Svensk Fastighetsförmedling Salem

Svensk Fastighetsförmedling Salem

www.svenskfast.se
  • BadgeEightYears

Välkommen till Svensk Fastighetsförmedling Salem! Letar du bostad i Salem, Tumba, Rönninge, Botkyrka eller Uttran med omnejd. Tveka inte på att låta någon av våra professionella mäklare hjälpa dig. Oavsett om du letar bostad eller är ute efter att sälja din lägenhet, villa, radhus eller stuga så är det bra att anlita någon...

970 omdömen om Svensk Fastighetsförmedling Salem

Sedan starten hos Reco 2020

Jesper F
Sålde sin lägenhet med hjälp av Kardo Talabani en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka
Uttran

Trevlig och kompetent. Har hört av sig mer än vad jag viste att en mäklare gör.

Svar från Kardo Talabani

Stort tack för en fin Reco Jesper, var kul att få hjälpa er med försäljningen. Kardo

Anette S
Köpte sin lägenhet med hjälp av Andreas Åsberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka
Rönninge

Trevligt bemötande, snabb hantering och bra återkoppling på allt som rörde köpet.

Stort tack Anette för de fina orden! Vi hörs vidare i köpet. Andreas

Torbjörn G
Köpte sin lägenhet med hjälp av Martin Berglind en del av Svensk Fastighetsförmedling Salem
Rönninge Centrum

Martin är mkt trevlig och ger bra info på ett enkelt sätt. Han är alltid nåbar och kan svara på alla frågor som dyker upp. Det märks att han kan sitt jobb och man känner sig trygg. Jag rekommenderar gärna Martin.

Hampus P
Köpte sin lägenhet med hjälp av Kardo Talabani en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka
Tumba

Blev väldigt bra bemött, hade inte så mycket förväntningar på just det men märkte direkt att man fick hjälp med det man behövde hjälp med. väldigt lätt att få kontakt med också vilket underlättade allt.

Svar från Kardo Talabani

Stort tack för en fin Reco Hampus, hoppas du trivs bra i lägenheten. Vi hörs vidare Kardo

Helge K
Uttran

Väldigt bra, trevligt och engagerad. Hjälpte oss att sälja en lägenhet till över utgångspris och var väldigt bra på att hålla oss uppdaterade om vad som hände i varje steg. Kardos arbete gjorde att det gick väldigt smidigt att sälja lägenheten. Rekommenderar till alla som behöver en bra mäklare.

Svar från Kardo Talabani

Stort tack för en fin Reco och ett gott samarbete, Vi hörs inför frånträdet Kardo

Mårten S
Tumba

Vi är väldigt nöjd med Kardo Talabani som vår fastighetsmäklare vid en bostadsaffär i Tumba .Ger honom våra varmaste rekommendationer och höga betyg. Han har varit lyhörd, professionell och tillmötesgående vilket gjort att vi känt oss trygga hela vägen. Rekommenderar honom varmt!

Svar från Kardo Talabani

Stort tack för en trevlig reco och för gott samarbete Mårten. Så kul att få hjälpa er med att hitta en ny ägare till eran lägenhet. Vi hörs vidare. Kardo

Camilla H
Sålde sin lägenhet med hjälp av Andreas Åsberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka
Rönninge

Snabb och bra mäklare kan varmt rekommendera honom. Han hjälpte till vid försäljning av min mammas lägenhet efter hennes bortgång.

Svar från Andreas Åsberg

Tack för rekommendationen Camilla, skönt att det kändes snabbt och smidigt för er! Andreas

Egon G
Sålde sin lägenhet med hjälp av Danielle Hamrin en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka
Tullinge

Snabb, effektiv och pålitlig. Ordning och reda samt kunnig.

Pierre A
Sålde sitt hus med hjälp av Danielle Hamrin en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka
TUMBA

Danielle’s bemötande är utöver allt jag förväntar mig av en mäklare och mycket därtill! Alltid med en god ton lyckas hon förmedla trygghet, ärlighet och drömmar. Hon lyckas förmedla situationen på marknaden på en så pass hög standard att vi inte ens blev besvikna trots att vi var tvungna att gå ner någon procent på husförsäljningen. Jag skulle vilja använda henne i alla mina framtida bostadsaffärer. Hon jobbar så hårt och sätter mig som kund i första rum hela tiden. Visningarna skötte hon med bravur och lyckades få någon...

Emma S

Gunilla S
Sålde sin lägenhet med hjälp av Michelle Endre en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka
Tumba

Fint bemötande, bra och klar information. Lättillgänglig. Mycket positv kontakt.

Bilal Adnan A
Sålde en tomt med hjälp av Kardo Talabani en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka
Norsborg

Han var mycket trevligt och samma arbete och har ordningen på sig och mycket kunnig Jag är jätte jätte nöjd

Svar från Kardo Talabani

Stort tack Bilal för dina fina ord samt förtroendet. Vi hörs vidare framåt. Kardo

Christina S
Sålde sin lägenhet med hjälp av Alexander Lindeberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka
Uttran

Skicklig väl godkänt var noga med att gå igenom avtalet talade klart och tydligt

Susanne J
Sålde sitt hus med hjälp av Martin Berglind en del av Svensk Fastighetsförmedling Salem
Tumba

Jag har inte haft så mycket kontakt med Martin det är min man men dom få gångerna så trevlig och tillmötesgående

Erica S
Uttran

Jätte bra mäklare som förklarar hela processen och gav bra råd på hur man ska få en bra försäljning

Ingrid Kristina Elisabet B
Tullinge

Bra återkoppling, bra tips och mycket engagemang

Maj-Britt E
Köpte sin lägenhet med hjälp av Danielle Hamrin en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka
Tullinge

Fokuserad, kunnig, trovärdig, intresserad, hon ingav ett stort förtroende. Gör ett bra jobb och utstrålar ett stort lugn.

David Ö
Rönninge

Danielle var en trygghet i försäljningen av vår bostad. Hon var tillgänglig, rutinerad och flexibel. Jag kan varmt rekommendera Danielle!

Johan L
Sålde sitt hus med hjälp av Björn Petrén en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka
Sorunda

Proffsig och väldigt mån om sina kunder. Kommer använda han igen garanterat.

Sandra H
Sorunda

Proffesionell mäklare man kan känna sig trygg med. Alltid nåbar och gör sitt yttersta för en lyckad försäljning. Tack Björn!

Johan L
Tullinge

Påläst och väldigt duktig mäklare. Andreas har alltid visat engagemang och alltid haft tid när vi behövt. Enkel person att bolla tankar och idéer med och det kändes som att han såg vad vi ville. Kan starkt rekommendera att använda Andreas som mäklare.

Svar från Andreas Åsberg

Stort tack för en fin reco Johan, orden uppskattas varmt! Vi hörs vidare i affären. Andreas

Mikael N
Sålde sitt hus med hjälp av Alexander Lindeberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka
Grödinge

Alexander var lyhörd, tillgänglig och skötte hela processen smidigt och bra.

Maria S
Rönninge Centrum

Proffsig. Lyhörd. Tydlig. Hjälpsam.

Svar från Martin Berglind

Stort tack för dina fina ord Maria😊. Hoppas lägenheten kommer passa dig bra👍

Imtethal Abd Girgis I
Köpte sitt hus med hjälp av Michelle Endre en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka
TUMBA

Trevlig, pålitlig och rekommenderar starkt. Tack för super service

Oscar A
Tullinge

Mycket bra mäklare, lyssnar och ger tips samt svarar alltid på sms och telefon. Är mycket nöjd med Kardo som mäklare! Är tydlig i allting som kommuniceras

Svar från Kardo Talabani

Stort tack Oscar för dina fina ord samt förtroendet. Vi hörs vidare framåt. Kardo

Lea K
Rönninge

Otroligt professionell och smidig hjälp från Kardo! Han såg till att våra förväntningar med försäljningen överträffades. Skulle gärna anlita honom igen!

Svar från Kardo Talabani

Ett stort tack Lea för din fina reco och ett gott samarbete. Kul att jag kunde överträffa era förväntningar och att ni var nöjda. Vi hörs vidare framåt. Kardo

Jenny L
Tullinge

Engagerad och trevlig mäklare från start till mål! Danielle är kunnig, är bra på att återkoppla och uppdatera löpande, även tillgänglig oavsett tid och dag.

Cecilia L
Köpte sin lägenhet med hjälp av Alexander Lindeberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka
Rönninge

Alexander har haft fullt fokus på oss som köpare och i det uppvisat stort engagemang och professionalitet. Vi har därav valt att också ge honom uppdraget att nu sälja vår villa. Ger honom de bästa rekommendendationerna. Cecilia L

Alexandra D
Köpte sin lägenhet med hjälp av Björn Petrén en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka
Riksten

Väldigt professionell mäklare samtidigt som att man får en känsla av att han bryr sig om varje kund var för sig! Super smidigt att köpa från Björn! Rekommenderar verkligen!

Sebastian P
Köpte sitt hus med hjälp av Martin Berglind en del av Svensk Fastighetsförmedling Salem
Salem Söderby

Martin kändes kunnig och påläst om objektet vi var intresserade av. sen gick hela processen med köpet super smidigt och Martin gjorde hela processen enkel att förstå.

Svar från Martin Berglind

Tack så hemskt mycket för dina fina ord Sebastian 😃. Det här huset kommer passa er perfekt!!!

Andreas B
Riksten

Björn var jätte duktigt och han förklarade allt till oss plus han hjälpte mycket

Sven Martin A
Köpte sitt hus med hjälp av Danielle Hamrin en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka

Det var bra. Trevligt bemötande Saklig information Inte på stressande

Joakim B
Rönninge

Alex visade stort engagemang under vår försäljning. Med sin lösningsorienterade förmåga gick allt enligt plan! Tack!

Sven Erik J
Grödinge

omdömet kommer när jag har flyttat in i min nya lägenhet.

Sven Erik J
Uttran

Jag vänta med ett omdöme tills affären är helt klar.

Nalleh R
Rönninge

Mäklaren levde upp till förväntningarna och vi är nöjda med hanteringen i vår köp process!

Martin M
Tumba

Hon var väldigt bra, tio av tio

Elisabet F
Sålde sitt hus med hjälp av Michelle Endre en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka
Tumba

Michelle var en trygghet i försäljningen av vår bostad. Hon var tillgänglig, rutinerad och flexibel. Jag kan varmt rekommendera Michelle!

Cilla H
Rönninge-Nytorp

Väldigt trygg. Massor med tålamod, skapar fin relation. Jag har letat helt på hans vägledning genom försäljningen

Svar från Martin Berglind

Stort tack Cilla😃. Kul att hela processen flöt på så smidigt både med köp o sälj👍

Österbergs A
Grödinge

Allt bra, ordning o reda och alltid information om vad som är på gång

Susann D

Professionell och tillmötesgående.

Svar från Martin Berglind

Tack Susann för dina fina ord👍

Gunilla A
Tullinge Centrum

Kunnig, trevlig har ett bra bemötande mot både säljare och köpare. Vi har anlitat Danielle i fyra bostadsaffärer och är supernöjd. Som en person sa: En bra bankkontakt och en bra mäklare ska man vara rädd om.

Nellie P
Rönninge Centrum

Allt man vill ha av en mäklare, hjälpsam, påläst och bra inställning..

Svar från Martin Berglind

”Allt man vill ha av en mäklare”, det där ramar jag in😃👍. Kul att kunna hjälpa till med både köpet och säljet!

Sridhar S
Tumba

Kardo's had a professional approach right from the beginning. All the communications were more clear and in an understandable manner. It was a seamless business transaction and I recommend Kardo for those looking to sell or buy apartments in the Stockholm area.

Martina M
Tumba

Väldigt bra. Han är personlig, trevlig, engagerad. Jag kunde ringa honom när som helst. Han hjälpte mig.

Hanna H
Grödinge

Jag och min sambo fick chansen att träffa Alexander på en privatvisning innan lägenheten vi var intresserade av kom ut på marknaden. Vi är otroligt nöjda med bemötandet från Alexander. Snabb återkoppling, trevlig och proffsig. Absolut en mäklare jag rekommenderar vid köp av bostad!

Sven J
Tumba

Danielle inger förtroende och visar engagemang. Hon håll ett bra driv i hela processen, och lyssnade samtidigt in våra önskemål.

Lars G
Grödinge

Lugn,saklig ,trevlig och ett proffsigt bemötande

Jessica B
Tumba

Danielle hade ett tydligt mål med försäljningen och har under hela processen strävat efter det. Hon är en positiv person och det hjälpte oss att inte tappa hoppet under processen.. Det visar oss att hon var kunnig i det som hon gjorde

Marie Louise H
Köpte sitt hus med hjälp av Alexander Lindeberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka
Grödinge

Min upplevelse av Alexander är att han är proffessionell och tar sitt uppdrag som mäklare seröst. Bra och snabb i kontakten med oss som köpare vid frågor och funderingar kring objektet. Kan väl rekommenderas.