Solvej Kuhn
Registrerad mäklare sedan 2004
Aktiv på Reco.se sedan 2016
?
Varför ska jag välja dig när jag ska göra en bostadsaffär?
Jag är energisk, noggrann och är bra på att få bäst betalt för bostäderna. Dessutom är jag väldigt empatisk, glad och tillgänglig. Jag älskar att få hjälpa mina kunder på bästa och tryggaste sätt vid livets olika vägskäl.

Vad gör du helst på fritiden?
Jag njuter oftast av korta stunder här och nu, då jag har väldigt lite fritid. Annars gillar jag att läsa och resa till varma ställen för sol och bad.

Hur ser din drömbostad ut?
En fläskig våning mitt i en storstad! Jag älskar puls, liv och rörelse!

Vad vet vi inte om dig?
Att jag ligger tio-i-topp som mäklare inom vår kedja Svensk Fastighetsförmedling 2017. Läs mer

Läs vad 34 kunder tycker om Solvej Kuhn

• Anlitat mäklare på ett skrivuppdrag. Snabb och smidig hjälp med alla dokument och köpebrev. Läs mer
    2018-11-26 Solvej K svarar Jennifer Åsa J
    Tack Jennifer för din rekommendation! Bästa hälsningar Solvej Kuhn
  • Peter O
    Peter O skrev om Solvej Kuhn en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    Jag har sålt en bostadsrätt.

Jag blev bemött på ett fint och förtroendeingivande sätt.
    Trots en marknad som svalnat av ordentligt så lyckades Solvej ändå sälja min bostad till begärt pris.
    Jag är väldigt nöjd med Solvejs insats för att sälja min bostadsrätt. Om jag nångång i framtiden skulle välja att sälja igen så kommer jag definitivt att anlita Solvej och Svensk Fastighetsförmedling. Läs mer
    2018-11-26 Solvej K svarar Peter O
    Stort tack Peter för din fina rekommendation. Lycka till med det nya och hoppas verkligen att det dröjer länge innan det ska säljas. Bästa hälsningar Solvej
  • Stefan D
    Stefan D skrev om Solvej Kuhn en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    Tack för snabb och effektiv proffsig försäljning till kanonpris! Läs mer
    2018-09-16 Solvej K svarar Stefan D
    Det kändes ärofyllt att få hjälpa er. Så tacksam att ni valde mig av alla! Stort tack för den fina rekommendationen! Bästa hälsningar Solan!
  • Jonny S skrev om Solvej Kuhn en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    Mycket nöjd med hus försäljningen tack Solvej Läs mer
    2018-11-20 Solvej K svarar Jonny S
    Stort tack för rekommendationen och tack för förtroendet! Bästa hälsningar Solvej Kuhn
  • Stefan L skrev om Solvej Kuhn en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    Vi har sålt vårt fritidshus. Mäklaren var erfaren, kunnig, tydlig och effektiv. Vi är nöjda med mäklaren. Läs mer
    2018-09-14 Solvej K svarar Stefan L
    Stort tack för det fina omdömet. Det var trevligt från första stunden att få hjälpa Er. Bästa hälsningar Solvej Kuhn
  • Marika S skrev om Solvej Kuhn en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    Har nyss köpt ett hus där Solvej var mäklare. Mycket kompetent, engagerad och trevlig mäklare! Kände mig otroligt trygg i att allt gick rätt till, så nu blir hon min mäklare för att sälja mitt hus! En mäklare jag verkligen vill rekommendera till dig som ska sälja ditt hus!
    Mvh Marika Strandberg Läs mer
    2018-08-30 Solvej K svarar Marika S
    Tack Marika för din rekommendation och för de fina orden. Det ska bli spännande att få hjälpa dig att förmedla ditt hus! Stort tack på förhand! Bästa hälsningar Solvej Kuhn
  • Berit A skrev om Solvej Kuhn en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    Jag har sålt mitt hus och detta gick snabbt då jag hade en driven och kunnig mäklare.Fått ett mycket bra bemötande vänlig och hjälpsam samt hade svar på alla mina frågor.Upplevelsen runt försäljningen har gjort att jag känt mjg trygg och kunnat fokusera på mitt. Jag kan varmt rekommendera mäklaren för framtida jobb. Läs mer
    2018-08-30 Solvej K svarar Berit A
    Tack så mycket Berit för din fina rekommendation. Blir extra glad när du säger att du känner dig trygg. Det är en viktig känsla. Bästa hälsningar Solvej Kuhn
  • Trevligt bemötande, snabb affär. Bara positivt , rekommenderas. Läs mer
    2018-09-02 Solvej K svarar Anna Helena Margaretha B
    Stort tack för rekommendationen och tack för förtroendet att åter få hjälpa er att sälja er bostad. Bästa hälsningar Solvej Kuhn
  • Ulla E skrev om Solvej Kuhn en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    Tack för snabb och smidig försäljning av lägenhet i Sala. Vi uppskattade råden vi fick av mäklaren och det professionella bemötandet. Läs mer
    2018-09-17 Solvej K svarar Ulla E
    Tack för förtroendet och rekommendationen. Bästa hälsningar Solvej Kuhn
  • Peter B skrev om Solvej Kuhn en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    Jag tycker Solvej är fantastiskt bra! Snabba och raka svar, mkt folk på visningar!
    Solvej har alltid ett stort engagemang i sin roll som mäklare! Jag rekommenderar Solvej alla dagar i veckan!! Läs mer
    2018-09-02 Solvej K svarar Peter B
    Stort för din rekommendation och de fina orden. Bästa hälsningar Solvej Kuhn