Alla kategorier Mäklare Stockholms län Stockholm Södermalm Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Södermalm

Svensk Fastighetsförmedling Södermalm

BARNÄNGSGATAN 50C, 116 48 Stockholm — Visa karta

Vill du få ut det mesta av din bostadsaffär på Södermalm? Då har du kommit helt rätt! Vi på Svensk Fastighetsförmedling kan våra områden och har koll på hela försäljningsprocessen från värdering och vad du ska tänka på inför visning till att hitta köpare och avslutad affär.

Vi trivs på Södermalm och brinner för att göra bostadsaffären trygg och smidig för dig som bor här, eller vill flytta hit. Vi vet hur du enklast tar dig till jobb eller skola och var de trevligaste restaurangerna ligger. Så, har du frågor eller funderingar kring ditt nuvarande eller framtida boende på Södermalm? Välkommen in!

Läs vad 468 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Södermalm

• Helene P

2019-08-20

Helene P skrev om Jessica Skogman en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Jag kontaktade Jessica för nästan ett år sedan för att förbereda en eventuell försäljning av en etta på Södermalm. Det drog ut på tiden från min sida men Jessica svarade snabbt och tydligt på frågor och höll kontakten utan att stressa fram något. Jag bor på annan ort men allt gick att ordna smidigt på distans (telefon, mail, sms, fullmakter). Jag uppskattade särskilt den naturliga, trevliga kontakten utan känslan av "inställsam försäljare". Styling och foto blev toppen och slutpriset långt över förväntningarna! Jag är jättenöjd. Tack! Läs mer
  • 2019-08-17

Anna T skrev om Jonna Sommarhed Sjöstrand en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad
    Jag mailade till Svensk Fastighetsförmedlingen och ville sälja min lägenhet på Södermalm och fick ett snabbt svar av Jonna som är mycket professionell, otroligt engagerad och hon besitter många fina kvaliteter som ett bra bemötande, lugn och full med idéer och tips.
    Kan verkligen rekommendera denna mäklare då jag hade fullt förtroende och kände mig trygg under resans gång.
    Fantastiskt slutresultat.
    Stort tack till Jonna! Läs mer
  • 2019-08-14

Lorana K skrev om Jonna Sommarhed Sjöstrand en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad
    Vi har precis sålt en lägenhet med Jonna och hennes prestation, engagemang och skicklighet har varit mycket imponerande. Vi är mer än nöjda med resultatet och kommer att utan tvekan anlita Jonna för framtida både köp och försäljningar. Bemötandet, tillgängligheten, kunskapen men också ödmjukheten som Jonna hade gjorde denna ytterst stressiga process mycket mindre jobbig och utmattande.

Vill tacka henne även här för ett gott samarbete.

Mycket bra jobbat!
    Rekommenderas starkt! Läs mer
  • Alexandra S

2019-07-08

Alexandra S skrev om Anna Steen en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad
    Jag kan av djupet från mitt hjärta rekommendera Anna Steen som mäklare om du går i tankar att att sälja ditt hem! Jag lade ut min lägenhet till försäljning precis innan midsommar och var orolig över att det skulle vara för sent. Anna såg till att processen gick blixtsnabb, från homestyling till visningar - som slutade i försäljningsrekord! Anna är kompetent, klok i sina råd som jag fick fullt förtroende för. Jag är jättenöjd över att jag valde Anna och kommer definitivt använda mig av Anna igen! Läs mer
  • DAVID E

2019-07-04

DAVID E skrev om Elin Bellander en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Elin sålde min 2:a på Folkungagatan under juni 2019 och jag kan verkligen rekommendera henne. Elin var under hela processen väldigt engagerad, professionell, trevlig och positiv. Hon höll mig välinformerad och var snabb att svara på frågor och bolla idéer. Jag kände mig väldigt trygg och fick stort förtroende för henne. Trots att lägenheten visades efter midsommar under en lite lugnare period såldes den till ett pris som överträffade min mest positiva uppskattning med 5% så var supernöjd med utfallet! Läs mer
  • 2019-07-04

Leif E skrev om Anna Steen en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad
    Mäklaren har under hela säljprocessen varit mycket professionell, tillgänglig och i mötegående gällande stora och små frågor! Läs mer
    2019-07-04 Anna S svarar Leif E
    Tack Leif för din rekommendation och ert förtroende! Det var väldigt roligt att få hjälpa er med försäljningen.
    Ha en fin sommar!
  • 2019-07-03

Niklas S skrev om Anna Steen en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad
    Anna var kanon på alla sätt. Jag är supernöjd med hur hon skötte försäljningen. Läs mer
    2019-07-04 Anna S svarar Niklas S
    Stort tack för din rekommendation Niklas, och tack för förtroendet att få sälja din fina lägenhet:)
    Vi hörs och ses framåt! Ha en fin sommar
  • 2019-07-02

MONIKA L skrev om Jessica Skogman en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Vårt bemötande från Jessica har hela tiden vart fantastisk. Jessica fick oss att känna trygghet och säkerhet i en viktig affär för oss. Jessica är lugn, saklig och otroligt kunnig. Vi ger Jessica högsta ömdömmet och kan varmt rekommendera henne. Läs mer
    2019-08-13 Jessica S svarar MONIKA L
    Tack snälla ni för era fina ord! Det gör mig verkligen glad att ni känner er nöjda och trygga med min hjälp som mäklare! Hoppas att ni kommer trivas minst lika bra i er nya lägenhet! Ha en fortsatt fin sommar! Mvh Jessica Skogman
  • 2019-07-01

MARTIN L skrev om Jessica Skogman en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Försäljningen av vår lägenhet gick strålande tack vare Jessicas insats. Hon besvarade alltid mina frågor och funderingar med sitt lugna och pålitliga sätt. Hela processen flöt på smidigt och stylisten samt fotografen hon använde lyckades verkligen framhäva lägenhetens positiva egenskaper.

Jag rekommenderar varmt Jessica som mäklare! Läs mer
    2019-08-13 Jessica S svarar MARTIN L
    Vad roligt att ni känner er nöjda med min hjälp som mäklare! Och även stylist och fotograf! Hoppas ni kommer trivas bra i ert nya boende! Ha en fortsatt fin sommar! Bästa hälsningar Jessica Skogman
  • 2019-06-28

Fredrik L skrev om Jessica Skogman en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Vi köpte en 3:a på Södermalm i Stockholm genom Jessica. Mötet med mäklaren hade allt man kan önska av en köpare. Trevligt, sakligt och uppriktigt. Svar på frågor kom snart och där det fanns oklarheter fick vi skyndsamma och utförliga svar på sms och mejl. Budgivningen kändes smidig och transparent och avslutet inkl signering, dokumentation etc. sköttes professionellt och smidigt.

Sammanfattat är Jessica en mäklare vi kände oss trygga att köpa ett objekt utav, såväl som en mäklare vi gärna vänder oss till, eller rekommenderar förbehållslöst, vid framtida försäljningar. Läs mer
    2019-08-13 Jessica S svarar Fredrik L
    Tusen tack för era fina ord! Det glädjer mig alltid lite extra när även mina köpare ger högsta betyg!! För mig är kommunikationen i en försäljning väldigt viktig och det känns fint att ni har upplevt mig som kommunikativ under resans gång! Hoppas att ni kommer trivas finfint i er nya lägenhet!! Ha en fortsatt fin sommar! Hälsningar Jessica Skogman
  • PÄR N

2019-06-28

PÄR N skrev om Elin Bellander en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Vi hade kontakt med Elin under en längre tid eftersom det dröjde för oss innan vi bestämde oss för att flytta. När det väl blev dags gick det dock fort och under hela tiden har Elin varit proffsig och snabb att svara på frågor och funderingar. När försäljningen i slutskedet skakade till en smula visade Elin prov på skicklighet och fingertoppskänsla - och vi kunde skriva kontrakt med en bra känsla. Vi kan verkligen rekommendera Elin. Läs mer
  • 2019-06-25

Andreas M skrev om Torbjörn Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Torbjörn Andersson gjorde ett toppenjobb, även för oss som köpare. Han var tillgänglig, han ordnade extravisningar, han ställde upp även kvällstid och möjliggjorde husaffären på ett mycket bra sätt, som gjorde samtliga inblandade nöjda. Läs mer
  • Viviana W

2019-06-24

Viviana W skrev om Anna Steen en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad
    Har köpt lägenhet i Hammarby Sjöstad av Anna Steen. Hon är en fantastisk mäklare, man har en så bra kommunikation med Anna med all återkoppling under hela processen, hon gav all information så tydligt, så himla trevlig, blev fantastisk trevligt bemött. Hon är så proffsig på alla sätt i sitt agerande under hela processen. Jag är så glad att jag köpte en lägenhet som hon förmedlade. Det finns inga ord till den trevliga, fantastiska, proffsiga, sympatiska mäklare. Ett Stort Tack allt känns så bra med dig,/VW Läs mer
    2019-06-24 Anna S svarar Viviana W
    Tack snälla Vivi för ditt fina omdöme :) Det var väldigt roligt att få hjälpa dig att få köpa lägenheten tillslut.
    Vi hörs och ses framåt. Ha en fin sommar tills dess!
  • 2019-06-24

Elin M skrev om Anna Steen en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad
    Sålt bostadsrätt (2:a) i Hammarby Sjöstad.
    Anna är väldigt proffsig, nogrann och ambitiös och vi är väldigt nöjda med henne som mäklare. Hon har mycket bra kännedom om området och även vår bostadsrättsförening. Läs mer
    2019-06-24 Anna S svarar Elin M
    Stort tack Elin för ert förtroende och fina samarbete! :) det var kul att få hjälpa er att hitta rätt köpare. Vi hörs och ses framåt. Önskar er en fin sommar!
  • 2019-06-14

JONAS H skrev om Jessica Skogman en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Vi var utomordentligt nöjda med Jessica Skogman och hon skötte försäljningsprocessen på ett professionellt sätt. Affären flöt på i ett bra tempo utan att upplevas stressig eller pressad. Jessica var även väldigt tillgänglig för frågor och funderingar från vår sida. Vi kan varmt rekommendera Jessica som mäklare. Stort tack för detta, Jessica! Jonas och Vanessa Läs mer
    2019-06-14 Jessica S svarar JONAS H
    Tusen tack Jonas och Vanessa för den fina rekommendationen! Det var verkligen kul att få hjälpa er med försäljningen! Nu får ni ha en härlig sommar så ses vi när det är dags för tillträde! Med vänliga hälsningar Jessica Skogman
    JONAS H gillar detta
  • 2019-06-14

Ann-Chatrine N skrev om Elin Bellander en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Vi har sålt en 3,5 påsödermalm.
    Bemötandet från Elin har varit utmärkt. Mycket bra återkoppling från start till försäljning.
    Försäljningen blev över förväntan.
    Vi är mycket nöjda med vår mäklare.
    Vi kommer varm rekommendera Elin.
    Med vänlig hälsning,
    Ann-Chatrine Nordstedt
    Clyde Örnberg Läs mer
  • 2019-06-13

Anna Francesca Lucia B skrev om Jonna Sommarhed Sjöstrand en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad
    Jag köpte under våren en lägenhet med hjälp av Jonna Sommarhed Sjöstrand. Hon var allt igenom professionell, hjälpsam och kunnig. Kunde besvara alla frågor och funderingar jag hade, speciellt relevant för mig som var förstagångsköpare. Jag kände mig trygg och positivt vägledd under hela processen då Jonna var tillgänglig konstant, besvarade samtal, mejl och meddelanden på minuter och ständigt fick mig att känna lugn inför ett så stort beslut. Hon var lyhörd till mina önskningar och medlade felfritt mellan mig som köpare och säljaren. Upplevelsen av att ha Jonna som mäklare gjorde hela affären smidig och trygg. Alla borde få hjälp av en mäklare så kompetent som Jonna. Läs mer
  • Leefee L

2019-06-10

Leefee L skrev om Elin Bellander en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Vi köpte en bostadsrätt på Södermalm i Stockholm till vilken Elin var mäklare. Elin var snabb i sin kommunikation, tillgänglig och väldigt professionell. Hela processen förflöt smidigt och vi kände oss trygga i hennes händer. Rekommenderar Elin varmt. Läs mer
  • Johannes W

2019-06-07

Johannes W skrev om Elin Bellander en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Jag och min Sambo köpte en bostad i Södermalm där Elin Bellander var mäklaren. Hon gav ett proffsigt intryck och svarade alltid snabbt. Bra upplevelse helt enkelt! Läs mer
  • 2019-06-06

HANNA H skrev om Jonna Sommarhed Sjöstrand en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad
    Köpte nyligen en lägenhet av Jonna och hade en superbra upplevelse rakt igenom! Hon är trevlig, serviceminded och professionell - jag kan verkligen rekommendera! Läs mer
  • 2019-06-05

Kent Arne A skrev om Torbjörn Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Jag är så nöjd med Torbjörn, han tog verkligen hand om allting vid försäljningen av huset. Täta kontakter, och snabb återkoppling. Professionell, hjälpsam och kunnig. Kände mig mycket trygg med Torbjörn. Läs mer
  • 2019-05-23

ERIK E skrev om Jessica Skogman en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Vi var mycket nöjda med Jessica som vår mäklare. Redan från första början fick vi ett gott intryck och hon spred ett sympatiskt lugn. Under hela processen har vi känt att Jessica har haft kontroll på läget och sett till att allting flutit på så smidigt som möjligt. Även fotografen som hon förmedlade var mycket proffsig och trevlig. Vi fick lägenheten såld för vad vi hade haft som förhoppning och Jessica var väldigt tydlig och realistisk i sin analys av marknaden. Skulle vi sälja igen så skulle vi definitivt anlita Jessica. Läs mer
    2019-05-27 Jessica S svarar ERIK E
    Tusen tack Erik och Simona för era fina ord, det värmer att ni känner er nöjda med både slutpriset och min hjälp under resans gång! Det har varit väldigt roligt att få hjälpa er med försäljningen! Vi ses på tillträdet lite längre fram! Mvh Jessica Skogman
  • CECILIA F

2019-05-23

CECILIA F skrev om Jessica Skogman en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Jag kan varmt rekommendera mäklare Jessica Skogman på Svensk Fastighetsförmedling Södermalm! Jag både köpte och sålde min lägenhet på Katarina Bangata 69 med Jessica och jag är mycket nöjd med hela processen. Jessica är professionell, flexibel och otroligt kunnig. Läs mer
    2019-05-27 Jessica S svarar CECILIA F
    Stort tack Cecilia för ditt fina omdöme! Det glädjer mig att du känner dig nöjd med min hjälp! Det var väldigt roligt att både få hjälpa dig att hitta denna fina pärla och sedan sälja den när det blev dags för större! Vi ses på tillträdet! Mvh Jessica Skogman
    CECILIA F gillar detta
  • 2019-05-17

Johan L skrev om Jonna Sommarhed Sjöstrand en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad
    Trevligt bemöt, , professionellt och hade t.o.m budlistan klar utan att det efterfrågats. Läs mer
  • 2019-05-16

Tove H skrev om Elin Bellander en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Vi sålde en trea på södermalm, 70 kvm.
    Elin har genom hela processen varit mycket trevlig, proffsig och väldigt enkel att ha kontakt med. Hon har varit extremt tillgänglig för att tex svara på frågor, ta emot synpunkter eller bolla idéer. Vi hade ett snabbt förlopp som krävde att Elin agerade snabbt vilket hon verkligen gjorde. Det har känts tryggt att ha Elin som mäklare och slutresultatet överträffade våra förväntningar! Läs mer
    2019-05-16 Elin B svarar Tove H
    Hej Tove! Tack så mycket för en riktigt fin rekommendation och ett mycket trevligt och bra samarbete! Blir så glad av att höra att ni är nöjda och att ni tycker att slutresultatet blev så bra. Tar jag mig an ett så viktigt uppdrag som att sälja någons bostad så vill jag verkligen vara tillgänglig och ge mitt yttersta - och det ger ju resultat :-). Vi hörs igen inför tillträdet MVH /Elin Bellander
  • Madelene S

2019-05-16

Madelene S skrev om Anna Steen en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad
    Anna Steen var vår mäklare och hon överträffade våra redan högt satta förväntningar.

På en nu tuff bostadsmarknad vågade hon tydligt lyfta rimliga förväntningar där många andra mäklare lockar med guld och gröna skogar utan att i slutändan leverera. Hon jobbade hårt och målinriktat för att hitta rätt köpare till vår lght i Hammarby sjöstad och lyckades låsa ned en försäljning åt oss på bra nivå trots rådande läge på bostadsmarknaden.

Hon var rak, ärlig och ständigt tillgänglig och flexibel. Även väldigt bra på att löpande återkoppla till oss med uppdateringar under försäljningsprocessen, och vi kände verkligen att hon aktivt arbetade för att hitta intressenter.

Rekommenderar henne varmt och skulle absolut anlita henne igen. Läs mer
    2019-05-16 Anna S svarar Madelene S
    Tack snälla Madde för fina och glädjande ord! Har varit mycket trevligt att få samarbeta och hjälpa er försäljningen. Vi hörs och ses framåt!
    /Anna
  • 2019-05-16

Marcus Ho Tung C skrev om Ankie Björk Harris en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    I ran into a situation where I have to sell my flat while I am abroad, and the whole process was very smooth and hassle free. I am very happy with the experience, and got a price that I wanted. Läs mer
    2019-05-16 Ankie B svarar Marcus Ho Tung C
    Thank you for kind words. It has been a pleasure to co-operate with you. Best regards Ankie
  • VICTORIA G

2019-05-15

VICTORIA G skrev om Jessica Skogman en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Jessica hjälpte mig att sälja min lilla två på Södermalm och från start var samarbetet tydligt, trevligt och effektivt! Jessica är väldigt flexibel och professionell. Jag är jättenöjd! Läs mer
    2019-05-16 Jessica S svarar VICTORIA G
    Vad glad jag blir att höra att du är nöjd med min hjälp! Det var väldigt roligt att få hjälpa dig med försäljningen! Tack för en fin rekommendation! Ha en fortsatt härlig vecka och så ses vi på tillträdet! Mvh Jessica Skogman
  • 2019-05-14

Sara B skrev om Jessica Skogman en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Jag är mycket nöjd, Jessica är behaglig och proffsig. Flexibel och lätt att ha kontakt med. Jag köpte Malmgårdsvägen 16.
    Mvh, Sara Läs mer
    2019-05-15 Jessica S svarar Sara B
    Tusen tack för dina fina ord Sara! Det var väldigt roligt att få hjälpa dig med bostadsköpet! Grattis till en jättefin lägenhet! Mvh Jessica Skogman
  • 2019-05-12

MAGNUS S skrev om Elin Bellander en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Försäljningen gick mycket smidigt och helt enligt plan. Elin är mycket trevlig och proffsig, och det gäller även alla som hon jobbar med (stylist, flyttfirma, osv - det rekommenderas starkt att använda sig av hennes kontakter!). Vi är supernöjda med Elin och Svensk Fastighetsförmedling. Läs mer
    2019-05-12 Elin B svarar MAGNUS S
    Tack till er båda! Det var mycket trevligt att göra affärer med er och jag blir glad av att höra att allt gått så smidigt kring alla delar av försäljningen. Jag har ett bra samarbete med både stylist och flyttfirma och ska föra denna fina feedback vidare även till dem :-) Vi hörs igen! MVH//Elin Bellander
  • 2019-05-09

CAROLINA S skrev om Elin Bellander en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Elin hjälpte oss att sälja vår lägenhet, en process som drog ut på tiden eftersom vi var segstartade, men när vi väl var igång gick allt som en dans och vi fick absolut det pris vi var ute efter. Elin var proffsig, trevlig och mycket kunnig. Ska snart använda henne igen :) Läs mer
    2019-05-12 Elin B svarar CAROLINA S
    Tackar, tackar! Ser fram emot att snart dansa igen med nästa bostadsförsäljning ;-). Ha det fint så hörs vi snart! Mvh //Elin Bellander
  • 2019-05-06

Mona H skrev om Jonna Sommarhed Sjöstrand en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad
    Jonna jobbade engagerat och med starkt driv, vilket ledde till ett fantastiskt resultat när jag skulle sälja min lägenhet. Med en intensiv utstrålning utan att vara påträngande övertygar hon med sakliga argument. Bästa mäklaren! Läs mer
  • 2019-05-06

Ragnar O skrev om Ankie Björk Harris en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Seriös, hårt arbetande, duktig på att sälja samt organiserat med allt det praktiska. Läs mer
    2019-05-06 Ankie B svarar Ragnar O
    Tack Ragnar för omdömet, vad roligt att ni är nöjda. Det har varit väldigt roligt att samarbeta och få visa ert fina hem. Vi ses och hörs snart igen. Allt gott!
  • 2019-05-06

Lillemor A skrev om Jessica Skogman en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Proffsigt och trevligt bemötande. Läs mer
    2019-05-06 Jessica S svarar Lillemor A
    Stort tack för ett fint omdöme och för att jag fick hjälpa er med försäljningen! Vi ses på tillträdet! Med vänlig hälsning, Jessica Skogman
  • 2019-05-02

Mathias L skrev om Elin Bellander en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Nyköpt lägenhet på söder. Riktigt trevlig mäklare som gjorde allt för att processen skulle bli så bra som möjligt. Läs mer
    2019-05-12 Elin B svarar Mathias L
    Tackar Mathias - jätteglad för din rekommendation! Vad roligt att höra att du du är nöjd med hur allt gått till vid ditt köp :-) Ha det fint, vi ses och hörs igen inför tillträdet. Mvh //Elin Bellander
  • 2019-05-02

Meneca Åsa B skrev om Elin Bellander en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Jag både köpte och sålde lägenhet via Elin. Med hennes varma personlighet inger hon trygghet för både köpare och säljare. Rekommenderar henne starkt! Läs mer
    2019-05-12 Elin B svarar Meneca Åsa B
    Tusen tack för den fina rekommendationen Meneca, ett sant nöje att ha med dig och Mikael att göra! Vi ses och hörs igen om båda bostäderna :-) //MVH Elin Bellander
  • 2019-05-02

Inga-Lill S skrev om Elin Bellander en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Kunnig och pålitlig mäklare som gjorde sitt jobb väl. Stark rekommendation. Läs mer
    2019-05-12 Elin B svarar Inga-Lill S
    Tusen tack för rekommendationen :-) //MVH Elin Bellander
  • 2019-04-30

Patrik T skrev om Torbjörn Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Vi har sålt en villa och trots en trög marknad har vi nu fått den sålt p.g.a mäklarens ihärdiga arbete och tålamod. Bra jobbat ..... Läs mer
  • Cristina A

2019-04-28

Cristina A skrev om Jessica Skogman en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    I have recently bought an apartment with Jessica's help.
    Jessica was very reassuring throughout the process, helpful with various information and very knowledgeable Läs mer
    2019-04-29 Jessica S svarar Cristina A
    Thank you so much for your kind review Cristina! It makes me more than happy that you feel pleast with the help you have got when you bought your new apartment! Have a nice week! Best Regards Jessica Skogman
  • 2019-04-26

Maria W skrev om Ankie Björk Harris en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Ankie Björk Harris är en mycket bra mäklare med koll på marknaden och med stort fokus din försäljning. Om jag skulle sälja igen så kommer jag anlita Ankie Björk Harris. Läs mer
    2019-04-28 Ankie B svarar Maria W
    Varmt tack för ert omdöme och trevliga samarbete. Det har varit ett nöje att få bistå er. Vi hörs och ses snart igen. Allt gott!
  • 2019-04-19

Florean P skrev om Tobias Darnell en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad
    Fick från första kontakt en engagerad och erfaren hjälp av Tobias Darnell i att genomföra försäljningen av min härliga tvårumslägenhet på Söder på ett tryggt, snabbt, smidigt och förutsägbart sätt.

Stort tack Läs mer
  • Fanny I

2019-04-18

Fanny I skrev om Elin Bellander en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Träffade Elin första gången på en visning 2018. Fick direkt ett väldigt bra och förtroendeingivande intryck av henne. När jag väl skulle sälja min lägenhet var det inget tvivel om vem jag skulle anförtro uppdraget. Elin är en väldigt driven, positiv och duktig tjej som jag definitivt skulle anlita igen! Läs mer
    2019-04-22 Elin B svarar Fanny I
    Hej Fanny! Tack snälla du för en fin rekommendation, det värmer gott! Vi hörs och ses igen inför överlämnandet av bostaden till de nya ägarna. Hoppas även att vi ses på visning snart för ny är det dags för er att köpa något också ;-) MVH//Elin Bellander
  • 2019-04-15

Michael S skrev om Tobias Darnell en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad
    Professionell och trevlig höll en konstant uppdaterad i processen som köpare. Läs mer
  • Lars B

2019-04-14

Lars B skrev om Tobias Darnell en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad
    Vi sålde vår 172 kvm sekelskiftes lgh på Hornsgatan.
    Vi fick väldigt bra känslan direkt. Snabba puckar men hela tiden med kvalité. Det gillar jag! Läs mer
  • Henrik S

2019-04-13

Henrik S skrev om Tobias Darnell en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad
    Positiv upplevelse som köpare, tydlig kommunikation Läs mer
  • 2019-04-08

Annika L skrev om Ankie Björk Harris en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Jag sålde min lägenhet på södermalm och valde Svensk Fastighetsförmedling och Ankie Björk Harris som gav ett tryggt och professionellt intryck men ändå personligt med själ och hjärta. Under hela processen har jag varit mer en nöjd. Under en period när affären var trög ingav hon energi och jag kände mej lugn att affären skulle sluta bra. Hon har ingjutit energi och vänlighet under hela affären och hela tiden hållit mej uppdaterad om vad som händer. Skulle jag göra en ny bostadsaffär så skulle jag utan tvivel välja Ankie Björk Harris igen. Läs mer
    2019-04-08 Ankie B svarar Annika L
    Varmt tack Annika för dina fina ord. Det har varit ett nöje att samarbeta och få visa din fina bostad. Roligt att du är nöjd med Svensk Fastighetsförmedling och mig som din mäklare. Vi ses snart igen. Allt gott!
  • 2019-04-03

Simon Petrus Johannes I P skrev om Anna Steen en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad
    Anna både hjälpte mig med att sälja & köpa ny bostad. Jag är jättenöjd och kan varmt rekommendera henne. Läs mer
    2019-04-05 Anna S svarar Simon Petrus Johannes I P
    Stort tack för din feedback Simon!
    Det var ett nöje att få hjälpa dig med både försäljning och köp :)
  • 2019-04-03

MARKUS H skrev om Elin Bellander en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Elin Bellander hjälpte oss med försäljningen av vår lägenhet på Åsögatan. Elin var mycket trevlig och professionell med ett kunnigt bemötande under hela processen. Trots att marknaden vid försäljningstillfället var lite osäker, så lyckades Elin sälja vår lägenhet till önskat pris inom en vecka. Vi vill därför ge Elin Bellander våra allra bästa rekommendationer!
    Vänligen
    Markus & Maria Läs mer
    2019-04-03 Elin B svarar MARKUS H
    Tusen tack för fin rekommendation! Det var ett nöje att samarbeta och dessutom gick det snabbt och smidigt med bra resultat. Vi hörs igen inför tillträdet :-) Ha det fint! //MVH Elin Bellander
  • 2019-03-31

Johan W skrev om Elin Bellander en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Vi sålde vår fyra vid Zinkensdamm.

Elin hittade innan visning en köpare till vår lägenhet som gav oss ett bud vi tog. Vi är väldigt nöjda! Läs mer
    2019-05-02 Elin B svarar Johan W
    Tusen tack för rekommendationen! Snabbt och smidigt minsann :-) Allt gott och vi hörs igen inför tillträdet. //MVH Elin Bellander
  • 2019-03-26

Kalle N skrev om Ankie Björk Harris en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Ankie var engagerad och mycket väl påläst inför första mötet. Hon var även väldigt duktig på att identifiera lägenhetens värdegrunder för att på bästa sätt framhäva dem och locka köpare till visningen. Läs mer
    2019-04-08 Ankie B svarar Kalle N
    Tusen tack Kalle för ditt fina samarbete och varma ord. Det var så roligt och extra kul att din fina bostad attraherade så många besökare.

BARNÄNGSGATAN 50C, 116 48 Stockholm