Alla kategorier Mäklare Stockholms län Stockholm Södermalm Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Södermalm

Svensk Fastighetsförmedling Södermalm

Timmermansgatan 31, 118 55 Stockholm — Visa karta

Vill du få ut det mesta av din bostadsaffär på Södermalm? Då har du kommit helt rätt! Vi på Svensk Fastighetsförmedling kan våra områden och har koll på hela försäljningsprocessen från värdering och vad du ska tänka på inför visning till att hitta köpare och avslutad affär.

Vi trivs på Södermalm och brinner för att göra bostadsaffären trygg och smidig för dig som bor här, eller vill flytta hit. Vi vet hur du enklast tar dig till jobb eller skola och var de trevligaste restaurangerna ligger. Så, har du frågor eller funderingar kring ditt nuvarande eller framtida boende på Södermalm? Välkommen in!

Läs vad 180 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Södermalm

• Therese J
    Therese J skrev om Therese Jonsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Hej Therese, av mig får du betyget 5 av 5 för ditt proffsiga arbete, trevliga och positiva sätt. VH Inga M Läs mer
  • Julia K
    Julia K skrev om Therese Jonsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Jag är mycket nöjd över den snabba och proffsiga hjälp jag fick av Therese vid köp av min nya lägenhet. Varma rekommendationer! /Julia Läs mer
    2018-01-12 Therese J svarar Julia K
    Hej Julia! Härligt att höra att du känner dig nöjd med köp av din nya bostad! Vi hörs snart, ha det gott! VH Therese
  • Lina L
    Lina L skrev om Fredrik Hellman en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Fredrik var vänlig tillmötesgående och professionell. Han var även lätt att få tag på och prata med. Jag uppskattar att han var flexibel och det var tack vare det och hans ihärdiga arbete som vi fick lägenheten såld till slut. Läs mer
    2018-01-09 Fredrik H svarar Lina L
    Stort tack Lina för förtroendet att få hjälpa dig med försäljningen och de fina orden! Hoppas att ni kommer att trivas bra i ert nya boende! Med vänlig hälsning Fredrik Hellman
  • Linda B
    Linda B skrev om Therese Jonsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Hej! Jag är jättenöjd med Terese och hennes hjälp med försäljning av min bostad! Läs mer
    2018-01-08 Therese J svarar Linda B
    Hej Linda! Tack för att jag fick hjälpa er med försäljningen! Härligt att ni är så nöjda, allt gott! VH Therese
    Therese J gillar detta
  • Karin D
    Karin D skrev om Elin Bellander en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Jag har anlitat Elin ett flertal gånger som mäklare, och blir alltid lika nöjd – proffsig, förtroendeingivande och ger ett mycket trevligt intryck! Läs mer
  • Fredrik C
    Fredrik C skrev om Hannah Eriksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Proffsig, lugn, informativ och förtroendeingivande. Hannah såg till att driva igenom mitt köp på ett smidigt sätt. Rekommenderas! Läs mer
  • Oskar B
    Oskar B skrev om Jessica Skogman en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Proffsig, trevligt bemötande, påläst och noggrann! Läs mer
    2017-12-18 Jessica S svarar Oskar B
    Stort tack Oskar & Karin för att jag fick hjälpa er med försäljningen av er lägenhet och tack för det fina omdömet! Ha en riktigt fin jul och ett gott nytt! Mvh Jessica Skogman
  • Evelina B
    Evelina B skrev om Jessica Skogman en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Otroligt trevlig och kunnig. Bra bemötande och svarade på alla funderingar vi hade om köpet och objektet.
    Snabb återkoppling och informativ. Läs mer
    2017-12-15 Jessica S svarar Evelina B
    Tusen tack Evelina för dina fina ord, det gör mig väldigt glad att ni som köpare kände att ni fick ett fint bemötande och svar på alla era frågor och funderingar! Ha en riktigt fin jul och ett gott nytt så ses vi på tillträdet i vår! Med vänlig hälsning Jessica Skogman
  • Michael V
    Michael V skrev om Elin Bellander en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Jag träffade flera bostadsmäklare och ur denna urval valde jag Elin eftersom hon gav det mest professionella intrycket av dem alla. Jag blev inte besviken. Elin levererade. Proffsig, kommunikativ, nåbar, och förtroendeskapande.
    Jag kände mig väl omhändertagen under mitt livs största bostadsaffär och kan rekommendera Elin Bellander till de som vill ha en rak säljprocess från start till mål oavsett marknadens turbulens. /Michael Viberg Läs mer
  • Leo R
    Leo R skrev om Fredrik Hellman en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Proffsig, uthållig, vänlig, kunnig, engagerad. Läs mer
    2017-12-11 Fredrik H svarar Leo R
    Hej Leo tack för det fina omdömet och förtroendet. Tackar för att jag fick genomföra er försäljning och hoppas ni kommer trivas bra i er nya bostad! Med vänlig hälsning Fredrik Hellman
  • Per H
    Per H skrev om Elin Bellander en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Proffsig, passar tider, svarar i telefon,
    Pedagogisk, noggrann, Läs mer
  • Signild H
    Signild H skrev om Therese Jonsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Therese är kunnig, tillgänglig och hjälpsam. Läs mer
    2017-12-03 Therese J svarar Signild H
    Tack Signild för fint samarbete och jag är glad att du både köpt och sålt med mig! VH Therese
  • Alexandra J
    Alexandra J skrev om Jessica Skogman en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Jessica är professionell, trevlig, driven, serviceinriktad och lugn. Hon tar alltid kontakt och uppdaterar kontinuerlig. Vi uppskattade hennes engagemang och sätt att driva förhandlingar vilket var avgörande för försäljningen. Läs mer
    2017-11-28 Jessica S svarar Alexandra J
    Stort tack Alexandra och Per för förtroendet att få hjälpa er med försäljningen och för era fina ord!! Hoppas att ni kommer att trivas bra i ert nya boende!! Allt gott! Med vänlig hälsning Jessica Skogman
  • Anette
    Anette skrev om Elin Bellander en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Valet av Elin Bellander vid Svensk Fastigghetsförmedling på Södermalm gjordes efter ett besök på en av hennes visningar. Hon är en engagerad mäklare med driv och arbetsglädje. Alltid anträffbar, kände aldrig att vi störde, våra åsikter och ”petimeter”idéer bemöttes så positivt och med respekt, det gav en känsla av att vi skapade förutsättningen till försäljningen tillsammans. Hon är envis till tusan, peppande, positiv och snabb att ge återkoppling. Elin är ett triumfkort i Stockholms mäklartäta konkurrens.. Läs mer
  • Jimmy R
    Jimmy R skrev om Elin Bellander en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    En trygg mäklare att luta sig mot i lite blåsigare tider. Målmedveten, envis och proffsig. Läs mer
  • Ragnhild C
    Ragnhild C skrev om Therese Jonsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Therese har på ett vänligt oc engagerat sätt hjälpt till med såväl inköp av ny lägenhet som försäljning av min nuvarande bostadsrätt.
    Under perioden har marknaden känts något svajig med mycket uppmärksamhet i tidningar och TV kring sjunkande priser. Therese har på ett bra sätt tolkat skriverierna sansat och uppmuntrande i den situation jag befunnit mig i. Läs mer
    2017-11-13 Therese J svarar Ragnhild C
    Tack Ragnhild för att du tog dig tid att svara och det glädjer mig så att du är nöjd med min insats trots marknadens läge, ser fram emot att få se din nya balkong framöver! VH Therese
  • Hans R
    Hans R skrev om Hannah Eriksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Jag upplevde Hannah som mycket professionell och målinriktad, som utan eftertanke var beredd att lägga ner extra arbete (extra visningar etc.) för att se till att det en blev en bra affär (något som krävdes i försäljningen av min lägenhet). Läs mer
    2017-11-22 Hannah E svarar Hans R
    Tack Hans för den fina rekommendationen. Har varit jättekul att få hjälpa dig med försäljningen. Jag hoppas att ni kommer trivas bra i er ny bostad i Vasastan. Ha det fint! //Hannah
  • Elisabeth
    Elisabeth skrev om Elin Bellander en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Elin hjälpte mig att sälja min lägenhet i slutet av oktober 2017, dvs när det var som svårast att sälja och när priserna på bostäder föll 10-15%. Hon gjorde trots det ett utmärkt jobb och jag är jättenöjd, trots att slutpriset hamnade under värderingen som gjordes tidigare på hösten. Elin är lyhörd, professionell och väldigt trevlig. Jag rekommenderar henne till alla som vill sälja! Läs mer
  • Magnus L
    Magnus L skrev om Jessica Skogman en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Vi har både köpt och sålt en bostad med Jessica som mäklare (Vi har tidigare sålt 5 bostäder). I våra interaktioner har hon varit tillgänglig och kommunikationen har fungerat väldigt bra. Jessica är professionell, driven och kunnig. Men främst uppskattar vi hennes engagemang som var helt avgörande för att vi fick en väldigt smidig och snabb försäljning.

Ska du sälja på Södermalm ring Jessica! Läs mer
    2017-11-13 Jessica S svarar Magnus L
    Tusen tusen tack Magnus och Annika för era fina ord, det gör mig väldigt glad att ni känner är nöjda!!! Det har varit så roligt att få hjälpa er både att hitta ny bostad och sedan förtroendet att få sälja er nuvarande! Jag hoppas nu att ni kommer trivas riktigt bra i er nya lägenhet!! Vi ses på tillträdet! Med vänlig hälsning Jessica Skogman
  • Denise
    Denise skrev om Elin Bellander en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Elin Bellander är driftig, engagerad, professionell och tillmötesgående. Allt gick smidigt genom hela säljprocessen. Jag är jättenöjd med Elin som mäklare och rekommenderar henne starkt! Läs mer
    2017-11-13 Elin B svarar Denise
    Tusen tack Denise! Härligt att göra dig så nöjd - en trevlig och riktigt bra affär enligt mig och detta skulle jag gärna se att vi gjorde ihop i framtiden igen :-) Ha det bra! Mvh Elin Bellander
    Denise gillar detta
  • Marcus B
    Marcus B skrev om Therese Jonsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    _______________________________ Läs mer
    2017-11-13 Therese J svarar Marcus B
    Önskar dig all lycka till med er nya bostad Marcus! Ha det fint, VH Therese
  • Eric F
    Eric F skrev om Elin Bellander en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Elin Bellander är en mycket driven och hårt arbetande mäklare som på ett tryggt sätt lotsade oss igenom försäljningen. Försäljningen tog lite längre tid än vi hoppats på men Elin hade alltid en plan och vi blev väldigt nöjda med slutresultatet. Läs mer
    2017-11-13 Elin B svarar Eric F
    Hej och stort tack för att jag fick uppdraget att hjälpa er i denna viktiga affär! I dessa försäljningstider med högt utbud och mycket skriverier i tidningen om bostadsmarknaden får man ha lite tålamod, kämpa lite extra och ta sig tid för extravisningar och sena samtal - och det gav ju resultat vilket var jättehärligt :-) Allt gott till er - vi ses! Mvh Elin Bellander
  • Helene L
    Helene L skrev om Torbjörn Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Sedan jag träffade Torbjörn för första gången har han varit min självklara mäklare! Det har blivit några uppdrag och det har alltid fungerat mycket bra. Han gör det svåra enklare och roligare. Det är helt enkelt trevligt och lättsamt att ha med Torbjörn att göra! Läs mer
    2017-11-14 Torbjörn A svarar Helene L
    Hej Helene! Tack för ditt svar ang. upplevelserna med mig som mäklare. Hoppas ni har det lite lugnt och fint i ert nuv. boende. Det blir ofta enkelt, trevligt och lättsamt när man håller säljare och köpare uppdaterade med vad som sker och händer i varje försäljning. Ibland föreligger det lite osäkerhet från både köpare som säljare när det gäller att ta svåra beslut, vilket ofta lugnar ned sig när man samtalat om dessa oroligheter som föreligger och det är väldigt behagligt att erhålla den positiva återkopplingen från både säljare och köpare.
  • Luisa B
    Luisa B skrev om Jessica Skogman en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    En varm, profesionell, førståelsesfull och løsningsorienterad mæklare ær du Jessica! Tusen tack før allt jobb du lagt ner och det fina resultatet!!! Du har verkligen gått utøver vad som førvæntas och bidragit med viktiga kontakter før att gøra visning och førsæljning till en riktig succé!
    Vænligen Luisa Book Läs mer
    2017-10-25 Jessica S svarar Luisa B
    Tusen tusen tack för förtroendet Luisa!!! Det har varit väldigt roligt att få hjälpa dig med försäljningen och det glädjer mig att du är nöjd med både resultatet och mitt jobb! Önskar dig allt gott och hoppas att du hittar en ny mysigt lägenhet i din nya hemstad! Bästa hälsningar Jessica Skogman
    Luisa B gillar detta
  • Ingrid G
    Ingrid G skrev om Fredrik Hellman en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Alltid positiv, visade aldrig irritation. Bra i budgivning. Realistisk. Läs mer
    2017-10-19 Fredrik H svarar Ingrid G
    Hej Ingrid och tack för det fina omdömet! Tackar för ett trevligt samarbete och att jag fick förtroendet för din försäljning. Hoppas ni kommer stortrivas i den nya bostaden. Med vänlig hälsning Fredrik
  • Jenny  L
    Jenny L skrev om Elin Bellander en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Elin Bellander är en kunnig och engagerad mäklare som proffsigt lotsar en igenom säljprocessen. Att sälja bostad kan vara nervöst i vissa lägen, men med Elin vid rodret känner man sig trygg. Hon har humor och driv och ger gärna värdefulla tips och tar sig alltid tid att svara på frågor.
    Jenny Lindholm, Stockholm Läs mer
    2017-11-13 Elin B svarar Jenny L
    Tack Jenny och tack för de fina orden! Det var härligt att jobba med dig - många glada skratt dessutom :-) Jag hoppas ni ska trivas superbra i ert nya hem och att vi ses framöver igen! Ha det fint! Mvh Elin Bellander
  • Lill E
    Lill E skrev om Torbjörn Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Så bra! Jobbar för kundens bästa, professionell! Läs mer
    2017-10-20 Torbjörn A svarar Lill E
    Hej Lill! Tack för ditt svar ang. förfrågan om hur ni upplevde er försäljning med mig som mäklare. Tror nog att ert hem var en av områdets bästa lösningar på ett bra boende, med väl nyttjade ytor, och hade en smakfull inredning. Lycka till och tack än gång för dina varma ord.
  • Per Karl Johan J
    Per Karl Johan J skrev om Elin Bellander en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Elin Bellander kan sina saker. Därför har vi anlitat henne vid tre tillfällen. Lägenhetsaffärer kan vara ganska stressande, därför är det skönt med personer som Elin som behåller lugnet men samtidigt skapar resultat. Vi haft höga förväntningar på Elin men hon har överträffat dem vid alla tre tillfällen. När vi vi sälja igen så kommer vi garanterat att anlita Elin, rekommenderar er starkt att göra detsamma. Läs mer
    2017-11-13 Elin B svarar Per Karl Johan J
    Tack Per! 4:e gången gillt i framtiden hoppas jag ;-) Åter igen ett nöje att arbeta med er och jag önskar er allt gott! Vi hörs garanterat igen :-) Stor kram på er/ Mvh Elin
  • William F
    William F skrev om Therese Jonsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Therese sålde en lägenhet till mig och var mycket förtroendeingivande och trevlig från visning till påskrivet kontrakt. Hon guidade tydligt genom hela köpeprocessen. Läs mer
    2017-10-23 Therese J svarar William F
    Hej William! Roligt att du är nöjd med köpet av din nya lägenhet! Tack för allt så länge, ha det fint VH Therese
  • Anton L
    Anton L skrev om Elin Bellander en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Vi både köpte och sålde genom Elin Bellander som i båda processerna var skärpt och kompetent. Elin är att lita på och det tror jag är svårt att ta miste på. Kan verkligen rekommendera henne som mäklare! Läs mer
    2017-11-13 Elin B svarar Anton L
    Tusen tack Anton! Värmande ord - roligt att göra er nöjda, både på köparsidan och säljarsidan :-). Det är precis så jag som mäklare vill arbeta och det är ett bra kvitto på hur väl jag utfört mitt jobb gentemot alla parter i processen. Hoppas ni ska trivas i ert nya hem! Ha det bra, vi hörs igen! Mvh Elin Bellander
  • Seika L
    Seika L skrev om Elin Bellander en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Elin Bellander -
    Kunnig, krävande och med ett sinne för detaljer. Lyhörd och förtroendeingivande, alltid med integritet. Noggrann med alla delar av processen; från inredningsdetaljer till infomaterial till budgivning och kontrakt. Och ska tilläggas, med yrkesetik. Läs mer
    2017-11-13 Elin B svarar Seika L
    Tack Seika! Hoppas på att i framtiden få göra affärer med dig igen, mycket trevligt! Och vilket resultat vi fick dessutom. Detaljer och noggrannhet är oerhört viktigt vid en försäljning - speciellt om man vill ha bäst betalt och detta tar jag mig gärna tid för så allt ska bli så bra som möjligt. Ha det fint så hörs vi snart igen! Mvh Elin Bellander
  • Marianne H
    Marianne H skrev om Torbjörn Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Torbjörn skötte sitt arbete bra när vi sålde vårt sommarhus hos honom och vi är så nöjda med nya ägaren.
    För mig som bor utomlands var det heller inga svårigheter med Torbjörn även om han ju hade mest kontakt med min bror som skötte största delen av försäljningen av vårt sommarhus.Welldone! Läs mer
    2017-10-20 Torbjörn A svarar Marianne H
    Hej Maranne! Tack för ditt svar ang. förfrågan om hur ni upplevde er försäljning med mig som mäklare. Ja, det var några turer i er försäljning med kunderna och till sist fick vi denne kund som var helt rätt för ert hem. Tyckte det gick smidigt med våra uppdateringar
    och återkopplingar även om din bror var kontakten på plats. Tack för att ni valde mig att representera er!
  • Arne C
    Arne C skrev om Torbjörn Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Torbjörn är trevlig och har en bra flexibilitet för att anpassa sig för kunden situation. Jag upplevde samarbetet som mycket positivt och bra och känner att jag fick bra tips och hjälp med försäljningen. Det kändes som Torbjörn ansträngde sig för att det skulle bli ett lyckat genomförande.

Är mycket nöjd med det samarbetet. Skulle inte tveka att ta hjälp av Torbjörn igen. Läs mer
    2017-10-20 Torbjörn A svarar Arne C
    Hej Arne! Tack för ditt svar ang. förfrågan om hur ni upplevde er försäljning med mig som mäklare. Vi fick till en bra köpare som hade rätt känsla för ert hem och realistiska tankar med att ordna till det som de önskade sig.Tror nog de kommer att trivas i detta hem. Lycka till med allt vad du företager dig att göra, du har ju många "bollar i luften"
  • Marie N
    Marie N skrev om Torbjörn Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Torbjörn Andersson:
    Jag är väldigt nöjd med honom.
    Han har skött försäljningen av mitt hus fantastiskt bra.
    Allt har varit över förväntan.
    Han är en otroligt trevlig och hjälpsam person.
    Alltid glad och med ett vänligt och förstående bemötande.
    Jag kommer att rekommendera honom till alla jag känner.
    Mvh Marie Nyström Läs mer
    2017-10-20 Torbjörn A svarar Marie N
    Hej Marie! Tack för ditt svar ang. förfrågan om hur ni upplevde er försäljning med mig som mäklare. Tack snälla du för dina fina meningar, hoppas nu att du kan få lite lugn och ro i denna kamp du dagligen för!
  • Claes E
    Claes E skrev om Torbjörn Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Får verkligen jobbet gjort på ett bra sätt. Mycket erfaren och har rätt känsla för hur man som säljare ska agera och tänka. Bra is i magen vid rätt tillfälle. dedikerad.
    Förmåga att fika på "rätt" köpare till dyrare objekt.
    Kan verkligen rekommenderas. Läs mer
    2017-10-20 Torbjörn A svarar Claes E
    Hej Claes! Tack för ditt svar ang. förfrågan om hur ni upplevde er försäljning med mig som mäklare. "Fy fasiken" vad roligt det kändes när vi fick igång er försäljning, visst var det många tvivlare utmed resans gång, vilket inte är ovanligt! Som jag sa till dig i telefon efter sista bud: "Hallå är det världens bästa säljare och du svarade, hej,är det världens bästa mäklare" Detta minne kommer att sitta kvar hos! HOPPAS ni stormtrivs i ert nya hem!
  • Per-olof F
    Per-olof F skrev om Torbjörn Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Han har lyckats balansera ett professionellt och personligt bemötande och ingivit mig trygghet genom hela försäljningsprocessen. Jag har hela tiden känt att jag haft besluten i min hand utan press. Läs mer
    2017-10-20 Torbjörn A svarar Per-olof F
    Hej Per-Olof! Tack för ditt svar ang. förfrågan om hur ni upplevde er försäljning med mig som mäklare. Jag vet att det var ett svårt beslut att sälja ditt hem, som du varit med från rit bordet till färdigställande. Hoppas verkligen du får en varm och ny uppstart i ditt nya hem! Väl värt att veta är att samtliga kunder, som var i ditt hem, berömde detta med väldigt fina ord.
  • Viktoria S
    Viktoria S skrev om Torbjörn Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Mycket bättre än de andra som vi valde mellan. men det var vid ett par tillfällen som han inte lyssnade på våra åsikter och önskemål. Läs mer
    2017-10-20 Torbjörn A svarar Viktoria S
    Hej Viktoria! Tack för ditt svar ang. förfrågan om hur ni upplevde er försäljning med mig som mäklare. Jag kommer ihåg ett par tillfällen där jag inte var riktigt säker på hur jag skulle agera och därav kanske valde en liten annan väg framåt. Jag hoppas och tror att vi kom fram till rätt önskemål gällande er försäljning och att vi fick till ett bra avslut utifrån alla dessa visningsgäster. Tack för er insats med allt som ni rensade och tömde innan vi kunde köra på med visningarna, BRA jobbat med ett fantastiskt tålamod!
  • Gunilla G
    Gunilla G skrev om Torbjörn Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Torbjörn Andersson visade stort engagemang under hela försäljningsprocessen av vår fastighet. Han har ett trevligt och humant bemötande samt förmågan att sätta sig in i både säljarens och köparens situation. Han hade kreativa förslag för en rad frågetecken samt arbetade proaktivt för att hitta en lösning åt dessa. I sammanfattning vågar jag säga att Torbjörn Andersson överskred våra förväntningar. Läs mer
    2017-10-20 Torbjörn A svarar Gunilla G
    Hej Gunilla! Tack för ditt svar ang. förfrågan om hur ni upplevde er försäljning med mig som mäklare och tack för dessa berömmande ord! Vi hade en tid då vi provade lite olika åtgärdsförslag och det var lite tid innan vi fick till en plan som visade sig fungera! Tack för att även ni visade tålamod till er försäljning för det var en liten tid innan vi kunde få till samtliga delar till ett avslut.
  • Katarina H
    Katarina H skrev om Torbjörn Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Torbjörn är superbra stort förtroende för honom, kommer anlita igen när jag säljer och söker något nytt

Kattis Läs mer
    2017-10-20 Torbjörn A svarar Katarina H
    Hej Katarina!
    Tack för ditt svar ang. förfrågan om hur ni upplevde er försäljning med mig som mäklare. Då ser jag fram emot att få erbjuda min kompetens, vare sig det gäller ditt framtida köp eller sälj. Må gott och njut så mycket som möjligt!
  • Susanna E
    Susanna E skrev om Torbjörn Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Affären gick bra utan problem. Läs mer
    2017-10-20 Torbjörn A svarar Susanna E
    Hej Susanna! Tack för ditt svar ang. förfrågan om hur ni upplevde er försäljning med mig som mäklare. Kände att vi fick till det ganska smidigt i din försäljning. Vi har en kvarliggande ansökan som håller på att bli färdig, för din del, återkommer med uppdatering där!
  • Pierre K
    Pierre K skrev om Torbjörn Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Kanon ställer upp å kan svara på det man behöver Läs mer
    2017-10-16 Torbjörn A svarar Pierre K
    Hej Pierre! Tack för ditt svar ang. förfrågan om hur ni upplevde er försäljning med mig som mäklare. Hoppas du får till det med ditt nya boende. Känns som ni fick en bra köpare till er försäljning, även om du får en del frågor ang. det som ni byggt om och renoverat. Tack för ditt tålamod vid er avflyttning och tack för dina fina ord.
  • Janusz S
    Janusz S skrev om Torbjörn Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Torbjörn Andersson är den bästa mäklaren man kan tänka sig.
    Ytterst professionell och oerhört hjälpsam.
    Jag blev helt imponerad av hans sätt att arbeta, snabbt och effektivt.
    CHAPEAU BAS, STOR RESPEKT OCH TACKSAMHET !!! Läs mer
    2017-10-16 Torbjörn A svarar Janusz S
    Hej Janusz! Tack för ditt svar ang. förfrågan om hur ni upplevde er försäljning med mig som mäklare. Det fungerade alldeles utmärkt att avsluta er försäljning även om du inte kunde närvara i detta. Tack för ditt arbete med de fullmakter som du lyckades skicka iväg till mig från de platser du befann på. Hoppas allt är bra med dig och lycka till.
  • Christer L
    Christer L skrev om Elin Bellander en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Som förstagångssäljare av en bostadsrätt på söder, så kändes det skönt att ha ett proffs som Elin Bellander vid sin sida. Allt sköttes snyggt och prydligt. Med alla fakta på plats och snygg presentation, så flöt visning och försäljning på med ett resultat som gjorde mig väldigt nöjd. En klar rekommendation om du/ni går i säljtankar. Ett professionellt och tillmötesgående stöd i bostadsdjungeln.
    /Christer Läs mer
    2017-11-13 Elin B svarar Christer L
    Tack så mycket Christer! Det var härligt att få lotsa er genom försäljningen på Södermalm :-) och det gick ju smidigt och mycket bra som du beskriver, ett trevligt samarbete! Ha det bra! Mvh Elin Bellander
  • Harriet L
    Harriet L skrev om Torbjörn Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Försäljningen av vår fastighet var ett komplicerat ärende och var tidskrävande. Torbjörn Andersson lade ner ett enormt arbete och resultatet var lyckosamt för både säljare och köpare. Han har ett stort tålamod och är mycket kunnig och smidig. Han löser alla slags problem. Stockholms bästa mäklare helt enkelt! Läs mer
    2017-10-16 Torbjörn A svarar Harriet L
    Hej Harriet! Tack för ditt svar ang. förfrågan om hur ni upplevde er försäljning med mig som mäklare.Tack för att du hade tålamod i er försäljning. Det visade sig att trägen vinner och vi fick till det med alla turer hos myndigheterna samt hittade rätt till slut med dessa köpare! Tack för de fina presenterna. Njut nu!
  • Anders K
    Anders K skrev om Torbjörn Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Torbjörn har hjälpt mig två gånger, en gång vid lägenhetsköp och den andra vid försäljning av samma lägenhet. Jag har bara positivt att säga om Torbjörn. Väldigt korrekt information och han har varit mån om både köpare och säljare. Läs mer
    2017-10-16 Torbjörn A svarar Anders K
    Hej Anders! Tack för ditt svar ang. förfrågan om hur ni upplevde er försäljning med mig som mäklare. För mig var det en ynnest att få förtroende till både ditt köp och försäljning. Det ger mig ett kvitto på att jag skött mig, någorlunda, till båda dina båda roller som köpare och säljare! Tack för ditt förtroende och all lycka till dig/er!
  • Pernilla F
    Pernilla F skrev om Torbjörn Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Torbjörn är en toppenmäklare. Jag kan varmt rekommendera honom till både säljare och köpare. Mycket seriös och ambitiös. Jag tvekar inte att använda honom igen nästa gång jag säljer, och jag skulle gärna köpa av honom! Läs mer
    2017-10-16 Torbjörn A svarar Pernilla F
    Hej Pernilla! Tack för ditt svar ang. förfrågan om hur ni upplevde er försäljning med mig som mäklare. Kul att du äntligen fick till det med din nya bostad, det var ju några turer. Tack snälla du för din bedömning av mig och Välkommen till sjöstan!
  • Anna E
    Anna E skrev om Torbjörn Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Torbjörn skötte sej exemplariskt under hela säljprocessen, från fotografering till kontraktskrivning. Jag kände mej trygg hela tiden och Torbjörn svarade alltid snabbt och tålmodigt på alla frågor jag ställde per mail, sms och telefon. Tveksamt att det går att hitta en bättre mäklare änTorbjörn! Läs mer
    2017-10-16 Torbjörn A svarar Anna E
    Hej Anna! Tack för ditt svar ang. förfrågan om hur ni upplevde er försäljning med mig som mäklare. Det känns så otroligt skönt att få känna denna harmoniska känsla då allt bara faller på plats, rätt tidpunkt, rätt känsla, rätt köpare och rätt nya boende.Tack Anna för dina fina ord.Njut av ditt nya boende.
  • Anita K
    Anita K skrev om Torbjörn Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Torbjörn är engagerad mäklare som kommer med löpande information, vilket jag har saknat hos andra mäklare. Läs mer
    2017-10-16 Torbjörn A svarar Anita K
    Hej Anita! Tack för ditt svar ang. förfrågan om hur ni upplevde er försäljning med mig som mäklare. Det finns något jag verkligen har lärt mig under min mina år som mäklare och det är denna löpande återkoppling till er säljare. Det är lika viktigt vare sig det hänt eller inte hänt något i försäljningen. Det är en stressad situation där man ofta påverkas av frågan hur det går i försäljningen, från vänner, goda grannar och de som sett din försäljning på web sidorna.Tack för dina härliga ord om mitt arbete åt dig i din försäljning. Hoppas ni kommer att trivas i ert nya boende.
  • Emma H
    Emma H skrev om Torbjörn Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Hej,

Bra upplevelse. Torbjörn gjorde allt man kan förvänta sig av en god mäklare. Läs mer
    2017-10-10 Torbjörn A svarar Emma H
    Hej Emma!
    Tack för ditt svar ang. förfrågan om hur ni upplevde er försäljning med mig som mäklare. Riktigt roligt att sälja er bostad, med dess arbeten ni utfört och de goda omdömen ni erhåll från er besiktningsman. Kul att så många kunder fick uppleva ett så gott skick på ett boende. Grattis till ert hårda arbete som gav resultat.
  • Annika I
    Annika I skrev om Torbjörn Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Vi blev omhändertagna på alla sätt försäljningen gick lätt och smidigt det andra gången som Torbjörn Andersson sålt en bostad till oss.
    Vi skulle välja honom igen om det skulle bli aktuell. Läs mer
    2017-10-10 Torbjörn A svarar Annika I
    Hej Annika!
    Tack för ditt svar ang. förfrågan om hur ni upplevde er försäljning med mig som mäklare. Intressant att man kan få till det med små förändringar för att hitta en köpare. Det är alltid något som påverkar någon. I ert fall så blev det nu ingen från orten, som jag nog trodde starkt på, utan från helt annat landskap. Kul att vi fick till en bra försäljning åt er. Hoppas ni får en bra fortsättning i ert andra boende.

Timmermansgatan 31, 118 55 Stockholm