Solvej Rasmussen

Solvej Rasmussen

Solvej Rasmussen är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Sala

Solvej Rasmussen har varit registrerad mäklare sedan 2004-07. Solvej Rasmussen har varit aktiv på Reco.se sedan 2016-09 och har fått 173 omdömen med ett betyg på 4.7. Solvej Rasmussen har haft 46 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 93% av sina kunder efter omdömen.

Varför ska jag välja dig när jag ska göra en bostadsaffär?
Jag är energisk, noggrann och är bra på att få bäst betalt för bostäderna. Dessutom är jag väldigt empatisk, glad och tillgänglig. Jag älskar att få hjälpa mina kunder på bästa och tryggaste sätt vid livets olika vägskäl.

Vad gör du helst på fritiden?
Jag njuter oftast av korta stunder här och nu, då jag har väldigt lite fritid. Annars gillar jag att läsa och resa till varma ställen för sol och bad.

Hur ser din drömbostad ut?
En fläskig våning mitt i en storstad! Jag älskar puls, liv och rörelse!

Vad vet vi inte om dig?
Att jag ligger tio-i-topp som mäklare inom vår kedja Svensk Fastighetsförmedling 2017.

173 omdömen om Solvej Rasmussen

Anna G
Sålde sin lägenhet med hjälp av Solvej Rasmussen en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
Surahammar

Lugn och trygg, proffsigt bemötande och känner till området där hon verkar väl, rekommenderar Solvej som mäklare!

Margareta Å
Sålde sitt hus med hjälp av Solvej Rasmussen en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
Surahammar

Väldigt bra och hjälpsam, professionell

Karin D
Surahammar

Bra bemötande och stort engagemang. Vi kan rekommendera Solvej som mäklare!

Lars Göran L
Källberget

Högsta betyg på service. Hon gjorde det enkelt för mig som säljare.

Supertack för gott samarbete och fin rekommendation! Bästa hälsningar Solvej

Ann B
Gudmundstorp

Mycket trevlig och bra mäklare

Stort tack för fina ord och rekommendation! Bästa hälsningar Solvej

Sven Olof E
Surahammar

Solvej har stått upp till de förväntningar jag hade på en bra mäklare och vi har haft en bra kontakt och hon har rätat ut de frågetecken jag hade på ett proffisionelt sätt jag är mycket nöjd.

Svar från Solvej Rasmussen

Stort tack för rekommendationen och fina ord! Allt gott! Bästa hälsningar Solvej

Ann-Sofie H
Köpte sin lägenhet med hjälp av Solvej Rasmussen en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
Surahammar

Tillmötesgående och lättsam. Snabb att vara tillgänglig och svara på frågor när man har det

Svar från Solvej Rasmussen

Tack så mycket för rekommendationen och fina ord. Blir spännande att få följa din resa! Bästa hälsningar Solvej

Daniel H
Centrum

Solvej är ett proffs ut i fingerspetsarna och kan konsten med att informera om det viktiga och samtidigt ge bemötandet en personlig touch. Det är inte första gången jag är inblandad i en affär där Solvej är mäklare och även denna gång är jag lika nöjd, hon har således left upp till förväntningarna på fart, kommunikation och professionalitet vid två tillfällen. Vid det första tillfället deltog jag på säljarsidan och den här gången i egenskap av köpare. Erfarenheten var alltså lika god (högsta betyg) vid båda tillfällena!

Svar från Solvej Rasmussen

Tusen 1000 tack Daniel för fina ord och rekommendation. Detta gjorde min dag och detta gör att jag känner att jag vill fortsätta jobba som mäklare och göra det bästa jag kan för både mina köpare och säljare. Det ska bli roligt att följa dig framåt med nya lyan. Allt gott! Bästa hälsningar Solvej

Maria H
Centrum

Solvej är ansvarsfull mäklare. Hon är lugn, trygg och kunnig.

Tack så mycket! Bästa hälsningar Solvej

Agne F
Anfarten

En mycket kunnig mäklare som gav oss god support i vår säljprocess! Trevlig och positiv.

Svar från Solvej Rasmussen

Tack för förtroendet att få hjälpa er och lycka till med det nya. Bästa hälsningar Solvej