Alla kategorier Mäklare Norrbotten Piteå Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Piteå

Svensk Fastighetsförmedling Piteå

Lillbrogatan 8, 941 32 Piteå — Visa karta

Läs vad 6 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Piteå

• Magnus J
    Magnus J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Piteå
    Grymt smidig och snabb affär. Proffsiga, trevliga kan varm rekommendera dom till andra.
  • Joacim L
    Joacim L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Piteå
    Det har fungerat bra med svensk fastighetsförmedling. Kanon att få låna kåpsläp då man sålt eller köpt vi dom.
  • Anna M
    Anna M skrev om Svensk Fastighetsförmedling Piteå
    Jag är mycket nöjd med försäljningen av vår sommarstuga. Hade god kontakt och bra dialog med mäklaren under hela försäljningsförloppet.
  • Mikael B
    Mikael B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Piteå
    Mycket nöjd av våran husförsäljning
  • Kjell H
    Kjell H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Piteå
    Ett extra stort TACK till familjen Rolf M. som donerat Sandön 1:16 Piteå som gåva till SK-Aid´s hjälparbete i Ö-Afrika.
    Fastigheten såldes 10 augusti 2016 via Svensk Fastighetsförmedling i Piteå, där Per och Rickard utförde sitt arbete kring försäljningen helt ideellt. Det var stiligt gjort och vi är mycket tacksamma för denna värdefulla hjälp.
    Styrelsen SK-Aids.
    2016-09-13 Rikard F svarar Kjell H
    Det var en fantastisk upplevelse att möta en människa som ger bort något av det käraste han har och eldsjälar som brinner för att hjälpa människor som har det svårt. Så det är nog vi som är tacket skyldiga, vilket härmed levereras. Tack!
  • Anna-Lisa B
    Anna-Lisa B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Piteå
    Bara gott att säga om Ilone. Först trodde vi att hon var lite övermodig när hon ansåg att vi skulle gå ut med 720 tusen som utgångspris. Men det visade sig att hon verkligen hade fingertoppskänsla (och lokalkännedom), för efter budgivning blev slutpriset hela 865 tusen! Dessutom var Ilone mycket serviceinriktad och vänlig och svarade på alla (en del dumma) frågor vi hade via e-post. Kan inte tänka mig att en mäklare kan ta sig an och slutföra en försäljning på ett bättre sätt än vad Ilone gjorde.

Lillbrogatan 8, 941 32 Piteå