Alla kategorier Mäklare Värmland Säffle Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Säffle

Svensk Fastighetsförmedling Säffle

Östra Storgatan 7, 661 40 Säffle — Visa karta

Välkommen till Svensk fastighetsförmedling i Säffle!

Vackra Säffle i Värmland är en liten ort med levande landsbygd, 50-talsarkitektur och en härlig skärgård på ett nära avstånd från små älvar och Sveriges största sjö Vänern.

På Svensk fastighetsförmedlings kontor arbetar här mäklare som är beredda att ge dig en mäklartjänst helt anpassad efter dina behov. Vi har koll på hela kedjan när det kommer till att köpa eller sälja en bostad, vet vad köparna vill ha och kan ge dig råd om vad du ska tänka på vid en bostadsaffär.

Våra mäklare har god lokalkännedom om området runt Säffle och Grums. Tveka inte att kontakta oss!

Läs vad 6 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Säffle

• Björn Erik I skrev om Svensk Fastighetsförmedling Säffle
    Jag sålde min bostadsrätt i Grums. Processen var prickfri från start till mål och jag fick ut mer av min bostad än förväntat, vilket var jättekul. Bra bemötande och min annons kom ut väldigt snabbt vilket hjälpa mig mycket. Läs mer
  • Richard L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Säffle
    Summer house. Malin has done an excellent job. no remarks. Läs mer
  • Leon P skrev om Svensk Fastighetsförmedling Säffle
    Malin has been very responsive and inclusive in the entire process. As being foreigners she also has explained a lot how the process is working in Sweden. We ave truly appreciated this. Läs mer
  • Elisabeth L
    Elisabeth L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Säffle
    Jag tycker Malin Gustavsson har ett mycket bra bemötande hon är trevlig, snabb och kunnig. Jag kan varmt rekommendera henne till andra kunder. Läs mer
  • Hege S
    Hege S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Säffle
    Malin Gustavsson på Svensk Fasighetsförmedling i Säffle har gjort ett mycket bra jobb, och vi har blivit vel omhändertagna hela vägen genom både köp och salu. Vi kommer att varmt rekomandera Svensk Fastighetsförmedling och Malin Gustavsson. Läs mer
  • Sofia D skrev om Svensk Fastighetsförmedling Säffle
    Jag är jätte nöjd med arbetet. Man fick alltid dn hjälpen man behövde och fick svar på alla frågor man undrade över. Lägenheten blev också såld ganska fort. Läs mer

Östra Storgatan 7, 661 40 Säffle