Alla kategorier Mäklare Västra Götaland Skövde Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Skövde

Svensk Fastighetsförmedling Skövde

Rådhusgatan 14, 541 30 Skövde — Visa karta

Välkommen till Svensk fastighetförmedling i Skövde!

Mitt emellan Vänern och Vättern hittar du Skövde. Närheten både till stad och natur, berget Billingen och ett rikt kulturliv gör orten otroligt populär. Funderar du över boende här? Vi på Svensk fastighetsförmedling kan hjälpa dig att göra en smidig bostadsaffär. Förutom Skövde som ort har vi koll på bostadsmarknaden, mäklarbranschen och kan hjälpa dig att bolla idéer.

Kontakta oss för en fri värdering eller för de frågor du har - drömboendet kommer vara ditt inom kort.

Läs vad 74 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Skövde

• Bengt-Erik A
    Bengt-Erik A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skövde
    Allt. var seriöst och väl behandlat! Kan rekomendera mäklaren. Bästa hälsningar
    Bengt-Erik Läs mer
    2018-06-19 Svensk F svarar Bengt-Erik A
    Hej Bengt-Erik! Stort tack för dina ord och jag önskar dig all lycka i din nya fantastiska fastighet. Det kommer bli läckert! /Martin
  • Inga Margareta A
    Inga Margareta A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skövde
    Vi har blivit bemötta på ett väldigt bra och proffsigt sätt, vi är helnöjda. Läs mer
    2018-06-18 Svensk F svarar Inga Margareta A
    Hej på er! Tack för era fina ord och för förtroendet att få sälja er mammas fina hus. /Martin
  • Urban G
    Urban G skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skövde
    Vi har sålt vår lägenhet i Skövde. En 1:a på 35,5 m2
    Vi är mycket nöjda med det jobb som mäklare Tova Verde utfört.
    Trevligt och professionellt utfört arbete.
    Hon gav oss fortlöpande information under hela försäljningen,vilket kändes väldigt tryggt.
    Topp betyg till denna mäklare. Läs mer
  • Sasa L
    Sasa L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skövde
    Vi har sålt vår lägenhet med hjälp av mäklaren Daniel Andersson. Mycket sakkunnig och bemötesgående mäklare. Vi kan starkt rekommendera honom. Läs mer
  • Felicia D
    Felicia D skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skövde
    Vi köpte en 2:a på markplan, mäklaren var toppenbra på alla sätt med bemötande, väldigt flexibel med visningstider, noggrann och hjälpsam vid all kontakt. Kändes tryggt att få bra svar på alla våra frågor då detta var vårt första bostadsköp. Sammanfattningsvis en kanonupplevelse! Läs mer
  • Ann-Sofi S
    Ann-Sofi S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skövde
    Jag har med hjälp av min fastighetsmäklare nyss sålt min praktiska och fina 3:a. Detta gjordes i ett svårt läge på fastighetsmarknaden och med flera visningar utan resultat. Mäklaren har vart trevlig, optismistisk, glad och tillmötesgående och lyssnat till mina idéer, ett gott teamwork! Jag valde mäklaren efter att ha träffat henne på en visning tidigare och sedan sett att hon sålt flera lägenheter i mitt område. Jag är mycket nöjd! Tack!! Läs mer
  • Josefine K
    Josefine K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skövde
    Kunnig, tydlig, korrekt, påläst. Läs mer
    2018-06-05 Svensk F svarar Josefine K
    Hej Josefine och tack för respons och fortsatt förtroende! Ha en fantastisk dag! /Martin
  • Andreas F
    Andreas F skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skövde
    Sålt ett småhus.
    Vänligt och professionellt bemötande där man som kund känner sig i fokus.
    Mäklaren var alltid tillgänglig för mina behov. Läs mer
    2018-06-05 Svensk F svarar Andreas F
    Hej Andreas!
    Stort tack för de fina orden och för det goda samarbetet i samband med er försäljning.
    Ha en fortsatt bra dag!

/Martin
  • Adam E
    Adam E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skövde
    Förståelig, professionell och ingav en trygghet. Läs mer
    2018-05-25 Svensk F svarar Adam E
    Hej Adam! Stort tack för dina fina ord och förtroendet att hjälpa dig. All lycka i framtiden! /Martin
  • Katarina B
    Katarina B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skövde
    KÖpt bostdsrätt. Har blivit otroligt väl bemött av mäklaren. Mycket serviceminded. Uppskattar att hon tog sig lite extra tid vid visningen och att hon var mån om att få till en snabb affär för både min och säljarens skull. Jag är mycket nöjd. Elin är proffsig och ger ett väldigt gott intryck. Läs mer
    2018-05-24 Svensk F svarar Katarina B
    Hej Katarina,

Stort tack för Din recension. Det har varit ett nöje att få hjälpa dig att hitta din drömbostad. Jag är övertygad om att du kommer att trivas i ditt nya fina radhus i många år framöver.
    Lycka till! /Elin
  • Kari K
    Kari K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skövde
    - Vi har sålt en bostadsrätt.

- En mycket kunnig och angagerad mäklare, samt mycket trevlig att göra affärer med.

- Vi trodde att försäljningen skulle kunna dra ut på tiden samt att slut priset skulle se annorlunda ut än vad resultatet blev.

- Kan bara rekommendera "våran" mäklare, mycket väl godkänt! Läs mer
  • Cecilie L
    Cecilie L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skövde
    Bostadsrätt i Bovieran, speciell förening med 1600 kvm atriumgård.
    Mäklaren hade ett lugnt och trevligt sätt, lyssnade och var lyhörd. Ett förtroendeingivande sätt med bra återkoppling.
    Kände att jag kunde lita på mäklaren och detta var en trygghet.

Jag kan verkligen rekommendera mäklaren. Läs mer
    2018-04-30 Svensk F svarar Cecilie L
    Hej Cecilie,

Stort tack för Dina värmande ord.
    Det glädjer mig mycket att jag fick förtroendet att hjälpa er med försäljningen.
    Lycka till i framtiden!
    / Elin Andersson
  • Bertil L
    Bertil L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skövde
    Vi har sålt en bostadsrätt i Bovieran. Trots en svag marknad tog Elin sig an med uppdraget på bästa sätt. Bl annat genom att hela tiden diskutera med oss och hålla oss informerade om åtgärder för att få lägenheten såld. Elin uppträder professionellt mot både säljare och köpare. Vi kan varmt rekommendera henne. Läs mer
    2018-04-30 Svensk F svarar Bertil L
    Hej Bertil!

Tackar ödmjukast för Din rekommendation och för förtroendet att få hjälpa till med er bostadsförsäljning.
    Önskar Dig allt gott. /Elin Andersson
  • Yasmine H
    Yasmine H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skövde
    Min kontakt med Tova började när jag skickade mail till märklarna i Skövde angående mitt behov en bostad och de behov den bostaden behövde möta. Av vissa mäklare fick jag mycket korta oengagerade svar men Tova svarade snabbt, utförligt och kontaktade mig kort därefter på telefon. Hennes professionalism präglade sedan kontakten med henne under hela förfarandet och jag upplevde att hon var uppriktig och genuint intresserad av mina önskemål och behov. Jag kan 100% rekommendera henne som mäklare och skulle inte tveka på att köpa ett objekt som hon ansvarar för i framtiden. Läs mer
  • Camilla J
    Camilla J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skövde
    Hej!
    Vi sålde en villa i storlek 100 + 100 kvm.
    Mäklaren var hjälpsam och hade ett trevligt bemötande.
    Försäljningen överträffade våra förväntningar.
    Snabb och smärtfri försäljning.

Med vänlig hälsning Camilla Johnsson
    Torbjörn Andersson Läs mer
    2018-04-24 Andreas A svarar Camilla J
    Hej Camilla o Torbjörn
    Väldigt roligt att höra och vi gjorde ett bra jobb tillsammans!
    //Andreas
  • Lennart F
    Lennart F skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skövde
    Hej. vi köpte Havstenavägen 32 av Martin Belina och var mycket nöjda med både visning och genomförande vid köpet.
    Hälsningar Ingegerd och Lennart Jakobsberg Järfälla. Läs mer
    2018-04-17 Svensk F svarar Lennart F
    Hej Lennart och Ingegerd! Era fina ord glädjer mig mycket. Hoppas ni ska trivas fantastiskt bra i Skövde! /Martin Belina
  • Ferri S
    Ferri S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skövde
    Sålt en bostadsrätt, blev bemött på ett professionellt sätt lyssnade på våra krav ich han levererade utmärkt han fick oss bli trygga och besvarade alla våra förväntningar.
    Vi rekommenderar stark våran mäklare, grym var han!! Läs mer
  • Viktoria J
    Viktoria J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skövde
    Mäklaren va väldigt tillmötesgående och svarade snabbt på alla frågor vi hade. Mycket serviceinriktad och kunnig.
    Har inget dåligt att säga!
    //nöjd köpare Läs mer
    2018-03-22 Svensk F svarar Viktoria J
    Hej Viktoria! Stort tack för de fina orden. Hjälper gärna er mer i framtiden om ni skulle behöva! /Martin
  • Kenny S
    Kenny S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skövde
    Väldigt trevlig kille som gav väldigt bra info. Läs mer
    2018-03-22 Svensk F svarar Kenny S
    Hej Kenny! Stort tack för en fin recension. All lycka i ert nya fina radhus nu! /Martin
  • Christopher E
    Christopher E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skövde
    Väldigt professionellt och vänligt bemötande. Jag upplever att mäklaren har stor kunnighet om sitt område och en ihärdig attityd som har varit till stor hjälp för att få objektet sålt. Jag upplever också att mäklaren har lagt stor vikt vid vad jag har tyckt och velat, och har därefter utformat sina råd utefter det. Läs mer
  • Peter A
    -lätt att göra med
    -ärligt och tillgängligt
    -effektiv och seriös Läs mer
    2018-06-05 Daniel Andersson svarar Peter A
    Tack Peter för de fina orden, var ett nöje att få träffa er och önskar er lycka till med nybyggnationen.

Vi ses och höres.

• Ellen Karin Maria A
    Ellen Karin Maria A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skövde
    Eftersom jag inte har någon tidigare erfarenhet av lägenhetsköp så har jag inget att jämföra med men jag fick ett bra intryck och han tog oss igenom processen på ett pedagogiskt sätt. Läs mer
  • Marcus W
    Marcus W skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skövde
    Otroligt proffsig mäklare som får våra allra varmaste rekommendationer! Läs mer
    2018-06-05 Daniel Andersson svarar Marcus W
    Tack så hjärtligt Marcus, alltid lika roligt att gå till jobbet när man får arbeta med glada och positiva människor som ni. Lycka till i Tibro nu så lär vi ses och höras.

• Eva O
    Eva O skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skövde
    Trevligt och proffsigt bemötande. God tillgänglighet och bra information. Läs mer
    2018-06-05 Daniel Andersson svarar Eva O
    Tack så mycket Eva, hoppas du nu skall stormtrivas i er nya lägenhet. Det är jag övertygad om.

Hoppas vi ses och hörs. Ha det så gott.

• Elizabeth H
    Elizabeth H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skövde
    Riktigt bra och givande diskussioner ngnbfbfbfnfnfnfng Läs mer
  • Viktor K
    Viktor K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skövde
    Väldigt bra bemötande av en trevlig och ordentlig mäklare, har bra koll på läget. Läs mer
    2018-03-15 Svensk F svarar Viktor K
    Hej Viktor! Tack för de fina orden och för ditt fortsatta förtroende! /Martin
  • Helena L
    Helena L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skövde
    Förtroendegivande, tydlig och nogrann kunnig. Läs mer
  • John P L
    John P L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skövde
    Bra och professionellt bemötande. Levde upp till de förväntningar vi hade, och var flexibel i stt handlag med spekulanter. Läs mer
  • Tobias L
    Tobias L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skövde
    Martin var väldigt trevlig och hjälpsam, förklarade när man inte förstod och förtydligade allt på ett bra sätt. Känner att man fick det man vill ha av en mäklare. Läs mer
    2018-02-06 Svensk F svarar Tobias L
    Hej Tobias! Tack så mycket för de fina orden och för att jag fick hjälpa er hitta er nya lägenhet. Ha en trevlig kväll! /Martin
  • Daniel L
    Daniel L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skövde
    Ett väldigt bra bemötande med bra återkoppling och tillgänglighet. Läs mer
    2018-06-05 Daniel Andersson svarar Daniel L
    Tack Daniel, en fröjd att få jobba med er. Stort tack för "Tack-middagen", jag kommer gärna igen när de bjuds på 3-rätters.

Stort lycka till i ert nya boende, hälsa hantverkarna!

• Konstantinos P
    Konstantinos P skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skövde
    Trevlig person ,seriös som kund skulle vilja välja honom igen. Läs mer
    2018-06-05 Daniel Andersson svarar Konstantinos P
    Detsamma till dig Kostas, underbart att med godhjärtade människor. Hoppas nu du kommer stormtrivas i lägenheten.

Hoppas vi ses och hörs.

• Mårten S
    Mårten S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skövde
    Jag kan varmt rekommendera svensk fastighetsförmedling och Jerry Ersson efter att vi fått bästa tänkbara hjälp att sälja vår lägenhet. Det har känts förtroendeingivande trevligt hela vägen. Läs mer
    2018-01-18 Jerry E svarar Mårten S
    Tack Mårten och hälsa Fredrik!
    Mvh Jerry
  • Linus J
    Linus J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skövde
    Smidigt och bra! Löste så att det blev en affär trots att vi var utomlands. Läs mer
    2017-12-28 Svensk F svarar Linus J
    Tack för era ord! Ha det fortsatt gott så ses vi så snart ni är tillbaka igen och löser resten! /Martin
  • Bengt W
    Bengt W skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skövde
    Vi har både köpt och sålt lägenhet via Marin Belina på Svensk Fastighetsförmedling och kan varmt rekommendera honom. Alla delar av affärerna har fungerat ytterst smidigt och vi har fått bästa tänkbara hjälp med viktiga kontakter mm. , något som var särskilt värdefullt när vi inte varit närvarande på orten. Vi har fått ett mycket fint bemötande och känner stort förtroende för Martin B och hans medarbetare! Isak och Bengt Läs mer
    2017-12-22 Svensk F svarar Bengt W
    Hej Bengt och Isak! Det var glödande fina ord och jag är tacksam för ert förtroende, båda gångerna! Skulle ni leta er nedåt Skaraborg igen så hjälper jag er gärna och om inte annat kanske vi springer på varann i "Sveriges lägst belägna stad".. /Martin
  • Josefin J
    Josefin J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skövde
    Kan helt klart rekommendera Svensk Fastighetsförmedling i Skövde. Ett jättebra bemötande och smidiga kontakter i samband med försäljning. Läs mer
    2018-06-05 Daniel Andersson svarar Josefin J
    Roligt att höra Josefin, härligt att fått träffa er. Ja och vi lär ju ses mer som blivande grannar.

• Elin H
    Elin H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skövde
    Trevlig, tålmodig och professionell! Vi skulle definitivt rekommendera Martin och absolut anlita honom igen vid ny bostadsaffär. Läs mer
    2017-12-22 Svensk F svarar Elin H
    Hej på er! Stort tack för de fina orden och tack igen för ert förtroende. Skulle gärna hjälpa er igen, även om jag hoppas att ni bor och trivs länge där ni hamnat. God Jul! /Martin
  • Marc H
    Marc H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skövde
    Fint bemötande. Hjälpsam och engagerad. Läs mer
    2018-06-05 Daniel Andersson svarar Marc H
    Tack så mycket Marc och lycka till i er nya fina lägenhet.

Vi hörs och ses.

• Niklas B
    Niklas B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skövde
    Trevlig och sakkunnig. Kunde inte varit bättre. Läs mer
    2017-12-11 Svensk F svarar Niklas B
    Härligt att höra dina värmande ord Niklas. Varit ett nöje att ha med er att göra och nu hoppas jag att ni kommer stormtrivas i radhuset. Vi ses och hörs.

Mvh Daniel
  • Monica Å
    Monica Å skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skövde
    Mycket bra bemötande, professionell och engagerad! Läs mer
    2017-12-11 Svensk F svarar Monica Å
    Stort tack för de fina orden! Jag tackar åter för ditt förtroende och hoppas att du ska trivas riktigt bra i din nya lägenhet. /Martin
  • Britt-Marie B
    Britt-Marie B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skövde
    Trevlig och tillmötesgående. Nöjd kund Läs mer
  • Pether N
    Pether N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skövde
    Trevligt bemötande, korrekt och påläst. Ett förtroende ingivande och professionellt intryck. Rekomenderas varmt. Läs mer
  • Agneta S
    Agneta S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skövde
    Jag har fått mycket god hjälp! Bra kommunikation. Läs mer
  • Ing-Marie K
    Ing-Marie K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skövde
    Tova Varde gjorde ett gott intryck med sin professionella men öppna framtoning. Snabb och flexibel. Snabb återkoppling, dock ej total transparens då ej båda säljarna fick all brevväxling. Tova Varde har fingertoppskänsla, driv och mod. Jag känner mig nöjd.
    Ing-Marie Carlsson Läs mer
  • Pirkko M
    Pirkko M skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skövde
    Jag tycker mäklaren var skicklig artig glad välklädd och meddelade kontinuerligt hur läget är. Läs mer
    2017-11-14 Svensk F svarar Pirkko M
    Hej Pirkko! Tack så mycket för de fina orden, det har varit ett rent nöje att få hjälpa dig! /Martin
  • Farzad H
    Farzad H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skövde
    Väldigt bra bemötande. Utmärkt service samt väldigt duktig mäklare Läs mer
    2017-11-14 Svensk F svarar Farzad H
    Hej Farzad! Tack så mycket för de fina orden. Önskar er all lycka i nya huset! /Martin
  • Niklas B
    Niklas B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skövde
    Professionellt och affärsmässigt. Kontinuerlig och bra kontakt genom hela försäljningen. Rekommenderas varmt. Läs mer
    2017-11-28 Svensk F svarar Niklas B
    Hej Niklas!
    Tack för den fina rekommendationen och för förtroendet att få sälja er bostad.
    Det har varit ett nöje att få hjälpa till. Varmt lycka till i ert nya hus.
    Vänliga hälsningar Elin
  • Jakob W
    Jakob W skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skövde
    Vi är mycket nöjda med Martin. Han sköter sitt jobb mycket proffsigt. Man blir välinformerad och man får som kund bra koll på läget genom hela processen.
    Kommer absolut anlita Martin vid nästa bostadsaffär. Läs mer
    2017-11-14 Svensk F svarar Jakob W
    Tack så mycket för de fina orden! Hoppas att ni ska trivas alldeles utmärkt i ert nya hus och även om jag är glad att ni skulle vilja ha min hjälp någon ytterligare gång i framtiden hoppas jag att det dröjer många år innan dess!! :) /Martin
  • Margareta L
    Margareta L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skövde
    Lugnt, trevligt och KAN sitt jobb. Läs mer
  • Emilie L
    Emilie L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skövde
    Tillförlitlig, proffsig och tillgänglig -Martin var från början till slut av vårt husköp en klippa! Läs mer
    2017-11-14 Svensk F svarar Emilie L
    Hej Emilie! Det var ett rent nöje att få hjälpa dig och Andreas med er nya boendesituation "från ax till limpa" så att säga! Hoppas att ni ska trivas riktigt bra i huset i många år framöver! /Martin
  • Lena J
    Lena J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skövde
    Vi fick ett väldigt bra bemötande från start. Mäklaren var kunnig och allt sköttes bra. Vi är nöjda med hela konceptet. Läs mer

Rådhusgatan 14, 541 30 Skövde