Alla kategorier Mäklare Norrbotten Piteå Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Piteå

Svensk Fastighetsförmedling Piteå

Lillbrogatan 8, 941 32 Piteå — Visa karta

Välkommen till den mest anlitade fastighetsförmedlingen i Piteå!

Med erfarenhet, kvalitet och engagemang hjälper vi våra kunder tryggt och säkert genom livets kanske största affär. Vårt team på sex mäklare och två assistenter förmedlar ca. 60% av alla villor i Piteå och vi strävar efter att alltid ge bästa service och anpassa oss till just dina behov inför bostadsaffären.

När du väljer att sälja med oss får du tillgång till vårt stora kontaktnät, vi har koll på nästan alla som är intresserade av att byta bostad i området! Dessutom erbjuder vi marknadsföring i olika kanaler - skyltfönster hos oss och på lokala bankkontor, Piteå Tidningen och både NSD och Kuriren - samt hjälper dig med fotografering och vad du ska tänka på inför visning.

Boka gärna en tid för kostnadsfri värdering. Vi kommer ut och presenterar oss, gör en värdering och ger tips och råd inför ditt bostadsbyte. Vill du köpa kan du ansluta dig till vår bevakningstjänst! Då får du ett meddelande så fort något som passar dina önskemål kommer ut på marknaden.

Vi tar dig från ett läge till ett annat!

Läs vad 227 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Piteå

• Tomas H
    Tomas H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Piteå
    Marie var mycket noggrann med förberedelser och fotografering.

Marie är otroligt professionell , hon levde upp till våra förväntningar Läs mer
  • Anna R
    Anna R skrev om Svensk Fastighetsförmedling Piteå
    Serviceinriktad mäklare med fokus på att både säljare och köpare ska bli nöjd med affären, rekommenderas varmt. Läs mer
  • Joel K
    Joel K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Piteå
    Vi sålde vårt hus när vi redan köpt ett annat och var därför i stort behov av att försäljningen skulle gå snabbt och smidigt. Sofie gav ett proffsigt och schysst intryck från första stund och vi har haft en jättebra kontakt under hela resans gång. Vi uppskattar att Sofie och Svensk Fastighetsförmedling i Piteå prioriterade vår försäljning och att det gick så fantastiskt smidigt trots den korta tiden. Vi har kunnat vända oss till Sofie med frågor och funderingar om både högt och lågt och upplever att vi blivit väldigt väl omhändertagna. Rekommenderar Sofies engagemang helhjärtat! Läs mer
    2018-09-17 Sofie S svarar Joel K
    Tusen tack för de fina orden! Kul att ni är nöjda med min insats. Att ha en god dialog genom försäljningen har varit en bra förutsättning för ett lyckat resultat. Hoppas flytten går bra och att ni ska trivas på ert nya ställe.
  • Ted R
    Ted R skrev om Svensk Fastighetsförmedling Piteå
    Bra bemötande och smidigt att göra affärer med. Läs mer
    2018-09-13 Rikard F svarar Ted R
    Bockar och tackar för din rekommendation. Jag skulle nog säga att det fanns smidighet hos både köpare och säljare också. Då är det både roligt och enkelt att göra affärer. Hoppas ni ska trivas som fisken i vattnet på Bergön.
  • Ingela V
    Ingela V skrev om Svensk Fastighetsförmedling Piteå
    Jag har köpt på Borgarudden 307. Trevligt och glatt bemötande, snabb återkoppling , fick en känsla av att han gjorde allt han kunde för mig och att det inte fanns några konstiga frågor. Jag är supernöjd. Mvh Ingela Läs mer
    2018-09-12 Rikard F svarar Ingela V
    Tack Ingela! Känns toppen att få en sådan Reco. Och välkomna till Piteå! Jag hoppas och tror att ni ska trivas alldeles utmärkt i det fina hus ni köpt. Sprillans nytt och med havsutsikt. Läge att köpa en skoter snart 😊.
  • Christina G
    Christina G skrev om Svensk Fastighetsförmedling Piteå
    Köpt en bostadsrätt.
    Allt var mycket bra och professionellt vid visning och efter. Mäklaren var lätt att komma i kontakt med vi fick svar på våra frågor. Läs mer
  • Linus J
    Linus J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Piteå
    Smidigt och bra, väldigt trevlig och tillmötesgående Läs mer
    2018-09-06 Rikard F svarar Linus J
    Tack för din rekommendation Linus. Hoppas ni ska trivas bra som Klubbgärdsbor.
  • Tomas P
    Tomas P skrev om Svensk Fastighetsförmedling Piteå
    Köpt fritidshus. Ett hundra procentigt bemötande av Joakim samt en väldigt bra dialog mellan mig och mäklaren. Kommer att rekommendera honom till andra Läs mer
    2018-09-14 Joakim Norberg svarar Tomas P
    Hej Tomas och tusen tack för din rekommendation, jätteroligt att få hjälpa dig att hitta ditt nya drömställe! :)
  • Arne J
    Arne J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Piteå
    Vi har sålt en villa. Marie var väldigt engagerad och trevlig.
    Detta var andra försäljningen som hon höll i åt oss.
    Hon sålde vår sommarstuga för ca 1 år sedan.
    Vi är 100% nöjda. Skulle utan tvekan rekommendera henne. Läs mer
    2018-09-12 Marie Sandström svarar Arne J
    Hej Arne! Tusen tack för rekommendationen, så roligt att jag fick förtroendet att hjälpa er även denna gång! Hoppas ni kommer att trivas bra i lägenheten!
  • Ola L
    Ola L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Piteå
    Sålt en bostadsrätt. mäklaren uppfyllde alla mina förväntningar och gjorde ett bra jobb. snabb och smidig försäljning Läs mer
    2018-09-05 Ilone E svarar Ola L
    Tack Ola, jag är glad att du är nöjd med affären, då är jag också nöjd.
  • Karola L
    Karola L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Piteå
    Köpt. Mycket professionell mäklare som var tillmötesgående och förtroendeingivande på visningen. Kunnig att svara på alla frågor och villig att hitta information. Min upplevelse av mäklaren var mycket bra, dock hade det varit önskvärt att besiktningsprotokoll funnits lite tidigare, att rapporten om vatten hade dykt upp före visning. Men, jag gissar på att det var mer missar som inte belastas mäklaren. Tycker att budgivningen var proffsigt skött trots att aktörerna var opålitliga. Läs mer
    2018-09-06 Sofie S svarar Karola L
    Hej Karola och tack för dina fina ord, de värmer verkligen. Jag vill hela tiden utvecklas i min roll som mäklare så tar till mig av dina åsikter och upplevelser. Hoppas att ni kommer att trivas i ert nya hus! :)
  • Anna H
    Anna H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Piteå
    Vi har sålt vårt första hus. Det har varit väldigt spännande. Vi är mycket nöjda med mäklaren och har känt fullt förtroende för henne. Läs mer
    2018-09-06 Sofie S svarar Anna H
    Hej Anna och tack för den fina recensionen! Det har varit en väldigt rolig försäljning och tack ännu en gång för förtroendet! :)
  • Anton D
    Anton D skrev om Svensk Fastighetsförmedling Piteå
    Köpt villa i Rosvik, professionell, trevlig och alltid glad mäklare. Jättenöjd. Läs mer
    2018-09-04 Marie Sandström svarar Anton D
    Hej Anton! Kul att du är nöjd med affären och tack för din rekommendation! Hoppas du kommer att trivas bra i Rosvik och i det nya fina huset :)
  • Erica A
    Erica A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Piteå
    VI har precis sålt vår villa med Marie Sandström som mäklare och är mycket nöjda med hela processen! Hon är trevlig, glad, kunnig, pålitlig och tillgänglig. Hon svarar alltid på frågor och återkopplar snabbt med svar samt ger goda, relevanta råd när/om det behövs. Mycket proffsig mäklare! Läs mer
    2018-09-04 Marie Sandström svarar Erica A
    Tusen tack för de fina orden Erica! Har varit så roligt att få hjälpa er med affären. Tråkigt att ni lämnar Piteå men hoppas såklart att ni kommer att trivas fint i Örebro!
  • Anna-Karin S
    Anna-Karin S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Piteå
    Genuin, ärlig, serviceminded och ett förstående bemötande. Läs mer
    2018-09-14 Joakim Norberg svarar Anna-Karin S
    Hej Anna-Karin, tack för din rekommendation och hoppas ni ska hitta ert nya drömboende snart! :)
  • Joacim H
    Joacim H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Piteå
    Köpte bostad via svensk fastighetsförmedling. Allt har flutit på smidigt och utan problem. Läs mer
    2018-09-05 Joakim Norberg svarar Joacim H
    Hej Joacim, tack för din reco! Hoppas ni ska trivas i ert nya sommarställe! :)
  • Åke J
    Åke J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Piteå
    Sålde ett mindre torp för en person. Bra bemötande, tydligt, trevligt. Hade inte så stora förväntningar men blev positivt överraskad att mäklaren var tydlig gentemot kunder om vad som gällde i affären.
    Enkelt, smidigt, tydligt och trevligt! Läs mer
    2018-08-27 Frida R svarar Åke J
    Hej Åke! Tack för rekommendationen och hoppas att du kommer trivas söderut. Mvh Frida
  • Leif Ö
    Leif Ö skrev om Svensk Fastighetsförmedling Piteå
    Vi köpte en stuga nära havet. Vårat bemötande av Marie var en lugn och saklig visning där Marie tog sig tid att lyssna och berätta för oss om stugan, samt att återkoppla på de frågor som vi hade som Marie inte just då kunde svara på. Detta gjorde Marie mycket bra, hon gav ett mycket seriöst intryck som ingav förtroende på ett naturligt sätt. Vår helhets bedömning av visningen och det sätt hela köpet genomförts är utomordentligt bra, kan med mycket gott samvete rekommendera Marie som mäklare. mvh Leif & Anki Läs mer
    2018-08-24 Marie Sandström svarar Leif Ö
    Tusen tack för en fin återkoppling! Det värmer att höra att ni känner er väl omhändertagna :) Hoppas ni har en härlig resa och att ni kommer att få många fina somrar i stugan här framöver!
  • Ulf N
    Ulf N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Piteå
    Bra kommunikation med mig som säljare. Aktiv och jobbar för att pris skall nå förväntad nivå. Nöjer sig inte med mindre men avväger det mot att få ett avslut. Läs mer
    2018-09-05 Joakim Norberg svarar Ulf N
    Hej Ulf, tack för er Reco och för förtroendet att sälja ert fritidshus! :)
  • Britt-Louise N
    Britt-Louise N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Piteå
    Helt över förväntningarna.
    Sofie är en professionell mäklare och har hjälpt till på ett utmärkt sätt i en krånglig försäljningsprocess.
    Tusen tack.😀🌹 Läs mer
    2018-08-27 Sofie S svarar Britt-Louise N
    Hej Britt-Louise! Kul att du är nöjd med min insats, tack för att jag fick hjälpa dig! :)
  • Ulrika S
    Ulrika S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Piteå
    Sålt villa utanför Piteä
    Fungerade jättebra med mäklaren både förberedande, värdering, visningar och kontraktsskrivning.
    Sammantaget en positiv och mycket välfungerande försäljning. Läs mer
    2018-08-20 Marie Sandström svarar Ulrika S
    Hej Ulrika! Härligt att ni känner er nöjda med affären, har varit riktigt roligt att få hjälpa er med försäljningen och vårt jobb är verkligen fantastiskt när man får möta människor som er. Hoppas att ni kommer att trivas med havsutsikten året om :)
  • Gudrun S
    Gudrun S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Piteå
    Vi har sålt en gård ca. 2,5 mil utanför Piteå. Vi blev väldigt trevligt och personligt bemött av vår mäklare. Hon är glad, positiv och väldigt lätt att kommunicera och samarbeta med. Hela försäljningen har överträffat alla våra förväntningar. Läs mer
    2018-08-20 Marie Sandström svarar Gudrun S
    Hej Gudrun! Verkligen roligt att höra att ni är nöjda med affären, tusen tack för förtroendet och för att jag har fått hjälpa er att sälja ert fantastiska ställe! Hoppas ni kommer att trivas bra i nya lägenheten.
  • Lars F
    Lars F skrev om Svensk Fastighetsförmedling Piteå
    Angående Marie Sandström, Svensk Fastighetsförmedling.
    Sålde en sommarstuga, juli 2018, genomgående bra ’säljupplevelse’. Fastän jag är inbiten norrbottning och bekännande nydepressionist så hittar jag inget att anmärka på… Hon har ett outstandingly trevligt bemötande, har alltid nära till klingande skratt (önskar jag hade...), svarar snabbt på sms (även när hon är på semesterresa med sin familj). Tar alla ens betänkligheter och orosmoln (verkliga och inbillade ) på allvar och hanterar saker och situationer direkt när de uppstår, processen står aldrig stilla pga henne, har bra känsla för människor och kan ’ta alla’ på rätt sätt och kommunicera så alla förstår. Walks the extra mile, hela vägen.

Kan inte annat än rekommendera henne för alla Edra fastighets-köpar-säljar-behov.
    Lars Läs mer
    2018-08-20 Marie Sandström svarar Lars F
    Hej Lars! Tusen tack för din fina rekommendation, alltid med glimten i ögat! Vi ska se till att hitta en ny stuga åt dig här uppe om några år så att du inte tappar bort dina norrbottniska rötter :) Men tills vidare hoppas jag att Stockholm tar väl hand om dig!
  • Richard W
    Richard W skrev om Svensk Fastighetsförmedling Piteå
    Köpte en villa och Joakim levde upp till alla mina förväntningar. Alltid med ett trevligt och kompetent bemötande. Läs mer
    2018-08-16 Joakim Norberg svarar Richard W
    Hej Richard, tack för er rekommendation och jättekul att få hjälpa er att hitta ert nya boende. Hoppas ni ska trivas toppenbra! :)
  • Peter B
    Peter B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Piteå
    korpralgatan 8 i Piteå fritidshus. snabba svar vid funderingar vid frågetecken angående huset och ett mycket bra bemötande. Läs mer
    2018-08-15 Joakim Norberg svarar Peter B
    Hej Peter, kul att få hjälpa er att köpa ert nya sommarställe och tack för er rekomendation! :) Hoppas ni ska trivas bra!
  • Daniel N
    Daniel N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Piteå
    Svenskfastighetsförmedling Piteå vill jag starkt rekommendera!
    Alltid bra bemött samt deras engagemang från start till mål.
    Riktigt nöjd!! Läs mer
    2018-08-09 Rikard F svarar Daniel N
    Tack Daniel! Vi blir lyckliga över återkommande kunder. Deras återkomst till oss är det bästa kvittot på nöjda kunder.
  • Frida H
    Frida H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Piteå
    Riktigt duktig mäklare! Håller en uppdaterad och informerad, han kan sin sak. Så man känner sig väldigt säker med han som mäklare!
    Den bästa mäklaren, helt enkelt! Läs mer
    2018-08-13 Joakim Norberg svarar Frida H
    Hej Frida, tack för er fina reco och superroligt att få hjälpa er med försäljningen! :) Hoppas ni kommer trivas toppenbra i ert nya drömboende!
  • Anne E
    Anne E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Piteå
    Jag har sålt en villa. Fantastiskt engagerad mäklare som verkligen har gjort allt för att sälja. Snabb återkoppling och bra feedback efter husvisningarna. Läs mer
    2018-08-21 Frida R svarar Anne E
    Hej Anne! Vilka fina ord och tack för rekommendationen :) /Frida
  • Mikael E
    Mikael E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Piteå
    Vi har sålt en villa/fritidshus på klubbenområdet i Piteå. Mäklaren har satt ett vettigt utgångspris, och det blev sålt precis på utgångspriset. Bra kontakt med mäklaren genom hela processen. Bra engagemang från mäklaren och mäkl assistenten. Läs mer
    2018-08-08 Rikard F svarar Mikael E
    Bock & tack Mikael. En tålamodsprövande försäljning med några spekulanter som var nära men inte kom hela vägen fram. Kul att ni är nöjda och välkommen åter till Svensk Fastighetsförmedling när det är dags att sälja ert lika nya som fantastiska hus. Jag förstår er om det dröjer😊
  • Malin J
    Malin J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Piteå
    Sålt bostad. En villa. Oerhört proffsig och duktig mäklare. Har alltid varit nöjd med Svensk Fastighetsförmedling. Läs mer
    2018-07-30 Sofie S svarar Malin J
    Tack för de fina orden Malin. Tack för att jag fick hjälpa dig med försäljningen! Ha en fortsatt fin sommar! :)
  • Rolf L
    Rolf L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Piteå
    Utmärkt kommunikation, väl förberedd vid träffarna, punktlig, insatt i affären! Vi är mycket nöjda! Läs mer
    2018-07-19 Ilone E svarar Rolf L
    Hej och tack för det fina omdömet, jag är glad om ni är nöjda, trevlig sommar!
  • Olov Assar G
    Olov Assar G skrev om Svensk Fastighetsförmedling Piteå
    Helt ok. Höll mig under rättad Läs mer
    2018-07-30 Sofie S svarar Olov Assar G
    Tack för din återkoppling! Ha en fortsatt fin sommar :)
  • Elektriska Trion Rovem Ab
    Elektriska Trion Rovem Ab skrev om Svensk Fastighetsförmedling Piteå
    Vi har sålt en villa i Rosvik. Ett område där det just nu är relativt svårt att sälja.

Vi har tidigare försökt att sälja samma objekt med en annan mäklare utan att lyckas. Det tycker vi bevisar hur viktigt det är med rätt mäklare.

”Ingenting är omöjligt” visade Frida när hon tog tag i objektet. Glad positiv tjej med rätt inställning. Bra jobbat Frida, vi kan varmt rekommendera dig. Läs mer
    2018-08-21 Frida R svarar Elektriska Trion Rovem Ab
    Tack för omdömet! Och tusen tack för rekommendationen :) /Frida
  • Lisbeth Margareta L
    Lisbeth Margareta L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Piteå
    Sålt fritidshus i jävrebyn. Mäklaren bemötte mig på ett respektfullt och förtroendeingivande sätt. Hade ej så stora förväntningar eftersom jag inte kände till något om fastighetsförmedlingen. Mäklaren var effektiv och höll kontakten hela tiden. Det gjorde att vi snabbt och enkelt kunde slutföra försäljningen. Ingenting lämnades åt slumpen allt ordnades på nolltid. Jag är jättenöjd med Josefin kunde inte fått en bättre mäklare. Läs mer
    2018-07-30 Sofie S svarar Lisbeth Margareta L
    Hej Lisbeth! Tusen tack för de fina orden, kul att ni är nöjda med affären. Ha en fortsatt fin sommar :)
  • Mattias S
    Mattias S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Piteå
    Har köpt ett fritidshus i Jävre, 2 mil söder om Piteå.
    Bemötandet av Sofie har varit exemplariskt och vi/jag har upplevt att hon företrätt oss som köpare och de som säljare på ett professionellt sätt.
    Sofie har avvägt skillnaden mellan säljarens uppdrag och vi/jag som köpare på ett seriöst och förtroget sätt. Vi har under hela affären fått en snabb och bra återkoppling.
    Sofie har som mäklare har uppnått de förväntningar som vi har på Svensk fastighetsförmedling i Piteå, vilket är på en liten ort höga.
    Vi är otroligt nöjda med vår upplevelse och kommer rekommendera henne och Svensk Fastighetsförmedling.
    Mattias o Maria Sandström Läs mer
    2018-07-09 Sofie S svarar Mattias S
    Tusen tack för de fina orden! Jag hoppas att ni ska trivas där ute, trevlig sommar! :)
  • Robert J
    Robert J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Piteå
    Köpt fritidshus/åretruntboende.
    Känns seriös och sansad.
    Bra på att återkoppla. Läs mer
    2018-07-10 Marie Sandström svarar Robert J
    Hej Robert! Tack för den fina återkopplingen. Hoppas ni kommer att trivas bra i nya huset!
  • André B
    André B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Piteå
    Vi har sålt en villa med hjälp av joakim, det bemötande som han hade mot våran familj var väldigt trevlig och behaglig.
    Jag kan inte annat är sätta fem stjärnor för säljaren. Läs mer
    2018-07-10 Marie Sandström svarar André B
    Hej André! Kul att höra att ni är nöjda med affären och tack för återkopplingen!
  • Bror-Enar A
    Bror-Enar A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Piteå
    Kunnig tillmötesgående,lätt att få kontakt med.Betyg MYCKET BRA .Mycket bra info.inför visning och köp. Läs mer
    2018-07-10 Marie Sandström svarar Bror-Enar A
    Hej Bror-Enar! Tusen tack för de fina orden. Roligt att det blir flytt tillbaka till Piteå för er igen :)
  • Ann-Britt E
    Ann-Britt E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Piteå
    Jag har sålt min fastighet,
    Min mäklare blev Maria Sandström jag blev väldigt bra bemött
    hon utförde ett proffsigt arbete
    allt blev enligt mina förväntningar.
    Jag vill med dessa rader tacka Svensk Fastighetsförmedling.
    Mvh Ann-Britt Eriksson. Läs mer
    2018-08-20 Marie Sandström svarar Ann-Britt E
    Hej Ann-Britt! Tusen tack för de fina orden, har varit en ära att få hjälpa dig med försäljningen. Hoppas nya livet med husbil och lägenhet kommer att passa er perfekt!
  • Joakim L
    Joakim L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Piteå
    Bättre mäklare finns inte, alla på hela förmedlingen är lika proffesionella och trevliga, min 5:e affär och lika nöjd som vid min första. Läs mer
    2018-06-29 Joakim Norberg svarar Joakim L
    Jätte tack för den fina rekommendationen, superkul att få hjälpa dig till ditt nya drömboende!

Hoppas huset och spabadet blir toppen för dig och ha en fin sommar! :)
  • Malin J
    Malin J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Piteå
    Sålde ett hus. Mäklaren hade ett gott bemötande, har varit väldigt hjälpsam på alla sätt och vis. Läs mer
    2018-07-10 Marie Sandström svarar Malin J
    Hej Malin! Tack så mycket för återkopplingen. Roligt att ni är nöjda med affären och hoppas ni kommer att trivas bra i nya huset!
  • Eskil A
    Eskil A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Piteå
    En jordbruksfastighet.
    Mycket bra bemötande.
    Han överträffade våra förväntningar.
    Vår upplevelse av hela köpet är helt suveränt och vi är jättenöjda. Läs mer
    2018-06-25 Rikard F svarar Eskil A
    Tack Eskil! Fantastiskt kul att få jobba på marknader där man normalt inte jobbar. Och ännu roligare blir det när man får jobba i så vackra miljöer och när man känner att man har 100% förtroende från sina uppdragsgivare. Så tack själv du. Och hälsa Gunnel!
  • Rickard L
    Rickard L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Piteå
    Vi sålde Odengatan 38 Piteå
    Bra bemötande,snabb återkoppling vid frågor m.m
    Fin presentation av huset.
    Snabb försäljning trots lite seg marknad
    Vi är väldigt nöjda med allt Läs mer
    2018-06-25 Joakim Norberg svarar Rickard L
    Hej Rickard. Tack för de fina orden och jättekul att få hjälpa er med försäljningen. Hoppas ni ska trivas i ert nya boende och att ni får en trevlig sommar! :)
  • Ralf L
    Ralf L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Piteå
    Bostadsrätt 3 rok. i centrala Piteå.
    Proffsigt arbete av mäklaren. Öppen och bra dialog mellan säljare/mäklare/köpare. Förväntningarna översteg med råge det resultat som hade förväntats. En toppeninsats av den strukturerade och yrkesskicklige mäklaren. Läs mer
    2018-06-25 Ilone E svarar Ralf L
    Hej Ralf! Tack för den fina rekommendationen du skrivit. Kul att ni är nöjda, önskar er en trevlig sommar.
  • Bo B
    Bo B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Piteå
    Vi har köpt en lägenhet. Vi blev mycket bra bemött av mäklaren. Läs mer
    2018-06-25 Ilone E svarar Bo B
    Tack så mycket för det, glad att ni är nöjda, trevlig sommar!
  • Joakim L
    Joakim L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Piteå
    Jag har köpt två och sålt två via Frida, en utmärkt och proffesionell mäklare som jag gärna gör affär med igen. Läs mer
    2018-06-27 Frida R svarar Joakim L
    Tack Joakim! Vilka fina ord! Det har verkligen varit lyckade affärer :)
  • Åsa Marie S
    Åsa Marie S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Piteå
    Köpt en villa Proffsigt trevligt organiserat och väldigt informativt och lättförståeligt.Högsta poäng! Läs mer
    2018-06-01 Joakim Norberg svarar Åsa Marie S
    Tack för en trevlig rekommendation Marie, jättekul att få hjälpa dig att hitta ditt nya drömboende! :) Trevlig sommar!
  • Tomas I
    Tomas I skrev om Svensk Fastighetsförmedling Piteå
    Sålde huset
    All heder till Richard Läs mer
    2018-06-13 Marie Sandström svarar Tomas I
    Hej Tomas! Roligt att höra att du är nöjd med affären. Tack för din rekommendation!
  • Petra S
    Petra S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Piteå
    Mycket bra service o trevligt bemötande. Läs mer
    2018-05-28 Frida R svarar Petra S
    Tack Petra! Vad roligt att du är nöjd! :)
  • Emma B
    Emma B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Piteå
    Vi köpte våran nya bostad genom svensk fast i Piteå, professionellt och trevligt bemötande. Vi är mycket nöjda! Läs mer
    2018-05-18 Marie Sandström svarar Emma B
    Hej Emma! Tack för rekommendationen och kul att höra att ni är nöjda med köpet! Hoppas ni ska trivas bra i er nya bostad.

Lillbrogatan 8, 941 32 Piteå