Alla kategorier Mäklare Blekinge Ronneby Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Ronneby

Svensk Fastighetsförmedling Ronneby

Karlskronagatan 23B, 372 73 Ronneby — Visa karta

Mitt emellan Karlshamn och Karlskrona ligger Ronneby. En stad med medeltida anor, "den moderna kurorten" kallad, vid Blekinges kust.

Funderar du på att köpa eller sälja en fastighet här i Ronneby? Vi på Svensk Fastighetsförmedling kan området och känner bostadsmarknaden. Vi vet var köparna vill ha och vilka fastigheter som är, eller kan bli, till salu.

Du kan lita på att vi gör vårt yttersta för att du ska få ut det mesta av din bostadsaffär och vi vet hur vi kan hjälpa både dig som vill köpa och sälja. Kontakta oss gärna för en fri värdering av din bostad eller ett förutsättningslöst samtal!

Välkommen till Svensk Fastighetsförmedling i Ronneby!

Läs vad 9 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Ronneby

• Martin B
    Martin B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Ronneby
    Köpte sommarstuga på ett smidigt sätt av Andreas, från början till slut. Läs mer
  • Kaj J
    Kaj J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Ronneby
    Sv. Fastighetsförmedlings mäklare har skött sig exemplariskt vid försäljningen av vårt hus.
    Anticimex agerande var däremot en besvikelse. Läs mer
  • Mette Bernadette P
    Mette Bernadette P skrev om Svensk Fastighetsförmedling Ronneby
    Trevligt bemötande, kompetent och kunnig mäklare som vi kände oss nöjda och trygga med. Svarade och återkopplade snabbt, vi kunde inte fått en bättre mäklare, process och upplevelse av vårt husköp. Toppbetyg! Läs mer
  • Lars B
    Lars B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Ronneby
    Andreas Olsson har förmedlat försäljningen av vår sommarstuga på ett alldeles utmärkt sätt. Vår första kontakt med honom var via telefon den 14 maj. Sedan träffades vi för besiktning och fotografering några gånger. Torsdag 7 juni skrevs köpekontraktet på Andreas kontor i Karlshamn.Det har gått snabbt utan att bli flåsigt. Andreas är trevlig, korrekt och mycket kunnig. Vi har uppskattat alla möten med honom. Vi kunde märka, att även köparna blev förtjusta i Andreas.
    AnneMarie och Lars Birve Läs mer
  • Marcus W
    Marcus W skrev om Svensk Fastighetsförmedling Ronneby
    Mäklaren, Andreas, hade för det första skrivit en mycket tilltalande och insäljande beskrivning av fastigheten i kombination med bra tagna bilder.

Andreas var mycket tillgänglig och tog sig tid att svara på frågor på telefon före visning. Under vår privata visning, där våra barn var med, gjorde Andreas en föredömlig insats med att underhålla barnen så att mamma och pappa fick se huset i lugn och ro 😀.

Andreas gjorde ett mycket proffsigt och personligt intryck och var också noga med att ge korrekt och transparent information. Sist men inte minst gav Andreas prov på enastående flexibilitet, då han trots den sena kvällsvisningen åkte i förväg till kontoret för att fixa köpekontraktet - straxt före 23 var allt signat och klart!

Vi kan varmt rekommendera Andreas som mäklare, oavsett om du köper eller säljer! Läs mer
  • Janette  V
    Janette V skrev om Svensk Fastighetsförmedling Ronneby
    Vi har hela tiden fått snabba svar på våra frågor.
    Hon har Alltid trevligt och proffessionellt bemötande! Kunnig inom sitt område, och man känner sig trygg med henne som mäklare.
    Skulle garanterat anlita denna mäklare om vi skulle sälja, vi känner fullt förtroende för henne!
    Kommer rekommendera henne till vänner. Läs mer
  • Christina S
    Christina S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Ronneby
    Har sålt vårt barndomshem Då jag inte bor i Ronneby har Andreas kontaktat mig på telefon och via mejl regelbundet för få mina åsikter och lämna information om försäljningsprocessen. Känner mig mycket nöjd med bemötande och regelbundna uppdateringar jag fått.
    Tryggt och bra Läs mer
  • Ann S
    Ann S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Ronneby
    Vi fick ett väldigt bra och kunnigt bemötande väldigt ödmjuk Ville att allt skulle fungera bra aldrig några problem med något vi är väldigt nöjda med Andreas kunde inte ha valt någon bättre Toppen Läs mer
    2018-04-20 Pierre P svarar Ann S
    Stort tack för det fina omdömet och ett gott samarbete under resans gång!
    Varma hälsningar.
    //Andreas