Alla kategorier Mäklare Skåne Simrishamn Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Simrishamn

Svensk Fastighetsförmedling Simrishamn

Storgatan 12, 272 31 Simrishamn — Visa karta

Låt dig förföras av Simrishamns vackra natur, och ta hjälp av oss på Svensk Fastighetsförmedling om du vill ha tips och råd kring bostäder här i trakten!

Här finns ett stort antal fritidshus och Simrishamn riktigt blomstrar under sommarmånaderna. Kommunen livnär sig främst på turism, tillverkningsindustri, sjukvård, jordbruk och fiske. Och så fruktodling, förstås. Fruktodlingarna kring Kivik står för mer än en tredjedel av hela den svenska produktionen och äpplena har till och med sin egen högtid i slutet på september.

Kommunen har ett varierat landskap med en vacker kust, böljande jordbruksslätter och även skog i de norra delarna. Vi på Svensk Fastighetsförmedling kan området i detalj och vi hjälper dig från start till mål i din fastighetsaffär!

Läs vad 80 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Simrishamn

• Ulf W skrev om Micaela Rydberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Ystad
    Vi har sålt vår lägenhet.
    Bästa tänkbara sätt ett proffsigt aggerande.
    Ja att vi skulle få lägenheten såld. På bästa sätt.
    Kan med 100% rekommendera Micaela till andra Läs mer
  • Jessica A skrev om Micaela Rydberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Ystad
    Sålt en bostadsrätt. Helt underbar mäklare som verkligen kan sitt jobb.
    Lade verkligen ner tid och omtanke inför både fotografering o visningar.
    Skulle lätt både anlita och rekommendera henne igen. Läs mer
  • Inga L skrev om Micaela Rydberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Ystad
    Jag har sålt en tomt. Blev bemött på bästa tänkbara sätt. Förväntningarna var förstås att möta en engagerad och positiv mäklare vilket jag verkligen gjorde. Min upplevelse: Mycket nöjd!!! Läs mer
  • Stefan och Lena L skrev om Micaela Rydberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Ystad
    Har köpt en tomt och har upplevt att mäklaren var helt fantastisk och rekommenderar henne till 100 procent Läs mer
    2018-11-13 Micaela R svarar Stefan och Lena L
    Tusen tack fina ni!! Önskar er all lycka i framtiden och ser givetvis fram emot att ses i framtiden! Stor Kram / Micaela!
  • Kenneth och Margareta S skrev om Micaela Rydberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Ystad
    Vår Mäklate Micaela Rydberg i Ystad har servat oss på ett alldeles utmärkt sätt
    Vi har sålt vår villa och köpt ett nybyggt hus med hjälp av Micaela Läs mer
    2018-11-13 Micaela R svarar Kenneth och Margareta S
    Kära Kenneth och Margareta! Tusen tack för er rekommendation, det har verkligen varit en ära att få hjälpa er! Jag ser fram emot att få se ert nya hus växa fram och hoppas verkligen att ni kommer stormtrivas, Många kramar / Micaela
  • Agusta B skrev om Micaela Rydberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Ystad
    Köpte Villa, extremt nöjd med allt. Mäklaren visade intresse för mitt boende och det jag köpte från henne. Personlighet och professionella Läs mer
    2018-11-13 Micaela R svarar Agusta B
    Härliga ni!! Tack för er fina rekommendation, det har verkligen varit roligt att få vara med på denna resa med er! Jag hoppas att ni kommer trivas i ert nya hus och vill önskar er all lycka! Många kramar Micaela
  • Christian N skrev om Micaela Rydberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Ystad
    Köpt lägenhet 3,5 120m2.
    Bra bemötande, lätt att ha och göra med. Flexibel och hjälpsam!! Läs mer
    2018-11-05 Micaela R svarar Christian N
    Tusen tack snälla Christian och Caroline! Jätteroligt att få hjälpa er, det skall bli så roligt att få se slutresultatet i er nya bostad! Kram Micaela
  • Ulf & Lil W skrev om Micaela Rydberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Ystad
    Vi köpte en bostadsrätt
    Vi blev bemöta på ett vänligt och med omtanke
    Mäklaren levde upp till alla förväntningar
    En mycket duktig mäklare
    Hälsningar Lill och Ulf Läs mer
    2018-11-01 Micaela R svarar Ulf & Lil W
    Fina Ni! Det är en ära att få förtroendet att få hjälpa er från en plats till en annan! Jag önskar er såklart all lycka i er nya bostad! Många Kramar, Micaela Rydberg
  • Lena H
    Lena H skrev om Micaela Rydberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Ystad
    En mycket proffessionell och kunnig mäklare, med ett hjärtligt bemötande. Hon verkar vara mycket intresserad av sitt jobb och gör så allt blir så smidigt som möjligt för alla. Läs mer
    2018-11-01 Micaela R svarar Lena H
    Kära Lena! Tusen tack för din fina rekommendation, det har verkligen varit ett rent nöje och en ära att få hjälpa till! Stor Kram, Micaela Rydberg
  • Margareta R skrev om Lotte Myrebris en del av Svensk Fastighetsförmedling Simrishamn
    Andelshus i Kivik. Var övertygad om att jag skulle köpa. Mäklaren läste av mig perfekt och var lyhörd över att jag önskade ett snabbt avslut.
    Visning kl 14.00 dag 1
    Kontraktskrivning 15.30 dag 1
    Pengar betalt 15.00 dag 2.
    Perfekt.
    Tack för det Läs mer
    2018-09-27 Lotte M svarar Margareta R
    Tack själv Margareta! Ett bra val och allt klickade. Må gott. Mvh Lotte Myrebris på Svensk Fastighetsförmedling
  • Anna F skrev om Micaela Rydberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Ystad
    Micaela skötte försäljningen av vårt hus på absolut bästa tänkbara sätt! Hon är fantastiskt engagerad, lyhörd och tydlig i allt hon gör. Rekommenderas varmt!!! Läs mer
    2018-11-01 Micaela R svarar Anna F
    Tusen tack för er fantastiskt fina rekommendation bästa ni! Tack snälla för förtroendet, helt underbart att få hjälpa just er! Massor av kramar!
  • Michael H skrev om Micaela Rydberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Ystad
    Vi har sålt en villa i Tomelilla. En fantastisk mäklare med oerhört stort engagemang och som älskar sitt arbete vilket genomsyrat hela resan. Micaela är oerhört kompetent och professionell i sin yrkesroll och dessutom väldigt trevlig och tillmötesgående för både säljare och kund. En helhetslösning som passade oss perfekt. Vi vill med det varmaste rekommendera svensk fastighetsförmedling och Micaela Rydberg. Läs mer
    2018-11-01 Micaela R svarar Michael H
    Världens bästa Michael och Maria! Vilken härlig resa vi haft tillsammans, jag är så tacksam och önskar er all lycka i ert nya hus! Många Kramar Micaela!
  • Kerstin W skrev om Lotte Myrebris en del av Svensk Fastighetsförmedling Simrishamn
    Parhus i Ystad. Har fått min del såld det har gått över förväntan! Mycket trevligt bemötande av Lotte på Fastighetsförmedlingen. Är mycket nöjd ! Läs mer
  • Lars P skrev om Micaela Rydberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Ystad
    Fullt förtroende för denna mäklare som ger sitt yttersta i allt - bästa betyg Läs mer
    2018-11-01 Micaela R svarar Lars P
    Tack snälla Lars! Tusen tack för detta förtroende, det har varit en stor ära att få hjälpa er! Stor Kram Micaela
  • Mustafa A
    Mustafa A skrev om Micaela Rydberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Ystad
    Vi har nyligen köpt en bostadsrätt på Bärområdet Ystad, vi vill tacka Micaela Rydberg på Svensk Fastighetsförmedling för all hjälp vi fått, hon är en fantastiskt trevlig människa och duktig mäklare. Läs mer
    2018-08-08 Micaela R svarar Mustafa A
    Tack fina ni!! Det har varit ett rent nöje att få hjälpa till och jag önskar er all lycka i framtiden! Stor Kram!!
  • Jacob L
    Jacob L skrev om Micaela Rydberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Ystad
    Jag har anlitat Svensk fastighetsförmedling ( Micaela ) till försäljning av 4 st bostadsrätter i gamla stan i Ystad, vi har ett fantastiskt bra samarbete på alla plan, jag har bara positivt att säga, allt ifrån planering till försäljning.

Jacob Lachmann Läs mer
    2018-11-01 Micaela R svarar Jacob L
    Tack snälla Jacob! Vi har sannerligen ett gott samarbete på alla plan, tusen tack för förtroendet! Kram Micaela!!
  • Kerstin R skrev om Micaela Rydberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Ystad
    Vi sålde , med hjälp av Micaela, vår lägenhet på
    Belllevuevägen. Vi uppskattar Micaelas engagemang
    som var omfattande och vi kände att vi hade hittat
    rätt mäklare.
    Handpenning skall inbetalas inom 10m dgr vilket vi ser fram
    emot och så rullar transaktionen vidare mot slutlikvid.
    Micaela, tack för all hjälp under säljprocessen!!! Läs mer
    2018-08-08 Micaela R svarar Kerstin R
    Tack snälla Kerstin och Christer! Det var verkligen varit en fantastisk resa med er och inget gör mig gladare än att Ni är nöjda! Stor Kram!! / Micaela Rydberg
  • Helena T skrev om Micaela Rydberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Ystad
    Rekommenderar varmt Micaela Rydberg på Svensk fastighetsförmedling om ni ska sälja fastighet i Ystad. Tack vare hennes affärsmässighet och energi genomförde vi en väldigt lyckad affär! :-) Läs mer
    2018-08-08 Micaela R svarar Helena T
    Bästa Helena med familj och släkt, tusen tack för förtroendet! Det har varit en ära att få hjälpa till! Stor Kram och massor av lyckoönskningar till er alla!
  • Eva K
    Eva K skrev om Micaela Rydberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Ystad
    Sålde ett hus för ett par som jag är God Man för. Allt gick smidigt och med ett gott samarbete med mäklaren,så ska jag sälja fler hus ,är det ingen tvekan om vilken mäklare jag ska välja. Tusen tack. Läs mer
  • Maria C skrev om Micaela Rydberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Ystad
    Sålt sommarstuga
    Utmärkt bemött
    Förväntningar uppfyllda
    Allt gott, Läs mer
    2018-06-15 Micaela R svarar Maria C
    Tusen tack Maria, det har verkligen varit ett rent nöje att få träffa er! Tack för det stora förtroendet i samband med försäljningen av er fina! Kram Micaela!
  • Caroline N skrev om Micaela Rydberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Ystad
    Tyckte att allt fungerade bra och jag fick den information jag behövde.
    Rekommenderas! Läs mer
    2018-06-15 Micaela R svarar Caroline N
    Tack snälla Caroline! Stort lycka till i ditt radhus! Stor Kram / Micaela Rydberg
  • Holger E skrev om Micaela Rydberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Ystad
    Grym service!
    Flexibel, hårt arbetande och ärlig.
    Rekomenderar starkt. Läs mer
    2018-06-09 Micaela R svarar Holger E
    Tack snälla Holger för dina fina ord och stort tack för förtroendet! Det har varit en ära!! Stor Kram / Micaela Rydberg
  • Anita N skrev om Lotte Myrebris en del av Svensk Fastighetsförmedling Simrishamn
    Sålt vår villa och blivit väl omhändertagna från början till slut. Kändes tryggt och blev en härlig köpare verkligen. Tack för allt. Läs mer
    2018-05-09 Lotte M svarar Anita N
    Tack själv! Så kul att allt blev bra. // Lotte
  • Sigurd M skrev om Micaela Rydberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Ystad
    sålde en bostadsrätt. blev väldigt bra bemött av mäklaren som
    gjorde mycket för att hjälpa mig med försäljningen. Mäklaren ställde upp i alla lägen när man behövde hjälp eller hade frågor. är mycket nöjd med allt! Läs mer
    2018-05-09 Micaela R svarar Sigurd M
    Tack snälla Sigurd för din fina rekommendation! Det har varit ett rent nöje att få hjälpa till! Kram Micaela Rydberg
  • Maj-Britt & Åke F skrev om Micaela Rydberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Ystad
    Bra hjälp med att hitta lägenhet till oss och trevligt bemötande.tack så mycket. Läs mer
    2018-05-09 Micaela R svarar Maj-Britt & Åke F
    Tack snälla rara Maj-britt & Åke! Helt underbart att få träffa er och att få hjälpa er att hitta ny bostad! Kram på er! / Micaela Rydberg
  • Robert M skrev om Lotte Myrebris en del av Svensk Fastighetsförmedling Simrishamn
    Jag sålde mitt hus på 1,5 plan i Gärsnäs med hjälp av Lotte på Svensk Fastighetsförmedling.
    Tiden det tog för mäklaren från det att de la ut det tills man fick det sålt blev bara 2-2.5 månad.

Lotte var allt ifrån trevlig, väldigt hjälpsam och driven att få hjälpa en genom själva processen.

Blev rekommenderad att kontakta Lotte via en vän och jag är helt klart väldigt nöjd.
    Ända som jag kan nämna är att hon emellanåt inte hörde av sig när hon sagt det, kan vara för hon inte hade någon ny info åt en.
    Annars har jag bara bra saker att säga om Lotte Myrbris på Svensk Fastighetsförmedling. Läs mer
  • Anders G
    Anders G skrev om Svensk Fastighetsförmedling Simrishamn
    Erfaren mäklare som känner trakten
    Verkar mycket kunnig Läs mer
  • Gunnar B
    Gunnar B skrev om Lotte Myrebris en del av Svensk Fastighetsförmedling Simrishamn
    Mycket trevligt och vänligt bemötande av Lotte Myrebris, som var en mycket kunnig och sympatisk person. Läs mer
    2018-04-18 Lotte M svarar Gunnar B
    Tack själv Gunnar! Så himla trevligt att få äran att träffa dig. Hoppas du njuter av vår vackra del av Sverige. Förhoppningsvis ses vi igen :)
  • Carina P skrev om Micaela Rydberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Ystad
    Mycket nöjd med Micaela som tog hand om försäljningen av min fars hus. Läs mer
    2018-05-02 Micaela R svarar Carina P
    Tusen tack kära ni, det har varit helt fantastiskt att få äran att hjälpa er! Stor Kram / Micaela Rydberg, Svensk Fastighetsförmedling
  • Ian & Caroline K skrev om Micaela Rydberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Ystad
    Mäklaren är väldigt trevlig och otroligt duktig vi kommer absolut att vända oss till henne nästa gång! Läs mer
    2018-06-26 Micaela R svarar Ian & Caroline K
    Tusen tack snälla Ian och Caroline! Det har varit ett rent nöje! Stor lycka med allt! Kram Micaela
  • Sebastian H
    Sebastian H skrev om Micaela Rydberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Ystad
    Vi är väldigt nöjda med den insats och hjälp vi fått av Michaela i samband med försäljningen av vår lägenhet. Hon har hållit oss uppdaterade under hela processen. Då vi även träffat henne som spekulant på en annan bostad, var vi trygga med att hon kommer väl förberedd inför en visning och ger ett seriöst och välkomnande intryck till besökarna. Något som spelade stor roll för oss i valet av mäklare. Läs mer
    2018-03-24 Micaela R svarar Sebastian H
    Tusen tack snälla ni! Det har varit ett rent nöje att få hjälpa till och få vara med er på resan, jag tror och vet att ni kommer trivas fantastiskt bra i ert nya hus! Önskar er förstås all lycka i framtiden! Stor Kram till er! / Micaela Rydberg, Svensk Fastighetsförmedling
  • Ola Martin B skrev om Micaela Rydberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Ystad
    Mycket bra. Alltid tillgänglig. Mycket trevlig. Allt var helt perfekt med vår mäklare Micaela Rydberg Läs mer
    2018-03-14 Micaela R svarar Ola Martin B
    Men tusen tack snälla ni, det har verkligen bara varit ett rent nöje att få hjälpa till! Stor Kram, ni är grymma!! / Micaela Rydberg
  • Sara & Ola N skrev om Micaela Rydberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Ystad
    Grym & proffsig service rakt igenom. Tack för allt Micaela! Läs mer
    2018-03-14 Micaela R svarar Sara & Ola N
    Tusen tack!! Ni är helt underbara! Kram!! / Micaela Rydberg
  • Mattias A skrev om Micaela Rydberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Ystad
    Kunde inte haft bättre Mäklare än Micaela! Från allra första träffen har allt varit väldigt proffsig! Det märks att hon kan sin sak. Läs mer
    2018-03-14 Micaela R svarar Mattias A
    Tusen tack kära ni!! Ni är bara bäst! :) Kram!! / Micaela Rydberg
  • Hanna A skrev om Micaela Rydberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Ystad
    Bästa mäklaren, tack för allt Micaela! Läs mer
    2018-03-14 Micaela R svarar Hanna A
    Fina ni! Det är ni som skall ha tack, ni är helt underbara! Stor Kram!! / Micaela Rydberg
  • Morgan L
    Morgan L skrev om Micaela Rydberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Ystad
    Fick bra återkoppling och kontakt från visning till köp! Läs mer
    2018-03-14 Micaela R svarar Morgan L
    Tack snälla Morgan för din rekommendation! Vi ses snart igen när det närmar sig tillträdet av din fina lägenhet! Bästa hälsningar Micaela Rydberg
  • Sara D skrev om Micaela Rydberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Ystad
    Micaela har tagit hand om oss och vårt hus på allra bästa sätt, genomproffsig från början till slut! Vi kände oss trygga hela vägen! Och så hade vi roligt också! Läs mer
    2018-02-28 Micaela R svarar Sara D
    Tusen tack bästa ni!! Verkligen en snabb, spännande och riktigt rolig resa att få vara en del av. Lycka till i ert nya drömhus! Stor Kram!! / Micaela Rydberg, Svensk Fastighetsförmedling
  • Göran S
    Göran S skrev om Micaela Rydberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Ystad
    Väldigt bra bemötande. Väl balanserade förväntningar. Hela försäljningsprocessen flöt bra och var trevlig och stimulerande. Läs mer
    2018-02-28 Micaela R svarar Göran S
    Tack snälla Göran för din fina rekommendation! Det var verkligen precis som du säger, mycket trevligt och stimulerande hela vägen. Bästa hälsningar, Micaela Rydberg Svensk Fastighetsförmedling
  • Lil M skrev om Lotte Myrebris en del av Svensk Fastighetsförmedling Simrishamn
    Tillmötesgående och intresserad. Läs mer
    2018-02-20 Lotte M svarar Lil M
    Tusen tack Lil och Olle! Hoppas ni ska trivas i vackra Skillinge :). Mvh Lotte Myrebris på Svensk Fastighetsförmedling
  • Håkan D skrev om Lotte Myrebris en del av Svensk Fastighetsförmedling Simrishamn
    Mycket trevligt och effektivt!
    Jag är väldigt nöjd. Läs mer
    2018-02-13 Lotte M svarar Håkan D
    Tack själv Håkan! Löste vi som ett bra team. Mvh Lotte Myrebris på Svensk Fastighetsförmedling
  • Sylvia & Mikael F skrev om Micaela Rydberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Ystad
    Micaela Rydberg är en kompetent och mycket trevligt mäklare. Vi kände oss väldig trygga och kan tänka oss att genomföra fler affärer med henne! Läs mer
    2018-02-17 Micaela R svarar Sylvia & Mikael F
    Tack snälla Sylvia och Michael! Hoppas och tror att ni kommer stortrivas i ert nya fritidshus! Många kramar, Micaela Rydberg Svensk Fastighetsförmedling
  • Nils S
    Nils S skrev om Micaela Rydberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Ystad
    Mäklaren, Micaela Rydberg, mötte mina höga förväntningar med avseende på förberedande samtal, fotografering och beskrivande text. Däremot överträffade hon mina förväntningar när det visade sig att huset inte var lättsålt. Ihärdigt och envist arbete gav frukt trots att marknaden sviktat rejält under tiden. Läs mer
    2018-02-17 Micaela R svarar Nils S
    Tusen tack snälla Nils, det har som sagt varit ett rent nöje att få hjälpa till!! Kram Micaela Rydberg. Svensk Fastighetsförmedling
  • Christian d skrev om Lotte Myrebris en del av Svensk Fastighetsförmedling Simrishamn
    Mycket bra. Smidigt och högt kundfokus Läs mer
    2018-02-12 Lotte M svarar Christian d
    Tack för de orden Christian. Ja, det gick ju himla snabbt och smidigt. Med vänlig hälsning Lotte Myrebris, Svensk Fastighetsförmedling
  • Johanna K
    Johanna K skrev om Lotte Myrebris en del av Svensk Fastighetsförmedling Simrishamn
    Fick direkt förtroende för min mäklare. Mycket bra första möte och även övriga möten därefter. Tillmötesgående, snabb på att svara och bra service. Väldigt bra att bolla idéer och frågor med både ur köp och ur sälj-synvinklel. Snabb och bra affär. Jag är mycket nöjd med Svensk Fastighetsförmedling och med min mäklare Lotte Myrebris. Kommer med glädje att rekommendera er. Läs mer
    2018-02-12 Lotte M svarar Johanna K
    Tusen tack Johanna för din fina rekommendation! Med vänlig hälsning Lotte Myrebris, Svensk Fastighetsförmedling
    Lotte M gillar detta
  • Josefin & Hampus H skrev om Micaela Rydberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Ystad
    Mäklaren upplevde mina förväntningar. Tillgänglig och snabba svar. Haft mejlkontakt och kontraktsskrivning. Läs mer
    2018-02-11 Micaela R svarar Josefin & Hampus H
    Tack snälla Josefin & Hampus för er fina rekommendation! Stort lycka till i er nya bostad! Bästa hälsningar, Micaela Rydberg, Svensk Fastighetsförmedling Ystad
  • Martin P skrev om Micaela Rydberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Ystad
    Otroligt nöjd med Micaela, väldigt proffesionell och kände mig delaktig genom hela affären. Toppbetyg! Läs mer
    2018-02-11 Micaela R svarar Martin P
    Tusen tack för er fina rekommendation! Så glad att jag fick förtroendet att hjälpa till! Kram! / Micaela Rydberg, Svensk Fastighetsförmedling
  • Christina C skrev om Svensk Fastighetsförmedling Simrishamn
    Mäklaren som vi skulle träffa skickade en medhjälpare istället. Hon var inte insatt i objektet varpå vi inte fick svar på våra frågor till fullo. Läs mer
  • Thomas N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Simrishamn
    Bra bemötande. Gedigen kunskap om området lägenheten finns i. Läs mer
  • Björn O
    Björn O skrev om Svensk Fastighetsförmedling Simrishamn
    Allt var bara bra!!!bra kontakt via mail,kunde även ringa på obekväma tider , Läs mer
  • Per-erik E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Simrishamn
    Trevligt bemötande och snabba svar på frågor. Läs mer

Storgatan 12, 272 31 Simrishamn