Victoria Ohlsson är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Säter

Victoria Ohlsson har varit registrerad mäklare sedan 2013-02. Victoria Ohlsson har varit aktiv på Reco.se sedan 2016-09 och har fått 23 omdömen med ett betyg på 4.7. Victoria Ohlsson har haft 3 försäljningar sen 2021-01 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2021-01 - 2021-02

Läs vad 23 Läs vad Victoria Ohlsson

• sålde sin bostad med hjälp av Victoria Ohlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Säter
    2021-01-06
    Victoria Ohlsson på Svedfast i Säter utstrålar energi, är kunnig, pragmatisk och ffa effektiv.
    Hon förklarar saker på ett enkelt och koncist sätt vilket inger förtroende.
    Jag sålde min gård som varit i familjen sedan slutet 1500-talet och jag kunde inte ha önskat mig en bättre mäklare. Victoria slutförde affären på ett sätt som med marginal överträffade mina förväntningar när det gäller genomförande och min fastighets slutpris.
    MP
    2020-12-01
    Sålt gård.
    Tacksam över att mäklaren bistått med råd och guidning.
  • Tony J
    • 120.0 m²
    2020-04-10
    Vår husförsäljning sköttes exemplariskt av mäklaren. Vi är mycket nöjda med hennes jobb 😀
    Tusen tack Tony! Det var en mycket trevlig försäljning att få hjälpa till med!

Victoria Ohlsson

• köpte sin lägenhet med hjälp av Victoria Ohlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Säter
    • 2:a
    • 54.0 m²
    2020-03-21
    Köpt lägenhet, bra och trevlig mäklare som var tydlig vad som komma skall, mäklaren tog bra i uppgiften och var duktig på att vidarebefordra information.
    Tack för en fin rekommendation Emil! Hoppas du trivs i lägenheten.

Victoria Ohlsson

• sålde sitt hus med hjälp av Victoria Ohlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Säter
    • 109.0 m²
    2020-03-08
    snabb och smidig försäljning av mina föräldras villa
    Tack för förtroendet Thomas! Jag hoppas att dina föräldrars flytt går smidigt!

Victoria Ohlsson

• köpte sitt hus med hjälp av Victoria Ohlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Säter
    • 103.0 m²
    • Gustafs
    2020-02-24
    Victoria mötte alla våra behov och gjorde hela affären smidig!
    Tack för en fin rekommendation. Och vad kul att du äntligen fick se huset du köpt också! ;-) Nu väntar det roliga för er med renovering och att sätta er egen prägel på huset.

• 127.0 m²
    • Stora Skedvi
    2020-02-23
    Vi har köpt en villa. Vi fått väldigt bra bemötande av mäklaren. Lätt att få kontakt med.
    Så glad jag är att ni fastnade för detta huset! Tack för en fin rekommendation.

• Borlänge
    2020-02-13
    Vi hittade ett fritidshus på Hemnet. Mäklaren gav oss bra hjälp med visning och svar på frågor. En mäklare som ser både säljarens och köparens behov med flexibilitet och affärskänsla.
    Tusen tack för er fina rekommendation Björn! Jag ser fram emot att komma förbi igen och titta när ombyggnationen är klar! Ta det lugnt i backen!

• 145.0 m²
    2020-01-29
    Köpte villa i Säter. Tycker att mäklaren bemötte oss bra, men att det var viss brist i kommunikationen då hon reste bort och inte berättade detta för varken oss eller säljaren. Men som helhet bra.
    • 98.0 m²
    • SÄTER
    2019-12-12
    Bra bemötande, service och återkoppling av Victoria Ohlsson vid köp av Verkstadsgatan 24
    Tack Hanna! Ser fram emot att få se huset efter er handpåläggning!