Alla kategorier Mäklare Norrbotten Piteå Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Piteå

Svensk Fastighetsförmedling Piteå

Lillbrogatan 8, 941 32 Piteå — Visa karta

Välkommen till den mest anlitade fastighetsförmedlingen i Piteå!

Med erfarenhet, kvalitet och engagemang hjälper vi våra kunder tryggt och säkert genom livets kanske största affär. Vårt team på sex mäklare och två assistenter förmedlar ca. 60% av alla villor i Piteå och vi strävar efter att alltid ge bästa service och anpassa oss till just dina behov inför bostadsaffären.

När du väljer att sälja med oss får du tillgång till vårt stora kontaktnät, vi har koll på nästan alla som är intresserade av att byta bostad i området! Dessutom erbjuder vi marknadsföring i olika kanaler - skyltfönster hos oss och på lokala bankkontor, Piteå Tidningen och både NSD och Kuriren - samt hjälper dig med fotografering och vad du ska tänka på inför visning.

Boka gärna en tid för kostnadsfri värdering. Vi kommer ut och presenterar oss, gör en värdering och ger tips och råd inför ditt bostadsbyte. Vill du köpa kan du ansluta dig till vår bevakningstjänst! Då får du ett meddelande så fort något som passar dina önskemål kommer ut på marknaden.

Vi tar dig från ett läge till ett annat!

Läs vad 325 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Piteå

• 2019-07-18

Ann-Sofi K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Piteå
    Proffsig, trygg och kan sin sak🤗 Läs mer
  • 2019-07-17

Börje Rudolf W skrev om Svensk Fastighetsförmedling Piteå
    Med ett glatt och trevligt bemötande men samtidigt proffesionellt sätt har Sofie hjälpt oss att sälja vår sommarstuga. Sofie har varit noga med återkoppling och besvarat frågor så fort hon haft möjlighet. Läs mer
  • 2019-07-14

Ingemar W skrev om Svensk Fastighetsförmedling Piteå
    Har sålt en bostadsrätt.Mäklaren uppträdde väldigt proffesionellt.
    Allt fungerade helt perfekt och till full belåtenhet. Läs mer
    2019-07-16 Ilone E svarar Ingemar W
    Hej Ingemar och tack för din återkoppling. Så glad jag blir för att du är nöjd med affären, då känner jag mig också belåten. Önskar dig en fortsatt bra sommar!
  • 2019-07-06

Gunilla B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Piteå
    Sålt villa ! Bra professionellt, bemötande av mäklare ! Mycket duktig ! Det enda vi har anmärka på är att vi kunde ha fått mer hjälp vid varudeklarationen av Anticimex som drog ut så på tiden ! Det har sinkat oss så vid försäljningen och säkert också på försäljningssumma ! Läs mer
    2019-07-12 Sofie S svarar Gunilla B
    Tack Gunilla för er återkoppling. Jag ska ta med mig detta och hoppas att ni trots allt känner er nöjda. Jag hoppas att ni kommer att trivas bra i södra Sverige. Trevlig sommar! :)
  • Eson N

2019-07-06

Eson N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Piteå
    Sålde huset, allt gick super smidigt
    Bra kontakt och uppföljning

Inget att klaga på, grymmt nödja Läs mer
  • 2019-07-06

Birgitta E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Piteå
    Ett väldigt bra bemötande, trevlig, förstående, bra information och återkoppling Läs mer
  • 2019-07-03

Ulf Gösta B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Piteå
    När det blev dags för oss att sälja vårat hem bestämde vi oss för att anlita Joakim och vi är väldigt nöjda.

Hela processen från första mötet hemma hos oss till kontraktskrivning med köpare flöt på väldigt smidigt och proffsigt.

Om vi skulle komma att sälja igen kommer vi definitivt att välja Joakim och Svensk Fastighetsförmedling. Läs mer
  • 2019-07-03

Karin L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Piteå
    Köpt bostadsrätt i Piteå. Bra bemötande av mäklaren som var korrekt, tydlig, noggrann och tillgänglig. Hade inga direkta förväntningar på mäklaren, men hade hoppats på lite kortare svarstid från övriga intresserade. Förstår dock mäklarens/säljarens perspektiv att försöka få igång budgivningen.
    Lycklig över min nya bostad och tacksam för snabb återkoppling och agerande av mäklaren vid slut på budgivning. Läs mer
    2019-07-03 Ilone E svarar Karin L
    Hej Karin! Tack för din rekommendation. Jag förstår att väntan ibland kan kännas oändlig men vi måste följa regler och lagar samt säljarens önskemål. Hoppas du ska trivas och önskar dig en trevlig sommar.
  • 2019-07-02

Jan S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Piteå
    Sålt en lite större villa i Piteå.
    Huset har "legat ute" en längre tid, länge än vi hade förväntat oss. Kan kanske huset betecknas som svårsålt?
    Marie tog sig an uppdraget på ett förtjänstfullt sätt och lyckades till slut sälja det med en engagerad insats.
    Förväntningar från vår sida var förhoppningsfulla eftersom att vi tidigare haft en annan mäklare som inte lyckades med uppdraget.
    Vår uppfattning är att Marie gjort en utmärkt insats och att vi är väldigt nöjda med hennes arbete.
    Jan och Nina Sundgren Läs mer
    2019-07-05 Marie Sandström svarar Jan S
    Hej Jan och Nina!
    Kul att det i slutändan blev jag som fick hjälpa er med affären och riktigt roligt att höra att ni är nöjda med mitt arbete :)
  • 2019-07-01

Jessica R skrev om Svensk Fastighetsförmedling Piteå
    Bra samarbete, tät kontakt med mäklaren som sålde vår lägenhet. Mycket nöjd. Läs mer
    2019-07-02 Ilone E svarar Jessica R
    Hej och tack för er rekommendation. Känns bra att ni är nöjda och jag hoppas ni ska trivas i ert nya boende
  • 2019-07-01

Ulf R skrev om Svensk Fastighetsförmedling Piteå
    3a på Parkgatan 13A. Bra bemötande och bra förslag på hur försäljningen kunde göras, som väl stämde med våra önskemål. Läs mer
  • 2019-06-30

Sandra D skrev om Svensk Fastighetsförmedling Piteå
    Marie är en mycket trevlig och behaglig mäklare att ha med att göra vid köp av fastighet (vilket var vår kontakt med henne).
    Hon svarar snabbt när man har funderingar och frågor.

Bemötandet på kontoret i Piteå var mycket behaglig också med ett varmt välkomnande. Personalen i receptionen kände igen oss som på en gång. Mycket hög service och snabbt signering av kontrakt.
    Marie var väldigt noga när hon gick igenom kontraktet med oss (köpare + säljare på plats) och förklarade vad alla punkter betydde och stod för. Läs mer
    2019-07-01 Marie Sandström svarar Sandra D
    Hej Sandra! Så roligt att ni känner er nöjda med affären. Jag hoppas verkligen att ni kommer att få trivas bra i nya huset :)
  • 2019-06-30

Åsa M skrev om Svensk Fastighetsförmedling Piteå
    Jag har köpt en bostadsrätt. Jag fick ett gott bemötande och gjorde en snabb affär. Läs mer
  • 2019-06-28

Ulla Britt S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Piteå
    Sålt en lägenhet..det har fungerat bra. Affären blev snabbt klar från det datum lägenheten kom ut till försäljning Läs mer
    2019-07-01 Ilone E svarar Ulla Britt S
    Hej Ulla-Britt! Tack för din rekommendation. Glad att ni är nöjda och önskar r en trevlig sommar!
  • 2019-06-27

Bengt Åke V skrev om Svensk Fastighetsförmedling Piteå
    Träffades vid några objekt och fick alltid ett trevligt och kunnigt bemötande, snabb på att återkoppla och engagerad Läs mer
  • 2019-06-25

Catarina L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Piteå
    Köpt stor villa på Porsnäsvägen.
    Bemötandet var trevligt och proffsigt. Läs mer
    2019-07-12 Sofie S svarar Catarina L
    Tack Catarina, hoppas ni ska trivas bra. Trevlig sommar! :)
  • Niclas Ö

2019-06-24

Niclas Ö skrev om Svensk Fastighetsförmedling Piteå
    Mycket trevligt och ärligt bemötande av Sofie . Helt enkelt bra 👍👍 Läs mer
    2019-07-12 Sofie S svarar Niclas Ö
    Tack Niclas för din rekommendation, kul att du är nöjd med min insats. Hoppas ni ska trivas bra i nya huset :)

Monica W skrev om Svensk Fastighetsförmedling Piteå
    Köpt 2 rum lägenhet örtstigen 2 Läs mer
    2019-07-02 Ilone E svarar Monica W
    Hoppas du ska trivas i din nya lägenhet

Catharina L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Piteå
    Sålt bostadshus.
    Fick ett trevlig möte med mäklaren o information om hus försäljningens alla turer. Hade hela tiden en bra dialog och information från mäklaren.
    Förväntningarna var och är positiva. Läs mer
    2019-07-12 Sofie S svarar Catharina L
    Tack för den fina återkopplingen. Jätteroligt att ni är nöjd med min insats. Önskar er en trevlig sommar :)

Anette Ö skrev om Svensk Fastighetsförmedling Piteå
    Köpt hus och sålt sommarstuga.
    Rätt kvinna på rätt plats, trevlig och proffsig. Läs mer
    2019-07-01 Marie Sandström svarar Anette Ö
    Hej Anette! Tack för de fina orden, hoppas ni får må gott i huset nu och slippa tänka på två ställen samtidigt :)
  • 2019-06-21

Jesper V skrev om Svensk Fastighetsförmedling Piteå
    Väldigt trevlig mäklare! Fick svar på alla funderingar man hade om husköp. Läs mer
  • 2019-06-03

Barbro S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Piteå
    Sålt ett fritidshus.
    Genomfördes proffessionellt från första kontakt till det var genomfört. Läs mer
    2019-06-03 Marie Sandström svarar Barbro S
    Hej Barbro! Tack för återkopplingen och verkligen roligt att höra att ni är nöjda med affären :)
  • Joakim B

2019-05-31

Joakim B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Piteå
    Köpt fastighet på Djupviken som förmedlades av Marie Sandström. Vi upplever henne som noggrann, ambitiös och hjälpsam. Hon överträffar förväntan genom att ge service utanför ”kontorstid”. Som köpare har man kanske känslan av att mäklaren gör allt för säljaren. Vi upplever att Marie jobbar lika hårt för oss som köpare. Ett professionellt helhetsintryck från start till mål! Läs mer
    2019-06-03 Marie Sandström svarar Joakim B
    Hej Joakim! Tusen tack för den fina återkopplingen. Är självklart viktigt att både säljare och köpare är nöjda med affären och det känns väldigt bra att höra att ni också har fått en bra upplevelse av hela processen :) Jag hoppas att ni kommer att trivas utmärkt i det nya huset!
  • 2019-05-26

Fredrik K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Piteå
    Jag har köpt hus och har haft mycket bra kontakt med mäklaren som har varit väldigt hjälpsam Läs mer
    2019-05-29 Marie Sandström svarar Fredrik K
    Hej Fredrik! Tack för din återkoppling och kul att man fått hjälpa till att förmedla hus så att vi blir fler pitebor i stan! :)
  • 2019-05-21

Carl A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Piteå
    Bostadsrätt.
    Bra mäklare som hanterat försäljningen felfritt. Läs mer
    2019-05-22 Ilone E svarar Carl A
    Tack Carl, det känns bra att du är nöjd och jag hoppas du kommer att trivas i din nya lägenhet /Ilone
  • 2019-05-21

Magnus V skrev om Svensk Fastighetsförmedling Piteå
    Sålt hus. Mycket trevligt och professionell. Ville sälja fort vilket det också gick. Läs mer
    2019-05-21 Marie Sandström svarar Magnus V
    Hej Magnus! Tack för din feedback och kul att ni känner er nöjda med affären. Hoppas det går lika fort för er att hitta ny bostad också :)
  • Linda J

2019-05-19

Linda J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Piteå
    Jag har sålt en bostad och är verkligen nöjd med mäklarens jobb Läs mer
    2019-07-12 Sofie S svarar Linda J
    Tack Linda för din rekommendation. Kul att ni är nöjd med mitt arbete. Trevlig sommar!
  • 2019-05-17

Cecilia L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Piteå
    Snabb och väl genomförd affär. Kändes professionellt! Från visning till avslut. Läs mer
  • 2019-05-16

Maria B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Piteå
    Efter en tids letande har vi äntligen köpt villa av Marie Sandström som mäklare. Fantastiskt bemötande och smidig affär. Vi är jättenöjda och rekommenderar Marie och Svensk Fastighetsförmedling! Läs mer
    2019-05-21 Marie Sandström svarar Maria B
    Hej Maria! Tack så mycket för de fina orden, känns fantastiskt roligt att vi fick möjligheten att förmedla ett så fint hus till er :) Hoppas ni ska trivas bra med att bli pitebor igen!
  • 2019-05-16

Roger S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Piteå
    Vi sålde vår fina fritidsbostad. På Nötön via Joakim Norberg och vi är mycket nöjda. Allt har gått smidigt o bra.
    Mycket trevligt bemötta blev vi. 👌👌👌👌Kunde inte ha förväntat oss bättre möten och samtal med köparna tillsammans medJoakim
    Tummen upp ! Läs mer
    2019-05-17 Joakim Norberg svarar Roger S
    Hej Roger och tusen tack för er fina rekommendation. Erat ställe var verkligen unikt och jag är övertygad om att de glada köparna kommer att känna likadant! :) Superroligt att ni känner er bra bemötta, precis som det ska vara!
  • 2019-05-13

Erik J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Piteå
    Något lägre pris än det utsatta kanske borde deras pris sättning bli säkrare. Men ett väldigt bra bemötande från hela deras kontor. Bra ! Läs mer
    2019-05-14 Marie Sandström svarar Erik J
    Hej Erik! Tack för din återkoppling! Roligt att höra att ni är nöjda med oss även om priset blev något lägre än förväntat. Hoppas ni kommer att trivas bra i nya huset!
  • 2019-05-11

Annika N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Piteå
    Har köpt tomt, proffsig mäklare, supertrevlig, kunnig och engagerad. Mäklaren levde upp till alla förväntningar. Snabb och smidig affär där man fick all information och hjälp som man behövde. Läs mer
    2019-05-12 Joakim Norberg svarar Annika N
    Stort tack för er fina rekommendation Annika! :) Jättekul att ni äntligen hittade ert framtida drömställe på Klubben!
  • 2019-05-08

Gunilla L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Piteå
    Sålt enplansvilla. Mycket trevlig o kunnig mäklare. Vill verkligen rekommendera honom! Läs mer
    2019-05-08 Joakim Norberg svarar Gunilla L
    Tack Gunilla för din fina rekommendation och tack för förtroendet att få hjälpa till vid din försäljning! :)
  • 2019-05-06

Carina L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Piteå
    Allt har gått som på räls! Snabb affär och snabbt avslut. Läs mer
    2019-05-07 Marie Sandström svarar Carina L
    Hej Carina! Tack för återkopplingen! Ja det gick riktigt snabbt med försäljningen och kul att höra att ni känner er nöjda med affären :)
  • 2019-05-05

Joakim W skrev om Svensk Fastighetsförmedling Piteå
    Tillgänglig och mycket hjälpsam genom hela processen. Läs mer
    2019-05-09 Sofie S svarar Joakim W
    Tack för det fina omdömet Joakim, hoppas du kommer att trivas bra i lägenheten! :)
  • 2019-05-02

Niklas V skrev om Svensk Fastighetsförmedling Piteå
    Köpte ett enplans Älvsbyhus byggt 2017 med tillhörande dubbelgarage. Har ingenting att klaga på då mäklaren varit lätt att få tag i och snabb återkoppling på mejl.
    Trevligt bemötande och hjälpsam. Läs mer
    2019-05-03 Joakim Norberg svarar Niklas V
    Hej Niklas och tack för din rekommendation, superkul att du äntligen fick köpa "din" tomt fast nu med ett hus på också! :)

Viktor R skrev om Svensk Fastighetsförmedling Piteå
    Vi har köpt en villa, vi blev väldigt bra bemötta och hon förklarade hur allt fungerar så att man förstod. Läs mer
    2019-05-09 Sofie S svarar Viktor R
    Hej Viktor! Tack för er fina återkoppling. Vid ett husköp är det viktigt att man känner sig trygg och förstår processen! Hoppas ni ska trivas bra i huset :)

Marie L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Piteå
    Har sålt ett hus. Kände redan vid första mötet med mäklaren att det blir jättebra. Frida Risberg är en väldigt kunnig och proffsig mäklare. Är väldigt nöjd. Läs mer
    2019-05-06 Frida R svarar Marie L
    Hej Marie! Tack för din fina rekommendation. Affären gick minst sagt smidig. /Frida

Gunilla O skrev om Svensk Fastighetsförmedling Piteå
    Sålt villa i Sjulsmark i Piteå.
    Sofie Strömberg som var vår mäklare var väldigt tillmötesgående och mycket pedagogisk i sin genomgång av samtliga dokument. Trygg, lugn och kunnig, känns pålitlig. Kan bara ge gott omdöme om henne. Våra förväntningar för försäljningen uppfylldes utan att det blev några ”överpriser” men mycket nöjd!
    En bra mäklare! Läs mer
    2019-05-09 Sofie S svarar Gunilla O
    Hej Gunilla! Tack för er fina rekommendation! :) Så roligt att ni är nöjda med försäljningen och mitt arbete. Hoppas flytten ner till södra Sverige går smidigt och bra.
  • 2019-04-26

Emma L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Piteå
    Köpt en villa. Utmärkt bemötande Läs mer
    2019-05-03 Joakim Norberg svarar Emma L
    Hej Emma, så kul att ni hittade ert drömhus och jag är helt övertygad om att ni kommer trivas kanonbra! :)

Erik Bertil E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Piteå
    Bra bemötande o trevlig personal...Jättebra Läs mer
    2019-05-09 Joakim Norberg svarar Erik Bertil E
    Tack för din rekommendation och så trevligt att du verkar nöjd med allt! :)

Elisabeth E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Piteå
    Har köpt en fastighet och vi är mycket nöjda med mäklaren :) Läs mer
    2019-04-23 Joakim Norberg svarar Elisabeth E
    Hej Elisabeth och tack för er fina rekommendation, superkul att ni hittade ert nya drömställe och jag är helt övertygad om att ni kommer trivas fantastiskt bra! :)

Felicia V skrev om Svensk Fastighetsförmedling Piteå
    Vi har köpt hus och hade som helhet en bra upplevelse. Läs mer
    2019-04-23 Joakim Norberg svarar Felicia V
    Hej Felicia, tack för er rekommendation och superkul att ni hittade ert drömhus! :)
  • 2019-04-13

Britt Mari J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Piteå
    Marie är engagerad, proffsig , seriös, bekväm att prata med och man känner verkligen att man står i centrum, trots att hon förstås har många andra försäljningar att fokusera på. Hon har ett mycket trevligt och tillmötesgående sätt. En toppenmäklare! Läs mer
    2019-04-17 Marie Sandström svarar Britt Mari J
    Hej Britt Mari! Tusen tack för dina fina ord och verkligen roligt att höra att ni är nöjda med affären :)
  • 2019-04-06

Peter V skrev om Svensk Fastighetsförmedling Piteå
    Försäljning av villa.
    Snabbt, trevligt och proffsigt bemötande.
    Bra helhetsleverans från början till slut! Läs mer
    2019-04-10 Marie Sandström svarar Peter V
    Hej Peter! Tack för din fina rekommendation. Roligt att höra att du är nöjd med mitt arbete och jag hoppas verkligen att du ska trivas i lägenheten!
  • 2019-04-04

Eva L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Piteå
    Varmt välkomnande på visningen och god information och återkoppling. Ordnade besiktning och kontraktskrivning smidigt och det kändes respektfullt mot båda parter. Har bara Gott att säga om Sofie och hennes arbetsinsats. Vi köpte en bostadsrätt. Läs mer
    2019-04-08 Sofie S svarar Eva L
    Tack Eva för de fina orden! :) Spännande tid som väntar er med bostadsrätt, hoppas att ni ska trivas!
  • 2019-03-30

Annette L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Piteå
    Köpte hus allt fungera bra mäklaren var snabb att höra av sig och ge information allt fungerade med papperna och gick snabbt Läs mer
    2019-04-08 Sofie S svarar Annette L
    Tack Annette, hoppas du kommer att trivas i huset! :)
  • 2019-03-29

Emma S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Piteå
    Sålt hus. Jättefint och proffsigt bemötande! Läs mer
    2019-04-08 Sofie S svarar Emma S
    Kul att ni är nöjda med min insats! Tack för din recension :)
  • 2019-03-21

Helen H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Piteå
    Köpt! Tillmötesgående ! Service inriktad! Proffsig i din profession Läs mer
    2019-03-26 Joakim Norberg svarar Helen H
    Hej Helen och tack för din fina rekommendation, jätteroligt att få hjälpa er att hitta ert nya drömboende! :)
  • 2019-03-05

Göran M skrev om Svensk Fastighetsförmedling Piteå
    Sålt villa, mycket positivt bemötande, stort engagemang, mycket kunnig, empatisk, tillmötesgående, noggrann kvalitetssäkring. Läs mer
    2019-03-06 Marie Sandström svarar Göran M
    Tack för dina fina ord Göran! Har varit så roligt att få hjälpa er med affären. Hoppas ni kommer att trivas bra i lägenheten!

Lillbrogatan 8, 941 32 Piteå