Amanda Karlström

Amanda Karlström

Amanda Karlström är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Piteå

Amanda Karlström har varit registrerad mäklare sedan 2022-03. Amanda Karlström har varit aktiv på Reco.se sedan 2022-03 och har fått 11 omdömen med ett betyg på 4.8. Amanda Karlström har haft 6 försäljningar sen 2022-03 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2022-03 - 2022-04

Läs vad 11 Läs vad Amanda Karlström

• sålde sin lägenhet med hjälp av Amanda Karlström en del av Svensk Fastighetsförmedling Piteå
    2022-05-20 Verifierad kund
    Mycket bra.
    Lagåm stora förväntningar .
    Ganska bra på alla set och viss.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Amanda Karlström en del av Svensk Fastighetsförmedling Piteå
    2022-05-18 Verifierad kund
    Bemöttes på ett mycket trevligt sätt
    Förväntningarna på att hitta en lägenhet var stora och uppfylldes till stor del av Amanda
    Glad, trevlig och kunnig om lägenheten och området runt om. Kanske inga doftljus, då man har svårt att känna vilka "normala" dofter som finns i lägenheten.
  • köpte sin stuga med hjälp av Amanda Karlström en del av Svensk Fastighetsförmedling Piteå
    • Roknäs
    2022-05-05 Verifierad kund
    Proffsigt bemötande, vi är mycket nöjda!
    2022-04-24 Verifierad kund
    Amanda är både professionell men har framförallt ett bemötande som gör att man känner sig trygg.

Har aldrig varit med om en sån här situation förut och att hamna i en situation där det inte blir budgivning och min egen reaktion (stress och oro) blev märkbart påtaglig. Nu känns det bra men när jag är ingen försäljare.
  • köpte sitt hus med hjälp av Amanda Karlström en del av Svensk Fastighetsförmedling Piteå
    2022-04-15 Verifierad kund
    Bra bemötande, snabb på att återkoppla via sms/telefon vilket känns tryggt som köpare.

Bara positivt att säga.
  • sålde sitt hus med hjälp av Amanda Karlström en del av Svensk Fastighetsförmedling Piteå
    2022-04-15 Verifierad kund
    Mycket duktig och kompetent mäklare, hon är tydlig och mån om att vi som säljare känner oss trygga och nöjda, hon uppfyllde alla våra förväntningar.
    Hon är jättetrevlig och lättsam. Kommer utan tvekan anlita henne igen om ny försäljning blir aktuell.
    2022-04-13 Verifierad kund
    Amanda hjälpte oss att sälja vårt hus inom EN MÅNAD från första kontakten, samt för 500,000 kr MER än vi köpte huset för för 3 år sedan. Detta var högt över våra förväntningar. Detta var dessutom första gången vi har sålt ett hus och vi var självklart lite nervösa och visste inte vad som krävdes. Amanda tog hand om oss på bästa tänkbara sätt och guidade oss till en superlyckad försäljning, som det proffs hon är. Vill ni ha en mäklare som är både lyhörd, smart, driven och strategisk är Amanda er kvinna. Vi kan inte rekommendera henne nog mycket!
    /Anna
    Tack så hemskt mycket Anna för detta, värmer verkligen att läsa! Tack för ert förtroende och jag önskar er all lycka till i framtiden! Amanda Karlström
    2022-04-12 Verifierad kund
    Fantastiskt bemötande! Jättetrevlig, engagerad och lösningsorienterad. Affären gick blixtsnabbt, bara en dryg månad från första mötet, och resultatet blev jättebra så hon har överträffat våra förväntningar. Rekommenderas varmt!
    Tack Jonathan för detta, det var ett stort nöje att hjälpa till er med försäljning! Lycka till med framtida flytten! Amanda Karlström
  • köpte sin bostad med hjälp av Amanda Karlström en del av Svensk Fastighetsförmedling Piteå
    • Roknäs
    2022-04-11 Verifierad kund
    Vi är på alla sätt nöjda med Amanda som mäklare. Hon var jätteproffsig och verkligen engagerad i oss som köpare och vi kände oss trygga genom hela affären tack vare henne!
    Tusen tack Veronica, önskar er all lycka till med nya huset! Amanda Karlström