Tanja Lindblad är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Skövde

Tanja Lindblad har varit registrerad mäklare sedan 2021-03. Tanja Lindblad har varit aktiv på Reco.se sedan 2022-02 och har fått 6 omdömen med ett betyg på 5.0. Tanja Lindblad har haft 4 försäljningar sen 2021-05 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2021-05 - 2022-04

Läs vad 6 Läs vad Tanja Lindblad

• sålde sitt hus med hjälp av Tanja Lindblad en del av Svensk Fastighetsförmedling Skövde
    • Tibro
    2022-05-05 Verifierad kund
    Utmärkt:mycket vänlig o bra bemött

Sälja snabbt o tryggt

Tanja gjorde mycket jobb, ringde o meddelande ofta o uppdaterad, vi fick ringa även om hon var ledig om vi funderar på något.

Med beröm godkänt
  • köpte sitt hus med hjälp av Tanja Lindblad en del av Svensk Fastighetsförmedling Skövde
    • Tibro
    2022-05-02 Verifierad kund
    Jätte bra bemötande och proffsigt jobbat
  • sålde en tomt med hjälp av Tanja Lindblad en del av Svensk Fastighetsförmedling Skövde
    • Karlsborg
    2022-04-30 Verifierad kund
    Mycket bra bemötande. Dock är arvodena för försäljning på tok för dyra och kommer därför inte att rekomendera andra att använda svensk fastighetsför
    medling. Synd bara att Tanja jobbar där, mycket duktig.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Tanja Lindblad en del av Svensk Fastighetsförmedling Skövde
    2022-02-22 Verifierad kund
    Blev bemött på ett mycket bra sätt och har fått väldigt bra hjälp om hur allt går till väga.
    Väldigt bra kommunikation hela vägen!

Hade inga speciella förväntningar då jag aldrig sålt förut, bara att det skulle gå smidigt och det gjorde det!
    Hej Martina! Tack för fint omdöme och för att jag fick förtroendet att förmedla din bostadsrätt. Det har varit mycket trevligt att få hjälpa dig! / Tanja Tanja Lindblad
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Tanja Lindblad en del av Svensk Fastighetsförmedling Skövde
    2022-02-09 Verifierad kund
    Tanja har genom hela affären levererat ett överträffande bemötande och gjort vårt första lägenhetsköp till en smidig affär. Riktigt trevlig att ha och göra med!
    Hej Rebecca!
    Tack så mycket för de fina orden och för ett bra samarbete. Grattis till eran nya lägenhet och jag vet att ni kommer trivas utmärkt. Vi hörs snart igen! / Tanja
    2022-02-07 Verifierad kund
    Det var en smidig affär och en trevlig mäklare.
    Hej Göran!
    Tack för fint omdöme och grattis till en trevlig och fin lägenhet. Vi hörs snart igen! / Tanja