Alla kategorier Mäklare Dalarna Säter Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Säter

Svensk Fastighetsförmedling Säter

Storgatan 13, 783 30 Säter — Visa karta

Välkommen till Svensk fastighetsförmedling i Säter!

Lockar det med lugn och landsbygd? Här hos oss i natursköna Säter finner du det största mäklarföretaget i Dalarna, med hela 18 anställda som ansvarar för fem kommuner. Våra duktiga mäklare har inte bara koll på bostadsbranschen utan även på Säter som ort och kan hjälpa dig vare sig du är ute efter en villa eller en bostadsrätt.

Här kan du få hjälp med hela processen! Från värdering till försäljning eller köp. Vad du än letar efter hjälper våra mäklare till så att du får ut det mesta av din bostadsaffär.

Läs vad 16 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Säter

• Sven Erik H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Säter
    Eftersom affären inte är avslutad kan vi bara bedöma så här långt. Vi är mycket nöjda med bemötande och seriöst och professionellt arbete. Känns tryggt i en viktig affär. Läs mer
  • Robin V
    Robin V skrev om Svensk Fastighetsförmedling Säter
    Som två vilsna "förstagångsköpare" hjälpte Victoria till på ett jättebra sätt! Allt blev tydligt och klart och det kändes tryggt med Victorias leende på läpparna. Rekommenderas starkt! Läs mer
  • Åsa Elisabet C skrev om Svensk Fastighetsförmedling Säter
    Köpte fritidshus. Mäklaren var trevlig och svarade på alla frågor jag hade. Läs mer
  • Lars Gunnar H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Säter
    Allt igenom bra handlagt av mäklare Maria Björkman. Rekommenderar Svensk fastighetsförmedling till vänner som funderar på fastighetsförsäljning. Inte första gången jag/vi använder dessa mäklare. Läs mer
  • Kristina J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Säter
    Mycket kunnig, hjälpsam. Trevlig , glad.
    Köpt ett hus, som kommer att bli toppen.
    Det är bara positivt.👍👍👍⭐️ Läs mer
    2018-06-11 Victoria Ohlsson svarar Kristina J
    Tack för er recension Kristina! Så kul att ni blir Säterbor. Hoppas ni ska trivas.
  • Jessica F skrev om Svensk Fastighetsförmedling Säter
    Väldigt bra! Seriös och proffsig. Läs mer
    2018-04-09 Victoria Ohlsson svarar Jessica F
    Tack för rekommendationen Jessica och så skönt att det blev en sån snabb och smidig affär!
  • Mårten P skrev om Svensk Fastighetsförmedling Säter
    Tycker att det va bra och professionellt! Läs mer
  • Victor E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Säter
    Vi har sålt vårt bodstadrättshus och köpt ett hus via svensk fast.
    Det har varit bra service och en kompetent mäklare som hjälpte oss med smidiga affärer. Läs mer
    2018-03-26 Victoria Ohlsson svarar Victor E
    Tack Victor! Jag är så glad att ni kom och tittade på huset och fastnade lika mycket för det som jag! Och grattis till serievinsten!
  • Ulrika J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Säter
    Vi är väldigt nöjda med Viktoria. Svarade på alla frågor och kunde mkt. Både om hus och även staden.
    Kommer rekommendera detta mäklarkontor med varm hand. Läs mer
    2018-03-22 Victoria Ohlsson svarar Ulrika J
    Tack Ulrika! Det var så trevligt att få hjälpa er köpa ert nya hus. Hoppas ni ska trivas i Säter!
    Victoria Ohlsson gillar detta
  • Sten R skrev om Svensk Fastighetsförmedling Säter
    Bra och proffsigt bemötande med ett personligt engagemang.

En motig försäljning genomfördes med de insatser vi uppskattade och hela hanteringen blev mycket smidig.

Bra gjort!! Läs mer
  • Marianne W skrev om Svensk Fastighetsförmedling Säter
    Bra bemötande och lever väl upp till vår förväntan. Läs mer
    2018-01-17 Victoria Ohlsson svarar Marianne W
    Tack för er recension Marianne! Det har varit trevligt att få jobba med ert fina hus!
  • Roland J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Säter
    Bra respektfullt bemötande. Förklarade affären på ett enkelt och tydligt sätt.
    Förtroendeingivande. Läs mer
  • Hans Åke V skrev om Svensk Fastighetsförmedling Säter
    Är helt nöjd med försäljningen av vårt hus. Allt gick bra till slut och det såldes till en fantastisk kvinna.
    Kommer att rekommendera Maria som mäklare.
    Tack Läs mer
  • Marie R skrev om Svensk Fastighetsförmedling Säter
    Kunnig och hjälpsam. Någon man kan lita på Läs mer
    2018-01-17 Victoria Ohlsson svarar Marie R
    Tack för din fina recension Marie! Kul att få hjälpa dig med försäljningen och allt runtomkring.
  • Eivor G skrev om Svensk Fastighetsförmedling Säter
    Fantastiskt bra! Maria har varit med hela vägen och varit super proffsig! Läs mer
  • Carl Kenneth O skrev om Svensk Fastighetsförmedling Säter
    Ett bra bemötande, proffsigt intryck, snabb behandling, bra hjälp.
    En något hög avgift i förhållande till insats. Läs mer

Storgatan 13, 783 30 Säter