Läs vad 19 Läs vad Daniel Bohman

• 2020-12-15
    Daniel Sålde vårt radhus!
    Super trevlig och härlig person. Daniel är Flexibel, tillgänglig, tillmötesgående och hjälpsam.
    Han uppfyllde våra förväntningar och hela försäljningen gick smidigt, från start till mål! En bra och trygg mäklare som vi starkt vill rekommendera.
    Kirill T
    • Salem Söderby
    sålde sin lägenhet med hjälp av Daniel Bohman en del av Svensk Fastighetsförmedling Salem
  • 2020-12-15
    Vi köpte en bostadsrätt i Rönninge och jag upplevde Daniel kunnig och vänlig..
    Stort tack Daniel för ett suveränt samarbete.
    Youssef Z
    • Salem Söderby
    köpte sin lägenhet med hjälp av Daniel Bohman en del av Svensk Fastighetsförmedling Salem
  • 2020-12-15
    Snabbt svar på frågor. Kontinuerlig och tydlig i kommunikationen om läget av buden. Trevligt bemötande.
    Rana M
  • 2020-10-29
    Sålt lägenhet med hjälp av Daniel som har varit en mycket trygg och trevlig kontakt under hela processen. Han har varit noggrann, engagerad och lättillgänglig, återkopplat regelbundet och tålmodigt svarat på alla mina frågor och funderingar. En mycket professionell och sympatisk mäklare jag verkligen varmt kan rekommendera!
    Isabell K
    • 46.0 m²
  • 2020-10-26
    Daniel är en mycket kompetent mäklare!
    Brf M
    • 55.0 m²
  • 2020-10-26
    Köpte nyligen en bostadsrätt genom Daniel Bohman på Svensk fastighetsförmedling.

Daniel gav både ett genuint och professionellt intryck.

Bra kontakt genom hela processen från början till slut.

Kan absolut rekommendera Svensk fastighetsförmedling för både köpare och säljare.
    Jakob S
    • 46.0 m²
  • 2020-10-21
    Köpt bostadsrätt av Daniel Bohman i oktober -20.
    Trevligt, tryggt och professionellt bemötande från visning till köp!
    Magnus W
    • 55.0 m²
  • 2020-10-09
    Bostadsrätt har vi köpt trevligt och sakkunnigt bemötande
    Engagerad mäklare. Kan rekommenderas
    Christina G
    • 3:a
    • 76.0 m²
  • 2020-10-02
    Har ett gott intryck sv Daniel som mäklare och svensk fastighetsförmedling , som mäklar byrå.
    Maria R
    • 3:a
    • 79.0 m²
    • Rönninge
  • 2020-09-28
    Daniel Bohman tog sig an uppdraget att sälja min bostadsrätt som ligger på mosshagestigen 1.
    En mer professionell mäklare har jag inte träffat (har ändå köpt o sålt en del genom åren) noggrann, uppriktig och med sitt lugn gjorde både mig och min sambo lugna.

Med bra kommunikation och sin tillgänglighet så kände jag att, han kunde man lita på!!

Tack Daniel Bohman för en fantastisk försäljning av vår lägenhet!

Pierre o Sofie o barnen
    Pierre B