Alla kategorier Mäklare Stockholms län Stockholm Södermalm Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Södermalm

Svensk Fastighetsförmedling Södermalm

Timmermansgatan 31, 118 55 Stockholm — Visa karta

Vill du få ut det mesta av din bostadsaffär på Södermalm? Då har du kommit helt rätt! Vi på Svensk Fastighetsförmedling kan våra områden och har koll på hela försäljningsprocessen från värdering och vad du ska tänka på inför visning till att hitta köpare och avslutad affär.

Vi trivs på Södermalm och brinner för att göra bostadsaffären trygg och smidig för dig som bor här, eller vill flytta hit. Vi vet hur du enklast tar dig till jobb eller skola och var de trevligaste restaurangerna ligger. Så, har du frågor eller funderingar kring ditt nuvarande eller framtida boende på Södermalm? Välkommen in!

Läs vad 382 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Södermalm

• Ann-Charlotte J skrev om Anna Steen en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad
    Vår mäklare Anna på svensk fastighetsförmedling är den mest proffsiga vi har mött😊 Läs mer
  • Anna F
    Anna F skrev om Jessica Skogman en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Min mamma köpte lägenhet på Södermalm där Jessica var mäklaren. Vi fick bra hjälp genom hela affären och var mycket nöjda! Läs mer
    2018-11-15 Jessica S svarar Anna F
    Hejsan Anna och Gia!! Vad härligt att höra att ni är nöjda med både köpet och med den hjälp ni har fått av mig! Jag önskar er stort lycka till i nya bostaden! Med vänliga hälsningar Jessica Skogman
  • Victor K skrev om Tobias Darnell en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad
    Som köpare var Tobias mycket proffsig, kunnig och tillmötesgående under visningen och hela köpeprocessen.
    Har både sålt och köpt några bostadsrätter tidigare och kan tänka mig att anlita Tobias vid en ev. försäljning i framtiden. Läs mer
    2018-11-15 Tobias D svarar Victor K
    Hej Victor
    Stort tack för en fin rekommendation och grattis till nya lägenheten.
  • Anna G
    Anna G skrev om Elin Bellander en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Vi köpte häromveckan lägenhet via Elin Bellander på Svensk Fastighetsförmedling Södermalm. Processen gick snabbt och smidigt, och jag upplevde Elin som tydlig, trevlig att ha att göra med och mån om att både säljarna och vi som köpare skulle bli nöjda med affären. Läs mer
    2018-11-15 Elin B svarar Anna G
    Tusen tack för fina ord Anna! Jag vill verkligen att alla parter i en affär ska vara trygga, nöjda och glada så detta värmer gott! Vi hörs snart igen! //MVH Elin Bellander
  • Hannah skrev om Elin Bellander en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Elin Bellander på Svensk Fastighetsförmedling företrädde mig som köpare i samband med mitt bostadsköp och skötte uppgiften exemplariskt. Hon var tydlig, transparent och tillgänglig under budprocessen och generellt förtroendeingivande och lätt att ha att göra med. Väldigt nöjd! Läs mer
  • Daniel Larsson L skrev om Torbjörn Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Engagerad och professionell till 100%. Bästa mäklaren jag har anlitat någonsin (flera gånger). Kan inget annat än att ge full pott! Läs mer
  • Josefine B skrev om Elin Bellander en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Från första rådgivningen och genom hela försäljningsprocessen har Elin varit mycket professionell. Utifrån vårt perspektiv är Elin en skicklig säljare, lösningsorienterad, har en genuin allt-är-möjligt-attityd och vårdar sannerligen samarbetet kund-mäklare emellan. Dessutom är Elin är enkel person att ha att göra med, lyssnar, är noga med att hålla kunderna uppdaterade och är alltid kontaktbar - kanske lite för kontaktbar! Skämt åsido, för oss var detta en trevlig upplevelse mitt i all stress och oro som kommer med att sälja en bostad. Kan varmt rekommendera Elin. Läs mer
  • Johanna D skrev om Torbjörn Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Torbjörn både hjälpte mig med köp och sälj av bostad och jag kunde inte vara med nöjd.
    Torbjörn har en fingertoppskänsla utöver det vanliga och är otroligt duktig mäklare.
    Vi är toppennöjda med vårt köp och vår försäljning!! Läs mer
  • Niklas J
    Niklas J skrev om Elin Bellander en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Har köpt bostadsrätt via Svensk Fastighetsförmedlig / Elin Bellander hösten 2018.

Mäklaren var ointresserad, dålig på att återkomma men framför allt okunnig och lovade mig som köpare saker som inte var förankrade med säljaren. När detta uppdagades tog hon väldigt lite ansvar för att lösa situationen utan detta fick lösas direkt mellan säljare och köpare.

När sen kontraktet väl var påskrivet upphörde allt engagemeng och hon svarade inte ens på frågor.

Den sämsta mäklaren jag mött under 30 år på Stockholms bostadsmarknad! Läs mer
    2018-10-24 Elin B svarar Niklas J
    Hej Niklas! Vad tråkigt att du upplever ditt köp så som du beskriver, jag är alltid intresserad av mina köpare och säljares synpunkter och vill veta om något inte upplevs på bästa sätt. Jag är mycket engagerad i mina kunder under hela processen och är alltid snabb på att svara på frågor som dyker upp per samtal, mail och sms. Om fördjupning krävs inom någon fråga ser jag till att ta reda på svaret eller se till att kunden kommer i kontakt med rätt personer som är extra kunniga inom området - det skedde även vid denna försäljning för att du skulle få extra hjälp. Mitt jobb som mäklare/förmedlare av en bostad är just att medla mellan köpare och säljare så att en överenskommelse kan komma till stånd - den vägen är inte alltid spikrak utan ibland krävs förhandlingar fram och tillbaka mellan parterna. Jag förmedlar fakta, önskemål och bud och sådant som ni själva uttrycker, ingenting utanför dessa ramar.
    Efter kontrakt är skrivet så hjälper en kompetent assistent till med medlemskapsansökningar till föreningen och bokningar inför tillträde med bank, allt för att det ska vara god ordning och reda genom hela processen för både köpare, säljare och mäklare. Men både köpare och säljare är alltid välkomna att höra av sig vid funderingar till mig som är ansvarig mäklare, precis som du gjorde och fick kontaktuppgifter för mer hjälp i ditt ärende. Hoppas att din dotter ska trivas i den fina bostaden och önskar allt gott! // Mvh Elin Bellander
  • Matthias E
    Matthias E skrev om Anna Steen en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad
    Anna var grym! Behjälplig, bra uppföljning under hela försäljningsprocessen. Läs mer
    2018-10-24 Anna S svarar Matthias E
    Tack för din reko Matthias! :) det var super roligt att få hjälpa dig med din försäljning. Ha det bäst! //Anna
    Anna S gillar detta
  • Lis K skrev om Anna Steen en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad
    Jag köpte nyligen en 3:a i Hammarby Sjöstad.
    Anna var väldig proffsig och tillmötesgående och var bra på att återkoppla hur diskussionen med säljarna gick. På så vis kunde vi snabbt göra klart affären med respekt för allas önskemål.
    Lis K Läs mer
    2018-10-23 Anna S svarar Lis K
    Tack för ditt omdöme Lis! Det var väldigt roligt att få hjälpa dig att köpa ditt nya drömboende.
    Vi hörs och ses framåt. Ha det fint! / Anna
    Anna S gillar detta
  • Björn E skrev om Elin Bellander en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Med största proffessionalitet och entusiasm genomförde Elin Bellander, och hennes assistent Annie Gustafsson, vår försäljning på Söder. Lyhörda, snabba, korrekta och alltid med ett leende!.
    Rekommenderas varmt! Läs mer
    2018-10-24 Elin B svarar Björn E
    Tusen tack Björn för så fina ord, värmer verkligen! Annie hälsar och tackar så gott hon med. Det är viktigt att både vara lyhörd och kunna agera snabbt i försäljningsprocessen och vi är så glada att detta uppskattas, dessutom finner vi våra arbetsuppgifter roliga så då är det lätt att vara glad :-). Ha det bra så hörs vi snart igen! // Mvh Elin Bellander och Annie Gustafsson
  • Anna S
    Anna S skrev om Elin Bellander en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Elin Bellander sålde vår lägenhet. Elin är genuin och väldigt professionell. Hon gjorde ett superbrajobb och allt fungerade utomordentligt! Vi kan varmt rekommendera Elin till andra som ska sälja. Läs mer
    2018-10-24 Elin B svarar Anna S
    Tackar Anna! Vilken härlig och spännande affär! Varma fina ord som jag tackar gott för, skulle gärna samarbeta igen. Ha det bra, vi hörs inför tillträdet/frånträdet. //Mvh Elin Bellander
  • Erik P
    Erik P skrev om Elin Bellander en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Jag har köpt genom Elin Bellander och upplever att hon höll hög kvalité under både visning och budgivning. Processen gick snabbt och smidigt med gott bemötande.
    Under mötet på kontoret upplevde jag henne tydlig, transparent och väldigt trevlig. Jag skulle rekommendera henne till andra som går i tankarna att sälja från en köpares perspektiv. Läs mer
    2018-10-24 Elin B svarar Erik P
    Tack Erik! En nöjd köpare är alltid mycket värt och jag hoppas att du kommer trivas utmärkt i din nya, fina bostad. Jag vill att alla parter ska uppleva processen positiv och tydlig så denna feedback är viktig för mig. Jag suger åt mig av dina vänliga ord och vi hörs snart igen! Ha det så bra! //Mvh Elin Bellander
  • Adam T
    Adam T skrev om Elin Bellander en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    En väldigt duktig mäklare och fick alla mina krav på ett högt bra pris och snabb affär igenom! Läs mer
    2018-10-24 Elin B svarar Adam T
    Tack Adam! Det gick både snabbt och smidigt och ett bra pris på det :-) Vi ses igen! Tack för din fina rekommendation! //Mvh Elin Bellander
  • Krister W skrev om Mattias Izgin en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Jag sålde min mors bostad i Hammarby Sjöstad och tog kontakt med 4st olika mäklare.
    Mattias Izgin var inbokad på mitt andra möte och jag bestämde mig direkt för att prova honom.
    Han var väldigt informativ, förklarade noggrant hur processen skulle bli och var noga med att lyssna på kunden.
    Jag har viss erfarenhet av mäklare och tycker ibland de är lite för säljande och inte så intresserade av mig som kund.
    När han sedan började visa lgh så fick han dit väldigt många personer på dagar där det inte var en öppen visning vilket resulterade i en snabb försäljning.

Jag blev imponerad att det endast tog en vecka från första visning till försäljning i dessa tider.....stort tack. Läs mer
    2018-10-12 Mattias I svarar Krister W
    Tusen tack Krister för förtroendet, samarbetet, och en fin rekommendation! Vi ses på tillträdet! Ha en fin vecka! 🙏🏽
  • Linda S skrev om Torbjörn Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Torbjörn har varit mycket tillmötesgående och engagerad! Han har även varit ett stöd i hela den process det innebär att flytta med beräkning av vinstskatt, råd inför köp etc. Jag kan varmt rekommendera honom som mäklare! Läs mer
  • Gabriella K skrev om Jessica Skogman en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Jessica är en superproffsig mäklare. Alltid tydlig i sin kommunikation, driven och engagerad. Jag kan varmt rekommendera henne!
    Hälsningar Gabriella Läs mer
    2018-10-08 Jessica S svarar Gabriella K
    Tusen tack Gabriella för ett jättebra samarbete och en fin rekommendation! Vi ses på tillträdet! Ha en fin vecka! Med vänliga hälsningar Jessica Skogman
  • Weifeng L skrev om Jessica Skogman en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Jag har köpt för en lägenhet, och för först gång i mitt liv. Jessica är professionell och tålamod, en jätte bra upplevelse. Stort tack! Läs mer
    2018-10-08 Jessica S svarar Weifeng L
    Thank you som much for your review, it makes me so happy that you are pleased with my help and that you have had a good first time buying experience! Hope you will enjoy your new apartment!!! Have a nice week! Best Regards Jessica Skogman
  • Annika D skrev om Elin Bellander en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Jag har både köpt och sålt lägenhet med Elin Bellander. Allt har fungerat jättesmidigt med Elin. Hon är rak och tydlig och hon har varit väldigt bra på att hålla mig uppdaterad genom hela processen och alltid varit tillgänglig för frågor. Hon är även mkt påläst, professionell och engagerad. Läs mer
    2018-10-24 Elin B svarar Annika D
    Tack Annika! Vilken fin feedback, jag tackar varmt! Nu har vi tillsammans gått igenom både köp- och säljprocess ihop och jag ser fram emot det igen framöver när ni blir sugna på att flytta igen ;-). Att som mäklare vara tillgänglig för spekulanterna/köparna och samtidigt hålla säljarna uppdaterade genom processen känns prioriterat när man håller på med stora och viktiga bostadsaffärer. Att vara påläst är ett måste. Vi ses igen, allt gott! //Mvh Elin Bellander
  • Göran H skrev om Mattias Izgin en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Vi köpte en bostadsrätt som Mattias förmedlade på ett lyhört och mycket smidigt sätt. Tack! Läs mer
  • Mikael S skrev om Jessica Skogman en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Jessica hjälpte mig sälja min lägenhet på Hallandsgatan och hon gjorde det med bravur. Hon nådde upp till mina förväntningar och sålde min lägenhet till ett pris som alla inblandade parter tyckte var bra.

Jag rekommenderar Jessica varmt! Läs mer
    2018-10-04 Jessica S svarar Mikael S
    Vad roligt att du känner dig nöjd med både slutpriset och den hjälp du har fått av mig! Det var superkul att få hjälpa dig med försäljningen!!! Tack för en fin rekommendation! Vi ses på tillträdet lite längre fram! Ha en fortsatt fin vecka! Med vänlig hälsning Jessica Skogman
  • Ethel Lillemor N skrev om Admira Parlic en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Jag är nöjd efter att ha sålt min etta i innerstan via Er. Vi har varit överens om prissättning och jag har alltid haft lätt för att få kontakt Läs mer
  • Joakim S skrev om Anna Steen en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad
    Anna hjälpe mig sälja min 2:a i Hammarby Sjöstad. Toppen bemötande redan från början. Hon visade hela tiden på att hon ville göra den bästa affären för mig och att hon inte var nöjd förrän jag var nöjd. Hon jobbade stenhårt dagens alla timmar för att få till den bästa affären. Hon uppfyllde alla mina förväntningar och jag skulle utan tvekan anlita henne för framtida försäljingar. Läs mer
    2018-09-28 Anna S svarar Joakim S
    Stort tack Joakim!
    Det var ett nöje att få hjälpa dig att sälja din fina lägenhet :) Vi hörs och ses framåt! //Anna Steen
  • Martin C skrev om Ulf Friberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Ulf har gjort en insats i absolut toppklass! Läs mer
  • Nikki K
    Nikki K skrev om Mattias Izgin en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Vi valde Mattias Izgin att sälja vår trea i Skogås efter att ha träffat ett flertal mäklare som är verksamma i området. Vi valde Mattias eftersom att han hade en tydlig strategi redan från början och god kunskap om området. Han förklarade hela processen på ett bra sätt och vi kände oss mycket väl omhändertagna. Han visade stort engagemang och fanns alltid tillgänglig för frågor och funderingar.

Vi är övertygade om att vi fick bästa möjliga pris för vår lägenhet och han fick igång och underhöll en bra budgivning trots att det har varit svårare tider att sälja. Vi kommer utan att tveka att välja Mattias igen vid en eventuell försäljning och ger honom våra varmaste rekommendationer. Här har ni en hungrig mäklare som ger det lilla extra! Läs mer
    2018-09-24 Mattias I svarar Nikki K
    Tack så jätte mycket för dina fina ord Nikki, de värmer verkligen! Det har varit en ära att få hjälpa er med försäljningen av er bostad!
    Lycka till med ert nya boende 🙏🏽
    Allt gott!
  • Peter L skrev om Anna Steen en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad
    köpt bostadsrätt i Stockholm .
    trevligt och bra bemötande,lätt att få kontakt med.

att få tag i en bostad och det lyckades ju förträffligt. Läs mer
    2018-09-20 Anna S svarar Peter L
    Tack själv Peter! Det var trevligt att få hjälpa er med köpet av fina lägenheten :) Vi hörs och ses!
    //Anna
    Anna S gillar detta
  • Lars - Anders H skrev om Mattias Izgin en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Vi har sålt vår lägenhet. Vi kontaktade några mäklare gör att lyssna på deras tankar har omkring försäljningen.
    Mattias gav ett upplägg som vi tyckte lät bra. Han var klar och tydlig i din presentation på ett mycket trevligt sätt. Han var väldigt lyhörd för våra synpunkter och hade mycket bra kontakt med oss under hela processen.
    Våra förväntningar uppfylldes med råge.
    Sammanfattningsvis en mycket trevlig och kompetent mäklare som på ett snabbt och effektivt sätt hjälpte oss att sälja vår lägenhet. Vi är mycket nöjda ! Läs mer
    2018-09-21 Mattias I svarar Lars - Anders H
    Tack så jätte mycket för dina fina ord.. Det har varit en ära att få hjälpa er med försäljningen av er bostad!
    Lycka till med allt i framtiden
  • Maria skrev om Elin Bellander en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Elin upplever jag efter vårt korta samarbete (pga snabb försäljning!) som en engagerad, kunnig, tydlig, positiv och driven vinnarskalle. Rekommenderar henne varmt! Läs mer
    2018-10-24 Elin B svarar Maria
    Vinnarskalle är positivt :-) Det tackar jag för! Det gick fort och blev riktigt bra, ett härligt samarbete oss emellan upplever även jag. Vi hörs igen! Ha det fint och hälsa med dig! //Mvh Elin Bellander
  • Jessica Ö skrev om Elin Bellander en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Elin Bellander skötte vår bostadsrättsförsäljning som ett sant proffs från början till slut. Hon har lång erfarenhet som mäklare, vilket vi hade stor nytta av både när det gällde att sätta rätt utgångspris och när det var dags att avsluta budgivningen och skriva kontrakt. I slutskedet sydde hon ihop affären på ett föredömligt sätt för alla parter. Bra och tydlig information genom hela processen. Vi kan varmt rekommendera Elin! Läs mer
    2018-10-24 Elin B svarar Jessica Ö
    Tusen tack för varma ord Jessica, det var ett sant nöje att arbeta med er, tack för förtroendet! Så glad för at ni upplevt försäljningsprocessen så positiv. Att ha varit aktiv som mäklare på Södermalm i drygt 6 år sätter sina spår och jag känner mig trygg i rådgivningen till mina kunder - en skön känsla. Det är då det blir riktigt bra affärer också, precis som i detta fallet! Vi se och hörs igen! Allt gott //Mvh Elin Bellander
  • Emir K skrev om Mattias Izgin en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Otroligt kunnig och driven, men viktigast av allt så lyssnade Mattias på våra önskemål och kom även med egna tips när vi frågade vad han tyckte i olika lägen.

Alltid tillgänglig och oerhört professionell under hela affärens gång.

Vi kan inte rekommendera Mattias nog! Läs mer
    2018-09-18 Mattias I svarar Emir K
    Tack så mycket för dina fina ord!
    Det har varit super kul att få hjälpa er med försäljning av er bostad!
    Lycka till ☺️
    Emir K gillar detta
  • Per R skrev om Therese Jonsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Rak, snabb, tydlig, informativ, positiv kommunikation -
    empatiskt professionell, betyg som ovan: Utmärkt! Läs mer
  • Torbjörn S skrev om Elin Bellander en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Jag har snabbt, enkelt och med fullt tillfredställande utfall sålt en lägenhet i Stockholm via Elin Bellander, Sv Fast. förmedling. Utomordentlig kontakt och med allt det stöd en säljare, och förmodligen köpare, behöver. Betyg 6/5 (!!). Läs mer
    2018-10-24 Elin B svarar Torbjörn S
    Tackar Torbjörn! Vilket starkt betyg, 6/5 är inte dumt alls :-) Ett gott samarbete som jag gärna upplever igen! Ha det bra! //Elin Bellander
  • Mikael K skrev om Anna Steen en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad
    Jag köpte en bostadsrätt av Anna och hon gjorde ett mycket bra jobb. Hon var professionell och tydlig och väldigt kommunikativ genom hela processen. /Mikael Läs mer
    2018-09-06 Anna S svarar Mikael K
    Tack Mikael! Det var roligt att få hjälpa dig att hitta ett nytt boende.
    Vi ses!
  • Johanna S
    Johanna S skrev om Jessica Skogman en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Vi kan varmt rekommendera Jessica Skogman! Vi är mycket nöjda med resultatet av försäljningen, Jessica är mycket kunnig, tydlig och förtroendeingivande. Dessutom är Jessica väldigt trevlig att samarbeta med. Tack Jessica! Läs mer
    2018-09-05 Jessica S svarar Johanna S
    Vad roligt att höra att ni är nöjda med den hjälp ni har fått av mig! Det var väldigt trevligt att samarbeta med er i föreningen också och jag är övertygad om att er nya medlem kommer att trivas kanonfint i sin nya bostad! Ha en fortsatt fin vecka och hälsa övriga styrelsen så gott och tacka för förtroendet!! Med vänlig hälsning Jessica Skogman
  • Ida S skrev om Elin Bellander en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Vi har både köpt och sålt lägenhet med Elin som mäklare. Vi kan absolut rekommendera henne. Hon är väldigt trevlig och professionell. Allt fungerade felfritt 👍 Läs mer
    2018-10-24 Elin B svarar Ida S
    Tusen tack för din rekommendation Ida! Ett sant nöje att ha med er att göra! På återseende! //Mvh Elin Bellander
  • Jose E skrev om Therese Jonsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Jag och min sambo köpte en lgh via Therese och allt gick smärtfritt och bra!
    Therese var lyhörd och rätade ut frågetecknen snabbt och effektivt! Läs mer
  • Martina K skrev om Jessica Skogman en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Jessica är helt enkelt den bästa mäklare på Södermalm! Hon är kunnig och man känner sig trygg med henne under hela försäljningsprocessen!/I can only warmly recommend Jessica to anyone who is thinking about selling their apartment on Södermalm! Jessica is extremely professional and knowledgeable about the whole selling process and one can really trust her to make the best recommendations! Do not look any further, she is the best real estate agent on Södermalm! Läs mer
    2018-09-03 Jessica S svarar Martina K
    Thank you so much Martina!!! It has been a pleasure to help you sell twice now! It makes me really happy that you are pleased with the the help and advice that I have given you, and it has been so fun to cooperate with you! I wish you the best of luck and hope you will feel at home at your new place!! Have a great week!!! Best wishes Jessica Skogman
  • Linda E skrev om Elin Bellander en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Elin är en mäklare med stor kompetens, engagemang och en härlig energi. Allting flöt på bra efter att vi startat processen. Från insamlande av information, utformning av annons, fotografering, till visning och budgivning. Jag är glad att jag anlitade Elin och skulle rekommendera henne varmt till dig som ska sälja din bostad! Läs mer
    2018-10-24 Elin B svarar Linda E
    Tack för mycket fin rekommendation, så roligt att höra att ni är nöjda! Jag hoppas verkligen på att få jobba med dig i framtiden igen :-) Allt gott//Mvh Elin Bellander
  • Anja J
    Anja J skrev om Anna Steen en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad
    Anna hjälpte oss att sälja vår 4:a i Hammarby Sjöstad under en svajig period. Hon var alltid tillgänglig på telefon, mån om att vi skulle vara nöjda med vår affär, insatt i föreningen och området och framför allt, alltid trevlig. Läs mer
    2018-09-06 Anna S svarar Anja J
    Tack snälla Anja för dina ord och för ert förtroende! :) Så glad att vi tillslut hitta Vi hörs och ses!
  • Sofia skrev om Elin Bellander en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Vill verkligen rekommendera alla som ska sälja sin bostad att välja Elin Bellander. Proffessionell, trevlig, serviceintriktad och snabb. Affären gick otroligt smidigt och vi fick mycket mer för lägenheten än vad vi någonsin hade vågats hoppas på. Abslout fem av fem möjliga! Läs mer
    2018-10-24 Elin B svarar Sofia
    Tack så mycket Sofia! Vilket fint betyg, jag är så tacksam! Alltid roligt att överträffa säljarna förväntningar :-) Ha det så bra! //Mvh Elin Bellander
  • Andrea L skrev om Anna Steen en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad
    Sold our apartment with Anna in Hammarby Sjöstad. We are so happy with Anna - she is extremely professional and kept us updated and informed throughout the whole process. Highly recommend Anna and hope to work with her again. Läs mer
    2018-08-27 Anna S svarar Andrea L
    Thank you Andie for lovely words =) It was nice to help you find the right buyer for your apartment.
    //Anna
    Anna S gillar detta
  • Oskar W skrev om Elin Bellander en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Superproffsig och enkel att ha att göra med. Vi missade de schemalagda visningarna men Elin löste en extravisning inom 2h och 2h senare hade vi skrivit kontrakt.

Toppenmäklare! Läs mer
    2018-10-24 Elin B svarar Oskar W
    Ibland går det undan! Tack för rekommendationen, den värmer gott! Ha det bra! //Elin Bellander
  • Eva E skrev om Elin Bellander en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Elin drog ut på processen för försäljning - den pågick i 4 dagar! Läs mer
    2018-10-24 Elin B svarar Eva E
    Hej Eva! Vad tråkigt att du inte känner dig nöjd med processen. På dagens skakiga marknad kan en budgivningsprocess pågå allt ifrån några timmar till flera veckor så 4 dagar är alltså ganska snabbt marscherat. Eftersom jag som mäklare förmedlar bostaden och är anlitad av en säljare så avslutar jag budgivningen så snart de ger mig klartecken om detta. Jag förstår att man blir besviken om man ej vinner budgivningen. Önskar allt gott och hoppas att din son Douglas hittat en annan bostad som fallit honom i smaken. //Mvh Elin Bellander
  • Marie S skrev om Mattias Izgin en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Mattias sålde en 4 rums lägenhet på Södermalm. Han tog över uppdraget precis innan semestrarna och genomförde det med en underbar smidighet, humor, lätthet och stort kunnande. Jag kände mig hela tiden trygg, fast jag var långt borta och var imponerad och tacksam över den passion och beslutsamhet han arbetar med. Varje steg i processen tog han hand om med förtroendeingivande och lösningsinriktad kompetens. Jag rekommenderar honom varmt Läs mer
    2018-08-13 Mattias I svarar Marie S
    Tack så jätte mycket för dina fina ord. Det har varit en ära att få hjälpa dig med din bostadsförsäljning.
    Mattias I gillar detta
  • David Per Harald M
    David Per Harald M skrev om Mattias Izgin en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Riktigt bra Mäklare. Jag är mer än nöjd. Lyssnar på de önskemål jag hade kring försäljningen och svarar kompetent. Alltid lätt att få tag på vid behov och hjälpsam med allt som jag behövde kring min försäljning. Kan helt klart rekomendera att anlita honom. Läs mer
    2018-08-13 Mattias I svarar David Per Harald M
    Tack för dina fina ord David. Det har varit kul att få samarbeta med dig 😄/ Mattias Izgin
    Mattias I gillar detta
  • skrev om Anna Steen en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad
    Mycket professionell, hängiven, noggrann, dedikerad och målmedveten. Läs mer
    2018-07-26 Anna S svarar
    Tack snälla för fina ord!
    Mvh Anna, Svensk Fastighetsförmedling
    Anna S gillar detta
  • Thomas R skrev om Admira Parlic en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Admira har varit väldigt professionell genom hela processen, lyhörd, tillgänglig och kunnig. Min försäljning blev lyckad tack vare svensk fastighetsförmedling. Läs mer
  • Erik G skrev om Elin Bellander en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Jag har varit i kontakt med många mäklare genom åren och det finns ingen jag hellre skulle rekommendera till en vän inför en försäljning än Elin.
    Hon är oerhört driven och kunnig samt hjälper dig som säljare igenom hela processen på ett perfekt sätt. Läs mer
    2018-10-24 Elin B svarar Erik G
    Tack Erik! Detta var verkligen ett trevligt samarbete, hoppas på att få göra det igen :-) Att du kom till mig på rekommendation och sedan vill rekommendera mig vidare värmer så gott. Jag önskar er bara det bästa, ha det fint och hälsa med dig! // Mvh Elin Bellander
  • Johan N
    Johan N skrev om Elin Bellander en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Elin tog från en kollega över en försäljningsprocess som hade kört fast. Hon lyckades till slut få vår lägenhet såld på en trög marknad. Elin har bra driv och energi och har varit lyhörd och hjälpsam vad avser våra frågor. Elin rekommenderas varmt. Läs mer
    2018-09-14 Elin B svarar Johan N
    Hej Johan, tack för fin rekommendation! Det gäller att vara envis och aldrig ge sig när man är mäklare ;-). Och lite nytänkande kan ibland vara på sin plats. Allt gott till er!

Timmermansgatan 31, 118 55 Stockholm