Alla kategorier Mäklare Stockholms län Stockholm Södermalm Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Södermalm

Svensk Fastighetsförmedling Södermalm

Timmermansgatan 31, 118 55 Stockholm — Visa karta

Vill du få ut det mesta av din bostadsaffär på Södermalm? Då har du kommit helt rätt! Vi på Svensk Fastighetsförmedling kan våra områden och har koll på hela försäljningsprocessen från värdering och vad du ska tänka på inför visning till att hitta köpare och avslutad affär.

Vi trivs på Södermalm och brinner för att göra bostadsaffären trygg och smidig för dig som bor här, eller vill flytta hit. Vi vet hur du enklast tar dig till jobb eller skola och var de trevligaste restaurangerna ligger. Så, har du frågor eller funderingar kring ditt nuvarande eller framtida boende på Södermalm? Välkommen in!

Läs vad 65 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Södermalm

• Cecilia D
    Cecilia D skrev om Jessica Skogman en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Jessica Skogman har ett proffsigt och vänligt bemötande. Hon är saklig och lugn i sitt arbetssätt. Hon lotsade oss väl genom säljprocessen, som var en spännande men samtidigt påfrestande process. Jag rekommenderar Jessica som mäklare!
    2017-05-25 Jessica S svarar Cecilia D
    Tack för fina ord, det gör mig verkligen jätteglad att ni är nöjda med den hjälp som ni fick i samband med försäljningen av er lägenhet! Hoppas att ni känner att ni har fått ett bra stöd även efter affären. Ha det fint och hälsa så gott! Mvh Jessica Skogman
  • Jörgen N
    Jörgen N skrev om Elin Bellander en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Jag upplevde Elin Bellander som professionell och kompetent redan vid första mötet (visning). Sedan var hon även förstående för min upplevelse att jag inte kände till hur lägenhetsköp/försäljning går till i Stockholm. Jag kommer från dalarna och upplevde hela processen som "hysterisk". Elin hjälpte mig igenom detta.
    2017-05-24 Elin B svarar Jörgen N
    Hej Jörgen och tusen tack för rekommendationen! Att ha en nöjd köpare är så roligt och ett kvitto på att man utfört affären på ett riktigt bra och tryggt sätt för alla inblandade. Stockholmsmarknaden är ganska hetsig, det kan även jag som f.d Luleåbo hålla med om men efter 5 år på Södermalmsmarknaden har jag vant mig ;-) Ha det så bra! //MVH Elin Bellander
  • Eva-marika S
    Eva-marika S skrev om Jessica Skogman en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Jag var mycket nöjd, proffsigt och trevligt bemötande!
    2017-05-25 Jessica S svarar Eva-marika S
    Vad roligt att du känner dig nöjd med den hjälp du fick, det glädjer mig verkligen! Tack för fin rekommendation! Bästa hälsningar Jessica Skogman
  • Caroline S
    Caroline S skrev om Sandra Rudeflod en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Anlitar alltid Sv Fastighetsförmedling när vi säljer en lgh i vår Brf. Seriösa, kompetenta och proffsiga.
  • Bassam S
    Bassam S skrev om Elin Bellander en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Vi är mycket nöjda med hjälpen gällande försäljningen av våran lägenhet på brännkyrkagatan i Stockholm. Elin bellander på svensk fastighetsförmedling var våran stjärnmäklare Och satte även försäljningsrekord i föreningen..

M.v.h
    Bassam /sosso
    2017-05-24 Elin B svarar Bassam S
    Tack fina ni för rekommendationen!! Nu blir jag nästan lite mallig :-) Ser fram emot nästa gång vi ska jobba ihop och sätta nya rekord, kommer bli ett sant nöje! Ha det så fint! //MVH Elin Bellander
  • Carl Johan A
    Carl Johan A skrev om Elin Bellander en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Vi hade bokat in flera mäklare till vår lägenhetsförsäljning men efter mötet med Elin behövdes ingen betänketid och vi avboka de andra mäklarhusen direkt.

Elin var lyhörd, lätt att få tag på vid frågor och genomförde allt precis så som vi tänkt och kommit överens om.
    2017-05-23 Elin B svarar Carl Johan A
    Hejsan! Tack för mycket fin rekommendation, det är alltid härligt att få ett kvitto på att man utfört sitt jobb på ett riktigt bra sätt och till belåtenhet för kunden :-). Ha en toppendag! //MVH Elin Bellander
  • cathrine s
    cathrine s skrev om Sandra Rudeflod en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Sara Rudeflod skötte mäklaruppdraget på ett föredömligt sätt. Jag kände mig trygg i hela processen. Det var min försra försäljning så jag fick all den hjölp jag behövde. Cathrine Sjöberg
  • Axel O
    Axel O skrev om Jessica Skogman en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Vi är mycket nöjda med all hjälp med försäljningen av vår lägenhet på pokalvägen4 i Stockholm. Den mäklare som var oss behjälplig var Jessica Skogman på svensk fadtighetsförmedling.Hon var mycket professionell på alla sätt.Mvh/Ingrid Nygren Mellantjärn Bjurholm
    2017-05-23 Jessica S svarar Axel O
    Tusen tack Ingrid för den fina rekommendationen! Det var väldigt roligt att få hjälpa er med försäljningen och det känns jättebra att ni är nöjda med den hjälp ni fick! Allt gott till er! Mvh Jessica Skogman
  • Tora L
    Tora L skrev om Sandra Rudeflod en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Jag vill verkligen tacka Sandra Rudeflod som på ett väldigt engagerat och proffsigt sätt skötte försäljningen av min lägenhet! Sandra var personlig och kundfokuserad i sin kontakt med mig. Hon hade tydliga målsättningar (som hon dessutom överträffade!) och det märks att hon kan sin marknad. Jag uppskattade särskilt hennes driv och energi, som smittade av sig på spekulanterna. Hon var alltid tillgänglig och trevlig. Dessutom arbetade hon med duktiga personer (t.ex. fotograf) och hade en fantastisk bra känsla för detaljer. Hela processen gick väldigt smidigt och jag är supernöjd med resultatet. Sandra får därför mina varmaste rekommendationer!
  • Jasmine L
    Jasmine L skrev om Sandra Rudeflod en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Sandra är pålitlig och tillgänglig och lyssnar på mina önskemål. Hon lämnar upplysningar och kommer med tips som är ärliga, riktiga och relevanta. Ett mycket tryggt val av mäklare!
  • Laila K
    Laila K skrev om Fredrik Hellman en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Vänlig, hjälpsam, tillmötesgående och jättetrevlig.
    2017-05-22 Fredrik H svarar Laila K
    Tack för det fina omdömet Laila! Hoppas att du kommer trivas bra i din nya lägenhet! Mvh Fredrik Hellman
  • Andersson A
    Andersson A skrev om Hannah Eriksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Trevligt och proffsigt omhändertagande av Vår mäklare Hannah vid vår försäljning.
  • Peter S
    Peter S skrev om Jessica Skogman en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Alldeles utmärkt person, lyhörd och arbetsam. Våra bästa rekommendationer
    2017-05-22 Jessica S svarar Peter S
    Hejsan Peter & Ylva! Vad roligt att ni är nöjda, det var verkligen superkul att få hjälpa er med försäljningen. Hoppas ni kommer trivas bra på nya stället! Och tack för en mycket fin rekommendation. Mvh Jessica Skogman
  • Josephine W
    Josephine W skrev om Hannah Eriksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Jättebra. Trygg, trevlig och kunnig.
  • Eva S
    Eva S skrev om Jessica Skogman en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Vi har upplevt vår försäljning av vår mäklare Jessica Skogman som mycket proffsig och lyhörd.
    Vi har känt oss trygga under hela vår resa.
    Eva och Janne Sjösten
    2017-05-25 Jessica S svarar Eva S
    Hejsan Eva och Janne!! Tack för den fina rekommendationen! Det var verkligen kul att få hjälpa er med försäljningen och härligt att vi kunde knyta ihop säcken precis i tid för er semesterresa! Hoppas ni hade det fint! Hälsningar Jessica Skogman
  • Francesca A
    Francesca A skrev om Elin Bellander en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Professionell, positiv och påläst. Elin hjälpte oss med försäljning av vår lägenhet och vi kan varmt rekommendera henne.
    2017-05-20 Elin B svarar Francesca A
    Tack snälla Francesca för en fin rekommendation! Det var ett riktigt bra samarbete från båda håll med ett lysande slutpris! Hoppas ni trivs bra i er nya, fina bostad! //mvh Elin Bellander
  • Pierre M
    Pierre M skrev om Elin Bellander en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Bra hjälp från början till slut. Elin är en mycket duktig säljare.
    2017-05-22 Elin B svarar Pierre M
    Tack Pierre för rekommendationen, det värmer! Vilket fantastiskt slutpris det blev också! Ha det så bra och vi hörs snart igen :-) //Mvh Elin Bellander
  • Anders F
    Anders F skrev om Jesper Strömberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Mycket nöjd med Jesper och Svensk Fastighetsförmedling. Varma rekommendationer!
  • Niklas Ö
    Niklas Ö skrev om Jesper Strömberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Jesper Strömberg är en mäklare som klarar av allt. Smidigt och lätt. Sköter sin arbetsuppgifter på en mycket professionellt sätt. Snabbt enkelt utan krusiduller!
  • Anneli S
    Anneli S skrev om Jessica Skogman en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Jättebra! Enkelt och proffsigt
    2017-05-18 Jessica S svarar Anneli S
    Tack för det fina omdömet Anneli!! Hoppas att du trivs bra i din nya lägenhet! Ha en fin sommar! Mvh Jessica Skogman
  • Richard L
    Richard L skrev om Elin Bellander en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Bra och professionellt bemötande. Kvicka responser också.
    2017-05-22 Elin B svarar Richard L
    Tusen tack Richard! Vänliga ord och härligt att höra att du gillar mitt sätt att arbeta :-) Ha det superfint! //Mvh Elin Bellander
  • Ingrid N
    Ingrid N skrev om Jessica Skogman en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Vi vill varmt rekommendera Jessica Skogman som mäklare. Hon var mycket kunnig och gjorde allt för att försäljningen gick mycket smidigt /Ingrid Nygren
    2017-05-05 Jessica S svarar Ingrid N
    Vad roligt att ni är nöjda med affären och den hjälp ni fick av mig!! Och tack för den fina rekommendationen! Ha en jättefin helg!! Mvh Jessica Skogman
  • Mattias
    Mattias skrev om Elin Bellander en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Elin Bellander var min mäklare i denna affär. Positiv och optimistisk med rätt attityd. Bra tillgänglighet. Väldigt fokuserad och seriös när det väl gäller vilket ger förtroende och trygghet.
    2017-04-28 Elin B svarar Mattias
    Tack Mattias! Vad roligt det har varit att jobba ihop, och vilket pangpris det resulterade i :-) Vi hörs och ses framöver, hoppas ni ska stortrivas i den nya bostaden! //Elin Bellander
  • Peter R
    Peter R skrev om Elin Bellander en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Vi har anlitat Elin Bellander två gånger, och vid båda tillfällen imponerats av hennes engagemang och driv. När det gäller en så pass stor affär som en lägenhetsförsäljning vill man känna att mäklaren har full koll på läget. Elin samarbetar också med rätt människor (fotografer och stylister) som gör stor skillnad för hur annons och lägenhet upplevs. Med Elin känner man sig verkligen prioriterad som kund, och kan vara helt lugn med att hon driver affären i lås. Vi kan verkligen rekommendera henne!
    2017-04-28 Elin B svarar Peter R
    Hej Peter! Det värmer verkligen, vilken fin rekommendation! Jag hoppas på 3:e gången gillt framöver ;-) Det har varit mycket roligt att samarbeta igen, ni är både mycket trevliga och är noga med detaljer precis som jag vilket jag verkligen gillar. Vi hörs snart igen ha det fint! //Mvh Elin Bellander
  • Gustaf H
    Gustaf H skrev om Elin Bellander en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Elin Bellander var genom hela processen av att sälja min lägenhet proffsig, kunnig och driven. Från start till avslut gick allt supersmidigt och försäljningen överträffade mina förväntningar. Sälj med Elin om du ska sälja din lägenhet på Södermalm!
    2017-04-28 Elin B svarar Gustaf H
    Tack Gustaf! Vilken toppenrekommendation :-) Tackar hjärtligt och önskar dig allt gott framöver och hoppas att du ska trivas i den nya bostaden. Jag har också uppskattat vårt samarbete, det har varit både trevligt och riktigt lyckat :-) Ha det bra! //Elin Bellander
  • Thomas C
    Thomas C skrev om Elin Bellander en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Elin Bellander

Elin sålde min vindsetage på Bondegatan våren 2016.
    Den energi och entusiasm hon förmedlade till mig och även mina spekulanter genomsyrade försäljningen.
    När jag valde mäklarbyrå så gick jag helt på person och hur engagerad och sugen mäklaren var på att ta hand om mitt objekt. Elin vann den kampen överlägset!
    Mina varmaste rekommendationer!
    2017-04-28 Elin B svarar Thomas C
    Tusen tack för dina fina ord Thomas! Säg till när du blir sugen på flytt igen så kommer jag och hälsar på :-) Det var verkligen roligt att jobba ihop med din viktiga försäljning och dessutom blev det ju ett riktigt bra slutpris! Ha det så bra! //Mvh Elin Bellander
  • Karin K
    Karin K skrev om Hannah Eriksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Jag valde "Hannah Eriksson" på Svensk Fastighetsförmedling då Hannah redan vid första kontakten gav ett mycket personligt och proffsigt intryck. Hon har från början till slut varit otroligt kundfokuserad, flexibel och engagerad och mån om att försäljningen ska gå så smidigt som möjligt och bli så lyckad som möjligt. Jag kan varmt rekommendera Hannah!
    2017-04-24 Svensk Fastighetsförmedling svarar Karin K
    Tack snälla Karin för den fina rekommendationen och förtroendet vid försäljningen utav din fina söderpärla. Hoppas ni trivs bra i huset. Ha det fint! //Hannah
  • David S
    David S skrev om Jessica Skogman en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Vi valde Jessica Skogman för att hon var så kunnig, jordnära och pålitlig. Vi tyckte att hon gjorde ett väldigt bra jobba och vi rekommenderar henne starkt.
    //David
    2017-04-26 Jessica S svarar David S
    Stort tack David & Cecilia för både förtroendet och det fina omdömet, det var verkligen roligt att få hjälpa er med försäljningen av er härliga lägenhet! Det glädjer mig att ni är nöjda, det är det allra viktigaste för mig!!
    Mvh Jessica Skogman
  • Björn G
    Björn G skrev om Sandra Rudeflod en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Jag valde Sandra Rudeflod som mäklare till min försäljning för att hon gav ett professionellt, tryggt och personligt bemötande. Under hela processen stärktes dessa intryck. Jag kan varmt rekommendera Sandra.
    2017-04-27 Sandra R svarar Björn G
    Tack Björn för det fina omdömet! Det var väldigt roligt att få förtroendet att hjälpa dig och jag håller tummarna att det blir en lyckad flytt till sydligare breddgrader :) Allt gott! /Sandra R
  • Lisa B
    Lisa B skrev om Elin Bellander en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Elin Bellander på Svensk Fastighetsförmedling Södermalm gjorde ett fantastiskt jobb när hon sålde min lägenhet. Jag ände mig rygg genom hela processen, och hon fick till ett bra resultat. Jag rekommenderar henne varmt!
    2017-04-20 Elin B svarar Lisa B
    Tack Lisa! Vad glad jag blir för din rekommendation! Det var verkligen ett lyckat samarbete, hör av dig när det är dags nästa gång ;-). Ha det bra! //Elin Bellander
  • Christina E
    Christina E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    jag är mycket nöjd med jennys agerande i försäljningen av lägenheten . Tydlig hörde av sig så man slapp fundera över någonting . ALLT GOTT TILL HENNE . Även ekonomen som slutförde det hela var jätte bra o tydlig . Tack till er alla !!!
  • Ola H
    Ola H skrev om Sandra Rudeflod en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    mäklare sandra rudeflod kunning ,proffesionel ,och lyhörd är jättenöjd med hur allt sköttes från början och slut
    2017-04-05 Svensk Fastighetsförmedling svarar Ola H
    Tack Ola för det fina omdömet! Det var ett nöje att få hjälpa er! Allt gott! /Sandra R
  • Michael A
    Michael A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Fantastisk service, professionell och mkt hjälpsam på alla tänkbara sätt.
  • Malin d
    Malin d skrev om Hannah Eriksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Vi vände oss till Svensk fast för att sälja min mammas lägenhet och kom i kontakt med Hannah Eriksson. Hon hjälpte oss hela vägen från första kontakten till dess att lägenheten var såld. Proffsigt bemötande, dedikerad uppgiften och med kunden i fokus.
    2017-03-30 Svensk Fastighetsförmedling svarar Malin d
    Stort tack Malin för både förtroendet och det fina omdömet. Var jättekul att få hjälpa er med försäljningen utav din mammas bostad. Hoppas allt går bra med flytten ner till Skåne. Ha det fint! Mvh Hannah Eriksson
  • Carina Å
    Carina Å skrev om Elin Bellander en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Vår första kontakt med Elin Bellander var på en lägenhetsvisning på Södermalm. Vid en diskussion med mäklarassistenten nämnde vi att vi skulle sälja vår lägenhet och han tyckte Elin var perfekt för uppdraget. En träff med Elin ordnades omgående och vi fick bra kontakt och gav henne förtroendet att sälja vår lägenhet. Det kändes att hon visste vad hon gjorde.
    Elin tipsade om en styling firma som nästan gjorde ett så bra jobb så vi nästan ångrade att vi skulle sälja.
    Proffsigt och trevligt skött.
    2017-04-28 Elin B svarar Carina Å
    Hej Carina! Tack för den fina rekommendationen! Roligt att ni gillade stylingen så pass mycket också :-). Det var ett sant nöje att arbeta ihop och jag ser redan fram emot nästa gång ni vill röra på er igen ;-) Ha det toppen! // mvh Elin Bellander
  • Caroline F
    Caroline F skrev om Jessica Skogman en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Jag anlitade Jessica Skogman och svensk fastighetsförmedling vid försäljningen av min lägenhet på Södermalm. Jag träffade flera olika mäklare i samband med processen, men kände direkt när jag träffade Jessica att hon var rätt person för mig. Jessica är en lugn, strukturerad, pålitlig och professionell mäklare!
    2017-03-27 Svensk Fastighetsförmedling svarar Caroline F
    Stort tack Caroline för både förtroendet och det fina omdömet, det var verkligen roligt att få hjälpa dig med försäljningen! Hoppas att ni kommer att trivas bra i er nya lägenhet och att vi springer på varandra hemma på gatan framöver!
    Mvh Jessica Skogman
  • Anna F
    Anna F skrev om Jessica Skogman en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Vi valde Jessica Skogman på Svenskfast. Tack vare hennes metodiska och stukturerade arbete fick vi till en snabb affär och all time high i området. Hon visade ett genuint engagemang, hjälpte oss med stylingtips mm. Supernöjda!
    2017-03-22 Svensk Fastighetsförmedling svarar Anna F
    Stort tack för er fina rekommendation och för det stora förtroendet! Det har varit mcyket roligt att få hjälpa er till en bra affär och det glädjer mig att ni är nöjda med mitt arbetssätt och det fina resultat vi uppnådde!! Mvh Jessica Skogman
  • Clara L
    Clara L skrev om Hannah Eriksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Vi sålde vår lägenhet på Renstiernas gata 30 vid nytorget söder med hjälp av Hannah Eriksson Vi är väldigt nöjda med hennes arbete och har ett stort förtroende för henne som professionell mäklare. Hon var väldigt lätt att samarbeta med, rak i sin kommunikation och var väldigt mån om att allt skulle kännas och bli så bra so möjligt för oss. Vi rekommenderar verkligen henne om man går i säljtankar!
    2017-03-13 Svensk Fastighetsförmedling svarar Clara L
    Tack snälla Clara för den finna rekommendation! Det var väldigt roligt att få hjälpa er att sälja er finna Söderpärlan och önskar er stort lycka till med den nya bostaden. Ha det fint! /Hannah
  • Britt-Inger S
    Britt-Inger S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Hela affären kändes som en trygg och säker process.
  • Pär K
    Pär K skrev om Hannah Eriksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Hannah Eriksson hjälpte oss att sälja vår vindsvåning om 7 rum i centrala Stockholmen. Hannah var professionell, korrekt och gav ett mycket kompetent intryck. Hon var behjälplig på ett strålande sätt med såväl utformning av prospekten som vid fotografering då hon verkligen bidrog till att lyfta fram de bästa sidorna av vår lägenhet. Budgivningen sköttes klanderfritt och vi är verkligen mycket nöjda med priset.
    2017-02-28 Eddy L svarar Pär K
    Tusen tack Pär för den fina omdömet. Det var väldigt roligt att få hjälpa dig och Åsa att sälja er fantastiska våning. Önskar er stor lycka till med den nya lägenheten. Allt gott!! /Hannah
  • Karl J
    Karl J skrev om Fredrik Hellman en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Mycket bra jobb av Fredrik Hellman. Väl förberedd från första mötet till visning och avslut.
    2017-02-22 Svensk Fastighetsförmedling svarar Karl J
    Tack Karl för det fina omdömet! Det var ett nöje att få bistå er vid försäljningen! Varmt lycka till med nya bostaden. Med vänlig hälsning Fredrik Hellman
  • Calle B
    Calle B skrev om Sandra Rudeflod en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Sandra var superseriös, förtroendeingivande. Vi är jättenöjda och kan varmt rekommendera Sandra som mäklare!
    2017-02-16 Eddy L svarar Calle B
    Tack snälla Calle för fin rekommendation! Det var väldigt roligt att få hjälpa er att sälja Söderpärlan och önskar er lycka till med äventyren i Spanien! Allt gott! /Sandra
  • Carina S
    Carina S skrev om Sandra Rudeflod en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Ett stort tack till Sandra Rudeflod som på ett professionellt och ödmjukt sätt hade hand om försäljningen av min lägenhet. Jag anlitade Sandra för hennes förtroendeingivande och engagerande bemötande. Hon fick mig att känna mig trygg under hela försäljningen och Sandra var alltid väl förberedd och påläst på frågor som dök upp under vägen. Slutpriset hamnade långt över förväntan. Jag kommer välja henne nästa gång och rekommenderar henne varmt till alla som söker en mäklare på Södermalm.
    2017-02-16 Svensk Fastighetsförmedling svarar Carina S
    Tack snälla Carina för den fina rekommendationen! Det var ett nöje att få hjälpa dig med försäljningen och nu ska vi bara se till att ni hittar ett nytt härligt boende också :) Vi hörs! /Sandra R
  • Lina S
    Lina S skrev om Elin Bellander en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Elin Bellander är en otroligt dedikerad och kunnig mäklare. Vi kände direkt förtroende för Elins kompetens och härliga person. Elin genomförde vår försäljning med stort engagemang och var mycket proffesionell mot alla inblandade. Vi fick under hela affären bra information, fin vägledning och stöd när det behövdes.
    Affären slutade dessutom med ett suveränt slutpris!
    Vi kan varmt rekommendera Elin och kommer garanterat anlita henne igen!
    2017-01-27 Svensk Fastighetsförmedling svarar Lina S
    Tusen tack för den fina rekommendationen Lina och Bjarne! En fartfylld vardag och nöjda kunder är det som gör mitt jobb så roligt! Det har varit ett sant nöje att få hjälpa er i denna viktiga process och jag gör gärna om det igen :-) Vi hörs och ses snart igen! //MVH Elin Bellander
  • Krister S
    Krister S skrev om Sandra Rudeflod en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Sandra Rudeflod har såväl vid köp som försäljning av vår lägenhet varit kunnig, korrekt och proffsig. Hon har ett lättsamt och personligt sätt mot både uppdragsgivare och motpart.
    2017-02-13 Svensk Fastighetsförmedling svarar Krister S
    Tack Krister för det fina omdömet och tack själva för ett bra samarbete! Det var ett nöje att få hjälpa er. Allt gott! Mvh/Sandra Rudeflod
  • Adam H
    Adam H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Snabb, lyhörd, effektiv och supertrevlig. Dessutom ett fantastiskt slutpris! Rekommenderas!
  • Karl G
    Karl G skrev om Jessica Skogman en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Jessica Skogman var bra! Dedikerad mäklare. Pedagogisk och tydlig med en sund ‘terrier-mentalitet
    2017-01-24 Svensk Fastighetsförmedling svarar Karl G
    Tusen tack för din fina rekommendation! Roligt att du är nöjd med affären och stort lycka till med nya boendet! Mvh Jessica Skogman
  • Anders N
    Anders N skrev om Jessica Skogman en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Vi hade Jessica Skogman och hela processen avlöpte snabbt, professionellt och med mycket god kommunikation med oss säljare. Mycket nöjda och rekommenderar Jessica varmt.
    2016-12-22 Svensk Fastighetsförmedling svarar Anders N
    Stort tack för er fina rekommendation och för förtroendet! Det har varit väldigt roligt att få hjälpa er med försäljningen! Ha en riktigt fin jul och ett gott nytt år! Mvh Jessica Skogman
  • Stefan S
    Stefan S skrev om Jessica Skogman en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Jag anlitade Jessica Skogman för att hjälpa mig med försäljningen av min bostadsrätt för att hon kändes lung, strukturerad och lyhörd. Under försäljningen visad sig Jessica även vara mycket bra på att hantera de situationer som uppkom. Jag kände mig väldigt trygg och rekommenderar Jessica om ni söker en mäklare!
    2016-11-30 Svensk Fastighetsförmedling svarar Stefan S
    Tusen tack för din fina rekommendation och för förtroendet! Det var roligt att få hjälpa dig med försäljningen! Hoppas att ni kommer trivas bra i nya lyan! Med vänliga hälsningar Jessica Skogman
  • Marie V
    Marie V skrev om Jessica Skogman en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Vi ville ha en mäklare som vi klickade med och förstod utmaningen i att sälja en unik takvåning i gamla stan. Efter att ha träffat flera mäklare föll valet på Jessica Skogman och Jenny Lindman på Svensk Fastighetsförmedling på Södermalm. De kom mycket väl förberedda och hade en tydlig strategi som de presenterade. Valet blev ganska lätt. De arbetade tydligt efter strategin samtidigt som de höll oss informerade löpande. Det skapade förtroende och en känsla av kontroll för vår del. Efter processen med visningar och uppföljningar avslutades vår försäljning till både vår och köparens belåtenhet. Processen gick relativt snabbt utan att kännas vare sig forcerad eller stressad. Vi vill ge Jessica och Jenny våra bästa rekommendationer och är övertygade om att de kommer att utföra många bra försäljningar även framöver.
    2016-11-14 Svensk Fastighetsförmedling svarar Marie V
    Tusen tack för det fina omdömet! Det var jätteroligt att få hjälpa er och det glädjer oss att ni är nöjda med affären.

Med vänliga hälsningar Jessica & Jenny

Timmermansgatan 31, 118 55 Stockholm