Alla kategorier Mäklare Västerbotten Skellefteå Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Skellefteå
Rekommenderat företag 2016 - Svensk Fastighetsförmedling Skellefteå

Svensk Fastighetsförmedling Skellefteå

Stationsgatan 7, 931 21 Skellefteå — Visa karta

Läs vad 11 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Skellefteå

• Elin S
    Elin S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skellefteå
    Mikael har bemött oss på ett trevligt, personligt och samtidigt professionellt sätt. Min upplevelse av att sälja huset med hjälp av Mikael på Svensk Fastighetsförmedling är genomgående positiv. Det överträffade helt klart mina förväntningar, vi är väldigt nöjda.
  • Astrid L
    Astrid L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skellefteå
    Bra bemötande. Bra tillgänglighet med snabba svar.
  • Christin F
    Christin F skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skellefteå
    Vi är mycket nöjda med vår mäklare, har bemött oss jättebra och behandlat försäljningen på ett ytterst proffesionellt sätt. Vi skulle anlita honom igen utan att tveka. Mycket glad och trevlig person som återkopplat till oss hela tiden.
  • Magnus L
    Magnus L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skellefteå
    Emelie var alltid tillgänglig och gjorde verkligen allt hon kunde för att få till en bra affär. Proffsig och trevlig! Vi är jättenöjda!
  • Mustafa A
    Mustafa A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skellefteå
    Mycket duktig mäklare som utförde sitt jobb mycket bra, lättsam och erfaren var intrycket! Rekommenderas starkt vidare
  • Samuel L
    Samuel L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skellefteå
    Väl tillmötesgående. Tog sig tid även utanför ordinarie arbetstid för att bemöta mig på bästa tänkbara vis. Skulle anlita igen och kommer att rekommendera varmt till andra som ska sälja.
  • Folke L
    Folke L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skellefteå
    Fick bra information och feedback. Allt gick smidigt och vi är mycket mycket nöjda med genomförandet.
  • Per-Olov L
    Per-Olov L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skellefteå
    Jaa,,, Fredrik ! Jag vet inte riktigt hur jag skall sammanfatta allt.
    Vi fick ett mycket bra bemötande av dej och du var även korrekt i dina frågor, och vi fick bra svar på alla frågor som vi hade i när vi skulle sälja vår sommarstuga.
    All hjälp i samband med försäljningen var mycket proffsigt.
    Tusen tack.
  • Kenneth L
    Kenneth L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skellefteå
    Hej... har inget negativt att tillägga av min kontakt med Emelie bara positivt.Hon engagerade att hjälpa mig till och med på en helgdag.Allt gick väldigt snabbt oc efektivt.Är väldigt nöjd med henne.
    Föresten det är jag med allihopa på Svensk Fastighetsförmedling Skellefteå:
    Med vänlig hälsning Kenneth
  • Leif S
    Leif S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skellefteå
    Mycket bra. Trevlig och gav ett väldigt seriöst intryck. Perfekt helt enkelt.
  • Michael N
    Michael N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skellefteå
    Glad, positiv, löste smidigt uppkomna problem (som mäklaren inte var skyldig till) Bra service överhuvudtaget

Stationsgatan 7, 931 21 Skellefteå