Solvej Kuhn
en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala

Varför ska jag välja dig när jag ska göra en bostadsaffär?
Jag är energisk, noggrann och är bra på att få bäst betalt för bostäderna. Dessutom är jag väldigt empatisk, glad och tillgänglig. Jag älskar att få hjälpa mina kunder på bästa och tryggaste sätt vid livets olika vägskäl.

Vad gör du helst på fritiden?
Jag njuter oftast av korta stunder här och nu, då jag har väldigt lite fritid. Annars gillar jag att läsa och resa till varma ställen för sol och bad.

Hur ser din drömbostad ut?
En fläskig våning mitt i en storstad! Jag älskar puls, liv och rörelse!

Vad vet vi inte om dig?
Att jag ligger tio-i-topp som mäklare inom vår kedja Svensk Fastighetsförmedling 2017.
Rådmansgatan 3
733 30 Sala — Visa karta

Vad tror Solvej att er bostad är värd i dagsläget?

Ange ditt postnummer för en kostnadsfri värdering

Läs vad 32 kunder tycker om Solvej Kuhn

• Stefan D
    Stefan D skrev om Solvej Kuhn en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    Tack för snabb och effektiv proffsig försäljning till kanonpris! Läs mer
    2018-09-16 Solvej K svarar Stefan D
    Det kändes ärofyllt att få hjälpa er. Så tacksam att ni valde mig av alla! Stort tack för den fina rekommendationen! Bästa hälsningar Solan!
  • Jonny S
    Jonny S skrev om Solvej Kuhn en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    Mycket nöjd med hus försäljningen tack Solvej Läs mer
  • Stefan L
    Stefan L skrev om Solvej Kuhn en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    Vi har sålt vårt fritidshus. Mäklaren var erfaren, kunnig, tydlig och effektiv. Vi är nöjda med mäklaren. Läs mer
    2018-09-14 Solvej K svarar Stefan L
    Stort tack för det fina omdömet. Det var trevligt från första stunden att få hjälpa Er. Bästa hälsningar Solvej Kuhn
  • Marika S
    Marika S skrev om Solvej Kuhn en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    Har nyss köpt ett hus där Solvej var mäklare. Mycket kompetent, engagerad och trevlig mäklare! Kände mig otroligt trygg i att allt gick rätt till, så nu blir hon min mäklare för att sälja mitt hus! En mäklare jag verkligen vill rekommendera till dig som ska sälja ditt hus!
    Mvh Marika Strandberg Läs mer
    2018-08-30 Solvej K svarar Marika S
    Tack Marika för din rekommendation och för de fina orden. Det ska bli spännande att få hjälpa dig att förmedla ditt hus! Stort tack på förhand! Bästa hälsningar Solvej Kuhn
  • Berit A
    Berit A skrev om Solvej Kuhn en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    Jag har sålt mitt hus och detta gick snabbt då jag hade en driven och kunnig mäklare.Fått ett mycket bra bemötande vänlig och hjälpsam samt hade svar på alla mina frågor.Upplevelsen runt försäljningen har gjort att jag känt mjg trygg och kunnat fokusera på mitt. Jag kan varmt rekommendera mäklaren för framtida jobb. Läs mer
    2018-08-30 Solvej K svarar Berit A
    Tack så mycket Berit för din fina rekommendation. Blir extra glad när du säger att du känner dig trygg. Det är en viktig känsla. Bästa hälsningar Solvej Kuhn
  • Anna Helena Margaretha B
    Trevligt bemötande, snabb affär. Bara positivt , rekommenderas. Läs mer
    2018-09-02 Solvej K svarar Anna Helena Margaretha B
    Stort tack för rekommendationen och tack för förtroendet att åter få hjälpa er att sälja er bostad. Bästa hälsningar Solvej Kuhn
  • Ulla E
    Ulla E skrev om Solvej Kuhn en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    Tack för snabb och smidig försäljning av lägenhet i Sala. Vi uppskattade råden vi fick av mäklaren och det professionella bemötandet. Läs mer
    2018-09-17 Solvej K svarar Ulla E
    Tack för förtroendet och rekommendationen. Bästa hälsningar Solvej Kuhn
  • Peter B
    Peter B skrev om Solvej Kuhn en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    Jag tycker Solvej är fantastiskt bra! Snabba och raka svar, mkt folk på visningar!
    Solvej har alltid ett stort engagemang i sin roll som mäklare! Jag rekommenderar Solvej alla dagar i veckan!! Läs mer
    2018-09-02 Solvej K svarar Peter B
    Stort för din rekommendation och de fina orden. Bästa hälsningar Solvej Kuhn
  • Jane L
    Jane L skrev om Solvej Kuhn en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    Solvej är en av de bästa mäklare jag någonsin träffat. Rak dialog, jobbar snabbt, ser till att jag som säljare i möjligaste mån har så lite som möjligt att koncentrera mig på när det gäller försäljningen. Hon är den mäklare jag rekommenderar vid alla tillfällen till de jag känner som vill ha ett råd. Jag anser att man ska ha en mäklare som verkar på plats och har god kännedom om orten då har man som säljare störst chans att få bäst betalt. Solvej och Svenska Fastighetsförmedling är den enda mäklaren med lokal anknytning i Surahammar något jag uppskattar. Man kan alltid kliva in hos "Solan" och få en kopp kaffe när man passerar eller har ett ärende nere på samhället. Tack "Solan" för all hjälp och som sagt "I´ll be back" Läs mer
    2018-08-02 Solvej K svarar Jane L
    Stort tack Jane för din otroligt fina rekommendation och tack för att du tänker lokalt och värnar om orten. Du är själv en rolig, duktig och frisk fläkt att jobba ihop med. Hoppas det blir många flera affärer och du är alltid välkommen in på fika! Bästa hälsningar Solvej Kuhn
  • Veronika B
    Veronika B skrev om Solvej Kuhn en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    Vi anlitade Solvej Kuhn vid vår husförsäljning och vi är mycket nöjda!
    Proffsig och engagerad genom hela försäljningen!
    Kan starkt rekommendera Solvej!

Veronika & Mattias Läs mer
    2018-08-02 Solvej K svarar Veronika B
    Stort tack Mattias och Veronica för det fina omdömet. Varma hälsningar Solvej Kuhn
  • Fredrik U
    Fredrik U skrev om Solvej Kuhn en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    Seriöst och mycket bra service, rekommenderas starkt. Läs mer
    2018-08-01 Solvej K svarar Fredrik U
    Stort tack Fredrik för rekommendationen! Ha det fortsatt bra i värmen. Bästa hälsningar Solvej Kuhn
  • Kim P
    Kim P skrev om Solvej Kuhn en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    Jag sålde en sommarstuga, fick väldigt bra bemötande och snabb service.
    Och stugan blev såld väldigt fort. Läs mer
    2018-07-30 Solvej K svarar Kim P
    Tack så mycket för din rekommendation och tack för att du kom återkom till mig när det var dags att sälja. Snabbare än så här blir nog svårt. Bästa hälsningar Solvej Kuhn.
  • David H
    David H skrev om Solvej Kuhn en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    Allt var kanon! Rekommenderar Solvej Kuhn samt hennes kolleger! Både vid köp och försäljning! Läs mer
    2018-07-26 Solvej K svarar David H
    Tack David! Alltid lika trevligt att göra affärer med dig! Ha det gott i värmen. Bästa hälsningar Solvej Kuhn
  • Jouni J
  • Sam E
    Sam E skrev om Solvej Kuhn en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    Lyhörd och professionell. Sätter kunden i fokus. Läs mer
    2018-07-02 Solvej K svarar Sam E
    Tack Sam för din fina rekommendation och för gott samarbete. Bästa hälsningar Solvej Kuhn
  • Aimo Elias J
    Aimo Elias J skrev om Solvej Kuhn en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    Lämnade över försäljning av lgh. sen gjorde jag ingenting förutom då affären var klar att signera dokument. Så himla smidigt Läs mer
    2018-07-02 Solvej K svarar Aimo Elias J
    Stort tack för den fina rekommendationen. Bästa hälsningar Solvej Kuhn
  • Håkan H
    Håkan H skrev om Solvej Kuhn en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    Vi har sålt en villa och Solveig Kuhn har visat ett mycket stort engagemang, svarat på alla våra frågor och varit mycket behjälplig. Vid avtalsskrivning var hon mycket tydlig och gick igenom avtalet punkt för punkt. Mycket bra och vi känner oss så trygga med hela processen. Läs mer
    2018-04-26 Solvej K svarar Håkan H
    Stort tack för det fina omdömet! Varma hälsningar Solvej Kuhn
  • Sabina F
    Sabina F skrev om Solvej Kuhn en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    Solvej ger ett seriöst intryck och jobbar aktivt för sina kunder Läs mer
    2018-04-26 Solvej K svarar Sabina F
    Stort tack till Er för det fina omdömet och förtroendet. Varma hälsningar Solvej Kuhn
  • Leif B
    Leif B skrev om Solvej Kuhn en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    Hon är helt o.k Hon är insatt i visning av objekten samt kunnig
    vad som gäller vid en försälning. Läs mer
  • Eva M
    Eva M skrev om Solvej Kuhn en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    Vi blev väl bemötta och fick möjlighet komma på tider som passade oss bäst. Visningen genomfördes professionellt, mäklaren sammanförde oss med säljarna en söndag, vi fick bra information och en genomgång av köpekontraktet. Vår mäklare har varit tillmötesgående, korrekt och informativ när det gäller fastigheten vi hade intresserat oss för. Läs mer
    2018-03-14 Solvej K svarar Eva M
    Stort tack för det fina omdömet och rekommendationen. Trevligt att ni uppskattade mitt arbetssätt! Varma hälsningar Solvej
  • Daniel G
    Daniel G skrev om Solvej Kuhn en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    Riktigt kunnig och proffsig!
    Trevlig och hjälpsam Läs mer
    2018-03-14 Solvej K svarar Daniel G
    Stort tack Daniel för förtroendet och rekommendationen. Lycka till med det nya. Varma hälsningar Solvej
  • Maritha H
    Maritha H skrev om Solvej Kuhn en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    Solvej Kuhn är en fantastisk mäklare, trevlig, förtroendeingivande , tillmötesgående och hjälpsam . Hon finns tillgänglig i tid och otid , bara den servicen är guld värd. Läs mer
    2018-02-27 Solvej K svarar Maritha H
    Stort tack för de fina orden och tack att jag åter igen har fått förtroendet att hjälpa er med försäljningen. Varma hälsningar Solvej
  • Maria Magdolna M
    Maria Magdolna M skrev om Solvej Kuhn en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    Solvej är tillmötesgående, målinriktad och effektiv Läs mer
    2018-02-09 Solvej K svarar Maria Magdolna M
    Stort tack Maria för de fina orden! Med vänlig hälsning, Solvej Kuhn
  • Erik Arvid J
    Erik Arvid J skrev om Solvej Kuhn en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    Solvej är den mest seriösa mäklaren jag träffat. Mycket professionell och visar ett stort engagemang. Högsta möjliga betyg! Läs mer
    2018-01-26 Solvej K svarar Erik Arvid J
    Stort tack för det fina omdömet. Ni vet var jag finns. Varma hälsningar Solvej
  • Mikael L
    Mikael L skrev om Solvej Kuhn en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    Otroligt bra och proffsigt arbete Läs mer
    2017-12-22 Solvej K svarar Mikael L
    Stort tack till Er för en trevlig affär och en fin rekommendation. God Jul! 🎄Med vänlig hälsning, Solvej Kuhn
  • Björn Fredrik H
    Björn Fredrik H skrev om Solvej Kuhn en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    Jätte bra mäklare, snabb, effektiv och mycket bra bemötande. Läs mer
    2017-12-15 Solvej K svarar Björn Fredrik H
    Stort tack för dina fina ord och rekommendationen! Varma hälsningar Solvej
  • Eivor G
    Eivor G skrev om Solvej Kuhn en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    Bemötandet har varit bra men något forserat vid mötet när kontaktet skulle skrivas. När en äldre människa säljer sin bostad efter 46 år är det kopplat till många känslor. Mamma var intresserad av att få veta vilka som skulle bo i hennes hus.
    Något att tänka på är att skrivandet av kontrakt är viktigt men det känslomässiga det man bär man med sig.

Viktigt att tänka på att det för kunden är en helt ny situation fast det för mäklaren är kanske ett "löpande band".

Mäklaren har gett bra rekommendationer och varit kunnig i de frågor som avhandlats. Läs mer
    2017-11-25 Solvej K svarar Eivor G
    Stort tack och stort tack att du uppmärksammade mig angående tempot. Det ska jag ta till mig inför kommande affärer. Mvh Solvej Kuhn
  • Olof A
    Olof A skrev om Solvej Kuhn en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    Trevligt och angelägen om att få något gjort. 10 min efter lagt bud hade hon OK från säljare. Sen hörde hon av sig på kvällen med fix för avslut nästa dag. Omedelbara svar på sms etc. Mycket nöjda.

Sen får vi se om vi gjorde ett vettigt köp i dagens marknad. ... Läs mer
    2017-11-15 Solvej K svarar Olof A
    Stort tack för en trevlig affär och tack för det fina omdömet. Med vänlig hälsning Solvej Kuhn
  • Gunvy A
    Gunvy A skrev om Solvej Kuhn en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    Jag har blivit väldigt väl bemött på alla sett Läs mer
    2017-12-15 Solvej K svarar Gunvy A
    Stort tack Gunvy för de fina orden och din rekommendation! Varma hälsningar Solvej
  • Gösta L
    Gösta L skrev om Solvej Kuhn en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    Vi är väldigt nöjda med Solvej Kuhn och hennes medarbetare. Vi har fått ett mycket bra bemötande. Tidplanen har hållits. Hela transaktionen har gått smidigt och Solvej har arbetat mycket effektivt. Imponerad över tillgänglighet och snabb repons när vi hört av oss.
    Gösta Lundgren Läs mer
  • Stefan B
    Stefan B skrev om Solvej Kuhn en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    Mycket bra bemötande vid första kontakt. Proffsigt, trevligt och informativt. Läs mer
  • Lennart S
    Lennart S skrev om Solvej Kuhn en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    Effektiv mäklare eftersom det kom många spekulanter. Läs mer
Camilla Andersson
Solvej Kuhn