Alla kategorier Mäklare Västra Götaland Skövde Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Skövde

Svensk Fastighetsförmedling Skövde

Rådhusgatan 14, 541 30 Skövde — Visa karta

Läs vad 22 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Skövde

• Bengt H
    Bengt H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skövde
    Tova har på ett utomordentligt och proffsigt sätt skött kontakter och hela affären.
    Vi är väldigt nöjda även med övrig personal på Svensk Fastighetsförmedling i Skövde.
    Bengt & Anette
  • Anita P
    Anita P skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skövde
    Kontakten med min mäklare har varit alldeles utmärkt. Bra kontakt och genomgående tydlig information.
  • Lotta F
    Lotta F skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skövde
    Svensk Fastighetsförmedling har en bra blandning av professionellt och personligt bemötande och jag är väldigt nöjd. Det blev dessutom en lyckad affär. Kan varmt rekommendera dem till andra.
  • Sandra V
    Sandra V skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skövde
    Helt ok, trevlig men engagemanget kändes inte stort,vi fick känslan av att han bara ville bli av med objektet.
  • Dag G
    Dag G skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skövde
    Vi var jättenöjda med Tova,skall vi sälja en gång till vill vi ha samma mäklare.
  • Magnus B
    Magnus B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skövde
    Ödmjuk, professionell och avspänd. Hade bra ordning och vi kände oss trygga.
  • johan H
    johan H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skövde
    Daniel Andersson på Svensk Fastighetsförmeling kan jag varmt rekommendera. Han överträffade mina höga förväntningar på alla plan. Finns ingen tvekan vem som hjälper mig vid nästa bostadsaffär!!
  • Solveig Å
    Solveig Å skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skövde
    Min upplevelse har bara varit bra
  • Gunilla H
    Gunilla H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skövde
    Allt har gått mycket snabbt och smidigt, både med försäljningen av det gamla huset och flytten till det nya huset tajmade perfekt.
    Kan verkligen rekommendera denna mäklare Martin Berlina
  • Johan H
    Johan H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skövde
    Bra engagemang, trygghet & ett stort förtroende
  • Monika J
    Monika J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skövde
    En mycket bra erfarenhet. Kände mig väldigt trygg med Tove som är kompetent och hjälpte mig med alla mina funderingar på ett väldigt bra sätt. Försäljningen av min lägenhet gick långt över min förväntan.
  • Dervisa K
    Dervisa K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skövde
    Bara bra! Profesionelt .. nöjda med vår mäklare och servisen vi fick!!
  • Inger F
    Inger F skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skövde
    Jag fick ett mycket fint bemötande redan vid min första telefonkontakt, mäklaren visade stort intresse och det var lätt att välja mäklaren. Hela försäljningen var mycket professionell och sköttes väldigt väl och jag kände hela tiden ett sort stöd och intresse från mäklaren, ett gott samarbete.
    Mina förväntningar infriades till fullo och jag kan verkligen rekommendera mäklaren till andra.
  • Marcus G
    Marcus G skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skövde
    Trevligt och artigt bemötande. Väldigt driven och aktiv som säljare/mäklare!
  • Daniel N
    Daniel N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skövde
    Vi är mycket nöjda, kändes rakt igenom proffesionellt. Bra kommunikation/information och bra återkoppling från mäklaren. Lätt att nå om vi hade några funderingar.
  • Zoha S
    Zoha S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skövde
    Mycket professionell och lyhörd. Lätt att ha att göra med. Satte rekord i våran förening med försäljningspriset!
  • Jim D
    Jim D skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skövde
    Jag valde själv att använda Martin Belina som Mäklare av den anledningen att jag fick ett mycket bra bemötande då jag köpte samma lägenhet.
    Han var mycket professionell och hjälpsam med alla frågor och och funderingar man hade. Och beskrev alla punkter man gått igenom på ett mycket bra sätt så man förstod det bra.
    Allt gick som planerat och det var aldrig några bekymmer att ställa frågor i efterhand.
  • Fredrik K
    Fredrik K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skövde
    Väldigt bra genomfört och ett kunnigt proffsigt bemötande .
    Rekommenderar jag gärna till andra.
  • Magnus W
    Magnus W skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skövde
    Fantastisk service, har inte mycket att jämföra med, men känner att jag förmodligen inte kunde gjort ett bättre val av mäklare!!!
  • Maja W
    Maja W skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skövde
    Andreas kunde inte gjort ett bättre jobb. Är verkligen super nöjd.
  • Malin V
    Malin V skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skövde
    Ett gott sammarbete från början till slut. Mäklaren var engagerad, kunnig och bra på så väl återkoppling som att bolla tankar och idéer.
  • Rolf L
    Rolf L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skövde
    Han är en mycket kunnig och trevlig mäklare som jag varmt rekommenderar till andra och som om det blir aktuellt mer än gärna skulle anlita igen.

Rådhusgatan 14, 541 30 Skövde