Svensk Fastighetsförmedling Piteå

Svensk Fastighetsförmedling Piteå

• BadgeEightYears
1 363
Ring 0911-160 00 Dela

Välkommen till den mest anlitade fastighetsförmedlingen i Piteå! Med erfarenhet, kvalitet och engagemang hjälper vi våra kunder tryggt och säkert genom livets kanske största affär. Vårt team på sex mäklare, två assistenter och en fotograf förmedlar ca. 60% av alla villor och bostadsrätter i Piteå och vi strävar efter att alltid...

1363 omdömen om Svensk Fastighetsförmedling Piteå

Raija S
Köpte sin lägenhet med hjälp av Marie Sandström en del av Svensk Fastighetsförmedling Piteå
Centralt

Marie Sandström är mycket tillmötesgående och lyhörd, ordnade visning av lägenheten ett par gånger utifrån mina behov. Är mycket nöjd

Majne G
Sålde sin lägenhet med hjälp av Marie Sandström en del av Svensk Fastighetsförmedling Piteå
Centralt

Marie Sandström äger kunskap om bemötande,är lyhörd och mycket kunnig i sin profession. Rätt person för sitt gedigna arbete.Jag kan varmt rekommendera henne.

Tore J
Köpte sitt hus med hjälp av Marie Sandström en del av Svensk Fastighetsförmedling Piteå
Djupviken

Trevligt och professionellt bemötande genom hela affären. Snabb och bra återkoppling på frågor.

Tove W
Sålde sin lägenhet med hjälp av Linn Nyman en del av Svensk Fastighetsförmedling Piteå
Centralt

Proffsigt och mycket trevligt bemötande. Vi ville göra en snabb och smidig försäljning och det fick vi verkligen. Framförallt tror vi att Linns kontaktnät och aktiva arbete var det som bidrog till att vi gick i hamn så snabbt. Kan verkligen rekommendera Linn som mäklare .

Hans Erik N
Sålde sitt hus med hjälp av Lars Åström en del av Svensk Fastighetsförmedling Piteå
Skuthamn

Vi blev mycket bra bemötta av en förstående och trygg mäklare. Lätt att prata med, glad och trevlig. Men även rak och ärlig på ett mjukt sätt, vilket är nog så viktigt.. Vi fick förtroende för honom på direkten, vi tittade på varandra och nickade båda två. Vi förväntade oss att få en kunnig yrkesman som skulle lotsa oss genom hela processen. Även saker som återkoppla och svara på alla våra frågor. Allt detta uppfyllde och mer därtill Höll oss hela tiden informerad vilka steg som skulle tas. Ringde alltid före...

Mikael L
Sålde sin lägenhet med hjälp av Emelie Hedenström en del av Svensk Fastighetsförmedling Piteå
Munksund

Väldigt bra.............

Svar från Emelie Hedenström

Tack för ditt omdöme Mikael! Det var mitt nöje att hjälpa till med förmedlingen av bostadsrätten. Önskar er all lycka i er nya bostad.

Jan-Erik A
Sålde sitt hus med hjälp av Linn Nyman en del av Svensk Fastighetsförmedling Piteå
Rosvik

Positiv ödmjuk och kunnig Bra bemötande Rekommenderar

Malin H
Sålde sitt hus med hjälp av Emelie Hedenström en del av Svensk Fastighetsförmedling Piteå
Norra Pitholm

Emelie är ödmjuk, extremt professionell, engagerad och inlyssnande. Vår husförsäljning gick snabbt och smidigt och över våra förväntningar. Vi kunde inte ha haft en bättre mäklare och vi rekomenderar henne verkligen! /Norra pitholmsvägen 11

Svar från Emelie Hedenström

Tack snälla för att du tog dig tiden att svara och för det fina omdöme! Det har verkligen varit en ära att få hjälpa er med försäljningen och leva upp till era förväntningar om en snabb och smidig affär. Allt gott till er /varmaste hälsningar Emelie 🤗

Cecilia L
Djupviken

Emelie gjorde att jag kände mig trygg med att ge henne förtroendet att sälja min lägenhet redan från början. Med tanke på tidsbristen jag hade så är jag imponerad av hur hon hanterade situationen och hur utgången blev! Att få kontinuerlig kontakt för uppdatering var enormt uppskattat och jag hade definitivt anlitat henne igen!

Svar från Emelie Hedenström

Jag får tacka ödmjukast för att du tog dig tiden att lämna ett sånt fint omdöme Cecilia! Det har varit mitt nöje att få hjälpa till med förmedlingen av din bostad och nu hoppas jag att ni kommer trivas minst lika bra i ert nya hem! ☺️

Emelie N
Sålde sin stuga med hjälp av Marie Sandström en del av Svensk Fastighetsförmedling Piteå
Bänkerträsk

Bara gott att säga om Marie och jag skulle rekommendera henne till alla!

Henrik N
Bänkerträsk

Allt gick väldigt smidigt, från första kontakt till avslutad affär. Bra återkoppling under hela försäljningsförloppet. Allt gick som smort, rekommenderas!

Erika S
Köpte sin stuga med hjälp av Marie Sandström en del av Svensk Fastighetsförmedling Piteå
Bänkerträsk

Väldigt tillmötesgående och engagerad , mån om att alla parter känner sig nöjda. Svarar snabbt på frågor man har. Vi är mycket nöjda med vårt bemötande i vårt köp.

Chayaporn E
Öjebyn

Jag tro hon gjorde mycket bra på sitt jobb.

Åsa S
Köpte sitt hus med hjälp av Emelie Hedenström en del av Svensk Fastighetsförmedling Piteå
Norra Pitholm

En snabb och smidig affär där Emelie var en stabil förmedlare som gjorde både oss köpare och säljarn nöjda! En stjärna ⭐️

Svar från Emelie Hedenström

Tack för att du tog dig tiden att lämna ett omdöme Åsa! Det var mitt nöje att få hjälpa till med affären och hitta ert nästa hem. Jag hoppas att ni kommer att stortrivas på Norra pitholm!😍

Per J
Sålde sitt hus med hjälp av Joakim Norberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Piteå
Norrfjärden

Fantastiskt bra bemötande och bra service. Fick mer information, tips och hjälp än förväntat.

Annie Ylva Mari M
Köpte sin lägenhet med hjälp av Emelie Hedenström en del av Svensk Fastighetsförmedling Piteå
Djupviken

Bra bemötande, inga förväntningar och mäklaren levde upp till det. Mäklaren la banan till att det blev ett köp. Liten kontakt med mäklaren för att kunna göra en bra bedömning, mer än väl godkänt på den korta tid man hunnit prata med mäklaren.

Svar från Emelie Hedenström

Tack för ditt omdöme Annie Ylva Mari! Det har varit mitt nöje att få leva upp till dina förväntningar och möjligheten att hjälpa dig hitta hem! Om än vi inte hunnit ha så lång kontakt så tackar jag för ett mycket väl godkänt!

Matilda K
Djupviken

Trevlig och engagerad, bekräftade en direkt när man kom in i fastigheterna och såg alltid till att kolla läget flera gånger under visningarna för att säkerställa att vi fick svar på alla frågorna som dök upp under tidens gång. Vägledde oss på bra sätt till rätt lägenhet och svarade på alla våra frågor snabbt och direkt även om det var utanför arbetstid eller på helgen. Rekommenderar henne verkligen och samarbetar gärna i framtiden vid byte av boende.

Svar från Emelie Hedenström

Tack Matilda för att du tog dig tiden och skriva ett omdöme! Det gläder mig att jag kunde hitta en bostad som passade era behov. Nu hoppas jag att ni kommer att trivas i ert nya hem en tid framöver och att våra vägar möter varandra i framtiden. Allt gott,

Josefin G
Köpte sitt hus med hjälp av Joakim Norberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Piteå
Norrfjärden

Väldigt bra erfarenhet av Joakim, mån om att allt ska gå bra och har hjärtat på rätt ställe:)

Carina Q
Köpte sin lägenhet med hjälp av Anna Marklund en del av Svensk Fastighetsförmedling Piteå
Bergsviken

Ett bra bemötande med bra info och jag upplevde henne som saklig och professionell.

Arne Z
Djupviken

Mycket kunnig, saklig, lyhörd, klokt resonerande , tillgänglig

Aktiebolaget W
Köpte sin bostad med hjälp av Joakim Norberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Piteå
Piteå

Trevligt och professionellt bemötande, snabba svar på frågor och bra hantering i övrigt i alla avseenden.

Karin Z
Djupviken

Seriös, engagerad och trygg. En mäklare att rekommendera!

Rickard Och Birgitta Ö
Köpte sin lägenhet med hjälp av Linn Nyman en del av Svensk Fastighetsförmedling Piteå
Centralt

Hon är professionell, har koll på allt. Mycket trevligt bemötande. En riktig mäklare!

Birgitta Ö
Centralt

Vi är helnöjda! Linn bidrog till en snabb och smidig affär, var korrekt och ingav förtroende. Vi fick både ett proffesionellt och personligt bemötande.

Angelica Ö
Köpte sitt hus med hjälp av Anna Marklund en del av Svensk Fastighetsförmedling Piteå
Trundön

Trevlig och tillmötesgående! Kontraktskrivingen var proffsig men ändå gemytlig!

Ulrika M
Köpte sitt hus med hjälp av Lars Åström en del av Svensk Fastighetsförmedling Piteå
Stockbäcken

Jag upplevde Lars som en tillmötesgående mäklare som vill det bästa för både säljare och köpare, en bra och engagerad mäklare.

Elin L
Sålde sitt hus med hjälp av Anna Marklund en del av Svensk Fastighetsförmedling Piteå
Djupviken

Jättebra och proffsigt bemötande! Det kändes från start till genomförd affär otroligt tryggt att ha Anna som mäklare. Hon var snabb på att svara på frågor, gav konkreta tips på upplägg av affären och guidade oss genom den på ett väldigt bra sätt.

Peter Ö
Djupviken

Kan inte tänka mig någon bättre mäklare vid en försäljning! Var drivande, återkoppla alltid snabbt, berättade erfarenheter som var relevanta för vår affär. Oerhört nöjd.

Rose-Marie I
Trundön

Snabb, noggrann och kunnig. Kände mig trygg av Annas kompetenta bemltande, seriös

Anna E
Piteå

Mycket duktig och snabb i sitt förfarande.

Oskar L
Bertnäs

Anna är väldigt trevlig, och hjälpte oss på vägen till ett säkert husköp!

Helena L
Sålde sin bostad med hjälp av Emelie Hedenström en del av Svensk Fastighetsförmedling Piteå
Piteå

Väldigt trevlig, lyhörd och proffsig att ha att göra med. Hade en bra dialog under hela försäljningsprocessen.

Svar från Emelie Hedenström

Tack Helena för ditt fina omdöme! Så roligt att få hjälpa er under hela processen. Bästa hälsningar från Emelie

Claes-jörgen P
Bertnäs

Anna är en proffsig och trovärdig person, ger ett starkt positivt intryck och var en trygghet genom hela sälj processen. Enkelt, snabbt och med blick för detaljer behövde Anna inte mer än ett försök. Att Anna dessutom är en fin person med enormt stor social kompetens gjorde allt så enkelt. Vi kan inte nog säga att vi verkligen är tacksamma för Annas insats. Hon är grym!

Inga J
Bertnäs

Anna är kunnig, målinriktad, trevlig och ytterst kompetent och kommunikativ. Kan verkligen rekommendera henne.

Karin N
Piteå

Emelie är välkomnande, i lyssnande, noggrann, glad och positiv. Hon arbetar proficionellt, är kunnig och insatt i det hon gör. Du kan tryggt välja Emelie som din mäklare. Jag rekommenderar henne varmt. Försäljningen skedde under en tid när det var mycket svårt att sälja. Trots det ordnade Emelie en bra försäljning som alla inblandade är nöjda med.

Svar från Emelie Hedenström

Tackar ödmjukast för ditt omdöme Karin! Du vet att det har varit mitt nöje att få hjälpa er med försäljningen av eran bostadsrätt. Jag hoppas att ni kommer att trivas lika bra i er nya bostad som ni gjort i denna. Varmaste hälsningar Emelie

Ingrid Elisabeth A
Svartudden

Vi är väldigt nöjda med Anna. Professionell och engagerad lätt att ha att göra med. Rak och tydlig vilket vi uppskattade och trivdes med. Vi hade höga förväntningar som uppfylldes väl. Lyssnade på våra önskemål och var lätt att få kontakt med. Rekommenderar henne å det varmaste. Ninni och Christer

Robert B
Backen

Glad och trevlig. Hon gjorde så att jag kände mig trygg med min försäljning.

Anna L
Piteå

Joakim är snabb, tillmötesgående och varm. Under affären var det tydligt att han har både säljare och köpares allra bästa i åtanke och det kändes väldigt tryggt att han höll i vårt husköp. Aldrig svårt att ställa frågor, väldigt tydlig kommunikation och lämnar inte detaljer åt slumpen. Vi är så nöjda!

David S
Klubbgärdet

Enligt min uppfattning är Anna en engagerad, professionell, och lyhörd mäklare. Redan från första kontakt har bemötande varit föredömligt. Detta var min första bostadsaffär och därmed var förväntningarna för vägledning och stöttning mycket hög. Anna överträffade samtliga förväntningar.

Stefan V
Sålde sin lägenhet med hjälp av Anna Marklund en del av Svensk Fastighetsförmedling Piteå
Centrala Stan

Proffsig, enkel och förtroendeingivande. En stjärna!

Ann-Charlotte B
Bergsviken

Snabb och tillgänglig för kontakt även under helgen. Bra och saklig med det praktiska! Anna är väldigt trevlig att ha att göra med

Ida L
Köpte sitt hus med hjälp av Linn Nyman en del av Svensk Fastighetsförmedling Piteå
Djupviken

Linn var proffsig i sitt bemötande från start till mål. Blev en snabb och smidig affär. Kan varmt rekommendera Linn, vi är supernöjda!

Eva-Lena B
Centralt

Den bästa vi haft. Trevligt bemötande kunnig på sin sak. Uppfyllde alla våra förväntningar med bravur. En toppen mäklare helt enkelt!!!!!!rekommenderas varmt.

Anton Z
Slammermora

Trevlig och lättillgänglig. Svarar på de frågor man har och återkommer snabbt om det är något som man ej kan få svar på direkt. Super smidig förmedling.

Dan S
Jävrebyn

Proffsigt utfört mäklartjänst mot oss (köpare)

Stefan Q
Bergsviken

Mycket bra bemötande, lätt att komma i kontakt med henne, svarar snabbt på telefon/sms. Bra på att informera kring köp, tydlig. Köpet gick snabbt och smidigt, mycket proffsigt.

Lena B
Djupviken

Trevlig och trovärdig mäklare som gav snabb återkoppling.

Anita Y
Jävrebyn

Jättebra återkoppling mycket nöjd med allt

Rasmus L
Djupviken

Vi både sålde och köpte hus via Lars och jag kan rekommendera honom till 110%. Proffsig, sympatisk, förstående, och kunnig i alla lägen!

Ulrica J
Djupviken

Trevlig, engagerad och professionell.