Alla kategorier Mäklare Norrbotten Piteå Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Piteå

Svensk Fastighetsförmedling Piteå

Lillbrogatan 8, 941 32 Piteå — Visa karta

Välkommen till den mest anlitade fastighetsförmedlingen i Piteå!

Med erfarenhet, kvalitet och engagemang hjälper vi våra kunder tryggt och säkert genom livets kanske största affär. Vårt team på sex mäklare och två assistenter förmedlar ca. 60% av alla villor i Piteå och vi strävar efter att alltid ge bästa service och anpassa oss till just dina behov inför bostadsaffären.

När du väljer att sälja med oss får du tillgång till vårt stora kontaktnät, vi har koll på nästan alla som är intresserade av att byta bostad i området! Dessutom erbjuder vi marknadsföring i olika kanaler - skyltfönster hos oss och på lokala bankkontor, Piteå Tidningen och både NSD och Kuriren - samt hjälper dig med fotografering och vad du ska tänka på inför visning.

Boka gärna en tid för kostnadsfri värdering. Vi kommer ut och presenterar oss, gör en värdering och ger tips och råd inför ditt bostadsbyte. Vill du köpa kan du ansluta dig till vår bevakningstjänst! Då får du ett meddelande så fort något som passar dina önskemål kommer ut på marknaden.

Vi tar dig från ett läge till ett annat!

Läs vad 285 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Piteå

Erik Bertil E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Piteå
    Bra bemötande o trevlig personal...Jättebra Läs mer

Elisabeth E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Piteå
    Har köpt en fastighet och vi är mycket nöjda med mäklaren :) Läs mer
    2019-04-23 Joakim Norberg svarar Elisabeth E
    Hej Elisabeth och tack för er fina rekommendation, superkul att ni hittade ert nya drömställe och jag är helt övertygad om att ni kommer trivas fantastiskt bra! :)

Felicia V skrev om Svensk Fastighetsförmedling Piteå
    Vi har köpt hus och hade som helhet en bra upplevelse. Läs mer
    2019-04-23 Joakim Norberg svarar Felicia V
    Hej Felicia, tack för er rekommendation och superkul att ni hittade ert drömhus! :)
  • 2019-04-13

Britt Mari J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Piteå
    Marie är engagerad, proffsig , seriös, bekväm att prata med och man känner verkligen att man står i centrum, trots att hon förstås har många andra försäljningar att fokusera på. Hon har ett mycket trevligt och tillmötesgående sätt. En toppenmäklare! Läs mer
    2019-04-17 Marie Sandström svarar Britt Mari J
    Hej Britt Mari! Tusen tack för dina fina ord och verkligen roligt att höra att ni är nöjda med affären :)
  • 2019-04-06

Peter V skrev om Svensk Fastighetsförmedling Piteå
    Försäljning av villa.
    Snabbt, trevligt och proffsigt bemötande.
    Bra helhetsleverans från början till slut! Läs mer
    2019-04-10 Marie Sandström svarar Peter V
    Hej Peter! Tack för din fina rekommendation. Roligt att höra att du är nöjd med mitt arbete och jag hoppas verkligen att du ska trivas i lägenheten!
  • 2019-04-04

Eva L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Piteå
    Varmt välkomnande på visningen och god information och återkoppling. Ordnade besiktning och kontraktskrivning smidigt och det kändes respektfullt mot båda parter. Har bara Gott att säga om Sofie och hennes arbetsinsats. Vi köpte en bostadsrätt. Läs mer
    2019-04-08 Sofie S svarar Eva L
    Tack Eva för de fina orden! :) Spännande tid som väntar er med bostadsrätt, hoppas att ni ska trivas!
  • 2019-03-30

Annette L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Piteå
    Köpte hus allt fungera bra mäklaren var snabb att höra av sig och ge information allt fungerade med papperna och gick snabbt Läs mer
    2019-04-08 Sofie S svarar Annette L
    Tack Annette, hoppas du kommer att trivas i huset! :)
  • 2019-03-29

Emma S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Piteå
    Sålt hus. Jättefint och proffsigt bemötande! Läs mer
    2019-04-08 Sofie S svarar Emma S
    Kul att ni är nöjda med min insats! Tack för din recension :)
  • 2019-03-21

Helen H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Piteå
    Köpt! Tillmötesgående ! Service inriktad! Proffsig i din profession Läs mer
    2019-03-26 Joakim Norberg svarar Helen H
    Hej Helen och tack för din fina rekommendation, jätteroligt att få hjälpa er att hitta ert nya drömboende! :)
  • 2019-03-05

Göran M skrev om Svensk Fastighetsförmedling Piteå
    Sålt villa, mycket positivt bemötande, stort engagemang, mycket kunnig, empatisk, tillmötesgående, noggrann kvalitetssäkring. Läs mer
    2019-03-06 Marie Sandström svarar Göran M
    Tack för dina fina ord Göran! Har varit så roligt att få hjälpa er med affären. Hoppas ni kommer att trivas bra i lägenheten!
  • Hanna L

2019-03-04

Hanna L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Piteå
    Köpte våran första villa via Sofie Strömberg, Piteå. Otroligt trevlig, proffesionell och informativ, efter ett möte eller telefonsamtal med henne lämnades inga obesvarade frågetecken Läs mer
    2019-03-04 Sofie S svarar Hanna L
    Tusen tack Hanna för den fina återkopplingen. Hoppas att ni kommer att trivas bra som husägare! :)
  • 2019-03-04

Ulla B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Piteå
    Trevlig - kunnig och engagerad mäklare
    Bra presentation i bilder och beskrivning av huset

Vi kommer att rekommendera er och särskilt Frida Risberg Läs mer
    2019-03-04 Frida R svarar Ulla B
    Tack Ulla! Hoppas vi ses snart igen.
  • 2019-03-03

Henrik L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Piteå
    Vi har köpt hus via Svensk fastighetsförmedling. Deras bemötande har varit mycket bra och dialogen mellan oss och både mäklare och säljare har fungerat utmärkt. Inget att anmärka på, allting har flutit på smidigt! Läs mer
    2019-03-18 Frida R svarar Henrik L
    Hej Henrik! Tack för din fina rekommendation. Det har verkligen varit en smidig affär. Hoppas ni ska trivas i ert nya hus :) /Frida
  • André L

2019-03-03

André L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Piteå
    Fick hjälp av Sofie Strömberg att sälja våran villa. Är fantastiskt nöjd över hur hon har skött hela försäljningen. Väldigt engagerad och proffesionell. Kan verkligen rekomenderade henne. Läs mer
    2019-03-04 Sofie S svarar André L
    Hej André! Tack för att jag fick förtroendet att hjälpa er med försäljningen av huset. Hoppas att ni kommer att trivas i ert nya :)
  • 2019-03-01

Richard D skrev om Svensk Fastighetsförmedling Piteå
    Trevlig och lätt att prata med och man får mycket svar på de frågor man har Läs mer
    2019-03-26 Joakim Norberg svarar Richard D
    Tack Richard för din rekommendation och hoppas du ska trivas superbra i ditt nya boende!
  • 2019-02-27

Kent L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Piteå
    Köpt bostadsrätt.
    God service och god kontakt med mäklare. Läs mer
    2019-03-18 Frida R svarar Kent L
    Hej Kent! Vad roligt att ni är nöjda. Tack för er rekommendation. /Frida och Ilone
  • Maja R

2019-02-23

Maja R skrev om Svensk Fastighetsförmedling Piteå
    Som köpare hade vi inte kunnat vara mer nöjda än så här. Full pott! Läs mer
    2019-02-25 Marie Sandström svarar Maja R
    Hej Maja! Så roligt att höra att ni är nöjda med affären och tusen tack för din rekommendation. Jag hoppas att ni kommer att trivas bra som husägare!
  • 2019-02-22

Leena Granström skrev om Svensk Fastighetsförmedling Piteå
    Jag kan varmt rekommendera Frida Risberg som hjälpte mig sälja min bostad på ett så enkelt, smidigt och professionellt sätt! Läs mer
    2019-03-04 Frida R svarar Leena Granström
    Tack Leena! Vad roligt att höra!
  • 2019-02-21

Felix V skrev om Svensk Fastighetsförmedling Piteå
    Supernöjd med Joakim som mäklare när jag köpte bostadsrätt. Jag fick en snabb affär från visning till kontraktsskrivning, ett proffsigt bemötande och svar på alla frågor jag hade. Utmärkt! Läs mer
    2019-02-22 Joakim Norberg svarar Felix V
    Tack Felix för din fina rekommendation och superkul att få hjälpa dig att hitta din drömlägenhet, jag är helt övertygad att du kommer trivas alldeles utmärkt! :)
  • Christina N

2019-02-13

Christina N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Piteå
    Tusen tack Ilone, andra ggn du hjälper mig när jag köper bostadsrätt ! Jag vet att jag kommer att trivas , och jag har fått hjälp och svar på frågor jag haft ! Läs mer
    2019-02-14 Ilone E svarar Christina N
    Tack Christina för din rekommendation, hoppas verkligen att du kommer att trivas, annars vet du var jag finns.
  • 2019-02-13

Lisbet H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Piteå
    Köpt bostadsrätt, mycket bra bemött bra service med det mesta i pappershantering. Läs mer
    2019-02-14 Ilone E svarar Lisbet H
    Hej Lisbet! Tack för din rekommendation, det känns bra att du är nöjd, hoppas du ska trivas riktigt bra.
  • 2019-01-29

Anders A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Piteå
    Marie är bäst! Vårt förstaval om vi ska sälja en tredje gång. Läs mer
    2019-01-30 Marie Sandström svarar Anders A
    Hej Anders! Tusen tack för återkopplingen och för att jag fick förtroendet att hjälpa er ännu en gång! Jag hoppas att ni kommer att trivas bra i nya huset!
  • 2019-01-28

Jennifer S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Piteå
    Köpt hus, lätt bästa mäklaren jag stött på 👌🏻 Läs mer
    2019-01-29 Joakim Norberg svarar Jennifer S
    Tusen tack för din fina reco Jennifer, supersnällt! Är helt övertygad om att du kommer trivas fantastiskt bra i ditt nya, fina hus! :)
  • Hanna J

2019-01-24

Hanna J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Piteå
    Vi har sålt vår fastighet tack vare Joakim. Jag upplever att han lyssnade och förstod vad vi var ute efter vid en försäljning. Lätt att ha att göra med, kunnig och proffsig. Rekommenderar verkligen Joakim som mäklare! Läs mer
    2019-01-28 Joakim Norberg svarar Hanna J
    Tusen tack för er fina rekommendation Hanna och superkul att få hjälpa er med både försäljning och köp! :)
  • 2019-01-19

Micael A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Piteå
    Köpt villa, utmärkt bemötande och kunnig inom sitt område.
    Snabb och smidig affär även om man inte var på plats! Läs mer
    2019-01-23 Sofie S svarar Micael A
    Hej Micael och tack för er återkoppling. Kul att ni är nöjda med försäljningen och mitt arbete! Hoppas att ni kommer att trivas bra i nya huset :)
  • 2019-01-15

Ola E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Piteå
    Sålt en bostadsrätt.
    Helt okey.
    Jag tycker att mina förväntningar blev högre än förväntat och priset lite högre än min målsättning och allt i övrigt sköttes på ett bra sätt.
    Jag är helt nöjd med arbetet som utfördes. Läs mer
    2019-01-16 Ilone E svarar Ola E
    Hej Ola! Tack för din rekommendation, jag är glad och nöjd över att affären blev bättre än du förväntat dig.
  • 2019-01-07

Daniel C skrev om Svensk Fastighetsförmedling Piteå
    Bra löpande återkoppling, tydlig i kommunkationen, sätter rätt förväntningar med oss som säljare men också kunderna, noggrann. Läs mer
    2019-01-10 Marie Sandström svarar Daniel C
    Hej Daniel! Tack för förtroendet och kul att höra att ni är nöjda med affären, kommunikation är en viktig nyckel till en lyckad försäljning!
  • Anneli O

2019-01-03

Anneli O skrev om Svensk Fastighetsförmedling Piteå
    Proffsigt och seriöst hela vägen! Överträffade mina förväntningar. Läs mer
    2019-01-10 Marie Sandström svarar Anneli O
    Hej Anneli! Tack för din återkoppling och för att jag fick förtroendet att jag fick hjälpa er med försäljningen!
  • 2019-01-02

Albin S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Piteå
    Köpte nyligen en villa där Marie Sandström var mäklare. Professionell, tillmötesgående och flexibel som t.om. ordnade kontraktsskrivning på nyårsdagen.

Fick även intrycket av att hon brydde sig om både köpare och säljare, vilket jag uppskattade.

En väldigt positiv upplevelse från början till slut helt enkelt. Läs mer
    2019-01-10 Marie Sandström svarar Albin S
    Hej Albin! Tusen tack för din feedback, verkligen roligt att höra att du är nöjd med affären och mitt arbete. Nu är det bara ladda för inflyttning!
  • Anna F

2018-12-21

Anna F skrev om Svensk Fastighetsförmedling Piteå
    Marie assisterade oss i köpet av vårt drömhus; en vacker villa belägen precis vid vattnet. Hon var rakt igenom professionell, vänlig, hjälpsam och tillmötesgående. Dessutom var hon uppriktigt mån om att tillgodose våra behov lika mycket som säljarens, vilket kändes fantastiskt. Vi har aldrig träffat en så trevlig och professionell mäklare, så vi vill verkligen rekommendera Marie till var och en som ska sälja eller köpa bostad i Piteå med omnejd! Läs mer
    2018-12-22 Marie Sandström svarar Anna F
    Hej Anna! Tusen tack för dina fina ord, vårt jobb är självklart att finnas för både våra säljare och köpare och det uppskattas verkligen att få höra att ni är nöjda med mitt arbete. Ha nu en god jul och ett gott nytt år så får ni sen börja ladda för inflyttning i drömhuset efter årsskiftet :)
  • 2018-12-18

Anette R skrev om Svensk Fastighetsförmedling Piteå
    Har sålt ett kedjehus/villa. Jag tyckte mäklaren var kunnig, proffsig och hade ett bra bemötande.
    Jag är nöjd med försäljningen och mäklaren levde upp till mina förväntningar.
    Snabb försäljning! Läs mer
    2018-12-20 Marie Sandström svarar Anette R
    Hej Anette! Tack för din feedback och roligt att höra att ni är nöjda med affären! Hoppas lägenhetslivet kommer att kännas bra för er :)
  • 2018-12-17

Erika E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Piteå
    Tydlig, kunnig, seriös, tillmötesgående, trevlig. Läs mer
    2018-12-18 Marie Sandström svarar Erika E
    Hej Erika! Tack för din återkoppling! Har varit riktigt kul att få hjälpa dig med försäljningen och roligt att höra att du är nöjd med mitt arbete. Hoppas ni kommer att trivas bra i nya huset!
  • 2018-12-11

Åke A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Piteå
    Har köpt ett mindre hus i Piteå.
    Vi har blivit mycket bra bemötta av mäklaren och assistenten.
    Ställde upp på obekväm tid, kort varsel.
    Glad o positiv.
    Har bara positiva intryck av hela affären+ tiden som vi har letat rätt hus. Läs mer
    2018-12-12 Joakim Norberg svarar Åke A
    Hej Åke, vad kul att allt har känts bra för er och tusen tack för er fina rekommendation! Stort välkommen till Piteå, jag är helt övertygad om att ni kommer trivas! :) God jul!
  • 2018-12-11

Emelie L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Piteå
    Jag och min sambo har köpt hus, vi fick privat visning och hon hade gjort det otroligt mysigt i huset och är väldigt glad som person.

Hon har alltid svarat direkt vi haft en fråga på sms eller när vi har ringt och vi har känt oss väldigt väldigt trygga med henne Läs mer
    2018-12-12 Marie Sandström svarar Emelie L
    Hej Emelie! Tusen tack för eran feedback! Det viktigaste i vårt jobb är såklart att både köpare och säljare ska känna sig väl omhändertagna så det värmer verkligen att höra att ni är nöjda med mitt arbete. Hoppas ni ska trivas bra med nya livet som villaägare :)
  • 2018-12-01

Anna Å skrev om Svensk Fastighetsförmedling Piteå
    Vi fick ett lugnt och trevligt bemötande. Tog sig tid att svara på frågor. Läs mer
  • 2018-11-23

Mikael J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Piteå
    Sålt villa tidigare i höst och nu köpt annan villa. Bra och proffsigt bemötande. Läs mer
    2018-11-27 Marie Sandström svarar Mikael J
    Hej Mikael! Tack för din feedback. Kul att du är nöjd med vårt arbete och hoppas att du kommer att trivas bra i nya huset!
  • 2018-11-22

Kent E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Piteå
    Kompetent och väldigt trevlig
    rekommenderas varmt Läs mer
    2018-11-28 Sofie S svarar Kent E
    Tack Kent för de fina orden, hoppas ni kommer att trivas bra i huset! :)
  • Emelie J

2018-11-22

Emelie J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Piteå
    Vi kontaktade Joakim Nordberg i augusti för att få hjälp med att hitta vårt drömhem. Efter fem års sökande behövde vi hjälp! Nu är vi i november och vi har köpt det hus vi så länge letat samt sålt vår nuvarande bostad. Att tillägga är båda äffarerna blev klara inom två veckor, så smidigt! Vi är otroligt nöjda. Proffessionellt bemötande och vilken tillgänglighet, 5/5 i betyg 👍🏻. /Emelie & Per Läs mer
    2018-12-10 Joakim Norberg svarar Emelie J
    Tusen tack för er fina reco Emelie och superroligt att få hjälpa er att både hitta ert nya drömboende och även få hjälpa er att sälja erat eget! :) Ha en riktigt trevlig (och lugn) jul!
  • 2018-11-22

Elin W skrev om Svensk Fastighetsförmedling Piteå
    Köpte hus på Djupviken med hjälp av Joakim och är riktigt nöjda med köpet! Läs mer
    2018-12-10 Joakim Norberg svarar Elin W
    Tack för er reco och superroligt att få hjälpa hemvändare att hitta hem! :) Hoppas ni ska trivas i ert fina hus!
  • Ludvig B

2018-11-15

Ludvig B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Piteå
    Köpte en bostadsrätt med hjälp av Ilone och hade inte kunnat få bättre service, så himla snäll och gullig och det kändes som att hon tänkte på mig i första hand genom hela affären. Vilket för mig var väldigt skönt då det är min första bostadsaffär. Då det som sagt är första gången så hade jag inga större förväntningar av hur det skulle gå till men jag tycker inte att det hade kunnat gå mycket bättre. Tack för det! Läs mer
    2018-11-16 Ilone E svarar Ludvig B
    Tack snälla Ludvig för den fina rekommendationen, jag är så glad över att du känner dig glad och trygg över affären, ha en riktigt bra dag, på återseende! / Ilone
  • 2018-11-13

Hans O skrev om Svensk Fastighetsförmedling Piteå
    Sålde vår bostad. En mäklare med rätt engagemang och driv, gav ett mycket seriöst intryck. Det gjordes en mycket snygg och väldokumenterad presentation av huset och hon lyssnade på det som var viktigt för oss. I detta fall, i vår situation var ett snabbt avslut något vi prioriterade.

//Hans Läs mer
    2018-11-22 Marie Sandström svarar Hans O
    Hej Hans! Tusen tack för de fina orden, har varit så roligt att få hjälpa er med försäljningen. Hoppas ni kommer att trivas bra i stan!
  • Marcus S

2018-11-12

Marcus S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Piteå
    Sålt gård. Tillmötesgående, flexibel och ett bra resultat. Vad mer kan man önska.

Full pott. Läs mer
    2018-11-22 Marie Sandström svarar Marcus S
    Hej Marcus! Så roligt att ni känner er nöjda med försäljningen av ert fina ställe. Tusen tack för din rekommendation!
  • 2018-11-12

Fredrik J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Piteå
    De har överlag gett ett bra intryck på oss som köpare. Läs mer
    2018-11-22 Marie Sandström svarar Fredrik J
    Hej Fredrik! Tack så mycket för återkopplingen, roligt att höra att ni känner er nöjda med affären. Hoppas ni ska trivas bra i nya huset!
  • Karl S

2018-10-27

Karl S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Piteå
    Köpte en villa med Joakim Norberg som mäklare. Väldigt professionell, trevlig och anträffbar, jag upplevde att han är väldigt driven och jag som köpare kände ett stort förtroende för honom och hans kompetens. Läs mer
    2018-11-22 Joakim Norberg svarar Karl S
    Hej Karl och tack för din fina rekomendation, hoppas ni ska trivas i ert nya boende! :)
  • 2018-10-21

Anita W skrev om Svensk Fastighetsförmedling Piteå
    Bemött på ett bra och trevligt sätt. Bra återkoppling under processens gång som även var snabb. Nu är vår villa såld och vi är jättenöjda och hoppas och tror att köparna känner likadant
    Tack Läs mer
    2018-11-22 Joakim Norberg svarar Anita W
    Hej Anita, vad roligt att ni känner er nöjda med försäljningen och tack för din rekommendation. Hoppas ni ska trivas bra i lägenheten! :)
  • 2018-10-21

Linus J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Piteå
    Köpt ett Älvsby hus i piteå
    fått utmärkt bemötande
    Är väldigt nöjd med min bostads affär Läs mer
    2018-11-22 Joakim Norberg svarar Linus J
    Hej Linus, superkul att äntligen få hitta just ert drömboende, tack för din rekommendation och hoppas ni ska trivas i huset! :)
  • 2018-10-19

Konrad S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Piteå
    Seriös, tar reda på svar på ställda frågor.
    Gott intryck. Läs mer
    2018-11-22 Joakim Norberg svarar Konrad S
    Hej Konrad, tack för din rekommendation och hoppas ni ska trivas bra i ert nya hus! :)
  • Ann-Britt P

2018-10-19

Ann-Britt P skrev om Svensk Fastighetsförmedling Piteå
    Sålt en villa. Mäklaren var spontan, jordnära o trevlig. Hon prissatte vårt hus långt över vad vi trodde det skulle vara värt. Vi fick begärt pris plus ytterligare 300 000:- Läs mer
    2018-10-26 Marie Sandström svarar Ann-Britt P
    Hej Ann-Britt! Tack för din fina rekommendation. Ni har ett fantastiskt hus så det förvånar mig inte att det var flera som var intresserade av det :) Hoppas att ni kommer att trivas bra med nya livet i husvagn och lägenhet!
    Ann-Britt P gillar detta
  • 2018-10-16

Linnea H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Piteå
    Vi var mycket nöjda med Joakim när vi köpte vårt hus. Han var saklig, tydlig och hade ett väldigt fint bemötande.
    Jag kan bara varmt rekommendera honom som mäklare! Läs mer
    2018-10-17 Joakim Norberg svarar Linnea H
    Hej Linnea och tack för din fina rekommendation! Stort grattis till ert fantastiska hus, jag är helt övertygad om att ni kommer trivas superbra! :)
  • 2018-10-15

Martin S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Piteå
    Vi har köpt en fin enplansvilla. Joakim har varit professionell och höll en bra visning samt svarade på de frågor vi hade. Tydlig och tillmötesgående, rekommenderas varmt! Läs mer
    2018-10-15 Joakim Norberg svarar Martin S
    Hej Martin, tack för din fina rekommendation och hoppas ni ska trivas superbra i ert nya hus. Alltid lika roligt med folk som flyttar till Piteå och jag är 110% säker att ni kommer trivas bra som nya Pitebor! :)

Lillbrogatan 8, 941 32 Piteå