Solvej Kuhn
Registrerad mäklare sedan 2004
Aktiv på Reco.se sedan 2016
2019-04 - 2020-03
Varför ska jag välja dig när jag ska göra en bostadsaffär?
Jag är energisk, noggrann och är bra på att få bäst betalt för bostäderna. Dessutom är jag väldigt empatisk, glad och tillgänglig. Jag älskar att få hjälpa mina kunder på bästa och tryggaste sätt vid livets olika vägskäl.

Vad gör du helst på fritiden?
Jag njuter oftast av korta stunder här och nu, då jag har väldigt lite fritid. Annars gillar jag att läsa och resa till varma ställen för sol och bad.

Hur ser din drömbostad ut?
En fläskig våning mitt i en storstad! Jag älskar puls, liv och rörelse!

Vad vet vi inte om dig?
Att jag ligger tio-i-topp som mäklare inom vår kedja Svensk Fastighetsförmedling 2017. Läs mer

Läs vad 70 Läs vad Solvej Kuhn

• Anna A sålde sitt hus med hjälp av Solvej Kuhn en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala

2020-03-27

Sala
    Toppen och väl bemötande och pålitlig.
    Alltid kontaktbar när man har frågor och funderingar. Läs mer
    2020-03-27 Solvej K svarar Anna A
    Tusen tack för fina ord och tack för den fina rekommendationen! Bästa hälsningar Solvej
    Solvej K gillar detta
  • Emma E köpte sitt hus med hjälp av Solvej Kuhn en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala

2020-02-23

Fräbbenbo
    Trevlig och engagerad!
    Tillmötesgående. Läs mer
    2020-03-11 Solvej K svarar Emma E
    Stort tack för fina ord och för den fina rekommendationen! Bästa hälsningar Solvej.
    Solvej K gillar detta
  • Tobias Oscar L sålde sitt hus med hjälp av Solvej Kuhn en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala

2020-02-21

Fräbbenbo
    Bra engagemang, kontakt och närvaro Läs mer
    2020-03-09 Solvej K svarar Tobias Oscar L
    Stort tack för den fina rekommendationen. Bästa hälsningar Solvej.
    Solvej K gillar detta
  • Fastighetsbyrån Västerås sålde en tomt med hjälp av Solvej Kuhn en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala

2020-02-03

Bråstaborg
    Solvej sålde min villa och hon arbetade snabbt och effektivt. Fanns till hands när det gällde frågor och ingav stort förtroende både till oss som säljare men även till köparna så att dom kände sig trygga. Bästa mäklaren i stan!!! Läs mer
  • Beatrice B köpte en tomt med hjälp av Solvej Kuhn en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala

2020-02-02

Bråstaborg
    Proffesionellt och mycket trevligt bemötande. Läs mer
  • Gunilla S sålde en tomt med hjälp av Solvej Kuhn en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala

2019-12-17

TOMT SÅLD.

BRA BEMÖTT AV MÄKLAREN
    TREVLIGT Läs mer
    2020-02-03 Solvej K svarar Gunilla S
    Stort tack för ett bra samarbete och den fina rekommendationen! Bästa hälsningar Solvej
    Solvej K gillar detta
  • Inez L sålde sitt hus med hjälp av Solvej Kuhn en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala

2019-12-12

Sala
    Har ägt ett hus som Solvej sålt på ett mycket proffsigt sätt. Vi blev bemötta mycket bra. Våra förväntningar har infriats, det var bl a att ha en bra kommunikation.
    Vi har inget negativt att skriva. Läs mer
    2019-12-13 Solvej K svarar Inez L
    Tusen tack för det fina omdömet och stort tack för förtroendet och ett gott samarbete! Bästa hälsningar Solvej
    Solvej K gillar detta
  • Daniel E köpte sitt hus med hjälp av Solvej Kuhn en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala

2019-12-11

Köpt hus. Allt har gått smidigt och bra. Läs mer
    2019-12-11 Solvej K svarar Daniel E
    Tack Daniel för ditt fina omdöme! Kommer bli så bra för dig där! Bästa hälsningar Solvej
    Solvej K gillar detta
  • Kersti E sålde sin bostad med hjälp av Solvej Kuhn en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala

2019-11-10

Västerås
    Fantastiskt bra. Snabb hjälp med allt. Köpt lägenhet i Surahammar o fått hjälp med köpehandl av min fast. Inget att klaga på här inte. Stort tack. Läs mer
    2019-11-10 Solvej K svarar Kersti E
    Stort tack för ditt fina omdöme och lycka till med det nya. Kommer att bli toppen! Bästa hälsningar Solvej
    Solvej K gillar detta
  • Philip S sålde sitt hus med hjälp av Solvej Kuhn en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala

2019-11-09

Tärnsjö
    Vi sålde ett lantligt hus i tärnsjö , kapellvägen 10 .
    Solvej var Trevlig och positivt inställd under hela försäljningen . Även om vi var oroliga fick hon oss att känna oss trygga . Förklarade på ett enkelt sätt när man inte förstod begrepp och sådär . Solvej var väldigt tydlig Med information om hur det gick till och vad ens kostnader och ansvar låg . Vi är nöjda och kommer rekommendera solvej till vänner i framtiden. . Läs mer
    2019-11-10 Solvej K svarar Philip S
    STORT tack till er för att jag fick hjälpa er och jätte tack för de fina ord samt omdöme! Jag önskar er all lycka fortsättningsvis med det nya. Ta hand om er och världens finaste lilla bebis! Bästa hälsningar Solvej

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Sala

Camilla Andersson