Alla kategorier Mäklare Stockholms län Stockholm Södermalm Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Södermalm

Svensk Fastighetsförmedling Södermalm

Timmermansgatan 31, 118 55 Stockholm — Visa karta

Vill du få ut det mesta av din bostadsaffär på Södermalm? Då har du kommit helt rätt! Vi på Svensk Fastighetsförmedling kan våra områden och har koll på hela försäljningsprocessen från värdering och vad du ska tänka på inför visning till att hitta köpare och avslutad affär.

Vi trivs på Södermalm och brinner för att göra bostadsaffären trygg och smidig för dig som bor här, eller vill flytta hit. Vi vet hur du enklast tar dig till jobb eller skola och var de trevligaste restaurangerna ligger. Så, har du frågor eller funderingar kring ditt nuvarande eller framtida boende på Södermalm? Välkommen in!

Läs vad 353 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Södermalm

• Jessica Ö
    Jessica Ö skrev om Elin Bellander en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Elin Bellander skötte vår bostadsrättsförsäljning som ett sant proffs från början till slut. Hon har lång erfarenhet som mäklare, vilket vi hade stor nytta av både när det gällde att sätta rätt utgångspris och när det var dags att avsluta budgivningen och skriva kontrakt. I slutskedet sydde hon ihop affären på ett föredömligt sätt för alla parter. Bra och tydlig information genom hela processen. Vi kan varmt rekommendera Elin! Läs mer
  • Emir K
    Emir K skrev om Mattias Izgin en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Otroligt kunnig och driven, men viktigast av allt så lyssnade Mattias på våra önskemål och kom även med egna tips när vi frågade vad han tyckte i olika lägen.

Alltid tillgänglig och oerhört professionell under hela affärens gång.

Vi kan inte rekommendera Mattias nog! Läs mer
    2018-09-18 Mattias I svarar Emir K
    Tack så mycket för dina fina ord!
    Det har varit super kul att få hjälpa er med försäljning av er bostad!
    Lycka till ☺️
    Emir K gillar detta
  • Per R
    Per R skrev om Therese Jonsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Rak, snabb, tydlig, informativ, positiv kommunikation -
    empatiskt professionell, betyg som ovan: Utmärkt! Läs mer
  • Torbjörn S
    Torbjörn S skrev om Elin Bellander en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Jag har snabbt, enkelt och med fullt tillfredställande utfall sålt en lägenhet i Stockholm via Elin Bellander, Sv Fast. förmedling. Utomordentlig kontakt och med allt det stöd en säljare, och förmodligen köpare, behöver. Betyg 6/5 (!!). Läs mer
  • Mikael K
    Mikael K skrev om Anna Steen en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad
    Jag köpte en bostadsrätt av Anna och hon gjorde ett mycket bra jobb. Hon var professionell och tydlig och väldigt kommunikativ genom hela processen. /Mikael Läs mer
    2018-09-06 Anna S svarar Mikael K
    Tack Mikael! Det var roligt att få hjälpa dig att hitta ett nytt boende.
    Vi ses!
  • Johanna S
    Johanna S skrev om Jessica Skogman en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Vi kan varmt rekommendera Jessica Skogman! Vi är mycket nöjda med resultatet av försäljningen, Jessica är mycket kunnig, tydlig och förtroendeingivande. Dessutom är Jessica väldigt trevlig att samarbeta med. Tack Jessica! Läs mer
    2018-09-05 Jessica S svarar Johanna S
    Vad roligt att höra att ni är nöjda med den hjälp ni har fått av mig! Det var väldigt trevligt att samarbeta med er i föreningen också och jag är övertygad om att er nya medlem kommer att trivas kanonfint i sin nya bostad! Ha en fortsatt fin vecka och hälsa övriga styrelsen så gott och tacka för förtroendet!! Med vänlig hälsning Jessica Skogman
  • Ida  S
    Ida S skrev om Elin Bellander en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Vi har både köpt och sålt lägenhet med Elin som mäklare. Vi kan absolut rekommendera henne. Hon är väldigt trevlig och professionell. Allt fungerade felfritt 👍 Läs mer
  • Jose E
    Jose E skrev om Therese Jonsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Jag och min sambo köpte en lgh via Therese och allt gick smärtfritt och bra!
    Therese var lyhörd och rätade ut frågetecknen snabbt och effektivt! Läs mer
  • Martina K
    Martina K skrev om Jessica Skogman en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Jessica är helt enkelt den bästa mäklare på Södermalm! Hon är kunnig och man känner sig trygg med henne under hela försäljningsprocessen!/I can only warmly recommend Jessica to anyone who is thinking about selling their apartment on Södermalm! Jessica is extremely professional and knowledgeable about the whole selling process and one can really trust her to make the best recommendations! Do not look any further, she is the best real estate agent on Södermalm! Läs mer
    2018-09-03 Jessica S svarar Martina K
    Thank you so much Martina!!! It has been a pleasure to help you sell twice now! It makes me really happy that you are pleased with the the help and advice that I have given you, and it has been so fun to cooperate with you! I wish you the best of luck and hope you will feel at home at your new place!! Have a great week!!! Best wishes Jessica Skogman
  • Linda E
    Linda E skrev om Elin Bellander en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Elin är en mäklare med stor kompetens, engagemang och en härlig energi. Allting flöt på bra efter att vi startat processen. Från insamlande av information, utformning av annons, fotografering, till visning och budgivning. Jag är glad att jag anlitade Elin och skulle rekommendera henne varmt till dig som ska sälja din bostad! Läs mer
  • Anja J
    Anja J skrev om Anna Steen en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad
    Anna hjälpte oss att sälja vår 4:a i Hammarby Sjöstad under en svajig period. Hon var alltid tillgänglig på telefon, mån om att vi skulle vara nöjda med vår affär, insatt i föreningen och området och framför allt, alltid trevlig. Läs mer
    2018-09-06 Anna S svarar Anja J
    Tack snälla Anja för dina ord och för ert förtroende! :) Så glad att vi tillslut hitta Vi hörs och ses!
  • Sofia
    Sofia skrev om Elin Bellander en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Vill verkligen rekommendera alla som ska sälja sin bostad att välja Elin Bellander. Proffessionell, trevlig, serviceintriktad och snabb. Affären gick otroligt smidigt och vi fick mycket mer för lägenheten än vad vi någonsin hade vågats hoppas på. Abslout fem av fem möjliga! Läs mer
  • Andrea L
    Andrea L skrev om Anna Steen en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad
    Sold our apartment with Anna in Hammarby Sjöstad. We are so happy with Anna - she is extremely professional and kept us updated and informed throughout the whole process. Highly recommend Anna and hope to work with her again. Läs mer
    2018-08-27 Anna S svarar Andrea L
    Thank you Andie for lovely words =) It was nice to help you find the right buyer for your apartment.
    //Anna
  • Oskar W
    Oskar W skrev om Elin Bellander en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Superproffsig och enkel att ha att göra med. Vi missade de schemalagda visningarna men Elin löste en extravisning inom 2h och 2h senare hade vi skrivit kontrakt.

Toppenmäklare! Läs mer
  • Eva  E
    Eva E skrev om Elin Bellander en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Elin drog ut på processen för försäljning - den pågick i 4 dagar! Läs mer
  • Marie S
    Marie S skrev om Mattias Izgin en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Mattias sålde en 4 rums lägenhet på Södermalm. Han tog över uppdraget precis innan semestrarna och genomförde det med en underbar smidighet, humor, lätthet och stort kunnande. Jag kände mig hela tiden trygg, fast jag var långt borta och var imponerad och tacksam över den passion och beslutsamhet han arbetar med. Varje steg i processen tog han hand om med förtroendeingivande och lösningsinriktad kompetens. Jag rekommenderar honom varmt Läs mer
    2018-08-13 Mattias I svarar Marie S
    Tack så jätte mycket för dina fina ord. Det har varit en ära att få hjälpa dig med din bostadsförsäljning.
    Mattias I gillar detta
  • David Per Harald M
    David Per Harald M skrev om Mattias Izgin en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Riktigt bra Mäklare. Jag är mer än nöjd. Lyssnar på de önskemål jag hade kring försäljningen och svarar kompetent. Alltid lätt att få tag på vid behov och hjälpsam med allt som jag behövde kring min försäljning. Kan helt klart rekomendera att anlita honom. Läs mer
    2018-08-13 Mattias I svarar David Per Harald M
    Tack för dina fina ord David. Det har varit kul att få samarbeta med dig 😄/ Mattias Izgin
    Mattias I gillar detta
  • skrev om Anna Steen en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad
    Mycket professionell, hängiven, noggrann, dedikerad och målmedveten. Läs mer
    2018-07-26 Anna S svarar
    Tack snälla för fina ord!
    Mvh Anna, Svensk Fastighetsförmedling
  • Erik G
    Erik G skrev om Elin Bellander en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Jag har varit i kontakt med många mäklare genom åren och det finns ingen jag hellre skulle rekommendera till en vän inför en försäljning än Elin.
    Hon är oerhört driven och kunnig samt hjälper dig som säljare igenom hela processen på ett perfekt sätt. Läs mer
  • Johan N
    Johan N skrev om Elin Bellander en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Elin tog från en kollega över en försäljningsprocess som hade kört fast. Hon lyckades till slut få vår lägenhet såld på en trög marknad. Elin har bra driv och energi och har varit lyhörd och hjälpsam vad avser våra frågor. Elin rekommenderas varmt. Läs mer
    2018-09-14 Elin B svarar Johan N
    Hej Johan, tack för fin rekommendation! Det gäller att vara envis och aldrig ge sig när man är mäklare ;-). Och lite nytänkande kan ibland vara på sin plats. Allt gott till er!
  • Anna P
    Anna P skrev om Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Jag har sålt en 5-rums lägenhet på Ringvägen passande för en barnfamilj och Admira engagerade sig för en familj som var intresserad och medlade så vi kunde enas om ett pris.
    Hon var engagerad och kunde framhålla fördelarna med vår lägenhet på ett sådant sätt som jag hade önskat och förväntat mig. Läs mer
  • Jolanta M
    Jolanta M skrev om Elin Bellander en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Elin Bellander är väldig proffsig och noggrann. Jag sålde min bostadsrätt snabbare än förväntat tack vare henne. Jag blev supernöjd från första kontakt till försäljningen. Kommunikationen var väldigt bra, hon var snabb på att återkoppla och var tydlig med alla stegen. Rekommenderar henne varmt! Läs mer
    2018-09-14 Elin B svarar Jolanta M
    Tack så mycket Jolanta! Vårt samarbete gick verkligen bra, så roligt att du är nöjd :-) Ha det så fint i Nice!
  • John P
    John P skrev om Elin Bellander en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Jag har genomfört en kontraktsskrivning för att köpa en bostadsrätt via Elin, och är mycket nöjd med hennes arbete. Hon visade vilja att få till ett avslut som både jag som köpare och säljaren kunde vara nöjda med. Hon var saklig, driven och visade omtanke om parterna. Jag kan varmt rekommendera Elin! Läs mer
    2018-09-14 Elin B svarar John P
    Tackar John! Värmande ord och det är just så här jag vill att både köpare och säljare ska uppleva samarbetet med mig, hoppas ni ska trivas i er nya bostad!
  • Lisa W
    Lisa W skrev om Elin Bellander en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Jag anlitade Elin Bellander vid min viktiga försäljning och hon överträffade alla mina förväntningar! Påläst och proffsig med tydliga och goda råd vilket resulterade i ett toppenresultat. Jag kommer garanterat anlita henne och Svensk Fastighetsförmedling Södermalm igen när jag ska sälja nästa gång - utan tvekan. Tycker ni borde göra detsamma, hon kan sin sak! Läs mer
    2018-09-14 Elin B svarar Lisa W
    Tack Lisa! Ser fram emot att göra lyckade affärer ihop igen i framtiden! De egenskaper du beskriver är viktiga ingredienser för att en försäljning ska bli riktigt bra.
  • Jim E
    Jim E skrev om Fredrik Hellman en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Fredrik hjälpte oss med försäljningen av vår bostadsrätt och vi har fått väldigt många goda råd längs vägen och bra guidning på en lurig marknad. Kan varmt rekommendera Fredrik som jag upplevde som ärlig, rakt på sak och lätt att ha och göra med! Läs mer
    2018-06-21 Fredrik H svarar Jim E
    Tack Jim för det fina omdömet och förtroendet vid försäljningen. Hoppas ni kommer trivas bra i er nya bostad! Med vänlig hälsning Fredrik Hellman
  • Vestigia D
    Vestigia D skrev om Elin Bellander en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Bra, påläst, informativ och rak i kommunikation samt driven för att komma till avslut för mig som köpare. Läs mer
    2018-09-14 Elin B svarar Vestigia D
    Tack för rekommendationen! Så kul med nöjda köpare! Ha det bra :-)
  • Fredrik N
    Fredrik N skrev om Elin Bellander en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Elin har varit oerhört hjälpsam, tydlig och aktiv i försäljningen av vår lägenhet på Södermalm i Stockholm. Jag som säljare och min köpare är väldigt nöjda och tacksamma för den snabba och välordnade affären. Blir definitivt Elin som får uppdraget även nästa gång! Tack! Läs mer
    2018-09-14 Elin B svarar Fredrik N
    Vi ses i framtiden när det är dags för försäljning igen :-) Ett sant nöje att arbeta ihop! Tusen tack för att du anlitade mig i en så viktig affär!
  • Johanna H
    Johanna H skrev om Therese Jonsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Therese sålde min lägenhet på Södermalm. Jag fick genast ett stort förtroende för henne. Kunnig, lugn, trygg och trevlig. Hon sålde min lägenhet snabbt, smidigt och till ett pris jag var nöjd med. Hin var alltid noga med att hålla mig uppdaterad. Kan varmt rekommendera henne till andra för er bostadsaffär! Läs mer
    2018-06-19 Therese J svarar Johanna H
    Tack Johanna! Jag är glad för er skull & hoppas ni hittar er drömbostad snart, Allt gott! VH Therese
  • Marie
    Marie skrev om Elin Bellander en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Väldigt nöjd! Elin skötte allt på bästa sätt och vi hade en smidig och bra kommunikation genom hela processen. Läs mer
    2018-09-14 Elin B svarar Marie
    Tackar, tackar Marie! Önskar er allt gott!
  • Charlie W
    Charlie W skrev om Anna Steen en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad
    Jag valde Anna Steen via en rekommendation och jag kunde inte varit mer nöjd.

Sålde lägenhet nu i Juni bara några månader efter nya amorteringskraven och den låga bomarknaden och visste de var lite utav en uppförsbacke då jag köpte lägenheten då marknaden var som högst (2015-2016). Fick lägenheten såld utan problem och allt gick hur enkelt som helst.

Anna är, pålitlig, effektiv, rakfam, informativ och bra på återkoppla. Låter dig vara med i hela processen och gör det en säljare ska vara bäst på att skapa förtroende!

/ Charlie W Läs mer
    2018-06-11 Anna S svarar Charlie W
    Tack snälla Charlie för alla dina fina ord, det värmer! :)
    Det var roligt att få hjälpa dig nå en lyckad försäljning.
    Vi hörs och ses framåt/Anna
  • Joel E
    Joel E skrev om Elin Bellander en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Kan verkligen rekommendera Elin!!

Hon är informativ och kompetent utan att vara typiskt mäklar-säljig.
    Hon tog in våra önskemål och tankar på ett bra sätt så att vi kände oss trygga inför försäljning.

Hela försäljningen gick väldigt snabbt och smidigt då Elin skötte kontakten med föreningen och tog fram all info och hade även kontakt med bra fotograf och stylist, så det enda vi behövde göra var att städa undan inför styling och visning.

Om ni tvekar på vem ni ska välja borde ni bara boka ett möte, så fattar ni:) Läs mer
    2018-09-14 Elin B svarar Joel E
    Vad glad jag blir när jag läser detta, alltid roligt med kunder som upplever processen både proffsig, smidig och riktigt bra. Verkligen roligt att jobba ihop! Tusen tack för förtroendet!
  • Peter M
    Peter M skrev om Elin Bellander en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Välj henne! En mäklare som säljer sina objekt. Seriös och trevlig, ingen skojare. Kan inte säga annat än en toppen mäklare! Läs mer
    2018-09-14 Elin B svarar Peter M
    Tack Peter! Här görs allt med finess ;-) Ha det fint!
  • Janina G
    Janina G skrev om Anna Steen en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad
    Bra kommunikation och vår affär blev på det sättet vi önskat. Läs mer
    2018-06-11 Anna S svarar Janina G
    Tack snälla Janina för er feedback!
    Det var ett nöje att få hjälpa er att hitta rätt köpare och få ihop en försäljning på det sättet ni önskat:) vi hörs och ses framåt!
  • Olle W
    Olle W skrev om Ankie Björk Harris en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Sålde bostad under våren 2018.

Träffade flera mäklare inför min försäljning och mitt val föll på Ankie. Hon är alltid glad och trevlig, dessutom ruggigt kompetent. Hon visste exempelvis mycket mer om min förening än jag själv och har bra koll på Södermalm. Hon har ett genuint intresse för de bostäder hon säljer och upplever inte henne som ”krängig”.

Sålde under en skakig period präglad av nya amorteringskrav och allmän oro på marknaden. Ankie blev ett bra bollplank och hade god koll på hur marknaden utvecklade sig. Upplevde henne som duktig på att få köpare till lägenheten och efter ett par visningsomgångar sålde jag lägenheten till ett pris jag blev nöjd med.

Rekommenderar absolut Ankie. Läs mer
    2018-06-02 Ankie B svarar Olle W
    Tack för de varma orden Olle. Det var väldigt roligt att få samarbeta med dig och sälja din fina bostad. Allt gott! Hälsningar Ankie
  • Mariam H
    Mariam H skrev om Ankie Björk Harris en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    - Köpte bostad
    - Bra och ärligt bemötande
    - Uppfyllde mina förväntningar
    - Bra upplevelse! Läs mer
    2018-05-29 Ankie B svarar Mariam H
    Hej Mariam. Varmt tack för ditt trevliga omdöme, det värmer. Allt gott. Hälsningar Ankie
  • Paula L
    Paula L skrev om Ankie Björk Harris en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    En mycket kompetent mäklare. Sålde bostaden (bostadsrätt) till ett högt pris. Hon var mycket hjälpsam, jag fick låna möbler för att slippa kostnaden för "styiling". Alltid vänlig och utan bråttom. Hon är både ekonom och mäklare så jag fick kvalificerad hjälp med deklarationen.

Hon uppfyller alla kriterierna för en bra mäklare. Läs mer
    2018-05-29 Ankie B svarar Paula L
    Tack Paula för ditt värmande omdöme. Det har varit ett nöje att få bistå dig i försäljningen. Allt gott! Hälsningar Ankie
  • Gun J
    Gun J skrev om Jessica Skogman en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Jessica var vänlig, lätt att få tag på och proffsig. När vi trodde försäljningen gått åt skogen vände hon situationen till en lyckad affär för alla. Läs mer
    2018-05-28 Jessica S svarar Gun J
    Hejsan Gun och Calle!! Tusen tack för er fina rekommendation, vad glad jag blir att ni känner er nöjda med den hjälp ni har fått!! Det var verkligen kul att få hjälpa er med försäljningen! Stort grattis till er nya lägenhet, hoppas ni kommer trivas kanonbra! Ha nu en fin sommar! Vänliga hälsningar Jessica Skogman
  • Jakob W
    Jakob W skrev om Fredrik Hellman en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Fredrik sålde en lägenhet till oss våren 2018.
    Mycket professionell visning och all information man rimligen kunde förvänta sig fanns tillgänglig.
    Trevligt och proffsigt bemötande och lätt att få allt papers arbete gjort. Läs mer
    2018-05-31 Fredrik H svarar Jakob W
    Hej Jakob, tack för det fina omdömet. Jag hoppas ni kommer stor trivas i ert nya boende och ser fram emot och komma på återbesök när allt står klart! Med vänlig hälsning, Fredrik Hellman
  • Dibo K
    Dibo K skrev om Anna Steen en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad
    Superproffsig med ett grymt engagemang. Kommer definitivt rekommendera till vänner och bekanta som vill sälja sin bostad Läs mer
    2018-05-25 Anna S svarar Dibo K
    Tack snälla Dibo för fin rekommendation :) det var ett nöje att hjälpa er! Vi hörs och ses// Anna
  • Roland Fridner O
    Roland Fridner O skrev om Therese Jonsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Jag sålde en trea på Södermalm Therese skötte allt mycket bra
    2 visningar sedan var allt klart.Jag förväntade mig ingenting så som bostadsmarknaden ser ut idag,men jag är helt klart nöjd. Läs mer
    2018-06-19 Therese J svarar Roland Fridner O
    Tack Roland! Det glädjer mig att det gått så bra för er skull, Allt gott! VH Therese
  • Leo F
    Leo F skrev om Elin Bellander en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Vi träffade 5 olika mäklare inför valet av Elin Bellander. Hon framstod som mest professionell och villig att lägga ned tiden för en lyckad försäljning. Hon var väl förberedd före, under och efter försäljningen. Vi rekommenderar Elin.

Varma hälsningar

Leo & Chantel Läs mer
    2018-09-14 Elin B svarar Leo F
    Hej och tack Leo, vilken bra försäljning det blev! Bäst förberedd vid försäljningens samtliga steg vinner :-) Hoppas på samarbete igen i framtiden, ha det fint!
  • Jens B
    Jens B skrev om Tobias Darnell en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad
    Bra och professionellt, tydlig uppfattning om vad som funkar. Läs mer
  • Sofie H
    Sofie H skrev om Therese Jonsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Jag sålde min bostad på Södermalm och är jättenöjd med Therese. Mycket professionell, tillgänglig och trevlig att ha att göra med. Hon tog hand om allt på bästa sätt, från början till slut, jag kände mig trygg genom hela processen. Läs mer
    2018-06-19 Therese J svarar Sofie H
    Tack Sofie! Önskar er all lycka till framöver! VH Therese
  • Simon P
    Simon P skrev om Fredrik Hellman en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Jag sålde nyligen min 2:a med hjälp av Fredrik. Fredrik är en skicklig och seriös mäklare med ett mycket proffesionellt och kundorienterat bemötande. Med hjälp av Fredriks goda bemötande fick vi en väldigt bra budgivning. Läs mer
    2018-05-07 Fredrik H svarar Simon P
    Hej Simon, tack för den fina rekommendation och att jag fick förtroendet för din försäljning. Hoppas ni kommer trivas bra i den nya bostaden. Med vänlig hälsning Fredrik Hellman
  • Anne-charlotte A
    Anne-charlotte A skrev om Therese Jonsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Inköp av mysig lägenhet i lugnt område på Söder. Mäklaren var professionell och erfaren. Läs mer
  • Sofia L
    Sofia L skrev om Elin Bellander en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Vi köpte vår lägenhet via Elin och när vi nu skulle sälja kändes det självklart att ta kontakt med henne igen för att be om hjälp med försäljningen. Elin är mycket professionell och affärsmässig men kan också på ett förtroligt sätt ge råd och rekommendationer när det behövs. Vi kan varmt rekommendera Elin och skulle vi sälja någon gång framöver är det garanterat till henne vi skulle vända oss igen! Läs mer
    2018-09-14 Elin B svarar Sofia L
    Tack Sofia för mycket fin rekommendation! Alltid ett nöje att ha med er att göra :-)
  • Maria H
    Maria H skrev om Therese Jonsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Therese gjorde ett mycket proffsigt intryck när jag köpte genom henne. Hon var trevlig, kunnig och hjälpsam. Läs mer
  • Sandra E
    Sandra E skrev om Anna Steen en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad
    Sålt en tvåa i Hammarby Sjöstad och är jättenöjd med Anna som mäklare! Proffsig och tydlig.
    Gav ständigt uppdateringar och fick mig som säljare att känna mig trygg och informerad. Skulle gärna jobba med henne igen. Läs mer
    2018-05-02 Anna S svarar Sandra E
    Tack snälla Sandra för din feedback och för ditt förtroende :)
    Det var ett nöje att få jobba med dig också! Vi hörs och ses.//Anna
  • Hans T
    Hans T skrev om Fredrik Hellman en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Köpt en två på Södermalm. Saklig korrekt och vänligt bemötande. Mäklaren levde fullt ut upp till förväntningarna. Mäklaren gjorde det en bra mäklare skall göra och jag fick förtroende för honom och litade på det han sa. Således en bra mäklare, som klanderfritt skötte sitt jobb och det finns inget att anmärka på. Kan varmt rekommendera honom. Gav dock betyget rekommenderas, då jag reserverar betyget utmärkt till något alldeles extra, som det är svårt att sätta fingret på vad det är. Läs mer
    2018-04-24 Fredrik H svarar Hans T
    Tack Hans för den fina rekommendation. Hoppas du kommer trivas mycket bra i den nya lägenheten. Med vänlig hälsning Fredrik Hellman
  • Oliver C
    Oliver C skrev om Ulf Friberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    We have experienced Ulf both as buyers and sellers of two flats in Vasastan during February and March this year. Both times, Ulf was friendly and professional at the same time and always available when we needed to contact him. He has many years of experience and in depth knowledge of Vasastan and we would warmly recommend him. J & O Läs mer
    Ulf F gillar detta

Timmermansgatan 31, 118 55 Stockholm