Alla kategorier Mäklare Västra Götaland Skövde Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Skövde

Svensk Fastighetsförmedling Skövde

Rådhusgatan 14, 541 30 Skövde — Visa karta

Läs vad 8 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Skövde

• Daniel N
    Daniel N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skövde
    Vi är mycket nöjda, kändes rakt igenom proffesionellt. Bra kommunikation/information och bra återkoppling från mäklaren. Lätt att nå om vi hade några funderingar.
  • Zoha S
    Zoha S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skövde
    Mycket professionell och lyhörd. Lätt att ha att göra med. Satte rekord i våran förening med försäljningspriset!
  • Jim D
    Jim D skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skövde
    Jag valde själv att använda Martin Belina som Mäklare av den anledningen att jag fick ett mycket bra bemötande då jag köpte samma lägenhet.
    Han var mycket professionell och hjälpsam med alla frågor och och funderingar man hade. Och beskrev alla punkter man gått igenom på ett mycket bra sätt så man förstod det bra.
    Allt gick som planerat och det var aldrig några bekymmer att ställa frågor i efterhand.
  • Fredrik K
    Fredrik K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skövde
    Väldigt bra genomfört och ett kunnigt proffsigt bemötande .
    Rekommenderar jag gärna till andra.
  • Magnus W
    Magnus W skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skövde
    Fantastisk service, har inte mycket att jämföra med, men känner att jag förmodligen inte kunde gjort ett bättre val av mäklare!!!
  • Maja W
    Maja W skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skövde
    Andreas kunde inte gjort ett bättre jobb. Är verkligen super nöjd.
  • Malin V
    Malin V skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skövde
    Ett gott sammarbete från början till slut. Mäklaren var engagerad, kunnig och bra på så väl återkoppling som att bolla tankar och idéer.
  • Rolf L
    Rolf L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skövde
    Han är en mycket kunnig och trevlig mäklare som jag varmt rekommenderar till andra och som om det blir aktuellt mer än gärna skulle anlita igen.

Rådhusgatan 14, 541 30 Skövde