Alla kategorier Mäklare Stockholms län Huddinge Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Skogås

Svensk Fastighetsförmedling Skogås

Skogåsplan 9, 142 30 Skogås — Visa karta

Välkommen till oss på Svensk Fastighetsförmedling i Skogås!

Vi förmedlar bostäder i Skogås, Länna och Trångsund med stort engagemang och personligt bemötande. Vårt mål är alltid att anpassa vår tjänst efter dina behov och önskemål för att du ska känna dig fullt nöjd med affären.

Har bostaden blivit för stor eller liten? Vi hjälper gärna till med både försäljning och köp för er som vill flytta inom vårt område! Eftersom vi själva bor här och vi förmedlar en mängd bostäder har vi full koll på bostadsmarknaden och vet vad köparna söker, vad som snart kommer ut på marknaden och vilka områden som är absolut trevligast för till exempel barnfamiljer eller pensionärer.

Läs vad 8 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Skogås

• Maria W
    Maria W skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skogås
    Janna är superproffsig och jag är supernöjd!
    2017-07-06 Janna F svarar Maria W
    Tack snälla!
    Det har varit kul att få hjälpa dig i din försäljning!
  • Susan W
    Susan W skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skogås
    Bemötande kunde inte ha varit bättre! Tydlig information i varje steg av försäljningsprocessen som ingav förtroende och gjorde att något jag inte sett fram emot blev till en spännande upplevelse. Jag uppskattade verkligen att bli påmind, ibland flera gånger, om tider för möten och vilka dokument jag skulle ha med mig. Under hela processen kände jag mig välkommen att ta kontakt om jag hade några frågor eller funderingar. Jag skulle utan tvekan rekommendera min mäklare till andra som går i försäljningstankar!
    2017-05-15 Janna F svarar Susan W
    Tack snälla Susan för dina fina ord. Det var roligt att få ha hand om din försäljning. Hoppas att ni trivs i er nya lägenhet nu! Vi hörs av när det blir dags för deklaration. Jag påminner när det blir dags :) /Ann-Kristin Yllén
  • Kent S
    Kent S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skogås
    är helt nöjd med försäljningen
    2017-05-15 Janna F svarar Kent S
    Hej Kent, tack för förtroendet att ha hand om din försäljning! Hoppas att du trivs bra i ditt nya boende! Ha en fin sommar mvh Ann-Kristin Yllén
  • Gunilla N
    Gunilla N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skogås
    Engagerad, proffsig och tydlig. Fick suverän hjälp under hela processen.
    2017-02-16 Janna F svarar Gunilla N
    Tack, det har varit jätte kul att hjälpa till i din försäljning!
    Nu ska vi få till det sista till deklarationen också :)

Svensk Fastighetsförmedling i Skogås
  • Seija H
    Seija H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skogås
    Toppen service och vi fick hjälp i hela försäljning.
    2017-01-23 Janna F svarar Seija H
    Tack snälla! Och tack själva för jätte fint samarbete med lägenhetensrenovering, styling och mycket mer!
  • Johan S
    Johan S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skogås
    Snabb och effektiv, slutbetyg efter hjälp inför deklarationen ;)
    2017-01-20 Janna F svarar Johan S
    Tack snälla!
    Vi ses snart!
  • Andreas G
    Andreas G skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skogås
    Väldigt trevligt bemötande från mäklaren. Bra servicekänsla. Kan varmt rekommenderas speciellt extra stort plus då min lägenheten var svårsåld då den kom dels ut på markanden precis innan amorteringskravet samt varken topprenoverad eller renoveringsobjekt vilket gjorde att spekulanter valde andra. Men mäklaren ansträngde sig verkligen och hade en bra plan för vad som skulle göras för att få den såld.
    2016-11-28 Janna F svarar Andreas G
    Tack snälla för dom fina orden! Det har varit ett nöje att förmedla din bostad!
    Mvh Ann-Kristin Yllén
  • Janet G
    Janet G skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skogås
    Professionella från början till slutet.
    2016-09-06 Janna F svarar Janet G
    Tack snälla Janet! Det har varit ett nöje att få hjälpa dig med din bostadsförsäljning! Mvh Janna Forsell och Ann-Kristin Yllén

Skogåsplan 9, 142 30 Skogås