Alla kategorier Mäklare Stockholms län Stockholm Södermalm Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Södermalm

Svensk Fastighetsförmedling Södermalm

Timmermansgatan 31, 118 55 Stockholm — Visa karta

Läs vad 35 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Södermalm

• Anna F
    Anna F skrev om Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Vi valde Jessica Skogman på Svenskfast. Tack vare hennes metodiska och stukturerade arbete fick vi till en snabb affär och all time high i området. Hon visade ett genuint engagemang, hjälpte oss med stylingtips mm. Supernöjda!
    2017-03-22 Svensk Fastighetsförmedling svarar Anna F
    Stort tack för er fina rekommendation och för det stora förtroendet! Det har varit mcyket roligt att få hjälpa er till en bra affär och det glädjer mig att ni är nöjda med mitt arbetssätt och det fina resultat vi uppnådde!! Mvh Jessica Skogman
  • Johan E
    Johan E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Vi anlitade Svensk Fastighetsförmedling Södermalm efter en offertförfrågan med ett antal mäklare. Valet föll på Svensk Fast eftersom de har ett stort kundregister, levererade en genomtänkt försäljningsstrategi, har ett gott rykte och att de kunde hjälpa till med deklaration av reavinst. Men en minst lika viktig orsak var det personliga intryck som mäklaren Jenny Lindman gav. Det märktes genast att hon brann för uppdraget, att hon såg styrkan i just vår lägenhet. Jenny fullföljde uppdraget exemplariskt. Det blev kvadratmeterrekord för föreningen – utan någon provisionslösning som de andra mäklarna ville pracka på oss. Och en viktig fördel man har som kund är att Jenny är väldigt tillgänglig. Svarar alltid snabbt på mejl, telefon och sms.
    Alltså våra allra bästa rekommendationer.
    /Johan och Lisa
  • Clara L
    Clara L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Vi sålde vår lägenhet på Renstiernas gata 30 vid nytorget söder med hjälp av Hannah Eriksson Vi är väldigt nöjda med hennes arbete och har ett stort förtroende för henne som professionell mäklare. Hon var väldigt lätt att samarbeta med, rak i sin kommunikation och var väldigt mån om att allt skulle kännas och bli så bra so möjligt för oss. Vi rekommenderar verkligen henne om man går i säljtankar!
    2017-03-13 Svensk Fastighetsförmedling svarar Clara L
    Tack snälla Clara för den finna rekommendation! Det var väldigt roligt att få hjälpa er att sälja er finna Söderpärlan och önskar er stort lycka till med den nya bostaden. Ha det fint! /Hannah
  • Britt-Inger S
    Britt-Inger S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Hela affären kändes som en trygg och säker process.
  • Pär K
    Pär K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Hannah Eriksson hjälpte oss att sälja vår vindsvåning om 7 rum i centrala Stockholmen. Hannah var professionell, korrekt och gav ett mycket kompetent intryck. Hon var behjälplig på ett strålande sätt med såväl utformning av prospekten som vid fotografering då hon verkligen bidrog till att lyfta fram de bästa sidorna av vår lägenhet. Budgivningen sköttes klanderfritt och vi är verkligen mycket nöjda med priset.
    2017-02-28 Eddy L svarar Pär K
    Tusen tack Pär för den fina omdömet. Det var väldigt roligt att få hjälpa dig och Åsa att sälja er fantastiska våning. Önskar er stor lycka till med den nya lägenheten. Allt gott!! /Hannah
  • Karl J
    Karl J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Mycket bra jobb av Fredrik Hellman. Väl förberedd från första mötet till visning och avslut.
    2017-02-22 Svensk Fastighetsförmedling svarar Karl J
    Tack Karl för det fina omdömet! Det var ett nöje att få bistå er vid försäljningen! Varmt lycka till med nya bostaden. Med vänlig hälsning Fredrik Hellman
  • Calle B
    Calle B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Sandra var superseriös, förtroendeingivande. Vi är jättenöjda och kan varmt rekommendera Sandra som mäklare!
    2017-02-16 Eddy L svarar Calle B
    Tack snälla Calle för fin rekommendation! Det var väldigt roligt att få hjälpa er att sälja Söderpärlan och önskar er lycka till med äventyren i Spanien! Allt gott! /Sandra
  • Carina S
    Carina S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Ett stort tack till Sandra Rudeflod som på ett professionellt och ödmjukt sätt hade hand om försäljningen av min lägenhet. Jag anlitade Sandra för hennes förtroendeingivande och engagerande bemötande. Hon fick mig att känna mig trygg under hela försäljningen och Sandra var alltid väl förberedd och påläst på frågor som dök upp under vägen. Slutpriset hamnade långt över förväntan. Jag kommer välja henne nästa gång och rekommenderar henne varmt till alla som söker en mäklare på Södermalm.
    2017-02-16 Svensk Fastighetsförmedling svarar Carina S
    Tack snälla Carina för den fina rekommendationen! Det var ett nöje att få hjälpa dig med försäljningen och nu ska vi bara se till att ni hittar ett nytt härligt boende också :) Vi hörs! /Sandra R
  • Lina S
    Lina S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Elin Bellander är en otroligt dedikerad och kunnig mäklare. Vi kände direkt förtroende för Elins kompetens och härliga person. Elin genomförde vår försäljning med stort engagemang och var mycket proffesionell mot alla inblandade. Vi fick under hela affären bra information, fin vägledning och stöd när det behövdes.
    Affären slutade dessutom med ett suveränt slutpris!
    Vi kan varmt rekommendera Elin och kommer garanterat anlita henne igen!
    2017-01-27 Svensk Fastighetsförmedling svarar Lina S
    Tusen tack för den fina rekommendationen Lina och Bjarne! En fartfylld vardag och nöjda kunder är det som gör mitt jobb så roligt! Det har varit ett sant nöje att få hjälpa er i denna viktiga process och jag gör gärna om det igen :-) Vi hörs och ses snart igen! //MVH Elin Bellander
  • Krister S
    Krister S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Sandra Rudeflod har såväl vid köp som försäljning av vår lägenhet varit kunnig, korrekt och proffsig. Hon har ett lättsamt och personligt sätt mot både uppdragsgivare och motpart.
    2017-02-13 Svensk Fastighetsförmedling svarar Krister S
    Tack Krister för det fina omdömet och tack själva för ett bra samarbete! Det var ett nöje att få hjälpa er. Allt gott! Mvh/Sandra Rudeflod
  • Adam H
    Adam H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Snabb, lyhörd, effektiv och supertrevlig. Dessutom ett fantastiskt slutpris! Rekommenderas!
  • Karl G
    Karl G skrev om Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Jessica Skogman var bra! Dedikerad mäklare. Pedagogisk och tydlig med en sund ‘terrier-mentalitet
    2017-01-24 Svensk Fastighetsförmedling svarar Karl G
    Tusen tack för din fina rekommendation! Roligt att du är nöjd med affären och stort lycka till med nya boendet! Mvh Jessica Skogman
  • Anders N
    Anders N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Vi hade Jessica Skogman och hela processen avlöpte snabbt, professionellt och med mycket god kommunikation med oss säljare. Mycket nöjda och rekommenderar Jessica varmt.
    2016-12-22 Svensk Fastighetsförmedling svarar Anders N
    Stort tack för er fina rekommendation och för förtroendet! Det har varit väldigt roligt att få hjälpa er med försäljningen! Ha en riktigt fin jul och ett gott nytt år! Mvh Jessica Skogman
  • Tomas B
    Tomas B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Elin Norberg kan varmt rekommenderas. Proffsig och smidig försäljning. Elin Norberg är målinriktad och jobbar för att göra både köpare och säljare nöjda. Överenskommen prisbild överträffades med råge. Stort tack också för Elins rekommendation om firma för att fixa till lägenheten innan visningen. Högsta betyg!
    2016-12-05 Svensk Fastighetsförmedling svarar Tomas B
    Tack för de fina orden Tomas! Roligt att få hjälpa er! Ha det gott! Mvh Elin Norberg
  • Stefan S
    Stefan S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Jag anlitade Jessica Skogman för att hjälpa mig med försäljningen av min bostadsrätt för att hon kändes lung, strukturerad och lyhörd. Under försäljningen visad sig Jessica även vara mycket bra på att hantera de situationer som uppkom. Jag kände mig väldigt trygg och rekommenderar Jessica om ni söker en mäklare!
    2016-11-30 Svensk Fastighetsförmedling svarar Stefan S
    Tusen tack för din fina rekommendation och för förtroendet! Det var roligt att få hjälpa dig med försäljningen! Hoppas att ni kommer trivas bra i nya lyan! Med vänliga hälsningar Jessica Skogman
  • Marie V
    Marie V skrev om Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Vi ville ha en mäklare som vi klickade med och förstod utmaningen i att sälja en unik takvåning i gamla stan. Efter att ha träffat flera mäklare föll valet på Jessica Skogman och Jenny Lindman på Svensk Fastighetsförmedling på Södermalm. De kom mycket väl förberedda och hade en tydlig strategi som de presenterade. Valet blev ganska lätt. De arbetade tydligt efter strategin samtidigt som de höll oss informerade löpande. Det skapade förtroende och en känsla av kontroll för vår del. Efter processen med visningar och uppföljningar avslutades vår försäljning till både vår och köparens belåtenhet. Processen gick relativt snabbt utan att kännas vare sig forcerad eller stressad. Vi vill ge Jessica och Jenny våra bästa rekommendationer och är övertygade om att de kommer att utföra många bra försäljningar även framöver.
    2016-11-14 Svensk Fastighetsförmedling svarar Marie V
    Tusen tack för det fina omdömet! Det var jätteroligt att få hjälpa er och det glädjer oss att ni är nöjda med affären.

Med vänliga hälsningar Jessica & Jenny
  • Björn  L
    Björn L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Ett jättetack till min mäklare Elin Bellander som med värme och stort engagemang sålde min bostad till ett helt suveränt slutpris! Kunde inte vara mer nöjd och rekommenderar henne till alla där ute som ska sälja en bostad på Södermalm!!
    2016-11-21 Svensk Fastighetsförmedling svarar Björn L
    Tack Björn! Vad glad jag blir för din fina rekommendation! Det har varit roligt att hjälpa dig och gör det gladeligen i framtiden igen! Med vänlig hälsning Elin Bellander
  • Lilie A
    Lilie A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Jessica Skogman och Tobias Darnell ansvarade för försäljningen av min bostad, på Tullgårdsgatan 10. Ett innerligt varmt TACK Jessica & Tobias för er genuina, uppriktiga och helhjärtade insats! TACK även för ert stöd, er vägledning och professionella hantering av spekulanter och intressenter. Vi är alla så tacksamma i familjen för att det var just ni som hjälpte oss!

Alla Änglavingar till Er, ni hjälpte mig genom ett av mitt livs största och mest betydelsefulla affärer.

/ med varmaste rekommendationer
    och bästa hälsningar Lilie
    2016-11-30 Svensk Fastighetsförmedling svarar Lilie A
    Tusen tack för det fina omdömet och dina vänliga ord, det värmer!! Stort tack också för förtroendet vi fick, det glädjer oss att du är nöjd med försäljningen!

Med vänliga hälsningar Jessica & Tobias
    Lilie A gillar detta
  • Karin N
    Karin N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Proffsigt bemötande och smidigt genomförd försäljning av mäklare Anna Steen. Den extra hjälpen hon ordnade med att fixa till lägenheten innan visningen var pricken över i:et. Jag är inget annat än nöjd.
    2016-09-21 Svensk Fastighetsförmedling svarar Karin N
    Tack Karin för din fina rekommendation! Det var väldigt roligt att få hjälpa dig till en lyckad bostadsaffär :)
    Med vänliga hälsningar Anna Steen
  • Bojan
    Bojan skrev om Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Min erfarenhet med Svensk Fastighetsförmedling Södermalm, eller mer konkret med Anna Steen var riktigt bra. Försäljningen gick klockrent - från början till slut. Anna är en genuint trevlig, hårt arbetande och smart tjej och jag är oerhört glad att jag hade turen att samarbeta med henne.
    2016-09-20 Svensk Fastighetsförmedling svarar Bojan
    Tusen tack Bojan för dina fina ord! :) Det var väldigt roligt att få hjälpa dig till en lyckad affär. Med vänliga hälsningar Anna Steen
    Svensk Fastighetsförmedling, Anna S gillar detta
  • Dan H
    Dan H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Anna Steen sköte sitt uppdrag exemplariskt. Mycket proffsigt och kunnigt agerande från värdering till försäljning. Jag rekommenderar Anna till vänner och bekanta, och kommer att anlita henne igen om jag ska sälja.
    2016-09-20 Svensk Fastighetsförmedling svarar Dan H
    Tack så mycket för din fina rekommendation Dan! :) Det var ett nöje att få hjälpa till med er stora affär. Med vänliga hälsningar Anna Steen
    Svensk Fastighetsförmedling, Anna S gillar detta
  • Petra J
    Petra J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Sandra Rudeflod överträffade alla våra förväntningar i samband med försäljning av vår lägenhet, både i fråga om kunnighet, engagemang och proffsigt bemötande av alla inblandade.
    2017-02-13 Svensk Fastighetsförmedling svarar Petra J
    Tack Petra för det fina omdömet! Det var väldigt roligt att få hjälpa er med försäljningen och jag hoppas att ni stormtrivs i nya lägenheten! Annars hörs vi igen :) Allt gott! Mvh/Sandra Rudeflod
  • Sonja G
    Sonja G skrev om Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Proffsigt bemötande och saklig. Trevlig, flexibel och driven.
  • Anna B
    Anna B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Min första kontakt med Elin Norberg för två år sedan gav mig en bild av en professionell, kunnig och lugn framtoning där förtroende och ärlighet var tydligt i hennes sätt att bemöta mig och mina frågor.

När jag sedan fann min lägenhet (efter två år) var det mitt i amorteringskravets införande kändes det helt rätt att be Elin sälja min tvåa på Söder. Med engagemang, styling av Jonna, rätt beskrivning av lägenheten och sin positiva energi är jag mer än nöjd med allt både innan, under och efter försäljningen. Anna
    2016-09-20 Svensk Fastighetsförmedling svarar Anna B
    Tack för de fina orden Anna! Det var ett nöje att få hjälpa dig med försäljningen. Ha det gott! /Elin
  • Jens F
    Jens F skrev om Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Toppen mäklare! Kunnig, trevlig och service minded. Tack Elin Norberg!
  • Markus S
    Markus S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Till skillnad från nästan alla andra mäklare känns Sandra både sympatisk, mänsklig och ärlig.
    2017-02-13 Svensk Fastighetsförmedling svarar Markus S
    Tack Markus för det fina omdömet! Det var väldigt roligt att få hjälpa till med försäljningen av er fina lägenhet och jag hoppas ni stormtrivs med huslivet :) Allt gott! /Sandra R
  • Erica S
    Erica S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Jag anlitade Elin Bellander för att sälja min "minitvåa" på Södermalm efter attvi träffats för en första värdering - jag fick en bra magkänsla direkt! Elin är trygg, kunnig, erfaren och gjorde ett jättebra intryck på mig. Vi enades om att lägga ut min lägenhet på Läge+, alltså kommande försäljning, då jag inte riktigt var redo att sälja ännu. Fotografering styrdes upp snabbt och smidigt, bilderna blev super, och sedan väntade Elin tålmodigt med ett mejl då och då för att kolla läget, tills jag meddelade att jag var startklar. I slutändan fick jag ut mycket mer än vad jag vågat hoppats på, och detta precis i samband med den dipp som inträffade när de nya amorteringskraven trädde i kraft. Elins stora kontaktnät, glada personlighet och kompetens var ovärderligt och jag kunde inte vara mer nöjd med mitt mäklarval. Alla formaliteter har skötts oklanderligt och jag rekommenderar Elin till alla som ska sälja på Södermalm!
    2016-09-19 Svensk Fastighetsförmedling svarar Erica S
    Hej Erica och tack för att du valde att anlita mig som din mäklare i din viktiga affär! Det var verkligen ett roligt samarbete som resulterade i ett riktigt kanonpris! Vilken fin rekommendation :-). Med vänlig hälsning Elin Bellander
  • Mikael S
    Mikael S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Mycket nöjd från första mötet till affär. Tydlig professionell och engagerande.
    Jag ger högsta betyg till Linda.
  • Eva W
    Eva W skrev om Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Elin var mycket professionell och effektiv. Dessutom väldigt trevlig och lätt att ha att göra med. Jag kände mig lugn och trygg med att ha lagt försäljningen i hennes händer.
    2016-09-19 Svensk Fastighetsförmedling svarar Eva W
    Tack för de vänliga orden Eva! Det var en fröjd att arbeta ihop och vilket fantastiskt slutpris det blev! Mvh Elin Bellander
    Svensk Fastighetsförmedling gillar detta
  • Irene J
    Irene J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Mäklaren levde mycket väl upp till mina förväntningar, driftig och kunnig om prisutveckling mm inom området där försäljningen skulle ske.
  • Erica N
    Erica N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Professionellt bemötande. Kände mig trygg som kund.
  • Patricia Å
    Patricia Å skrev om Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Sandra var mycket enkel att ha att göra med: kommunikativ, engagerad, ambitiös och personlig. Jag kommer att använda henne vid min nästa försäljning om jag kan!
  • Kristina J
    Kristina J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Vi anlitade Sandra Rudeflod vid vår försäljning och det är vi väldigt nöjda med. Hon var mycket professionell och kunnig och en klar rekommendation!
  • Andrea K
    Andrea K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Trevlig och bra mäklare, men kanske inte så påläst som man hade önskat om lägenheten.
  • Malin
    Malin skrev om Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Köpte en bostadsrätt genom Svensk Fastighetsförmedling Södermalm hösten -10.
    Mäklaren Anders S eller någon annan på mäklarkontoret tappade bort nycklar till bostaden (som de senare iofs ersatte säljaren för) vilket ledde till att jag inte fick se lägenheten igen innan avtalet skrevs. Till oss sa han dock att säljaren hade hämtat nycklarna och nu var bortrest. Säljaren upplyste mig senare hur det egentligen stod till.
    Fick inte någon hjälp när problem uppstod med avtalet och säljaren.

Vid ytterligare problem och lögner så kontaktades Sv Fastighetsförmedlings kundombudsman och senare även "butikschefen" Eddy L. Eddys idé var att jag skulle bli nöjd om jag fick ett låsbyte betalt av dom, det fick jag men jag är inte direkt nöjd och kommer aldrig sälja eller köpa via dom i framtiden!

Timmermansgatan 31, 118 55 Stockholm