Alla kategorier Mäklare Blekinge Ronneby Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Ronneby

Svensk Fastighetsförmedling Ronneby

Karlskronagatan 23B, 372 73 Ronneby — Visa karta

Mitt emellan Karlshamn och Karlskrona ligger Ronneby. En stad med medeltida anor, "den moderna kurorten" kallad, vid Blekinges kust.

Funderar du på att köpa eller sälja en fastighet här i Ronneby? Vi på Svensk Fastighetsförmedling kan området och känner bostadsmarknaden. Vi vet var köparna vill ha och vilka fastigheter som är, eller kan bli, till salu.

Du kan lita på att vi gör vårt yttersta för att du ska få ut det mesta av din bostadsaffär och vi vet hur vi kan hjälpa både dig som vill köpa och sälja. Kontakta oss gärna för en fri värdering av din bostad eller ett förutsättningslöst samtal!

Välkommen till Svensk Fastighetsförmedling i Ronneby!

Läs vad 33 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Ronneby

• Gert Erik G skrev om Svensk Fastighetsförmedling Ronneby
    Mäklaren har sålt vår villa. Vi upplevde ett proffsigt bemötande och ett väl genomfört arbete. Vi är mycket nöjda.
    Återkommande återkopplingar sakligt och personligt.
    All kontakt skedde i vår villa, vilket kändes förtroendegivande. Läs mer
  • Gustav S skrev om Mikael Petersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlskrona
    bra och korrekt bemötande vid köp av en bostadsrätt i karlskrona jag är hittills nöjd med mäklarens arbete så långt jag kan bedöma. Läs mer
    2018-11-05 Mikael P svarar Gustav S
    Tack för rekommendationen. Trevligt att få hjälpa dig i köpprocessen.
  • Peter M skrev om Ann-Sofie Olsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlshamn
    Vi är som säljare mycket nöjda med Ann-Sofie på Svensk Fastighetsförmedling i Karlshamn. Kunnig, intresserad och aktiv. Läs mer
  • Anna-Lena Therese R skrev om Mikael Petersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlskrona
    Mikael sålde ett vinterbonat fritidshus till oss. Proffsigt bemötande, rejält o genomarbetat. Tryggt och transperent. Kan varmt rekomendera Mikael. Läs mer
    2018-10-22 Mikael P svarar Anna-Lena Therese R
    Tack för det fina omdömet. Trevligt att höra att ni blev nöjda i köpprocessen.
  • Gunvor S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Ronneby
    Jag har sålt en villa.
    Bemötandet var mycket bra, förståelsen för den något
    ovanliga händelsen för mig kändes bra. Bra svar på frågor man haft.
    Trevlig och kundvänlig mäklare. Jag fick förtroende för
    mäklaren.
    Hela affären gick snabbt och smidigt.
    Jag är nöjd. Läs mer
  • Sarah P skrev om Ann-Sofie Olsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlshamn
    Som säljare av en lägenhet kan jag inte vara mer än nöjd med Ann-Sofie. Verkligen en toppenmäklare. Läs mer
  • Tommy G
    Tommy G skrev om Svensk Fastighetsförmedling Ronneby
    Vi har sålt "vårat slott" i Saxemara . När vi valde mäklare var personkemin viktig. Den fann vi hos Andreas. Vi har träffats ett antal gånger och haft mycket trevligt med många goda skratt.

Andreas satte ett bra utgångspris som var anpassat efter marknaden . Vi själva hade från början en tro att vi skulle
    få mer betalt för vårt slott.

I dag när det är sålt är vi mycket nöjda med utgången av försäljningen. Läs mer
  • Marita F
    Marita F skrev om Ann-Sofie Olsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlshamn
    Vi har köpt en bostadsrätt i Karlshamn. Kände direkt när vi kom in att det var något för oss.
    Vår mäklare Ann-Sofie Olsson guidade oss genom lägenheten, men gav oss också friheten att titta och prata själva. Vi fick även tips, råd och höra om hennes egna erfarenheter.
    Ann-Sofie pekade både på det positiva, men dolde inte heller bristerna.
    Vi fick ett (h)ärligt och lärorikt möte med vår mäklare i vår nya bostad.
    Vi känner att vi har förtroende för henne och om vi vill kan vi ställa vilka frågor, hon kommer att avsätta tid för oss om vi så önskar.
    Vi är mycket nöjda med hela vårt köp och rekommenderar varmt vår mäklare Ann-Sofie Olsson! Läs mer
  • Ella Gunhild O skrev om Mikael Petersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlskrona
    Vi har sålt ett fritidshus. Vi har fått all tänkbar hjälp av en fantastiskt engagerad o duktig mäklare . Läs mer
    2018-10-22 Mikael P svarar Ella Gunhild O
    Tackar för den fina rekommendationen. Glädjer mig att ni blev nöjda!
  • Birgitta N skrev om Ann-Sofie Olsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlshamn
    Kunnig, positiv, hjälpsam o skapar en avspänd atmosfär.
    Har använt samma mäklare tidigare och har bara positivt att säga om Ann-Sofi.
    Kan varmt rekommenderas Läs mer
  • Therése A skrev om Mikael Petersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlskrona
    Svensk Fastighetsförmedling och Mikael har hjälpt mig i samband med försäljning av mitt fritidshus.
    Jag hade egentligen inte så stora förväntningar mer än att få hjälp med annons, visning och avtal.
    Mikael hade ett bra första möte och var med på både besiktning och fotografering, vilket gjorde att han blev insatt i objektet.
    Mikael har kontinuerligt hört av sig med information under processens gång och delat med sig av erfarenheter på ett objektivt opartiskt sätt när jag behövt. Han har även hört av sig när det inte finns ny information och det är också bra att veta.
    Mikael var lätt att nå och hörde alltid av sig inom kort om jag försökt nå honom.
    Jag är nöjd med allt hjälp. Läs mer
    2018-08-29 Mikael P svarar Therése A
    Tack för det fina omdömet! Glädjer mig att du ville rekommendera mig och att det blev en lyckad försäljning.
  • Martin B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Ronneby
    Köpte sommarstuga på ett smidigt sätt av Andreas, från början till slut. Läs mer
  • Kaj J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Ronneby
    Sv. Fastighetsförmedlings mäklare har skött sig exemplariskt vid försäljningen av vårt hus.
    Anticimex agerande var däremot en besvikelse. Läs mer
  • Mette Bernadette P skrev om Svensk Fastighetsförmedling Ronneby
    Trevligt bemötande, kompetent och kunnig mäklare som vi kände oss nöjda och trygga med. Svarade och återkopplade snabbt, vi kunde inte fått en bättre mäklare, process och upplevelse av vårt husköp. Toppbetyg! Läs mer
  • Ingvar B skrev om Mikael Petersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlskrona
    Jag har sålt mitt hus på Drottningskär i Karlskrona. Jag har fått ett professionellt bemötande. Mäklaren är kunnig, noggrann, lyhörd för önskemål och har lätt att hitta lösningar på problem som kan uppstå. Mäklaren överträffar mina förväntningar och jag kommer att rekommendera honom till andra som avser att köpa eller sälja sina hus. Läs mer
    2018-06-19 Mikael P svarar Ingvar B
    Tackar för den fina rekommendationen och gläds över att det blev en lyckad försäljning med nöjda parter. Ha en trevlig sommar!
  • Lars B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Ronneby
    Andreas Olsson har förmedlat försäljningen av vår sommarstuga på ett alldeles utmärkt sätt. Vår första kontakt med honom var via telefon den 14 maj. Sedan träffades vi för besiktning och fotografering några gånger. Torsdag 7 juni skrevs köpekontraktet på Andreas kontor i Karlshamn.Det har gått snabbt utan att bli flåsigt. Andreas är trevlig, korrekt och mycket kunnig. Vi har uppskattat alla möten med honom. Vi kunde märka, att även köparna blev förtjusta i Andreas.
    AnneMarie och Lars Birve Läs mer
  • Marcus W skrev om Svensk Fastighetsförmedling Ronneby
    Mäklaren, Andreas, hade för det första skrivit en mycket tilltalande och insäljande beskrivning av fastigheten i kombination med bra tagna bilder.

Andreas var mycket tillgänglig och tog sig tid att svara på frågor på telefon före visning. Under vår privata visning, där våra barn var med, gjorde Andreas en föredömlig insats med att underhålla barnen så att mamma och pappa fick se huset i lugn och ro 😀.

Andreas gjorde ett mycket proffsigt och personligt intryck och var också noga med att ge korrekt och transparent information. Sist men inte minst gav Andreas prov på enastående flexibilitet, då han trots den sena kvällsvisningen åkte i förväg till kontoret för att fixa köpekontraktet - straxt före 23 var allt signat och klart!

Vi kan varmt rekommendera Andreas som mäklare, oavsett om du köper eller säljer! Läs mer
  • Janette V skrev om Svensk Fastighetsförmedling Ronneby
    Vi har hela tiden fått snabba svar på våra frågor.
    Hon har Alltid trevligt och proffessionellt bemötande! Kunnig inom sitt område, och man känner sig trygg med henne som mäklare.
    Skulle garanterat anlita denna mäklare om vi skulle sälja, vi känner fullt förtroende för henne!
    Kommer rekommendera henne till vänner. Läs mer
  • Christina S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Ronneby
    Har sålt vårt barndomshem Då jag inte bor i Ronneby har Andreas kontaktat mig på telefon och via mejl regelbundet för få mina åsikter och lämna information om försäljningsprocessen. Känner mig mycket nöjd med bemötande och regelbundna uppdateringar jag fått.
    Tryggt och bra Läs mer
  • Oskar Sune Ingvar G skrev om Mikael Petersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlskrona
    2018-04-23 Mikael P svarar Oskar Sune Ingvar G
    Tack för det fina omdömet. Härligt att ni är nöjda.
  • Ann S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Ronneby
    Vi fick ett väldigt bra och kunnigt bemötande väldigt ödmjuk Ville att allt skulle fungera bra aldrig några problem med något vi är väldigt nöjda med Andreas kunde inte ha valt någon bättre Toppen Läs mer
    2018-04-20 Pierre P svarar Ann S
    Stort tack för det fina omdömet och ett gott samarbete under resans gång!
    Varma hälsningar.
    //Andreas
  • Arnau T skrev om Mikael Petersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlskrona
    Mikael has done a fantastic job, well informing all stakeholders, giving very good advices as well as an excellent interface with the bank. 100% recomendable mäklare. Läs mer
    2018-04-23 Mikael P svarar Arnau T
    I'm glad you're happy. Thank you for the nice recomendation.
  • Elsa A skrev om Ann-Sofie Olsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlshamn
    Jag kann bara ge ett toppenbetyg.

Ann-Sofie (söt tjej) förklarade allt så att man kunde förstå
    allting.
    I och med att jag bor i utlandet har Ann-Sofie, även Agnetha ordnat med allt på ett enkelt och okomlicerat sätt. Läs mer
  • Martina P skrev om Wiveca Klar en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlskrona
    Bra bemötande. Tydlig information.
    Wiceca var förtroendeingivande och tog sitt uppdrag på stort allvar.
    Hon var tillmötesgående. Läs mer
    2018-03-12 Wiveca K svarar Martina P
    Tack Martina! Roligt att höra du är nöjd.
    Wiveca K gillar detta
  • Johan L skrev om Mikael Petersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlskrona
    Mycket kunnig och serviceinriktad Läs mer
    2018-03-07 Mikael P svarar Johan L
    Glädjer mig att ni är nöjda. Tack för det fina omdömet.
  • Gina G skrev om Mikael Petersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlskrona
    Skicklig mäklare. Vi är supernöjda Läs mer
    2018-03-07 Mikael P svarar Gina G
    Tack för det fina omdömet. Alltid kul att få positiv feedback!
  • Bo Eric W skrev om Mikael Petersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlskrona
    Mycket bra mäklare som visade stort förtroende och intresse. Mycket professionellt uppträdande och till mycket stor hjälp.
    Toppen! Läs mer
    2018-03-07 Mikael P svarar Bo Eric W
    Härligt att höra att ni är nöjda med mitt arbete! Tack för det fina omdömet.
  • Lars B skrev om Mikael Petersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlskrona
    Mikael Peterson på svensk fastighetsförmedling i Karlskrona gjorde ett fantastiskt mäklarjobb från första mötet till kontraktsskrivning kan verkligen rekommendera honom.
    Lasse Läs mer
    2018-02-09 Mikael P svarar Lars B
    Tack Lars för det fina omdömet. Glädjer mig att du blev nöjd med mitt arbete och vill rekommendera mig!
    Mikael P gillar detta
  • Dunja B skrev om Ann-Sofie Olsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlshamn
    Ann-Sofie är mycket trevlig, hjälpsam och professionell. Läs mer
  • Marianne L skrev om Wiveca Klar en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlskrona
    Bemötandet var mycket bra och vi fick den informationen som var relevant.
    Kontakten med mäklaren var hela tiden mycket bra. Läs mer
    2017-09-15 Wiveca K svarar Marianne L
    Tack Marianne för rekommendationen och att jag fick förtroendet att förmedla er villa.
  • Axel K skrev om Wiveca Klar en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlskrona
    Hon har hjälpt till väldigt mycket. Väldigt bra bemötande varje gång med. Läs mer
    2017-09-15 Wiveca K svarar Axel K
    Tack Axel för rekommendationen, glad jag fick förtroendet att förmedla din bostadsrätt.
    Wiveca K gillar detta
  • gunilla M skrev om Ann-Sofie Olsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlshamn
    Jag är väldigt nöjd med Ann-Sofie Olsson, en kunnig och engagerad mäklare med hög energinivå.
    Rekommenderar henne varmt om du ska köpa eller sälja.
    Gunilla Läs mer
  • Alexander A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Ronneby