Alla kategorier Mäklare Norrbotten Piteå Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Piteå

Svensk Fastighetsförmedling Piteå

Lillbrogatan 8, 941 32 Piteå — Visa karta

Välkommen till den mest anlitade fastighetsförmedlingen i Piteå!

Med erfarenhet, kvalitet och engagemang hjälper vi våra kunder tryggt och säkert genom livets kanske största affär. Vårt team på sex mäklare och två assistenter förmedlar ca. 60% av alla villor i Piteå och vi strävar efter att alltid ge bästa service och anpassa oss till just dina behov inför bostadsaffären.

När du väljer att sälja med oss får du tillgång till vårt stora kontaktnät, vi har koll på nästan alla som är intresserade av att byta bostad i området! Dessutom erbjuder vi marknadsföring i olika kanaler - skyltfönster hos oss och på lokala bankkontor, Piteå Tidningen och både NSD och Kuriren - samt hjälper dig med fotografering och vad du ska tänka på inför visning.

Boka gärna en tid för kostnadsfri värdering. Vi kommer ut och presenterar oss, gör en värdering och ger tips och råd inför ditt bostadsbyte. Vill du köpa kan du ansluta dig till vår bevakningstjänst! Då får du ett meddelande så fort något som passar dina önskemål kommer ut på marknaden.

Vi tar dig från ett läge till ett annat!

Läs vad 199 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Piteå

• Mikael E
    Mikael E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Piteå
    Vi har sålt en villa/fritidshus på klubbenområdet i Piteå. Mäklaren har satt ett vettigt utgångspris, och det blev sålt precis på utgångspriset. Bra kontakt med mäklaren genom hela processen. Bra engagemang från mäklaren och mäkl assistenten. Läs mer
  • Malin J
    Malin J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Piteå
    Sålt bostad. En villa. Oerhört proffsig och duktig mäklare. Har alltid varit nöjd med Svensk Fastighetsförmedling. Läs mer
  • Rolf L
    Rolf L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Piteå
    Utmärkt kommunikation, väl förberedd vid träffarna, punktlig, insatt i affären! Vi är mycket nöjda! Läs mer
    2018-07-19 Ilone E svarar Rolf L
    Hej och tack för det fina omdömet, jag är glad om ni är nöjda, trevlig sommar!
  • Olov Assar G
    Olov Assar G skrev om Svensk Fastighetsförmedling Piteå
    Helt ok. Höll mig under rättad Läs mer
  • Elektriska Trion Rovem Ab
    Elektriska Trion Rovem Ab skrev om Svensk Fastighetsförmedling Piteå
    Vi har sålt en villa i Rosvik. Ett område där det just nu är relativt svårt att sälja.

Vi har tidigare försökt att sälja samma objekt med en annan mäklare utan att lyckas. Det tycker vi bevisar hur viktigt det är med rätt mäklare.

”Ingenting är omöjligt” visade Frida när hon tog tag i objektet. Glad positiv tjej med rätt inställning. Bra jobbat Frida, vi kan varmt rekommendera dig. Läs mer
  • Lisbeth Margareta L
    Lisbeth Margareta L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Piteå
    Sålt fritidshus i jävrebyn. Mäklaren bemötte mig på ett respektfullt och förtroendeingivande sätt. Hade ej så stora förväntningar eftersom jag inte kände till något om fastighetsförmedlingen. Mäklaren var effektiv och höll kontakten hela tiden. Det gjorde att vi snabbt och enkelt kunde slutföra försäljningen. Ingenting lämnades åt slumpen allt ordnades på nolltid. Jag är jättenöjd med Josefin kunde inte fått en bättre mäklare. Läs mer
  • Mattias S
    Mattias S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Piteå
    Har köpt ett fritidshus i Jävre, 2 mil söder om Piteå.
    Bemötandet av Sofie har varit exemplariskt och vi/jag har upplevt att hon företrätt oss som köpare och de som säljare på ett professionellt sätt.
    Sofie har avvägt skillnaden mellan säljarens uppdrag och vi/jag som köpare på ett seriöst och förtroget sätt. Vi har under hela affären fått en snabb och bra återkoppling.
    Sofie har som mäklare har uppnått de förväntningar som vi har på Svensk fastighetsförmedling i Piteå, vilket är på en liten ort höga.
    Vi är otroligt nöjda med vår upplevelse och kommer rekommendera henne och Svensk Fastighetsförmedling.
    Mattias o Maria Sandström Läs mer
    2018-07-09 Sofie S svarar Mattias S
    Tusen tack för de fina orden! Jag hoppas att ni ska trivas där ute, trevlig sommar! :)
  • Robert J
    Robert J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Piteå
    Köpt fritidshus/åretruntboende.
    Känns seriös och sansad.
    Bra på att återkoppla. Läs mer
    2018-07-10 Marie Sandström svarar Robert J
    Hej Robert! Tack för den fina återkopplingen. Hoppas ni kommer att trivas bra i nya huset!
  • André B
    André B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Piteå
    Vi har sålt en villa med hjälp av joakim, det bemötande som han hade mot våran familj var väldigt trevlig och behaglig.
    Jag kan inte annat är sätta fem stjärnor för säljaren. Läs mer
    2018-07-10 Marie Sandström svarar André B
    Hej André! Kul att höra att ni är nöjda med affären och tack för återkopplingen!
  • Bror-Enar A
    Bror-Enar A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Piteå
    Kunnig tillmötesgående,lätt att få kontakt med.Betyg MYCKET BRA .Mycket bra info.inför visning och köp. Läs mer
    2018-07-10 Marie Sandström svarar Bror-Enar A
    Hej Bror-Enar! Tusen tack för de fina orden. Roligt att det blir flytt tillbaka till Piteå för er igen :)
  • Ann-Britt E
    Ann-Britt E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Piteå
    Jag har sålt min fastighet,
    Min mäklare blev Maria Sandström jag blev väldigt bra bemött
    hon utförde ett proffsigt arbete
    allt blev enligt mina förväntningar.
    Jag vill med dessa rader tacka Svensk Fastighetsförmedling.
    Mvh Ann-Britt Eriksson. Läs mer
  • Joakim L
    Joakim L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Piteå
    Bättre mäklare finns inte, alla på hela förmedlingen är lika proffesionella och trevliga, min 5:e affär och lika nöjd som vid min första. Läs mer
    2018-06-29 Joakim Norberg svarar Joakim L
    Jätte tack för den fina rekommendationen, superkul att få hjälpa dig till ditt nya drömboende!

Hoppas huset och spabadet blir toppen för dig och ha en fin sommar! :)
  • Malin J
    Malin J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Piteå
    Sålde ett hus. Mäklaren hade ett gott bemötande, har varit väldigt hjälpsam på alla sätt och vis. Läs mer
    2018-07-10 Marie Sandström svarar Malin J
    Hej Malin! Tack så mycket för återkopplingen. Roligt att ni är nöjda med affären och hoppas ni kommer att trivas bra i nya huset!
  • Eskil A
    Eskil A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Piteå
    En jordbruksfastighet.
    Mycket bra bemötande.
    Han överträffade våra förväntningar.
    Vår upplevelse av hela köpet är helt suveränt och vi är jättenöjda. Läs mer
    2018-06-25 Rikard F svarar Eskil A
    Tack Eskil! Fantastiskt kul att få jobba på marknader där man normalt inte jobbar. Och ännu roligare blir det när man får jobba i så vackra miljöer och när man känner att man har 100% förtroende från sina uppdragsgivare. Så tack själv du. Och hälsa Gunnel!
  • Rickard L
    Rickard L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Piteå
    Vi sålde Odengatan 38 Piteå
    Bra bemötande,snabb återkoppling vid frågor m.m
    Fin presentation av huset.
    Snabb försäljning trots lite seg marknad
    Vi är väldigt nöjda med allt Läs mer
    2018-06-25 Joakim Norberg svarar Rickard L
    Hej Rickard. Tack för de fina orden och jättekul att få hjälpa er med försäljningen. Hoppas ni ska trivas i ert nya boende och att ni får en trevlig sommar! :)
  • Ralf L
    Ralf L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Piteå
    Bostadsrätt 3 rok. i centrala Piteå.
    Proffsigt arbete av mäklaren. Öppen och bra dialog mellan säljare/mäklare/köpare. Förväntningarna översteg med råge det resultat som hade förväntats. En toppeninsats av den strukturerade och yrkesskicklige mäklaren. Läs mer
    2018-06-25 Ilone E svarar Ralf L
    Hej Ralf! Tack för den fina rekommendationen du skrivit. Kul att ni är nöjda, önskar er en trevlig sommar.
  • Bo B
    Bo B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Piteå
    Vi har köpt en lägenhet. Vi blev mycket bra bemött av mäklaren. Läs mer
    2018-06-25 Ilone E svarar Bo B
    Tack så mycket för det, glad att ni är nöjda, trevlig sommar!
  • Joakim L
    Joakim L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Piteå
    Jag har köpt två och sålt två via Frida, en utmärkt och proffesionell mäklare som jag gärna gör affär med igen. Läs mer
    2018-06-27 Frida R svarar Joakim L
    Tack Joakim! Vilka fina ord! Det har verkligen varit lyckade affärer :)
  • Åsa Marie S
    Åsa Marie S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Piteå
    Köpt en villa Proffsigt trevligt organiserat och väldigt informativt och lättförståeligt.Högsta poäng! Läs mer
    2018-06-01 Joakim Norberg svarar Åsa Marie S
    Tack för en trevlig rekommendation Marie, jättekul att få hjälpa dig att hitta ditt nya drömboende! :) Trevlig sommar!
  • Tomas I
    Tomas I skrev om Svensk Fastighetsförmedling Piteå
    Sålde huset
    All heder till Richard Läs mer
    2018-06-13 Marie Sandström svarar Tomas I
    Hej Tomas! Roligt att höra att du är nöjd med affären. Tack för din rekommendation!
  • Petra S
    Petra S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Piteå
    Mycket bra service o trevligt bemötande. Läs mer
    2018-05-28 Frida R svarar Petra S
    Tack Petra! Vad roligt att du är nöjd! :)
  • Emma B
    Emma B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Piteå
    Vi köpte våran nya bostad genom svensk fast i Piteå, professionellt och trevligt bemötande. Vi är mycket nöjda! Läs mer
    2018-05-18 Marie Sandström svarar Emma B
    Hej Emma! Tack för rekommendationen och kul att höra att ni är nöjda med köpet! Hoppas ni ska trivas bra i er nya bostad.
  • Stefan E
    Stefan E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Piteå
    mycket bra mäklare Frida och svensk fastighetsförmedling Läs mer
    2018-05-18 Marie Sandström svarar Stefan E
    Hej Stefan! Tack för de fina orden och roligt att höra att ni är nöjda med affären!
  • Kristina G
    Kristina G skrev om Svensk Fastighetsförmedling Piteå
    Vi har sålt vårt hus och försäljningen var klar och alla papper skrivna 6 dagar efter första visningen, tack för det Joakim Norberg och tack för all pepp inför och efter visningarna :) Läs mer
    2018-05-16 Joakim Norberg svarar Kristina G
    Hej Kristina och tack för din fina rekommendation. Superkul att få hjälpa er med er försäljning och hoppas ni ska trivas bra i lägenheten! :) Trevlig sommar på er!
  • Robert N
    Robert N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Piteå
    Sålde ett 4:a i Piteå. Ilone är tydlig och klar och ger en realistisk bild av vad man kan förvänta sig vid försäljningen. Vi hoppades få lite mer än utropspriset trots en svalnande marknad och det blev precis så. Vi har fått kontinuerliga uppdateringar under hela försäljningen Läs mer
    2018-05-16 Marie Sandström svarar Robert N
    Hej Robert!
    Kul att höra att det blev en lyckad försäljning och tack för er rekommendation!
  • Veronica D
    Veronica D skrev om Svensk Fastighetsförmedling Piteå
    Marie Sandström är en toppenmäklare. Lyhörd, trevlig, positiv, glad. Snabb återkoppling och snabbt genomförd försäljning utan krångel.
    Rekommenderas varmt! Läs mer
    2018-05-07 Marie Sandström svarar Veronica D
    Hej Veronica! Tusen tack för de fina orden och för att jag fick förtroendet att hjälpa er med försäljningen. Hoppas ni kommer att trivas bra på nya stället!
  • Birgitta V
    Birgitta V skrev om Svensk Fastighetsförmedling Piteå
    En snabb deal, trevlig och positiv mäklare vi kan varmt rekommendera Marie Sandström Lycka till i fortsättningen Läs mer
    2018-05-07 Marie Sandström svarar Birgitta V
    Hej Birgitta!
    Tack för förtroendet och för att jag fick hjälpa er med försäljningen, har varit ett nöje från start till mål! Jag kommer och hälsar på er i stugan i sommar :)
  • Sofi M
    Sofi M skrev om Svensk Fastighetsförmedling Piteå
    Joakim Norberg är mycket trevlig, lugn och pedagogisk. Han är noggrann och ger ett lugnande intryck vilket jag tycker är väldigt positivt. Läs mer
    2018-05-08 Joakim Norberg svarar Sofi M
    Hej och tack för din fina rekommendation Sofi, det har varit jättekul att få hjälpa dig att hitta ditt drömboende och jag hoppas verkligen du ska stormtrivas där!
  • Josefine Ö
    Josefine Ö skrev om Svensk Fastighetsförmedling Piteå
    Toppen bra bemötande :) Super nöjd att vi tog frida på svenskfastighetsförmedling. Läs mer
    2018-04-13 Marie Sandström svarar Josefine Ö
    Hej Josefine! Tack för en fin rekommendation och roligt att höra att ni är nöjda med affären.
  • Ann-Catrin W
    Ann-Catrin W skrev om Svensk Fastighetsförmedling Piteå
    Joakim har varit väldigt bra på att höra av sig så att vi kunde ha koll på vad som hände. Han har skött sina åtaganden på ett professionellt och trevligt sätt. Läs mer
    2018-03-20 Marie Sandström svarar Ann-Catrin W
    Hej Ann-Catrin! Kul att höra att ni är nöjda med affären. Tack för er rekommendation!
  • Ida S
    Ida S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Piteå
    Marie har ett mycket gott bemötande, alltid glad och trevlig. Marie håller vad hon lovar, ger tät återkoppling och är tydlig. Vi uppskattar särskilt att Marie väglett oss i försäljningen, så klart utan att lova något, men delat med sig av sin känsla och förväntan ihop med sin erfarenhet.

För oss var det självklart att välja Marie när huset skulle säljas och vi har aldrig tvivlat på vårt val. Marie har skött vår försäljning på ett strålande sätt. Läs mer
    2018-03-20 Marie Sandström svarar Ida S
    Hej Ida! Så roligt att ni är nöjda med affären! Har varit fantastiskt att få jobba med er också. Tack för rekommendationen!
  • Elisabeth B
    Elisabeth B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Piteå
    Ett mycket gott bemötande, fått svar på alla frågor och funderingar som vi haft i samband med vårt husköp. Tydlighet, informativt och ett vänligt och glatt bemötande. Vi är väldigt nöjda! Läs mer
    2018-03-20 Marie Sandström svarar Elisabeth B
    Hej Elisabeth! Så roligt att höra att ni är nöjda och att allt har fungerat bra i samband med affären. Tack för er rekommendation!
  • Jan K
    Jan K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Piteå
    Frida är en synnerligen effektiv och trevlig fastighetsmäklare. Hon gör det hon säger på en gång och hon har korrekta svar på de frågor som vi haft.Hon är mycket noggrann. Vi har sålt hus förut men aldrig haft en så trevlig och noggrann mäklare till hjälp. Läs mer
    2018-02-28 Marie Sandström svarar Jan K
    Hej Jan! Roligt att ni känner er nöjda och upplever att ni har fått ett proffsigt bemötande, det ska självklart framföras. Tack för er rekommendation!
  • Yngve Ö
    Yngve Ö skrev om Svensk Fastighetsförmedling Piteå
    Ärlig mäklare ch trevlig mäklare med realistisk bedömning av objekt Läs mer
    2018-02-28 Marie Sandström svarar Yngve Ö
    Hej Yngve! Kul att ni är nöjda med affären och bemötandet. Tack för er rekommendation!
  • Patrik M
    Patrik M skrev om Svensk Fastighetsförmedling Piteå
    Mkt.bra bemötande. Bra på meddela info Läs mer
    2018-02-28 Marie Sandström svarar Patrik M
    Hej Patrik! Tack för er rekommendation och kul att ni känner er nöjda med vårt jobb!
  • Karin H
    Karin H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Piteå
    Joakim hade koll, var påläst och återkopplade snabbt vid frågor. Det var förtroendeingivande och kan varmt rekommendera honom. Läs mer
    2018-02-28 Marie Sandström svarar Karin H
    Hej Karin! Härligt att ni känner er nöjda med affären. Tack för er rekommendation!
  • skrev om Svensk Fastighetsförmedling Piteå
    Vänlig kunnig och noggrann! Rekommenderas Läs mer
    2018-02-28 Marie Sandström svarar
    Hej! Roligt att ni känner att ni fick ett fint bemötande i samband med affären. Tack för er rekommendation!
  • Lina R
    Lina R skrev om Svensk Fastighetsförmedling Piteå
    Jättenöjda. Fick ett fint bemötande och en duktig/kunnig mäklare. Läs mer
    2018-02-28 Marie Sandström svarar Lina R
    Hej Lina! Så roligt att höra att ni är nöjda med er mäklare. Tack för rekommendationen!
  • Thomas S
    Thomas S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Piteå
    Bra bemötande och kunnig mäklare Läs mer
    2018-02-28 Marie Sandström svarar Thomas S
    Hej Thomas! Tack för er feedback, roligt att ni känner er nöjda med affären!
  • Eric H
    Eric H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Piteå
    Frida Risberg har varit den bästa mäklaren av alla mäklare vi varit i kontakt med under dom senaste 2 åren.

Bockar och tackar. Läs mer
    2018-02-28 Marie Sandström svarar Eric H
    Hej Eric! Roligt att höra att ni är nöjda, tack för rekommendationen!
  • IngaMaj S
    IngaMaj S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Piteå
    min mäklare och hennes assistent levde till fullo upp till mina förväntningar Läs mer
    2017-12-27 Marie Sandström svarar IngaMaj S
    Hej IngaMaj,
    Så roligt att höra! Tack för din rekommendation.
  • Ove R
    Ove R skrev om Svensk Fastighetsförmedling Piteå
    Kunnig och bra bemötande under hela säljprocessen Läs mer
    2017-12-27 Marie Sandström svarar Ove R
    Hej Ove!
    Kul att ni är nöjda med försäljningen, tack för er rekommendation!
  • Inga-märta R
    Inga-märta R skrev om Svensk Fastighetsförmedling Piteå
    Jag har inget att anmärka på vad gäller vår mäklare. Alla kontakter med honom vad gällande vår husförsäljning fungerade utan anmärkning. Däremot har jag en hel del synpunkter på fotografens arbete. Det var undermåligt. Fotograften var någon behjälplig ur deras personal som till synes inte hade blicken för fotovinklar, bildkompositioner osv. I mitt tyckte jättedåliga bilder. Vet från andra mäklarfirmor att de ofta har proffsiga fotografer till hjälp. Likaså stylister som erbjuds vid behov. Sådana fanns inte hos Svensk Fastighetsförmedling i Piteå. Läs mer
    2017-12-27 Marie Sandström svarar Inga-märta R
    Hej Inga-Märta,
    Tack för er feedback. Så bra att vår mäklartjänst levde upp till era förväntningar, dessvärre tråkigt att ni inte är nöjda med bilderna. Vi jobbar i skrivande stund på rekrytering av en fotograf till vårt kontor, så vi ska se till att vi kan leverera till fullo även på den delen i fortsättningen.
  • Margareta T
    Margareta T skrev om Svensk Fastighetsförmedling Piteå
    Bra bemötande och endast positiva upplevelser av mig som kund. Läs mer
    2017-12-27 Marie Sandström svarar Margareta T
    Hej Margareta,
    Roligt att höra att vårt arbete levde upp till era förväntningar. Tack för rekommendationen!
  • Roger I
    Roger I skrev om Svensk Fastighetsförmedling Piteå
    Trevligt bemötande av engagerade mäklare Läs mer
    2017-12-27 Marie Sandström svarar Roger I
    Hej Roger,
    Tack för din rekommendation och hoppas ni trivs bra i stugan!
  • Mattias R
    Mattias R skrev om Svensk Fastighetsförmedling Piteå
    Gott bemötande och snabbt genomförd försäljning Läs mer
    2017-12-27 Marie Sandström svarar Mattias R
    Hej Mattias!
    Tack för din rekommendation och ett gott samarbete!
  • Anna Lisa L
    Anna Lisa L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Piteå
    Jag fick ett mycket bra bemötande av mäklaren o. hans team.
    Glada, trevliga o. underbara människor. Läs mer
    2017-12-27 Marie Sandström svarar Anna Lisa L
    Hej Anna Lisa!
    Kul att höra att du känner dig nöjd med affären. Tack för din rekommendation!
  • Suzanne O
    Suzanne O skrev om Svensk Fastighetsförmedling Piteå
    Frida Risberg är kunnig och professionell och har genom sitt engagemang och driv skapat goda förutsättningar för oss som säljare såväl som för kund. Hon har hög tillgänglighet och genom återkopplingarna har hon hållit oss uppdaterade och process och aktuellt läge. Frida har också regelbundet stämt av våra tankar inför nästa steg och därmed säkerställt att vi fått den tjänst vi önskat. Läs mer
    2017-12-27 Marie Sandström svarar Suzanne O
    Hej Suzanne,
    Så roligt att höra att ni är nöjda med Fridas engagemang och arbete. Tack för den fina rekommendationen!
  • Pontus G
    Pontus G skrev om Svensk Fastighetsförmedling Piteå
    Trevlig, Glad, duktig, påläst om det huset,
    Kunde svara på alla funderingar man hade! Läs mer
    2017-12-27 Marie Sandström svarar Pontus G
    Hej Pontus!
    Kul att höra att du fick ett gott bemötande av en engagerad mäklare. Tack för din rekommendation!
  • Lilian P
    Lilian P skrev om Svensk Fastighetsförmedling Piteå
    Mycket gott bemötande o alla förväntningar infriade. Läs mer
    2017-12-27 Marie Sandström svarar Lilian P
    Hej Lilian,
    Tack för din rekommendation och för ett gott samarbete!

Lillbrogatan 8, 941 32 Piteå