Alla kategorier Mäklare Skåne Skurup Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Skurup

Svensk Fastighetsförmedling Skurup

Järnvägsgatan 15, 274 34 skurup — Visa karta

Letar du efter en fastighetsmäklare med full koll på Skurup? Vi på Svensk Fastighetsförmedling finns på många orter runt om i Sverige, och därför är vi också noga med att vi verkligen kan området där vi verkar!

Skurup ligger smidigt i den levande Öresundsregionen i södra Skåne och det är enkelt att pendla till både Lund, Malmö och Köpenhamn härifrån. Föreningslivet på orten blomstrar med över 100 ideella föreningar och en kommun som satsar på att invånarna ska ha tillgång till ett aktivt friluftsliv och moderna idrottsanläggningar.

Vill du flytta i, till eller från Skurup? Kom förbi vårt kontor och se vad som är till salu just nu, eller prata med oss om dina bostadsplaner!

Läs vad 10 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Skurup

• Marianne C
    Marianne C skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skurup
    Ref Slimminge 682 o tidigare Ramnakullav 21.
    Mycket nöjd med Svensk fastighetsförmedling o Ib Bergenholtz.
    Pålitlig o seriös med glimten i ögat. Absolut att rekommendera!! Läs mer
  • Karin S
    Karin S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skurup
    Jag är mycket nöjd med Svensk Fastighetsförmedling/Ib Bergenholtz arbete gällande min husförsäljning. Professionell, lättillgänglig och med ett trevligt bemötande. Försäljningsprocessen har gått mycket snabbt och smidigt.
    /Karin Svensson Läs mer
  • Dödsboet efter Per-Åke Lennart L
    Dödsboet efter Per-Åke Lennart L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skurup
    Sålt en fastighet eftersom min man (avliden) och jag ägde två styck.
    Blev mycket trevligt bemött - ingen stelhet, humor, svar på alla frågor på ett uppriktigt och professionellt sätt, fick förklaring på det man inte förstod.
    Visste inte vilka förväntningar jag skulle ha på en mäklare men blev överraskad över att få hjälp med allt som behövdes.
    Kan verkligen rekommendera den mäklare jag haft kontakt med. Läs mer
  • Linda S
    Linda S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skurup
    Svensk fastighetsförmedling i Skurup med mäklare Ib har gjort ett fantastiskt jobb när vi valde att sälja vårt hus. Proffsigt bemötande i alla hänseende och väldigt noga i sin genomgång av kontrakt. Kan varmt rekommenderas.
    Linda & Mattia Svensson Läs mer
  • Patrik L
    Patrik L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skurup
    En mäklare med stort kunnande, som är både hjälpsam och trevlig i sitt sätt att hantera fastighetsförmedlingar Läs mer
  • Emma L
    Emma L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skurup
    Jag är mycket nöjd med all hjälp att sälja, även stöd och råd i alla frågor och funderingar som dök upp. Ib är mycket duktig och kunnig, lätt att få tag på alltid och är noga med att hålla en uppdaterad med vad som händer.
    Jag är helt säker på att vi valde rätt mäklare till vår försäljning. / Emma-Karolin Läs mer
  • Lilly A
    Lilly A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skurup
    Mycket nöjd. Ett mycket vänligt, personligt och professionellt bemötande. Läs mer
  • Markus E
    Markus E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skurup
    Jag är mycket nöjd med samarbetet från start till mål. Läs mer
  • Lars-Göran K
    Lars-Göran K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skurup
    Jag upplever att Ib kan prisnivån och lyckas sälja till de priser han rekommenderar. Jag har nu anlitat Ib för att sälja ett flertal fastigheter och det har alltid varit ett positivt samarbete med lyckat resultat. Läs mer
  • Lars H
    Lars H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skurup