Alla kategorier Mäklare Skåne Simrishamn Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Simrishamn

Svensk Fastighetsförmedling Simrishamn

Storgatan 12, 272 31 Simrishamn — Visa karta

Låt dig förföras av Simrishamns vackra natur, och ta hjälp av oss på Svensk Fastighetsförmedling om du vill ha tips och råd kring bostäder här i trakten!

Här finns ett stort antal fritidshus och Simrishamn riktigt blomstrar under sommarmånaderna. Kommunen livnär sig främst på turism, tillverkningsindustri, sjukvård, jordbruk och fiske. Och så fruktodling, förstås. Fruktodlingarna kring Kivik står för mer än en tredjedel av hela den svenska produktionen och äpplena har till och med sin egen högtid i slutet på september.

Kommunen har ett varierat landskap med en vacker kust, böljande jordbruksslätter och även skog i de norra delarna. Vi på Svensk Fastighetsförmedling kan området i detalj och vi hjälper dig från start till mål i din fastighetsaffär!

Läs vad 6 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Simrishamn

• Kent A
    Kent A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Simrishamn
    En mycket professionell mäklare som guidat oss genom hela affären. Informerat och uppdaterat oss ständigt. Kan verkligen rekommendera Lotte!
  • Susann B
    Susann B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Simrishamn
    Lotte är en kunnig mäklare som är duktig på att möta människor i olika situationer.
    Med stor lokalkännedom och härlig humor är hon en mäklare jag rekommenderar.
    Representant för Svensk Fastighetsförmedling gillar detta
  • Jane B
    Jane B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Simrishamn
    Jätte bra hela vägen. Bra info snabb affär
  • Asta G
    Asta G skrev om Svensk Fastighetsförmedling Simrishamn
    Hej,
    Vi är mycket nöjda med mäklarens bemötande. Mäklaren har levt upp till våra förväntningar. Tack så mycket.
  • Christine O
    Christine O skrev om Svensk Fastighetsförmedling Simrishamn
    Jörgen Jönsson som var vår mäklare var kunnig, hjälpsam och professionell när han sålda vår fastighet. Det kändes tryggt att ha honom som mäklare som kunde leda oss genom försäljningens gång. Svensk Fastighetsförmedlings broschyrer och guider med tips och råd var av mycket hjälp då man kunde följa varje steg i försäljningens faser. Vår fastighet såldes snabbt och Jörgen hade mycket lokal kännedom av vårt område som var en extra plus att ha en mäklare "på plats". Vi skulle varmt rekommendera Jörgen till bekanta och vänner som planerar ett hus köp eller försäljning.
  • Peter W
    Peter W skrev om Svensk Fastighetsförmedling Simrishamn
    Mycke engagerad och trevlig mäklare.
    Tror inte jag kunde hittat en bättre

Storgatan 12, 272 31 Simrishamn