi är allt igenom mycket nöjda. Läs mer
    2018-10-17 Joakim Norberg svarar Gunilla L
    Hej Gunilla, tusen tack för er fina rekommendation. Att kunna leverera en fin affär med hög kvalité och med ett leende på läpparna är något jag alltid strävar efter och det känns fantastiskt roligt att ni också uppfattade affären som sådan, tack för att jag fick vara delaktig i er försäljning och hoppas ni ska trivas i ert nya boende! :)
  • 2018-09-30

Lena B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Piteå
    Sålde en tomt.
    Proffsigt utförd med ett väldigt bra bemötande. Läs mer
    2018-10-01 Frida R svarar Lena B
    Tack Lena! Affären gick verkligen smidigt :)
  • Jörgen H

2018-09-25

Jörgen H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Piteå
    Vi har både köpt stuga och sålt hus av och med hjälp av Marie Sandström på Svensk fastighetsförmedling i Piteå och såväl bemötande som hanteringen av alla affärsdelar har överträffat våra förväntningar. Läs mer
    2018-09-30 Marie Sandström svarar Jörgen H
    Hej Jörgen! Jag är otroligt tacksam över att jag har fått förtroendet att både hjälpa er med försäljningen och att hitta stugan på paradisön :) Fortsättning följer förhoppningsvis!
  • 2018-09-22

Anders L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Piteå
    Köpt strandnära villa. Utmärkt bemötande och genomförande av mäklaren. Proffsigt rakt igenom. Läs mer
    2018-09-23 Marie Sandström svarar Anders L
    Tusen tack Anders! Det värmer verkligen att höra att ni är nöjda med mitt arbete. Jag hoppas att ni kommer att trivas bra i nya huset, verkligen ett helt unikt och fantastiskt ställe!
  • 2018-09-20

Leif L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Piteå
    En mycket hjälpsam och duktig mäklare. Läs mer
    2018-09-24 Frida R svarar Leif L
    Tack Leif! Vad roligt att ni är nöjda med mitt arbete!
  • 2018-09-19

Ingela Ö skrev om Svensk Fastighetsförmedling Piteå
    Jag bemöttes av Sofie på ett trevligt och proffsigt sätt redan på visningen, och sedan genom budgivning och husköp. Jag har fått svar på alla mina frågor och känt mig trygg genom hela processen. Läs mer
    2018-09-20 Sofie S svarar Ingela Ö
    Tack Ingela för de fina orden. Hoppas att du ska trivas bra i huset :)
  • 2018-09-19

Ingeborg H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Piteå
    Du var jätteduktig. Tack så mycket// Ingeborg Läs mer
    2018-09-21 Joakim Norberg svarar Ingeborg H
    Hej Ingeborg, tusen tack för din fina rekommendation! Jätteroligt att få hjälpa dig och din lilla pojk att hitta ert nya drömboende! :)
  • Maj-Britt L

2018-09-19

Maj-Britt L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Piteå
    Trevlig och engagerad mäklare
    Förväntningarna var att få objektet sålt, snabbt och smidigt Läs mer
    2018-09-21 Joakim Norberg svarar Maj-Britt L
    Hej, tusen tack för din rekommendation! Glad att dina/era förväntningar infriades precis som vi hoppades på! :)
  • 2018-09-17

Tomas H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Piteå
    Marie var mycket noggrann med förberedelser och fotografering.

Marie är otroligt professionell , hon levde upp till våra förväntningar Läs mer
    2018-09-23 Marie Sandström svarar Tomas H
    Tusen tack för rekommendationen Tomas! Har varit fantastiskt roligt att få hjälpa er med försäljningen. Hoppas ni kommer att trivas bra i stan!

Anna R skrev om Svensk Fastighetsförmedling Piteå
    Serviceinriktad mäklare med fokus på att både säljare och köpare ska bli nöjd med affären, rekommenderas varmt. Läs mer

Joel K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Piteå
    Vi sålde vårt hus när vi redan köpt ett annat och var därför i stort behov av att försäljningen skulle gå snabbt och smidigt. Sofie gav ett proffsigt och schysst intryck från första stund och vi har haft en jättebra kontakt under hela resans gång. Vi uppskattar att Sofie och Svensk Fastighetsförmedling i Piteå prioriterade vår försäljning och att det gick så fantastiskt smidigt trots den korta tiden. Vi har kunnat vända oss till Sofie med frågor och funderingar om både högt och lågt och upplever att vi blivit väldigt väl omhändertagna. Rekommenderar Sofies engagemang helhjärtat! Läs mer
    2018-09-17 Sofie S svarar Joel K
    Tusen tack för de fina orden! Kul att ni är nöjda med min insats. Att ha en god dialog genom försäljningen har varit en bra förutsättning för ett lyckat resultat. Hoppas flytten går bra och att ni ska trivas på ert nya ställe.

Ted R skrev om Svensk Fastighetsförmedling Piteå
    Bra bemötande och smidigt att göra affärer med. Läs mer
    2018-09-24 Rikard F svarar Ted R
    Bockar och tackar för din rekommendation. Jag skulle nog säga att det fanns smidighet hos både köpare och säljare också. Då är det både roligt och enkelt att göra affärer. Hoppas ni ska trivas som fisken i vattnet på Björkön. Men nu har du ju bott så länge i Piteå att vi kan kalla ön vid dess rätta namn; Bjärkåjn häjt´n opa PeitmåLe.
  • 2018-09-12

Ingela V skrev om Svensk Fastighetsförmedling Piteå
    Jag har köpt på Borgarudden 307. Trevligt och glatt bemötande, snabb återkoppling , fick en känsla av att han gjorde allt han kunde för mig och att det inte fanns några konstiga frågor. Jag är supernöjd. Mvh Ingela Läs mer
    2018-09-12 Rikard F svarar Ingela V
    Tack Ingela! Känns toppen att få en sådan Reco. Och välkomna till Piteå! Jag hoppas och tror att ni ska trivas alldeles utmärkt i det fina hus ni köpt. Sprillans nytt och med havsutsikt. Läge att köpa en skoter snart 😊.
  • 2018-09-08

Christina G skrev om Svensk Fastighetsförmedling Piteå
    Köpt en bostadsrätt.
    Allt var mycket bra och professionellt vid visning och efter. Mäklaren var lätt att komma i kontakt med vi fick svar på våra frågor. Läs mer
  • 2018-09-06

Linus J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Piteå
    Smidigt och bra, väldigt trevlig och tillmötesgående Läs mer
    2018-09-06 Rikard F svarar Linus J
    Tack för din rekommendation Linus. Hoppas ni ska trivas bra som Klubbgärdsbor.
  • Tomas P

2018-09-06

Tomas P skrev om Svensk Fastighetsförmedling Piteå
    Köpt fritidshus. Ett hundra procentigt bemötande av Joakim samt en väldigt bra dialog mellan mig och mäklaren. Kommer att rekommendera honom till andra Läs mer
    2018-09-14 Joakim Norberg svarar Tomas P
    Hej Tomas och tusen tack för din rekommendation, jätteroligt att få hjälpa dig att hitta ditt nya drömställe! :)
  • 2018-09-05

Arne J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Piteå
    Vi har sålt en villa. Marie var väldigt engagerad och trevlig.
    Detta var andra försäljningen som hon höll i åt oss.
    Hon sålde vår sommarstuga för ca 1 år sedan.
    Vi är 100% nöjda. Skulle utan tvekan rekommendera henne. Läs mer
    2018-09-12 Marie Sandström svarar Arne J
    Hej Arne! Tusen tack för rekommendationen, så roligt att jag fick förtroendet att hjälpa er även denna gång! Hoppas ni kommer att trivas bra i lägenheten!
  • 2018-09-05

Ola L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Piteå
    Sålt en bostadsrätt. mäklaren uppfyllde alla mina förväntningar och gjorde ett bra jobb. snabb och smidig försäljning Läs mer
    2018-09-05 Ilone E svarar Ola L
    Tack Ola, jag är glad att du är nöjd med affären, då är jag också nöjd.
  • 2018-09-03

Karola L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Piteå
    Köpt. Mycket professionell mäklare som var tillmötesgående och förtroendeingivande på visningen. Kunnig att svara på alla frågor och villig att hitta information. Min upplevelse av mäklaren var mycket bra, dock hade det varit önskvärt att besiktningsprotokoll funnits lite tidigare, att rapporten om vatten hade dykt upp före visning. Men, jag gissar på att det var mer missar som inte belastas mäklaren. Tycker att budgivningen var proffsigt skött trots att aktörerna var opålitliga. Läs mer
    2018-09-06 Sofie S svarar Karola L
    Hej Karola och tack för dina fina ord, de värmer verkligen. Jag vill hela tiden utvecklas i min roll som mäklare så tar till mig av dina åsikter och upplevelser. Hoppas att ni kommer att trivas i ert nya hus! :)
  • 2018-09-03

Anna H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Piteå
    Vi har sålt vårt första hus. Det har varit väldigt spännande. Vi är mycket nöjda med mäklaren och har känt fullt förtroende för henne. Läs mer
    2018-09-06 Sofie S svarar Anna H
    Hej Anna och tack för den fina recensionen! Det har varit en väldigt rolig försäljning och tack ännu en gång för förtroendet! :)
  • Anton D

2018-08-31

Anton D skrev om Svensk Fastighetsförmedling Piteå
    Köpt villa i Rosvik, professionell, trevlig och alltid glad mäklare. Jättenöjd. Läs mer
    2018-09-04 Marie Sandström svarar Anton D
    Hej Anton! Kul att du är nöjd med affären och tack för din rekommendation! Hoppas du kommer att trivas bra i Rosvik och i det nya fina huset :)
  • 2018-08-31

Erica A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Piteå
    VI har precis sålt vår villa med Marie Sandström som mäklare och är mycket nöjda med hela processen! Hon är trevlig, glad, kunnig, pålitlig och tillgänglig. Hon svarar alltid på frågor och återkopplar snabbt med svar samt ger goda, relevanta råd när/om det behövs. Mycket proffsig mäklare! Läs mer
    2018-09-04 Marie Sandström svarar Erica A
    Tusen tack för de fina orden Erica! Har varit så roligt att få hjälpa er med affären. Tråkigt att ni lämnar Piteå men hoppas såklart att ni kommer att trivas fint i Örebro!
  • 2018-08-31

Anna-Karin S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Piteå
    Genuin, ärlig, serviceminded och ett förstående bemötande. Läs mer
    2018-09-14 Joakim Norberg svarar Anna-Karin S
    Hej Anna-Karin, tack för din rekommendation och hoppas ni ska hitta ert nya drömboende snart! :)
  • 2018-08-27

Joacim H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Piteå
    Köpte bostad via svensk fastighetsförmedling. Allt har flutit på smidigt och utan problem. Läs mer
    2018-09-05 Joakim Norberg svarar Joacim H
    Hej Joacim, tack för din reco! Hoppas ni ska trivas i ert nya sommarställe! :)

Lillbrogatan 8, 941 32 Piteå