Alla kategorier Mäklare Västra Götaland Skövde Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Skövde

Svensk Fastighetsförmedling Skövde

Rådhusgatan 14, 541 30 Skövde — Visa karta

Välkommen till Svensk Fastighetförmedling i Skövde!

Mitt emellan Vänern och Vättern hittar du Skövde. Närheten både till stad och natur, berget Billingen och ett rikt kulturliv gör orten otroligt populär. Funderar du över boende här? Vi på Svensk fastighetsförmedling kan hjälpa dig att göra en smidig bostadsaffär. Förutom Skövde som ort har vi koll på bostadsmarknaden, mäklarbranschen och kan hjälpa dig att bolla idéer.

Kontakta oss för en fri värdering eller för de frågor du har - drömboendet kommer vara ditt inom kort.

Läs vad 142 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Skövde

• 2019-06-14

Marcus L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skövde
    Allt sköttes snabbt och mycket professionellt Läs mer
    2019-06-18 Svensk F svarar Marcus L
    Stort tack Marcus och tack själv för förtroendet. Önskar dig en fin sommar!
    Bästa hälsningar/ Ulrika
  • 2019-05-29

Simon E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skövde
    Jag sålde lägenhet. Bra bemötande från mäklaren. Tog lite tid innan det hände något men fick den till slut såld för utgångspriset och det var det jag ville! I slutändan löste sig allt jättebra. Läs mer
  • 2019-05-16

David S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skövde
    Vi har sålt en lägenhet i Skövde centrum.
    Vi blev mycket bra bemötta från första mötet till avslut.
    Några förväntningar hade vi inte så mycket men det är klart att man vill ha en glad och positiv person som mäklare.
    Daniel på Svenskfast är proffsig ända från första mötet till man sitter och skriver kontrakt. Har bra koll på vad köparna tycker och tänker och bemöter dem på sitt sätt. Läs mer
  • 2019-05-13

Jalal A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skövde
    Being a foreigner and not fully proficient with the language, I was too much dubious about the buying process. Ulrika helped me to become ease with skepticism and fear. She consistently gave me the feeling that in Sweden I should not be worried as long as I am dealing with a reputed broker. We (me & my wife) first meat her in the viewing session. She looked professional, charming and confident through the viewing session. She explained all the pros and cons of the apartment. When I entered in the bidding process, it was transparent and open. Finally, when I sign the contract she did everything very professionally and cordially. We appreciate her manner and professionalism. She was kind enough to help us to have a short conversation (over the phone) with the house owner . Good luck Ulrika. Läs mer
    2019-06-18 Svensk F svarar Jalal A
    Thank you for the kind words Jalal. It means a lot to me. I wish you and your family a nice summer!
    / Best regards Ulrika
  • 2019-05-10

Sandra J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skövde
    Kanonmäklare! Inga problem, och allt har gått väldigt smidigt med att sälja vårt radhus. Läs mer
  • 2019-05-08

Anneli R skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skövde
    Har sålt en större villa och är mycket nöjd med Daniels insats och det bemötande och de råd jag fick under resans gång. Daniel var också lätt att nå och lyhörd. Hela insatsen gick snabbt och smidigt. Läs mer
  • 2019-05-08

Malin W skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skövde
    Sålt en bostadsrätt på ett rum och kök.

Mina förväntningar var att få en smidig och trygg försäljning. Jag anser inte att mäklaren levde upp till mina förväntningar.

Jag upplever att jag som säljare fick ligga på mäklarens arbete för att få saker att hända. Jag fick hela tiden ringa upp för att få reda på nästa steg samt få återkoppling. Mäklaren kändes tidvis oprofessionell.

Flera misstag skedde under försäljningen som för mig inte ska behöva hända.

Mäklaren gav mig dock alltid ett gott bemötande vid kontakt. Läs mer
  • 2019-05-01

Anna K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skövde
    Köpt bostadsrätt.
    Professionellt och kunnigt bemötande, snabba svar, tydlig information. Läs mer
  • 2019-04-18

Ola J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skövde
    Sålt en bostadsrätt med 2 rum. Lugn trevlig och organiserad mäklare. Ger ettproffisionelt intryck. Läs mer
  • 2019-04-04

Joakim G skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skövde
    Vi initierade tidigt en kontakt med Martin när vi skulle sälja och han gav oss bra tips och idéer redan från början på hur vi skulle förbereda vår försäljning. Det samlade erbjudandet från Svensk Fastighetsförmedling med Läge+ och Martins intresse gjorde valet lätt.
    Från start till mål var Martin en fantastiskt bra kontakt.
    Eftersom det var första gången vi sålde ett hus kändes det extra bra med "mina sidor" som vi fick hos Svensk Fastighetsförmedling, där vi enkelt kunde följa processen.
    Martin får våra högsta rekommendationer! Läs mer
    2019-04-11 Svensk F svarar Joakim G
    Stort tack för de fina orden och för ett fantastiskt samarbete! /Martin
  • 2019-03-24

Moa M skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skövde
    Kunnig, hjälpsam och bra på att återkoppla. Läs mer
  • Emil G

2019-03-21

Emil G skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skövde
    Proffsig från början till slut, supernöjd👍🏻 Läs mer
    2019-03-22 Svensk F svarar Emil G
    Stort tack för omdömet, Emil! Tack för förtroendet!! /Martin
  • 2019-03-18

Lisa A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skövde
    Daniel är en fantastisk mäklare som än en gång överträffar förväntningarna. Läs mer
  • 2019-03-10

Jacob T skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skövde
    Inte mycket att säga egentligen, väldigt tillmötesgående mäklare, lätt att nå på telefon, hjälpsam och trevlig! Läs mer
    2019-03-12 Svensk F svarar Jacob T
    Tack för de fina orden Jacob och stort lycka till med din nya bostad!! / Ulrika
  • 2019-02-27

Sofia L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skövde
    Tydlig, informativ, respektfull, kommunicerade informationen snabbt till oss, duktig på att få intresse till huset, hittade fort ny køpare nær førsta køpare drog sig ur. Läs mer
  • 2019-02-24

Anders W skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skövde
    Trevligt bemötande och trevlig. Påläst och kunnig. Läs mer
  • 2019-02-22

Per S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skövde
    Vi har sålt våran bostadsrätt i Skövde
    och valde Svensk fastighetsförmedling
    med Andreas Agerborn som mäklare då vi
    tidigare anlitat honom med mycket gott
    resultat.
    Då Andreas är en mycket duktig o kompetent mäklare med god insikt av marknaden samt en mycket trevlig person
    vill vi ge honom de bästa rekomendationerna. Läs mer
  • 2019-02-20

Elisabeth J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skövde
    Trevlig mäklare som kollar upp frågor och återkommer med svar utan att vara tillgjord. Läs mer
    2019-02-26 Svensk F svarar Elisabeth J
    Tack snälla Elisabeth för den fina rekommendationen! Hoppas er dotter skall trivas i sin nya fina bostad.
    Bästa hälsningar / Ulrika
  • 2019-02-20

Ida B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skövde
    Jag sålde precis min bostadsrätt, en 2:a på Norrmalm i Skövde. Jag har haft en positiv mäklarupplevelse från start. Det var ett trevligt första möte där mäklaren även tydligt gick igenom med mig hur försäljningen skulle gå till då jag aldrig gjort det innan. Sammarbetet med mäklaren har varit så bra genom hela försäljningen med bra åtekoppling och kontakt. Jag är verkligen nöjd! Läs mer
    2019-02-26 Svensk F svarar Ida B
    Tack så jättemycket för din fina rekommendation Ida, det värmer!
  • 2019-02-18

Karin S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skövde
    Har köpt en bostadsrätt. Saklig och bra information. Bra bemötande anpassade efter mina tider. Pressade inte på när det blev budgivning. Läs mer
    2019-02-26 Svensk F svarar Karin S
    Tack Karin för de fina orden!
    Bästa hälsningar / Ulrika
  • 2019-02-17

Johan S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skövde
    - vi har sålt vårt radhus
    - mäklaren hade ett proffesionellt men ändå avslappnat bemötande. Vilket gjorde att man kände sig trygg och det var lätt att kommunicera med honom.
    - vi tycker mäklaren levde upp till våra förväntningar. Det kändes skönt att man kunde prata som en ”normal person” med honom. Läs mer
  • 2019-02-09

Fredrik T skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skövde
    Martin hjälpte oss att sälja en villa på ett mycket förtjänstfullt sätt. Han är lugn och mycket mån om att allt skall gå rätt till Läs mer
    2019-02-11 Svensk F svarar Fredrik T
    Tack så mycket för ert fina omdöme och för ert förtroende! Hoppas ni ska trivas fantastiskt bra i ert nya hus! /Martin
  • 2019-02-04

Ann-Sofie Kvist skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skövde
    Har haft hjälp av Dennis vid försäljning av vår lilla hästgård. Mycket nöjd med alla kontakter och bemötandet under resans gång. Rekommenderas varmt 😊 Läs mer
  • 2019-02-04

Jonathan K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skövde
    Vi köpte vår första lägenhet av en mäklare som sedan har fått sälja 2 lägenheter åt oss, så man kan säga att vi är otroligt nöjda och har stort förtroende för dem. Läs mer
    2019-02-05 Svensk F svarar Jonathan K
    Hej på er! Era fina ord värmer som en kakelugn i hjärtat - stort tack! Hoppas nu att ni ska trivas fantastiskt bra i ert nya fina hus (och att jag står på benen när ni återvänder till Havstena om en handfull decennier.. :) ) Tack för förtroendet igen! /Martin
  • 2019-02-03

Pernilla B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skövde
    Jag har köpt en 4:a.

Mäklaren var okej.

Kunde vara mera förberedd gällande informationen om lägenheten vid visningen.

Köpet gick väldigt fort då mäklaren var tvungen att springa iväg på en visning. Läs mer
  • 2019-02-01

Elisabeth N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skövde
    Köpt en bostadsrätt. Mäklare Ulrika engagerad och förtroendeingivande!
    Kändes bra! Läs mer
    2019-02-26 Svensk F svarar Elisabeth N
    Tack så jättemycket och för förtroendet att få hjälpa till med er försäljning!
    /Ulrika
  • 2019-01-30

Diana B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skövde
    Lyhörd, stöttande och rådgivande vid försäljning av vårt hus. Underlättade betydligt för oss ovana.
    Sammanfattar med orden, Förtroende ingivande bemötande. Läs mer
    2019-01-31 Svensk F svarar Diana B
    Stort tack för det fina omdömet och för förtroendet att få hjälpa till med försäljningen. Det har varit ett rent nöje.
    Lycka till i er nya fina lägenhet.
    /Elin
  • Eva N

2019-01-27

Eva N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skövde
    Havstenavägen 38D
    Möttes ändå av respekt, trots att det var en liten lägenhet. Förståelse för min privata situation.
    Kanske något sen på att svara på sms i budgivning dessutom. Men ok.
    Annars har det flytet på bra. Läs mer
  • 2019-01-24

Ann-Sofie A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skövde
    Vi har köpt ett radhus och är hittills nöjda med bemötande och service.
    Tacksamma för snabba svar på våra önskemål! Läs mer
    2019-01-30 Svensk F svarar Ann-Sofie A
    Hej och tack för ert omdöme! Lycka till i ert nya fina radhus! /Martin
  • 2019-01-22

Lucas K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skövde
    Proffsigt som vanligt, snabbt och smidigt :) Läs mer
    2019-01-23 Svensk F svarar Lucas K
    Tack för de fina orden och framförallt tack för ditt (och ert) förtroende för fjärde gången! Ett rent nöje. /Martin
  • 2019-01-22

Fredrik P skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skövde
    Har köpt en 3:a i Skövde och jag har fått väldigt bra bemötande och bra genomgång av alla avtal och regler som gäller. Finns inget att klaga på och jag ska sälja min lägenhet via samma mäklare Läs mer
    2019-01-23 Svensk F svarar Fredrik P
    Stort tack för ett fint omdöme, Fredrik! Ses snart igen! /Martin
  • Solveig N

2019-01-18

Solveig N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skövde
    Jag köpte en tvåa på Norrmalm i november.
    Ulrika hjälpte mig på allra bästa sätt. Jag fick ett väldigt vänligt och professionellt bemötande. Hon var otroligt snabb med sina svar. Mycket tydlig och tålmodig med förklaringar under hela processen, som dessutom var lite mer komplicerad än vanligt då jag inte är folkbokförd i Sverige.
    Kort sagt är jag mycket nöjd och rekommenderar verkligen Ulrika till de som söker mäklare.
    Solveig N. Läs mer
    2019-02-26 Svensk F svarar Solveig N
    Tack snälla Solveig för de fina orden! Ha det fortsatt gott i Italien och hoppas din son trivs bra i sin nya bostad,
    /Ulrika
  • 2019-01-18

Anna K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skövde
    Sålt lägenhet. Gott första intryck, nöjd från start till målgång och försäljning. Hög servicenivå! Passar en stor skala säljare och köpare vilket är en god förutsättning för bra affärer. Väldigt genuin, insatt och professionell. Bra återkoppling under hela processen. Läs mer
    2019-01-23 Svensk F svarar Anna K
    Hej Anna! Stort tack för de fina orden och för ert förtroende. Inte varje dag man får leverera ett kontrakt som i detta fall heller! :) Hoppas ni ska trivas alldeles utmärkt i ert nya fina hus! /Martin
  • 2018-12-17

Pär G skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skövde
    Har tidigare sålt en lägenhet och nu ett hus med Martin som mäklare, är avseende båda tillfällena mycket nöjd.

Jag upplever honom som enkelt att ha att göra med, kunnig och ärlig. Det känns lätt att bolla idéer och föra resonemang, han framför sina tankar och är tydlig med dessa dock utan att köra på sin egen linje. Kunden är i fokus.

Martin återkopplade väldigt bra och (lagom) ofta under vår säljprocess om vad som hände och vilken respons han fick från intressenterna.

På det hela taget en mänkare att rekommendera! Läs mer
    2018-12-20 Svensk F svarar Pär G
    Hej på er och tack för era fina ord! Än mer glad är jag för ert fortsatta förtroende. Om (när..) ni återvänder till stan är ni naturligtvis hjärtligt välkomna åter!

Tack!

/Martin
  • 2018-12-08

Viktor S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skövde
    Mycket bra. Läs mer
  • Robert J

2018-12-04

Robert J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skövde
    Sålt en villa via Andreas Agerborn på Svensk Fastighetsförmedling i Skövde. Hade högt ställda förväntningar då jag blev rekommenderad att anlita dem. De överträffade mina förväntningar på varje punkt, från första mötet till att avtal var skrivet. Om man efterfrågar seriositet, kvalitet och en smidig affär kan jag varmt rekommendera dem. Läs mer
  • 2018-11-27

Rebecca S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skövde
    Sålt 3a. Bra koll på marknaden och arbetat för att sälja min lägenhet. Jag är nöjd. Läs mer
    2018-12-06 Svensk F svarar Rebecca S
    Hej Rebecca! Stort tack för dina fina ord och för förtroendet att få hjälpa er med detta. Lycka till i framtiden! /Martin
  • Erik H

2018-11-26

Erik H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skövde
    Mycket proffsig hantering av vår försäljning av vår bostadsrätt.
    Väldigt pedagogisk hjälp och vägledning i våra tankar och funderingar kring försäljning som slutade i att lägga objektet på läge plus. Där den också blev såld innan den hann ut "skarpt" på Hemnet och andra forum.

Mäklaren har alltid funnits för att hjälpa till kring tankar och funderingar. Alltid svarat snabbt och adekvat.
    Mycket mycket nöjda med vår mäklare som är Martin Belina. Läs mer
    2018-12-06 Svensk F svarar Erik H
    Hej Erik! Dina ord värmer rejält och jag är glad att ni är glada och nöjda med affären. Lycka till med ert nya fina hus! /Martin
  • 2018-11-20

Viktor F skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skövde
    Vi har sålt en lägenhet i Hentorp, Skövde.
    Intrycket av Daniel som mäklare är genomgående proffsigt. Aldrig några bekymmer, tydligt och enkelt. Läs mer
  • 2018-11-19

Mårten W skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skövde
    Jag har köpt en bostadsrätt

Mäklaren har varit tillmötesgående, informativ och hjälpsam. Läs mer
    2018-12-06 Svensk F svarar Mårten W
    Hej Mårten! Stort tack för orden och bedömningen. Hoppas du ska stormtrivas i lägenheten! /Martin
  • 2018-11-12

Marie B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skövde
    Sålt bostad.
    Mycket kundorienterad och tillmötesgående mäklare. Läs mer
    2018-11-15 Svensk F svarar Marie B
    Stort tack för den fina rekommendationen Marie och för att jag fick förtroendet att sälja er mors fina lägenhet!
  • 2018-11-09

Eva A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skövde
    Helt underbar . Jätte nöjd . 2 rums lägenhet . Såld jätte fort . Strålar positivt . Läs mer
    2018-11-13 Svensk F svarar Eva A
    Tack så jättemycket för de fina orden Eva det värmde och tack själv för att jag fick förtroendet att hjälpa dig med din försäljning!
  • 2018-11-02

Pauline S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skövde
    Trevligt och hjälpsamt bemötande. Snabba svar på frågor. Inga problem alls. Läs mer
  • Johanna S

2018-11-01

Johanna S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skövde
    Som köpare av egendom för första gången är allt en snårskog att reda ut. Men med fantastisk hjälp av mäklaren Andreas Agerborn på svensk fastighetsförmedling i Skövde har allt gått suveränt bra! Proffsigt och smidigt förfarande hela vägen igenom! Läs mer
  • 2018-10-31

Pär L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skövde
    Sålt Skövde Skultorp 52:19, Orkestervägen 3, 54157 SKÖVDE

Citat från våra köpare, som letat hus i nästan ett år:
    "Tova, har nästan varit den enda mäklare som jobbat på att sälja huset hon visar. Flea andra mäklare som vi sett under året delar bara ut broschyrer och småpratar lite förstrött..."

MVH/Pär Läs mer
  • 2018-10-23

Viktoria N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skövde
    Vi har köpt en bostadsrätt i Skövde och vi är jättenöjda med Elin Andersson. Väldigt trevligt bemötande, var alltid tillgänglig när vi hade frågor och vi fick snabbt en extra privat visning som avgjorde att vi köpte lägenheten. Läs mer
    2018-10-24 Svensk F svarar Viktoria N
    Hej Viktoria!
    Stort tack för de fina orden. Det är ömsesidigt och det har varit ett nöje att få hjälpa dig med köpet av din nya fina bostad. Jag är övertygad om att du kommer att trivas i många år framöver.

Lycka till!
    /Elin
  • 2018-10-11

Madeleine F skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skövde
    Vi köpte en 3:a, vi blev bemötta på ett jätteproffsigt sätt. Mäklaren var påläst, väldigt behjälplig vid telefon/mailkontakt och medlade på ett exceptionellt sätt!

Tack Daniel! Läs mer
  • 2018-10-09

Peter A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skövde
    1) Försäljning av 1 rok.
    2) Mycket bra bemötande med bra förberedande diskussioner om förväntningar gällande pris och efterfrågan. Bra kommunikation och information under hela processen.
    3) Mina förväntningar infriades helt utifrån de förutsättningar som råder.
    4j Mäklaren har gjort ett bra arbete och jag är nöjd. Läs mer
  • 2018-10-04

Mikael B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skövde
    Köpet av lägenhet till min son gick snabbt och smidigt med hjälp från en duktig och påläst mäklare som kunde räta ut alla frågetecken på ett proffsigt sätt.
    Mikael Läs mer
  • 2018-10-02

Andreas J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skövde
    • Hus
    • Bra
    • Smidig affär, svar ja
    • Bra Läs mer
    2018-12-06 Svensk F svarar Andreas J
    Tack för recensionen och ert förtroende!! /Martin

Rådhusgatan 14, 541 30 Skövde