Alla kategorier Mäklare Stockholms län Stockholm Södermalm Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Södermalm

Svensk Fastighetsförmedling Södermalm

Timmermansgatan 31, 118 55 Stockholm — Visa karta

Vill du få ut det mesta av din bostadsaffär på Södermalm? Då har du kommit helt rätt! Vi på Svensk Fastighetsförmedling kan våra områden och har koll på hela försäljningsprocessen från värdering och vad du ska tänka på inför visning till att hitta köpare och avslutad affär.

Vi trivs på Södermalm och brinner för att göra bostadsaffären trygg och smidig för dig som bor här, eller vill flytta hit. Vi vet hur du enklast tar dig till jobb eller skola och var de trevligaste restaurangerna ligger. Så, har du frågor eller funderingar kring ditt nuvarande eller framtida boende på Södermalm? Välkommen in!

Läs vad 421 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Södermalm

• PER H

2019-03-20

PER H skrev om Elin Bellander en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Vi hade turen och fick kontakt med ElinBellander på svensk fastighetsförmedling. Hon var verkligen påläst och lätt tillgänglig under hela fastighetsaffären. Hon gjorde ett väldigt gott intryck på vår familj och kan verkligen rekommenderas både till säljare och köpare. Läs mer
  • 2019-03-17

Yvonne H skrev om Torbjörn Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Jag har sålt en bostadsrätt där mäklaren levde upp till mina förväntningar, försäljningen sköttes på ett professionellt, engagerat och mycket trevligt sätt. Läs mer
  • Markus S

2019-03-16

Markus S skrev om Jonna Sommarhed Sjöstrand en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad
    Jag sålde min bostadsrätt på Södermalm, mäklaren ringde upp mig om en eventuell värdering och på första mötet fick jag väldigt stort förtroende för henne, det kändes så bra att jag inte försökte anlita någon annan mäklare.

Jonna (mäklaren) överträffade mina förväntningar både på vad jag förväntar mig i form av bemötande och personligt engagemang utav en mäklare

Jag har aldrig varit med om ett så personligt och genuint bemötande tidigare från en mäklare.

Jag rekommenderar starkt att anlita Jonna för framtida försäljningar, jag är mer än nöjd med henne och hennes resultat under min försäljning. Läs mer
  • Helene F

2019-03-15

Helene F skrev om Anna Steen en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad
    Vi sålde vår lgh i Sjöstaden. Anna ger ett pålitligt och ärligt intryck, vilket visade sig stämde bra. Hon var snabb på att respondera och höll oss hela tiden a jour med vad som hände under budgivningens gång. Vi förväntade oss en lång och seg försäljningsprocess (som Anna hade varit tydlig med att det kunde bli) men vi fick vår lgh såld till vårt uppskattade värde efter bara en visningshelg. Tack Anna! Läs mer
    2019-03-17 Anna S svarar Helene F
    Stort tack för ert förtroende och trevligt samarbete! :) det var roligt att få hjälpa er att hitta rätt köpare.
    Ha det fint! Vi hörs och ses // Anna
  • 2019-03-11

Oscar K skrev om Elin Bellander en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Elin bistod vid försäljningen av min lägenhet i Hornstull. Hon gav ett mycket påläst intryck, var väldigt tillgänglig samt tydlig i kommunikationen, vilket gav en trygg känsla under hela processen. Läs mer
    2019-03-12 Elin B svarar Oscar K
    Tack Oscar! Så glad att höra att du är nöjd med processen kring försäljningen av din bostad. Nu har du ju både köpt och sålt genom mig och jag ser fram emot att höras när det är dags igen i framtiden ;-) //MVH Elin Bellander
  • 2019-03-10

Jeanette Steinsland skrev om Jessica Skogman en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Jessica hjälp mig sälja när marknaden var som mest svårtolkad och svajig. Hon var realistisk, rak, trygg och ärlig igenom hela processen. vi fick gå ut med lägenheten två gånger men under hela processen hade vi en pågående dialog om hur vi skulle tänka och göra. Jag är mycket nöjd och imponerad av Jessica Skogman, och skulle inte tveka med att anlita henne igen. Jeanette Läs mer
    2019-03-11 Jessica S svarar Jeanette Steinsland
    Tusen tack för den fina rekommendationen Jeanette! Det glädjer mig verkligen att du känner dig nöjd med min hjälp som mäklare även om det inte gick vägen vid första försäljningsförsöket. Ha en fortsatt fin vecka och hälsa så gott! Mvh Jessica Skogman
  • 2019-02-28

Sofia Nordström skrev om Tobias Darnell en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad
    Sålde vår lägenhet via Tobias feb19 och upplevde honom som professionell, flitig och kommunikativ. Tobias var duktig på att se både säljare och köpare. Under processen kände vi oss trygga och i goda händer. Ger mina varmaste rekommendationer! Läs mer
  • 2019-02-22

Isadora L skrev om Elin Bellander en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Sålde en lägenhet på ringvägen som tidigare varit ute till försäljning men utan någon som helst framgång.
    Jag blev tipsad om Elin och hon överträffade mina förväntningar både på tidsplanen och slutpriset.
    Skulle absolut använda mig av henne igen och rekommenderar henne varmt. Läs mer
    2019-03-12 Elin B svarar Isadora L
    Tack Isadora! Försäljningen gick verkligen kanonbra och flöt på väldigt snabbt :-) Så tacksam för att du gav mig uppdraget att sälja er bostad. Vi ses och hörs igen! //MVH Elin Bellander
  • 2019-02-18

JianQin H skrev om Mattias Izgin en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Med kompetens och ett stort engagemang och förtroende sålde Mattias Izgin min lägenhet på Södermalm. Genom att vara öppen, tillgänglig (under alla tider) och lyhörd kände vi en stor trygghet genom hela processen. Mattias är väldigt serviceinriktad, målinriktad och professionell. Mattias har stor kännedom inom området. Jag är supernöjd och vill rekommendera Mattias till alla som ska sälja sin bostad. Hälsningar L Läs mer
  • 2019-02-18

Lisa L skrev om Mattias Izgin en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Mattias hjälpte mig att sälja min bostad. Överlag mycket nöjd med Mattias tjänster - han var mycket responsiv och hade bra input. Läs mer
  • 2019-02-15

Margareta W skrev om Anna Steen en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad
    Jag har sålt en 2:a på Lugnets Allé 65 och jag kan bara säga att Anna är bäst. Hon har engagerat sig 110 % och jobbat jättehårt, ringt runt och uppdaterat hela tiden. Tror att det var tack vare hennes kundregister som lägenheten blev såld. Hon är välinformerad om bostadssituationen i Sjöstan och jag fick ett mycket trevligt bemötande. Om jag ska sammanfatta min upplevelse så är det att jag kände mig trygg och kände hela tiden att hon gjorde allt hon kunde för att få lägenheten såld. Hon ska helt enkelt ha en stjärna i himlen! Läs mer
    2019-02-18 Anna S svarar Margareta W
    Tack snälla Margareta för dina fina ord, blir otroligt glad! Det har varit roligt att få jobba med dig och hjälpa dig hitta rätt kund för din fina lägenhet. Nu kan du äntligen börja fokusera på ditt nya boende.
    Vi hörs och ses framåt. Allt gott!
    //Anna Steen
  • 2019-02-14

Hugo Bergström skrev om Elin Bellander en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Elin Bellander bistod mig i köpandet av min lägenhet på söder. Hon var genomgående i processen väldigt enkelt och tydlig vilket gjort att det hela gick smärtfritt. Jag kan absolut rekommendera Elin som mäklare för en enkel och bra process! Läs mer
    2019-02-14 Elin B svarar Hugo Bergström
    Tackar Hugo, roligt att göra affärer med dig med :-) Mycket glad för din rekommendation! //MVH Elin Bellander
  • 2019-02-13

Lotta S skrev om Elin Bellander en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Toppbetyg. Bästa mäklaren jag nånsin stött på och jag har även stött på en del via mitt jobb. Rapp, tydlig, påläst, förekommande om alla saker man kan undra om, och ärlig. Även ärlig om sådant man som köpare kanske inte vill höra men, det underlättade enormt och hela processen från början till slut gick tack vare Elins rapphet och kunskap mycket smidigare än jag trott var möjligt. Läs mer
    2019-02-13 Elin B svarar Lotta S
    Tusen tack Lotta, ett nöje att samarbeta! Så tacksam för din varma rekommendation, rapp och påläst är viktiga ingredienser i mitt dagliga arbete som mäklare :-). Vi hörs och ses igen! MVH Elin Bellander
  • 2019-02-12

Margareta J skrev om Ankie Björk Harris en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Vi sålde en trea på Södermalm och är extremt nöjda med bemötande och hantering av hela processen, från första besöket till försäljning och kontraktskrivning. Lugnt, professionellt och ärligt bemötande i alla steg. Läs mer
    2019-02-12 Ankie B svarar Margareta J
    Varmt tack för omdömet och trevligt samarbete och ert egna engagemang. Allt gott
  • Lillemor L

2019-02-11

Lillemor L skrev om Anna Steen en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad
    Jag har sålt en 1:a i Hammarby Sjöstad och det gick rasande fort.
    Min mäklare Anna har varit en tillgång med sin personlighet och proffesionella egenskap. Hon har med sina goda råd lotsat mig på ett tryggt sätt och jag bara känt mig lugn.
    Jag hade en likadan känsla som vid köpet av lägenheten från en professionell mäklare från Svensk Fastighetsförmedling för 9 år sedan. Därför blev mitt val av mäklare naturligt och jag har inte blivit besviken, tvärt om jag är så nöjd.
    Jag känner mig så trygg i fortsättningen av det som ska hända innan allt är klart. Läs mer
    2019-02-11 Anna S svarar Lillemor L
    Stort tack Lillemor för din fina rekommendation och ditt förtroende! Det var ett nöje att få samarbeta med dig och hjälpa dig att sälja din lilla pärla :) Vi hörs och ses framåt. Allt gott! / Anna Steen
  • 2019-02-08

Jakob Larsson skrev om Elin Bellander en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Jag köpte lägenhet på Söder med Elin som mäklare och hon var väldigt trevlig och professionell genom hela processen. Allt gick smidigt och lätt ända från visningen till kontraktskrivandet. Rekommenderas! Läs mer
    2019-02-13 Elin B svarar Jakob Larsson
    Tackar Jakob! Jag blir superglad att höra att även du som köpare upplever processen väl fungerande och proffsigt utförd :-) Nöjda kunder (både köpare och säljare) är precis det jag önskar mig! //MVH Elin Bellander
  • 2019-02-07

Morris Halling skrev om Elin Bellander en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Elin var från början till slut mycket professionell, lyhörd och engagerad. Vilket ledde till en fantastiskt snabb och smidig försäljningsprocess. Stort tack Elin! Läs mer
    2019-02-13 Elin B svarar Morris Halling
    Tusen tack Morris! Roligt att göra affärer ihop! Vi hörs och ses :-) //MVH Elin Bellander
  • 2019-02-07

Julia F skrev om Anna Steen en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad
    Anna är oerhört driven, engagerad, omtänksam och duktig!
    Kände mig trygg genom hela processen trots att marknaden i nuläget inte är den bästa att sälja i!

Kan verkligen varmt rekommendera Anna Steen om ni söker en erfaren, duktig, skarp och vänlig mäklare med koll på läget! Läs mer
    2019-02-08 Anna S svarar Julia F
    Tack snälla Julia för ditt förtroende och för bra samarbete. Det har varit väldigt trevligt att ha dig som kund :) Så glad att jag både kunde hjälpa dig att sälja och köpa nytt samtidigt.
    Vi hörs och ses! //Anna Steen
  • Christian M

2019-02-05

Christian M skrev om Torbjörn Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Vi sålde en fastighet med två hus ute på Brevik, Tyresö. Upplevde kontakten med Torbjörn som enkel och glad under hela processen. Nedgången på bomarknaden gjorde att tiden för att sälja huset blev längre än tänkt, men Torbjörn lade verkligen ned tid och kraft för att allt skulle gå så snabbt och smidigt som möjligt. Läs mer
  • 2019-02-05

Carolina B skrev om Torbjörn Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Jag köpte bostadsrätt via Torbjörn Andersson och uppskattade mycket hans flexibilitet, tillgänglighet, och mycket trevligt bemötande genom visning, budgivningsporcess liksom efter kontraktsskrivning. T.ex. tog Torbjörn sig tid att innan tillträdet visa lägenheten för min syster som var på tillfälligt besök i Stockholm, fastän det var mitt i mellandagarna runt jul/nyår. När det blev aktuellt att ändra tillträdesdatum såg han till att detta gjordes på smidigt sätt. Jag är mycket nöjd och kan varmt rekommendera Torbjörn Andersson. Läs mer
  • 2019-02-05

Frida GJ skrev om Jessica Skogman en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Jessica hjälpte oss att sälja vår lägenhet och hon har genom hela processen varit ett tryggt stöd och alltid bistått med information och råd, vilket känts bra för oss som förstagångssäljare. Hon har varit engagerad och alltid tydlig i sin kommunikation. Jag är mycket nöjd och rekommenderar henne det varmaste. Läs mer
    2019-02-05 Jessica S svarar Frida GJ
    Tusen tack för era fina ord Frida! Vad glad jag blir att höra att ni är nöjda med min hjälp vid försäljningen av er fina lägenhet! Ha det fortsatt bra så ses vi på tillträdet om några veckor!! Hälsa så gott! Med vänliga hälsningar Jessica Skogman
  • 2019-02-05

Kristina H skrev om Ankie Björk Harris en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Mycket nöjd med mäklarens insats, engagerad, kunnig och som helt ett professionellt bemötande. Läs mer
    2019-02-05 Ankie B svarar Kristina H
    Varmt tack för ditt omdöme Kristina.
  • 2019-02-04

Linnea K skrev om Anna Steen en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad
    Anna är en jättebra mäklare.
    Professionell, tevlig och kunnig. Läs mer
    2019-02-04 Anna S svarar Linnea K
    Tack snälla Linnea! :)
    Det var roligt att få hjälpa er med ett nytt bostadsköp. Vi hörs och ses framåt.
    Ha det fint! //Anna Steen
  • Christer T

2019-02-03

Christer T skrev om Elin Bellander en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Vi köpte en lägenhet där Elin Bellander var mäklare och Annie Gustavsson var mäklarassistent. Dessa två personer gjorde köpet till en enkel sak. Visning, förhandling och genomförande fungerade för oss mycket bra. Även om Elin var den ”synlige” var Annie fantastisk och genomföra delarna så alla papper blev rätt. Snabb och rak kommunikation med ett gediget bakgrundsarbete. Allt detta gör att vi varmt kan rekommendera denna duo. Läs mer
    2019-02-04 Elin B svarar Christer T
    Tusen tack Christer! Vilken fin rekommendation, jag och Annie är jätteglada för att ni upplevde samarbetet med oss så bra :-) Jag och Annie kompletterar varandra och behövs båda i processen kring att köpa och sälja bostad så det ska bli så smidigt och tydligt som möjligt mot alla inblandade. Hoppas ni ska trivas i den nya bostaden som ni just köpte genom oss! //MVH Elin Bellander
  • 2019-02-02

Louise B skrev om Elin Bellander en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Elin är mycket trevlig och professionell, det märks att hon gillar sitt jobb! Läs mer
    2019-02-03 Elin B svarar Louise B
    Tack så mycket Louise! Vad roligt att det blev ni som köpte bostaden :-) Vi hörs igen inför ert tillträde! //Mvh Elin Bellander
  • Tom B

2019-02-01

Tom B skrev om Elin Bellander en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Vi sålde vår 2:a med Elin som från början till slut agerade mycket professionellt samt uppvisade en stor kunskap i alla moment av försäljningen. Elin var väldigt närvarande under hela vår process vilket uppskattades väldigt mycket och gav en bra trygg känsla under försäljningen.

Vi kommer absolut använda oss av Elin i framtiden. Vi skulle utan tvekan rekommendera Elin till andra potentiella säljare. Läs mer
    2019-02-03 Elin B svarar Tom B
    Tack för fin rekommendation! På dagens marknad gäller det att vara på tå :-) Jag ser fram emot att göra detta tillsammans med er i framtiden igen! Ha det fint, vi hörs framöver inför frånträdet på er bostad. //MVH Elin Bellander
  • 2019-01-31

Magnus F skrev om Anna Steen en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad
    Sålde en lägenhet i Hammarby Sjöstad i "svåra" tid för säljare. Anna gjorde ett jättebra jobb och såg till att vi fick ut det vi begärde. Enkel och snabb i kommunikationen. Rekommenderas. Läs mer
    2019-01-31 Anna S svarar Magnus F
    Stort tack för ditt förtroende Magnus!
    Det var roligt att få hjälpa er att nå en lyckad försäljning :)

//Anna Steen
  • 2019-01-30

Eva A skrev om Anna Steen en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad
    Vi har sålt en lägenhet 5:a i Hammarby Sjöstad.
    Anna var proffsig och driven och alltid glad och trevlig. Ordning och reda och bra på att följa upp eventuella köpare efter visning. Vi kände oss trygga genom hela affären och är mycket nöjda med utfallet. Läs mer
    2019-01-31 Anna S svarar Eva A
    Tack Eva för ert förtroende! Det har varit väldigt trevligt att ha er som kunder och få hjälpa er att få er fina bostad såld :)
    Vi hörs och ses framåt. //Anna Steen
  • Magnus P

2019-01-30

Magnus P skrev om Mattias Izgin en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Jag sålde min lägenhet på Södermalm via Mattias Izgin och han var fantastisk. Väldigt ödmjuk som person, inlyssnande och professionell. Han hade stenkoll på området och en bra bas med kunder som var intresserade av min typ av lägenhet. Dessutom gav han mig bra information under hela processen. Jag blev väldigt nöjd med resultatet och kan varmt rekommendera Mattias alla som vill sälja sin bostad på Söder. Läs mer

Hans B skrev om Elin Bellander en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Köpt tvåa på Södermalm. Väldigt vänligt, klart och kompetent bemötande och handhavande från början till slut. Alltid snabb på svar och hjälpsam med alla frågor jag hade. Läs mer
    2019-02-03 Elin B svarar Hans B
    Tackar Hans! Att även ha nöjda köpare är viktigt för mig så din rekommendation värmer gott! Hoppas verkligen du ska trivas i din nya kalaslägenhet :-) //Mvh Elin Bellander
  • 2019-01-28

Carina G skrev om Ankie Björk Harris en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Mycket proffesionell, förtroendeingivande och väldigt trevlig. Jag är mycket nöjd med försäljningen av min lgh vid Södra station. Läs mer
    2019-01-28 Ankie B svarar Carina G
    Varmt tack Carina för ditt omdöme. Det har varit ett nöje att få samarbeta med dig. Vi ses snart igen.
  • 2019-01-28

Anne Kääramees skrev om Elin Bellander en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Trevligt bemötande, proffesionell, kunnig, påläst. Allt man kan önska sig av en mäklare, både som säljare o köpare. Inget fattades! Varmaste rekommendationer. Läs mer
    2019-02-03 Elin B svarar Anne Kääramees
    Tack Anne! Ett sant nöje att samarbeta och tack så mycket för rekommendationen! Vi ses och hörs längre fram :-) //Elin Bellander
  • 2019-01-24

Camilla B skrev om Torbjörn Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Professionell och kunnig, gjort mer än vad mäklare brukar göra, väldigt nöjda. Läs mer
  • Madeleine L

2019-01-22

Madeleine L skrev om Elin Bellander en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Vi är väldigt nöjda med vår mäklare, Elin Bellander, som ansvarade att sälja vår bostadsrätt i Hornstull. Vi kom i kontakt med Elin via andras rekommendationer och vi blev inte besvikna. Elin har en väldig stark och positiv energi med sig och hon gjorde hela processen från start till slut enkel och trygg för oss som säljare. Elin är en skarp förhandlare och hon sköter sitt arbete snyggt med hänsyn till både säljare och köpare. Vi är mer än nöjda och tacksam för allt Elin har gjort i samband med vår försäljning. Rekommenderas starkt! Läs mer
    2019-02-03 Elin B svarar Madeleine L
    Tack så mycket Madeleine, blir verkligen glad av att läsa detta och det värmer gott att höra att man är uppskattad! Vi hörs framöver :-) //Mvh Elin Bellander
  • 2019-01-21

Ted G skrev om Ankie Björk Harris en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Sålt bostadsrätt på ett välskött sätt! Läs mer
    2019-01-21 Ankie B svarar Ted G
    Hej Ted. Varmt tack för ditt omdöme och vårt trevliga samarbete.
  • 2019-01-20

Camilla D skrev om Jessica Skogman en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Vi köpte en minitvåa på 39kvm på wollmar yxkullsgatan 52B. Mäklaren ordnade en privat visning och bemötte oss på utmärkt sett, påläst, trevlig och tillmötesgående. Läs mer
    2019-01-21 Jessica S svarar Camilla D
    Vad roligt att ni känner er nöjda med min hjälp som mäklare när ni köpte ny bostad! Och stort grattis igen till en kanonfin lägenhet! Vi ses på tillträdet! Mvh Jessica Skogman
  • 2019-01-17

Peter S skrev om Tobias Darnell en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad
    Dedikerad och tålmodig och envis som i slutändan gjorde att det blev ett ok slutbud Läs mer
  • 2019-01-17

Anna S skrev om Elin Bellander en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Vi köpte lgh genom Elin i december-18 och sålde genom Elin nu i januari. Både köp och försäljning med hjälp av Elin gick väldigt smidigt och Elin är en engagerad mäklare som jobbar hårt för att få både nöjda säljare och köpare. Hon fanns tillgänglig för frågor och funderingar och det var enkelt att följa budgivning. Jag rekommenderar Elin varmt. Läs mer
    2019-02-03 Elin B svarar Anna S
    Tack för rekommendationen Anna! Verkligen superkul att få hjälpa er med både köp- och säljprocess! Roligt att mitt engagemang märks tydligt, jag är verkligen mån om alla inblandade. Hörs snart igen :-) //Mvh Elin Bellander
  • 2019-01-06

Kjell-Ove S skrev om Jessica Skogman en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Kvarngatan 12 Södermalm köpt med tillträde 18/3
    Bra info och svarade bra på våra frågor.
    Hon var alltid kontaktbar och levde upp till vår förväntningar!
    Trevlig och kunnig mäklare!
    Kjell-Ove Sällström Läs mer
    2019-01-09 Jessica S svarar Kjell-Ove S
    Vad roligt att höra att ni känner er nöjda med den hjälp ni har fått av mig! Det var verkligen roligt att få hjälpa er med köpet av Kvarngatan 12 och jag hoppas och tror att ni kommer trivas kanonbra!! Mvh Jessica Skogman
  • Helen S

2019-01-05

Helen S skrev om Jessica Skogman en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Mäklaren som sålde till oss på Kvarngatan. Jättetoppen. Hjälpsam kunnig ordning och reda. Hjälpte oss fast hon var ledig över jul och nyår. Fantastiskt duktig❤️ Läs mer
    2019-01-09 Jessica S svarar Helen S
    Tusen tack för en fin rekommendation Helen! Det gör mig verkligen glad att höra att ni känner er nöjda med den hjälp och det bemötande ni har fått av mig! Hoppas att ni kommer att trivas bra! Vänliga hälsningar Jessica Skogman
  • 2018-12-20

Caroline B skrev om Anna Steen en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad
    Anna Steen hjälpte oss att sälja vår lgh i Hammarby Sjöstad.

Hon har varit väldigt professionell genom hela processen och har hela tiden stämt av vad vi som säljare förväntat oss så att det ska motsvara köparens förväntningar.

Anna håller alltid vad hon lovar och är noga med att inte ge några falska förhoppningar. Hon är en duktig säljare utan att vara för ”på”. Hon är seriös och mån om att både köpare och säljare ska känna sig nöjda. Hon jobbar hela tiden med att hitta potentiella kunder och är duktig på att underhålla dessa kontakter.

Vi är otroligt nöjda med Anna och kan varmt rekommendera henne vidare. Läs mer
    2018-12-21 Anna S svarar Caroline B
    Tack snälla ni för allt, det har varit ett nöje att ha er som kunder och så härligt att få ihop en så smidig och lyckad affär.
    Vi hörs och ses framåt! //Anna
  • 2018-12-19

Tage N skrev om Anna Steen en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad
    Vi har köpt en bostadsrätt. Mäklaren uppträdde på ett bra sätt mot oss. Gjorde vad hon kunde för att "sy ihop" affären. Läs mer
    2018-12-21 Anna S svarar Tage N
    Tack Tage! Det var roligt att få hjälpa er att köpa lägenheten.
    //Anna
  • 2018-12-13

Ebba W skrev om Anna Steen en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad
    Köpet gick snabbt och smidigt gällande Hammarby Alle 105

Den information som inte mäklaren kunde ge mig fick jag vidare information från bl.a ordförande och säljaren som jag får träffa vid behov

Jag kan varmt rekommendera Anna Steen

vänligen,
    Ebba wendt Läs mer
    2019-01-15 Anna S svarar Ebba W
    Stort tack Ebba! Det var roligt att få hjälpa dig med att hitta din nya fina bostad :)
    Vi hörs och sen framåt våren. Ha det fint!
    Med vänliga hälsningar Anna Steen
  • Eva Schough T

2018-12-13

Eva Schough T skrev om Anna Steen en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad
    Sammantaget ett mycket professionellt arbete och bemötande vid försäljningen av min lägenhet. Andra gången jag säljer bostad och jag är lika nöjd nu som när vårt hus såldes. Jag har känt mig trygg och välinformerad hela vägen. Läs mer
    2018-12-14 Anna S svarar Eva Schough T
    Tack för ditt förtroende Eva! :) Det var roligt att få hjälpa dig att hitta rätt köpare till slut för din fina lägenhet. Vi hörs och ses framåt. Ha det fint!
    /Anna Steen
  • Hermes H

2018-12-12

Hermes H skrev om Elin Bellander en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Det kändes väldigt tryggt och bra att gå igenom bostadsaffären med Elin vid min sida. Engagerad och professionell mäklare som jag rekommenderar varmt. Läs mer
    2018-12-12 Elin B svarar Hermes H
    Tack Hermes! Helt klart en rolig resa och trevligt samarbete :-) Vi hörs igen inför tillträde/frånträde. //MVH Elin Bellander
  • 2018-12-02

Catarina C skrev om Ankie Björk Harris en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Bra bemötande av samtliga. Hadevaritbättre att tidigt ha påpekat synpunkter på att jag hade många möbler.
    Jag är nöjd kund. Läs mer
    2018-12-02 Ankie B svarar Catarina C
    Tack för ditt omdöme och vårt trevliga samarbete. Roligt att det brev bra till slut och att du är nöjd. Det är det viktigaste. Allt gott. Hälsningar Ankie
  • 2018-12-01

Johanna S skrev om Jessica Skogman en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Jag anlitade Jessica Skogman för att sälja min fyra på Södermalm. Jag är enormt imponerad av hennes kunskaper och personliga engagemang. Jag har haft kontakt med andra mäklare när jag köpt och sålt lägenheter tidigare, men aldrig blivit så proffesionellt bemött. Jag skulle varmt rekommendera henne. Läs mer
    2018-12-02 Jessica S svarar Johanna S
    Tusen tack Johanna!! Både för att jag fick förtroende att sälja din härliga lägenhet och för den fina rekommendationen!! Det har varit mycket roligt att få hjälpa dig!! Önskar dig en fin första advent och så ses vi på tillträdet lite längre fram! Vänliga hälsningar Jessica Skogman
  • Anni A

2018-11-23

Anni A skrev om Elin Bellander en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Elin är glad, trevlig och lyhörd!
    Var alltid tillgänglig och höll mig uppdaterad under hela försäljningsprocessen.
    Kan verkligen rekommendera Elin! Läs mer
    2018-11-27 Elin B svarar Anni A
    Tack Anni för rekommendationen! Ett mycket trevligt samarbete med bra resultat! Vi hörs och ses snart igen :-)! //MVH Elin Bellander
  • 2018-11-22

Paula G skrev om Elin Bellander en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Elin hjälpte oss att sälja våran lägenhet. Elin var jättepositiv, lugn och professionell hela vägen. Snabb på återkoppling och flexibel gällande tider, visningar mm. Var aldrig några problem med någonting. Lyssnade på oss och våra önskemål vilket va jätteskönt. Rekommendera verkligen Elin om man vill ha en trygg, ödmjuk och hårt arbetande mäklare. Tack Elin! Läs mer
    2018-11-22 Elin B svarar Paula G
    Tack Paula! Vilken härlig rekommendation! Måste säga att det varit ett ytterst trevligt samarbete med ett kanonpris som belöning :-) Vi hörs och ses igen inför tillträdet! //MVH Elin Bellander
  • 2018-11-18

Ann-Charlotte J skrev om Anna Steen en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad
    Vår mäklare Anna på svensk fastighetsförmedling är den mest proffsiga vi har mött😊 Läs mer

Timmermansgatan 31, 118 55 Stockholm