Alla kategorier Mäklare Skåne Simrishamn Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Simrishamn

Svensk Fastighetsförmedling Simrishamn

Storgatan 12, 272 31 Simrishamn — Visa karta

Låt dig förföras av Simrishamns vackra natur, och ta hjälp av oss på Svensk Fastighetsförmedling om du vill ha tips och råd kring bostäder här i trakten!

Här finns ett stort antal fritidshus och Simrishamn riktigt blomstrar under sommarmånaderna. Kommunen livnär sig främst på turism, tillverkningsindustri, sjukvård, jordbruk och fiske. Och så fruktodling, förstås. Fruktodlingarna kring Kivik står för mer än en tredjedel av hela den svenska produktionen och äpplena har till och med sin egen högtid i slutet på september.

Kommunen har ett varierat landskap med en vacker kust, böljande jordbruksslätter och även skog i de norra delarna. Vi på Svensk Fastighetsförmedling kan området i detalj och vi hjälper dig från start till mål i din fastighetsaffär!

Läs vad 24 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Simrishamn

• Eva K
    Eva K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Simrishamn
    Sålde ett hus för ett par som jag är God Man för. Allt gick smidigt och med ett gott samarbete med mäklaren,så ska jag sälja fler hus ,är det ingen tvekan om vilken mäklare jag ska välja. Tusen tack. Läs mer
  • Anita N
    Anita N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Simrishamn
    Sålt vår villa och blivit väl omhändertagna från början till slut. Kändes tryggt och blev en härlig köpare verkligen. Tack för allt. Läs mer
    2018-05-09 Lotte M svarar Anita N
    Tack själv! Så kul att allt blev bra. // Lotte
  • Anders G
    Anders G skrev om Svensk Fastighetsförmedling Simrishamn
    Erfaren mäklare som känner trakten
    Verkar mycket kunnig Läs mer
  • Lil M
    Lil M skrev om Svensk Fastighetsförmedling Simrishamn
    Tillmötesgående och intresserad. Läs mer
    2018-02-20 Lotte M svarar Lil M
    Tusen tack Lil och Olle! Hoppas ni ska trivas i vackra Skillinge :). Mvh Lotte Myrebris på Svensk Fastighetsförmedling
  • Håkan D
    Håkan D skrev om Svensk Fastighetsförmedling Simrishamn
    Mycket trevligt och effektivt!
    Jag är väldigt nöjd. Läs mer
    2018-02-13 Lotte M svarar Håkan D
    Tack själv Håkan! Löste vi som ett bra team. Mvh Lotte Myrebris på Svensk Fastighetsförmedling
  • Christina C
    Christina C skrev om Svensk Fastighetsförmedling Simrishamn
    Mäklaren som vi skulle träffa skickade en medhjälpare istället. Hon var inte insatt i objektet varpå vi inte fick svar på våra frågor till fullo. Läs mer
  • Thomas N
    Thomas N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Simrishamn
    Bra bemötande. Gedigen kunskap om området lägenheten finns i. Läs mer
  • Björn O
    Björn O skrev om Svensk Fastighetsförmedling Simrishamn
    Allt var bara bra!!!bra kontakt via mail,kunde även ringa på obekväma tider , Läs mer
  • Per-erik E
    Per-erik E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Simrishamn
    Trevligt bemötande och snabba svar på frågor. Läs mer
  • Bilal I
    Bilal I skrev om Svensk Fastighetsförmedling Simrishamn
    Jag har bara några ord att säga till om det - 5 + stjärnor är vad jag kan säga om mäklaren. Kan inte bli nöjdare än så här ! Läs mer
    2018-01-17 Representant för Svensk Fastighetsförmedling svarar Bilal I
    Hjärtligt tack Bilal!! Lycka till med renoveringen, vi hörs ju igen. Mvh Lotte Myrebris
  • Eva N
    Eva N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Simrishamn
    Väldigt professionell bemötande. Bra kommunikation i alla läge, snabb återkoppling. Kunnig personal, effektiv marknadsföring av objektet. Läs mer
    2018-01-17 Representant för Svensk Fastighetsförmedling svarar Eva N
    Tack Eva för de fina orden! Mvh Lotte Myrebris
  • Agneta N
    Agneta N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Simrishamn
    En mycket trevlig, ambitiös och kompetent mäklare, vi kände att allt var rätt redan vid första mötet. Allt har skötts exemplariskt av mäklaren och hennes kollegor genom hela processen! Läs mer
    2018-01-16 Representant för Svensk Fastighetsförmedling svarar Agneta N
    Tack för de värmande orden! Hoppas ni trivs och njuter. Titta gärna förbi om ni är på tur med husbilen. Med vänlig hälsning Lotte
  • Ulf S
    Ulf S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Simrishamn
    Mycket bra. Svara snabbt och återkopplar. Man får ett förtroende för henne. Inte den där mäklaren som bara skall sälja sälja till varje pris. Läs mer
    2018-01-16 Representant för Svensk Fastighetsförmedling svarar Ulf S
    Tusen tack för de orden Birgitta och Ulf! Hoppas ni njuter i Lilla Vik 😊. Mvh Lotte
  • Kent Z
    Kent Z skrev om Svensk Fastighetsförmedling Simrishamn
    Vi har en stor erfarenhet av kontakt med mäklare dels genom ett antal egna köp och dels genom försäljning .Både i Simrishamn men även i Malmö och Jönköping
    SF Simrishamn har på ett fantastiskt sätt mött våra förväntningar . Alltid lätta att få tag i , vilket inte många mäklare är.
    Mycket kompetent och marknadsinriktat bemötande. Vi skulle definitivt välja SF Simrishamn till nästa affär Läs mer
    2018-01-16 Representant för Svensk Fastighetsförmedling svarar Kent Z
    Tusen tack Kent för de fina orden!! Ni är underbara. Mvh Lotte Myrebris
  • Åke N
    Åke N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Simrishamn
    Kanonjobb. Alltid välinformerad och uppdaterad. Att dessutom följa affären på Min Försäljning kändes toppen. Vilken annonsering sen.. Smart på internet. Tack för ett bra jobb Lotte. Rekommenderar dig gärna!! Läs mer
    2018-01-16 Representant för Svensk Fastighetsförmedling svarar Åke N
    Tack själv! Ett bra teamwork helt enkelt.
  • Mattias S
    Mattias S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Simrishamn
    Professionellt bemötande och genomförande
    Potential i kommunikation kring visningar/budgivare under processens gång. Jag kände att jag i vissa fall fick höra av mig själv för att informera mig om vad som hände. Läs mer
  • Anders C
    Anders C skrev om Svensk Fastighetsförmedling Simrishamn
    Lotte var snabb och effektiv! Superbra bilder, ständig uppdatering och en snabb bra affär. Kan varmt rekommendera henne och Svensk Fastighetsförmedling. Läs mer
  • Dusan T
    Dusan T skrev om Svensk Fastighetsförmedling Simrishamn
    Vi har blivit bemöt med respekt och nöjd med försäljning. Läs mer
  • Kent A
    Kent A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Simrishamn
    En mycket professionell mäklare som guidat oss genom hela affären. Informerat och uppdaterat oss ständigt. Kan verkligen rekommendera Lotte! Läs mer
  • Susann B
    Susann B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Simrishamn
    Lotte är en kunnig mäklare som är duktig på att möta människor i olika situationer.
    Med stor lokalkännedom och härlig humor är hon en mäklare jag rekommenderar. Läs mer
    Lotte M, Representant för Svensk Fastighetsförmedling, Representant för Svensk Fastighetsförmedling gillar detta
  • Jane B
    Jane B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Simrishamn
    Jätte bra hela vägen. Bra info snabb affär Läs mer
  • Asta G
    Asta G skrev om Svensk Fastighetsförmedling Simrishamn
    Hej,
    Vi är mycket nöjda med mäklarens bemötande. Mäklaren har levt upp till våra förväntningar. Tack så mycket. Läs mer
  • Christine O
    Christine O skrev om Svensk Fastighetsförmedling Simrishamn
    Jörgen Jönsson som var vår mäklare var kunnig, hjälpsam och professionell när han sålda vår fastighet. Det kändes tryggt att ha honom som mäklare som kunde leda oss genom försäljningens gång. Svensk Fastighetsförmedlings broschyrer och guider med tips och råd var av mycket hjälp då man kunde följa varje steg i försäljningens faser. Vår fastighet såldes snabbt och Jörgen hade mycket lokal kännedom av vårt område som var en extra plus att ha en mäklare "på plats". Vi skulle varmt rekommendera Jörgen till bekanta och vänner som planerar ett hus köp eller försäljning. Läs mer
  • Peter W
    Peter W skrev om Svensk Fastighetsförmedling Simrishamn
    Mycke engagerad och trevlig mäklare.
    Tror inte jag kunde hittat en bättre Läs mer

Storgatan 12, 272 31 Simrishamn