Alla kategorier Mäklare Skåne Simrishamn Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Simrishamn

Svensk Fastighetsförmedling Simrishamn

Storgatan 12, 272 31 Simrishamn — Visa karta

Låt dig förföras av Simrishamns vackra natur, och ta hjälp av oss på Svensk Fastighetsförmedling om du vill ha tips och råd kring bostäder här i trakten!

Här finns ett stort antal fritidshus och Simrishamn riktigt blomstrar under sommarmånaderna. Kommunen livnär sig främst på turism, tillverkningsindustri, sjukvård, jordbruk och fiske. Och så fruktodling, förstås. Fruktodlingarna kring Kivik står för mer än en tredjedel av hela den svenska produktionen och äpplena har till och med sin egen högtid i slutet på september.

Kommunen har ett varierat landskap med en vacker kust, böljande jordbruksslätter och även skog i de norra delarna. Vi på Svensk Fastighetsförmedling kan området i detalj och vi hjälper dig från start till mål i din fastighetsaffär!

Läs vad 112 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Simrishamn

• 2019-03-20

Ylva W skrev om Micaela Rydberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Ystad
    Vi är riktigt nöjda med Micaela, väldig kunnig och kompetent! Läs mer
  • 2019-03-19

Emely N skrev om Micaela Rydberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Ystad
    Väldigt gott bemötande! En kunnig mäklare, som får en att känna sig trygg vid köp och ger svar på alla frågor funderingar. Hon värnar om både köpare och säljare! 🌟 Läs mer
    2019-03-19 Micaela R svarar Emely N
    Tack snälla rara Emely, jag är så tacksam över att få hjälpa till och finns alltid här som bollplank. Stort Grattis till din nya bostad! Kram Micaela
  • 2019-03-18

Arne L skrev om Lotte Myrebris en del av Svensk Fastighetsförmedling Simrishamn
    En mäklare med skinn på näsan! Så härligt att se och höra, en bra affärskvinna som såg till att både vi och säkert även säljaren blev nöjda. Så klart anlitar vi också henne nu när vårt eget hus ska säljas! Läs mer
  • 2019-03-18

Aina N skrev om Lotte Myrebris en del av Svensk Fastighetsförmedling Simrishamn
    Allt gick så himla bra och vi kände oss väl informerade hela tiden. Så tacksamma för all hjälp. Rekommenderar varmt Lotte! Läs mer
  • 2019-03-16

Johanna Ö skrev om Micaela Rydberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Ystad
    Så fint bemötande från Micaela på svensk fastighetsförmedling Ystad, varm person som verkligen gör allt för sina kunder! Läs mer
    2019-03-19 Micaela R svarar Johanna Ö
    Tusen tack fina Johanna, det var verkligen ett rent nöje! Kram!!

Anders C skrev om Svensk Fastighetsförmedling Simrishamn
    En snabb affär som tillsammans med Varudeklarerat gav oss nöjda köpare .. precis som vi är! Kändes skönt att lämna över till Lottes trygga händer då vi bor en bit bort. Tack. Läs mer

Kent A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Simrishamn
    Tack för allt ditt engagemang Lotte! Läs mer

Susann B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Simrishamn
    Tack för all hjälp på ett smidigt och proffsigt sätt Lotte. Läs mer
  • 2019-03-12

Tamara W skrev om Micaela Rydberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Ystad
    Har köpt en bostadsrätt.
    Mycket trevligt bemötande av mäklaren. Hon tog sig tid att förklara och visa. Super tillmötesgående.
    Hade eller tog reda på alla svar på mina frågor och hela hennes sätt gjorde att jag kände mig trygg i affären.
    Var rädd om henne! Läs mer
    2019-03-19 Micaela R svarar Tamara W
    Tusen tack fina du! Så roligt att jag fick äran att hjälpa till och det skall bli roligt att få vara med på resan! Kram Micaela
  • 2019-03-08

Ida S skrev om Lotte Myrebris en del av Svensk Fastighetsförmedling Simrishamn
    Tusen tack för all hjälp! Många kramar från oss i familjen Södergren! Läs mer
    2019-03-08 Lotte M svarar Ida S
    Tack själv. Lycka till med ert nya boende så hörs vi framöver. Kram Lotte
  • 2019-02-23

Hanna H skrev om Micaela Rydberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Ystad
    Köpt nyproduktion. Delvis färdigställt. Yttre skal och utvändigt färdigt.
    Mäklaren har varit tillgänglig alla gånger med snabb visning och färdigställande av köpekontrakt. Återkopplat med svar på frågor och gjort allt vi önskat och lite till. Kan inte mer än annat vara nöjd och rekommenderar mäklaren alla gånger. Läs mer
    2019-02-28 Micaela R svarar Hanna H
    Tusen tack för er fina rekommendation snälla Hanna & Sebastian! Så roligt att få vara med på er resa och se ert nyproducerade hus växa fram! Kram Micaela!!
  • Viktor N

2019-02-22

Viktor N skrev om Micaela Rydberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Ystad
    Jag är sjukt nöjd med både bostaden jag köpt och av mäklaren som varit underbar Läs mer
    2019-02-28 Micaela R svarar Viktor N
    Tack bästa Viktor, så roligt att jag fick hjälpa till! Stort Grattis till din nya bostad!! Kram Micaela
  • 2019-02-20

Emelie A skrev om Lotte Myrebris en del av Svensk Fastighetsförmedling Simrishamn
    Superbra och engagera mäklare 10/10 🌞 Läs mer
  • 2019-02-20

Gullmar N skrev om Lotte Myrebris en del av Svensk Fastighetsförmedling Simrishamn
    Mycket trevlig och social mäklare med stor kunskap och erfarenhet. Kände oss trygga redan efter första mötet. Det gick snabbt att få ut försäljningen av vår villa och att den sen såldes på några dagar, ett extra plus. Läs mer
    2019-02-20 Lotte M svarar Gullmar N
    Tack Gullmar och Aina, ni underbara! Varit ett sant nöje. Mvh Lotte
  • 2019-02-18

Sofie I skrev om Lotte Myrebris en del av Svensk Fastighetsförmedling Simrishamn
    Hjälpte oss som köpare av hus på ett både personligt och proffsigt sätt. Svarade på frågor vi hade och var påläst kring både huset i fråga och även mer generellt kring besiktning och ev. renoveringsbehov. Mindre faktafel rättades snabbt till.
    Skapade familjär stämning vid kontraktsskrivning och bidrog till en positiv och trygg känsla. Även som köpare var vi alltså mycket nöjda. Läs mer
    2019-02-18 Lotte M svarar Sofie I
    Tack Sofie och Johan! Huset kändes som det passar er perfekt. Mvh Lotte

Evy J skrev om Micaela Rydberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Ystad
    Sålt och köpt bostadsrätt .
    Micaela alltid lika glad och trevlig .Ringer alltid tillbaka när man sökt henne är så behjälplig med allt .Är kunnig hjälper till på alla önskemål .Är till 100 procent nöjd med Micaela ..
    Jag rekomondera henne gärna Hon är värd ett fång rosor . Läs mer
    2019-02-22 Micaela R svarar Evy J
    Underbara Evy! Tusen tack snälla du, det har ju bara varit en ren fröjd att få hjälpa till! Skall bli så spännande att se resultatet i din nya lägenhet! Stor Kram / Micaela

Max L skrev om Lotte Myrebris en del av Svensk Fastighetsförmedling Simrishamn
    Köpt fritidshus med assistans av Lotte, en toppenupplevelse från start till mål!
    Lotte var behjälplig, snabb att svara på frågor och mycket kunnig.
    Stort tack! Läs mer
    2019-02-18 Lotte M svarar Max L
    Tusen tack för de fina orden :)
    Varit så trevligt att hjälpa er på alla sätt. Må gott. Mvh Lotte
  • 2019-02-18

Bengt Göran J skrev om Lotte Myrebris en del av Svensk Fastighetsförmedling Simrishamn
    Vi har köpt en bostadsrätt som Lotte sålde, eftersom vi var nöjda med hennes bemötande har hon även sålt vårt hus, som vi också känner oss nöjda med.

Förväntningar hos en mäklare är att man känner förtroende och det tycker vi Lotte levt upp till.

Att sälja sitt hus efter 40 år är ju inte det enklaste men Lotte har varit ett stöd och hittat de rätta köparna som förvaltar det vidare. Läs mer
    2019-02-18 Lotte M svarar Bengt Göran J
    Tusen tack. Har varit ett sant nöje och så härligt att finna de rätta köparna till er. Mvh Lotte
  • 2019-02-10

Linda B skrev om Micaela Rydberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Ystad
    Köpt en 3:a lägenhet. Mycket bra och tillmötesgående bemötande. Snabba besked och mycket flexibel. Tid gavs för att ” känna in” lägenheten -Köpbeslutet känns då tryggt. Bra och tydligt möte tillsammans med säljaren. Läs mer
    2019-02-18 Micaela R svarar Linda B
    Tusen tack för din fina rekommendation Linda! Det skall bli så kul att få vara med på resan! Stor Kram / Micaela
  • 2019-02-08

Pontus P skrev om Lotte Myrebris en del av Svensk Fastighetsförmedling Simrishamn
    Kunnig och mycket duktig. Rekommenderas varmt! Läs mer
    2019-02-08 Lotte M svarar Pontus P
    Tusen tack Pontus!! Mvh Lotte Myrebris
  • 2019-02-01

Christian N skrev om Micaela Rydberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Ystad
    Köpt lägenhet 120 m2 i centrala Ystad.
    Glad trevlig och framförallt genuint engagerad. Bra återkoppling på frågor och funderingar och var väldigt flexibel gällande visningstider. Läs mer
    2019-02-07 Micaela R svarar Christian N
    Tack snälla ni för er fina rekommendationer! Detta var så ”meant-to-be” och jag är så glad över att jag fick vara en del av den resan! Ses snart igen! Kram Micaela
  • 2019-02-01

Amanda O skrev om Micaela Rydberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Ystad
    Träffat många mäklare under vår tid som husletare! Mikaela är ärlig, pålitlig, säker på sin sak och rättvis!
    Mikaela gör ett superjobb och mer där till! Vi är helnöjda och hon kommer i framtiden värdera och sälja vårt hus! Läs mer
    2019-02-07 Micaela R svarar Amanda O
    Fina ni! Jag är så oerhört glad att jag fick vara en del av er resa och ser verkligen fram emot att få se er sätta er prägel på ert nya hus! Tusen tack för era fina ord! Kramar Micaela
  • 2019-01-21

Tina E skrev om Lotte Myrebris en del av Svensk Fastighetsförmedling Simrishamn
    Jag har köpt en bostadsrätt i Nybrostrand och även sålt min egen bostad, där mäklaren Lotte Myrebris har gjort ett fantastiskt arbete. Eftet vårt första möte kändes det så naturligt och rätt att Lotte skulle ta hand om mina affärer. Hon kändes trygg, kunnig, jordnära, positiv, professionell och vi fick en fin kontakt från första början.
    Hon har verkligen levt upp till mina förväntningar med råge och jag har känt mig 100 % trygg med Lotte. Kan varmt rekommendera henne till andra som går i säljtankar. Läs mer
    2019-02-05 Lotte M svarar Tina E
    Tusen tack Tina för de vackra orden!!
  • 2019-01-14

Mikael I skrev om Micaela Rydberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Ystad
    Sålt bostadsrätt i Simrishamn
    Blev utmärkt bemött
    Förväntningarna var ett högt pris på bostaden och det blev mycket bra.
    Lägenheten stylades av mäklaren så den blev mycket fin i minsta detalj.
    Allt skötes mycket proffsigt från början till slut.
    Kan starkt rekommendera Micaela som mäklare till andra. Läs mer
    2019-01-19 Micaela R svarar Mikael I
    Tusen tack för din fina rekommendation Micke! Det var verkligen ett rent nöje att få hjälpa till! Kram Micaela!
  • Björn O

2019-01-10

Björn O skrev om Lotte Myrebris en del av Svensk Fastighetsförmedling Simrishamn
    Mäklaren var hur bra som helst !!!det är viktigt med återkoppling, och det kände msn att det fanns!!! Läs mer
  • 2018-12-19

Kim L skrev om Micaela Rydberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Ystad
    Bostadsrätt i Ystad.

Engagerat, aktivt lyssnande, med bra svar på de flesta frågorna.

Mina krav på en proffsigt agerande som förmedlare blev väl uppfyllda. Läs mer
    2019-01-14 Micaela R svarar Kim L
    Tusen tack snälla Kim för er fina rekommendation! Stort Lycka till i er nya lägenhet, snart är det ju äntligen dags för er att få nycklarna! Kram Micaela

Anna B skrev om Micaela Rydberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Ystad
    Gott bemötande. Värnar om både köpare och säljare. Läs mer
    2018-12-13 Micaela R svarar Anna B
    Tack snälla Anna! Det har varit otroligt roligt att ha fått vara med på resan, hela vägen! Önskar dig allt gott och stort lycka till i ert nya hus! Kram Micaela

Erko K skrev om Micaela Rydberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Ystad
    Har köpt en lägenhet.Bästa mäklare i hela Sverige tycker jag.Hon kan sitt jobb.hon e trevligt fantastiska människor. Läs mer
    2018-12-13 Micaela R svarar Erko K
    Fina Erko! Tusen, tusen tack, så glad jag blir över att ni är nöjda! Det skall bli så roligt att få hjälpa till även 2019! Kram Micaela

Jenny L skrev om Micaela Rydberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Ystad
    Köpte ett hus av Micaela som är en superduktig mäklare och gör affären lätt och smidig men ändå så bra så möjligt. Läs mer
    2018-12-13 Micaela R svarar Jenny L
    Tusen tack Jenny! Så glad jag blir av att höra att ni känt er trygga vid min sida, vilket spännande 2019 vi har framför oss! Många Kramar Micaela
  • 2018-12-04

Karin & Roland B skrev om Micaela Rydberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Ystad
    Vi har sålt en villa. Vi blev väldigt bra bemötta av mäklaren. Där var full fart på henne och hon hade svar på frågorna vi ställde. Hon är väldigt duktig på vad hon gör.
    Vi rekommenderar er till andra. Läs mer
    2018-12-13 Micaela R svarar Karin & Roland B
    Fina Karin & Roland! Tack snälla för er fina rekommendation och tack för att just jag fick det stora förtroendet att vara del av er bostadsaffär! Många Kramar Micaela
  • Ewa H

2018-11-20

Ewa H skrev om Micaela Rydberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Ystad
    Sålt en villa med renoveringsbehov. Toppenbra mäklare som jag upplevde ärlig o transparent !! Snabb o proffsig. Raka rör.
    Väldigt nöjd Läs mer
    2018-12-03 Micaela R svarar Ewa H
    Bästa Ewa! Det har verkligen varit en ära att få hjälpa till och få lära känna dig! Tusen tack för din fina rekommendation. Kram Micaela!
  • 2018-11-18

Ulf W skrev om Micaela Rydberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Ystad
    Vi har sålt vår lägenhet.
    Bästa tänkbara sätt ett proffsigt aggerande.
    Ja att vi skulle få lägenheten såld. På bästa sätt.
    Kan med 100% rekommendera Micaela till andra Läs mer
    2018-12-03 Micaela R svarar Ulf W
    Tusen tack kära ni! Det har verkligen varit underbart att få vara med på resan med er och önskar er alla lycka i er nya bostad! Många kramar till er!
  • 2018-11-15

Jessica A skrev om Micaela Rydberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Ystad
    Sålt en bostadsrätt. Helt underbar mäklare som verkligen kan sitt jobb.
    Lade verkligen ner tid och omtanke inför både fotografering o visningar.
    Skulle lätt både anlita och rekommendera henne igen. Läs mer
    2018-12-03 Micaela R svarar Jessica A
    Tack snälla, kära Jessica! Så roligt och trevligt vi har haft från första stund. Det har varit en ära att få hjälpa till! Kram Micaela
  • 2018-11-14

Inga L skrev om Micaela Rydberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Ystad
    Jag har sålt en tomt. Blev bemött på bästa tänkbara sätt. Förväntningarna var förstås att möta en engagerad och positiv mäklare vilket jag verkligen gjorde. Min upplevelse: Mycket nöjd!!! Läs mer
    2018-12-03 Micaela R svarar Inga L
    Tusen tack fina Inga! Tänk att allt gick så snabbt. Önskar dig all lycka och hoppas att vi ses igen! Kramar Micaela!
  • 2018-11-12

Stefan och Lena L skrev om Micaela Rydberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Ystad
    Har köpt en tomt och har upplevt att mäklaren var helt fantastisk och rekommenderar henne till 100 procent Läs mer
    2018-11-13 Micaela R svarar Stefan och Lena L
    Tusen tack fina ni!! Önskar er all lycka i framtiden och ser givetvis fram emot att ses i framtiden! Stor Kram / Micaela!
  • 2018-11-12

Kenneth och Margareta S skrev om Micaela Rydberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Ystad
    Vår Mäklate Micaela Rydberg i Ystad har servat oss på ett alldeles utmärkt sätt
    Vi har sålt vår villa och köpt ett nybyggt hus med hjälp av Micaela Läs mer
    2018-11-13 Micaela R svarar Kenneth och Margareta S
    Kära Kenneth och Margareta! Tusen tack för er rekommendation, det har verkligen varit en ära att få hjälpa er! Jag ser fram emot att få se ert nya hus växa fram och hoppas verkligen att ni kommer stormtrivas, Många kramar / Micaela
  • 2018-11-05

Agusta B skrev om Micaela Rydberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Ystad
    Köpte Villa, extremt nöjd med allt. Mäklaren visade intresse för mitt boende och det jag köpte från henne. Personlighet och professionella Läs mer
    2018-11-13 Micaela R svarar Agusta B
    Härliga ni!! Tack för er fina rekommendation, det har verkligen varit roligt att få vara med på denna resa med er! Jag hoppas att ni kommer trivas i ert nya hus och vill önskar er all lycka! Många kramar Micaela
  • 2018-11-01

Köpt lägenhet 3,5 120m2.
    Bra bemötande, lätt att ha och göra med. Flexibel och hjälpsam!! Läs mer
    2018-11-05 Micaela R svarar Christian N
    Tusen tack snälla Christian och Caroline! Jätteroligt att få hjälpa er, det skall bli så roligt att få se slutresultatet i er nya bostad! Kram Micaela
  • 2018-10-14

Ulf & Lil W skrev om Micaela Rydberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Ystad
    Vi köpte en bostadsrätt
    Vi blev bemöta på ett vänligt och med omtanke
    Mäklaren levde upp till alla förväntningar
    En mycket duktig mäklare
    Hälsningar Lill och Ulf Läs mer
    2018-11-01 Micaela R svarar Ulf & Lil W
    Fina Ni! Det är en ära att få förtroendet att få hjälpa er från en plats till en annan! Jag önskar er såklart all lycka i er nya bostad! Många Kramar, Micaela Rydberg
  • Lena H

2018-10-12

Lena H skrev om Micaela Rydberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Ystad
    En mycket proffessionell och kunnig mäklare, med ett hjärtligt bemötande. Hon verkar vara mycket intresserad av sitt jobb och gör så allt blir så smidigt som möjligt för alla. Läs mer
    2018-11-01 Micaela R svarar Lena H
    Kära Lena! Tusen tack för din fina rekommendation, det har verkligen varit ett rent nöje och en ära att få hjälpa till! Stor Kram, Micaela Rydberg
  • 2018-09-26

Margareta R skrev om Lotte Myrebris en del av Svensk Fastighetsförmedling Simrishamn
    Andelshus i Kivik. Var övertygad om att jag skulle köpa. Mäklaren läste av mig perfekt och var lyhörd över att jag önskade ett snabbt avslut.
    Visning kl 14.00 dag 1
    Kontraktskrivning 15.30 dag 1
    Pengar betalt 15.00 dag 2.
    Perfekt.
    Tack för det Läs mer
    2018-09-27 Lotte M svarar Margareta R
    Tack själv Margareta! Ett bra val och allt klickade. Må gott. Mvh Lotte Myrebris på Svensk Fastighetsförmedling
  • 2018-09-25

Anna F skrev om Micaela Rydberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Ystad
    Micaela skötte försäljningen av vårt hus på absolut bästa tänkbara sätt! Hon är fantastiskt engagerad, lyhörd och tydlig i allt hon gör. Rekommenderas varmt!!! Läs mer
    2018-11-01 Micaela R svarar Anna F
    Tusen tack för er fantastiskt fina rekommendation bästa ni! Tack snälla för förtroendet, helt underbart att få hjälpa just er! Massor av kramar!
  • 2018-09-20

Michael H skrev om Micaela Rydberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Ystad
    Vi har sålt en villa i Tomelilla. En fantastisk mäklare med oerhört stort engagemang och som älskar sitt arbete vilket genomsyrat hela resan. Micaela är oerhört kompetent och professionell i sin yrkesroll och dessutom väldigt trevlig och tillmötesgående för både säljare och kund. En helhetslösning som passade oss perfekt. Vi vill med det varmaste rekommendera svensk fastighetsförmedling och Micaela Rydberg. Läs mer
    2018-11-01 Micaela R svarar Michael H
    Världens bästa Michael och Maria! Vilken härlig resa vi haft tillsammans, jag är så tacksam och önskar er all lycka i ert nya hus! Många Kramar Micaela!
  • 2018-08-23

Kerstin W skrev om Lotte Myrebris en del av Svensk Fastighetsförmedling Simrishamn
    Parhus i Ystad. Har fått min del såld det har gått över förväntan! Mycket trevligt bemötande av Lotte på Fastighetsförmedlingen. Är mycket nöjd ! Läs mer
  • 2018-08-11

Lars P skrev om Micaela Rydberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Ystad
    Fullt förtroende för denna mäklare som ger sitt yttersta i allt - bästa betyg Läs mer
    2018-11-01 Micaela R svarar Lars P
    Tack snälla Lars! Tusen tack för detta förtroende, det har varit en stor ära att få hjälpa er! Stor Kram Micaela
  • Mustafa A

2018-08-06

Mustafa A skrev om Micaela Rydberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Ystad
    Vi har nyligen köpt en bostadsrätt på Bärområdet Ystad, vi vill tacka Micaela Rydberg på Svensk Fastighetsförmedling för all hjälp vi fått, hon är en fantastiskt trevlig människa och duktig mäklare. Läs mer
    2018-08-08 Micaela R svarar Mustafa A
    Tack fina ni!! Det har varit ett rent nöje att få hjälpa till och jag önskar er all lycka i framtiden! Stor Kram!!
  • Jacob L

2018-08-05

Jacob L skrev om Micaela Rydberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Ystad
    Jag har anlitat Svensk fastighetsförmedling ( Micaela ) till försäljning av 4 st bostadsrätter i gamla stan i Ystad, vi har ett fantastiskt bra samarbete på alla plan, jag har bara positivt att säga, allt ifrån planering till försäljning.

Jacob Lachmann Läs mer
    2018-11-01 Micaela R svarar Jacob L
    Tack snälla Jacob! Vi har sannerligen ett gott samarbete på alla plan, tusen tack för förtroendet! Kram Micaela!!
  • 2018-07-23

Kerstin R skrev om Micaela Rydberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Ystad
    Vi sålde , med hjälp av Micaela, vår lägenhet på
    Belllevuevägen. Vi uppskattar Micaelas engagemang
    som var omfattande och vi kände att vi hade hittat
    rätt mäklare.
    Handpenning skall inbetalas inom 10m dgr vilket vi ser fram
    emot och så rullar transaktionen vidare mot slutlikvid.
    Micaela, tack för all hjälp under säljprocessen!!! Läs mer
    2018-08-08 Micaela R svarar Kerstin R
    Tack snälla Kerstin och Christer! Det var verkligen varit en fantastisk resa med er och inget gör mig gladare än att Ni är nöjda! Stor Kram!! / Micaela Rydberg
  • 2018-07-02

Helena T skrev om Micaela Rydberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Ystad
    Rekommenderar varmt Micaela Rydberg på Svensk fastighetsförmedling om ni ska sälja fastighet i Ystad. Tack vare hennes affärsmässighet och energi genomförde vi en väldigt lyckad affär! :-) Läs mer
    2018-08-08 Micaela R svarar Helena T
    Bästa Helena med familj och släkt, tusen tack för förtroendet! Det har varit en ära att få hjälpa till! Stor Kram och massor av lyckoönskningar till er alla!
  • Eva K

2018-06-15

Eva K skrev om Micaela Rydberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Ystad
    Sålde ett hus för ett par som jag är God Man för. Allt gick smidigt och med ett gott samarbete med mäklaren,så ska jag sälja fler hus ,är det ingen tvekan om vilken mäklare jag ska välja. Tusen tack. Läs mer
    2018-12-19 Micaela R svarar Eva K
    Tusen tack för din fina rekommendation Eva! Vilket fint samarbete vi haft! Önskar er allt gott, kram Micaela

Storgatan 12, 272 31 Simrishamn