Alla kategorier Mäklare Norrbotten Piteå Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Piteå

Svensk Fastighetsförmedling Piteå

Lillbrogatan 8, 941 32 Piteå — Visa karta

Välkommen till den mest anlitade fastighetsförmedlingen i Piteå!

Med erfarenhet, kvalitet och engagemang hjälper vi våra kunder tryggt och säkert genom livets kanske största affär. Vårt team på sex mäklare och två assistenter förmedlar ca. 60% av alla villor i Piteå och vi strävar efter att alltid ge bästa service och anpassa oss till just dina behov inför bostadsaffären.

När du väljer att sälja med oss får du tillgång till vårt stora kontaktnät, vi har koll på nästan alla som är intresserade av att byta bostad i området! Dessutom erbjuder vi marknadsföring i olika kanaler - skyltfönster hos oss och på lokala bankkontor, Piteå Tidningen och både NSD och Kuriren - samt hjälper dig med fotografering och vad du ska tänka på inför visning.

Boka gärna en tid för kostnadsfri värdering. Vi kommer ut och presenterar oss, gör en värdering och ger tips och råd inför ditt bostadsbyte. Vill du köpa kan du ansluta dig till vår bevakningstjänst! Då får du ett meddelande så fort något som passar dina önskemål kommer ut på marknaden.

Vi tar dig från ett läge till ett annat!

Läs vad 161 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Piteå

• Thomas S
    Thomas S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Piteå
    Bra bemötande och kunnig mäklare Läs mer
  • Eric H
    Eric H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Piteå
    Frida Risberg har varit den bästa mäklaren av alla mäklare vi varit i kontakt med under dom senaste 2 åren.

Bockar och tackar. Läs mer
  • IngaMaj S
    IngaMaj S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Piteå
    min mäklare och hennes assistent levde till fullo upp till mina förväntningar Läs mer
    2017-12-27 Marie Sandström svarar IngaMaj S
    Hej IngaMaj,
    Så roligt att höra! Tack för din rekommendation.
  • Ove R
    Ove R skrev om Svensk Fastighetsförmedling Piteå
    Kunnig och bra bemötande under hela säljprocessen Läs mer
    2017-12-27 Marie Sandström svarar Ove R
    Hej Ove!
    Kul att ni är nöjda med försäljningen, tack för er rekommendation!
  • Inga-märta R
    Inga-märta R skrev om Svensk Fastighetsförmedling Piteå
    Jag har inget att anmärka på vad gäller vår mäklare. Alla kontakter med honom vad gällande vår husförsäljning fungerade utan anmärkning. Däremot har jag en hel del synpunkter på fotografens arbete. Det var undermåligt. Fotograften var någon behjälplig ur deras personal som till synes inte hade blicken för fotovinklar, bildkompositioner osv. I mitt tyckte jättedåliga bilder. Vet från andra mäklarfirmor att de ofta har proffsiga fotografer till hjälp. Likaså stylister som erbjuds vid behov. Sådana fanns inte hos Svensk Fastighetsförmedling i Piteå. Läs mer
    2017-12-27 Marie Sandström svarar Inga-märta R
    Hej Inga-Märta,
    Tack för er feedback. Så bra att vår mäklartjänst levde upp till era förväntningar, dessvärre tråkigt att ni inte är nöjda med bilderna. Vi jobbar i skrivande stund på rekrytering av en fotograf till vårt kontor, så vi ska se till att vi kan leverera till fullo även på den delen i fortsättningen.
  • Margareta T
    Margareta T skrev om Svensk Fastighetsförmedling Piteå
    Bra bemötande och endast positiva upplevelser av mig som kund. Läs mer
    2017-12-27 Marie Sandström svarar Margareta T
    Hej Margareta,
    Roligt att höra att vårt arbete levde upp till era förväntningar. Tack för rekommendationen!
  • Roger I
    Roger I skrev om Svensk Fastighetsförmedling Piteå
    Trevligt bemötande av engagerade mäklare Läs mer
    2017-12-27 Marie Sandström svarar Roger I
    Hej Roger,
    Tack för din rekommendation och hoppas ni trivs bra i stugan!
  • Mattias R
    Mattias R skrev om Svensk Fastighetsförmedling Piteå
    Gott bemötande och snabbt genomförd försäljning Läs mer
    2017-12-27 Marie Sandström svarar Mattias R
    Hej Mattias!
    Tack för din rekommendation och ett gott samarbete!
  • Anna Lisa L
    Anna Lisa L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Piteå
    Jag fick ett mycket bra bemötande av mäklaren o. hans team.
    Glada, trevliga o. underbara människor. Läs mer
    2017-12-27 Marie Sandström svarar Anna Lisa L
    Hej Anna Lisa!
    Kul att höra att du känner dig nöjd med affären. Tack för din rekommendation!
  • Suzanne O
    Suzanne O skrev om Svensk Fastighetsförmedling Piteå
    Frida Risberg är kunnig och professionell och har genom sitt engagemang och driv skapat goda förutsättningar för oss som säljare såväl som för kund. Hon har hög tillgänglighet och genom återkopplingarna har hon hållit oss uppdaterade och process och aktuellt läge. Frida har också regelbundet stämt av våra tankar inför nästa steg och därmed säkerställt att vi fått den tjänst vi önskat. Läs mer
    2017-12-27 Marie Sandström svarar Suzanne O
    Hej Suzanne,
    Så roligt att höra att ni är nöjda med Fridas engagemang och arbete. Tack för den fina rekommendationen!
  • Pontus G
    Pontus G skrev om Svensk Fastighetsförmedling Piteå
    Trevlig, Glad, duktig, påläst om det huset,
    Kunde svara på alla funderingar man hade! Läs mer
    2017-12-27 Marie Sandström svarar Pontus G
    Hej Pontus!
    Kul att höra att du fick ett gott bemötande av en engagerad mäklare. Tack för din rekommendation!
  • Lilian P
    Lilian P skrev om Svensk Fastighetsförmedling Piteå
    Mycket gott bemötande o alla förväntningar infriade. Läs mer
    2017-12-27 Marie Sandström svarar Lilian P
    Hej Lilian,
    Tack för din rekommendation och för ett gott samarbete!
  • Lars V
    Lars V skrev om Svensk Fastighetsförmedling Piteå
    En lätt överambitiös mäklare i fråga om avslut på köpet, underpresterande i fråga om byggteknik.
    Upplevelsen kan sammanfattas till ett hastverk enbart med syfte att snabbt få affären avklarad. Läs mer
    2017-12-27 Marie Sandström svarar Lars V
    Hej Lars,
    Tack för din feedback. Verkligen tråkigt att höra att ni inte känner er nöjda. Vi vore tacksamma om vi kan få höra mer om vad som gick fel så att vi kan förbättra oss i framtiden så du får gärna höra av dig till oss på 0911-16000 eller sf.pitea@svenskfast.se
  • Åke Sigvard L
    Åke Sigvard L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Piteå
    Bra bemötande, vänlig personal. Bara positivt- Läs mer
    2017-12-27 Marie Sandström svarar Åke Sigvard L
    Hej Åke,
    Tack för din rekommendation och roligt att höra att ni är nöjda med affären!
  • John H
    John H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Piteå
    Trevlig bra service. Även då vi ville ha extra visningar Läs mer
    2017-12-27 Marie Sandström svarar John H
    Hej John!
    Tack för er rekommendation och roligt att höra att ni känner er nöjda med servicen.
  • Gulli A
    Gulli A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Piteå
    Jag fick det bästa bemötande man kan vänta sig, och mäklaren levde upp till min förväntan med 100%
    Jag hade inte kunnat få bättre upplevelse som kund. Läs mer
    2017-12-27 Marie Sandström svarar Gulli A
    Hej Gulli,
    Så roligt att du känner dig väl omhändertagen hos oss. Tack för din rekommendation!
  • Gulli A
    Gulli A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Piteå
    Jag hade inte kunnat få bättre upplevelse som kund. Läs mer
    2017-12-27 Marie Sandström svarar Gulli A
    Hej Gulli,
  • Roger H
    Roger H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Piteå
    Mycket bra (levde upp till mina tidigare goda erfarenheter). En bra kundupplevelse, kan varmt rekommendera dem. Läs mer
    2017-12-04 Marie Sandström svarar Roger H
    Hej Roger! Tack för rekommendationen och roligt att höra att vi lever upp till era förväntningar!
  • Sara H
    Sara H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Piteå
    Trevligt, proffsigt och engagerat. Såväl bemötande som jobb! Läs mer
    2017-12-04 Marie Sandström svarar Sara H
    Hej Sara! Tack för återkopplingen och kul att ni är nöjda!
  • Håkan M
    Håkan M skrev om Svensk Fastighetsförmedling Piteå
    Fick ett fint bemötande av mäklaren, hon visade fint engagemang och har hjälpt till med allt som rörde försäljningen. Läs mer
    2017-12-04 Marie Sandström svarar Håkan M
    Hej Håkan! Kul att höra att ni är nöjda med affären. Tack för förtroendet!
  • Vanja B
    Vanja B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Piteå
    Jag tycker allt var bra, jag är väldigt nöjd Läs mer
    2017-12-04 Marie Sandström svarar Vanja B
    Hej Vanja! Så roligt att höra. Tack för återkopplingen!
  • Dan F
    Dan F skrev om Svensk Fastighetsförmedling Piteå
    Bra bemötande, bra rådgivning och bra resultat Läs mer
    2017-12-04 Marie Sandström svarar Dan F
    Hej Dan! Tack för din rekommendation.
  • Hanna M
    Hanna M skrev om Svensk Fastighetsförmedling Piteå
    Vi är nöjda med bemötandet som vi upplevde som vänligt, trevligt och lyhört. Mäklarna vid Pitekontoret lever upp till vår förväntan och det är mycket troligt att vi kontaktar dem igen om vi får behov av mäklartjänster. Läs mer
    2017-12-04 Marie Sandström svarar Hanna M
    Hej Hanna! Tack för er återkoppling! Ni är självklart välkomna om ni behöver vår hjälp även i framtiden. Hoppas ni trivs bra i nya huset!
  • Lena H
    Lena H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Piteå
    Mycket gott och proffsigt bemötande. Mäklaren levde mer än väl upp till min förväntan. Upplevde mäklaren mycket angagerad och hjälpsam efter försäljningen med det jag behövde hjälp med vid tex deklarationen. Läs mer
    2017-12-04 Marie Sandström svarar Lena H
    Hej Lena! Så roligt att höra att du är nöjd med affären. Tack för din rekommendation!
  • Helene D
    Helene D skrev om Svensk Fastighetsförmedling Piteå
    Hade 2 st mäklare pga semestertider. Den första som vi hade personlig kontakt med iom fotografering av huset var mycket tillmötesgående och kunnig. Den andra som tog över var också bra att ha att göra med, dock ingen personlig kontakt där iom att försäljningen var tvungen att ske på distans. Det var ett dösdsbo och vi dödsbodelägare bor i Södra Sverige, därav mycket viktigt att känna att allt sköttes på bästa sätt utan vår insyn/medverkan och det sköttes mycket bra! Läs mer
    2017-12-04 Marie Sandström svarar Helene D
    Hej Helene! Härligt att ni kände er trygga med affären trots att sista delen skedde på distans, alla affärer är unika och måste självklart anpassas på bästa sätt utifrån rådande situation. Tack för din rekommendation!
  • May-louise M
    May-louise M skrev om Svensk Fastighetsförmedling Piteå
    Mäklaren Sara Johnson har utfört mäklaruppdraget på ett professionellt sätt från fastighetsbesöket till hanteringen av försäljningen vid inkomstdeklarationen. Läs mer
    2017-12-04 Marie Sandström svarar May-louise M
    Hej May-Louise! Så roligt att höra att ni är nöjda med affären, tack för er rekommendation.
  • Torgny L
    Torgny L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Piteå
    Till slut en bra lösning av försäljningen . Läs mer
    2017-12-04 Marie Sandström svarar Torgny L
    Hej Torgny! Tack för er återkoppling!
  • Börje Urban K
    Börje Urban K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Piteå
    Det har fungerat bra. Som förväntat Läs mer
    2017-12-04 Marie Sandström svarar Börje Urban K
    Hej! Roligt att höra och tack för er rekommendation.
  • Eivor W
    Eivor W skrev om Svensk Fastighetsförmedling Piteå
    Mycket professionellt hela vägen, från första kontakten till hjälp med skatteberäkningen! Trevligt bemötande! Idel lovord alltså! Läs mer
    2017-12-04 Marie Sandström svarar Eivor W
    Hej Eivor! Tack för er rekommendation och kul att höra att ni är nöjda med affären!
  • Malin H
    Malin H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Piteå
    Fick ett tryggt och bra intryck av mäklaren i vårt köp. Förklarade det som behövde förklaras. Läs mer
    2017-12-04 Marie Sandström svarar Malin H
    Hej Malin! Roligt att ni är nöjda och tack för er rekommendation.
  • Diana K
    Diana K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Piteå
    Köpt hus via Svens Fast i Piteå. Även fått en värdering på huset. Varit nöjda med kontakten och inget direkt att anmärka på. Läs mer
    2017-12-04 Marie Sandström svarar Diana K
    Hej Diana! Tack för din återkoppling och hoppas ni trivs bra i nya huset.
  • Toni S
    Toni S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Piteå
    Positiv glad hjälpsam. Väldigt nöjd med vår mäklare. Läs mer
    2017-12-04 Marie Sandström svarar Toni S
    Hej Toni! Tack för er rekommendation och hoppas ni trivs bra i nya huset!
  • Curt J
    Curt J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Piteå
    Använde SF Piteå för att jag kände till dem från en tidigare husförmedling, kunnig och trevlig mäklare och administratörer även denna gång. Läs mer
    2017-12-04 Marie Sandström svarar Curt J
    Hej Curt! Tack för din rekommendation och roligt att höra att ni är nöjda med affären.
  • Anita G
    Anita G skrev om Svensk Fastighetsförmedling Piteå
    Hade två olika mäklare. Vet ej vem som avses... Läs mer
  • Per Olof L
    Per Olof L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Piteå
    Bra bemötande .
    Mäklaren överskattade tidigare ägares kunskap. Läs mer
    2017-12-04 Marie Sandström svarar Per Olof L
    Hej Per Olof! Tack för er feedback, vi jobbar ständigt på att bli bättre så era åsikter är viktiga för oss. Roligt att ni känner att ni blev omhändertagna på ett bra sätt.
  • Christer L
    Christer L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Piteå
    Vi fick ett fint bemötande och välkomnande. Läs mer
    2017-12-04 Marie Sandström svarar Christer L
    Hej Christer! Kul att ni känner er nöjda och tack för rekommendationen!
  • Joakim A
    Joakim A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Piteå
    Mycket bra service och information och även uppföljning efter köp och inflyttning Läs mer
    2017-12-01 Marie Sandström svarar Joakim A
    Hej Joakim! Tack för din rekommendation och roligt att höra att ni är nöjda!
  • Eva E
    Eva E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Piteå
    Kunnig mäklare, svarade på frågor när vi ringde, ställde verkligen upp för oss som säljare. Läs mer
    2017-11-30 Joakim Norberg svarar Eva E
    Hej Eva, vad kul att du känner dig nöjd med mäklaren och att allt kändes bra för er. Stort tack för er rekommendation!
  • Susanne Ö
    Susanne Ö skrev om Svensk Fastighetsförmedling Piteå
    Mycket bra service och bemötande Läs mer
    2017-11-30 Joakim Norberg svarar Susanne Ö
    Hej Susanne, tack för din fina rekommendation!
  • Per-olof E
    Per-olof E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Piteå
    Superbra, proffsigt och genomtänkt.
    Vill ge Rickard Falhman en stor eloge för att få ut så mycket för huset, samt Anneli Roslin för all hjälp.. Tusen tack P-o Eriksson Läs mer
    2017-11-30 Joakim Norberg svarar Per-olof E
    Hej Per-Olof, jättekul att du är nöjd med både Rikard och Anneli samt att affären gick så bra. Hoppas ni trivs i ert nya boende!
  • Leehau L
    Leehau L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Piteå
    Väldigt missnöjd med bemötande och hantering av bostadsaffär. Återkopplar dåligt, saker och ting stämmer inte med huset, ändrar egna uttalanden under affärens gång. Nej, hade jag fått välja hade jag inte valt Svensk fast igen. Läs mer
    2017-11-30 Joakim Norberg svarar Leehau L
    Hej Leehau, tack för din feedback och vad tråkigt att du känner dig missnöjd med hanteringen av ert köp. Du får hemskt gärna ringa mig för att förklara eran situation och vad ni känner har gått fel så att vi kan försöka förbättra oss i framtiden. Hoppas iallafall att ni trivs bra i ert nya boende.
  • Ahmad P
    Ahmad P skrev om Svensk Fastighetsförmedling Piteå
    Ett fantastiskt bemötande och arbetskunnig mäklaren. Läs mer
    2017-11-30 Joakim Norberg svarar Ahmad P
    Tack än en gång för ditt svar! :)
  • Ahmad P
    Ahmad P skrev om Svensk Fastighetsförmedling Piteå
    Ett fantastiskt bemötande och arbetskunnig mäklaren. Läs mer
    2017-11-30 Joakim Norberg svarar Ahmad P
    Hej Ahmad, vad kul att du känner dig nöjd med mäklaren och tack för din rekommendation!
  • Andreas B
    Andreas B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Piteå
    Dålig information och kunskap från Mäklaren gällande fastigheten vi köpte.

Svär sig fri från något som helst ansvar när det kommer till fel och brister som framkommit, nära inpå köpet.

kommer aldrig köpa ett hus via Svensk Fastighetsförmedling i Piteå igen! Läs mer
    2017-11-30 Rikard F svarar Andreas B
    Hej Andreas! Tråkigt att du känner så. Jag vill bara än en gång säga att jag vare sig kan, vill eller får agera både som mäklare, domare och besiktningsman.
  • Ted N
    Ted N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Piteå
    Bra och professionellt bemötande. Serviceinriktad. Uppfyllde min förväntan. Läs mer
    2017-11-30 Joakim Norberg svarar Ted N
    Hej Ted, kul att vår mäklare uppfyllde dina förväntningar och tack för din rekommendation!
  • Gun E
    Gun E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Piteå
    Mycket bra bemötande. Använder er igen om vi ska sälja huset. Läs mer
    2017-11-30 Joakim Norberg svarar Gun E
    Hej Gun, tack för din rekommendation och jätteroligt att du känner sånt förtroende att vi skulle få hjälpa dig igen! :)
  • Sofia O
    Sofia O skrev om Svensk Fastighetsförmedling Piteå
    Bra bemötande. Tydlighet. Återkoppling Läs mer
    2017-11-30 Joakim Norberg svarar Sofia O
    Hej Sofia, tack för din rekommendation!
  • Kim L
    Kim L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Piteå
    Jättetrevlig tjej som dyker upp på kort varsel. Känns avslappnad men ändå väldigt professionell! Läs mer
    2017-11-30 Joakim Norberg svarar Kim L
    Hej Kim, tusen tack för din fina rekommendation och jätteroligt att du är nöjd med mäklaren. Att jobba på ett avslappnat men ändå professionellt sätt är något som vi tycker är väldigt viktigt. Hoppas du trivs bra i ditt nya boende!
  • Kristina D
    Kristina D skrev om Svensk Fastighetsförmedling Piteå
    suverän hjälp å bemötande. Kände mig trygg med försäljning och värdering Läs mer
    2017-11-30 Joakim Norberg svarar Kristina D
    Hej Kristina, tack för din fina rekommendation och superroligt att du är så nöjd med mäklaren och kände dig trygg genom försäljningen. Hoppas du trivs bra i ditt nya boende!
  • Krickan F
    Krickan F skrev om Svensk Fastighetsförmedling Piteå
    Allt har hittills fungerat bra. Läs mer
    2017-11-30 Joakim Norberg svarar Krickan F
    Hej Krickan, tack för din rekommendation och jag hoppas och tror att ni ska trivas kanonbra i ert nya boende!

Lillbrogatan 8, 941 32 Piteå