Svensk Fastighetsförmedling Södermalm

Katarina Bangata 26, 116 39 Stockholm — Visa karta

Vill du få ut det mesta av din bostadsaffär på Södermalm? Då har du kommit helt rätt! Vi på Svensk Fastighetsförmedling kan våra områden och har koll på hela försäljningsprocessen från värdering och vad du ska tänka på inför visning till att hitta köpare och avslutad affär.

Vi trivs på Södermalm och brinner för att göra bostadsaffären trygg och smidig för dig som bor här, eller vill flytta hit. Vi vet hur du enklast tar dig till jobb eller skola och var de trevligaste restaurangerna ligger. Så, har du frågor eller funderingar kring ditt nuvarande eller framtida boende på Södermalm? Välkommen in!

Läs vad 411 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Södermalm

• 2019-10-15

Mattias W skrev om Elin Bellander en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Snabb och bra på att medla mellan säljare och köpare. Läs mer
  • 2019-10-13

Ola N skrev om Elin Bellander en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Sålde min lght på 48 kvm i Hornstull med Elin. Hon har bemött mig superproffsigt genom hela processen och är till skillnad från andra mäklare genuint intresserad av att göra ett bra jobb rakt igenom. Jag träffade Elin via värdering av min bostad ett år innan jag sålde den. Innan dess hade jag träffat många olika mäklare, varav Elin stack ut. Rekommenderas varmt! Läs mer
    2019-10-14 Elin B svarar Ola N
    Hej och tack för en mycket fin rekommendation, den värmer!! Härligt att höra att du uppskattat mitt jobb, när man sliter hårt och engagerar sig så ger det resultat. Dessutom har man roligt på vägen och får belöningen i nöjda köpare och säljare :-). Detta blev ett bra samarbete som även jag uppskattat! Vi hörs och ses snart igen. //MVH Elin Bellander
  • 2019-10-05

Paul B skrev om Anna Steen en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad
    Vi sålde en bostadsrätt..
    Bemötandet och hela genomförandet var både professionellt och personligt. Det vi gillade mest var den optimala uppföljning information som genomfördes hela vägen
    Sammanfattningsvis är vi mycket nöjda, kan inte se att uppdraget kunnat genomföras på ett bättre sätt. Läs mer
    2019-10-15 Anna S svarar Paul B
    Tack Paul för din rekommendation och ert förtroende för mig.
    Vi hörs och ses framåt! Allt gott! /Anna Steen
  • 2019-10-04

Leif H skrev om Anna Steen en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad
    Trevlig och lätt att arbeta med. Gav ett förtroendefullt intryck och var lätt att komma i kontakt med. Läs mer
    2019-10-15 Anna S svarar Leif H
    Tack Leif för din feedback det var roligt att få hjälpa er hitta rätt lägenhet till slut :)
    Vi hörs och ses framåt! /Allt gott! /Anna Steen
  • 2019-10-02

Birgitta E skrev om Jonna Sommarhed Sjöstrand en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad
    Hej!
    Jag tycker att hon borde haft bättre koll på säljaren,
    när man köper en lägenhet för 2,6 miljoner.
    Lägenheten var inte städad, tv och hyllor stod kvar o förrådet var fullt med grejer och det hade varit inbrott i det. Säljaren viss inte var tvättstugan låg, hade aldrig bott i lägenheten själv.
    Allt blev ok till slut men det kändes inte bra alls de första timmarna...Dotter som haft den dagliga kontakten med mäklaren är nöjd med henne som person. Läs mer
  • 2019-10-02

Per Olof S skrev om Anna Steen en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad
    Jag har haft kontakt med Anna från sommaren 17 för försäljning av min lgh på söder innan marknaden vek markant på hösten 17 . Försäljningen sköts upp men jag hade kontakt med Anna under hela tiden tills jag slutligen bestämde mig för att sälja hösten 19 .
    Försäljningen gick mkt smidigt , annons på fredag , genom Annas kontakter förhandsvisning på måndag och kontraktsskrivning på tisdag .
    Anna har agerat och utfört sitt uppdrag över förväntan där både säljare och köpare varit nöjda.
    Hon verkar ha stor kunskap om marknaden och har bistått med goda råd ang nivåer och realistiska förväntningarna mm i rådande marknad under hela processen från dag 1
    Jag noterade också under försäljningsprocessen att hon var noggrann administrationen och undersökte alla förhållanden ang lgh .
    Jag kan därför varmt rekommendera Anna och skulle tveklöst ge Anna ett nytt uppdrag om det skulle bli aktuellt Läs mer
    2019-10-02 Anna S svarar Per Olof S
    Stort tack Per Olof för din rekommendation! Samarbetet med dig har varit väldigt trevligt och det var otroligt roligt att få hjälpa dig nå ett sådant fint slutresultat till slut, som överträffade både dina och mina förväntningar :)
    Vi hörs & ses framåt. Allt gott / Anna Steen
  • 2019-10-01

JESPER L skrev om Josefin Ericson en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad
    Josefin är en engagerad mäklare som är förberedd, karismatisk och kompetent. Var på en av hennes visningar, och tyvärr blev det inget för mig med den lägenheten, men hon sålde in den så otroligt bra att jag kunde se en hel framtid framför mig i lägenheten. Briljant! Läs mer
    2019-10-02 Josefin E svarar JESPER L
    Hej!
    Vad roligt och höra och stort tack för ditt fina omdöme. Jag ser fram emot att ses igen på en visning framöver, som kanske då blir din bostad :)
    Allt gott!
  • 2019-10-01

Kent Bo L skrev om Ankie Björk Harris en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Vi har köpt lgh på Fatburskvarngata och är mycket nöjd med köpet och servicen från Ankie som var mäklare vid affären! Läs mer
    2019-10-01 Ankie B svarar Kent Bo L
    Tack för omdömet. Det var väldigt roligt att få vara med er på resan till ny bostad. Varmt lycka till.
    Kent Bo L gillar detta
  • Ernst H

2019-09-30

Ernst H skrev om Jonna Sommarhed Sjöstrand en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad
    Ett jättebra, lyssnande och kompetent bemötande. Mycket bra mäklarkontakt. Läs mer
  • 2019-09-30

Charlotta H skrev om Ankie Björk Harris en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Trevlig, enkel att ha och göra med. har ett ärligt och rättframt sätt Läs mer
    2019-10-01 Ankie B svarar Charlotta H
    Tack för varma ord. Det var väldigt roligt att få samarbeta. Varmt lycka till.
  • 2019-09-30

Ylva H skrev om Anna Steen en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad
    Kan varmt rekommendera Anna!
    Hon är engagerad, kunnig och lyhörd och gjorde processen med att sälja vår lägenhet smidig. Bearbetade intressenterna väl och höll oss hela tiden uppdaterade. Läs mer
    2019-10-02 Anna S svarar Ylva H
    Tack snälla Ylva för dina värmande ord och rekommendation! :)
    Det var ett nöje från min sida att få hjälpa till med er stora affär. Önskar er lycka till med huslivet. Allt gott//Anna Steen
  • Andreas L

2019-09-30

Andreas L skrev om Ankie Björk Harris en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Professionell, kunnig, flexibel, tillgänglig och väldigt engagerad som resulterade i ett fantastiskt försäljningspris.

En av dom absolut bästa mäklarna som jag anlitat, kan varmt rekommenderas!

Tack för all hjälp.

Mvh,
    Andreas Läs mer
    2019-10-01 Ankie B svarar Andreas L
    Tack bästa Andreas för ditt omdöme. Det värmer . Väldigt roligt att samarbeta. Allt gott!
  • 2019-09-30

Magnus W skrev om Jonna Sommarhed Sjöstrand en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad
    Lägenhet Götgatan.
    Jag upplevde en proffsig process med bra dialog och kontinuerlig uppföljning och återkoppling från första mötet med värdering till den ganska knepiga avslutningen med få bud och budgivare. Både jag och mäklaren hoppades på ett lite högre pris men i slutändan fick jag vad jag förväntade mig. Läs mer

Lina T skrev om Jessica Skogman en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Vi har sålt två lägenheter med Jessica i södrastationsområdet som vi köpt i originalskick o sen renoverat, ändrat planlösning etc. en i högkonjunktur då vi visste att vi skulle göra en stor vinst och en på en skakig marknad då vi ville få igen pengarna (gick dock plus). Vid varje försäljning har överpresterat marknaden, senaste överpresterade vi marknaden med 11% och gick plus på en lägenhet vi var nästan säkra på att nätt o jämt få igen pengarna på. Givetvis ett bra objekt och tur med köpare men mkt tack vare Jessicas förmåga att hantera köpare! Båda gångerna har vi har stylat lägenheterna själva för försäljning men med några tips på möblering från jessica.

Jessica var ärlig, uppmuntrande o positiv. Inget tydligt smicker eller fulspel med drömscenarion utan snarare realistiska bilder och ett spann som man kan hamna inom. Bra o realistisk värdering. Bra strategi för att få rätt personer på visning och grym på att hantera potentiella köpare i budgivning.

Jessica är helt enkelt en grym mäklare som är duktig på hantverket, allt från realistiska värderingar, utgångspris, utnyttja sin mäklarfirmas system och digitala verktyg, tajming när det kommer till visningshelger, välja rätt fotograf, komma med stylingtips och skapa bra relationer o förtroende med både säljarens köpare.

Vi kan inte vara mer nöjda och rekommenderar jessica till alla:) Läs mer
    2019-10-02 Jessica S svarar Lina T
    Tusen tack Lina och Niclas för era fina ord!! Det har varit så roligt att både få hjälpa er med första försäljningen men sedan även med den andra. Ni har näsa för smarta och smakfulla renoveringar och ett bra öga för inredning så det har verkligen varit varit en fröjd att få hjälpa er! Ni har alltid gått på mina rekommendationer och gjort det väldigt enkelt för mig som mäklare att fokusera på själva försäljningen, så ni har själva en stor del i att det gått så bra för er! Nu hoppas jag att ni kommer trivs bra och bo länge i ert nyrenoverade hus! Allt gott så länge! Mvh Jessica Skogman
  • 2019-09-29

Monika B skrev om Jessica Skogman en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Vi sålde vår sekelskiftslägenhet på Hornsgatan m h a Er mäklare Jessica Skogman - en mycket kompetent, trevlig och kunnig rådgivare. Vi är väldigt nöjda med vår försäljning och skulle absolut rekommendera Jessica till all i säljtankar! Läs mer
    2019-10-02 Jessica S svarar Monika B
    Stort tack för dina fina ord Monika! Det glädjer mig så att ni känner er nöjda med min hjälp som mäklare. Det är verkligen viktigt för mig att mina säljare känner sig nöjda och trygga genom hela försäljningsprocessen. Också väldigt roligt att ni trivs bra i er nya lägenhet som ni också köpte via oss och min kollega Ankie Björk. Allt gott så länge! Mvh Jessica Skogman
  • 2019-09-29

Sibylla T skrev om Elin Bellander en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Mycket behjälplig i samband med köp av en bostadsrätt. Mycket nöjd av med bemötande och personlig service. Läs mer
    2019-09-30 Elin B svarar Sibylla T
    Hej och tack för fin rekommendation! Så roligt med nöjda köpare, hoppas vi ses i framtiden igen :-) //MVH Elin Bellander
  • 2019-09-29

Antje H skrev om Ankie Björk Harris en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Mäklaren har alltid hjälpt mig med allt som jag har efterfrågat. Mäklaren var alltid nåbar och har förklarat allt för mig som jag måste veta. Mäklaren levde totalt upp till mina förväntningarna: att ta över allt ansvar, hela organisation av förköpsprocessen, att ge mig alla informationer, att underlätta hela processen så bra som möjligt. Jag bodde inte längre i Stockholm och mäklaren hjälpte till med allt. Jag är väldigt tacksamt och skulle vilja rekommendera mäklaren 100%. Läs mer
    2019-10-01 Ankie B svarar Antje H
    Stort tack för ditt omdöme och varma ord. Det var väldigt roligt att få samarbeta. Hoppas allt är bra och att du kommer tillbaka till Sverige och hälsar på. Allt gott!
  • 2019-09-29

Luis C skrev om Josefin Ericson en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad
    Vår mäklare var effektiv, behaglig, engagerad. Tummen upp! Läs mer
    2019-10-01 Josefin E svarar Luis C
    Tack för ert förtroende och ditt fina omdöme, det var ett nöje att få jobba med er! :)
    /Josefin

Jan L skrev om Jessica Skogman en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Mitt objekt visade sig vara mer svårsålt än vad både jag och mäklaren förväntat oss.
    Min mäklare gav däremot inte upp och till slut lyckades vi en acceptabel nivå vid försäljningen.
    Jag blev väl bemött och firman har en bra service vad gäller hjälp med övriga frgor kring försäljningen Läs mer
    2019-10-02 Jessica S svarar Jan L
    Tack Jan för ditt fina omdöme!! Det blev verkligen en utmaning både för mig som mäklare och för dig som säljare! Jag förstår att det kan kännas pirrigt och stressigt när en försäljning drar ut på tiden. Men precis som du säger så är det då viktigt att man som mäklare inte ger upp och att alltid kunna presentera nya strategier och planer för att hitta vägen framåt. För mig kändes det också tryggt att stå fast vid den värdering jag hade gett bostaden, även då andra mäklare gav dig högre värderingar, i slutändan så nådde vi inte ens min värdering. Någonting som känns väldigt roligt är att vi till slut hittade köparna till din lägenhet som faktiskt såg både potentialen och att föreningens utköp av marken/tomträtten faktiskt är något riktigt positivt på lite sikt! Jag hoppas att du kommer trivas bra i din nya bostad och så hörs vi när det närmar sig deklarationsdags! Mvh Jessica Skogman
  • 2019-09-29

Oskar S skrev om Jonna Sommarhed Sjöstrand en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad
    En trevlig och genuin mäklare som hjälpte oss med vårt första bostadsköp. Läs mer
  • 2019-09-29

Karin R skrev om Jonna Sommarhed Sjöstrand en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad
    Sålt lägenhet. Vi visste att det just då var svårare att sälja. Trots detta uppnådde Jonna ett för oss bra resultat. Det var tydligt för oss att hon verkligen jobbade på för oss. Det kändes tryggt och bra. För oss betydde Jonnas person, hur hon var mot oss, energi och engagemang mycket. Det var hon samt svensk fastighetsförmedlings strategi som gjorde att vi valde er. Läs mer
  • 2019-09-29

Nedda Lucia Y skrev om Ankie Björk Harris en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Professionellt bemötande och väldigt lyhörd! Skulle absolut välja samma mäklare igen Läs mer
    2019-09-29 Ankie B svarar Nedda Lucia Y
    Hej. Tack för ert omdöme. Det har varit ett nöje att få samarbeta med er. Ser fram emot att träffa er snart igen. Allt gott!
  • 2019-09-29

Louise T skrev om Ankie Björk Harris en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Felaktig information om vilket källarförråd som tillhörde lgh. Lögn rörande att bygglov funnits för byggnation av balkong. Läs mer
    2019-09-29 Ankie B svarar Louise T
    Hej. Tack för er feedback. Tråkigt att den information jag vidaremedlat och erhållit av säljaren och/eller förening inte uppfattas så som ni förväntat er. Jag har inte presenterat eller lagt fram er annat än det som jag själv fått underlag på som ni även tagit del av. Ni får gärna höra av er om ni vill träffas för en genomgång av materialet. Hoppas ni trivs bra i bostaden och allt är väl med er.
  • Pierre E

2019-09-28

Pierre E skrev om Anna Steen en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad
    Trygg, säker och snabb affär. Tack. Läs mer
    2019-10-02 Anna S svarar Pierre E
    Tusen tack Pierre! Vi hörs och ses. Allt gott// Anna Steen
  • 2019-09-28

Elisabeth S skrev om Jonna Sommarhed Sjöstrand en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad
    Toppen på alla sätt! Proffsig! Läs mer
  • 2019-09-28

Amanda K skrev om Josefin Ericson en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad
    Mäklaren va suverän i kontakt och fick lägenheten såld snabbt och man fick vara med i varje steg på vägen :) Läs mer
    2019-10-01 Josefin E svarar Amanda K
    Tack för dina fina ord och rekommendationer Amanda! Vi ses snart igen :)
    /Josefin
  • 2019-09-28

Thilda L skrev om Anna Steen en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad
    Gott och trevligt bemötande. Hjälpsam och tillgänglig! Läs mer
    2019-10-02 Anna S svarar Thilda L
    Tack Thilda för din rekommendation! Hoppas du trivs i din fina pärla :)
  • 2019-09-28

Fabian W skrev om Ankie Björk Harris en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Bra i största allmänhet när vi köpte på bysistorget men:
    Fel förråd anvisat, mycket mindre i verkligheten.
    Utlovade att det fanns ett tidigare bygglov för balkong, helt felaktigt då det var avslag på det bygglovet!!
    Med vänlig hälsning,
    Fabian Wrede Läs mer
    2019-09-29 Ankie B svarar Fabian W
  • 2019-09-28

Gunnar Ö skrev om Ankie Björk Harris en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Sålt en 1a på Mariaberget.
    Ankie agerar professionellt men ändå personligt och mötte mer än väl våra förväntningar.
    Hon erbjuder en komplett uppsättning tjänster men lämnar till säljaren att själv avgöra hur mycket eller litet man vill utnyttja. Läs mer
    2019-09-29 Ankie B svarar Gunnar Ö
    Varmt tack för trevligt samarbete och jag fick nöjet att bistå er. Allt gott!
  • 2019-09-28

Annsofi R skrev om Anna Steen en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad
    Mycket bra påläst pch vänlig. Svarar snabbt på frågor på sms o mail. Kunnig Läs mer
    2019-10-02 Anna S svarar Annsofi R
    Stort tack Annsofi för din rekommendation! Det var ett nöje att till slut efter en fin kontakt få hjälpa dig att köpa lägenheten du ville ha.
    Vi hörs och ses! Allt gott! /Anna Steen
  • 2019-09-28

Karin S skrev om Anna Steen en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad
    Mycket kunnig vänlig och hjälpsam Läs mer
    2019-10-02 Anna S svarar Karin S
    Stort tack för ditt omdöme Karin! Det var roligt att få bistå dig med hjälpen att köpa den fina lägenheten :)
    Allt gott! /Anna Steen
  • 2019-09-28

Alexander B skrev om Ankie Björk Harris en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Mkt proffesionellt bemötande. Tar ansvar för både säljare och köpare. Lång erfarenhet men har ändå stort engagemang och intresse.

Mkt nöjd.

Med vänlig hälsning,

Alexander Berglund Läs mer
    2019-09-29 Ankie B svarar Alexander B
    Tack för ditt trevliga omdöme. Vad roligt att höra. Det har varit ett nöje att få bistå dig. Allt gott och hoppas du kommer trivas bra i nya bostaden.
  • 2019-09-28

Oliver B skrev om Ankie Björk Harris en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Jag tycker Ankie var professionell och tillmötesgående genom hela processen. Just nu kan jag inte tänka mig en bättre behandling av min som köpare! 10/10 Läs mer
    2019-09-29 Ankie B svarar Oliver B
  • 2019-09-28

Oscar Å skrev om Jonna Sommarhed Sjöstrand en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad
    Jonna sålde min etta på söder. Hon var otroligt trevlig och grymt duktig på stt ge fortlöpande information och förklara sin strategi igenom hela försäljningen Läs mer
  • 2019-09-28

Victoria M skrev om Ankie Björk Harris en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Proffsig, engagerad och påläst! Läs mer
    2019-09-29 Ankie B svarar Victoria M
    Tack för ditt trevliga omdöme. Vad roligt att höra. Det har varit ett nöje att få bistå dig. Allt gott !
  • 2019-09-28

Fredrik N skrev om Ankie Björk Harris en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Bra på att bygga drömslott genom felaktig värdering, märkliga strategier och dålig på att hålla sig till fakta. Hårt arbetande men inte nödvändigtvis med kvalitet eller fokus. Läs mer
    2019-09-29 Ankie B svarar Fredrik N
    Hej. Tack för din feedback. Ledsen att vi inte uppnådde prismålet trots avvägning mot de jämförbara som sålts. Även om kommunikationen och vår plan attraherade många visningsgäster så räckte det inte riktigt hela vägen fram. Inte heller omtagna strategier i syfte att uppnå prismålet. Jag är ledsen för det även om den såldes till slut. Hoppas ni trivs bra i nya bostaden. Allt gott!
  • 2019-09-28

Julia A skrev om Jonna Sommarhed Sjöstrand en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad
    Proffsig, glad och trevlig och precis lagom ”säljig”. Hjälpte oss med precis alla frågor för att få oss att känna trygghet i vårt första lägenhetsköp. Läs mer

Johan I skrev om Elin Bellander en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Elin hjälpte oss att sälja en lägenhet på Södermalm (1,5:a på 39 kvm). Hon hade en positiv attityd till uppdraget och var lyhörd för våra önskemål och idéer. Elin arbetade energiskt och målmedvetet med försäljningen och hittade konstruktiva lösningar så att affären kunde gå i lås. Läs mer
    2019-09-27 Elin B svarar Johan I
    Tusen tack Johan och Maggie! Jätteglad för er rekommendation och tack för ett trevligt och bra samarbete! Vi ses och hörs igen :-) //MVH Elin Bellander
  • 2019-09-26

Anders S skrev om Elin Bellander en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Köpt en lägenhet på Sädermalm, gick fantastiskt smidigt o fick även en visning på helgen även om den inte var bokad👍 Läs mer
    2019-09-26 Elin B svarar Anders S
    Tusen tack för fin rekommendation! Ibland får man vara lite flexibel :-) Allt gott// MVH Elin Bellander
  • 2019-09-26

Emelie E skrev om Jessica Skogman en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Köpt 3a på Södermalm.
    Trevligt ovh kompetent benötande! Läs mer
    2019-09-27 Jessica S svarar Emelie E
    Tack för dina fina ord Emelie! Det gör mig jätteglad att du känner dig nöjd med mitt bemötande som mäklare när ni köpte er nya bostad! Jag hoppas att ni trivs bra! Ha en härlig helg! Mvh Jessica Skogman
  • 2019-09-26

Märta Britta Margareta H skrev om Jessica Skogman en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Jag var med i processen som köpare. Jag kände förtroende för Jessica, jag upplevde henne som lugn, samtidigt drivande. Hela processen gick mycket smidigt. Läs mer
    2019-09-27 Jessica S svarar Märta Britta Margareta H
    Tack Märta, vad roligt att höra att du som köpare är nöjd med mitt bemötande och hjälp i samband med köpet av er nya bostad! För mig är det superviktigt att både köpare och alla spekulanter på visningen känner sig nöjda med min hjälp som mäklare! Vi ses på tillträdet inom kort! Ha en fin helg! Hälsningar Jessica Skogman

Erik W skrev om Jessica Skogman en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Mycket nöjd med allt! Från visning till kontraktskrivning. Läs mer
    2019-09-27 Jessica S svarar Erik W
    Vad härligt att höra att du känner dig nöjd med min hjälp när du köpte din nya lägenhet här på Söder! Vi ses lite längre fram på tillträdet! Ha en fin helg! Hälsningar Jessica Skogman
  • 2019-09-26

Daphne W skrev om Jessica Skogman en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Köpte en tvåa på södermalm.
    Ärligt och inkännande bemötande. Kändes som att hon var mån om att affären skulle bli bra för både köpare och säljare. Ingen stress, gav bra information. hanterade en knepig situation med en velig säljare på ett väldigt bra sätt. Anpassade sig efter hur vi och säljaren var som personer, vilket stöd vi behövde. Läs mer
    2019-09-27 Jessica S svarar Daphne W
    Tack Daphne för dina fina ord! Denna lägenhet förmedlade jag och min kollega Ankie Björk ihop och vi blir superglada att höra att du känner dig nöjd med vår hjälp i samband med ditt köp. God kommunikation och att inte stressa på är två viktiga faktorer för oss vid en försäljning, det är ju för de allra flesta den största affären i livet! Vi önskar dig en fin helg! Hälsningar Ankie & Jessica
  • 2019-09-22

Kadir K skrev om Josefin Ericson en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad
    Josefin Ericson ger uttryck för en vänlig, seriös, pålitlig, saklig och professionell mäklare som försöker att få nöjda kunder och det klarar hon utmärkt. Läs mer
    2019-09-23 Josefin E svarar Kadir K
    Stort tack för ert förtroende och fina omdöme! Det var ett nöje att få samarbeta med er. Vi ses snart igen! :)

Med vänlig hälsning
    Josefin Ericson
  • 2019-09-20

Sanna P skrev om Anna Steen en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad
    Anna hjälpte oss sälja vår lägenhet på en ganska seg marknadssituation. Hon var pålitlig, realistisk, lätt att nå och höll oss alltid uppdaterad. Dessutom har hon väldigt bra partners för stailing och photografering vilket kändes avgörande. Dessutom skapade hon bra relation med köpare och kan därmed ha en eventuell köpare redo för er. Varmt rekommenderar henne! Läs mer
    2019-09-25 Anna S svarar Sanna P
    Tack snälla Sanna för ditt fina betyg, och tack för ert förtroende med att sälja er lägenhet. Vi ses och hörs framåt!
    Allt gott, kramar Anna
  • Henrik W

2019-09-11

Henrik W skrev om Elin Bellander en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Köpte min första egna lägenhet av Elin. Vi sågs på två visningar men redan efter den första ingav hon förtroende och trygghet, så på den andra visningen, som blev den jag köpte, kändes det tryggt från första början. Hon är förstående, empatisk och lyhörd för det man säger och tålmodig kring frågor. Läs mer
    2019-09-12 Elin B svarar Henrik W
    Tack Henrik, dessa ord värmer verkligen! Att även köparna är nöjda med mitt jobb som mäklare är för mig jätteviktigt, tack för att du tog dig tid att skriva detta. Du har köpt en kanonlägenhet - så roligt och stort grattis! Vi ses och hörs igen. //MVH Elin Bellander
  • Susanne L

2019-09-11

Susanne L skrev om Jessica Skogman en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Jessica Skogman har sålt min bostadsrätt och har hela tiden varit väldigt engagerad , jag har känt mig helt trygg med henne. Hon känns pålitlig, lugn och trovärdig. Jag är jättenöjd med allt Läs mer
    2019-09-12 Jessica S svarar Susanne L
    Tusen tack Susanne för dina fina ord! Det var väldigt roligt att få hjälpa dig med ännu en försäljning! Jag hoppas att du kommer trivas bra i din nya bostad! Det är jätteviktigt för mig att mina säljare känner sig trygga genom hela försäljningsprocessen. Vi ses på tillträdet lite längre fram! Hälsningar Jessica Skogman
  • 2019-09-11

Anna S skrev om Anna Steen en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad
    Vi sålde vår lägenhet direkt efter sommaren med hjälp av Anna Steen och är supernöjda. Det märks att Anna gillar sitt jobb som mäklare då hon är noggrann, seriös och har en stor kundkontakt i vårt område. Dessutom återkopplade hon till oss blixtsnabbt vid frågor och funderingar. Att hon dessutom lyckades sälja vår lägenhet efter en (1) förhandsvisning gjorde att hon överträffade våra (höga) förväntningar. Vi rekommenderar starkt Anna! Läs mer
    2019-09-12 Anna S svarar Anna S
    Varmaste tack för ert fina omdöme och ert förtroende med försäljning av er lägenhet.
    Det var väldigt roligt att få hjälpa er att nå ett riktigt bra slutresultat :)
    Vi hörs och ses, allt gott!
  • Karin M

2019-09-11

Karin M skrev om Jessica Skogman en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Jag fick bra kontakt med Jessica Skoglund när jag köpte lägenhet på Södermalm. Jag fick tydlig information och snabb återkoppling i processen.Mina förväntningar blev uppfylldes tillfullo.
    Jag är mycket nöjd. Läs mer
    2019-09-12 Jessica S svarar Karin M
    Vad roligt att du som köpare känner dig nöjd med den hjälp du har fått av mig vid köpet av din nya bostad! Tack för ditt fina omdöme! Vi ses lite längre fram när det är dags för tillträde! Hälsningar Jessica Skogman
  • 2019-09-07

Robin S skrev om Anna Steen en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad
    Vi har haft en bra erfarenhet i en tuff marknad. Anna var både tillgänglig, gav kloka råd och gav oss kontinuerliga uppdateringar. Hon har en tydlig och rak kommunikation vilket uppskattas i dessa lägen. Vi rekommenderar varmt Anna till andra säljare. Läs mer
    2019-09-09 Anna S svarar Robin S
    Tack snälla för ert förtroende och fina omdöme! Det var ett nöje att få samarbeta med er. Allt gott!
    //Anna Steen

Katarina Bangata 26, 116 39 Stockholm