Dennis Johansson

Dennis Johansson

Dennis Johansson är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Skövde

Dennis Johansson har varit registrerad mäklare sedan 2015-12. Dennis Johansson har varit aktiv på Reco.se sedan 2016-09 och har fått 22 omdömen med ett betyg på 4.7. Dennis Johansson har haft 0 försäljningar sen 2021-02 och har tillfrågat 0% av sina kunder efter omdömen.

Läs vad 22 Läs vad Dennis Johansson

• sålde sin lägenhet med hjälp av Dennis Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Skövde
    • 5:a
    • 122.0 m²
    • Vilhelmsro
    2020-10-02
    Vi sålde vår bostad genom Dennis och har inget annat än positivt att säga. Extremt proffsig och lyhörd. Flexible samt tillmötesgående.
    Hela försäljningen gick över förväntan. Ska vi sälja en bostad igen är Dennis det självklara valet.
  • Magdalena J
    • 63.0 m²
    2020-07-09
    Jag köpte min första lägenhet i år och Dennis Johansson var mycket hjälpsam från första mötet i lägenheten han visade fram till det var dags att skriva kontrakt för just samma lägenhet. Eftersom detta var en ny upplevelse för mig var det skönt att bli hjälpt av någon som hela tiden uppdaterade mig om vad som pågick och som jag snabbt kunde kontakta om det var något.
  • sålde sitt hus med hjälp av Dennis Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Skövde
    • 118.0 m²
    2020-06-27
    Dennis är en väldigt driven och duktig mäklare.
    Han är intresserad av husen han säljer och har ett mycket proffsigt men avslappnat sätt att bemöta kunder.
    Han gav goda råd, vilket resulterade i en lyckad försäljning.
    • 54.0 m²
    2020-06-26
    Professionellt bemötande, mycket serviceinriktad, ser till kundens bästa.
    • 63.0 m²
    2020-06-24
    Vi har både sålt vår lägenhet och köpt hus med Dennis som mäklare. Han är proffessionell och trevlig i sitt bemötande. Lätt att få tag i, och återkopplar snabbt. Samtidigt förstående och lyhörd efter vad man själv har för förväntningar, och vad man vill. När vi hittade vårat hus, så sa Dennis till oss "Det här är ett hus för er!". Och va rätt han hade! Allt har gått smidigt i alla procedurer, snabbt och enkelt precis som det ska var. Vi rekommenderar verkligen Dennis som mäklare, skulle vi sälja i framtiden vänder vi oss till honom om han fortfarande är kvar i branschen då!
    • 70.0 m²
    2020-05-28
    Dennis har gett ett vänligt och professionellt intryck från början vilket direkt gav oss förtroende för honom. Han har lotsat oss genom processen och gett stöd där det behövs. Vi har uppskattat att samarbeta med honom. Vi har sålt en lite släktgård på landet.
    • 70.0 m²
    2020-05-25
    Jättebra samarbete med Dennis vid försäljning av villa. Mycket nöjd.
    • 28.5 m²
    2020-05-15
    Väldigt trevligt, enkelt att komma i kontakt med o kunnig. Svarar på behov. God erfarenhet. Löser problem.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Dennis Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Skövde
    • 1:a
    • 35.3 m²
    • Norrmalm
    2019-12-12
    Lägenhet, bra visning och ärliga svar.
  • 2019-12-11
    Min syster och jag sålde vår pappas lägenhet efter hans bortgång. Vi fick otroligt bra service och hjälp utav Dennis, även med praktiska saker vi inte hade förväntat oss. Detta underlättade hela processen för oss då vi bor en bit bort. Han är lätt att ha att göra med, snabb återkoppling.