Alla kategorier Mäklare Västra Götaland Skövde Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Skövde

Svensk Fastighetsförmedling Skövde

Rådhusgatan 14, 541 30 Skövde — Visa karta

Välkommen till Svensk Fastighetförmedling i Skövde!

Mitt emellan Vänern och Vättern hittar du Skövde. Närheten både till stad och natur, berget Billingen och ett rikt kulturliv gör orten otroligt populär. Funderar du över boende här? Vi på Svensk fastighetsförmedling kan hjälpa dig att göra en smidig bostadsaffär. Förutom Skövde som ort har vi koll på bostadsmarknaden, mäklarbranschen och kan hjälpa dig att bolla idéer.

Kontakta oss för en fri värdering eller för de frågor du har - drömboendet kommer vara ditt inom kort.

Läs vad 111 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Skövde

• Solveig N

2019-01-18

Solveig N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skövde
    Jag köpte en tvåa på Norrmalm i november.
    Ulrika hjälpte mig på allra bästa sätt. Jag fick ett väldigt vänligt och professionellt bemötande. Hon var otroligt snabb med sina svar. Mycket tydlig och tålmodig med förklaringar under hela processen, som dessutom var lite mer komplicerad än vanligt då jag inte är folkbokförd i Sverige.
    Kort sagt är jag mycket nöjd och rekommenderar verkligen Ulrika till de som söker mäklare.
    Solveig N. Läs mer
  • 2019-01-18

Anna K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skövde
    Sålt lägenhet. Gott första intryck, nöjd från start till målgång och försäljning. Hög servicenivå! Passar en stor skala säljare och köpare vilket är en god förutsättning för bra affärer. Väldigt genuin, insatt och professionell. Bra återkoppling under hela processen. Läs mer
  • 2018-12-17

Pär G skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skövde
    Har tidigare sålt en lägenhet och nu ett hus med Martin som mäklare, är avseende båda tillfällena mycket nöjd.

Jag upplever honom som enkelt att ha att göra med, kunnig och ärlig. Det känns lätt att bolla idéer och föra resonemang, han framför sina tankar och är tydlig med dessa dock utan att köra på sin egen linje. Kunden är i fokus.

Martin återkopplade väldigt bra och (lagom) ofta under vår säljprocess om vad som hände och vilken respons han fick från intressenterna.

På det hela taget en mänkare att rekommendera! Läs mer
    2018-12-20 Svensk F svarar Pär G
    Hej på er och tack för era fina ord! Än mer glad är jag för ert fortsatta förtroende. Om (när..) ni återvänder till stan är ni naturligtvis hjärtligt välkomna åter!

Tack!

• 2018-12-08

Viktor S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skövde
    Mycket bra. Läs mer
  • Robert J

2018-12-04

Robert J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skövde
    Sålt en villa via Andreas Agerborn på Svensk Fastighetsförmedling i Skövde. Hade högt ställda förväntningar då jag blev rekommenderad att anlita dem. De överträffade mina förväntningar på varje punkt, från första mötet till att avtal var skrivet. Om man efterfrågar seriositet, kvalitet och en smidig affär kan jag varmt rekommendera dem. Läs mer
  • 2018-11-27

Rebecca S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skövde
    Sålt 3a. Bra koll på marknaden och arbetat för att sälja min lägenhet. Jag är nöjd. Läs mer
    2018-12-06 Svensk F svarar Rebecca S
    Hej Rebecca! Stort tack för dina fina ord och för förtroendet att få hjälpa er med detta. Lycka till i framtiden! /Martin
  • Erik H

2018-11-26

Erik H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skövde
    Mycket proffsig hantering av vår försäljning av vår bostadsrätt.
    Väldigt pedagogisk hjälp och vägledning i våra tankar och funderingar kring försäljning som slutade i att lägga objektet på läge plus. Där den också blev såld innan den hann ut "skarpt" på Hemnet och andra forum.

Mäklaren har alltid funnits för att hjälpa till kring tankar och funderingar. Alltid svarat snabbt och adekvat.
    Mycket mycket nöjda med vår mäklare som är Martin Belina. Läs mer
    2018-12-06 Svensk F svarar Erik H
    Hej Erik! Dina ord värmer rejält och jag är glad att ni är glada och nöjda med affären. Lycka till med ert nya fina hus! /Martin
  • 2018-11-20

Viktor F skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skövde
    Vi har sålt en lägenhet i Hentorp, Skövde.
    Intrycket av Daniel som mäklare är genomgående proffsigt. Aldrig några bekymmer, tydligt och enkelt. Läs mer
  • 2018-11-19

Mårten W skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skövde
    Jag har köpt en bostadsrätt

Mäklaren har varit tillmötesgående, informativ och hjälpsam. Läs mer
    2018-12-06 Svensk F svarar Mårten W
    Hej Mårten! Stort tack för orden och bedömningen. Hoppas du ska stormtrivas i lägenheten! /Martin
  • 2018-11-12

Marie B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skövde
    Sålt bostad.
    Mycket kundorienterad och tillmötesgående mäklare. Läs mer
    2018-11-15 Svensk F svarar Marie B
    Stort tack för den fina rekommendationen Marie och för att jag fick förtroendet att sälja er mors fina lägenhet!
    / Ulrika
  • 2018-11-09

Eva A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skövde
    Helt underbar . Jätte nöjd . 2 rums lägenhet . Såld jätte fort . Strålar positivt . Läs mer
    2018-11-13 Svensk F svarar Eva A
    Tack så jättemycket för de fina orden Eva det värmde och tack själv för att jag fick förtroendet att hjälpa dig med din försäljning!
    / Ulrika
  • 2018-11-02

Pauline S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skövde
    Trevligt och hjälpsamt bemötande. Snabba svar på frågor. Inga problem alls. Läs mer
  • Johanna S

2018-11-01

Johanna S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skövde
    Som köpare av egendom för första gången är allt en snårskog att reda ut. Men med fantastisk hjälp av mäklaren Andreas Agerborn på svensk fastighetsförmedling i Skövde har allt gått suveränt bra! Proffsigt och smidigt förfarande hela vägen igenom! Läs mer
  • 2018-10-31

Pär L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skövde
    Sålt Skövde Skultorp 52:19, Orkestervägen 3, 54157 SKÖVDE

Citat från våra köpare, som letat hus i nästan ett år:
    "Tova, har nästan varit den enda mäklare som jobbat på att sälja huset hon visar. Flea andra mäklare som vi sett under året delar bara ut broschyrer och småpratar lite förstrött..."

MVH/Pär Läs mer
  • 2018-10-23

Viktoria N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skövde
    Vi har köpt en bostadsrätt i Skövde och vi är jättenöjda med Elin Andersson. Väldigt trevligt bemötande, var alltid tillgänglig när vi hade frågor och vi fick snabbt en extra privat visning som avgjorde att vi köpte lägenheten. Läs mer
    2018-10-24 Svensk F svarar Viktoria N
    Hej Viktoria!
    Stort tack för de fina orden. Det är ömsesidigt och det har varit ett nöje att få hjälpa dig med köpet av din nya fina bostad. Jag är övertygad om att du kommer att trivas i många år framöver.

Lycka till!
    /Elin
  • 2018-10-11

Madeleine F skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skövde
    Vi köpte en 3:a, vi blev bemötta på ett jätteproffsigt sätt. Mäklaren var påläst, väldigt behjälplig vid telefon/mailkontakt och medlade på ett exceptionellt sätt!

Tack Daniel! Läs mer
  • 2018-10-09

Peter A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skövde
    1) Försäljning av 1 rok.
    2) Mycket bra bemötande med bra förberedande diskussioner om förväntningar gällande pris och efterfrågan. Bra kommunikation och information under hela processen.
    3) Mina förväntningar infriades helt utifrån de förutsättningar som råder.
    4j Mäklaren har gjort ett bra arbete och jag är nöjd. Läs mer
  • 2018-10-04

Mikael B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skövde
    Köpet av lägenhet till min son gick snabbt och smidigt med hjälp från en duktig och påläst mäklare som kunde räta ut alla frågetecken på ett proffsigt sätt.
    Mikael Läs mer
  • 2018-10-02

Andreas J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skövde
    • Hus
    • Bra
    • Smidig affär, svar ja
    • Bra Läs mer
    2018-12-06 Svensk F svarar Andreas J
    Tack för recensionen och ert förtroende!! /Martin
  • 2018-09-26

Karina H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skövde
    Köpt, bra , trevligt bemötande.
    Hade inga förväntningar.
    Fick svar på de frågor vi hade.. Läs mer
  • 2018-09-20

Martin Rune Einar J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skövde
    Trevlig och proffsig med en varm personlighet som lyser igenom på ett positivt sätt. Läs mer
  • 2018-09-19

Jannica E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skövde
    Tydlig, lättillgänglig och professionell. Läs mer
    2018-09-20 Svensk F svarar Jannica E
    Hej Jannica! Tack för ditt fina omdöme och först och främst för förtroendet. Nu ser vi till att hitta något fint för er inför framtiden!

/Martin Belina
  • 2018-09-19

Hans-Peter (AEFAB) H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skövde
    Sålt äldre 2:a i Skövde i attraktivt område.
    Bedömningen var att försäljningen skulle gå relativt snabbt, det tog ca 5 månader. Fick sänka priset 7 %. Kan ha berott på marknaden.
    Mäklaren mycket trevlig och bra bemötande. Bra info. Borde kanske varit fler visningstillfällen tidigt i processen.
    Men om marknaden är vikande kan det vara svårt.
    Helhetsbedömningen är 4 av 5. Läs mer
  • Jovana T

2018-09-18

Jovana T skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skövde
    Jag har köpt min först bostadsrätt och nyligen sålde den med hjälp av Tova Verde. Än otroligt trevlig och samt kämpigt och duktigt kvinna.
    Hon var alltid ärligt, tillgångligt och det är hennes sätt som jag gillade mest. Det är svårt när man kan inte svenska så bra och vet inte hur systemet fungerar. Hon hjälpte mig och hade tålamod att förklara hela vägen.
    Fick mck mer än föräväntad, det var inte bara affair, det var riktigt nöje att ha en mäklare som är så kunnigt, ger stöd, råd och är som sagt jättetrevligt.
    Så högst möjligt betyg!
    Mvh,
    Jovana Trimcev Läs mer
  • 2018-09-16

Andreas K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skövde
    Sålde en bostadsrätt.

Sammanfattningsvis en mycket bra och kompetent mäklare med mycket humor och glimten i ögat.

Var lite dålig återkoppling en period men efter ett samtal med mäklaren så förklarade han utförligt varför det var så. Läs mer
  • 2018-09-15

Birgitta T skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skövde
    Har både köpt och sålt bostadsrätt, fått ett engagerat, professionellt bemötande! Det är därför vi kommer tillbaka! Läs mer
  • 2018-09-15

Johanna D skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skövde
    Köpt och sålt villa!
    Proffsig och trevlig mäklare, alltid ett vänligt bemötande ! Läs mer
    2018-09-20 Svensk F svarar Johanna D
    Hej på er!

Tack för era fina ord och tack för förtroendet i båda led. Nu kan ni lägga fullt fokus på nästa steg!

/Martin Belina
  • 2018-09-06

Jonna J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skövde
    En bra mäklare och gör ett fantastiskt jobb Läs mer
  • Gustav J

2018-09-05

Gustav J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skövde
    Mkt seriös och noga många ++
    Från första samtalet till skrivning av papper rekomenderas starkt Läs mer
  • Anna J

2018-09-05

Anna J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skövde
    Köpt en enplansvilla i Skövde med renoveringsbehov. Fick ett mycket gott intryck av vår mäklare som var påläst och kunnig. Enda missen var att det var utannonserat att det fanns fiber i fastigheten men vid kontraktsskrivning kom det upp att det inte fanns, något som kostade oss 22000kr extra för installation.
    Annars väl genomförd försäljning, tydlig kontraktsskrivning och mycket trevlig mäklare. Läs mer
  • 2018-08-28

Christina B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skövde
    Köpt bostad.
    Jag tycker hon var betydligt mer säljarens ombud än köparens.
    Vi sa tex redan innan budgivning att vi ville använda er tjänst för att besiktiga bostadsrätten för att utesluta fukt i badrum o kök.
    När vi väl hade högsta budet fick vi veta att Tova rekommenderade säljaren att acceptera det näst högsta budet istället, eftersom de inte ville besiktiga bostaden.
    Vi påtalade att vi ju då blivit indragna i en budgivning under falska premisser och hade att välja på att köpa bostaden utan besiktning, eller finna oss i att ha blivit utnyttjade till att bara få fram vår motparts högsta bud.
    Vi köpte bostaden och hoppas nu verkligen att allt är ok. Vi hittade nämligen första dagen en fuktskadad hylla i städskåpet, osäkert var den kommer från, och som säljaren sa stått där under den tid han bott där. Läs mer
  • 2018-08-26

Katherine P skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skövde
    Broker helped me in English and made sure I understood all the process and terms in contracts. Extremely helpful and supportive. Läs mer
    2018-08-27 Svensk F svarar Katherine P
    Thank you for your kind words!

There's always quite a challenge to make sure that even native swedes fully understand the implications of the documents. I'm glad you feel satisfied with the explanations and translations.

Very welcome to Sweden and Skövde!

• 2018-08-24

Hanna M skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skövde
    Jag och min man har gjort vårat första köp av bostad i form av lägenhet. Vi är oerhört nöjda med vår mäklare då han hade ett trevligt bemötande, var tydlig när han gav information samt noga med att uppdatera oss när ny information inkom. Han var även lyhörd och öppen för frågor, vilket uppskattades mycket då bostadsköp som sagt var nytt för oss.

Kontakten med mäklare och genomförandet av köpet gick över förväntan. Det gick mycket smidigare än vi trodde att det skulle göra, tack vare ovan nämnda egenskaper hos mäklaren! Läs mer
    2018-08-25 Svensk F svarar Hanna M
    Hej Hanna och Peter!

Tack så mycket för ert fina omdöme, det gläder mig mycket!

Grattis till en härlig lägenhet som jag hoppas ni ska trivas i under många år framöver!

• Robin G

2018-08-02

Robin G skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skövde
    Jag är oerhört nöjd. Professionellt bemötande, kompetent och saklig mäklare. Fick min bostadsrätt såld innan annonsering på div externa sidor och innan visning till ett bra pris. Har gjort ett fantastiskt jobb från dag ett med insamling av uppgifter och tydlig i all information hon givit. Jag är mycket nöjd med Tova Varde hos Svensk Fastighetsförmedling! Läs mer
  • 2018-07-30

Gunnar A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skövde
    Elin ställde upp på sin semester en lördag och visade två lägenheter, en på Majorsgatan 4A och en på Käpplundavägen.
    Majorsgatan skrev vi senare kontrakt på.
    Hon var mycket trevlig och tillmötesgående. Läs mer
    2018-08-15 Svensk F svarar Gunnar A
    Hej Gunnar,

Tack för din recension, det glädjer mig att ni är nöjda.
    Jag hoppas att ni kommer att trivas med er fina lägenhet.

/Elin
  • 2018-07-10

Marinko M skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skövde
    Jag har köpt 4 rok lägenhet som ligger på andra våningen i Skultorp. Mälklaren var profesiionell och hjälpsam . Jag fick alla viktiga information om lägenheten, budgivning och föreningen. Hella köp prcessen var en trevlig upplevelse Läs mer
  • 2018-07-06

Karin H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skövde
    Försäljningen av vår bostadsrätt gick smidigt och snabbt. Mycket proffsigt skött av mäklare Daniel. Fantastiska bilder av fotograf Andre´. Läs mer

Bengt-Erik A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skövde
    Allt. var seriöst och väl behandlat! Kan rekomendera mäklaren. Bästa hälsningar
    Bengt-Erik Läs mer
    2018-06-19 Svensk F svarar Bengt-Erik A
    Hej Bengt-Erik! Stort tack för dina ord och jag önskar dig all lycka i din nya fantastiska fastighet. Det kommer bli läckert! /Martin

Inga Margareta A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skövde
    Vi har blivit bemötta på ett väldigt bra och proffsigt sätt, vi är helnöjda. Läs mer
    2018-06-18 Svensk F svarar Inga Margareta A
    Hej på er! Tack för era fina ord och för förtroendet att få sälja er mammas fina hus. /Martin

Urban G skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skövde
    Vi har sålt vår lägenhet i Skövde. En 1:a på 35,5 m2
    Vi är mycket nöjda med det jobb som mäklare Tova Verde utfört.
    Trevligt och professionellt utfört arbete.
    Hon gav oss fortlöpande information under hela försäljningen,vilket kändes väldigt tryggt.
    Topp betyg till denna mäklare. Läs mer
  • 2018-06-13

Sasa L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skövde
    Vi har sålt vår lägenhet med hjälp av mäklaren Daniel Andersson. Mycket sakkunnig och bemötesgående mäklare. Vi kan starkt rekommendera honom. Läs mer
  • Felicia D

2018-06-07

Felicia D skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skövde
    Vi köpte en 2:a på markplan, mäklaren var toppenbra på alla sätt med bemötande, väldigt flexibel med visningstider, noggrann och hjälpsam vid all kontakt. Kändes tryggt att få bra svar på alla våra frågor då detta var vårt första bostadsköp. Sammanfattningsvis en kanonupplevelse! Läs mer
  • Ann-Sofi S

2018-06-04

Ann-Sofi S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skövde
    Jag har med hjälp av min fastighetsmäklare nyss sålt min praktiska och fina 3:a. Detta gjordes i ett svårt läge på fastighetsmarknaden och med flera visningar utan resultat. Mäklaren har vart trevlig, optismistisk, glad och tillmötesgående och lyssnat till mina idéer, ett gott teamwork! Jag valde mäklaren efter att ha träffat henne på en visning tidigare och sedan sett att hon sålt flera lägenheter i mitt område. Jag är mycket nöjd! Tack!! Läs mer
  • 2018-06-01

Josefine K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skövde
    Kunnig, tydlig, korrekt, påläst. Läs mer
    2018-06-05 Svensk F svarar Josefine K
    Hej Josefine och tack för respons och fortsatt förtroende! Ha en fantastisk dag! /Martin
  • 2018-05-31

Andreas F skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skövde
    Sålt ett småhus.
    Vänligt och professionellt bemötande där man som kund känner sig i fokus.
    Mäklaren var alltid tillgänglig för mina behov. Läs mer
    2018-06-05 Svensk F svarar Andreas F
    Hej Andreas!
    Stort tack för de fina orden och för det goda samarbetet i samband med er försäljning.
    Ha en fortsatt bra dag!

• Adam E

2018-05-25

Adam E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skövde
    Förståelig, professionell och ingav en trygghet. Läs mer
    2018-05-25 Svensk F svarar Adam E
    Hej Adam! Stort tack för dina fina ord och förtroendet att hjälpa dig. All lycka i framtiden! /Martin
  • 2018-05-21

Katarina B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skövde
    KÖpt bostdsrätt. Har blivit otroligt väl bemött av mäklaren. Mycket serviceminded. Uppskattar att hon tog sig lite extra tid vid visningen och att hon var mån om att få till en snabb affär för både min och säljarens skull. Jag är mycket nöjd. Elin är proffsig och ger ett väldigt gott intryck. Läs mer
    2018-05-24 Svensk F svarar Katarina B
    Hej Katarina,

Stort tack för Din recension. Det har varit ett nöje att få hjälpa dig att hitta din drömbostad. Jag är övertygad om att du kommer att trivas i ditt nya fina radhus i många år framöver.
    Lycka till! /Elin
  • 2018-05-10

Kari K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skövde
    - Vi har sålt en bostadsrätt.

- En mycket kunnig och angagerad mäklare, samt mycket trevlig att göra affärer med.

- Vi trodde att försäljningen skulle kunna dra ut på tiden samt att slut priset skulle se annorlunda ut än vad resultatet blev.

- Kan bara rekommendera "våran" mäklare, mycket väl godkänt! Läs mer
  • 2018-04-29

Cecilie L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skövde
    Bostadsrätt i Bovieran, speciell förening med 1600 kvm atriumgård.
    Mäklaren hade ett lugnt och trevligt sätt, lyssnade och var lyhörd. Ett förtroendeingivande sätt med bra återkoppling.
    Kände att jag kunde lita på mäklaren och detta var en trygghet.

Jag kan verkligen rekommendera mäklaren. Läs mer
    2018-04-30 Svensk F svarar Cecilie L
    Hej Cecilie,

Stort tack för Dina värmande ord.
    Det glädjer mig mycket att jag fick förtroendet att hjälpa er med försäljningen.
    Lycka till i framtiden!
    / Elin Andersson
  • Bertil L

2018-04-29

Bertil L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skövde
    Vi har sålt en bostadsrätt i Bovieran. Trots en svag marknad tog Elin sig an med uppdraget på bästa sätt. Bl annat genom att hela tiden diskutera med oss och hålla oss informerade om åtgärder för att få lägenheten såld. Elin uppträder professionellt mot både säljare och köpare. Vi kan varmt rekommendera henne. Läs mer
    2018-04-30 Svensk F svarar Bertil L
    Hej Bertil!

Tackar ödmjukast för Din rekommendation och för förtroendet att få hjälpa till med er bostadsförsäljning.
    Önskar Dig allt gott. /Elin Andersson

Rådhusgatan 14, 541 30 Skövde