Alla kategorier Mäklare Västra Götaland Skövde Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Skövde

Svensk Fastighetsförmedling Skövde

Rådhusgatan 14, 541 30 Skövde — Visa karta

Välkommen till Svensk fastighetförmedling i Skövde!

Mitt emellan Vänern och Vättern hittar du Skövde. Närheten både till stad och natur, berget Billingen och ett rikt kulturliv gör orten otroligt populär. Funderar du över boende här? Vi på Svensk fastighetsförmedling kan hjälpa dig att göra en smidig bostadsaffär. Förutom Skövde som ort har vi koll på bostadsmarknaden, mäklarbranschen och kan hjälpa dig att bolla idéer.

Kontakta oss för en fri värdering eller för de frågor du har - drömboendet kommer vara ditt inom kort.

Läs vad 42 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Skövde

• Linus J
    Linus J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skövde
    Smidigt och bra! Löste så att det blev en affär trots att vi var utomlands. Läs mer
    2017-12-28 Svensk F svarar Linus J
    Tack för era ord! Ha det fortsatt gott så ses vi så snart ni är tillbaka igen och löser resten! /Martin
  • Bengt W
    Bengt W skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skövde
    Vi har både köpt och sålt lägenhet via Marin Belina på Svensk Fastighetsförmedling och kan varmt rekommendera honom. Alla delar av affärerna har fungerat ytterst smidigt och vi har fått bästa tänkbara hjälp med viktiga kontakter mm. , något som var särskilt värdefullt när vi inte varit närvarande på orten. Vi har fått ett mycket fint bemötande och känner stort förtroende för Martin B och hans medarbetare! Isak och Bengt Läs mer
    2017-12-22 Svensk F svarar Bengt W
    Hej Bengt och Isak! Det var glödande fina ord och jag är tacksam för ert förtroende, båda gångerna! Skulle ni leta er nedåt Skaraborg igen så hjälper jag er gärna och om inte annat kanske vi springer på varann i "Sveriges lägst belägna stad".. /Martin
  • Josefin J
    Josefin J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skövde
    Kan helt klart rekommendera Svensk Fastighetsförmedling i Skövde. Ett jättebra bemötande och smidiga kontakter i samband med försäljning. Läs mer
  • Elin H
    Elin H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skövde
    Trevlig, tålmodig och professionell! Vi skulle definitivt rekommendera Martin och absolut anlita honom igen vid ny bostadsaffär. Läs mer
    2017-12-22 Svensk F svarar Elin H
    Hej på er! Stort tack för de fina orden och tack igen för ert förtroende. Skulle gärna hjälpa er igen, även om jag hoppas att ni bor och trivs länge där ni hamnat. God Jul! /Martin
  • Marc H
    Marc H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skövde
    Fint bemötande. Hjälpsam och engagerad. Läs mer
  • Niklas B
    Niklas B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skövde
    Trevlig och sakkunnig. Kunde inte varit bättre. Läs mer
    2017-12-11 Svensk F svarar Niklas B
    Härligt att höra dina värmande ord Niklas. Varit ett nöje att ha med er att göra och nu hoppas jag att ni kommer stormtrivas i radhuset. Vi ses och hörs.

Mvh Daniel
  • Monica Å
    Monica Å skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skövde
    Mycket bra bemötande, professionell och engagerad! Läs mer
    2017-12-11 Svensk F svarar Monica Å
    Stort tack för de fina orden! Jag tackar åter för ditt förtroende och hoppas att du ska trivas riktigt bra i din nya lägenhet. /Martin
  • Britt-Marie B
    Britt-Marie B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skövde
    Trevlig och tillmötesgående. Nöjd kund Läs mer
  • Pether N
    Pether N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skövde
    Trevligt bemötande, korrekt och påläst. Ett förtroende ingivande och professionellt intryck. Rekomenderas varmt. Läs mer
  • Agneta S
    Agneta S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skövde
    Jag har fått mycket god hjälp! Bra kommunikation. Läs mer
  • Ing-Marie K
    Ing-Marie K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skövde
    Tova Varde gjorde ett gott intryck med sin professionella men öppna framtoning. Snabb och flexibel. Snabb återkoppling, dock ej total transparens då ej båda säljarna fick all brevväxling. Tova Varde har fingertoppskänsla, driv och mod. Jag känner mig nöjd.
    Ing-Marie Carlsson Läs mer
  • Pirkko M
    Pirkko M skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skövde
    Jag tycker mäklaren var skicklig artig glad välklädd och meddelade kontinuerligt hur läget är. Läs mer
    2017-11-14 Svensk F svarar Pirkko M
    Hej Pirkko! Tack så mycket för de fina orden, det har varit ett rent nöje att få hjälpa dig! /Martin
  • Farzad H
    Farzad H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skövde
    Väldigt bra bemötande. Utmärkt service samt väldigt duktig mäklare Läs mer
    2017-11-14 Svensk F svarar Farzad H
    Hej Farzad! Tack så mycket för de fina orden. Önskar er all lycka i nya huset! /Martin
  • Niklas B
    Niklas B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skövde
    Professionellt och affärsmässigt. Kontinuerlig och bra kontakt genom hela försäljningen. Rekommenderas varmt. Läs mer
    2017-11-28 Svensk F svarar Niklas B
    Hej Niklas!
    Tack för den fina rekommendationen och för förtroendet att få sälja er bostad.
    Det har varit ett nöje att få hjälpa till. Varmt lycka till i ert nya hus.
    Vänliga hälsningar Elin
  • Jakob W
    Jakob W skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skövde
    Vi är mycket nöjda med Martin. Han sköter sitt jobb mycket proffsigt. Man blir välinformerad och man får som kund bra koll på läget genom hela processen.
    Kommer absolut anlita Martin vid nästa bostadsaffär. Läs mer
    2017-11-14 Svensk F svarar Jakob W
    Tack så mycket för de fina orden! Hoppas att ni ska trivas alldeles utmärkt i ert nya hus och även om jag är glad att ni skulle vilja ha min hjälp någon ytterligare gång i framtiden hoppas jag att det dröjer många år innan dess!! :) /Martin
  • Margareta L
    Margareta L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skövde
    Lugnt, trevligt och KAN sitt jobb. Läs mer
  • Emilie L
    Emilie L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skövde
    Tillförlitlig, proffsig och tillgänglig -Martin var från början till slut av vårt husköp en klippa! Läs mer
    2017-11-14 Svensk F svarar Emilie L
    Hej Emilie! Det var ett rent nöje att få hjälpa dig och Andreas med er nya boendesituation "från ax till limpa" så att säga! Hoppas att ni ska trivas riktigt bra i huset i många år framöver! /Martin
  • Lena J
    Lena J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skövde
    Vi fick ett väldigt bra bemötande från start. Mäklaren var kunnig och allt sköttes bra. Vi är nöjda med hela konceptet. Läs mer
  • Jan E
    Jan E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skövde
    Tova har på ett professionellt sätt utfört försäljningen på bästa tänkbara sätt med minsta möjliga besvär för mig som uppdragsgivare.
    Jag rekommenderar Tova helhjärtat! Läs mer
  • June B
    June B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skövde
    Mkt trevlig och rolig Kunde sitt arbete Läs mer
  • Bengt H
    Bengt H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skövde
    Tova har på ett utomordentligt och proffsigt sätt skött kontakter och hela affären.
    Vi är väldigt nöjda även med övrig personal på Svensk Fastighetsförmedling i Skövde.
    Bengt & Anette Läs mer
  • Anita P
    Anita P skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skövde
    Kontakten med min mäklare har varit alldeles utmärkt. Bra kontakt och genomgående tydlig information. Läs mer
  • Lotta F
    Lotta F skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skövde
    Svensk Fastighetsförmedling har en bra blandning av professionellt och personligt bemötande och jag är väldigt nöjd. Det blev dessutom en lyckad affär. Kan varmt rekommendera dem till andra. Läs mer
  • Sandra V
    Sandra V skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skövde
    Helt ok, trevlig men engagemanget kändes inte stort,vi fick känslan av att han bara ville bli av med objektet. Läs mer
  • Dag G
    Dag G skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skövde
    Vi var jättenöjda med Tova,skall vi sälja en gång till vill vi ha samma mäklare. Läs mer
  • Magnus B
    Magnus B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skövde
    Ödmjuk, professionell och avspänd. Hade bra ordning och vi kände oss trygga. Läs mer
  • johan H
    johan H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skövde
    Daniel Andersson på Svensk Fastighetsförmeling kan jag varmt rekommendera. Han överträffade mina höga förväntningar på alla plan. Finns ingen tvekan vem som hjälper mig vid nästa bostadsaffär!! Läs mer
  • Solveig Å
    Solveig Å skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skövde
    Min upplevelse har bara varit bra Läs mer
    2017-11-14 Svensk F svarar Solveig Å
    Tack så mycket, Solveig! Önskar dig all lycka i framtiden! /Martin
  • Gunilla H
    Gunilla H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skövde
    Allt har gått mycket snabbt och smidigt, både med försäljningen av det gamla huset och flytten till det nya huset tajmade perfekt.
    Kan verkligen rekommendera denna mäklare Martin Berlina Läs mer
    2017-11-14 Svensk F svarar Gunilla H
    Hej Gunilla! Tack så mycket för de fina orden. Hoppas ni trivs oerhört bra i ert nya fina hus! Hälsa Anders så gott! /Martin
  • Johan H
    Johan H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skövde
    Bra engagemang, trygghet & ett stort förtroende Läs mer
  • Monika J
    Monika J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skövde
    En mycket bra erfarenhet. Kände mig väldigt trygg med Tove som är kompetent och hjälpte mig med alla mina funderingar på ett väldigt bra sätt. Försäljningen av min lägenhet gick långt över min förväntan. Läs mer
  • Dervisa K
    Dervisa K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skövde
    Bara bra! Profesionelt .. nöjda med vår mäklare och servisen vi fick!! Läs mer
  • Inger F
    Inger F skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skövde
    Jag fick ett mycket fint bemötande redan vid min första telefonkontakt, mäklaren visade stort intresse och det var lätt att välja mäklaren. Hela försäljningen var mycket professionell och sköttes väldigt väl och jag kände hela tiden ett sort stöd och intresse från mäklaren, ett gott samarbete.
    Mina förväntningar infriades till fullo och jag kan verkligen rekommendera mäklaren till andra. Läs mer
  • Marcus G
    Marcus G skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skövde
    Trevligt och artigt bemötande. Väldigt driven och aktiv som säljare/mäklare! Läs mer
  • Daniel N
    Daniel N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skövde
    Vi är mycket nöjda, kändes rakt igenom proffesionellt. Bra kommunikation/information och bra återkoppling från mäklaren. Lätt att nå om vi hade några funderingar. Läs mer
  • Zoha S
    Zoha S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skövde
    Mycket professionell och lyhörd. Lätt att ha att göra med. Satte rekord i våran förening med försäljningspriset! Läs mer
    2017-12-11 Svensk F svarar Zoha S
    Hej Zoha! Tack för de fina orden och för ditt förtroende att få sälja lägenheten! /Martin
  • Jim D
    Jim D skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skövde
    Jag valde själv att använda Martin Belina som Mäklare av den anledningen att jag fick ett mycket bra bemötande då jag köpte samma lägenhet.
    Han var mycket professionell och hjälpsam med alla frågor och och funderingar man hade. Och beskrev alla punkter man gått igenom på ett mycket bra sätt så man förstod det bra.
    Allt gick som planerat och det var aldrig några bekymmer att ställa frågor i efterhand. Läs mer
    2017-12-11 Svensk F svarar Jim D
    Tack för de glödande fina orden, Jim! Jag ser mycket fram emot att få chansen att hjälpa dig igen någon gång. /Martin
  • Fredrik K
    Fredrik K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skövde
    Väldigt bra genomfört och ett kunnigt proffsigt bemötande .
    Rekommenderar jag gärna till andra. Läs mer
  • Magnus W
    Magnus W skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skövde
    Fantastisk service, har inte mycket att jämföra med, men känner att jag förmodligen inte kunde gjort ett bättre val av mäklare!!! Läs mer
  • Maja W
    Maja W skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skövde
    Andreas kunde inte gjort ett bättre jobb. Är verkligen super nöjd. Läs mer
  • Malin V
    Malin V skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skövde
    Ett gott sammarbete från början till slut. Mäklaren var engagerad, kunnig och bra på så väl återkoppling som att bolla tankar och idéer. Läs mer
    2017-12-11 Svensk F svarar Malin V
    Tack så mycket, Malin! Hoppas ni trivs alldeles utmärkt i ert nya fina hus. /Martin
  • Rolf L
    Rolf L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skövde
    Han är en mycket kunnig och trevlig mäklare som jag varmt rekommenderar till andra och som om det blir aktuellt mer än gärna skulle anlita igen. Läs mer
    2017-12-11 Svensk F svarar Rolf L
    Hej Rolf! Tack så mycket för de fina orden och för förtroendet! /Martin