Alla kategorier Mäklare Västra Götaland Skövde Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Skövde

Svensk Fastighetsförmedling Skövde

Rådhusgatan 14, 541 30 Skövde — Visa karta

Välkommen till Svensk Fastighetförmedling i Skövde!

Mitt emellan Vänern och Vättern hittar du Skövde. Närheten både till stad och natur, berget Billingen och ett rikt kulturliv gör orten otroligt populär. Funderar du över boende här? Vi på Svensk fastighetsförmedling kan hjälpa dig att göra en smidig bostadsaffär. Förutom Skövde som ort har vi koll på bostadsmarknaden, mäklarbranschen och kan hjälpa dig att bolla idéer.

Kontakta oss för en fri värdering eller för de frågor du har - drömboendet kommer vara ditt inom kort.

Läs vad 134 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Skövde

• 2019-04-18

Ola J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skövde
    Sålt en bostadsrätt med 2 rum. Lugn trevlig och organiserad mäklare. Ger ettproffisionelt intryck. Läs mer
  • 2019-04-04

Joakim G skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skövde
    Vi initierade tidigt en kontakt med Martin när vi skulle sälja och han gav oss bra tips och idéer redan från början på hur vi skulle förbereda vår försäljning. Det samlade erbjudandet från Svensk Fastighetsförmedling med Läge+ och Martins intresse gjorde valet lätt.
    Från start till mål var Martin en fantastiskt bra kontakt.
    Eftersom det var första gången vi sålde ett hus kändes det extra bra med "mina sidor" som vi fick hos Svensk Fastighetsförmedling, där vi enkelt kunde följa processen.
    Martin får våra högsta rekommendationer! Läs mer
    2019-04-11 Svensk F svarar Joakim G
    Stort tack för de fina orden och för ett fantastiskt samarbete! /Martin
  • 2019-03-24

Moa M skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skövde
    Kunnig, hjälpsam och bra på att återkoppla. Läs mer
  • Emil G

2019-03-21

Emil G skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skövde
    Proffsig från början till slut, supernöjd👍🏻 Läs mer
    2019-03-22 Svensk F svarar Emil G
    Stort tack för omdömet, Emil! Tack för förtroendet!! /Martin
  • 2019-03-18

Lisa A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skövde
    Daniel är en fantastisk mäklare som än en gång överträffar förväntningarna. Läs mer
  • 2019-03-10

Jacob T skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skövde
    Inte mycket att säga egentligen, väldigt tillmötesgående mäklare, lätt att nå på telefon, hjälpsam och trevlig! Läs mer
    2019-03-12 Svensk F svarar Jacob T
    Tack för de fina orden Jacob och stort lycka till med din nya bostad!! / Ulrika
  • 2019-02-27

Sofia L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skövde
    Tydlig, informativ, respektfull, kommunicerade informationen snabbt till oss, duktig på att få intresse till huset, hittade fort ny køpare nær førsta køpare drog sig ur. Läs mer
  • 2019-02-24

Anders W skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skövde
    Trevligt bemötande och trevlig. Påläst och kunnig. Läs mer
  • 2019-02-22

Per S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skövde
    Vi har sålt våran bostadsrätt i Skövde
    och valde Svensk fastighetsförmedling
    med Andreas Agerborn som mäklare då vi
    tidigare anlitat honom med mycket gott
    resultat.
    Då Andreas är en mycket duktig o kompetent mäklare med god insikt av marknaden samt en mycket trevlig person
    vill vi ge honom de bästa rekomendationerna. Läs mer
  • 2019-02-20

Elisabeth J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skövde
    Trevlig mäklare som kollar upp frågor och återkommer med svar utan att vara tillgjord. Läs mer
    2019-02-26 Svensk F svarar Elisabeth J
    Tack snälla Elisabeth för den fina rekommendationen! Hoppas er dotter skall trivas i sin nya fina bostad.
    Bästa hälsningar / Ulrika
  • 2019-02-20

Ida B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skövde
    Jag sålde precis min bostadsrätt, en 2:a på Norrmalm i Skövde. Jag har haft en positiv mäklarupplevelse från start. Det var ett trevligt första möte där mäklaren även tydligt gick igenom med mig hur försäljningen skulle gå till då jag aldrig gjort det innan. Sammarbetet med mäklaren har varit så bra genom hela försäljningen med bra åtekoppling och kontakt. Jag är verkligen nöjd! Läs mer
    2019-02-26 Svensk F svarar Ida B
    Tack så jättemycket för din fina rekommendation Ida, det värmer!
  • 2019-02-18

Karin S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skövde
    Har köpt en bostadsrätt. Saklig och bra information. Bra bemötande anpassade efter mina tider. Pressade inte på när det blev budgivning. Läs mer
    2019-02-26 Svensk F svarar Karin S
    Tack Karin för de fina orden!
    Bästa hälsningar / Ulrika
  • 2019-02-17

Johan S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skövde
    - vi har sålt vårt radhus
    - mäklaren hade ett proffesionellt men ändå avslappnat bemötande. Vilket gjorde att man kände sig trygg och det var lätt att kommunicera med honom.
    - vi tycker mäklaren levde upp till våra förväntningar. Det kändes skönt att man kunde prata som en ”normal person” med honom. Läs mer
  • 2019-02-09

Fredrik T skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skövde
    Martin hjälpte oss att sälja en villa på ett mycket förtjänstfullt sätt. Han är lugn och mycket mån om att allt skall gå rätt till Läs mer
    2019-02-11 Svensk F svarar Fredrik T
    Tack så mycket för ert fina omdöme och för ert förtroende! Hoppas ni ska trivas fantastiskt bra i ert nya hus! /Martin
  • 2019-02-04

Ann-Sofie Kvist skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skövde
    Har haft hjälp av Dennis vid försäljning av vår lilla hästgård. Mycket nöjd med alla kontakter och bemötandet under resans gång. Rekommenderas varmt 😊 Läs mer
  • 2019-02-04

Jonathan K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skövde
    Vi köpte vår första lägenhet av en mäklare som sedan har fått sälja 2 lägenheter åt oss, så man kan säga att vi är otroligt nöjda och har stort förtroende för dem. Läs mer
    2019-02-05 Svensk F svarar Jonathan K
    Hej på er! Era fina ord värmer som en kakelugn i hjärtat - stort tack! Hoppas nu att ni ska trivas fantastiskt bra i ert nya fina hus (och att jag står på benen när ni återvänder till Havstena om en handfull decennier.. :) ) Tack för förtroendet igen! /Martin
  • 2019-02-03

Pernilla B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skövde
    Jag har köpt en 4:a.

Mäklaren var okej.

Kunde vara mera förberedd gällande informationen om lägenheten vid visningen.

Köpet gick väldigt fort då mäklaren var tvungen att springa iväg på en visning. Läs mer
  • 2019-02-01

Elisabeth N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skövde
    Köpt en bostadsrätt. Mäklare Ulrika engagerad och förtroendeingivande!
    Kändes bra! Läs mer
    2019-02-26 Svensk F svarar Elisabeth N
    Tack så jättemycket och för förtroendet att få hjälpa till med er försäljning!
    /Ulrika
  • 2019-01-30

Diana B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skövde
    Lyhörd, stöttande och rådgivande vid försäljning av vårt hus. Underlättade betydligt för oss ovana.
    Sammanfattar med orden, Förtroende ingivande bemötande. Läs mer
    2019-01-31 Svensk F svarar Diana B
    Stort tack för det fina omdömet och för förtroendet att få hjälpa till med försäljningen. Det har varit ett rent nöje.
    Lycka till i er nya fina lägenhet.
    /Elin
  • Eva N

2019-01-27

Eva N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skövde
    Havstenavägen 38D
    Möttes ändå av respekt, trots att det var en liten lägenhet. Förståelse för min privata situation.
    Kanske något sen på att svara på sms i budgivning dessutom. Men ok.
    Annars har det flytet på bra. Läs mer
  • 2019-01-24

Ann-Sofie A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skövde
    Vi har köpt ett radhus och är hittills nöjda med bemötande och service.
    Tacksamma för snabba svar på våra önskemål! Läs mer
    2019-01-30 Svensk F svarar Ann-Sofie A
    Hej och tack för ert omdöme! Lycka till i ert nya fina radhus! /Martin
  • 2019-01-22

Lucas K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skövde
    Proffsigt som vanligt, snabbt och smidigt :) Läs mer
    2019-01-23 Svensk F svarar Lucas K
    Tack för de fina orden och framförallt tack för ditt (och ert) förtroende för fjärde gången! Ett rent nöje. /Martin
  • 2019-01-22

Fredrik P skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skövde
    Har köpt en 3:a i Skövde och jag har fått väldigt bra bemötande och bra genomgång av alla avtal och regler som gäller. Finns inget att klaga på och jag ska sälja min lägenhet via samma mäklare Läs mer
    2019-01-23 Svensk F svarar Fredrik P
    Stort tack för ett fint omdöme, Fredrik! Ses snart igen! /Martin
  • Solveig N

2019-01-18

Solveig N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skövde
    Jag köpte en tvåa på Norrmalm i november.
    Ulrika hjälpte mig på allra bästa sätt. Jag fick ett väldigt vänligt och professionellt bemötande. Hon var otroligt snabb med sina svar. Mycket tydlig och tålmodig med förklaringar under hela processen, som dessutom var lite mer komplicerad än vanligt då jag inte är folkbokförd i Sverige.
    Kort sagt är jag mycket nöjd och rekommenderar verkligen Ulrika till de som söker mäklare.
    Solveig N. Läs mer
    2019-02-26 Svensk F svarar Solveig N
    Tack snälla Solveig för de fina orden! Ha det fortsatt gott i Italien och hoppas din son trivs bra i sin nya bostad,
    /Ulrika
  • 2019-01-18

Anna K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skövde
    Sålt lägenhet. Gott första intryck, nöjd från start till målgång och försäljning. Hög servicenivå! Passar en stor skala säljare och köpare vilket är en god förutsättning för bra affärer. Väldigt genuin, insatt och professionell. Bra återkoppling under hela processen. Läs mer
    2019-01-23 Svensk F svarar Anna K
    Hej Anna! Stort tack för de fina orden och för ert förtroende. Inte varje dag man får leverera ett kontrakt som i detta fall heller! :) Hoppas ni ska trivas alldeles utmärkt i ert nya fina hus! /Martin
  • 2018-12-17

Pär G skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skövde
    Har tidigare sålt en lägenhet och nu ett hus med Martin som mäklare, är avseende båda tillfällena mycket nöjd.

Jag upplever honom som enkelt att ha att göra med, kunnig och ärlig. Det känns lätt att bolla idéer och föra resonemang, han framför sina tankar och är tydlig med dessa dock utan att köra på sin egen linje. Kunden är i fokus.

Martin återkopplade väldigt bra och (lagom) ofta under vår säljprocess om vad som hände och vilken respons han fick från intressenterna.

På det hela taget en mänkare att rekommendera! Läs mer
    2018-12-20 Svensk F svarar Pär G
    Hej på er och tack för era fina ord! Än mer glad är jag för ert fortsatta förtroende. Om (när..) ni återvänder till stan är ni naturligtvis hjärtligt välkomna åter!

Tack!

/Martin
  • 2018-12-08

Viktor S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skövde
    Mycket bra. Läs mer
  • Robert J

2018-12-04

Robert J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skövde
    Sålt en villa via Andreas Agerborn på Svensk Fastighetsförmedling i Skövde. Hade högt ställda förväntningar då jag blev rekommenderad att anlita dem. De överträffade mina förväntningar på varje punkt, från första mötet till att avtal var skrivet. Om man efterfrågar seriositet, kvalitet och en smidig affär kan jag varmt rekommendera dem. Läs mer
  • 2018-11-27

Rebecca S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skövde
    Sålt 3a. Bra koll på marknaden och arbetat för att sälja min lägenhet. Jag är nöjd. Läs mer
    2018-12-06 Svensk F svarar Rebecca S
    Hej Rebecca! Stort tack för dina fina ord och för förtroendet att få hjälpa er med detta. Lycka till i framtiden! /Martin
  • Erik H

2018-11-26

Erik H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skövde
    Mycket proffsig hantering av vår försäljning av vår bostadsrätt.
    Väldigt pedagogisk hjälp och vägledning i våra tankar och funderingar kring försäljning som slutade i att lägga objektet på läge plus. Där den också blev såld innan den hann ut "skarpt" på Hemnet och andra forum.

Mäklaren har alltid funnits för att hjälpa till kring tankar och funderingar. Alltid svarat snabbt och adekvat.
    Mycket mycket nöjda med vår mäklare som är Martin Belina. Läs mer
    2018-12-06 Svensk F svarar Erik H
    Hej Erik! Dina ord värmer rejält och jag är glad att ni är glada och nöjda med affären. Lycka till med ert nya fina hus! /Martin
  • 2018-11-20

Viktor F skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skövde
    Vi har sålt en lägenhet i Hentorp, Skövde.
    Intrycket av Daniel som mäklare är genomgående proffsigt. Aldrig några bekymmer, tydligt och enkelt. Läs mer
  • 2018-11-19

Mårten W skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skövde
    Jag har köpt en bostadsrätt

Mäklaren har varit tillmötesgående, informativ och hjälpsam. Läs mer
    2018-12-06 Svensk F svarar Mårten W
    Hej Mårten! Stort tack för orden och bedömningen. Hoppas du ska stormtrivas i lägenheten! /Martin
  • 2018-11-12

Marie B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skövde
    Sålt bostad.
    Mycket kundorienterad och tillmötesgående mäklare. Läs mer
    2018-11-15 Svensk F svarar Marie B
    Stort tack för den fina rekommendationen Marie och för att jag fick förtroendet att sälja er mors fina lägenhet!
  • 2018-11-09

Eva A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skövde
    Helt underbar . Jätte nöjd . 2 rums lägenhet . Såld jätte fort . Strålar positivt . Läs mer
    2018-11-13 Svensk F svarar Eva A
    Tack så jättemycket för de fina orden Eva det värmde och tack själv för att jag fick förtroendet att hjälpa dig med din försäljning!
  • 2018-11-02

Pauline S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skövde
    Trevligt och hjälpsamt bemötande. Snabba svar på frågor. Inga problem alls. Läs mer
  • Johanna S

2018-11-01

Johanna S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skövde
    Som köpare av egendom för första gången är allt en snårskog att reda ut. Men med fantastisk hjälp av mäklaren Andreas Agerborn på svensk fastighetsförmedling i Skövde har allt gått suveränt bra! Proffsigt och smidigt förfarande hela vägen igenom! Läs mer
  • 2018-10-31

Pär L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skövde
    Sålt Skövde Skultorp 52:19, Orkestervägen 3, 54157 SKÖVDE

Citat från våra köpare, som letat hus i nästan ett år:
    "Tova, har nästan varit den enda mäklare som jobbat på att sälja huset hon visar. Flea andra mäklare som vi sett under året delar bara ut broschyrer och småpratar lite förstrött..."

MVH/Pär Läs mer
  • 2018-10-23

Viktoria N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skövde
    Vi har köpt en bostadsrätt i Skövde och vi är jättenöjda med Elin Andersson. Väldigt trevligt bemötande, var alltid tillgänglig när vi hade frågor och vi fick snabbt en extra privat visning som avgjorde att vi köpte lägenheten. Läs mer
    2018-10-24 Svensk F svarar Viktoria N
    Hej Viktoria!
    Stort tack för de fina orden. Det är ömsesidigt och det har varit ett nöje att få hjälpa dig med köpet av din nya fina bostad. Jag är övertygad om att du kommer att trivas i många år framöver.

Lycka till!
    /Elin
  • 2018-10-11

Madeleine F skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skövde
    Vi köpte en 3:a, vi blev bemötta på ett jätteproffsigt sätt. Mäklaren var påläst, väldigt behjälplig vid telefon/mailkontakt och medlade på ett exceptionellt sätt!

Tack Daniel! Läs mer
  • 2018-10-09

Peter A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skövde
    1) Försäljning av 1 rok.
    2) Mycket bra bemötande med bra förberedande diskussioner om förväntningar gällande pris och efterfrågan. Bra kommunikation och information under hela processen.
    3) Mina förväntningar infriades helt utifrån de förutsättningar som råder.
    4j Mäklaren har gjort ett bra arbete och jag är nöjd. Läs mer
  • 2018-10-04

Mikael B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skövde
    Köpet av lägenhet till min son gick snabbt och smidigt med hjälp från en duktig och påläst mäklare som kunde räta ut alla frågetecken på ett proffsigt sätt.
    Mikael Läs mer
  • 2018-10-02

Andreas J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skövde
    • Hus
    • Bra
    • Smidig affär, svar ja
    • Bra Läs mer
    2018-12-06 Svensk F svarar Andreas J
    Tack för recensionen och ert förtroende!! /Martin
  • 2018-09-26

Karina H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skövde
    Köpt, bra , trevligt bemötande.
    Hade inga förväntningar.
    Fick svar på de frågor vi hade.. Läs mer
  • 2018-09-20

Martin Rune Einar J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skövde
    Trevlig och proffsig med en varm personlighet som lyser igenom på ett positivt sätt. Läs mer
  • 2018-09-19

Jannica E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skövde
    Tydlig, lättillgänglig och professionell. Läs mer
    2018-09-20 Svensk F svarar Jannica E
    Hej Jannica! Tack för ditt fina omdöme och först och främst för förtroendet. Nu ser vi till att hitta något fint för er inför framtiden!

/Martin Belina
  • 2018-09-19

Hans-Peter (AEFAB) H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skövde
    Sålt äldre 2:a i Skövde i attraktivt område.
    Bedömningen var att försäljningen skulle gå relativt snabbt, det tog ca 5 månader. Fick sänka priset 7 %. Kan ha berott på marknaden.
    Mäklaren mycket trevlig och bra bemötande. Bra info. Borde kanske varit fler visningstillfällen tidigt i processen.
    Men om marknaden är vikande kan det vara svårt.
    Helhetsbedömningen är 4 av 5. Läs mer
  • Jovana T

2018-09-18

Jovana T skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skövde
    Jag har köpt min först bostadsrätt och nyligen sålde den med hjälp av Tova Verde. Än otroligt trevlig och samt kämpigt och duktigt kvinna.
    Hon var alltid ärligt, tillgångligt och det är hennes sätt som jag gillade mest. Det är svårt när man kan inte svenska så bra och vet inte hur systemet fungerar. Hon hjälpte mig och hade tålamod att förklara hela vägen.
    Fick mck mer än föräväntad, det var inte bara affair, det var riktigt nöje att ha en mäklare som är så kunnigt, ger stöd, råd och är som sagt jättetrevligt.
    Så högst möjligt betyg!
    Mvh,
    Jovana Trimcev Läs mer
  • 2018-09-16

Andreas K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skövde
    Sålde en bostadsrätt.

Sammanfattningsvis en mycket bra och kompetent mäklare med mycket humor och glimten i ögat.

Var lite dålig återkoppling en period men efter ett samtal med mäklaren så förklarade han utförligt varför det var så. Läs mer
  • 2018-09-15

Birgitta T skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skövde
    Har både köpt och sålt bostadsrätt, fått ett engagerat, professionellt bemötande! Det är därför vi kommer tillbaka! Läs mer
  • 2018-09-15

Johanna D skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skövde
    Köpt och sålt villa!
    Proffsig och trevlig mäklare, alltid ett vänligt bemötande ! Läs mer
    2018-09-20 Svensk F svarar Johanna D
    Hej på er!

Tack för era fina ord och tack för förtroendet i båda led. Nu kan ni lägga fullt fokus på nästa steg!

/Martin Belina

Rådhusgatan 14, 541 30 Skövde