Alla kategorier Mäklare Uppsala Älvkarleby Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Skutskär

Svensk Fastighetsförmedling Skutskär

Centralgatan 14 B, 814 30 Skutskär — Visa karta

Välkommen till Svensk Fastighetsförmedling i Skutskär!

Vi har varit verksamma här i området sedan sent 80-tal och vi kan garantera att du får hjälp av en kunnig och engagerad mäklare när du anlitar oss. Dessutom har vi full koll på Skutskär och vet hur bussarna går, var skolorna ligger och smidigaste vägen till jobbet.

Oavsett om du vill köpa eller sälja, en villa, bostadsrätt, tomt, fritidshus eller kommersiell fastighet så vet vi hur vi bäst kan stötta dig inför affären. En bostadsaffär är för många livets största affär och vi vill att den också ska bli din bästa!

Kom förbi vårt kontor eller kontakta oss med dina frågor om fastigheter i Skutskär!

Läs vad 4 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Skutskär

• Ann-Louise S
    Ann-Louise S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skutskär
    Jag är väldigt nöjd med försäljningen 😊
    2017-01-19 Malin J svarar Ann-Louise S
    Tackar för ert vänliga bemötande. Ni är välkomna tillbaka i framtiden.
  • Anders M
    Anders M skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skutskär
    Professionellt bemötande, god yrkeskunskap, lätt att kommunicera med. Trots att jag planerat en senare försäljning, övertalades jag inte att sälja nu, utan fick bra information om varför försäljning kanke skulle vara bättre nu, och kunde fatta eget beslut.Under "ärendets" gång, har jag fått löpande information och kunnat följa budgivningen.
  • Maria K
    Maria K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skutskär
    Högsta betyg . Tydligt och strukturerat ger ett profitionellt förtroende
    Trevligt bemötande och snabba försäljningar
    Mycket nöjd
  • Thomas L
    Thomas L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skutskär
    Mycket driftig och kompetent, bra kund kontakt.

Centralgatan 14 B, 814 30 Skutskär