Jenny Arnefjord

Jenny Arnefjord

Jenny Arnefjord är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Sigtuna Märsta

Jenny Arnefjord har varit registrerad mäklare sedan 2014-06. Jenny Arnefjord har varit aktiv på Reco.se sedan 2020-01 och har fått 62 omdömen med ett betyg på 4.8. Jenny Arnefjord har haft 43 försäljningar sen 2020-09 och har tillfrågat 98% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2020-09 - 2021-08

Läs vad 62 Läs vad Jenny Arnefjord

• sålde sitt hus med hjälp av Jenny Arnefjord en del av Svensk Fastighetsförmedling Sigtuna Märsta
    • Norrbacka
    2021-09-09
    Har blivit bra bemött hela tiden, trots att jag stundtals har ställt många frågor. Hon har visat stort tålamod.
    När det gick trögt ett tag över sommaren föreslog hon att vi skulle avvakta och det visade sig vara rätt. Vi nådde ju ett bra slutresultat.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Jenny Arnefjord en del av Svensk Fastighetsförmedling Sigtuna Märsta
    • Valsta
    2021-09-01
    Jätte bra bemötande

Trodde inte de skulle gå så bra som det gick ,bättre än förväntat

Mycket bra ,hjälpsam ,trevlig ,
    Helt enkelt professionellt
    Tack då mycket Filip. Detta kommer bli toppen! Jenny Arnefjord
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Jenny Arnefjord en del av Svensk Fastighetsförmedling Sigtuna Märsta
    • Upplands Väsby
    2021-08-24
    Mycket professionel!

Tydligt upplägg över hela processen från start och som resulterade i en försäljning över förväntan.

Bra stöd i frågor som dykte upp under processen, högt som lågt...
    Tusen tack för fina ord! Vi ses på tillträdet. Jenny Arnefjord
    • Upplands Väsby
    2021-08-23
    Trevligt och professionellt
    Jag fick svar på de frågor jag hade.
    Fick även upplysningar som jag behövde
    Jenny inger förtroende, känns tryggt att köpa bostaden med hjälp av henne.
    Vilka fina ord Ulla! Tack så mycket. Jenny Arnefjord
    2021-08-14
    Bra och snabb kommunikation, Trevligt bemötande.
    Tusen tack Henrik! Vi ses snart. Jenny Arnefjord
    2021-08-09
    Bra bemött, snabb kommunikation och smidig försäljning
    Tack Annika! Hoppas ni haft en fin sommar! Jenny Arnefjord
  • köpte sitt hus med hjälp av Jenny Arnefjord en del av Svensk Fastighetsförmedling Sigtuna Märsta
    2021-07-19
    Väldigt trevlig och proffsig mäklare som verkligen engagerade sig.
    Hon uppfyllde våra förväntningar till 100% vilket ledde till en snabb och smidig affär.
    Stort tack Daniella! Hoppas ni trivs i ert nya boende! Jenny Arnefjord
  • Anita W
    2021-06-18
    Positiv, seriös och en massa energi! Snabb i återkopplingar, rak och tydlig. Kan varmt rekommendera Jenny!
    Tack så mycket Anita! Önskar dig en trevlig sommar så ses vi snart! Jenny Arnefjord
    2021-06-18
    Proffsig, bra bemötande och utmärkt arbete under hela köpprocessen!
    Allting kändes väldigt tryggt.
    Tack så mycket! Så roligt att ni äntligen har fått ert drömhus! Jenny Arnefjord
    • Valsta
    2021-06-04
    Vi sålde en lägenhet och vi blev väl bemötta av mäklaren hon är mycket trevlig. Vi är glada att det blev klart fort och vi behövde bara ha en visning. Dock tycker jag att hon blev lite för mycket en mellanhand mellan köparen och oss. Vi fick mycket frågor om vi skulle behålla möbler, om lampor, klistermärken o.s.v. Ibland fick vi dubbla Mail om samma sak både från mäklare och köpare vilket blev lite tjatigt. Det kändes som att hon var anlitad av köparen och inte av oss.
    Hej Caroline, ja det var toppen att det gick fort då ni redan köpt nytt. Va tråkigt att ni tyckte det blev tjatigt med olika frågor, som fastighetsmäklare är man en mellanhand mellan säljare och köpare och opartisk även om ni som säljare är mina uppdragsgivare. Jättebra med feedback och jag tar till mig det och ska tänka på det i framtiden. Hoppas ni kommer trivas i ert nya boende. Jenny Arnefjord