Alla kategorier Mäklare Västra Götaland Skövde Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Skövde

Svensk Fastighetsförmedling Skövde

Rådhusgatan 14, 541 30 Skövde — Visa karta

Välkommen till Svensk Fastighetförmedling i Skövde!

Mitt emellan Vänern och Vättern hittar du Skövde. Närheten både till stad och natur, berget Billingen och ett rikt kulturliv gör orten otroligt populär. Funderar du över boende här? Vi på Svensk fastighetsförmedling kan hjälpa dig att göra en smidig bostadsaffär. Förutom Skövde som ort har vi koll på bostadsmarknaden, mäklarbranschen och kan hjälpa dig att bolla idéer.

Kontakta oss för en fri värdering eller för de frågor du har - drömboendet kommer vara ditt inom kort.

Läs vad 91 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Skövde

• Martin Rune Einar J
    Martin Rune Einar J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skövde
    Trevlig och proffsig med en varm personlighet som lyser igenom på ett positivt sätt. Läs mer
  • Jannica E
    Jannica E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skövde
    Tydlig, lättillgänglig och professionell. Läs mer
    2018-09-20 Svensk F svarar Jannica E
    Hej Jannica! Tack för ditt fina omdöme och först och främst för förtroendet. Nu ser vi till att hitta något fint för er inför framtiden!

/Martin Belina
  • Hans-Peter (AEFAB) H
    Hans-Peter (AEFAB) H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skövde
    Sålt äldre 2:a i Skövde i attraktivt område.
    Bedömningen var att försäljningen skulle gå relativt snabbt, det tog ca 5 månader. Fick sänka priset 7 %. Kan ha berott på marknaden.
    Mäklaren mycket trevlig och bra bemötande. Bra info. Borde kanske varit fler visningstillfällen tidigt i processen.
    Men om marknaden är vikande kan det vara svårt.
    Helhetsbedömningen är 4 av 5. Läs mer
  • Jovana T
    Jovana T skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skövde
    Jag har köpt min först bostadsrätt och nyligen sålde den med hjälp av Tova Verde. Än otroligt trevlig och samt kämpigt och duktigt kvinna.
    Hon var alltid ärligt, tillgångligt och det är hennes sätt som jag gillade mest. Det är svårt när man kan inte svenska så bra och vet inte hur systemet fungerar. Hon hjälpte mig och hade tålamod att förklara hela vägen.
    Fick mck mer än föräväntad, det var inte bara affair, det var riktigt nöje att ha en mäklare som är så kunnigt, ger stöd, råd och är som sagt jättetrevligt.
    Så högst möjligt betyg!
    Mvh,
    Jovana Trimcev Läs mer
  • Andreas K
    Andreas K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skövde
    Sålde en bostadsrätt.

Sammanfattningsvis en mycket bra och kompetent mäklare med mycket humor och glimten i ögat.

Var lite dålig återkoppling en period men efter ett samtal med mäklaren så förklarade han utförligt varför det var så. Läs mer
  • Birgitta T
    Birgitta T skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skövde
    Har både köpt och sålt bostadsrätt, fått ett engagerat, professionellt bemötande! Det är därför vi kommer tillbaka! Läs mer
  • Johanna D
    Johanna D skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skövde
    Köpt och sålt villa!
    Proffsig och trevlig mäklare, alltid ett vänligt bemötande ! Läs mer
    2018-09-20 Svensk F svarar Johanna D
    Hej på er!

Tack för era fina ord och tack för förtroendet i båda led. Nu kan ni lägga fullt fokus på nästa steg!

/Martin Belina
  • Jonna J
    Jonna J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skövde
    En bra mäklare och gör ett fantastiskt jobb Läs mer
  • Gustav J
    Gustav J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skövde
    Mkt seriös och noga många ++
    Från första samtalet till skrivning av papper rekomenderas starkt Läs mer
  • Anna J
    Anna J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skövde
    Köpt en enplansvilla i Skövde med renoveringsbehov. Fick ett mycket gott intryck av vår mäklare som var påläst och kunnig. Enda missen var att det var utannonserat att det fanns fiber i fastigheten men vid kontraktsskrivning kom det upp att det inte fanns, något som kostade oss 22000kr extra för installation.
    Annars väl genomförd försäljning, tydlig kontraktsskrivning och mycket trevlig mäklare. Läs mer
  • Christina B
    Christina B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skövde
    Köpt bostad.
    Jag tycker hon var betydligt mer säljarens ombud än köparens.
    Vi sa tex redan innan budgivning att vi ville använda er tjänst för att besiktiga bostadsrätten för att utesluta fukt i badrum o kök.
    När vi väl hade högsta budet fick vi veta att Tova rekommenderade säljaren att acceptera det näst högsta budet istället, eftersom de inte ville besiktiga bostaden.
    Vi påtalade att vi ju då blivit indragna i en budgivning under falska premisser och hade att välja på att köpa bostaden utan besiktning, eller finna oss i att ha blivit utnyttjade till att bara få fram vår motparts högsta bud.
    Vi köpte bostaden och hoppas nu verkligen att allt är ok. Vi hittade nämligen första dagen en fuktskadad hylla i städskåpet, osäkert var den kommer från, och som säljaren sa stått där under den tid han bott där. Läs mer
  • Katherine P
    Katherine P skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skövde
    Broker helped me in English and made sure I understood all the process and terms in contracts. Extremely helpful and supportive. Läs mer
    2018-08-27 Svensk F svarar Katherine P
    Thank you for your kind words!

There's always quite a challenge to make sure that even native swedes fully understand the implications of the documents. I'm glad you feel satisfied with the explanations and translations.

Very welcome to Sweden and Skövde!

• Hanna M
    Hanna M skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skövde
    Jag och min man har gjort vårat första köp av bostad i form av lägenhet. Vi är oerhört nöjda med vår mäklare då han hade ett trevligt bemötande, var tydlig när han gav information samt noga med att uppdatera oss när ny information inkom. Han var även lyhörd och öppen för frågor, vilket uppskattades mycket då bostadsköp som sagt var nytt för oss.

Kontakten med mäklare och genomförandet av köpet gick över förväntan. Det gick mycket smidigare än vi trodde att det skulle göra, tack vare ovan nämnda egenskaper hos mäklaren! Läs mer
    2018-08-25 Svensk F svarar Hanna M
    Hej Hanna och Peter!

Tack så mycket för ert fina omdöme, det gläder mig mycket!

Grattis till en härlig lägenhet som jag hoppas ni ska trivas i under många år framöver!

• Robin G
    Robin G skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skövde
    Jag är oerhört nöjd. Professionellt bemötande, kompetent och saklig mäklare. Fick min bostadsrätt såld innan annonsering på div externa sidor och innan visning till ett bra pris. Har gjort ett fantastiskt jobb från dag ett med insamling av uppgifter och tydlig i all information hon givit. Jag är mycket nöjd med Tova Varde hos Svensk Fastighetsförmedling! Läs mer
  • Gunnar A
    Gunnar A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skövde
    Elin ställde upp på sin semester en lördag och visade två lägenheter, en på Majorsgatan 4A och en på Käpplundavägen.
    Majorsgatan skrev vi senare kontrakt på.
    Hon var mycket trevlig och tillmötesgående. Läs mer
    2018-08-15 Svensk F svarar Gunnar A
    Hej Gunnar,

Tack för din recension, det glädjer mig att ni är nöjda.
    Jag hoppas att ni kommer att trivas med er fina lägenhet.

/Elin
  • Marinko M
    Marinko M skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skövde
    Jag har köpt 4 rok lägenhet som ligger på andra våningen i Skultorp. Mälklaren var profesiionell och hjälpsam . Jag fick alla viktiga information om lägenheten, budgivning och föreningen. Hella köp prcessen var en trevlig upplevelse Läs mer
  • Karin H
    Karin H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skövde
    Försäljningen av vår bostadsrätt gick smidigt och snabbt. Mycket proffsigt skött av mäklare Daniel. Fantastiska bilder av fotograf Andre´. Läs mer
  • Bengt-Erik A
    Bengt-Erik A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skövde
    Allt. var seriöst och väl behandlat! Kan rekomendera mäklaren. Bästa hälsningar
    Bengt-Erik Läs mer
    2018-06-19 Svensk F svarar Bengt-Erik A
    Hej Bengt-Erik! Stort tack för dina ord och jag önskar dig all lycka i din nya fantastiska fastighet. Det kommer bli läckert! /Martin
  • Inga Margareta A
    Inga Margareta A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skövde
    Vi har blivit bemötta på ett väldigt bra och proffsigt sätt, vi är helnöjda. Läs mer
    2018-06-18 Svensk F svarar Inga Margareta A
    Hej på er! Tack för era fina ord och för förtroendet att få sälja er mammas fina hus. /Martin
  • Urban G
    Urban G skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skövde
    Vi har sålt vår lägenhet i Skövde. En 1:a på 35,5 m2
    Vi är mycket nöjda med det jobb som mäklare Tova Verde utfört.
    Trevligt och professionellt utfört arbete.
    Hon gav oss fortlöpande information under hela försäljningen,vilket kändes väldigt tryggt.
    Topp betyg till denna mäklare. Läs mer
  • Sasa L
    Sasa L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skövde
    Vi har sålt vår lägenhet med hjälp av mäklaren Daniel Andersson. Mycket sakkunnig och bemötesgående mäklare. Vi kan starkt rekommendera honom. Läs mer
  • Felicia D
    Felicia D skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skövde
    Vi köpte en 2:a på markplan, mäklaren var toppenbra på alla sätt med bemötande, väldigt flexibel med visningstider, noggrann och hjälpsam vid all kontakt. Kändes tryggt att få bra svar på alla våra frågor då detta var vårt första bostadsköp. Sammanfattningsvis en kanonupplevelse! Läs mer
  • Ann-Sofi S
    Ann-Sofi S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skövde
    Jag har med hjälp av min fastighetsmäklare nyss sålt min praktiska och fina 3:a. Detta gjordes i ett svårt läge på fastighetsmarknaden och med flera visningar utan resultat. Mäklaren har vart trevlig, optismistisk, glad och tillmötesgående och lyssnat till mina idéer, ett gott teamwork! Jag valde mäklaren efter att ha träffat henne på en visning tidigare och sedan sett att hon sålt flera lägenheter i mitt område. Jag är mycket nöjd! Tack!! Läs mer
  • Josefine K
    Josefine K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skövde
    Kunnig, tydlig, korrekt, påläst. Läs mer
    2018-06-05 Svensk F svarar Josefine K
    Hej Josefine och tack för respons och fortsatt förtroende! Ha en fantastisk dag! /Martin
  • Andreas F
    Andreas F skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skövde
    Sålt ett småhus.
    Vänligt och professionellt bemötande där man som kund känner sig i fokus.
    Mäklaren var alltid tillgänglig för mina behov. Läs mer
    2018-06-05 Svensk F svarar Andreas F
    Hej Andreas!
    Stort tack för de fina orden och för det goda samarbetet i samband med er försäljning.
    Ha en fortsatt bra dag!

• Adam E
    Adam E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skövde
    Förståelig, professionell och ingav en trygghet. Läs mer
    2018-05-25 Svensk F svarar Adam E
    Hej Adam! Stort tack för dina fina ord och förtroendet att hjälpa dig. All lycka i framtiden! /Martin
  • Katarina B
    Katarina B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skövde
    KÖpt bostdsrätt. Har blivit otroligt väl bemött av mäklaren. Mycket serviceminded. Uppskattar att hon tog sig lite extra tid vid visningen och att hon var mån om att få till en snabb affär för både min och säljarens skull. Jag är mycket nöjd. Elin är proffsig och ger ett väldigt gott intryck. Läs mer
    2018-05-24 Svensk F svarar Katarina B
    Hej Katarina,

Stort tack för Din recension. Det har varit ett nöje att få hjälpa dig att hitta din drömbostad. Jag är övertygad om att du kommer att trivas i ditt nya fina radhus i många år framöver.
    Lycka till! /Elin
  • Kari K
    Kari K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skövde
    - Vi har sålt en bostadsrätt.

- En mycket kunnig och angagerad mäklare, samt mycket trevlig att göra affärer med.

- Vi trodde att försäljningen skulle kunna dra ut på tiden samt att slut priset skulle se annorlunda ut än vad resultatet blev.

- Kan bara rekommendera "våran" mäklare, mycket väl godkänt! Läs mer
  • Cecilie L
    Cecilie L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skövde
    Bostadsrätt i Bovieran, speciell förening med 1600 kvm atriumgård.
    Mäklaren hade ett lugnt och trevligt sätt, lyssnade och var lyhörd. Ett förtroendeingivande sätt med bra återkoppling.
    Kände att jag kunde lita på mäklaren och detta var en trygghet.

Jag kan verkligen rekommendera mäklaren. Läs mer
    2018-04-30 Svensk F svarar Cecilie L
    Hej Cecilie,

Stort tack för Dina värmande ord.
    Det glädjer mig mycket att jag fick förtroendet att hjälpa er med försäljningen.
    Lycka till i framtiden!
    / Elin Andersson
    Svensk F gillar detta
  • Bertil L
    Bertil L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skövde
    Vi har sålt en bostadsrätt i Bovieran. Trots en svag marknad tog Elin sig an med uppdraget på bästa sätt. Bl annat genom att hela tiden diskutera med oss och hålla oss informerade om åtgärder för att få lägenheten såld. Elin uppträder professionellt mot både säljare och köpare. Vi kan varmt rekommendera henne. Läs mer
    2018-04-30 Svensk F svarar Bertil L
    Hej Bertil!

Tackar ödmjukast för Din rekommendation och för förtroendet att få hjälpa till med er bostadsförsäljning.
    Önskar Dig allt gott. /Elin Andersson
    Svensk F gillar detta
  • Yasmine H
    Yasmine H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skövde
    Min kontakt med Tova började när jag skickade mail till märklarna i Skövde angående mitt behov en bostad och de behov den bostaden behövde möta. Av vissa mäklare fick jag mycket korta oengagerade svar men Tova svarade snabbt, utförligt och kontaktade mig kort därefter på telefon. Hennes professionalism präglade sedan kontakten med henne under hela förfarandet och jag upplevde att hon var uppriktig och genuint intresserad av mina önskemål och behov. Jag kan 100% rekommendera henne som mäklare och skulle inte tveka på att köpa ett objekt som hon ansvarar för i framtiden. Läs mer
  • Camilla J
    Camilla J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skövde
    Hej!
    Vi sålde en villa i storlek 100 + 100 kvm.
    Mäklaren var hjälpsam och hade ett trevligt bemötande.
    Försäljningen överträffade våra förväntningar.
    Snabb och smärtfri försäljning.

Med vänlig hälsning Camilla Johnsson
    Torbjörn Andersson Läs mer
    2018-04-24 Andreas A svarar Camilla J
    Hej Camilla o Torbjörn
    Väldigt roligt att höra och vi gjorde ett bra jobb tillsammans!
    //Andreas
  • Lennart F
    Lennart F skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skövde
    Hej. vi köpte Havstenavägen 32 av Martin Belina och var mycket nöjda med både visning och genomförande vid köpet.
    Hälsningar Ingegerd och Lennart Jakobsberg Järfälla. Läs mer
    2018-04-17 Svensk F svarar Lennart F
    Hej Lennart och Ingegerd! Era fina ord glädjer mig mycket. Hoppas ni ska trivas fantastiskt bra i Skövde! /Martin Belina
  • Ferri S
    Ferri S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skövde
    Sålt en bostadsrätt, blev bemött på ett professionellt sätt lyssnade på våra krav ich han levererade utmärkt han fick oss bli trygga och besvarade alla våra förväntningar.
    Vi rekommenderar stark våran mäklare, grym var han!! Läs mer
  • Viktoria J
    Viktoria J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skövde
    Mäklaren va väldigt tillmötesgående och svarade snabbt på alla frågor vi hade. Mycket serviceinriktad och kunnig.
    Har inget dåligt att säga!
    //nöjd köpare Läs mer
    2018-03-22 Svensk F svarar Viktoria J
    Hej Viktoria! Stort tack för de fina orden. Hjälper gärna er mer i framtiden om ni skulle behöva! /Martin
  • Kenny S
    Kenny S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skövde
    Väldigt trevlig kille som gav väldigt bra info. Läs mer
    2018-03-22 Svensk F svarar Kenny S
    Hej Kenny! Stort tack för en fin recension. All lycka i ert nya fina radhus nu! /Martin
  • Christopher E
    Christopher E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skövde
    Väldigt professionellt och vänligt bemötande. Jag upplever att mäklaren har stor kunnighet om sitt område och en ihärdig attityd som har varit till stor hjälp för att få objektet sålt. Jag upplever också att mäklaren har lagt stor vikt vid vad jag har tyckt och velat, och har därefter utformat sina råd utefter det. Läs mer
  • Peter A
    -lätt att göra med
    -ärligt och tillgängligt
    -effektiv och seriös Läs mer
    2018-06-05 Daniel Andersson svarar Peter A
    Tack Peter för de fina orden, var ett nöje att få träffa er och önskar er lycka till med nybyggnationen.

Vi ses och höres.

• Ellen Karin Maria A
    Ellen Karin Maria A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skövde
    Eftersom jag inte har någon tidigare erfarenhet av lägenhetsköp så har jag inget att jämföra med men jag fick ett bra intryck och han tog oss igenom processen på ett pedagogiskt sätt. Läs mer
  • Marcus W
    Marcus W skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skövde
    Otroligt proffsig mäklare som får våra allra varmaste rekommendationer! Läs mer
    2018-06-05 Daniel Andersson svarar Marcus W
    Tack så hjärtligt Marcus, alltid lika roligt att gå till jobbet när man får arbeta med glada och positiva människor som ni. Lycka till i Tibro nu så lär vi ses och höras.

• Eva O
    Eva O skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skövde
    Trevligt och proffsigt bemötande. God tillgänglighet och bra information. Läs mer
    2018-06-05 Daniel Andersson svarar Eva O
    Tack så mycket Eva, hoppas du nu skall stormtrivas i er nya lägenhet. Det är jag övertygad om.

Hoppas vi ses och hörs. Ha det så gott.

• Elizabeth H
    Elizabeth H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skövde
    Riktigt bra och givande diskussioner ngnbfbfbfnfnfnfng Läs mer
  • Viktor K
    Viktor K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skövde
    Väldigt bra bemötande av en trevlig och ordentlig mäklare, har bra koll på läget. Läs mer
    2018-03-15 Svensk F svarar Viktor K
    Hej Viktor! Tack för de fina orden och för ditt fortsatta förtroende! /Martin
  • Helena L
    Helena L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skövde
    Förtroendegivande, tydlig och nogrann kunnig. Läs mer
  • John P L
    John P L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skövde
    Bra och professionellt bemötande. Levde upp till de förväntningar vi hade, och var flexibel i stt handlag med spekulanter. Läs mer
  • Tobias L
    Tobias L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skövde
    Martin var väldigt trevlig och hjälpsam, förklarade när man inte förstod och förtydligade allt på ett bra sätt. Känner att man fick det man vill ha av en mäklare. Läs mer
    2018-02-06 Svensk F svarar Tobias L
    Hej Tobias! Tack så mycket för de fina orden och för att jag fick hjälpa er hitta er nya lägenhet. Ha en trevlig kväll! /Martin
  • Daniel L
    Daniel L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skövde
    Ett väldigt bra bemötande med bra återkoppling och tillgänglighet. Läs mer
    2018-06-05 Daniel Andersson svarar Daniel L
    Tack Daniel, en fröjd att få jobba med er. Stort tack för "Tack-middagen", jag kommer gärna igen när de bjuds på 3-rätters.

Stort lycka till i ert nya boende, hälsa hantverkarna!

• Konstantinos P
    Konstantinos P skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skövde
    Trevlig person ,seriös som kund skulle vilja välja honom igen. Läs mer
    2018-06-05 Daniel Andersson svarar Konstantinos P
    Detsamma till dig Kostas, underbart att med godhjärtade människor. Hoppas nu du kommer stormtrivas i lägenheten.

Hoppas vi ses och hörs.

• Mårten S
    Mårten S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skövde
    Jag kan varmt rekommendera svensk fastighetsförmedling och Jerry Ersson efter att vi fått bästa tänkbara hjälp att sälja vår lägenhet. Det har känts förtroendeingivande trevligt hela vägen. Läs mer
    2018-01-18 Jerry E svarar Mårten S
    Tack Mårten och hälsa Fredrik!
    Mvh Jerry
  • Linus J
    Linus J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skövde
    Smidigt och bra! Löste så att det blev en affär trots att vi var utomlands. Läs mer
    2017-12-28 Svensk F svarar Linus J
    Tack för era ord! Ha det fortsatt gott så ses vi så snart ni är tillbaka igen och löser resten! /Martin

Rådhusgatan 14, 541 30 Skövde