Svensk Fastighetsförmedling Simrishamn

Svensk Fastighetsförmedling Simrishamn

• Badge2022

Låt dig förföras av Simrishamns vackra natur, och ta hjälp av oss på Svensk Fastighetsförmedling om du vill ha tips och råd kring bostäder här i trakten! Här finns ett stort antal fritidshus och Simrishamn riktigt blomstrar under sommarmånaderna. Kommunen livnär sig främst på turism, tillverkningsindustri, sjukvård, jordbruk...

80 omdömen om Svensk Fastighetsförmedling Simrishamn

Kenneth A
Sålde sin lägenhet med hjälp av Hampus Skoglund en del av Svensk Fastighetsförmedling Simrishamn
Vik

Väldigt kreativ och aktiv med att få sålt vårt objekt. Bra på att hålla oss informerade under uppdraget.

Svar från Hampus Skoglund

Tack för din feedback Kenneth! Ett nöje att hjälpa er med er fina bostad!

Erblin N
Köpte sitt hus med hjälp av Johan Ekqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Simrishamn
Kristianstad

Snabb, tydlig och transparent!

Svar från Johan Ekqvist

Tack Erblin stort lycka till i ert nästa steg med huset!

Fredrik R
Köpte sin lägenhet med hjälp av Hampus Skoglund en del av Svensk Fastighetsförmedling Simrishamn
Vik

Hampus har varit tillmötesgående. Vi har snabbt svar på våra frågor. Han har ordnad så att affären genomförs smidigt för oss köpare. Vi har liten erfarenhet av fastighetsaffär så visste vi inte vad vi skulle förvänta oss. Men nu har vi bara goda erfarenheter av Hampus.

Svar från Hampus Skoglund

Tack för fin feedback & grattis ännu en gång till köpet!

Marie R
Vik

Hampus har varit väldigt tillmötesgående. Vi har snabbt fått svar på de frågor vi haft och han har ordnat så att affären kan genomföras smidigt för oss köpare. Eftersom det här är första gången vi haft kontakt med mäklare visste vi inte vad vi skulle förvänta oss .Dock har vi nu upplevt kontakten med Hampus enbart som positiv.

Svar från Hampus Skoglund

Tack för fin feedback & grattis ännu en gång till köpet!

Berit H
Vik

Fick väldigt bra feedback under hela processen.

Svar från Hampus Skoglund

Tack för din feedback! Ett nöje att hjälpa er!

Bernt H
Vik

Har bara positivt att säga om Hampus! Hans feedback har varit utan anmärkning!

Svar från Hampus Skoglund

Tack för din feedback Bernt! Ett nöje att hjälpa till!

Anna S
Vik

Kan varmt rekommendera samarbete med Hampus. Har fått fin hjälp från visning och hela vägen till köp. Tydliga och bra svar på frågor. /Anna S .

Svar från Hampus Skoglund

Tack för din feedback Anna! Du kommer få det toppen på nya stället!

Ingalill O
Vik

Väldigt bra på att återkoppla. Snabb och intresserad av det han håller på med. Trevlig. Idérik. Vi är så nöjda.

Svar från Hampus Skoglund

Stort tack Ingalill! Kul att du är nöjd! Stort lycka till med allt nu!

Björn O
Vik

Hur bra som helst!hjälpte oss hela vägen !snabb på att återkoppla!kan verkligen rekommendera honom!!!

Svar från Hampus Skoglund

Det glädjer mig att du är nöjd Björn! Kul att vi hittade köpare så snabbt och att kunna hjälpa er!

Erik H
Kristianstad

Mycket bra bemötande 24-7. Kajsa har varit väldigt saklig, tillmötesgående och har alltid återkopplat snabbt. Vi är supernöjda!

Marie H
Kristianstad

Trevlig och professionell mäklare. Rekommenderas!

Khalil S
Näsby

Hej Hon är duktig på sitt jobb och vet vad köparen och säljaren vill ha. Jag önskar henne det bästa i hennes arbete. MVH.

Hampus O
Degeberga

Kajsa var väldigt trevlig och hade gott bemötande. Uppskattar hur hon ordnade en privat visning så snabbt och att hon kunde svara på alla mina frågor. Jättenöjd!

Rickard I
Degeberga

Super bra ! Snabba ryck snabb service, snabb försäljning. Köpte ett hus genom henne samt lät henne sälja mitt hus

Tomas P
Kristianstad

Bra tillgänglighet under hela försäljningen. Kan bli bättre på att informera när något nytt händer. Lätt att samarbeta med. Bra med hennes lokalkännedom. Totalt sett väldigt nöjd med Kajsa.

Tomas P
Köpte sin lägenhet med hjälp av

När en affär går snabbt och relativt smärtfritt är det lätt att rekommendera denna mäklare.

Felix M
Sålde sin lägenhet med hjälp av

Alltid anträffbar och snabb med allt pappersarbete. Ger dig en smidig försäljning.

Ann-lis K
Sålde sin bostad med hjälp av
Vollsjö

Kajsa har jobbat stenhårt för mej och fixat allt ett extra plus till henne Mycket bra jobbat

Helena Å
Brösarp

Vi har uppfattat Kajsa som trevlig, noggrann och flexibel. Hon har varit lätt att komma i kontakt med och har hållit oss väl underrättade i hela processen. Vill rekommendera henne!!

Göran L
Brösarp

10 av 10 Snabb som blixten Positiv Seriös

Ingalill O
Vik

Som en mäklare ska vara. Snabb återkoppling

Björn O
Vik

Hon skötte detta kanonbra! Snabb återkoppling och bra info!!

Fredrik E
Simrishamn

Bra bemötande men muntligt avtal bröts i och med att ett nytt bud kom in. Det löste sig dock vilket hedrar KO!

Anette M
Simrishamn

Trevligt bemötande och väldigt engagerad. Mån om både säljare och köpare. Rekommenderar henne verkligen!

Johan L

Hej, Jag har blivit bemött på ett väldigt bra sätt. Kajsa är en hårt arbetande tjej som är ärlig och rak.

Carina K
Blentarp

Mycket trevlig sympatisk och hjälpsam tjej. Hon har en fin framtid framför sig som mäklare. Rekommenderar henne helhjärtat. Med vänliga hälsningar Carina Karlsson

Nicklas J
Blentarp

Kajsa har varit och är fortfarande en mycket härlig person. hon har skött vår husförsäljning perfekt och väldigt hjälpsam med allt runt omkring. För att vara så ung så har hon väldigt mycket kunskap. Än en gång så tycker jag att Kajsa är en underbar person som bryr sig om både säljare och köpare. Jag ger Kajsa 5 stjärnor av 5

Annika W
Friaborg

Jag rekommenderar Kajsa varmt . Lyhörd påläst återkopplande seriös genuint intresserad i samtal med både mig som säljare och den som köpte mitt boende . Luras inte av hennes ”ungdomliga ” utseende och ålder … Kajsa är skarp på det hon gör inger förtroende och möter oss med värme humor och ett smittande skratt. Tack Kajsa för härlig affär .

Camilla P
Gärsnäs

Mycket trevligt bemötande. Snabb återkoppling och bra informationsflöde i processen. Trygg, bra och ärlig. Förtroende ingivande.

Rigmor Kristina L
Borrby Tuvor

Kajsa Olsson har givit oss den bästa service man kan tänka sig. Med värme och humor har hon mött oss, förstått våra önskningar och hjälpt oss att enkelt göra oss av med vår käraste ägodel. Hon hittade en perfekt köpare. Tack Kajsa!

Anders K
Sjöbo

Bra bemötande och kommunikation, vi är nöjda med affären.

Christer P
Simrishamn

Kajsa var trevligt och försynt

Dan H
Ystad

mycket trevligt bemötande. kunde kanske ha lagt lite tid på att kolla att alla inblandade budgivare hade sina finanser i ordning.

Per V
Simrishamn

Köpt gård på Österlen. Trevligt och ärligt bemötande både via telefon och på visning. Återkom med svar på de flesta av våra frågor om fastigheten som dök upp. Lätt att få kontakt med. Sammanfattningsvis en ung, trevlig och 'oförstörd' mäklare, finns inget negativt att säga. Det som kan förbättras är tiden för visningen som var för kort pga Coronarestriktionerna. Mer tid behövs för att göra en tillräckligt omfattande bedömning av en så pass stor investering som en husaffärer innebär.

Lars F
Simrishamn

Redan vid första kontakten med Kajsa förstod Vi att hon skulle bli den fastighetsmäklare som vi sökte. Kajsa uppfyllde alla våra förväntningar på absolut bästa sätt.

Niclas Johan Christian N

Glad, tillmötesgående och professionell. Tummen upp för Kajsa

Gunilla S
Vik

Otroligt trevligt och proffsigt bemötande, snabb återkoppling och information. En suverän mälklare!

Alireza N
Glemmingebro

Hon engagerar sig väldigt bra i hela processen

Kerstin S
Vik

Kajsa skötte försäljningen av vår andelslägenhet i Vik med den äran. Det gick smidigt och det var bekvämt för oss.

Åsa S
Simrishamn

Bostadsrätt i Simrishamn såld. Från första samtalet har Kajsa varit jätteproffsig samt personlig, glad och jättetrevlig. Perfekt kombination! Vi kommer att rekommendera henne till släkt och vänner :)

Lene H
Simrishamn

Hej, jag tycker Kajsa är väldigt vänligt och tillmötesgående, lätt att få tag på och väldigt informativ. En bra upplevelse att köpa lägenhet med hjälp av Kajsa.

Hans Roland Charlie J
Simrishamn

Jag sålde en bostadsrätt och Kajsa ordnade detta snabbt och professionellt.

Jerzy G
Köpte en tomt med hjälp av
Simrishamn

Vi är jättenöjda Hon svarar på varje tel.samtal. Lämnade svar på alla vara frågor. Hela processen gick väldigt smidigt. Tack för väldigt bra jobbat. Mvh Jerzy Grabowski

Annika H
Skrev om Svensk Fastighetsförmedling Simrishamn

Jag har blivit bemött med respekt och har fått bra hjälp.

Michelle W
Skrev om Svensk Fastighetsförmedling Simrishamn

Jag har sålt en bostadsrätt, mäklaren var mycket trevlig och hjälpsam och jordnära vilket jag uppskattade. Överlag var min upplevelse väldigt bra allt gick snabbt och smidigt

Svar från Svensk Fastighetsförmedling Simrishamn

Tusen tack Michelle ? kändes härligt att allt gick så smidigt! Gillar din underbara energi. Håller tummarna för att köp av nästa boende går lika bra.

Thomas J
Skrev om Svensk Fastighetsförmedling Simrishamn

Vi sålde vår villa genom svensk fastighetsförmedling i Ystad och blev väldigt bra och positivt bemötta av mäklaren . Allting gick väldigt smidigt och vi fick svar direkt om vi hade några frågor

Tusen tack underbara Thomas och Tina ❤️

Thomas M
Skrev om Svensk Fastighetsförmedling Simrishamn

Vi är mycket nöjda med allting, bra och trevligt bemötande och smidigt med allting.

Svar från Svensk Fastighetsförmedling Simrishamn

Tack Thomas!! Och tusen tack för den fantastiska tavlan ?

Adam L
Skrev om Svensk Fastighetsförmedling Simrishamn

Gick snabbt o lätt. Efter en hård ;) budgivning blev huset mitt. Du var ett mycket bra bollplank och jag har varit tacksam för all hjälp hela vägen.

Harvey W
Skrev om Svensk Fastighetsförmedling Simrishamn

Excellent work! Well done. Thank you for everything.

Arne L
Skrev om Svensk Fastighetsförmedling Simrishamn

En mäklare med skinn på näsan! Så härligt att se och höra, en bra affärskvinna som såg till att både vi och säkert även säljaren blev nöjda. Så klart anlitar vi också henne nu när vårt eget hus ska säljas!