Alla kategorier Mäklare Norrbotten Piteå Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Piteå

Svensk Fastighetsförmedling Piteå

Lillbrogatan 8, 941 32 Piteå — Visa karta

Välkommen till den mest anlitade fastighetsförmedlingen i Piteå!

Med erfarenhet, kvalitet och engagemang hjälper vi våra kunder tryggt och säkert genom livets kanske största affär. Vårt team på sex mäklare och två assistenter förmedlar ca. 60% av alla villor i Piteå och vi strävar efter att alltid ge bästa service och anpassa oss till just dina behov inför bostadsaffären.

När du väljer att sälja med oss får du tillgång till vårt stora kontaktnät, vi har koll på nästan alla som är intresserade av att byta bostad i området! Dessutom erbjuder vi marknadsföring i olika kanaler - skyltfönster hos oss och på lokala bankkontor, Piteå Tidningen och både NSD och Kuriren - samt hjälper dig med fotografering och vad du ska tänka på inför visning.

Boka gärna en tid för kostnadsfri värdering. Vi kommer ut och presenterar oss, gör en värdering och ger tips och råd inför ditt bostadsbyte. Vill du köpa kan du ansluta dig till vår bevakningstjänst! Då får du ett meddelande så fort något som passar dina önskemål kommer ut på marknaden.

Vi tar dig från ett läge till ett annat!

Läs vad 244 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Piteå

• Marcus S
    Marcus S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Piteå
    Sålt gård. Tillmötesgående, flexibel och ett bra resultat. Vad mer kan man önska.

Full pott. Läs mer
  • Fredrik J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Piteå
    De har överlag gett ett bra intryck på oss som köpare. Läs mer
  • Karl S
    Karl S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Piteå
    Köpte en villa med Joakim Norberg som mäklare. Väldigt professionell, trevlig och anträffbar, jag upplevde att han är väldigt driven och jag som köpare kände ett stort förtroende för honom och hans kompetens. Läs mer
  • Anita W skrev om Svensk Fastighetsförmedling Piteå
    Bemött på ett bra och trevligt sätt. Bra återkoppling under processens gång som även var snabb. Nu är vår villa såld och vi är jättenöjda och hoppas och tror att köparna känner likadant
    Tack Läs mer
  • Linus J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Piteå
    Köpt ett Älvsby hus i piteå
    fått utmärkt bemötande
    Är väldigt nöjd med min bostads affär Läs mer
  • Konrad S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Piteå
    Seriös, tar reda på svar på ställda frågor.
    Gott intryck. Läs mer
  • Ann-Britt P
    Ann-Britt P skrev om Svensk Fastighetsförmedling Piteå
    Sålt en villa. Mäklaren var spontan, jordnära o trevlig. Hon prissatte vårt hus långt över vad vi trodde det skulle vara värt. Vi fick begärt pris plus ytterligare 300 000:- Läs mer
    2018-10-26 Marie Sandström svarar Ann-Britt P
    Hej Ann-Britt! Tack för din fina rekommendation. Ni har ett fantastiskt hus så det förvånar mig inte att det var flera som var intresserade av det :) Hoppas att ni kommer att trivas bra med nya livet i husvagn och lägenhet!
    Ann-Britt P gillar detta
  • Linnea H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Piteå
    Vi var mycket nöjda med Joakim när vi köpte vårt hus. Han var saklig, tydlig och hade ett väldigt fint bemötande.
    Jag kan bara varmt rekommendera honom som mäklare! Läs mer
    2018-10-17 Joakim Norberg svarar Linnea H
    Hej Linnea och tack för din fina rekommendation! Stort grattis till ert fantastiska hus, jag är helt övertygad om att ni kommer trivas superbra! :)
  • Martin S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Piteå
    Vi har köpt en fin enplansvilla. Joakim har varit professionell och höll en bra visning samt svarade på de frågor vi hade. Tydlig och tillmötesgående, rekommenderas varmt! Läs mer
    2018-10-15 Joakim Norberg svarar Martin S
    Hej Martin, tack för din fina rekommendation och hoppas ni ska trivas superbra i ert nya hus. Alltid lika roligt med folk som flyttar till Piteå och jag är 110% säker att ni kommer trivas bra som nya Pitebor! :)
  • Gunilla L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Piteå
    Vi har sålt vår villa och det gick både fort och mycket smidigt! Mäklaren kände vi genast förtroende för och det visade sig att han svarade upp mot de förväntningar som vi hade. Vi upplevde honom kunnig, professionell och lyhörd för våra önskemål. Rak och tydlig i sin kommunikation var han också -
    positivt! Dessutom hade han humor och det gav extra krydda till vår bostadsaffär som blev en lyckad sådan! Vi är allt igenom mycket nöjda. Läs mer
    2018-10-17 Joakim Norberg svarar Gunilla L
    Hej Gunilla, tusen tack för er fina rekommendation. Att kunna leverera en fin affär med hög kvalité och med ett leende på läpparna är något jag alltid strävar efter och det känns fantastiskt roligt att ni också uppfattade affären som sådan, tack för att jag fick vara delaktig i er försäljning och hoppas ni ska trivas i ert nya boende! :)
  • Lena B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Piteå
    Sålde en tomt.
    Proffsigt utförd med ett väldigt bra bemötande. Läs mer
    2018-10-01 Frida R svarar Lena B
    Tack Lena! Affären gick verkligen smidigt :)
  • Jörgen H
    Jörgen H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Piteå
    Vi har både köpt stuga och sålt hus av och med hjälp av Marie Sandström på Svensk fastighetsförmedling i Piteå och såväl bemötande som hanteringen av alla affärsdelar har överträffat våra förväntningar. Läs mer
    2018-09-30 Marie Sandström svarar Jörgen H
    Hej Jörgen! Jag är otroligt tacksam över att jag har fått förtroendet att både hjälpa er med försäljningen och att hitta stugan på paradisön :) Fortsättning följer förhoppningsvis!
  • Anders L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Piteå
    Köpt strandnära villa. Utmärkt bemötande och genomförande av mäklaren. Proffsigt rakt igenom. Läs mer
    2018-09-23 Marie Sandström svarar Anders L
    Tusen tack Anders! Det värmer verkligen att höra att ni är nöjda med mitt arbete. Jag hoppas att ni kommer att trivas bra i nya huset, verkligen ett helt unikt och fantastiskt ställe!
  • Leif L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Piteå
    En mycket hjälpsam och duktig mäklare. Läs mer
    2018-09-24 Frida R svarar Leif L
    Tack Leif! Vad roligt att ni är nöjda med mitt arbete!
  • Ingela Ö skrev om Svensk Fastighetsförmedling Piteå
    Jag bemöttes av Sofie på ett trevligt och proffsigt sätt redan på visningen, och sedan genom budgivning och husköp. Jag har fått svar på alla mina frågor och känt mig trygg genom hela processen. Läs mer
    2018-09-20 Sofie S svarar Ingela Ö
    Tack Ingela för de fina orden. Hoppas att du ska trivas bra i huset :)
  • Ingeborg H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Piteå
    Du var jätteduktig. Tack så mycket// Ingeborg Läs mer
    2018-09-21 Joakim Norberg svarar Ingeborg H
    Hej Ingeborg, tusen tack för din fina rekommendation! Jätteroligt att få hjälpa dig och din lilla pojk att hitta ert nya drömboende! :)
  • Maj-Britt L
    Maj-Britt L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Piteå
    Trevlig och engagerad mäklare
    Förväntningarna var att få objektet sålt, snabbt och smidigt Läs mer
    2018-09-21 Joakim Norberg svarar Maj-Britt L
    Hej, tusen tack för din rekommendation! Glad att dina/era förväntningar infriades precis som vi hoppades på! :)
  • Tomas H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Piteå
    Marie var mycket noggrann med förberedelser och fotografering.

Marie är otroligt professionell , hon levde upp till våra förväntningar Läs mer
    2018-09-23 Marie Sandström svarar Tomas H
    Tusen tack för rekommendationen Tomas! Har varit fantastiskt roligt att få hjälpa er med försäljningen. Hoppas ni kommer att trivas bra i stan!
  • Anna R skrev om Svensk Fastighetsförmedling Piteå
    Serviceinriktad mäklare med fokus på att både säljare och köpare ska bli nöjd med affären, rekommenderas varmt. Läs mer
  • Joel K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Piteå
    Vi sålde vårt hus när vi redan köpt ett annat och var därför i stort behov av att försäljningen skulle gå snabbt och smidigt. Sofie gav ett proffsigt och schysst intryck från första stund och vi har haft en jättebra kontakt under hela resans gång. Vi uppskattar att Sofie och Svensk Fastighetsförmedling i Piteå prioriterade vår försäljning och att det gick så fantastiskt smidigt trots den korta tiden. Vi har kunnat vända oss till Sofie med frågor och funderingar om både högt och lågt och upplever att vi blivit väldigt väl omhändertagna. Rekommenderar Sofies engagemang helhjärtat! Läs mer
    2018-09-17 Sofie S svarar Joel K
    Tusen tack för de fina orden! Kul att ni är nöjda med min insats. Att ha en god dialog genom försäljningen har varit en bra förutsättning för ett lyckat resultat. Hoppas flytten går bra och att ni ska trivas på ert nya ställe.
  • Ted R skrev om Svensk Fastighetsförmedling Piteå
    Bra bemötande och smidigt att göra affärer med. Läs mer
    2018-09-24 Rikard F svarar Ted R
    Bockar och tackar för din rekommendation. Jag skulle nog säga att det fanns smidighet hos både köpare och säljare också. Då är det både roligt och enkelt att göra affärer. Hoppas ni ska trivas som fisken i vattnet på Björkön. Men nu har du ju bott så länge i Piteå att vi kan kalla ön vid dess rätta namn; Bjärkåjn häjt´n opa PeitmåLe.
  • Ingela V skrev om Svensk Fastighetsförmedling Piteå
    Jag har köpt på Borgarudden 307. Trevligt och glatt bemötande, snabb återkoppling , fick en känsla av att han gjorde allt han kunde för mig och att det inte fanns några konstiga frågor. Jag är supernöjd. Mvh Ingela Läs mer
    2018-09-12 Rikard F svarar Ingela V
    Tack Ingela! Känns toppen att få en sådan Reco. Och välkomna till Piteå! Jag hoppas och tror att ni ska trivas alldeles utmärkt i det fina hus ni köpt. Sprillans nytt och med havsutsikt. Läge att köpa en skoter snart 😊.
  • Christina G skrev om Svensk Fastighetsförmedling Piteå
    Köpt en bostadsrätt.
    Allt var mycket bra och professionellt vid visning och efter. Mäklaren var lätt att komma i kontakt med vi fick svar på våra frågor. Läs mer
  • Linus J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Piteå
    Smidigt och bra, väldigt trevlig och tillmötesgående Läs mer
    2018-09-06 Rikard F svarar Linus J
    Tack för din rekommendation Linus. Hoppas ni ska trivas bra som Klubbgärdsbor.
  • Tomas P
    Tomas P skrev om Svensk Fastighetsförmedling Piteå
    Köpt fritidshus. Ett hundra procentigt bemötande av Joakim samt en väldigt bra dialog mellan mig och mäklaren. Kommer att rekommendera honom till andra Läs mer
    2018-09-14 Joakim Norberg svarar Tomas P
    Hej Tomas och tusen tack för din rekommendation, jätteroligt att få hjälpa dig att hitta ditt nya drömställe! :)
  • Arne J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Piteå
    Vi har sålt en villa. Marie var väldigt engagerad och trevlig.
    Detta var andra försäljningen som hon höll i åt oss.
    Hon sålde vår sommarstuga för ca 1 år sedan.
    Vi är 100% nöjda. Skulle utan tvekan rekommendera henne. Läs mer
    2018-09-12 Marie Sandström svarar Arne J
    Hej Arne! Tusen tack för rekommendationen, så roligt att jag fick förtroendet att hjälpa er även denna gång! Hoppas ni kommer att trivas bra i lägenheten!
  • Ola L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Piteå
    Sålt en bostadsrätt. mäklaren uppfyllde alla mina förväntningar och gjorde ett bra jobb. snabb och smidig försäljning Läs mer
    2018-09-05 Ilone E svarar Ola L
    Tack Ola, jag är glad att du är nöjd med affären, då är jag också nöjd.
  • Karola L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Piteå
    Köpt. Mycket professionell mäklare som var tillmötesgående och förtroendeingivande på visningen. Kunnig att svara på alla frågor och villig att hitta information. Min upplevelse av mäklaren var mycket bra, dock hade det varit önskvärt att besiktningsprotokoll funnits lite tidigare, att rapporten om vatten hade dykt upp före visning. Men, jag gissar på att det var mer missar som inte belastas mäklaren. Tycker att budgivningen var proffsigt skött trots att aktörerna var opålitliga. Läs mer
    2018-09-06 Sofie S svarar Karola L
    Hej Karola och tack för dina fina ord, de värmer verkligen. Jag vill hela tiden utvecklas i min roll som mäklare så tar till mig av dina åsikter och upplevelser. Hoppas att ni kommer att trivas i ert nya hus! :)
  • Anna H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Piteå
    Vi har sålt vårt första hus. Det har varit väldigt spännande. Vi är mycket nöjda med mäklaren och har känt fullt förtroende för henne. Läs mer
    2018-09-06 Sofie S svarar Anna H
    Hej Anna och tack för den fina recensionen! Det har varit en väldigt rolig försäljning och tack ännu en gång för förtroendet! :)
  • Anton D
    Anton D skrev om Svensk Fastighetsförmedling Piteå
    Köpt villa i Rosvik, professionell, trevlig och alltid glad mäklare. Jättenöjd. Läs mer
    2018-09-04 Marie Sandström svarar Anton D
    Hej Anton! Kul att du är nöjd med affären och tack för din rekommendation! Hoppas du kommer att trivas bra i Rosvik och i det nya fina huset :)
  • Erica A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Piteå
    VI har precis sålt vår villa med Marie Sandström som mäklare och är mycket nöjda med hela processen! Hon är trevlig, glad, kunnig, pålitlig och tillgänglig. Hon svarar alltid på frågor och återkopplar snabbt med svar samt ger goda, relevanta råd när/om det behövs. Mycket proffsig mäklare! Läs mer
    2018-09-04 Marie Sandström svarar Erica A
    Tusen tack för de fina orden Erica! Har varit så roligt att få hjälpa er med affären. Tråkigt att ni lämnar Piteå men hoppas såklart att ni kommer att trivas fint i Örebro!
  • Anna-Karin S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Piteå
    Genuin, ärlig, serviceminded och ett förstående bemötande. Läs mer
    2018-09-14 Joakim Norberg svarar Anna-Karin S
    Hej Anna-Karin, tack för din rekommendation och hoppas ni ska hitta ert nya drömboende snart! :)
  • Joacim H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Piteå
    Köpte bostad via svensk fastighetsförmedling. Allt har flutit på smidigt och utan problem. Läs mer
    2018-09-05 Joakim Norberg svarar Joacim H
    Hej Joacim, tack för din reco! Hoppas ni ska trivas i ert nya sommarställe! :)
  • Åke J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Piteå
    Sålde ett mindre torp för en person. Bra bemötande, tydligt, trevligt. Hade inte så stora förväntningar men blev positivt överraskad att mäklaren var tydlig gentemot kunder om vad som gällde i affären.
    Enkelt, smidigt, tydligt och trevligt! Läs mer
    2018-08-27 Frida R svarar Åke J
    Hej Åke! Tack för rekommendationen och hoppas att du kommer trivas söderut. Mvh Frida
  • Leif Ö skrev om Svensk Fastighetsförmedling Piteå
    Vi köpte en stuga nära havet. Vårat bemötande av Marie var en lugn och saklig visning där Marie tog sig tid att lyssna och berätta för oss om stugan, samt att återkoppla på de frågor som vi hade som Marie inte just då kunde svara på. Detta gjorde Marie mycket bra, hon gav ett mycket seriöst intryck som ingav förtroende på ett naturligt sätt. Vår helhets bedömning av visningen och det sätt hela köpet genomförts är utomordentligt bra, kan med mycket gott samvete rekommendera Marie som mäklare. mvh Leif & Anki Läs mer
    2018-08-24 Marie Sandström svarar Leif Ö
    Tusen tack för en fin återkoppling! Det värmer att höra att ni känner er väl omhändertagna :) Hoppas ni har en härlig resa och att ni kommer att få många fina somrar i stugan här framöver!
  • Ulf N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Piteå
    Bra kommunikation med mig som säljare. Aktiv och jobbar för att pris skall nå förväntad nivå. Nöjer sig inte med mindre men avväger det mot att få ett avslut. Läs mer
    2018-09-05 Joakim Norberg svarar Ulf N
    Hej Ulf, tack för er Reco och för förtroendet att sälja ert fritidshus! :)
  • Britt-Louise N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Piteå
    Helt över förväntningarna.
    Sofie är en professionell mäklare och har hjälpt till på ett utmärkt sätt i en krånglig försäljningsprocess.
    Tusen tack.😀🌹 Läs mer
    2018-08-27 Sofie S svarar Britt-Louise N
    Hej Britt-Louise! Kul att du är nöjd med min insats, tack för att jag fick hjälpa dig! :)
  • Ulrika S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Piteå
    Sålt villa utanför Piteä
    Fungerade jättebra med mäklaren både förberedande, värdering, visningar och kontraktsskrivning.
    Sammantaget en positiv och mycket välfungerande försäljning. Läs mer
    2018-08-20 Marie Sandström svarar Ulrika S
    Hej Ulrika! Härligt att ni känner er nöjda med affären, har varit riktigt roligt att få hjälpa er med försäljningen och vårt jobb är verkligen fantastiskt när man får möta människor som er. Hoppas att ni kommer att trivas med havsutsikten året om :)
  • Gudrun S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Piteå
    Vi har sålt en gård ca. 2,5 mil utanför Piteå. Vi blev väldigt trevligt och personligt bemött av vår mäklare. Hon är glad, positiv och väldigt lätt att kommunicera och samarbeta med. Hela försäljningen har överträffat alla våra förväntningar. Läs mer
    2018-08-20 Marie Sandström svarar Gudrun S
    Hej Gudrun! Verkligen roligt att höra att ni är nöjda med affären, tusen tack för förtroendet och för att jag har fått hjälpa er att sälja ert fantastiska ställe! Hoppas ni kommer att trivas bra i nya lägenheten.
  • Lars F skrev om Svensk Fastighetsförmedling Piteå
    Angående Marie Sandström, Svensk Fastighetsförmedling.
    Sålde en sommarstuga, juli 2018, genomgående bra ’säljupplevelse’. Fastän jag är inbiten norrbottning och bekännande nydepressionist så hittar jag inget att anmärka på… Hon har ett outstandingly trevligt bemötande, har alltid nära till klingande skratt (önskar jag hade...), svarar snabbt på sms (även när hon är på semesterresa med sin familj). Tar alla ens betänkligheter och orosmoln (verkliga och inbillade ) på allvar och hanterar saker och situationer direkt när de uppstår, processen står aldrig stilla pga henne, har bra känsla för människor och kan ’ta alla’ på rätt sätt och kommunicera så alla förstår. Walks the extra mile, hela vägen.

Kan inte annat än rekommendera henne för alla Edra fastighets-köpar-säljar-behov.
    Lars Läs mer
    2018-08-20 Marie Sandström svarar Lars F
    Hej Lars! Tusen tack för din fina rekommendation, alltid med glimten i ögat! Vi ska se till att hitta en ny stuga åt dig här uppe om några år så att du inte tappar bort dina norrbottniska rötter :) Men tills vidare hoppas jag att Stockholm tar väl hand om dig!
  • Richard W skrev om Svensk Fastighetsförmedling Piteå
    Köpte en villa och Joakim levde upp till alla mina förväntningar. Alltid med ett trevligt och kompetent bemötande. Läs mer
    2018-08-16 Joakim Norberg svarar Richard W
    Hej Richard, tack för er rekommendation och jättekul att få hjälpa er att hitta ert nya boende. Hoppas ni ska trivas toppenbra! :)
  • Peter B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Piteå
    korpralgatan 8 i Piteå fritidshus. snabba svar vid funderingar vid frågetecken angående huset och ett mycket bra bemötande. Läs mer
    2018-08-15 Joakim Norberg svarar Peter B
    Hej Peter, kul att få hjälpa er att köpa ert nya sommarställe och tack för er rekomendation! :) Hoppas ni ska trivas bra!
  • Daniel N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Piteå
    Svenskfastighetsförmedling Piteå vill jag starkt rekommendera!
    Alltid bra bemött samt deras engagemang från start till mål.
    Riktigt nöjd!! Läs mer
    2018-08-09 Rikard F svarar Daniel N
    Tack Daniel! Vi blir lyckliga över återkommande kunder. Deras återkomst till oss är det bästa kvittot på nöjda kunder.
  • Frida H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Piteå
    Riktigt duktig mäklare! Håller en uppdaterad och informerad, han kan sin sak. Så man känner sig väldigt säker med han som mäklare!
    Den bästa mäklaren, helt enkelt! Läs mer
    2018-08-13 Joakim Norberg svarar Frida H
    Hej Frida, tack för er fina reco och superroligt att få hjälpa er med försäljningen! :) Hoppas ni kommer trivas toppenbra i ert nya drömboende!
  • Anne E
    Anne E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Piteå
    Jag har sålt en villa. Fantastiskt engagerad mäklare som verkligen har gjort allt för att sälja. Snabb återkoppling och bra feedback efter husvisningarna. Läs mer
    2018-08-21 Frida R svarar Anne E
    Hej Anne! Vilka fina ord och tack för rekommendationen :) /Frida
  • Mikael E
    Mikael E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Piteå
    Vi har sålt en villa/fritidshus på klubbenområdet i Piteå. Mäklaren har satt ett vettigt utgångspris, och det blev sålt precis på utgångspriset. Bra kontakt med mäklaren genom hela processen. Bra engagemang från mäklaren och mäkl assistenten. Läs mer
    2018-08-08 Rikard F svarar Mikael E
    Bock & tack Mikael. En tålamodsprövande försäljning med några spekulanter som var nära men inte kom hela vägen fram. Kul att ni är nöjda och välkommen åter till Svensk Fastighetsförmedling när det är dags att sälja ert lika nya som fantastiska hus. Jag förstår er om det dröjer😊
  • Malin J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Piteå
    Sålt bostad. En villa. Oerhört proffsig och duktig mäklare. Har alltid varit nöjd med Svensk Fastighetsförmedling. Läs mer
    2018-07-30 Sofie S svarar Malin J
    Tack för de fina orden Malin. Tack för att jag fick hjälpa dig med försäljningen! Ha en fortsatt fin sommar! :)
  • Rolf L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Piteå
    Utmärkt kommunikation, väl förberedd vid träffarna, punktlig, insatt i affären! Vi är mycket nöjda! Läs mer
    2018-07-19 Ilone E svarar Rolf L
    Hej och tack för det fina omdömet, jag är glad om ni är nöjda, trevlig sommar!
  • Olov Assar G skrev om Svensk Fastighetsförmedling Piteå
    Helt ok. Höll mig under rättad Läs mer
    2018-07-30 Sofie S svarar Olov Assar G
    Tack för din återkoppling! Ha en fortsatt fin sommar :)
  • Elektriska Trion Rovem Ab skrev om Svensk Fastighetsförmedling Piteå
    Vi har sålt en villa i Rosvik. Ett område där det just nu är relativt svårt att sälja.

Vi har tidigare försökt att sälja samma objekt med en annan mäklare utan att lyckas. Det tycker vi bevisar hur viktigt det är med rätt mäklare.

”Ingenting är omöjligt” visade Frida när hon tog tag i objektet. Glad positiv tjej med rätt inställning. Bra jobbat Frida, vi kan varmt rekommendera dig. Läs mer
    2018-08-21 Frida R svarar Elektriska Trion Rovem Ab
    Tack för omdömet! Och tusen tack för rekommendationen :) /Frida