Alla kategorier Mäklare Stockholms län Stockholm Södermalm Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Södermalm

Svensk Fastighetsförmedling Södermalm

Timmermansgatan 31, 118 55 Stockholm — Visa karta

Vill du få ut det mesta av din bostadsaffär på Södermalm? Då har du kommit helt rätt! Vi på Svensk Fastighetsförmedling kan våra områden och har koll på hela försäljningsprocessen från värdering och vad du ska tänka på inför visning till att hitta köpare och avslutad affär.

Vi trivs på Södermalm och brinner för att göra bostadsaffären trygg och smidig för dig som bor här, eller vill flytta hit. Vi vet hur du enklast tar dig till jobb eller skola och var de trevligaste restaurangerna ligger. Så, har du frågor eller funderingar kring ditt nuvarande eller framtida boende på Södermalm? Välkommen in!

Läs vad 167 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Södermalm

• Anette
    Anette skrev om Elin Bellander en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Valet av Elin Bellander vid Svensk Fastigghetsförmedling på Södermalm gjordes efter ett besök på en av hennes visningar. Hon är en engagerad mäklare med driv och arbetsglädje. Alltid anträffbar, kände aldrig att vi störde, våra åsikter och ”petimeter”idéer bemöttes så positivt och med respekt, det gav en känsla av att vi skapade förutsättningen till försäljningen tillsammans. Hon är envis till tusan, peppande, positiv och snabb att ge återkoppling. Elin är ett triumfkort i Stockholms mäklartäta konkurrens..
  • Jimmy R
    Jimmy R skrev om Elin Bellander en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    En trygg mäklare att luta sig mot i lite blåsigare tider. Målmedveten, envis och proffsig.
  • Ragnhild C
    Ragnhild C skrev om Therese Jonsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Therese har på ett vänligt oc engagerat sätt hjälpt till med såväl inköp av ny lägenhet som försäljning av min nuvarande bostadsrätt.
    Under perioden har marknaden känts något svajig med mycket uppmärksamhet i tidningar och TV kring sjunkande priser. Therese har på ett bra sätt tolkat skriverierna sansat och uppmuntrande i den situation jag befunnit mig i.
    2017-11-13 Therese J svarar Ragnhild C
    Tack Ragnhild för att du tog dig tid att svara och det glädjer mig så att du är nöjd med min insats trots marknadens läge, ser fram emot att få se din nya balkong framöver! VH Therese
  • Hans R
    Hans R skrev om Hannah Eriksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Jag upplevde Hannah som mycket professionell och målinriktad, som utan eftertanke var beredd att lägga ner extra arbete (extra visningar etc.) för att se till att det en blev en bra affär (något som krävdes i försäljningen av min lägenhet).
    2017-11-22 Hannah E svarar Hans R
    Tack Hans för den fina rekommendationen. Har varit jättekul att få hjälpa dig med försäljningen. Jag hoppas att ni kommer trivas bra i er ny bostad i Vasastan. Ha det fint! //Hannah
  • Elisabeth
    Elisabeth skrev om Elin Bellander en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Elin hjälpte mig att sälja min lägenhet i slutet av oktober 2017, dvs när det var som svårast att sälja och när priserna på bostäder föll 10-15%. Hon gjorde trots det ett utmärkt jobb och jag är jättenöjd, trots att slutpriset hamnade under värderingen som gjordes tidigare på hösten. Elin är lyhörd, professionell och väldigt trevlig. Jag rekommenderar henne till alla som vill sälja!
  • Magnus L
    Magnus L skrev om Jessica Skogman en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Vi har både köpt och sålt en bostad med Jessica som mäklare (Vi har tidigare sålt 5 bostäder). I våra interaktioner har hon varit tillgänglig och kommunikationen har fungerat väldigt bra. Jessica är professionell, driven och kunnig. Men främst uppskattar vi hennes engagemang som var helt avgörande för att vi fick en väldigt smidig och snabb försäljning.

Ska du sälja på Södermalm ring Jessica!
    2017-11-13 Jessica S svarar Magnus L
    Tusen tusen tack Magnus och Annika för era fina ord, det gör mig väldigt glad att ni känner är nöjda!!! Det har varit så roligt att få hjälpa er både att hitta ny bostad och sedan förtroendet att få sälja er nuvarande! Jag hoppas nu att ni kommer trivas riktigt bra i er nya lägenhet!! Vi ses på tillträdet! Med vänlig hälsning Jessica Skogman
  • Denise
    Denise skrev om Elin Bellander en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Elin Bellander är driftig, engagerad, professionell och tillmötesgående. Allt gick smidigt genom hela säljprocessen. Jag är jättenöjd med Elin som mäklare och rekommenderar henne starkt!
    2017-11-13 Elin B svarar Denise
    Tusen tack Denise! Härligt att göra dig så nöjd - en trevlig och riktigt bra affär enligt mig och detta skulle jag gärna se att vi gjorde ihop i framtiden igen :-) Ha det bra! Mvh Elin Bellander
    Denise gillar detta
  • Marcus B
    Marcus B skrev om Therese Jonsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    _______________________________
    2017-11-13 Therese J svarar Marcus B
    Önskar dig all lycka till med er nya bostad Marcus! Ha det fint, VH Therese
  • Eric F
    Eric F skrev om Elin Bellander en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Elin Bellander är en mycket driven och hårt arbetande mäklare som på ett tryggt sätt lotsade oss igenom försäljningen. Försäljningen tog lite längre tid än vi hoppats på men Elin hade alltid en plan och vi blev väldigt nöjda med slutresultatet.
    2017-11-13 Elin B svarar Eric F
    Hej och stort tack för att jag fick uppdraget att hjälpa er i denna viktiga affär! I dessa försäljningstider med högt utbud och mycket skriverier i tidningen om bostadsmarknaden får man ha lite tålamod, kämpa lite extra och ta sig tid för extravisningar och sena samtal - och det gav ju resultat vilket var jättehärligt :-) Allt gott till er - vi ses! Mvh Elin Bellander
  • Helene L
    Helene L skrev om Torbjörn Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Sedan jag träffade Torbjörn för första gången har han varit min självklara mäklare! Det har blivit några uppdrag och det har alltid fungerat mycket bra. Han gör det svåra enklare och roligare. Det är helt enkelt trevligt och lättsamt att ha med Torbjörn att göra!
    2017-11-14 Torbjörn A svarar Helene L
    Hej Helene! Tack för ditt svar ang. upplevelserna med mig som mäklare. Hoppas ni har det lite lugnt och fint i ert nuv. boende. Det blir ofta enkelt, trevligt och lättsamt när man håller säljare och köpare uppdaterade med vad som sker och händer i varje försäljning. Ibland föreligger det lite osäkerhet från både köpare som säljare när det gäller att ta svåra beslut, vilket ofta lugnar ned sig när man samtalat om dessa oroligheter som föreligger och det är väldigt behagligt att erhålla den positiva återkopplingen från både säljare och köpare.
  • Luisa B
    Luisa B skrev om Jessica Skogman en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    En varm, profesionell, førståelsesfull och løsningsorienterad mæklare ær du Jessica! Tusen tack før allt jobb du lagt ner och det fina resultatet!!! Du har verkligen gått utøver vad som førvæntas och bidragit med viktiga kontakter før att gøra visning och førsæljning till en riktig succé!
    Vænligen Luisa Book
    2017-10-25 Jessica S svarar Luisa B
    Tusen tusen tack för förtroendet Luisa!!! Det har varit väldigt roligt att få hjälpa dig med försäljningen och det glädjer mig att du är nöjd med både resultatet och mitt jobb! Önskar dig allt gott och hoppas att du hittar en ny mysigt lägenhet i din nya hemstad! Bästa hälsningar Jessica Skogman
    Luisa B gillar detta
  • Ingrid G
    Ingrid G skrev om Fredrik Hellman en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Alltid positiv, visade aldrig irritation. Bra i budgivning. Realistisk.
    2017-10-19 Fredrik H svarar Ingrid G
    Hej Ingrid och tack för det fina omdömet! Tackar för ett trevligt samarbete och att jag fick förtroendet för din försäljning. Hoppas ni kommer stortrivas i den nya bostaden. Med vänlig hälsning Fredrik
  • Jenny  L
    Jenny L skrev om Elin Bellander en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Elin Bellander är en kunnig och engagerad mäklare som proffsigt lotsar en igenom säljprocessen. Att sälja bostad kan vara nervöst i vissa lägen, men med Elin vid rodret känner man sig trygg. Hon har humor och driv och ger gärna värdefulla tips och tar sig alltid tid att svara på frågor.
    Jenny Lindholm, Stockholm
    2017-11-13 Elin B svarar Jenny L
    Tack Jenny och tack för de fina orden! Det var härligt att jobba med dig - många glada skratt dessutom :-) Jag hoppas ni ska trivas superbra i ert nya hem och att vi ses framöver igen! Ha det fint! Mvh Elin Bellander
  • Lill E
    Lill E skrev om Torbjörn Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Så bra! Jobbar för kundens bästa, professionell!
    2017-10-20 Torbjörn A svarar Lill E
    Hej Lill! Tack för ditt svar ang. förfrågan om hur ni upplevde er försäljning med mig som mäklare. Tror nog att ert hem var en av områdets bästa lösningar på ett bra boende, med väl nyttjade ytor, och hade en smakfull inredning. Lycka till och tack än gång för dina varma ord.
  • Per Karl Johan J
    Per Karl Johan J skrev om Elin Bellander en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Elin Bellander kan sina saker. Därför har vi anlitat henne vid tre tillfällen. Lägenhetsaffärer kan vara ganska stressande, därför är det skönt med personer som Elin som behåller lugnet men samtidigt skapar resultat. Vi haft höga förväntningar på Elin men hon har överträffat dem vid alla tre tillfällen. När vi vi sälja igen så kommer vi garanterat att anlita Elin, rekommenderar er starkt att göra detsamma.
    2017-11-13 Elin B svarar Per Karl Johan J
    Tack Per! 4:e gången gillt i framtiden hoppas jag ;-) Åter igen ett nöje att arbeta med er och jag önskar er allt gott! Vi hörs garanterat igen :-) Stor kram på er/ Mvh Elin
  • William F
    William F skrev om Therese Jonsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Therese sålde en lägenhet till mig och var mycket förtroendeingivande och trevlig från visning till påskrivet kontrakt. Hon guidade tydligt genom hela köpeprocessen.
    2017-10-23 Therese J svarar William F
    Hej William! Roligt att du är nöjd med köpet av din nya lägenhet! Tack för allt så länge, ha det fint VH Therese
  • Anton L
    Anton L skrev om Elin Bellander en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Vi både köpte och sålde genom Elin Bellander som i båda processerna var skärpt och kompetent. Elin är att lita på och det tror jag är svårt att ta miste på. Kan verkligen rekommendera henne som mäklare!
    2017-11-13 Elin B svarar Anton L
    Tusen tack Anton! Värmande ord - roligt att göra er nöjda, både på köparsidan och säljarsidan :-). Det är precis så jag som mäklare vill arbeta och det är ett bra kvitto på hur väl jag utfört mitt jobb gentemot alla parter i processen. Hoppas ni ska trivas i ert nya hem! Ha det bra, vi hörs igen! Mvh Elin Bellander
  • Seika L
    Seika L skrev om Elin Bellander en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Elin Bellander -
    Kunnig, krävande och med ett sinne för detaljer. Lyhörd och förtroendeingivande, alltid med integritet. Noggrann med alla delar av processen; från inredningsdetaljer till infomaterial till budgivning och kontrakt. Och ska tilläggas, med yrkesetik.
    2017-11-13 Elin B svarar Seika L
    Tack Seika! Hoppas på att i framtiden få göra affärer med dig igen, mycket trevligt! Och vilket resultat vi fick dessutom. Detaljer och noggrannhet är oerhört viktigt vid en försäljning - speciellt om man vill ha bäst betalt och detta tar jag mig gärna tid för så allt ska bli så bra som möjligt. Ha det fint så hörs vi snart igen! Mvh Elin Bellander
  • Marianne H
    Marianne H skrev om Torbjörn Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Torbjörn skötte sitt arbete bra när vi sålde vårt sommarhus hos honom och vi är så nöjda med nya ägaren.
    För mig som bor utomlands var det heller inga svårigheter med Torbjörn även om han ju hade mest kontakt med min bror som skötte största delen av försäljningen av vårt sommarhus.Welldone!
    2017-10-20 Torbjörn A svarar Marianne H
    Hej Maranne! Tack för ditt svar ang. förfrågan om hur ni upplevde er försäljning med mig som mäklare. Ja, det var några turer i er försäljning med kunderna och till sist fick vi denne kund som var helt rätt för ert hem. Tyckte det gick smidigt med våra uppdateringar
    och återkopplingar även om din bror var kontakten på plats. Tack för att ni valde mig att representera er!
  • Arne C
    Arne C skrev om Torbjörn Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Torbjörn är trevlig och har en bra flexibilitet för att anpassa sig för kunden situation. Jag upplevde samarbetet som mycket positivt och bra och känner att jag fick bra tips och hjälp med försäljningen. Det kändes som Torbjörn ansträngde sig för att det skulle bli ett lyckat genomförande.

Är mycket nöjd med det samarbetet. Skulle inte tveka att ta hjälp av Torbjörn igen.
    2017-10-20 Torbjörn A svarar Arne C
    Hej Arne! Tack för ditt svar ang. förfrågan om hur ni upplevde er försäljning med mig som mäklare. Vi fick till en bra köpare som hade rätt känsla för ert hem och realistiska tankar med att ordna till det som de önskade sig.Tror nog de kommer att trivas i detta hem. Lycka till med allt vad du företager dig att göra, du har ju många "bollar i luften"
  • Marie N
    Marie N skrev om Torbjörn Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Torbjörn Andersson:
    Jag är väldigt nöjd med honom.
    Han har skött försäljningen av mitt hus fantastiskt bra.
    Allt har varit över förväntan.
    Han är en otroligt trevlig och hjälpsam person.
    Alltid glad och med ett vänligt och förstående bemötande.
    Jag kommer att rekommendera honom till alla jag känner.
    Mvh Marie Nyström
    2017-10-20 Torbjörn A svarar Marie N
    Hej Marie! Tack för ditt svar ang. förfrågan om hur ni upplevde er försäljning med mig som mäklare. Tack snälla du för dina fina meningar, hoppas nu att du kan få lite lugn och ro i denna kamp du dagligen för!
  • Claes E
    Claes E skrev om Torbjörn Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Får verkligen jobbet gjort på ett bra sätt. Mycket erfaren och har rätt känsla för hur man som säljare ska agera och tänka. Bra is i magen vid rätt tillfälle. dedikerad.
    Förmåga att fika på "rätt" köpare till dyrare objekt.
    Kan verkligen rekommenderas.
    2017-10-20 Torbjörn A svarar Claes E
    Hej Claes! Tack för ditt svar ang. förfrågan om hur ni upplevde er försäljning med mig som mäklare. "Fy fasiken" vad roligt det kändes när vi fick igång er försäljning, visst var det många tvivlare utmed resans gång, vilket inte är ovanligt! Som jag sa till dig i telefon efter sista bud: "Hallå är det världens bästa säljare och du svarade, hej,är det världens bästa mäklare" Detta minne kommer att sitta kvar hos! HOPPAS ni stormtrivs i ert nya hem!
  • Per-olof F
    Per-olof F skrev om Torbjörn Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Han har lyckats balansera ett professionellt och personligt bemötande och ingivit mig trygghet genom hela försäljningsprocessen. Jag har hela tiden känt att jag haft besluten i min hand utan press.
    2017-10-20 Torbjörn A svarar Per-olof F
    Hej Per-Olof! Tack för ditt svar ang. förfrågan om hur ni upplevde er försäljning med mig som mäklare. Jag vet att det var ett svårt beslut att sälja ditt hem, som du varit med från rit bordet till färdigställande. Hoppas verkligen du får en varm och ny uppstart i ditt nya hem! Väl värt att veta är att samtliga kunder, som var i ditt hem, berömde detta med väldigt fina ord.
  • Viktoria S
    Viktoria S skrev om Torbjörn Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Mycket bättre än de andra som vi valde mellan. men det var vid ett par tillfällen som han inte lyssnade på våra åsikter och önskemål.
    2017-10-20 Torbjörn A svarar Viktoria S
    Hej Viktoria! Tack för ditt svar ang. förfrågan om hur ni upplevde er försäljning med mig som mäklare. Jag kommer ihåg ett par tillfällen där jag inte var riktigt säker på hur jag skulle agera och därav kanske valde en liten annan väg framåt. Jag hoppas och tror att vi kom fram till rätt önskemål gällande er försäljning och att vi fick till ett bra avslut utifrån alla dessa visningsgäster. Tack för er insats med allt som ni rensade och tömde innan vi kunde köra på med visningarna, BRA jobbat med ett fantastiskt tålamod!
  • Gunilla G
    Gunilla G skrev om Torbjörn Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Torbjörn Andersson visade stort engagemang under hela försäljningsprocessen av vår fastighet. Han har ett trevligt och humant bemötande samt förmågan att sätta sig in i både säljarens och köparens situation. Han hade kreativa förslag för en rad frågetecken samt arbetade proaktivt för att hitta en lösning åt dessa. I sammanfattning vågar jag säga att Torbjörn Andersson överskred våra förväntningar.
    2017-10-20 Torbjörn A svarar Gunilla G
    Hej Gunilla! Tack för ditt svar ang. förfrågan om hur ni upplevde er försäljning med mig som mäklare och tack för dessa berömmande ord! Vi hade en tid då vi provade lite olika åtgärdsförslag och det var lite tid innan vi fick till en plan som visade sig fungera! Tack för att även ni visade tålamod till er försäljning för det var en liten tid innan vi kunde få till samtliga delar till ett avslut.
  • Katarina H
    Katarina H skrev om Torbjörn Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Torbjörn är superbra stort förtroende för honom, kommer anlita igen när jag säljer och söker något nytt

Kattis
    2017-10-20 Torbjörn A svarar Katarina H
    Hej Katarina!
    Tack för ditt svar ang. förfrågan om hur ni upplevde er försäljning med mig som mäklare. Då ser jag fram emot att få erbjuda min kompetens, vare sig det gäller ditt framtida köp eller sälj. Må gott och njut så mycket som möjligt!
  • Susanna E
    Susanna E skrev om Torbjörn Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Affären gick bra utan problem.
    2017-10-20 Torbjörn A svarar Susanna E
    Hej Susanna! Tack för ditt svar ang. förfrågan om hur ni upplevde er försäljning med mig som mäklare. Kände att vi fick till det ganska smidigt i din försäljning. Vi har en kvarliggande ansökan som håller på att bli färdig, för din del, återkommer med uppdatering där!
  • Pierre K
    Pierre K skrev om Torbjörn Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Kanon ställer upp å kan svara på det man behöver
    2017-10-16 Torbjörn A svarar Pierre K
    Hej Pierre! Tack för ditt svar ang. förfrågan om hur ni upplevde er försäljning med mig som mäklare. Hoppas du får till det med ditt nya boende. Känns som ni fick en bra köpare till er försäljning, även om du får en del frågor ang. det som ni byggt om och renoverat. Tack för ditt tålamod vid er avflyttning och tack för dina fina ord.
  • Janusz S
    Janusz S skrev om Torbjörn Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Torbjörn Andersson är den bästa mäklaren man kan tänka sig.
    Ytterst professionell och oerhört hjälpsam.
    Jag blev helt imponerad av hans sätt att arbeta, snabbt och effektivt.
    CHAPEAU BAS, STOR RESPEKT OCH TACKSAMHET !!!
    2017-10-16 Torbjörn A svarar Janusz S
    Hej Janusz! Tack för ditt svar ang. förfrågan om hur ni upplevde er försäljning med mig som mäklare. Det fungerade alldeles utmärkt att avsluta er försäljning även om du inte kunde närvara i detta. Tack för ditt arbete med de fullmakter som du lyckades skicka iväg till mig från de platser du befann på. Hoppas allt är bra med dig och lycka till.
  • Christer L
    Christer L skrev om Elin Bellander en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Som förstagångssäljare av en bostadsrätt på söder, så kändes det skönt att ha ett proffs som Elin Bellander vid sin sida. Allt sköttes snyggt och prydligt. Med alla fakta på plats och snygg presentation, så flöt visning och försäljning på med ett resultat som gjorde mig väldigt nöjd. En klar rekommendation om du/ni går i säljtankar. Ett professionellt och tillmötesgående stöd i bostadsdjungeln.
    /Christer
    2017-11-13 Elin B svarar Christer L
    Tack så mycket Christer! Det var härligt att få lotsa er genom försäljningen på Södermalm :-) och det gick ju smidigt och mycket bra som du beskriver, ett trevligt samarbete! Ha det bra! Mvh Elin Bellander
  • Harriet L
    Harriet L skrev om Torbjörn Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Försäljningen av vår fastighet var ett komplicerat ärende och var tidskrävande. Torbjörn Andersson lade ner ett enormt arbete och resultatet var lyckosamt för både säljare och köpare. Han har ett stort tålamod och är mycket kunnig och smidig. Han löser alla slags problem. Stockholms bästa mäklare helt enkelt!
    2017-10-16 Torbjörn A svarar Harriet L
    Hej Harriet! Tack för ditt svar ang. förfrågan om hur ni upplevde er försäljning med mig som mäklare.Tack för att du hade tålamod i er försäljning. Det visade sig att trägen vinner och vi fick till det med alla turer hos myndigheterna samt hittade rätt till slut med dessa köpare! Tack för de fina presenterna. Njut nu!
  • Anders K
    Anders K skrev om Torbjörn Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Torbjörn har hjälpt mig två gånger, en gång vid lägenhetsköp och den andra vid försäljning av samma lägenhet. Jag har bara positivt att säga om Torbjörn. Väldigt korrekt information och han har varit mån om både köpare och säljare.
    2017-10-16 Torbjörn A svarar Anders K
    Hej Anders! Tack för ditt svar ang. förfrågan om hur ni upplevde er försäljning med mig som mäklare. För mig var det en ynnest att få förtroende till både ditt köp och försäljning. Det ger mig ett kvitto på att jag skött mig, någorlunda, till båda dina båda roller som köpare och säljare! Tack för ditt förtroende och all lycka till dig/er!
  • Pernilla F
    Pernilla F skrev om Torbjörn Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Torbjörn är en toppenmäklare. Jag kan varmt rekommendera honom till både säljare och köpare. Mycket seriös och ambitiös. Jag tvekar inte att använda honom igen nästa gång jag säljer, och jag skulle gärna köpa av honom!
    2017-10-16 Torbjörn A svarar Pernilla F
    Hej Pernilla! Tack för ditt svar ang. förfrågan om hur ni upplevde er försäljning med mig som mäklare. Kul att du äntligen fick till det med din nya bostad, det var ju några turer. Tack snälla du för din bedömning av mig och Välkommen till sjöstan!
  • Anna E
    Anna E skrev om Torbjörn Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Torbjörn skötte sej exemplariskt under hela säljprocessen, från fotografering till kontraktskrivning. Jag kände mej trygg hela tiden och Torbjörn svarade alltid snabbt och tålmodigt på alla frågor jag ställde per mail, sms och telefon. Tveksamt att det går att hitta en bättre mäklare änTorbjörn!
    2017-10-16 Torbjörn A svarar Anna E
    Hej Anna! Tack för ditt svar ang. förfrågan om hur ni upplevde er försäljning med mig som mäklare. Det känns så otroligt skönt att få känna denna harmoniska känsla då allt bara faller på plats, rätt tidpunkt, rätt känsla, rätt köpare och rätt nya boende.Tack Anna för dina fina ord.Njut av ditt nya boende.
  • Anita K
    Anita K skrev om Torbjörn Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Torbjörn är engagerad mäklare som kommer med löpande information, vilket jag har saknat hos andra mäklare.
    2017-10-16 Torbjörn A svarar Anita K
    Hej Anita! Tack för ditt svar ang. förfrågan om hur ni upplevde er försäljning med mig som mäklare. Det finns något jag verkligen har lärt mig under min mina år som mäklare och det är denna löpande återkoppling till er säljare. Det är lika viktigt vare sig det hänt eller inte hänt något i försäljningen. Det är en stressad situation där man ofta påverkas av frågan hur det går i försäljningen, från vänner, goda grannar och de som sett din försäljning på web sidorna.Tack för dina härliga ord om mitt arbete åt dig i din försäljning. Hoppas ni kommer att trivas i ert nya boende.
  • Emma H
    Emma H skrev om Torbjörn Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Hej,

Bra upplevelse. Torbjörn gjorde allt man kan förvänta sig av en god mäklare.
    2017-10-10 Torbjörn A svarar Emma H
    Hej Emma!
    Tack för ditt svar ang. förfrågan om hur ni upplevde er försäljning med mig som mäklare. Riktigt roligt att sälja er bostad, med dess arbeten ni utfört och de goda omdömen ni erhåll från er besiktningsman. Kul att så många kunder fick uppleva ett så gott skick på ett boende. Grattis till ert hårda arbete som gav resultat.
  • Annika I
    Annika I skrev om Torbjörn Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Vi blev omhändertagna på alla sätt försäljningen gick lätt och smidigt det andra gången som Torbjörn Andersson sålt en bostad till oss.
    Vi skulle välja honom igen om det skulle bli aktuell.
    2017-10-10 Torbjörn A svarar Annika I
    Hej Annika!
    Tack för ditt svar ang. förfrågan om hur ni upplevde er försäljning med mig som mäklare. Intressant att man kan få till det med små förändringar för att hitta en köpare. Det är alltid något som påverkar någon. I ert fall så blev det nu ingen från orten, som jag nog trodde starkt på, utan från helt annat landskap. Kul att vi fick till en bra försäljning åt er. Hoppas ni får en bra fortsättning i ert andra boende.
  • Mats L
    Mats L skrev om Torbjörn Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Mycket bra. Stor uthållighet med uppdragsgivarens bästa i fokus, inte minsta möjliga insats för högsta möjliga arvode, som jag tidigare har erfarenhet av. Torbjörn gjorde en i alla avseenden mycket bra insats.
    2017-10-10 Torbjörn A svarar Mats L
    Hej Mats!
    Tack för ditt svar ang. förfrågan om hur ni upplevde er försäljning med mig som mäklare. Detta var en mycket lärorikt resa med dess avstyckning och de frågor på kommunen och Lantmäteriet önskade sig. Väl framme på denna resa så fick vi alldeles förträffliga kunder till båda era försäljningar och jag kan inget annat än le åt detta! Därute finns alltid rätt kund till varje försäljning!
  • Lena M
    Lena M skrev om Torbjörn Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Kunnig och trevlig och hjälpsam!
    2017-10-10 Torbjörn A svarar Lena M
    Hej Lena!
    Tack för ditt svar ang. förfrågan om hur ni upplevde er försäljning med mig som mäklare. Tack för din uppskattning av mig som mäklare. Det är så skönt att höra att mitt arbete ger resultat och upplevs positivt hela vägen fram till avslut i försäljningen. Hoppas ni får en bra fortsättning i ert andra boende.
  • Wilfrid U
    Wilfrid U skrev om Torbjörn Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Vi är nöjda med Torbjörns arbete och har ett gott förtroende för honom.
    2017-10-10 Torbjörn A svarar Wilfrid U
    Hej Wilfrid!
    Tack för ditt svar ang. förfrågan om hur ni upplevde er försäljning med mig som mäklare. Tyvärr blev det lite extra arbeten som jag/vi kanske inte hade räknat med, MEN är det något jag lärt mig så är inget "klart förrän det är klart".
    Nu hoppas jag att era köpare är nöjda med den förändring ni fick utföra åt dem innan vi sålde ert hus. Ni visade väldigt tålamod med hela denna resa fram till tillträdet. Hoppas nu ni får njuta och må gott i er nya bostad. Tack för att ni finns.
  • Stefan D
    Stefan D skrev om Torbjörn Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Jag tycker att Torbjörn hade ett väldigt bra bemötande.
    Han levde upp till min förväntan och var ihärdig och arbetsam.
    Han gjorde verkligen sitt bästa för att affären skulle gå i lås.
    Väldigt bra tålamod.Jag kan med varm hand rekomendera honom som mäklare om någon behöver en.
    2017-10-10 Torbjörn A svarar Stefan D
    Hej Stefanl!
    Tack för ditt svar ang. förfrågan om hur ni upplevde er försäljning med mig som mäklare. Vad roligt det är när pusselbitarna bara faller på plats efter oändliga visningstillfällen att försöka hitta "rätt köpare"! MEN skam den som ger sig, till slut så fick vi till det väldigt bra med er försäljning. TACK snälla för de fina orden. Må gott och glöm inte att njuta!
  • Paul D
    Paul D skrev om Torbjörn Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Torbjörn är en erfaren och duktig mäklare. Han har den finger-top känslan för marknaden som gäller och anpassar sig därefter. Han lyckades sälja min lägenhet i en väldigt svår marknad över förväntad pris. Hans bemötande är professionell och han gör så att man känner att man är i trygga händer. Topp betyg för honom som mäklare bli det.
    2017-10-10 Torbjörn A svarar Paul D
    Hej Paul!
    Tack för ditt svar ang. förfrågan om hur ni upplevde er försäljning med mig som mäklare. Tacksam för alla dessa varma ord vilket gör mig väldigt glad. Det är så härligt att lyckas med bra försäljningar även marknaden kan vara lite svår. Respekt till er att ni orkade stå ut och var så tålmodiga i er försäljning. Hoppas ni får en bra fortsättning i ert andra boende.
  • Emelie S
    Emelie S skrev om Ankie Björk Harris en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Ankie har varit väldigt kommunikativ och bra på återkoppling vilket verkligen har uppskattas. Hon hjälpte oss, som bostadsrättsförening, och upplåta en hyresrätt och vi är väldigt nöjda med hennes arbete. Rekommenderas!
    2017-09-25 Ankie B svarar Emelie S
    Tack så mycket för fint samarbete.. Det var ett nöje att få bistå er. Hälsningar Ankie
  • Ullabritt N
    Ullabritt N skrev om Ankie Björk Harris en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Mycket bra bemötande och god information.Vi är ännu inte klara eftersom hon ska hjälpa mig med deklarationen kring försäljningen, vilken sker 2018. Hoppas och tror att det blir med samma serviceanda som vid försäljningen.
    2017-09-25 Ankie B svarar Ullabritt N
    Hej. Varmt tack! Självklart ska ni få samma service och vägledning när det blir dags att deklarera. Jag hör av mig i tid. Ser fram emot att ses igen. Hälsningar Ankie
  • Maria T
    Maria T skrev om Fredrik Hellman en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Vi blev väldigt väl bemötta av Fredrik och fick alltid snabba svar och mycket stöd, både gällande vår försäljning och vårt nya köp.
    2017-09-18 Fredrik H svarar Maria T
    Tack Maria och Simon för det fina omdömet. Tackar för att jag fick förtroendet att genomföra er försäljning och önskar er varmt lycka till med nya bostaden! Med vänlig hälsning Fredrik Hellman
  • Mona H
    Mona H skrev om Fredrik Hellman en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Fredrik Hellman har gett oss ett fantastiskt bemötande från dag 1, kan verkligen rekommendera honom som Mäklare! Han får högsta betyg av mig och min familj.
    Mona o Kenneth Granér Harju
    2017-09-18 Fredrik H svarar Mona H
    Hej Mona, stort tack för den fina rekommendationen. Tackar för att jag fick förtroendet att hjälpa er med försäljningen. Mvh Fredrik Hellman
  • Kevin L
    Kevin L skrev om Hannah Eriksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Hannah was excellent. She is professional, works very quickly, responded to any questions I had very quickly and made sure everything was done properly. Her English skills are excellent and I highly recommend Hannah.
    2017-11-22 Hannah E svarar Kevin L
    Thanks Kevin for the nice recommendation. I hope you will enjoy your new apartment. Just let me know if there would be anything. //Hannah
  • Karin E
    Karin E skrev om Hannah Eriksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Hannah kändes mycket professionell som mäklare
    2017-09-20 Hannah E svarar Karin E
    Tack Karin för ditt fina rekommendation. Har varit jättekul att få hjälpa er med försäljningen. Hoppas ni kommer trivas bra i Skåne. Allt gott! //Hannah
  • Linda Ö
    Linda Ö skrev om Elin Bellander en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Redan vid första kontakten kändes det helt självklart med min mäklare Elin Bellander. Hon gav ett lyhört, kompetent, lugnt och förtroendeingivande intryck och resultatet blev också därefter. Min lya var i trygga händer genom hela försäljningen och vårt samarbete fungerade utmärkt. Jag kan varmt rekommendera Elin!
    2017-10-02 Elin B svarar Linda Ö
    Tusen tack Linda! Det var ett nöje att arbeta ihop, blev ju både ett riktigt bra resultat och dessutom hade vi mycket roligt på vägen! Ha det så bra i nya hemmet och vi ses och hörs igen! Glöm inte mig på utflyttningsfesten ;-) //Mvh Elin Bellander
  • Lisa
    Lisa skrev om Jessica Skogman en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Jag kan varmt rekommendera Jessica Skogman som mäklare. Hon är lugn, pålitlig, proffsig och jobbar hårt!
    2017-08-31 Jessica S svarar Lisa
    Tusen tack Lisa och Peter för att jag fick hjälpa er med försäljningen och för det fina omdömet!! Hoppas att ni kommer att trivas bra i ert nya boende!! Allt gott! Med vänlig hälsning Jessica Skogman

Timmermansgatan 31, 118 55 Stockholm