Alla kategorier Mäklare Stockholms län Stockholm Södermalm Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
Rekommenderat företag 2016 - Svensk Fastighetsförmedling Södermalm

Svensk Fastighetsförmedling Södermalm

Timmermansgatan 31, 118 55 Stockholm — Visa karta

Läs vad 22 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Södermalm

• Tomas B
    Tomas B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Elin Norberg kan varmt rekommenderas. Proffsig och smidig försäljning. Elin Norberg är målinriktad och jobbar för att göra både köpare och säljare nöjda. Överenskommen prisbild överträffades med råge. Stort tack också för Elins rekommendation om firma för att fixa till lägenheten innan visningen. Högsta betyg!
    2016-12-05 Svensk Fastighetsförmedling svarar Tomas B
    Tack för de fina orden Tomas! Roligt att få hjälpa er! Ha det gott! Mvh Elin Norberg
  • Stefan S
    Stefan S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Jag anlitade Jessica Skogman för att hjälpa mig med försäljningen av min bostadsrätt för att hon kändes lung, strukturerad och lyhörd. Under försäljningen visad sig Jessica även vara mycket bra på att hantera de situationer som uppkom. Jag kände mig väldigt trygg och rekommenderar Jessica om ni söker en mäklare!
    2016-11-30 Svensk Fastighetsförmedling svarar Stefan S
    Tusen tack för din fina rekommendation och för förtroendet! Det var roligt att få hjälpa dig med försäljningen! Hoppas att ni kommer trivas bra i nya lyan! Med vänliga hälsningar Jessica Skogman
  • Marie V
    Marie V skrev om Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Vi ville ha en mäklare som vi klickade med och förstod utmaningen i att sälja en unik takvåning i gamla stan. Efter att ha träffat flera mäklare föll valet på Jessica Skogman och Jenny Lindman på Svensk Fastighetsförmedling på Södermalm. De kom mycket väl förberedda och hade en tydlig strategi som de presenterade. Valet blev ganska lätt. De arbetade tydligt efter strategin samtidigt som de höll oss informerade löpande. Det skapade förtroende och en känsla av kontroll för vår del. Efter processen med visningar och uppföljningar avslutades vår försäljning till både vår och köparens belåtenhet. Processen gick relativt snabbt utan att kännas vare sig forcerad eller stressad. Vi vill ge Jessica och Jenny våra bästa rekommendationer och är övertygade om att de kommer att utföra många bra försäljningar även framöver.
    2016-11-14 Svensk Fastighetsförmedling svarar Marie V
    Tusen tack för det fina omdömet! Det var jätteroligt att få hjälpa er och det glädjer oss att ni är nöjda med affären.

Med vänliga hälsningar Jessica & Jenny
  • Björn  L
    Björn L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Ett jättetack till min mäklare Elin Bellander som med värme och stort engagemang sålde min bostad till ett helt suveränt slutpris! Kunde inte vara mer nöjd och rekommenderar henne till alla där ute som ska sälja en bostad på Södermalm!!
    2016-11-21 Svensk Fastighetsförmedling svarar Björn L
    Tack Björn! Vad glad jag blir för din fina rekommendation! Det har varit roligt att hjälpa dig och gör det gladeligen i framtiden igen! Med vänlig hälsning Elin Bellander
  • Lilie A
    Lilie A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Jessica Skogman och Tobias Darnell ansvarade för försäljningen av min bostad, på Tullgårdsgatan 10. Ett innerligt varmt TACK Jessica & Tobias för er genuina, uppriktiga och helhjärtade insats! TACK även för ert stöd, er vägledning och professionella hantering av spekulanter och intressenter. Vi är alla så tacksamma i familjen för att det var just ni som hjälpte oss!

Alla Änglavingar till Er, ni hjälpte mig genom ett av mitt livs största och mest betydelsefulla affärer.

/ med varmaste rekommendationer
    och bästa hälsningar Lilie
    2016-11-30 Svensk Fastighetsförmedling svarar Lilie A
    Tusen tack för det fina omdömet och dina vänliga ord, det värmer!! Stort tack också för förtroendet vi fick, det glädjer oss att du är nöjd med försäljningen!

Med vänliga hälsningar Jessica & Tobias
    Lilie A gillar detta
  • Karin N
    Karin N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Proffsigt bemötande och smidigt genomförd försäljning av mäklare Anna Steen. Den extra hjälpen hon ordnade med att fixa till lägenheten innan visningen var pricken över i:et. Jag är inget annat än nöjd.
    2016-09-21 Svensk Fastighetsförmedling svarar Karin N
    Tack Karin för din fina rekommendation! Det var väldigt roligt att få hjälpa dig till en lyckad bostadsaffär :)
    Med vänliga hälsningar Anna Steen
  • Bojan
    Bojan skrev om Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Min erfarenhet med Svensk Fastighetsförmedling Södermalm, eller mer konkret med Anna Steen var riktigt bra. Försäljningen gick klockrent - från början till slut. Anna är en genuint trevlig, hårt arbetande och smart tjej och jag är oerhört glad att jag hade turen att samarbeta med henne.
    2016-09-20 Svensk Fastighetsförmedling svarar Bojan
    Tusen tack Bojan för dina fina ord! :) Det var väldigt roligt att få hjälpa dig till en lyckad affär. Med vänliga hälsningar Anna Steen
    Svensk Fastighetsförmedling, Anna S gillar detta
  • Dan H
    Dan H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Anna Steen sköte sitt uppdrag exemplariskt. Mycket proffsigt och kunnigt agerande från värdering till försäljning. Jag rekommenderar Anna till vänner och bekanta, och kommer att anlita henne igen om jag ska sälja.
    2016-09-20 Svensk Fastighetsförmedling svarar Dan H
    Tack så mycket för din fina rekommendation Dan! :) Det var ett nöje att få hjälpa till med er stora affär. Med vänliga hälsningar Anna Steen
    Svensk Fastighetsförmedling, Anna S gillar detta
  • Petra J
    Petra J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Sandra Rudeflod överträffade alla våra förväntningar i samband med försäljning av vår lägenhet, både i fråga om kunnighet, engagemang och proffsigt bemötande av alla inblandade.
  • Sonja G
    Sonja G skrev om Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Proffsigt bemötande och saklig. Trevlig, flexibel och driven.
  • Anna B
    Anna B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Min första kontakt med Elin Norberg för två år sedan gav mig en bild av en professionell, kunnig och lugn framtoning där förtroende och ärlighet var tydligt i hennes sätt att bemöta mig och mina frågor.

När jag sedan fann min lägenhet (efter två år) var det mitt i amorteringskravets införande kändes det helt rätt att be Elin sälja min tvåa på Söder. Med engagemang, styling av Jonna, rätt beskrivning av lägenheten och sin positiva energi är jag mer än nöjd med allt både innan, under och efter försäljningen. Anna
    2016-09-20 Svensk Fastighetsförmedling svarar Anna B
    Tack för de fina orden Anna! Det var ett nöje att få hjälpa dig med försäljningen. Ha det gott! /Elin
  • Jens F
    Jens F skrev om Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Toppen mäklare! Kunnig, trevlig och service minded. Tack Elin Norberg!
  • Markus S
    Markus S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Till skillnad från nästan alla andra mäklare känns Sandra både sympatisk, mänsklig och ärlig.
  • Erica S
    Erica S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Jag anlitade Elin Bellander för att sälja min "minitvåa" på Södermalm efter attvi träffats för en första värdering - jag fick en bra magkänsla direkt! Elin är trygg, kunnig, erfaren och gjorde ett jättebra intryck på mig. Vi enades om att lägga ut min lägenhet på Läge+, alltså kommande försäljning, då jag inte riktigt var redo att sälja ännu. Fotografering styrdes upp snabbt och smidigt, bilderna blev super, och sedan väntade Elin tålmodigt med ett mejl då och då för att kolla läget, tills jag meddelade att jag var startklar. I slutändan fick jag ut mycket mer än vad jag vågat hoppats på, och detta precis i samband med den dipp som inträffade när de nya amorteringskraven trädde i kraft. Elins stora kontaktnät, glada personlighet och kompetens var ovärderligt och jag kunde inte vara mer nöjd med mitt mäklarval. Alla formaliteter har skötts oklanderligt och jag rekommenderar Elin till alla som ska sälja på Södermalm!
    2016-09-19 Svensk Fastighetsförmedling svarar Erica S
    Hej Erica och tack för att du valde att anlita mig som din mäklare i din viktiga affär! Det var verkligen ett roligt samarbete som resulterade i ett riktigt kanonpris! Vilken fin rekommendation :-). Med vänlig hälsning Elin Bellander
  • Mikael S
    Mikael S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Mycket nöjd från första mötet till affär. Tydlig professionell och engagerande.
    Jag ger högsta betyg till Linda.
  • Eva W
    Eva W skrev om Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Elin var mycket professionell och effektiv. Dessutom väldigt trevlig och lätt att ha att göra med. Jag kände mig lugn och trygg med att ha lagt försäljningen i hennes händer.
    2016-09-19 Svensk Fastighetsförmedling svarar Eva W
    Tack för de vänliga orden Eva! Det var en fröjd att arbeta ihop och vilket fantastiskt slutpris det blev! Mvh Elin Bellander
    Svensk Fastighetsförmedling gillar detta
  • Irene J
    Irene J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Mäklaren levde mycket väl upp till mina förväntningar, driftig och kunnig om prisutveckling mm inom området där försäljningen skulle ske.
  • Erica N
    Erica N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Professionellt bemötande. Kände mig trygg som kund.
  • Patricia Å
    Patricia Å skrev om Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Sandra var mycket enkel att ha att göra med: kommunikativ, engagerad, ambitiös och personlig. Jag kommer att använda henne vid min nästa försäljning om jag kan!
  • Kristina J
    Kristina J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Vi anlitade Sandra Rudeflod vid vår försäljning och det är vi väldigt nöjda med. Hon var mycket professionell och kunnig och en klar rekommendation!
  • Andrea K
    Andrea K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Trevlig och bra mäklare, men kanske inte så påläst som man hade önskat om lägenheten.
  • Malin
    Malin skrev om Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Köpte en bostadsrätt genom Svensk Fastighetsförmedling Södermalm hösten -10.
    Mäklaren Anders S eller någon annan på mäklarkontoret tappade bort nycklar till bostaden (som de senare iofs ersatte säljaren för) vilket ledde till att jag inte fick se lägenheten igen innan avtalet skrevs. Till oss sa han dock att säljaren hade hämtat nycklarna och nu var bortrest. Säljaren upplyste mig senare hur det egentligen stod till.
    Fick inte någon hjälp när problem uppstod med avtalet och säljaren.

Vid ytterligare problem och lögner så kontaktades Sv Fastighetsförmedlings kundombudsman och senare även "butikschefen" Eddy L. Eddys idé var att jag skulle bli nöjd om jag fick ett låsbyte betalt av dom, det fick jag men jag är inte direkt nöjd och kommer aldrig sälja eller köpa via dom i framtiden!

Timmermansgatan 31, 118 55 Stockholm