Sofie Strömberg

Sofie Strömberg

Sofie Strömberg är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Piteå

Sofie Strömberg har varit registrerad mäklare sedan 2017-06. Sofie Strömberg har varit aktiv på Reco.se sedan 2018-07 och har fått 92 omdömen med ett betyg på 4.9. Sofie Strömberg har haft 0 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 0% av sina kunder efter omdömen.

Jag är föräldraledig - ring mina kollegor på 0911-160 00

92 omdömen om Sofie Strömberg

Sedan starten hos Reco 2020
Karin H
Sålde sin lägenhet med hjälp av Sofie Strömberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Piteå
Centrala Stan

Proffsigt bemötande med löpande information hela tiden. Mycket nöjd

Jonathan E
Köpte en tomt med hjälp av Sofie Strömberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Piteå
Pultviken

Jag blev bra bemött av Sofie och tycker att hela affären gick smidigt till.

Christoffer P
Köpte sitt hus med hjälp av Sofie Strömberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Piteå

Jättebra! Inga svårigheter eller frågetecken

Mikael S
Köpte sin stuga med hjälp av Sofie Strömberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Piteå
Gälön

Mycket bra , bra bemötande, bra återkoppling

Seth B
Bergsviken

Vi köpte ett hus "osett" då vi flyttar från Göteborg till Piteå. Alla tänkbara frågor och problem löstes med bravur. Vi upplever att vi fick väldigt bra med hjälp. Sofie var väldigt serviceminded och jag kan verkligen rekommendera henne till andra köpare/säljare

Svar från Sofie Strömberg

Ni har köpt ett väldigt fint hus så jag hoppas att ni kommer att trivas bra! :) Att få svar på sina frågor i en bostadsaffär är väldigt viktigt. Kul att ni känner er nöjda. Lycka till med flytten upp till norr!

Tommy J
Sålde sitt hus med hjälp av Sofie Strömberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Piteå
Bergsviken

Trevlig, enkel, kunnig, Helt enkelt jättebra

Svar från Sofie Strömberg

Så roligt att du är nöjd! Tack för ditt omdöme. Önskar dig en fortsatt fin sommar :)

Robin N
Djupviken

Sofie är en duktig mäklare och tydlig kommunikatör som skötte lägenhetsförsäljningen på ett utmärkt sätt.

Svar från Sofie Strömberg

Tack Robin för omdömet! :) Hoppas flytten går bra och att ni kommer att trivas lika bra med ert nya boende!

Kjell B
Munksund

Trevlig ,professionell och kunnig mäklare, som på ett tydligt och bra sätt hållit oss informerade genom säljprocessen. Sofie med sitt personliga sätt och stöd får oss att känna stort förtroende för henne under försäljningen. Kan varmt rekommendera Sofie Strömberg Svensk Fastighetsförmedling Piteå. Kjell B

Svar från Sofie Strömberg

Tack Kjell för den fina rekommendationen! Så bra att ni känt er trygga genom hela processen. Hoppas ni kommer att trivas bra i lägenheten.

Lisa N
Munksund

Bra hjälp och enkla lösningar.

Svar från Sofie Strömberg

Hej Lisa, så bra att ni är nöjda med min insats. Hoppas ni kommer att trivas bra i huset! :)

Tariq Per Roger Ivar I
ÖJEBYN

Sofie var trevlig att prata med och verkar tycka om sitt jobb och sina kunder.

Svar från Sofie Strömberg

Tack Tariq! Hoppas ni har en fin sommar :)