Daniel Bohman

Daniel Bohman

Daniel Bohman är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Salem

och har varit registrerad mäklare sedan 2003. Daniel Bohman har varit aktiv på Reco.se sedan 2020 och har fått 8 omdömen sedan 2020-06-05. Daniel Bohman har haft 4 försäljningar det senaste året och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2020-06 - 2020-08

8 omdömen om Daniel Bohman

• Vi köpte en bostadsrätt i Salem, ett nytt och främmande område för oss, vi hade därför mycket frågor och funderingar. Daniel fungerade som en pelare under hela processen, hans bemötande fick oss helt enkelt att känna trygghet med köpet. Som mäklare utmärker han sig genom att vara exceptionellt lyhörd, engagerad men framförallt pålitlig. Rekommenderas varmt!
    2020-09-22
  • Vi valde att anlita Daniel när vi sålde vår villa eftersom vi fick stort förtroende för honom, kunnig, seriös och engagerad. Att Svensk Fastighetsförmedling dessutom har, vad vi kunde bedöma den bästa försäkringen när det gäller det 10-åriga ansvaret man har som säljare.
    Helen H sålde sitt hus med hjälp av Daniel Bohman en del av Svensk Fastighetsförmedling Salem
    2020-09-02
    • 221.0 m²
    2020-09-02
  • Kompetent och tydlig! Tog tid till återkoppling och uppföljning!
    Harriet N köpte sitt hus med hjälp av Daniel Bohman en del av Svensk Fastighetsförmedling Salem
    2020-08-31
    • 221.0 m²
    2020-08-31
  • Hej Vi har köpt ett hus på Gamlebovägen 8. En seriös mäklare som tar sig tid och lyssnar. Med vänlig hälsning, Camilla
    Camilla L köpte sitt hus med hjälp av Daniel Bohman en del av Svensk Fastighetsförmedling Salem
    2020-08-29
    2020-08-29
  • Köpte ett hus i Rönninge och Daniel Bohman var väldigt bra som mäklare - Återkom med svar på alla frågor som vi hade, snabbt och med bra förklaringar. Under budgivningen och vägen fram tills vi vann denna så sköttes allt till belåtenhet. Mvh Stefan
    Stefan L köpte sitt hus med hjälp av Daniel Bohman en del av Svensk Fastighetsförmedling Salem
    2020-08-27
    2020-08-27
  • Oerhört sansad och professionell. Med Daniel kände vi oss trygga att lämna över försäljningen av vårt älskade hus. Hela vägen, från första mötet till kontraktsskrivning. Så engagerad och lyhörd inför våra funderingar och önskemål!
    Maria S sålde sitt hus med hjälp av Daniel Bohman en del av Svensk Fastighetsförmedling Salem
    2020-08-25
    2020-08-25
  • Daniel var mäklare för den bostadsrätt jag köpt för en vecka sen. Tillskillnad av många mäklare så var Daniel alltid tillgänglig och svarade på alla mina frågor och gav mig en trygghet inför affären. Det som gör Daniel unik är att han bryr sig om både köpare och säljare, därför rekommenderar för både säljare och köpare att anlita Daniel Bohman. mvh
    Alan E köpte sin lägenhet med hjälp av Daniel Bohman en del av Svensk Fastighetsförmedling Salem
    2020-06-08
    • 3:a
    • 93.0 m²
    • Salem Söderby
    2020-06-08
  • Vi har sålt vår bostadsrätt lgh på 93 kvm. Daniel har varit super trevlig och otroligt professionell vid alla kontaktar Överträffat våra förväntningar med råg, snabb ut med marknadsförings informationen, hjälp med home staging, mycket folk på 2 visningar. Effective hantering av budgivning med bra resultat. En mycket trevlig upplevelse från början till slut
    Timothy K sålde sin lägenhet med hjälp av Daniel Bohman en del av Svensk Fastighetsförmedling Salem
    2020-06-05
    • 3:a