Camilla Andersson

Camilla Andersson

Camilla Andersson är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Sala

Camilla Andersson har varit registrerad mäklare sedan 2017-01. Camilla Andersson har varit aktiv på Reco.se sedan 2017-07 och har fått 409 omdömen med ett betyg på 4.9. Camilla Andersson har haft 47 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Helt klart att få hjälpa folk i olika skeden i livet! Jag gillar även att ingen arbetsdag är den andra lik och att det bara är en själv som sätter gränserna.

Varför ska jag välja dig när jag ska göra en bostadsaffär?
Jag är noggrann, driven och ger mig aldrig!

Vad vet vi inte om dig?
Jag har tidigare jobbat som bostadsfotograf och mäklarassistent, också inom Svensk Fastighetsförmedling. Innan jag utbildade mig till mäklare funderade jag på att bli sjuksköterska, men insåg ganska snabbt att jag inte klarar av allt blod… Men även i mäklaryrket är det väldigt mycket omhändertagande, vilket jag gillar och är bra på!

409 omdömen om Camilla Andersson

Sedan starten hos Reco 2017
Solweig J
Sålde sin lägenhet med hjälp av Camilla Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
Turbo

Jag har inget att klaga på. Trevlig. Har hela tiden meddela vad som händer.

Sara A
Köpte sin lägenhet med hjälp av Camilla Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
Turbo

Mycket trevlig och hjälpsam! Är snabb på att kolla upp frågor och återkoppla med svar. Varit till stor hjälp under processen.

Mikael W
Köpte sitt hus med hjälp av Camilla Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
Morgongåva

Trevligt bemötande. Svarar snabbt på frågor och håller en uppdaterad, precis som önskat.

Elizaveta L
Morgongåva

Första mötet på visningen kände jag mig direkt sedd och Camilla var väldigt professionell, både berättade om lägenheten men också lät oss gå runt och titta ostört. Det blev en fin balans. Sen har det varit väldigt bra kontakt inför komtraktsskrivande och Camilla ingav ett lugn och en trygghet till oss som förstagångsköpare. Vi blev guidade genom allt både inför och under själva köpet. Supernöjd, kommer verkligen att rekommendera Camilla till vänner och familj 🌸

Sonia H
Morgongåva

Camilla är trevlig, tillmötesgående, informativ och trygg. Jag är mycket nöjd med hanteringen. Camilla har skött försäljningen på ett professionellt sätt och kan varmt rekommendera henne. Sonia H

Christian E
Salbohed

Camilla är lugn, trevlig och kunnig. Då detta är vårt första bostadsköp blev vi stressade, men med snabb återkoppling och erfarenhet kunde hon lugna oss. Affären kändes trygg i Camillas händer, kan verkligen rekommendera!

Linn L
Köpte sin stuga med hjälp av Camilla Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
Salbohed

Vänligt bemötande, stöttade oss i ärenden med banken, var tydlig i beskrivning av kontrakt och svarade väl på frågor. Allt vi kunnat önska för en smidig affär.

Roger K
Möklinta

Camilla har varit en mycket bra mäklare att ha att göra med , trevligt sätt och följer upp frågor ikring köp av objekt man har intresse av . Trevligt proffsigt och personligt bemötande i affärer H. Roger

Inger H
Sålde sitt hus med hjälp av Camilla Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
Möklinta

Trevlig och kunnig! Pedagogisk i alla steg

Susann H
Salbohed

Trygg och säker. På ett mycket possitivt och personligt sätt guidat mig igenom alla steg. Hållit en tät och snabb dialog. Camilla är proffs på det hon gör och är alltid tillgänglig när man har frågor. Jag är mycket nöjd.